Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
Lengte dame : 1.75
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Duits/ Duits en Engels
Leeftijd : ± 28jaar
Tatoeages/Piercings :niet op gelet
Service: Zoenen, massage, PZC, FT, NMC, Beffen, AV
Voordelen: Heel veel
Nadelen: Niet gevonden
Tijdsduur : 45 min.
Prijs : € 75.-
Extra’s bij het bezoek: Ik had het idee dat bij haar ongeveer alles mogelijk is, denk weinig remmingen.

Na met Lucy bezig geweest te zijn, even saunatje gepakt en toen wat te drinken gehaald en me zelf even teruggetrokken in de kino. Na een tijdje wordt ik in het Engels gevraagd of ik zin had in wat gezelschap, ach dat wilde ik wel was er nu toch:D . Ze vroeg mijn naam en vertelde dat ze Simone heette en nu 2 dagen in GT aan de slag was, ik vroeg waar kom je vandaan en ze zegt Duitsland, ik verbaasd en vroeg, waarom spreek je me dan in het Engels aan, zegt ze ik had al 2 keer in het Duits aan je gevraagd of je gezelschap wilde maar daar reageerde je niet op, OEPS, sliep ik of waren mijn gedachten ergens anders bezig. Afijn naar wat kleine onderlinge contacten haar gevraagd om de sleutel te halen en zo belanden we in blokhut 20, was wel even zoeken, de benummering stond niet echt logisch. In de hut aangekomen vroeg ze wat ik zoal wilde en dat alles mogelijk was , wel dat heeft ze aardig waar weten te maken, en voor mijn broertje, NEEN ik heb haar niet gebeft, wel alle standen zo ongeveer uitgeprobeerd en lekker in haar mondje klaargekomen, en ik kan jullie verzekeren dat ze er wel pap van lust, gulzig slobberde ze alles op!!!!! Een vrouwtje met een lekker strak lijf en gek op sex, herhalingsgevaar 100%