Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:55
    Berichten
    37
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Lächeln Maaseik, Jungle club, Fransisca

    Tja, vond het de laatste keer met Veroniek wel erg gezellig maar helaas is zij naar een andere club vertrokken. Daar zat ik dus afgelopen donderdag een beetje teleurgesteld, maar de immers vriendelijke barman, had nu hulp van een charmante bardame, deze stelde me een prachtige jongedame voor, Fransisca, lange zwarte haren, prachtig figuurtje, met borsten wauwie, heerlijk stevige bollen, verder was ze slank en getint, ze spreekt gewoon nederlands, en ze is me een partij lenig. Heb haar namelijk gevraagd of ze wilde strippen, ze aarzelde eerst, maar nadat ik haar 50 euro toestopte, was haar schroom verdwenen. Nou ze kon de boel behoorlijk opzwepen,ben dus onmiddelijk daarna naar kamer met bubbelbad gegaan en heb heerlijk twee uurtjes met haar genoten, wilde wel langer maar mijn budget was op. Ben heerlijk door haar gepijpt, diep en lekker afwisselend, ze vergat mijn ballen niet, deze werden door haar uitgebreid gelikt en geteasd:o
    en nadat ze zeker al een kwartier met haar orale kunsten bezig was kwam ik er pas achter dat dit met condoom gebeurde:p de grote truuk, ik dacht echt dat ik in haar mondjes spoot hoor, maar ze haalde een volgespoten condoom van mijn edele strijdros het is natuurlijk wel beter he:o Zijn weer terug het bubbelbad in gegaan, en na wat heen en weer gezoen, tongzoenen hebben we niet echt veel gegaan, maar ik heb haar lekker staand geneukt in het bubbelbad , em ben voor de tweede keer klaargekomen. Het was weer een beste ervaring. was een 600 euro kwijt ik weet het in Gt of YY kan ik daar heel wat meer voor doen, maar ach zo'n klein gezellig clubje, waar je op je wenken wordt bediend en waar je gewoon nog kunt lachen en zeuren

  2. #2
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:55
    Berichten
    37
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Maaseik, Maastrichtsesteenweg, Jubgleclub , Fransiska

    Oeps moet Belgisch Limburg zijn, sorry

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

  Diamond 468*60