Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 469
  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Kinga (Poolse) ex-GT/YY/VV

    Haarkleur/-lengte : Lichtkrullend blond / Halflang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : C/D-cup
    Nationaliteit/Taal : Poolse / Poolse
    Leeftijd : 18
    Tatoeages/Piercings : tongpiercing en een navelpiercing
    Service: NMC, Zoenen, PZC
    Voordelen: Heel spontaan
    Nadelen: Zeer passief, spreekt amper Duits/Engels
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 75 euro
    Extra’s bij het bezoek: kriebels in de buik

    Kinga, GT, 20 oktober 2006

    Liefde op het eerste gezicht bestaat. Mij overkwam dit afgelopen vrijdagavond in GT. Toen ik Kinga die avond voor het eerst op mijn netvlies kreeg, kreeg ik een wel een heel warm gevoel van binnen. Een ieder zal een ideaal beeld hebben hoe een vrouw voor hem eruit moet zien. Ik geloof dat afgelopen vrijdag dit beeld voor mij voor me stond. Een jong spontaan meisje met een engelen gezicht zoals de Russische Juliette en een figuur als Cassandra. Voor Sonny was dit in 1 klap
    De spontaniteit en haar lach op haar gezicht deed Sonny helemaal wegsmelten. Telkens wanneer ik deze dame weer voorbij zag lopen, leek het wel of alles om haar heen als slow motion voorbij ging. Wat ik al schreef, dit meisje voldeed qua uiterlijk aan Sonnie's ideaal beeld. En die onschuldigheid die ze uitstraalde......

    Ik was net van de kamer af met Melanie, dus mijn batterij moest nog worden opgeladen. Een goed uur later sprak ik Kinga aan. Jammer dat ze amper Duits of Engels spreekt. Gelukkig spreek ik een paar woorden Pools, dus konden we toch wat communiceren. Het woord "Pokoy" begreep ze en even later lagen we in blokhut 10 op bed. Ze vertelde me dat ze pas drie dagen in het vak zat en er zeer snel weer mee wilde stoppen. Op een of ander manier voelde ik ook aan dat deze dame niet in dit vak thuis hoorde, maar goed, ik denk dat iedere dame zo denkt in hun eerste werkperiode. Haar onervarenheid bleek uit alles. Ik moest zelf alle initiatief nemen om er ook maar iets leuk van te maken (op sex gebied dan). Ik voelde al direct aan dat dit meisje een andere benadering nodig had dan de gemiddelde DVP, dus besloot ik Kinga eerst lekker te masseren. Ik wil wel nog even noemen dat Kinga heel spontaan is en graag met je wilt kletsen. Dus verliep het grootste gedeelte met een leuk gesprek. Doordat ze zich had ontdaan van haar kleding, was mijn jonge heer al direct opstandig geworden, maar deze sliep naar enige tijd weer. O, wat had Sonny een respect voor deze dame. Ongelofelijk hoe het al snel tussen ons klikte. Ondanks dat ik niet meer aan sex dacht, was het Kinga welke op een gegeven moment m'n jonge heer vastpakte. Deze reageerde direct en ze vroeg of ze er een Gummi omheen kon doen. Ik had het idee dat ze niet wilde pijpen zonder condoom. Ik heb het haar ook niet gevraagd om eerste te pijpen zonder condoom. Ik had respect voor haar en ging voor haar manier van doen. Ik liet haar haar gang gaan. Het condoom ging eromheen en ook nu kwam het niet tot pijpen. Ze vroeg welk standje ik wilde. "Ga maar gewoon op je rug liggen" zei ik en ze voorzag haar vagina van wat glijmiddel. Ik penetreerde haar en begon te stoten. Wat er toen gebeurde had ik totaal niet verwacht Na een aantal malen op en neer te hebben bewogen begon Kinga te kronkelen, te kreunen en gaaf ze aan dat ze het wel heel prettig vond. Ze keek me recht in de ogen en ik zag dat ze genoot. Haar ogen werden wazig en plotseling grijpt ze me bij me nek en gaat me vollop tongzoenen. Ze wilde meer, ze genoot, ze werd vurig. Dit zelfde meisje dat nog geen 5 minuten geleden heel onschuldig overkwam was veranderd in een genotmachine. Het duurde niet lang dat we samen heerlijk klaarkwamen. Dit was echt een schoolvoorbeeld van het spreekwoord "stille wateren hebben diepe gronden"

    Ik heb later nog van een collega ijsbeer begrepen dat ze wel gewoon PZC doet.

    Ik ben onderhand veel gewend, maar deze sessie met Kinga was er 1 welke ik niet snel zal vergeten. Ze gaat begin deze week weer terug naar Polen, dus zal het waarschijnlijk bij deze ene keer blijven. Maar ik moet zeggen dat deze Kinga heel veel indruk op me heeft gemaakt.

    Tja, Sonny was even op een roze wolk, maar heeft ook geleerd dat hij daar weer snel kan van afstappen.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Befke; 19 januari 2007 om 11:39

  2. #2
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 00:17
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Net het meisje dat mijn stijl is.
    Ik had haar zaterdag ook gezien, je hartje smelt er onmiddellijk van. Alleen was ze weer snel weg met een oudere ijsbeer en daarna heb ik haar niet meer gezien. Weet iemand of ze er nog is volgende week?

  3. #3
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Ze is weer in GT

    Oh, Oh, Oh, Oh, wat kan het leven toch mooi zijn.
    Krijg ik vandaag een smsje van een Pools meisje welke ik ooit eens m'n nummer heb gegeven. Hoe jong ze ook zijn, marketing hebben ze in Polen goed geleerd.

    KINGA IS ER WEER!!

    Morgen naar Intratuin om een mooie kruiwagen te halen. Ik moet goed voor de dag komen.

    BR, Sonny

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Kinga, 18 januari 2007

    Gisteren het weeralarm getrotseerd met als doel Kinga te ontmoeten. Een jonge Poolse dame welke me er afgelopen week ervan verwittigde dat ze weer in GT werkzaam was. Mijn herinneringen aan onze eerste ontmoeting stond me nog vers op het netvlies en ik twijfelde er geen moment aan om deze dame weer te willen zien. Ik dus door de storm naar GT.

    Direct nadat ik mijn contributie voor die dag had betaald aan de receptioniste liep Kinga toevallig langs. Een uitbundig onthaal volgde waarna ik me direct weer in de wolken waande.
    Deze dame raakt een gevoelige snaar bij Sonny. Ik was direct weer verkocht en zorgde ervoor dat ik zo snel mogelijk omgekleed en gedouched was. Na lekker met haar gebuurt te hebben liet ik haar de sleutel halen. Ze kwam terug met de sleutel van blokhut 15. Kenners weten dan waarover we praten (de grote spiegel blokhut). Uiteindelijk was bijna twee uur later dat we samen weer te voorschijn kwamen.

    Eigenlijk had ik gedacht dat Kinga een eendagsvlieg zou zijn, maar blijkbaar lokt het geld en is ze doorgegaan in dit werk. Het meisje is erg passief op de kamer, dus je moet als ijsbeer wel zelf het initiatief nemen. Echter haar voorkomen en spontaniteit maken een kamer bezoek met haar tot een groot feest. Even waande ik me weer in “die” illusie en ik voelde me even weer een tiener met vlinders in de buik

    Het formuliertje van Kinga kan worden aangepast want ik heb nu bij haar twee piercings ontdekt, niet wetende dat dit ook al eerder het geval was. Een tongpiercing en een navelpiercing. Edit=Befke: Done

    Kinga, een jong en nog onervaren meisje, maar met een geweldige uitstraling. Voor Sonny een duidelijk herhalingsgevaar. Ze vertelde me dat ze de komende tijd in GT zou blijven. Dit betekend dat Sonny de komende tijd regelmatig in GT te vinden is.

    BR, Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Befke; 19 januari 2007 om 11:40

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Het formuliertje van Kinga kan worden aangepast want ik heb nu bij haar twee piercings ontdekt, niet wetende dat dit ook al eerder het geval was. Een tongpiercing en een navelpiercing. Edit=Befke: Done


    BR, Sonny:wink:
    Geweldig he 2 piercings ontdekken op plaatsen die je niet echt voorbij kan zonder het op te merken nadat je al een keer haar van top tot teen hebt bewonderd.:teuflisch
    We moeten het formuliertje open laten staan voor de volgende sessie van Sonny.

    Lag Kiara niet onder het bed op mij te wachten zij speelt soms graag verstoppertje en deze kamer is ons speelterrein
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 januari 2007 om 13:49

  6. #6
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard 19 januari 2007

    Dit mooie jonge meisje zat al een hele tijd naar me te lonken. Na een half uutje teasen ben ik bij haar gaan zitten en bij het horen van de naam ging het belletje (lees: de berichten van Sonny) rinkelen.

    De eerdere berichten omschrijven Kinga vrij nauwkeurig. Zeer jong (net 18 jaar geworden), mooi lichgaam (erg goede tieten), lief en onschuldig bloempje. Inderdaad erg onervaren en wat onbehulpzam, maar dat heeft ook weer z'n charmes. Minimale communicatie (geen Duits, een weinig Engels)

    Maar als ze geil wordt komt ze wel los. In mijn geval begoin ze zichzelf heftig te vingeren recht voor mijn neus. Ze leek echt klaar te komen. Ik werd er zo geil van dat ik mezelf toen maar heb afgetrokken en ben over haar lijfje klaar gekomen.

    Zo ging ik dus van de kamer zonder gepijpt te zijn en geneukt te hebben. Ook wel een keer bijzonder (en dat voor vijftig eurotje's).

  7. #7
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    ...Zo ging ik dus van de kamer zonder gepijpt te zijn en geneukt te hebben. Ook wel een keer bijzonder (en dat voor vijftig eurotje's).
    Kan je ook thuis voor de spiegel of tv doen hoor :teuflisch
    Laatst gewijzigd door Befke; 26 januari 2007 om 08:00
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  8. #8
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Cool

    Maar dan ligt er geen mooi 18jarig meisje voor je neus dat zichzelf aan het klaarvingeren is....

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Maar dan ligt er geen mooi 18jarig meisje voor je neus dat zichzelf aan het klaarvingeren is....
    Volgende keer moet je haar boven je hoofd op haar knieen laten vingeren totdat ze klaarkomt,elkaar aan blijven kijken en dan de druppels op je gezicht voelen dan weet je zeker of er een orgasme was.
    Heerlijk toch en dan op kamer 15

  10. #10
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 00:17
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vandaag had Sonny mij Kinga voorgesteld.
    Bij de naam ging al onmiddellijk een belletje rinkelen en ja hoor, daar zat ze.
    Zo mooi zo blond maar ze zat absoluut niet alleen. Gelukkig kreeg ik de hulp van Sonny waarvoor dikke dank.
    Communicatie liep nogal stroef want ze spreekt maar gebrekkig engels.
    Na een half uur wachten op een sleutel gingen we eindelijk naar de kamer.
    Man man wat een meid. Mooi, lief en bloedgeil. Ik ging als een frisse jongen naar binnen en kwam als een afgetakelde man buiten. Jan weet wanneer een dame faket maar Kinga fakete absoluut niet. Het was zelfs zo een hevige sessie dat ik er schrik van kreeg. Vind ik dit nog wel ooit terug? Dit was geen half uurtje seks, dit was een half uurtje vuurwerk, bommen en granaten.
    Na Jan was Janssen aan de beurt. Ik heb hem niet meer zien terugkomen maar hopelijk heeft hij het overleeft.
    Innige deelneming voor haar toekomstige man. Ik geef hem 5 jaar en dan is hij gewoon doodgeneukt. Volgens mij gaat dit engeltje straight to hell, want zelfs in de hemel zijn ze niet klaar voor Kinga.
    Voor mij de wip van 2007 en dan te denken dat het nog altijd januari is.

  11. #11
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Alle ijsberen met ruime ervaring hebben ook een proefrit gemaakt.

    Vandaag was Caligula, Sonny en Janm mij al voor geweest.
    Ik had een afspraak met Julia (Claudia voorheen PHG ) maar dacht dat ik eerst nog wel even met Kinga mee kon gaan.
    Nou zoals Janm schreef was dit dan ook een zeer mooie en lieve meid.
    En ook Sonny had haar aan mij voorgesteld.
    Zelf heb ik een andere mening als Janm.
    Ik vond haar goed maar toch nog wel onervaren.
    Ik geloof wel dat zij uit zal groeien naar het niveua Cassandra,maar daar gaan dan nog wel enige maanden overheen.
    Haar PZC is nog niet ervaren genoeg ze mag daar nog wel aan werken.Ik heb haar in diverse standjes genomen en ook staand tegen de spiegel wat ze wel geil vond maar nog niet eerder staand gedaan.
    Na heerlijk te zijn klaargekomen samen met voor haar de tweede maal (na ook een bef beurtje ) me heerlijk even laten masseren.
    Ze is heel lief en onschuldig met een zeer leuke uitstraling.
    Haar figuur en borsten zijn zeer mooi en echt.
    Voor herhaling wel vat baar over een paar maanden.
    Ik houd liever van iets meer brutaler.
    Wel een aanrader voor een beetje softsex. en ja echt een meisje voor Sonny waar zij ook weg van is.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 januari 2007 om 01:09

  12. #12
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Vandaag was Caligula, Sonny en Janm mij al voor geweest.
    Ook Thesickboy en Krimson zijn vandaag al met haar op de kamer geweest. :teuflisch
    Ze geeft zelf toe een zwak voor Nederlanders en Belgen te hebben, waarvan akte.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:28

  13. #13
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mijn ervaring met Kinga is een samenraapsel van al wat hierboven werd beschreven. Ze is een ongelooflijk mooi en vooral lief meisje. Haar gebrekkige Engels en Duits vormen een beetje een taalbarrière maar zeker niet onoverkomelijk.
    Ondanks haar drukke dag gisteren bleef ze toch bijzonder relaxt overkomen.
    Op de kamer is ze gretig maar vooral haar orale vaardigheden dienen nog heel wat bijgeschaafd te worden. Ze laat zich wel héél graag verwennen, het zichzelf klaarvingeren is blijkbaar haar keurmerk want ik hoor/lees het van alle beren.
    Heerlijke lieve meid!

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Kinga, 25 januari 2007

    Kinga is nu bijna twee weken achtereen in Golden Time, wanneer we daarbij haar eerste week van vorig jaar erbij optellen, dan zit ze net drie weken in het vak. Ik ben gisteren weer geruime tijd met haar naar de kamer geweest en als je dan ziet hoe dit meisje vooruit gaat in het verlenen van service, dan kan ik niets anders concluderen dat deze jonge dame tot de toppers van GT gaat behoren.

    Kinga is natuurgeil, super spontaan, heel erg knap met een onschuldige uitstraling. Houdt er van om met zichzelf te spelen. De pijpschool heeft ze helaas gemist in Polen, maar ik verwacht dat ze deze kunsten met hulp van onze ijsbeertje binnen no-time onder de knie heeft.

    BR, Sonny:wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Kinga

    Kinga bleek een goede keuze te zijn. Krimson herkende de ervaringen van Thesickboy en Sonny : het zoenen ging aanvankelijk iets stroever, het pijpen was echter niet meer dan gemiddeld, maar naarmate haar grotje op de juiste plaats gestimuleerd werd, gingen alle remmen los, wat uitmondde in een drijfnat hoogtepunt. Even nagenoten en toen de rollen terug omgedraaid, waarbij haar orale kwaliteiten nog steeds onervaren bleken. Vrij snel kwam de gummi-vraag, maar Krimson hield dit toch nog liever even af. Toen uiteindelijk bleek dat haar noeste arbeid de nodige vruchten afwierp, maar zelf om caoutchouc gevraagd.
    Meer ervaren dames hebben deze bij de hand, of kunnen deze zelfs met de mond als dusdanig aanbrengen dat zelfs een ervaren ijsbeer hier niets van voelt, Kinga daarentegen moest eerst haar tasje zoeken, kreeg dit dan niet open, frutselde wat aan de verpakking om deze dan uiteindelijk volgens de regels van de kunst aan te doen.
    Wat dan echter volgde was sex van hoogstaande kwaliteit : na verschillende standjes probeerde zij tevergeefs de wand van de blokhut eruit te duwen, enthousiast mee- en weerwerk terwijl ze zichzelf handmatig tot een tweede hoogtepunt brengt. Toen de zaadjes gelost waren mocht Krimson zich dan ook discreet terugtrekken. Dit meisje heeft potentieel om heel drukbezet en veelgevraagd te worden, eens zij haar pijptechnieken nog wat bijgeschaafd heeft; Krimson stelt zich bij een volgende gelegenheid kandidaat om deze op punt te stellen.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:29

  16. #16
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krimson
    Meer ervaren dames hebben deze bij de hand, of kunnen deze zelfs met de mond als dusdanig aanbrengen dat zelfs een ervaren ijsbeer hier niets van voelt, Kinga daarentegen moest eerst haar tasje zoeken, kreeg dit dan niet open, frutselde wat aan de verpakking om deze dan uiteindelijk volgens de regels van de kunst aan te doen.
    Ik had een identieke ervaring, al kreeg ze de gummi in het geheel niet om (volgens de regels der kunst spreek ik nog niet eens over). Het was zelfs zo'n gestuntel dat ik het neuken maar helemaal heb overgeslagen. Zo te lezen geen goede keuze, maar Kinga komt echt nog wel een keer aan de 'beurt' en dan is het geen meer.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:30

  17. #17
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ze gaat begin deze week weer terug naar Polen, dus zal het waarschijnlijk bij deze ene keer blijven. Maar ik moet zeggen dat deze Kinga heel veel indruk op me heeft gemaakt.
    Nope, Kinga blijft nog ca 3 weken in GT en DAN pas gaat ze even terug naar Polen. Ze wist gisteren nog niet met zekerheid te vertellen of ze daarna weer terug zal komen. Ze zou er op zaterdag 3 februari in ieder geval voor mij zijn...
    Zo jong als ze is zo lekker zit ze in haar vel. Niks ontevreden; niks klagen over dit of dat. Zonder arrogantie is ze heel erg tevreden met zoals alles er op en eraan zit. So let it be --- ook ik ben er wel tevreden mee. Echt een meisje met een UITSTRALING!

    Caligula

  18. #18
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
    Nope, Kinga blijft nog ca 3 weken in GT en DAN pas gaat ze even terug naar Polen. Caligula
    Toen ik dat schreef was het 22 oktober 2006.

    Nu blijft ze inderdaad nog een week of 3.
    Kunnen we lekker van haar genieten. Ik kijk 2 februari al weer naar haar uit

    BR, Sonny:wink:

  19. #19
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Toen ik dat schreef was het 22 oktober 2006.

    Nu blijft ze inderdaad nog een week of 3.
    Kunnen we lekker van haar genieten. Ik kijk 2 februari al weer naar haar uit

    BR, Sonny:wink:
    Ben ik niet eens blond en heb blijkbaar toch moeite met klokkijken:thefinger

    Caligula
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 januari 2007 om 11:01

  20. #20
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door listige
    Hallo Ysberen

    Weet iemand of Kinga er 2 en 3,4 Februari 2007!! is of is geweest in GT
    en wanneer ze vertrekt? Heb haar afgelopen vrijdag niet gezien.
    Gr Listige
    De 3e niet, maar ze zou toch nog enkele weken in GT zijn alvorens ze een break neemt en een pauze in haar moederland gaat maken. Misschien is ze vrijdagnacht met enkele van de Roemeense meisjes meegeweest en (te ver) doorgezakt in de disco. Die waren er nl evenmin op zaterdag terwijl ze wel zouden komen...

    Caligula

  21. #21
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard Kinga (Poolse)

    Naam : Kinga

    Haarkleur/-lengte : Blond / lang

    Lengte dame : 1.70

    Postuur/Cupmaat : Normaal-slank / C

    Nationaliteit/Taal : EN

    Leeftijd : 20

    Tatoeages/Piercings : nope

    Service : PZK, geen TZ, geen vingeren, goede voor (vraagt nooit naar de kamer) en na service (herkennings effect, nachtzoen)

    Bijzonderheden : opmerkelijke naam, girl next door type, ongelooflijk mooie onschuldige en jonge verschijning, sinds 3 dagen werkzaam in Ying Yang, niet-roker (!), redelijk drukke belangstelling van andere ijsberen, head turner


    De avond voor koniginnedag: prinsessen avond!
    Veel habitués op vakantie (Yvon, Suzy, Nipa, ...). Je zou denken dat de reservebank niet sterk genoeg is, maar keer op keer slaagt Ying Yang er weer in om het vrouwenbestand op verrassende wijze te verfrissen. Goddelijke voorziening zou ik het noemen. Kinga is een van de allermooiste goddelijke schepsels die ik ooit heb gezien in YY:smilie_li Dat de service (voorlopig) niet in verhouding staat tot de schoonheid neem ik er met alle plezier erbij.

    Ze was vooral het toetje van een geslaagd avondje ijsberen. Is ze dan een optikfick? Don't think so! Zoals ik al zei, is ze het girl next door type: met de juiste hand zou je ze tot de juiste prestaties kunnen laten leiden ... Ik denk dat het meer een kwestie is van niet kunnen ipv niet willen. Wat mij opviel is dat ze in tegenstelling tot de meerderheid van de dames daar in Ying Yang helemaal moederziel alleen voor stond, geen vriendin, alleen overnachten in kamer 15. Wat zou dat geven als ze eens bevriend zou geraken met haar compatriote Claudia ...

    Trouwens, hebben de ijsberen hier ook geen 'begeleidende' taak? Hoeveel keer maak ik nu het niet mee dat dames op ondeskundige wijze de hardware van een man (vergeten) ter hand nemen. Als ze zelf niet willen of kunnen, dan moeten we maar eens (met het nodige respect) met hand en tand uitleggen hoe het wel moet :liebessch

  22. #22
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    15 september 2008 @ 10:31
    Berichten
    214
    Discussies
    29
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De beschrijving van Local hero klopt. Tongen doet ze niet, maar knuffelen en strelen maakt dat wel goed.

    Ik heb ze mogen vingeren en beffen. Hierbij is ze goed klaargekomen (geen fake). PZC doet ze wat onwennig. Daarna geneukt in meerdere standjes , en in amazone heeft ze me lekker klaar gereden.
    Kortom: Een mooi meisje van 20j met een prachtig lichaam. Ze blijft slechts 18 dagen, dus nog 14 te gaan. Daar moet ik zeker nog van profiteren.

  23. #23
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    15 september 2008 @ 10:31
    Berichten
    214
    Discussies
    29
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Wat zou dat geven als ze eens bevriend zou geraken met haar compatriote Claudia ...
    Ze heeft inmiddels Claudia leren kennen.

  24. #24
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Ze heeft inmiddels Claudia leren kennen.
    Yesssss!
    Nu moet ik nog Claudia leren kennen, ik ben ze nog altijd niet tegengekomen

  25. #25
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    15 september 2008 @ 10:31
    Berichten
    214
    Discussies
    29
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Je kan Claudia nu herkennen aan haar voeten. Ze zitten ingepakt in windels, haar blaren moeten genezen.

 

 
Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

Babylon 468*60