Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Prostitutie op Internet en impact op SKW Antwerpen

    Voor diegenen die het interesseert, is er maandagavond 16 januari te 22 uur een reportage op TELEFACTS op VTM (kan m.i. enkel in België ontvangen worden) over prostitutie op het Internet en de impact ervan op het SKW in Antwerpen.


    Het Prostitutieweb
    Reportage: Nancy Nuttin & Katleen Peeraer
    Uitzenddatum: 16/01/2006

    De laatste tijd is het rustig in het Antwerpse Schipperskwartier. Niet dat er minder klanten zijn, maar er zijn minder meisjes. Het oudste beroep is niet aan het uitsterven, maar de meisjes prijzen hun plezier aan op het internet: digitaal een afspraakje maken met een klant en dan naar een hotel. "Ik zit liever achter mijn pc, dan een hele dag voor het raam. Ondertussen doe ik de was, de plas en de strijk.", vertelt Sam, een meisje dat al een jaar via het internet werkt. "Zo moet ik geen huur betalen voor een kamer en moet ik niet de hele dag in lingerie voor een raam gaan zitten."

    Volgens Professor Degrooff van de KUL biedt het internet nog meer voordelen. "De prostituee heeft een veel groter potentieel klantenbestand. Ook de klant heeft baat bij het internet. Voor hem is het veel makkelijker om achter zijn pc te kruipen dan een bar binnen te stappen."

    In Antwerpen zien ze de leegloop al een tijdje komen. Volgens de politie gaat de buurt jaar na jaar achteruit. Sven Lommaert van de politie Antwerpen: "Er staan steeds meer ramen leeg en de prijzen van de meisjes zakken." Ook Maria, die al 2 jaar achter het raam werkt, ziet steeds minder klanten komen. Maria: "De meisjes achter hun pc pikken onze klanten in omdat ze onder de prijs werken. Voor 25 euro krijg je een wipbeurt, zelfs zonder condoom!"

    Joke, die zich op haar website de seksprinses noemt, trekt zich van de kritiek weinig aan. "Ik zweer bij het net. Ik heb zelfs een fanclub opgericht. Ik ben de nummer 1 van het internet."

    Anvers :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dit thema is niet alleen gewoon in het Antwerpse Schipperskwartier. Ik ken in Duitsland een kilo sites van meiskes. Dat is idd de nieuwe weg van de acquise. Niet alleen in Antwerpen en ook niet alleen in België.....:D

    Groetjes van neukie :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

  FKK Artemis 468*60