Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Prive ontvang, Anastasia, ex-PHG, ex-GT

    Alweer ruim 'n jaar geleden gestopt, mag Anastasia in deze rubriek niet ontbreken. Vele ijsberen hebben hebben mooie herinneringen aan haar; zo ook HM. Bijgaande recensie is van begin mei 2004, in PHG:

    Mijn tweede rendez-vous van afgelopen dinsdag was met Anastasia. Ik meldde dat al in een eerder bericht in Populair Horny. Mijn onderonsje met Anastasia was eigenlijk een voortzetting van de week ervoor. Toen troffen wij ons zeer heftig 's-avonds laat in de bar, maar was mijn beurs al leeg. Deze keer klappte alles wunderschon.

    We hadden elkaar dinsdagmiddag tijdens de lunch al kort even gesproken, toen zij langs mijn ronde tafel liep, op weg van en naar een andere afspraak. Ze herinnerde zich onze laatste ontmoeting in de bar nog overduidelijk. En met een \"treffen wir uns noch mal spater, ja ?!\", knipoog en kushandjes vervolgde ze haar weg.

    Zoals eerder in mijn bericht op Populair Horny vermeld, kwam dat moment om half vier. Anastasia graaide mij uit uit de deuropening van de bar, waar ze vooraan op de hoek zat. Ze nam mij in een houdgreep waaruit geen ontsnappen meer mogelijk was en plantte enkele heftige tongzoenen op mijn ietwat verbouwereerde mond. \"Und jetzt laufst du mir nicht mehr davon und bleibst du bei mir !\"

    Resultaat: pijlsnel naar kamer 1. Mede omdat ik mijzelf hervonden had en onder de ogen van haar zichtbaar jaloerse collegaatjes was begonnen aan een wel heel grondige verkenning van Anastasia's heuvels en valleitje. Ik hou wel van een directe benadering. Heel wat beter dan dat ellenlange initiatiefloos wachten en schaapachtig rondlachen, wat de meesten daar in de bar toch doen.

    Op de kamer vervolgde Anastasia haar enigszins rauwe en directe aanpak (die mij aan Doreen deed denken, hoewel 'n heel ander type). \"Und jetzt setze ich mir auf dich hin, und fick dich wahnsinnig.\" Nou, dat is inderdaad wat er volgde. Cowgirl is overduidelijk haar favoriete standje, volgens mij reed Anastasia zich regelrecht klaar, zo heftig en nat ging het. En anders behoort ze tot een select groepje topactrices in Oedt.

    In ieder geval hadden we supergeile sex samen, ik vond het buitengewoon goed klikken tussen ons. Op 'n half uur heeft Anastasia mij lekker klaargezogen, waarna we onder het genot van 'n peukje en 'n drankje samen even gezellig hebben liggen kletsen. Om de laatste twintig minuten daarna op gepaste wijze af te maken. Vanwege de vermoeienissen deze dag moesten Anastasia's handjes er aan te pas komen, en zo trok zij het allerlaatste restje uit mij.

    Geile ervaring met 'n spontane en initiatiefrijke vrouw, die ook nog zeer aanspreekbaar is. Prima !
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    anastacia was ook een van de eerste ervaringen voor mij in de phg.altijd vriendelijk en leuk in de omgang.
    ben haar gevolgd naar het toen gloednieuwe gt en ben hier trouw met haar naar de diverse kamers gegaan voor prima ervaringen.
    heb met haar trios gedaan met oa alex en kate ........
    is inderdaad gestopt en verhuisd naar het buitenland,althans voor haar.
    hoop dat de rest van haar leven heel succesvol zal zijn.

  3. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    Anastacia, ja wat zullen we daar eens van zeggen... Een top dame, erotiek puur sang. Diverse keren mee op de kamer geweest, zowel PHG als GT. Was altijd een aanrader van de allereerste categorie. Voor ons jammer dat ze gestopt is (nu alweer iets meer dan een jaar), voor haar waarschijnlijk beter.

  4. #4
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Daumen hoch Anastacia

    Carpe Momentum werd door Anastacia op 27 maart 2003 om ongeveer 17.00 u. FKK-ontgroend. En eerlijk is eerlijk, daarna word je nooit meer dezelfde......

  5. #5
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Terugblik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Carpe Momentum werd door Anastacia op 27 maart 2003 om ongeveer 17.00 u. FKK-ontgroend. En eerlijk is eerlijk, daarna word je nooit meer dezelfde......
    Vandaag precies 6 jaar geleden liep ik (Carpe Momentum bestond toen nog niet en van fora had ik nog weinig idee) voor het eerst binnen bij PHG.

    Ik had ooit surfend op het internet wat over deze club gelezen en had begrepen dat het een heel bijzonder concept moest zijn, een "saunaclub".

    Mijn nieuwsgierigheid was gewekt.

    Op reis landde ik op een dag in Düsseldorf en besloot in mijn gehuurde auto de geplande zoektocht aan te vangen.

    Totaal onbekend. Geen flauw idee. Ik had netjes op een spiekbriefje het adres aan de Butzenstrasse opgeschreven. De Butzenstrasse in.....Tönisvorst !

    Dat werd natuurlijk wel even zoeken. Maar....de aanhouder wint. Twee en een half uur later kwam ik voor de derde keer bij het kleine industrieterrein voorbij, maar nu van de andere kant. Door het grote aantal geparkeerde auto's kwam ik erachter dat daar wel eens een tuin verscholen zou kunnen liggen.

    Een beetje nerveus aangebeld en nadat de deur werd geopend naar binnengestapt. Het gebruikelijke ritueel van, betalen, sleutel, badjas en slippers.

    Staand in de ontvangsthal keek ik voorzichtig de bar binnen en wat ik daar zag overtrof zelfs mijn grootste verwachtingen. Helemaal vooraan zag ik een grote blonde dame (Anastasia, waarmee ik later mijn vuurdoop zou beleven) en een stukje verderop aan de bar en op de barkrukken langs de muur de ene schoonheid na de andere.

    Na lang overwegen maakte ik mijn keuze. Anastasia had wel door dat ik nieuw was en had me snel gerustgesteld in één van de blokhutten.

    Dit werd één van mijn kamerbezoeken die mij de laatste 6 jaar het meest is bijgebleven. "Er is maar 1 eerste keer" wordt hierdoor weer duidelijk bevestigd.

    Met een niet te beschrijven gevoel verliet ik PHG. Hier zou ik bij gelegenheid vaker terug gaan komen.

    Ik denk dat het weer tijd wordt.

    :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Volgens mij ben ik haar tegen gekomen in een vage tent hier is de link

    http://www.kaufmich.com/Feuchtani

    fyi

    flipper

  7. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (29 juli 2014)

  8. #7
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Volgens mij ben ik haar tegen gekomen in een vage tent
    Wo treibst Du Dich denn überall herum?

    (Ausnahmsweise) hast Du Recht.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ich war am arbeiten und wurde plotslich geil.. hahahaha.. freitag wieder im happy.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60