Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 59
  1. #26
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Naam : Adriana

    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans

    Leeftijd : 25-28

    Haarkleur/-lengte : Zwart/Lang

    Lengte dame : 1.60

    Postuur/Cupmaat : Slank normaal/AB-cupje

    Tatoeages/Piercings : niet

    Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN, FT

    Voordelen: professioneel op de goede manier

    Nadelen: geen

    Tijdsduur : 1 uur

    Prijs : 129 eur.

    Adriana loopt naar eigen zeggen al een drietal jaartjes mee in dezelfde club. Ze weet heel goed waarmee ze bezig is en hoe een man te bekoren. Zelfs deze incognito ijsbeer kwam bij haar meer dan voldoende aan zijn trekken. Heerlijke ervaring. Bij het pijpen weet ze als weinigen de juiste druk te zetten. Dan moet je wel even ergens anders aan denken voor het te laat is. :D
    Ook bij Adriana is herhalingsgevaar duidelijk aanwezig.
    129 euro voor 1 uur? :green_smi

    Que gitanada!

  2. #27
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Salauw

    Aan de hand van onderstaande paspoortjes even een korte samenvatting. Vrijdagavond laat aangekomen in Privee. In eerste instantie had ik in gedachten om Venu’s bij Lleida te gaan verkennen. Helaas (bleek later) besloot ik om naar Salou af te reizen. Ik was wel nieuwsgierig na bijna een half jaar afwezig te zijn geweest.
    Het was bij binnenkomst redelijk bezet met dames en klanten. Een drankje aan de bar besteld en wat rondgekeken. De eerste 2 dames die me aanspraken liepen boos weg omdat ik ze in eerste instantie afwees. Dit was misschien wel een voorteken op wat er nog komen ging.
    Even later stelde Julia, een aantrekkelijke roemeense dame van zo’n 25 lentes zich aan me voor. Ik was niet helemaal overtuigd maar haar looks trokken me over de streep. Ik vroeg haar wat haar service inhield en kreeg als antwoord: alles behalve anaal en ft. Daar kon Carpe wel mee leven. Eenmaal op de kamer aangekomen bleek ze niet te zoenen en ook pmc. Toen ik haar mededeelde dat ze dat beneden in de bar als antwoord op mijn vraag aan had moeten geven, begon ze toch te pijpen zonder condoom, maar ook zonder gevoel en zonder enthousiasme. Haar hele gedrag was zo mechanisch met bovendien onnodig fake gekreun, dat ze het niet voor elkaar kreeg om Carpito op volle oorlogssterkte te krijgen. In plaats van het condoom, de tijd maar volgemaakt en terug naar de bar.

    Daar kwam ik in gesprek met Beatriz, een aardige braziliaanse. Met haar redelijk gekamerd en de druk van de ketel gehaald. Met gemengde gevoelens huiswaarts gekeerd, terugdenkend aan de “lbuenos tiempos” (zie verslagen boven).

    Zodra het zomer wordt maar weer eens poolshoogte gaan nemen.

    :wink:

  3. #28
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Daumen runter Julia, Roemeense, Blond kort haar.

    Naam : Julia

    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans

    Leeftijd : ca 25

    Haarkleur/-lengte : Blond/Vrij kort

    Lengte dame : 1.70 m

    Postuur/Cupmaat : Slank/B-cup

    Tatoeages/Piercings : kleine tatoeage linker bovenarm / navelpiercing

    Service: PMC (PZC op aandringen), NMC.

    Voordelen: Geen, hetzij optisch

    Nadelen: Komt niet na wat ze zegt. Bovendien fake 100%.

    Tijdsduur : 30 min

    Prijs : 69 eur.

    Mijn eerste slechte kamersessie bij Privee. Het was zelfs zo erg dat Carpito er geen zin meer in had. Een únicum, maar wel in negatieve zin. :o

    :wink:

  4. #29
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Beatriz, Braziliaanse, Lang donkerblond haar.

    Naam : Beatriz

    Nationaliteit/Taal : Braziliaanse/Spaans

    Leeftijd : 24

    Haarkleur/-lengte : Donkerblond/Lang stijl

    Lengte dame : 1.69 m

    Postuur/Cupmaat : Normaal/B/C-cup

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service: TZ, PZC, BEFFEN, NMC, FT, ANAAL.

    Voordelen: Goede inzet.

    Nadelen: Onervaren

    Tijdsduur : < 60 min.

    Prijs : 129 eur.

    Een enthousiaste meid. Niet de mooiste. Was wel prettig vertoeven met haar zowel in de bar als op de kamer. Toch voor de standaard die ik in Privee gewend ben vrij matig. Herhalingsgevaar niet aanwezig.

    :wink:

  5. #30
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Valentina. Roemeense halflang blond haar.

    Naam : Valentina

    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans

    Leeftijd : 23

    Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang

    Lengte dame : 1.62 m

    Postuur/Cupmaat : Normaal/B-cup

    Tatoeages/Piercings : ?

    Service: TZ, PZC, BEFFEN, NMC

    Voordelen:

    Nadelen:

    Tijdsduur : 30 min

    Prijs : 70 eur.

    Valentina geilde me beneden in de bar zo op dat ik vijf minuten moest wachten voordat ik op durfde staan om achter haar aan de trap op te lopen naar de kamers. :D
    Voor de rest: Erg standaard service. Geen herhalingsgevaar. Ik geloof dat ze ergens een kleine tatouage heeft, maar door mijn ervaring later op de avond met een andere dame zijn er in mijn geheugen wat details verloren gegaan.

  6. #31
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Daumen hoch Alexandra. Venezolaanse, lang zwart haar.

    Naam : Alexandra

    Nationaliteit/Taal : Venezolaanse/Spaans

    Leeftijd : 23

    Haarkleur/-lengte : Zwart/Lang

    Lengte dame : 1.65 m

    Postuur/Cupmaat : Normaal met heerlijke ronde latina-billen/Ruime C-cup getuned

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service: TZ, PZC, BEFFEN, NMC, DT.....

    Voordelen: 3e graads GFE

    Nadelen: verslavend

    Tijdsduur : ruim een uur

    Prijs : 130 eur.

    Wat een topper ! Ik kan het eigenlijk niet met woorden beschrijven wat me afgelopen nacht laat overkwam. Dus doe ik dat maar beter niet.

  7. #32
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Weer in Privee.

    Weer eens in Privee wezen kijken. Het was me bekend dat veel roemeense dames naar huis zouden zijn voor het orthodoxe pasen. Toch was de bezetting alleszins goed te noemen. Mijn bezoek vond in twee gedeelten plaats. Het eerste in de vooravond en het tweede 's nachts.
    Vroeg in de avond de druk van de ketel af gehaald samen met Valentina. Het was beneden in de bar leuker met haar dan boven op de kamer. Op zich niet slecht, maar een herhaling zal niet snel plaatsvinden.
    Voorheen waren de dames in Privee voor 95% roemeens. Daar is nu ondere door het sluiten van megaclub Riviera wat verandering in gekomen. Een redelijk aantal latina's is een welkome aanvulling op het damesbestand.
    Daarbij hoort ook Alexandra. Een schoonheid uit het land met misschien wel de mooiste vrouwen ter wereld. Ze komt steeds voor 3 maanden naar Spanje om te werken en gaat daarna weer voor een tijdje terug naar haar thuisland. Dat is maar goed ook.
    Naar later bleek hadden we van elkaar een verkeerde indruk d.w.z. de verwachtingen waren tegenovergesteld. Gelukkig wel in positieve zin. We hadden elkaar al eerder gezien die avond en uiteindelijk kwamen we toch in gesprek. Een leuk detail. Ze dacht dat ik de vorige dag ook al in de club was geweest en ze was niet de enige die dat zei. Maar dat kwam doordat ik me na mijn bezoekje in de vooravond in mijn hotel had omgekleed en dus in een andere outfit door de club sloop.
    Zoals al eerder aangegeven werden de verwachtingen ver overtroffen. Een vervolg op gisteren is dus al gepland.
    Ik denk dat het moeilijk zal worden om betere sessies mee te gaan maken dit jaar. Maar dat heb ik al vaker gedacht.......

    :wink:

  8. #33
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Daumen hoch Privee 1 mei.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Een vervolg op gisteren is dus al gepland.
    Afgelopen weekend dus. Me aangemeld voor een vervolgcursus venezolaans . Les twee en drie vonden plaats op dezelfde avond. Ik moet wel zeggen dat het talent en de ongeremde passie van mijn docente daar veel invloed op hadden. Zowel het mondeling- als praktijkgedeelte uitgebreid waar weer talloze interessante items de revue passeerden. Pffff.

    :wink:

  9. #34
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Georgina, blond, roemeense

    Naam : Georgina

    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans

    Leeftijd : 24

    Haarkleur/-lengte : Blond/Lang

    Lengte dame : 155-160 m

    Postuur/Cupmaat : Slank met wat stevigere billen en benen/A/B-cupje

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN, FT, ANAAL (?)

    Voordelen: Naast een goede service is ze ook buitenskamers prettig gezelschap

    Nadelen:

    Tijdsduur : 30 min.

    Prijs : 70 eur.

    In eerste instantie zou ze niet mijn eerste keuze zijn geweest. Georgina nam echter ruimschoots de tijd om me op een relaxte manier te "versieren". Op de kamer viel ik van de ene positieve verbazing in de andere. Heerlijke naturelle meid met een topservice. Herhalingsgevaar aanwezig.

    :wink:

  10. #35
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Naam : Georgina

    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans

    Heerlijke naturelle meid met een topservice. Herhalingsgevaar aanwezig.

    :wink:
    Ook gisteren liet ik me weer gewillig door girl next door Georgina inpalmen. De eerste keer was goed. Deze keer heeft ze zichzelf overtroffen. Wat een hete bliksem !
    Op de kamer even hartstochtelijk als Alexandra, in september pas weer terug. Dat stelt de "Qual der Wahl" nog even uit.

    Vrijwilligers gezocht die ik naar voren kan schuiven. :D

    :wink:

  11. #36
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Eten in Privee.

    Gisteren voor het eerst buiten op het terras bij het zwembad gegeten. Zeer zeker aan te raden. Ruime keuze in voorgerechten en vlees van de barbeque. Allemaal heel smakelijk en goed verzorgd. Voor 30 à 40 eur. per persoon inclusief drankje en koffie na, kun je van een heerlijke maaltijd genieten.

    Na het kameren besloten om samen met de dame een hapje te eten. Een tafeltje achter in de hoek kunnen bemachtigen, volledig uit het zicht van de menigte. Leuke ervaring. Gezelligheid kent geen tijd dus verliet ik Privee toch weer later dan gepland.


  12. #37
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Claudia. Roemeens. Lang zwart haar.

    Naam : Claudia

    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Spaans

    Leeftijd : 22

    Haarkleur/-lengte : Zwart/Lang

    Lengte dame : 1.72 m

    Postuur/Cupmaat : A/B-cup

    Tatoeages/Piercings : Geen

    Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN, MASSAGE

    Voordelen: Sympathieke en ook aantrekkelijke jongedame

    Nadelen:

    Tijdsduur : 30 min.

    Prijs : 70 eur.

    Extra’s bij het bezoek: all-in


    Na de zomermaanden is het damesbestand in Privee behoorlijk uitgedund. De vaste dames zijn er nog, samen met wat nieuwe gezichten. Claudia behoort tot de laatste categorie en mag wat mij betreft nog lang blijven. Uitstekende service.


  13. #38
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Sinds lange tijd weer eens in Privee geweest. Ze waren alle vier tegelijk aanwezig: Georgina, Claudia, Alexandra en last but not least CM.
    Het moest er een keer van komen, de Qual der Wahl. Met Georgina de zomer ingeluid en na het eten Claudia als toetje. De kwaliteit in service van de dames in Privee is en blijft uitstekend. Ik heb het hier al vaker gezegd. Mocht je op vakantie in de buurt zijn.......
    Aan Alexandra deze keer niet toegekomen. Moet ik toch nog een keer terug


  14. #39
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Natalia. Blond kort haar. Roemeense.

    Naam : Natalia

    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Spaans

    Leeftijd : 23

    Haarkleur/-lengte : vrij kort geblondeerd, speciaal kapsel

    Lengte dame : 1.65 m

    Postuur/Cupmaat : C-cup

    Tatoeages/Piercings : wat sterretjes op haar rechtervoet

    Service: TZ, PZC, BEFFEN, NMC, ANAAL, FT

    Voordelen: onschuldig ogend en heel spontaan, prachtig geproporcioneerd lichaam

    Nadelen: niet kunnen ontdekken

    Tijdsduur : 30 min

    Prijs : 70 eur

    Extra’s bij het bezoek: All-in

    Een beetje speciale looks. Tijdens een gesprekje met haar bleek ze naast haar heerlijke lichaam ook nog eens over een onschuldige spontaniteit te beschikken. Toen ze uit de schaarse kleren ging kwamen haar vrouwelijke proporties nog beter tot hun recht. Na de wasbeurt begonnen met wat zoenen en haar te verwennen. Lekker fris en glad geschoren doosje. Na een tijdje besloten om in 69 verder te gaan. Bij 71 zijn we gestopt en weer tevreden naar beneden gegaan.

  15. #40
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Daumen runter Georgiana. Lang bruin krullend haar. Roemeense.

    Naam : Georgiana

    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Spaans

    Leeftijd : 25

    Haarkleur/-lengte : Bruin/ Lang krullend

    Lengte dame : 1.65 m

    Postuur/Cupmaat : D-cup

    Tatoeages/Piercings :

    Service: PZC, NMC, , TF (= Total Flop)

    Voordelen:

    Nadelen:

    Tijdsduur : 15 min incl. uitkleden, wassen en aankleden

    Prijs : 70 eur

    Dame die 3 weken werkzaam is, maar volledig ongeschikt voor het vak. Voor de rest als persoon overigens helemaal niets verkeerd mee. Toen na korte tijd op de kamer bleek dat het helemaal niets zou worden, haar uitgelegd over het hoe en waarom ik de sessie als beeindigd beschouwde. Natuurlijk een vervelende situatie voor haar. Wat er niet in zit kun je er ook niet uithalen. Haar excuses aanvaard en netjes gebleven. Toen we elkaar later weer tegenkwamen gewoon een glimlach en klaar.

  16. #41
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Ijsberen aan de Noordkust van Spanje.

    Afgelopen week voor het eerst naar Privee geweest in gezelschap van een forumijsbeer. Ik zal het verslag kort houden. Het was enorm gezellig. 3 kamersessies. 1 x top ( Weer Georgina ), 1x flop ( Nieuw en duidelijk ongeschikt Georgiana ) , 1 x zeer goed ( Natalia ).
    De rest zal vast en zeker nog uitgebreid beschreven worden door mijn metgezel Sonny die helemaal naar Spanje was gestuiterd. Ik zal geen gras voor de voeten wegmaaien, maar ik kan alvast één ding verklappen.........hij werd even heel erg stil

  17. #42
    Henk B Gast

    Standaard Spanje




    Naam : Claudia

    Nationaliteit/taal : Roemeense / Roemeens, Spaans en Engels

    Leeftijd : 22 jaar

    Haarkleur/lengte : Blond / Lang

    Lengte : 1.75m

    Postuur /Cupmaat : Slank / A/B-cup

    Tatoeage /Piercing : niet bekend

    Service : PZC, NMC, Laat zich beffen, GFE en TZ

    Voordeel: Prachtige verschijning, Anna Kournikova look-a-like

    Nadeel: Geen

    Prijs: € 60,00 per half uur


    Tja, wat moet ik over deze dame nu schrijven. Liever houd ik haar voor mijzelf, maar dan kan ik beter helemaal geen draadje aanmaken
    Maar om haar op te kunnen nemen in mijn Top5 over 2010 moet ik toch over haar hebben geschreven. Bij deze dus al meteen een tipje van de sluier m.b.t. mijn persoonlijke invulling voor de aankomende miss-ijsberen verkiezingen.

    Sinds afgelopen zomer heb ik in Privée een bijzonder club ontdekt. In het hoogseizoen is het een snoepwinkel waarin je vastloopt in de keuze van je dame. Je wilt ze gewoon allemaal!. In deze tijd is het aantal dames een stuk minder maar nog altijd ruim en eigenlijk geeft dit je meer rust. Ik stuiter een stuk minder.

    Eén dame in Privée springt zowel als looks en service boven de rest uit. Het is de Roemeense Claudia (niet diegene welke CM hierboven heeft beschreven). Mijn god wat een looks. Als twee druppels water ziet ze eruit als Anna Kournikova. Ze is Roemeens, maar met duidelijk een Slavische uitstraling. Een body waar je van achterover slaat. Ze heeft een spleetje tussen haar voortanden wat haar uitstraling ook lief maakt. Claudia heeft het zeer druk en gaat af en aan naar de kamer. Het heeft daarom wat bezoeken geduurd voordat ik haar kon schaken. Sterker nog, ik had er hulp bij nodig van mijn persoonlijke schout in Privée, de Roemeense Georgina. Deze laatste dame is ook een uitzondering, maar over haar zal ik een andere keer schrijven. Deze geslepen Georgina had al lang in de gaten dat ik helemaal weg was van Claudia en regelde op een avond dat Claudia plots voor me stond (lees de laatste zin van dit bericht). Meestal is het met deze bloedmooie dames zo dat de service niet in verhouding is. Nou, ik kan zeggen dat dit bij Claudia zeker het geval is. Ik treed niet in details, maar Claudia scoort op alle fronten zeer zeer hoog. Claudia is voor mij één van de ontdekkingen van 2010. Helaas zit ze dus in Privée in Salou, en eigenlijk maar goed ook, want je raakt verslaafd aan zo'n dame.

    Check it out zou ik zeggen wanneer je in de buurt bent.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 13 april 2013 om 10:08

  18. #43
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Ramona, Roemeens, Lang donkerbruin haar.

    Naam : Ramona

    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Spaans, engels en wat duits

    Leeftijd : 26

    Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/Lang

    Lengte dame : 1.58 m

    Postuur/Cupmaat : slank/A-cupje

    Tatoeages/Piercings :

    Service: TZ, PZC, BEFFEN, NMC

    Voordelen: Prettig gestoord

    Nadelen: Eenmaal uit de kleren voor mij eigenlijk iets te tenger. Geen GFE.

    Tijdsduur : 30 min.

    Prijs : 70 eur.


    Op de avond die niet mijn avond bleek te zijn in contact gekomen met deze goedgehumeurde "springinhetveld". Beneden in de barruimte bleek Ramona over een niet te versmaden dosis humor te beschikken. Zo gek als een deur in de goede zin van het woord. Ik kon dat wel gebruiken, zoals ik al aangaf, omdat ik wel eens beter in mijn vel had gezeten.
    Een kamergang werd door haar geopperd met de woorden: "Valt het boven tegen met de sex, dan hebben we in ieder geval al vast heel veel plezier gehad. Voor 70 euro, sex en humor waar vind je dat nog?" Het werd een gemiddelde sessie, dus ik had niet te klagen. Herhalingsgevaar niet direkt aanwezig. Pre- en aftersales ok.


  19. #44
    Henk B Gast

    Standaard Georgina (Roemeense)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Naam : Georgina

    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans

    Leeftijd : 24

    Haarkleur/-lengte : Blond/Lang

    Lengte dame : 155-160 m

    Postuur/Cupmaat : Slank met wat stevigere billen en benen/A/B-cupje

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN, FT, ANAAL (?)

    Voordelen: Naast een goede service is ze ook buitenskamers prettig gezelschap

    Nadelen:

    Tijdsduur : 30 min.

    Prijs : 70 eur.

    In eerste instantie zou ze niet mijn eerste keuze zijn geweest. Georgina nam echter ruimschoots de tijd om me op een relaxte manier te "versieren". Op de kamer viel ik van de ene positieve verbazing in de andere. Heerlijke naturelle meid met een topservice. Herhalingsgevaar aanwezig.

    :wink:

    Met deze blonde Roemeense Georgina, welke op het eerste gezicht lijkt op een dame afkomstig uit Rusland, heb ik al heel wat sessies achter de rug in club Privée. Tijdens mijn eerste bezoek afgelopen zomer (juli) had ik de eerste vuurdoop met deze dame. Sindsdien gaan we steeds op herhaling. Georgina is een DVP welke haar vak zeer goed verstaat. Ze is geslepen en weet op een natuurlijke manier je helemaal in te pakken. Ze weet als geen ander hoe ze moet investeren op lange termijn. Georgina is in de loop der tijd in Privéé een scout voor me geworden. Ze helpt me regelmatig de juiste dames te kiezen (met wel een kamergang als tegenprestatie ) waardoor ik tot op heden nog geen enkele misser heb gehad in Privée. Georgina is een dame welke elk detail weet te onthouden. Telkens verrast ze me met dingen te noemen welke in het verleden zijn gebeurd. Ze investeert geweldig goed in haar klant. Voor mij is het vanzelfsprekend geworden dat ik met haar naar de kamer ga wanneer ik in Privée ben. Ze verveeld geen moment en het lijkt met iedere sessie intensiever tussen ons te worden. Afgelopen donderdag had ik met haar bijna een uur onafgebroken intensieve sex (lees hier "liefde bedrijven") zodanig dat ik het niet meer een DVP/klant relatie kan noemen. Natuurlijk heb je in je achterhoofd dat je deelneemt aan betaalde sex, maar Georgina weet het zo te brengen dat je hier heftig aan begint te twijfelen Georgina zal dit jaar zeer hoog eindigen in mijn Miss Ijsberen verkiezingen

  20. #45
    Henk B Gast

    Daumen hoch Maddi (Roemeense)




    Naam : Maddi

    Nationaliteit/taal : Roemeense / Roemeens, Spaans en Engels

    Leeftijd : 20 jaar

    Haarkleur/lengte : Blond / Halflang

    Lengte : 1.70m

    Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

    Tatoeage /Piercing : kleine tatouage op rechter schouderblad/navel percing

    Service : PZC, NMC, Laat zich beffen, GFE en TZ

    Voordeel: Super vriendelijk, humoristisch

    Nadeel: Geen

    Prijs: € 60,00 per half uur



    Met Maddi had ik deze zomer al eens gekamerd, echter deze sessie was redelijk ver in mijn geheugen weggezakt wat zou kunnen betekenen dat ze toen geen hoogvlieger moet zijn geweest. Toen ik haar gisteren weer zag viel ik weer helemaal voor haar looks. Lekker naturel, goed gemutst en super vriendelijk.
    Ze kwam regelmatig bij Carpe Momentum en mij buurten maar een kamergang zat er vooralsnog niet in. Ik moest steeds diep nadenken hoe het ook alweer met haar was de laatste keer. Geen goed teken? Haar insteek om je te verleiden voor een kamergang is consequent. Ze komt even kort bij je staan, vraagt direct of je mee naar boven gaat en wanneer je niet op haar advances ingaat sluit ze af met de vraag of je 2 euro voor d'r hebt voor 3 songs in de muziekmachine. CM had haar al snel de naam "2 euro meisje" toebedeeld.
    Toch trok mij iets in haar en diep in de nacht op de eerste avond in Prive stemde ik toe in haar zoveelste poging.

    Ik moet zeggen dat ik hier zeker geen spijt van heb gehad. Sterker nog, het is 1 van mijn beste beslissingen geweest. Of mijn geheugen is zo slecht geworden dat ik onze eerste sessie gewoon ben vergeten of Maddi heeft zich in haar performance zo verbeterd dat ik nu een paspoortje aan het maken ben gezien deze Maddi in mijn persoonlijke Top5 over 2010 thuishoort.

    Op de kamer heb je met Maddi een vrolijk kind. Lekker los en ze straalt uit dat ze goed in het leven staat. Haar body is geweldig van vormen. Niet de dik en niet te dun. Gewoon perfect. Technisch gezien scoort ze op alle fronten extreem hoog. Daarbij weet ze ook nog een GFE illusie neer te zetten. Ze is er helemaal voor je. Een DVP welke haar vak zeer goed verstaat.

    Ik dacht dat mijn Top5 al enigszins vaststond, maar Maddi heeft toch op de valreep de rangschikking wat doen verschuiven. 1 ding is zeker, ook Maddi zal een vaste waarde voor me worden in Privee. Klasse meid!

  21. #46
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk B Bekijk bericht



    Naam : Maddi

    Nationaliteit/taal : Roemeense / Roemeens, Spaans en Engels

    Leeftijd : 20 jaar

    Haarkleur/lengte : Blond / Halflang

    Lengte : 1.70m

    Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

    Tatoeage /Piercing : navel percing

    Service : PZC, NMC, Laat zich beffen, GFE en TZ

    Voordeel: Super vriendelijk, humoristisch

    Nadeel: Geen

    Prijs: € 60,00 per half uur
    Met Maddi heb ik op gepaste wijze mijn clubjaar 2010 afgesloten. Maddi verdient met stip een plaats in mijn persoonlijke top 5 voor 2010.
    "Maddi 2 euro" kwam later op de avond weer voorbij lopen en maakte een geintje door al smilend een paar treden de trap naar boven op te lopen met de een hoofdbeweging van ga je mee naar naar boven. Op het moment dat ze om wilde draaien stond ik naast haar en liep met haar naar boven. Noem het maar een CM-actie
    Op de kamer werd het een geweldig goede sessie met deze goedlachse roemeense. Technisch zeer begaafd ondanks dat ze niet één van de doorgewinterde dvp's van Privee is. Heel lief, naturel en natuurlijk in de omgang. Zelfs de sessie nog met een half uurtje verlengd. Daarna was de pijp echt leeg. Ondanks dat ze heel snel to the point komt is er met de aftersales absoluut niets mis. 2010 eind goed al goed.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 12 april 2013 om 20:47

  22. #47
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Naam : Georgina

    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans

    Leeftijd : 24

    Haarkleur/-lengte : Blond/Lang

    Lengte dame : 155-160 m

    Postuur/Cupmaat : Slank met wat stevigere billen en benen/A/B-cupje

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN, FT, ANAAL (?)

    Voordelen: Naast een goede service is ze ook buitenskamers prettig gezelschap

    Nadelen:

    Tijdsduur : 30 min.

    Prijs : 70 eur.

    In eerste instantie zou ze niet mijn eerste keuze zijn geweest. Georgina nam echter ruimschoots de tijd om me op een relaxte manier te "versieren". Op de kamer viel ik van de ene positieve verbazing in de andere. Heerlijke naturelle meid met een topservice. Herhalingsgevaar aanwezig.

    :wink:
    Ik heb over Georgina dit jaar niet geschreven om niet in herhalingen te vervallen. Georgina is sinds ik haar voor het eerst tegenkwam de rode draad bij mijn clubbezoeken aan Privée geweest. Zij staat in mijn top5 van 2010 vandaar dit korte schrijven. Als compleet plaatje, alle aspecten in acht nemend, mijn meest gewaardeerde dvp van 2010.

  23. #48
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Andra. Roemeense, lang blond haar.




    Naam : Andra

    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans en engels

    Leeftijd : ong. 24

    Haarkleur/-lengte : Blond/Lang

    Lengte dame : 150 - 155 cm

    Postuur/Cupmaat : Slank met wat stevigere billen en benen/B-cup

    Tatoeages/Piercings : Tatoeage op onderbuik

    Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN, FT

    Voordelen: Onvermoeibaar en wil het je naar je zin maken

    Nadelen: Buiten de kamer wat onderkoeld en mist duidelijk aftersales-talent

    Tijdsduur : 60 min.

    Prijs : 130 eur.

    Andra stond hoog op mijn to-do-lijstje. Door de ongeschreven regels die de dames onderling hebben, kwam het nooit tot een rechtstreeks contact met haar.
    Woensdagavond stond ze bij de juke-box en zonder iets te zeggen liep ik op haar af, pakte haar hand en nam haar mee naar boven. Gelukkig was ze prettig verrast. Er volgde een goede sessie. Andra is ook technisch zeer vaardig, zoent volop, pijpt goed en is qua neuken absoluut onvermoeibaar. Ze is op de kamer wel een lachebek. Maar ja, er zijn momenten waar de smile overgaat op op wat intensere blikken. Zoals gezegd prima sessie. Helaas bleek het woord aftersales niet met dikke letters in haar woordenboek gedrukt te staan. Mede daardoor is herhalingsgevaar aanwezig, maar niet heel groot. Daarvoor is de concurrentie te groot in Privée.
    Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 30 december 2010 om 17:11

  24. #49
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Rebeca. Roemeens, kort tot halflang blond haar.




    Naam : Rebeca

    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans en engels

    Leeftijd : 24

    Haarkleur/-lengte : Blond/Kort tot halflang

    Lengte dame : 160 cm

    Postuur/Cupmaat : Slank/Ruime A-cup

    Tatoeages/Piercings : Tatoeage op ruggewervel

    Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN....

    Voordelen: Technisch hoog begaafd

    Nadelen: Niet kunnen ontdekken

    Tijdsduur : 30 min.

    Prijs : 70 eur. (incl. 10 eur. voor kamer)

    Rebeca kende ik al van gezicht zolang ik in Privée kom. Omdat ik meestal al een vriendinnetje had, was het er nooit van gekomen. Mijn nieuwsgierigheid was echter al sinds jaren gewekt. Woensdagavond hadden onze blikken zich al enkele malen gekruist en op donderdag was het dan zover. Opvallend onopvallend kwam Rebeca dicht in de buurt staan terwijl ik naast Sonny op één van de barkrukken het panorama in de bar observeerde. "An accident waiting to happen". Nadat ze even een paar keer weg was geweest, kwam ze uiteindelijk zij aan zij tegen me aan staan. Ik streek op hetzelfde moment zacht over haar been en het ijs was definitief gebroken. Een leuk maar vrij oppervlakkig gesprekje volgde en we besloten dit op de kamer voort te zetten. Rebeca is behoorlijk doorgewinterd, dat merk je aan kleine details, maar is een "stille" in bed met ook diepere gronden. Ze weet goed waarmee ze bezig is en weet waar Abraham de mosterd haalt en waar de mayo naar buiten komt. Weer een goede sessie zoals ik reeds zovele heb gehad in Privée. Net niet genoeg om als één van de toppers te worden aangemerkt, hoewel er voor mijn gevoel de potentie daarvoor wel aanwezig is. Aftersales kan beter. Ze verliest je echter niet uit het oog.

  25. #50
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    De overtreffende trap.

    Het zou nog duren tot half twaalf voordat ik het Walhalla ontdekte. Ik dacht dat ik alles wat er te koop is op sexgebied al wel gezien had maar wat een verkeerde gedachte was dat. Na aankomst in Reus zijn we naar het hotel getrokken en omstreeks 18 uur vertrokken we naar de club Las Palmeras in Castellon zo een 180 km van onze thuisbasis. Dit zou een voorafje moeten worden voor het bezoek aan defameuze zusterclub Privee. Las Palmeras is een degelijke club naar Zuid Amerikaans concept maar ook door de op dat moment beperkte aanwezigheid van vrouwelijk schoon zeker geen topclub. Er liepen een stuk of 25 vrouwen rond en ik zag er maar 1 of 2 dames die mij konden bekoren. Omdat we maar kort in Las Palmeras zouden blijven was het zaak dat ik zou doorpakken en dus koos ik meteen voor de moiste pistollady die er rond liep. Het was de 27-jarige roemeense blonde dame die luisterde naar de naam Elisa. Vrijwel perfecte body met een mooi gezicht. Een bevredigende sessie volgde maar niet een topsessie waarvoor ik een vervolgreis naar spanje zou maken. Na 1,5 uur weer in de auto gestapt en even zoveel later in Salou aangekomen. Wat ik daar zag was verbluffend. Rond 2330 liepen er tussen de 50 en 60 uitsluitend blonde dames rond in het slanke tot ietsje vollere segment in deze zeer fraaie tent. De club heeft zo zijn eigen regels. Geen entree maar voordat je een drankje bestelt (a 7 of 10 euro) laten de dames je met rust. Met een bacootje in de hand leek het alsof een startschot klonk. In notime was de eerste dame bij me. Ze stelde zich vergezeld van 2 kusjes voor en begeleide mijn hand direct naar haar fraaie boezempartij. Maatje D was teveel voormij, maar dat wist deze dame nog niet . Vriendelijk medegedeeld dat ik net in de club was en eerst even wou rondkijken wat er allemaal te doen was. Het was behalve de vrouwen dramatisch rustig wat mannen betreft, max zo een 30 maar in het verloop van de avond zo een 15 schat ik. Desondanks bleven de dames zeer correct als je aangaf (nog?) niet naar de kamer te gaan. Dat zie je wel eens anders in andere clubs. Uiteindelijk belandde ik met de blonde Roemeense Roxanna getooid met fraaie C-cups op de kamer. Tijdens de presales pakte ze me helemaal in met haar humor en sexy gedrag. Hoewel we elkaar nog geen 5 mnuten hadden gesproken wist ze precies wat ik lekker vond, teasen en met haar handen enkele lichaamsdelen beroeren. Na een half uur samen genieten van de zwoele Spaanse voorjaarsavond gingen we naar binnen en zochten we een kamer op. Aldaar genoot ik van een van de beste ervaringen van dit jaar of misschien wel debeste. Sex zoals sex bedoeld is. Sex zoals Pistol Pete het lekker vindt. Nog amper 1,5 uur samen maar het gevoel hebben sex te hebben met je vriendinnetje. Heerlijk zoals deze girl-next-door zich helemaal geeft en met je samensmelt. Het was de gedachte aan mijn portemonnee dat me terug op aarde deed komen. Het half-uurtarief in deze club is € 75,- (entree gratis) en ik had een perfecte sessie achter de rug, dus dekeus gemaakt naar de bar terug te gaan. Eerst nog even samen douchen en nagenieten van haar heerlijke body.

    Terug in de bar liep er nog een man of 15 rond en minstens 60 vrouwen. Her en der hadden zich wat groepjes van 6 a 8 dames gesetteld, die hadden de overtuiging dat er weinig meer te verdienen zou zijn. Voor mij de gelegenheid mij voor te bereiden op de tweede dag Salou en alvast kennis te maken met enkele kandidates voor de volgende dag. En telkens weer, voorstellen, twee kusjes en alle aandacht opje gericht. Ook toen ik aangaf niet meer naar de kamer te gaan (het was inmiddels 03.00 in de vroege ochtend) werd dat steevast sprotief opgepakt. De dame bleef meestal nog wat plakken en ging na enige tijd weer haar eigen weg op zonder zichtbare teleurstelling. Opvallend ook dat vrijwel alle dames die ik sprak langere tijd (1 tot3 jaar) in de club werkten. Het type golddigger is daar kennelijk al uitgefilterd waardoor er enkel nog pareltjes over zijn gebleven.

    Vandaag de tweede dag, Ik heb al een programmaboekje en vanaf 17 uur zit Pistol Pete op de eerste rij in deze club die wat mij betreft de top is van dit soort clubs. Echt een Walhalla voor wie van mooie jonge frisse en blonde dames houdt.

  26. Onderstaande 5 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 april 2011),Big30 ( 2 april 2011),Bonkieman 69 (11 april 2011),MichelJ ( 1 april 2011),SeX++ ( 1 april 2011)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.