Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Anja (Poolse), ex-GT

    Anja was in het najaar van 2004 in GT. Ze heeft daar op diverse ijsberen 'n onuitwisbare indruk gemaakt .

    HM kan alle bovenstaande observaties alleen maar bevestigen. Anja is 'n heerlijke taboeloze meid, wier service gewoon top is. Ze is jong en mollig, heeft hele ontdeugende blauwe ogen, tongzoent nat en heftig en wrijft zich klaar over haar klitje terwijl ze gebeft wordt. Een stevige neukpartij kan Anja ook goed hebben. Doggy ging zo lekker met haar, dat HM binnen vijf minuten al op springen stond. Gelukkig had Anja dat ook in de gaten en vroeg me om 'ns lekker achterover te gaan liggen. Want wat ze het beste kan (en overduidelijk graag doet), is zuigen, likken en slurpen aan 'n mannelijk lid, in dit geval het mijne. Lang, nat en diep, net zoals Anja's tongzoenen zijn.

    We zijn vijf kwartier intiem samen geweest: eerst in de whirlpool, daarna op de grote kamer 9. Van het uur op de kamer heeft Anja me 40 minuten gepijpt, waarbij ze goed luisterde naar mijn suggesties en die ook feilloos toepaste. Aanvankelijk nogal hard, ging ze later zachter en met meer gevoel te werk. Uiteindelijk kwam Anja in 'n positie waarin ze me met haar mooie blauwe ogen heel geil aankeek en ze mijn smaak helemaal te pakken had. Dat kon maar op 1 manier eindigen: komm, spritz dein Samen schön in meinen Mund. En ja hoor, zonder 'n druppeltje te morsen ook nog. Ik herhaal het nog maar 'ns: Anja ist supertoll :p.
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    heb aan anja ook hele goede herinneringen,in het najaar van 2004 was deze dame mijn vaste keuze(evenals haar russische vriendin lea).heb met haar vele leuke uren doorgebracht en ook buiten de kame veel met haar gelachen.is samen met lea gestopt,hoop dat ze beide een succesvolle andere weg zijn ingeslagen.

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl
    ...is samen met lea gestopt,hoop dat ze beide een succesvolle andere weg zijn ingeslagen.
    Lea zit in Spanje vertelt een betrouwbare bron mij... maar niet meer actief in deze tak van sport dacht ik.

  4. #4
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:52
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Ik hoop dat het waar is voor Lea want het was een verschrikkelijke lieve meid

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.

Diamond 468*60