Pagina 3 van 19 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 469
  1. #51
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Bewuste gast was vier uur lang met haar naar de kamer geweest, maar kon haar gage (4 uur, reken maar uit!) nadien niet ophoesten
    Vraag mij soms toch af wat de heren zoal doen tijdens die 4 uur op de kamer. Als ik de dvp's die ik ken moet geloven, veel blabla en weinig boemboem. Ik babbel ook wel graag maar om daarvoor geld te gaan neertellen, vind ik uitermate bedenkelijk.

  2. #52
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Last Online
    24 januari 2022 @ 18:16
    Berichten
    107
    Discussies
    8
    Thanks
    4
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Blabla-boemboem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven_69 Bekijk bericht
    Vraag mij soms toch af wat de heren zoal doen tijdens die 4 uur op de kamer. Als ik de dvp's die ik ken moet geloven, veel blabla en weinig boemboem. Ik babbel ook wel graag maar om daarvoor geld te gaan neertellen, vind ik uitermate bedenkelijk.
    Of, blabla aan de bar , boem-boem op de kamer .

    En vermits Kinga beter dan , heeft een sessie van 4 uren weinig zin.

    GZ :p

  3. #53
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven_69 Bekijk bericht
    Vraag mij soms toch af wat de heren zoal doen tijdens die 4 uur op de kamer. Als ik de dvp's die ik ken moet geloven, veel blabla en weinig boemboem. Ik babbel ook wel graag maar om daarvoor geld te gaan neertellen, vind ik uitermate bedenkelijk.
    Hangt er een beetje van af wat je onder seks verstaat. Als seks door jou als rampetampen wordt vertaald, dat kan je natuurlijk geen 4 uur aan een stuk, ook niet als sportman.
    Als je seks wat breder bekijkt... .

    En wat is babbelen? Over koetjes en kalfjes? Dat doe je beter gratis in de bar of zo. Echter... geile woordjes, laten weten wat mekaar opwind (zo rust je even om vanzelf weer opgeladen te geraken )... en ook wel zaken die je graag onder vier ogen bespreekt in alle rust, als de klik héél goed zit. Is dat dan verloren tijd/geld. Dat maakt ieder voor zich uit natuurlijk.

    Gelukkig zijn alle mensen verschillend
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #54
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Weerzien met Kinga

    Gisteren was Kinga voor mij een reden om weer eens naar Roermond af te reizen. Wat een lief kind toch deze 20 jarige blonde Poolse

    Na een 3 uur durende top-sessie met knikkende knieën de kamer verlaten. In tegenstelling tot mijn eerdere bericht blijft ze t/m vrijdag 26 september in YY.

    Sonny:wink:

  5. #55
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Alsof ze nu nog iets kan presteren nadat jij dat arme kind hebt uitgewoond!

  6. #56
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Helaas alweer vertrokken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    In tegenstelling tot mijn eerdere bericht blijft ze t/m vrijdag 26 september in YY.

    Sonny:wink:
    Helaas voor haar fans, ze heeft afgelopen dinsdag haar schift alweer afgesloten, dus voorlopig weer even buiten beeld. Over een maandje zou ze er weer zijn.

    Sonny:wink:

  7. #57
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Kinga is er weer! Ze blijft een weekje.

    Sonny:wink:

  8. #58
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Kinga is er weer! Ze blijft een weekje.

    Sonny:wink:
    ze was er vandaag niet meer, weer vertrokken:angryfire

  9. #59
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky Bekijk bericht
    ze was er vandaag niet meer, weer vertrokken:angryfire
    Ik zou eens in GT gaan kijken

    Sonny:wink:

  10. #60
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Vanaf vandaag werkt ze weer in YY!

    Sonny:wink:

  11. #61
    Geregistreerd
    25 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2023 @ 20:24
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kinga is weer terug in YY en zegt van de week nog te blijven

    TommyV

  12. #62
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren in de Yin Yang deze dame gezien, en mezelf voorgenomen om met haar naar de kamer te gaan.

    Zo omstreeks 22:00 uur sprak ik haar aan bij de bar en vroeg of we even samen op een van de bankjes konden gaan zitten om even kort te babbelen.

    "Geen probleem" zei ze.

    We hebben even wat gepraat, althans dat probeerde ik.
    Ze keek me niet aan, en maakte tijdens het "gesprek" veelvuldig contact met haar vriendin.

    Ik heb hierop direct afscheid van haar genomen, en gezegd dat ze maar met haar vriendin naar de kamer moest gaan.

    Het spreekt voor zich dat ik absoluut niet meer geinteresseerd ben in deze dame, al ziet ze er nog zo goed uit.

  13. #63
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Cool

    Zaterdagmiddag zag ik haar in YY op het moment dat ik net met een nieuwe 20jarige Duitse onderweg was naar een kamertje. Kinga (naar later bleek) stond toen al op mijn to-do lijst

    Later zag ik haar in de bar en vanwege haar looks weet je dan ook dat je er snel bij moet zijn. Leuk gesprekje gehad en daarna naar een kamer boven getogen, wat ook haar slaapkamer bleek te zijn. Eindelijk tropische warmte op een kamer, heerlijk! Wat een verademing itt de zaterdag na kerst toen heel YY nog opgestookt moest worden, kamers waren toen echt niet te doen zo koud.
    Van het bed naar de massagetafel uitgeweken, waar ze onder het neuken aangaf het liefst keihard genomen te willen worden. No prob. Wat een mooi meissie, , met echt DE perfecte
    En dan die lach en uitstraling, helemaal goed. Uurtje heerlijke sex gehad, pijpen was lekker, neuken idem, maar helaas geen TZ en FT , alhoewel ik dat ook zeker begrijp! Kortom heerlijk uurtje gehad met haar.
    Na de douche weer de bar in. Loopt daar echt een gast rond van net 50jaar waarvan het leek of hij net uit een gesticht was ontsnapt, zo fucking manisch en geobsedeerd als hij was van 'mijn' Kinga. Van alle hoeken bekijkend en weer ronjes lopend om de bar en weer staren, nu doen we dat allemaal wel want de gemiddelde beer is horny in de saunaclub, maar deze gast was ronduit eng. Die gast bleef maar ijsberen, zo erg dat ik er haast para van werd en Kinga helemaal omdat die gast haar al vaker in de kont had geknepen en zij aangaf hier niet van gedient te zijn. Toen hij er maar naast bleef staan met zijn bek open ben ik op haar afgestapt en in bescherming genomen door te doen alsof wij weer gingen kameren en dus extra aandacht gegeven. Dat heb ik zeker 5 keer moeten doen, Kinga al vluchtend van de ene naar de nadere hoek van de bar en weer tegen mij aan onder mijn arm bescherming zoekend. Echt bizar maar lekker tegelijk als reddende engel.
    Maandagmiddag toch maar even terug gegaan en gelijk tegen haar aangelopen. Was trouwens mega druk maandag rond 13u al, leek wel op zaterdag . Kinga weer meegenomen maar nu was ze geheel uitgeblust, met moeite beetje sex gehad, wel lekker maar met zo weinig inspiratie en zichtbaar en uitgesproken moe gaat de geilheid ook wel beetje over. Op een half uurtje gehouden. Nog even haar levensverhaal aangehoord nadat ze met de vader van haar dochter had gesproken, grosses Arschloch zei ze! :D
    Daarna trof ik in de jacuzzi een hele grote Amsterdammer aan die net met haar was geweest voor mij en onder invloed van een blauwtje was... Begrijpelijk dat het arme kind kapot was... Ze gaat deze week weer terug zoals ze zegt, maar niks zo onzeker als de woorden/beloftes van een DVP, zoals jullie weten.. :wink:
    FT-beer!

  14. #64
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Last Online
    11 oktober 2021 @ 14:13
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Knappe dame, goede service, voor herhaling vatbaar.

    Sexy gekleed met lange witte kouzen, kort plooirokje en halve witte geknopte bloes.

    Heel lief, staat op mijn lijst om de volgende keer om met haar weer een kamerbezoekje af te leggen

  15. #65
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Last Online
    1 mei 2023 @ 13:05
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    90
    Thanked
    389 in 69 posts

    Standaard

    Hallo jongens!
    I whant thank you for every good comments.
    Kiss and see you:*

  16. #66
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard plooirokje

    En jawel, wie is er weer goedlachs in het land.

    Zoals altijd ziet ze er weer spetterend uit in haar rood geblokte plooijurkje met passende stropdas en witte kniekousen, innocent schoolgirl allover
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  17. #67
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 14:26
    Berichten
    248
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 4 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolo Bekijk bericht
    En jawel, wie is er weer goedlachs in het land.

    Zoals altijd ziet ze er weer spetterend uit in haar rood geblokte plooijurkje met passende stropdas en witte kniekousen, innocent schoolgirl allover
    Deze namiddag nog maar eens naar YY getrokken. Het was weer even geleden :o, zeker 3 dagen!
    Flo was er niet vandaag, dus moest ik, nouja, wilde ik eens wat nieuw bloed proberen. Kinga viel me telkens op, als ze in al haar sierlijkheid voorbij dwarrelde met alweer een quasi gehypnotiseerde gast in haar kielzog...

    'You're a busy girl !' sprak ik deze Dame aan, toen ze nog eens in het saunagedeelte passeerde om zich te gaan opfrissen na haar laatste gast.
    'Yes ! That's a good thing, or not?' antwoorde ze me met een brede glimlach op haar mooie, onschuldig ogend gezichtje.
    Ik kreeg het in eerste instantie warm en koud tegelijk met haar. Wist eigenlijk niet goed hoe ik hiermee verder moest en ging vriendelijk naar haar knikkend verder naar de bar.
    Daar toegekomen een cola'tje light genomen en wat zenuwachtig zitten wachten tot ze zou binnenkomen. Ik had me al wat strategisch verantwoord neergeplant in een van de zetels bij de doorgang naar de sauna.
    Na enkele minuten toch maar weer recht en gaan kijken. Ik had schrik, dat er alweer een ander beer met mijn prijs ging lopen en ik liep door de deur naar het wirlpool/saunastuk.
    Daar stond ze dan, TE jong voor dit beroep ogend, als een schoolmeisje met haar geruite rokje en een oogopslag waar iedere beer voor smolt (ik althans wel...).
    Mijn beste Engels bovengehaald en haar gezegd, dat ik haar maar zelf opzocht voordat ze weer 'busy' zou zijn met iemand anders.
    Dit leek op haar het effect te hebben van een magneet. Ze nam me in de arm en daar gingen we >>>> richting kamers.
    Onder niks meer vrij, dan maar naar boven. Daar waren nog enkele kamers vrij en nadat ik me wat opgefrist had, lag Kinga al te wachten op het bed.
    In al haar jeugdige glorie deed ze me beseffen, dat ze voor mijn eerste ronde eigenlijk veeeeeel te lekker ging zijn. Ik kreeg al schrik, dat ik binnen het kwartier misschien wel terug onder zou zijn.
    Niets was minder waar! Kinga nam rustig de tijd en begon met voorzichtige verkenning van onze lichamen. Ze kuste zacht en lekker en toen ze hierna stilletjes lager ging om m'n ondertussen opgebouwde toren van Pisa eens aan een nader onderzoek te onderwerpen, deed ze dit zonder condoom en met veel gevoel. Hier werd het dus, zoals gevreesd, al snel TE goed.
    Ik vroeg haar om even te stoppen en om te schakelen naar een 69-positie.
    Ze deed dit zonder morren en kwijtte zich opnieuw van een superblowjob.
    Onderwijl begon ik met haar te beffen. Hierop reageerde ze echter zo hevig, dat het maar even mocht duren.
    Ze kwam terug van me af. 'Sorry', zei ze, 'my pussy is really too sensitive right now!'.
    Ze nam een Glider uit de verpakking, deed hem met hulp van haar mondje over mijn elfde vinger en kwam vlotjes op me zitten. In meer dan één opzicht spannende positie was dit. Ze zag er niet alleen superlekker uit met haar zachte borstjes en opnieuw haar opvallend 'open' en 'onschuldig' gezichtje. Nee, ze was ook nog eens ontzetten nauw in haar poesje.
    Miljaar, miljaar, waarom is dat toch zo lekker ! Ik moest haar gewoon doen stoppen na korte tijd en vroeg om verder te gaan in missionarishouding.
    Ik hoopte op die manier mijn hoogtepunt weer wat te kunnen uitstellen.
    Echter, na enkele minuten al, was er geen ontkomen meer aan. Mijn zaakje ontplofte in de gummi en hevig schokkend en kreunend bleef ik nog even op/over haar heen liggen.
    En nu komt ie... nog niet meegemaakt bij enig andere DVP. Ik had mijn pikkie na gedane zaken nog maar net uit haar poesje getrokken, toen ze me terug naar haar gezicht toetrok en me terug begon te knuffelen en te tongzoenen.
    Ik bemerkte tussen onze lichamen door, hoe haar hand naar onder ging.
    Blijkbaar had ik haar zo heet kunnen maken, dat ze nog zin had om zich klaar te vingeren !!!
    Het duurde toch nog even, maar toen kwam ze zachtjes kreunend klaar, terwijl we nog innig met onze tongen verstrengeld zaten. Dit was toch wel een TOPervaring. En nog wel bij een eerste bezoek aan deze dame...

    Kinga, een druk bezette meid bij YY... Kan ook niet anders, want ze is ook wel een klasse apart !
    Aanrader !

    Bootyfan

  18. #68
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ha bootyfan,

    Toch elkaar nog mis gelopen. ik was er van af 18.00.
    En heb ook een leuk uurtje met haar (KINGA) gekamert...
    Wat later op de avond. jou geluk denk ik ze begon last tekrijgen van dr maandelijks ritueel.... Maar lekker is ze wel en ze vraagt er echt om om hard genomen teworden. maar hoe zie jij er uit dan?? kleur haar bril?? ik snap niet dat ik je niet herken.

    Groeten Bbertb

  19. #69
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Ha bootyfan,

    Toch elkaar nog mis gelopen. ik was er van af 18.00.
    En heb ook een leuk uurtje met haar (KINGA) gekamert...
    Wat later op de avond. jou geluk denk ik ze begon last tekrijgen van dr maandelijks ritueel.... Maar lekker is ze wel en ze vraagt er echt om om hard genomen teworden. maar hoe zie jij er uit dan?? kleur haar bril?? ik snap niet dat ik je niet herken.

    Groeten Bbertb
    YY kennende zal hij wel ergens op een foto staan :D

  20. #70
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 14:26
    Berichten
    248
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Ha bootyfan,

    ... maar hoe zie jij er uit dan?? kleur haar bril?? ik snap niet dat ik je niet herken.

    Groeten Bbertb
    Ik snap dat wel, want ik was waarschijnlijk nog op de kamer met slovaakse Linda toen jij aankwam. Ik ben direct daarna vertrokken naar huis.
    Je kan me herkennen aan een speciaal item, dat ik altijd draag...
    ...mijn horloge, een fel-blauw model, valt echt wel op als je er een beetje op let.
    Verdere omschrijvingen vind ik niet echt gepast hier.

  21. #71
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 14:26
    Berichten
    248
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht
    YY kennende zal hij wel ergens op een foto staan :D
    Ik hoop toch wel, dat de camera's die aanwezig zijn in het hele pand, alle beelden binnenshuis houden, niet?
    En als ze ergens foto's aan het maken zijn, zal men toch ook wel waarschuwen om de discretie wat intact te houden.
    Tenzij jij andere info hebt....???

  22. #72
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    haha ik zal volgende keer bij idereen onder de badjas kijken welke kleur die is.......... De badjas dan groet bbertb

  23. #73
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bootyfan Bekijk bericht
    Ik hoop toch wel, dat de camera's die aanwezig zijn in het hele pand, alle beelden binnenshuis houden, niet?
    En als ze ergens foto's aan het maken zijn, zal men toch ook wel waarschuwen om de discretie wat intact te houden.
    Tenzij jij andere info hebt....???

    Camera's zijn er in elke club... Tijdje geleden werden er op een party in YY foto's gemaakt en op internet geplaatst, daar doelde ik op...

  24. #74
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Frage

    Ik hoop niet dat Google Street Views op korte termijn de buitenruimtes van onze geliefde saunaclubs gaat scannen! Dat zou pas freaky zijn om zo te kunnen zien wie er in de tuin bij GT ligt of in het zwembad bij YY, PHG of VV
    FT-beer!

  25. #75
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:01
    Berichten
    259
    Discussies
    60
    Thanks
    0
    Thanked
    310 in 91 posts

    Standaard

    Vandaag weer een leuke tijd (wat vloog deze weer) doorgemaakt met deze goedlachse blonde dame. als ze er is blijft ze een van mijn favorieten. Ze verwacht dat ze enkele weken blijft (maar je weet nooit!).

 

 
Pagina 3 van 19 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.

Living Room 468*60   Babylon 468*60