Gisteren had ik eigenlijk niet zo veel zin om vroeg in mn bedje te kruipen en ben ik nog es een wandelingske gaan maken in gent! Ondertussen een caféke doen enzo, nu ja, gewoon een rustig avondje

Eerst es door Schepenvijverstraat gewandeld, weinig te zien eigenlijk! De nummer 19 was leeg, vrije dag van die 2 vaste meisjes blijkbaar (Sara en een andere donkere dame)
In Bar Vogue, 3 lampjes die branden maar op mn hele avond geen dame daar gezien! Normaal staan daar ook altijd veel mensen te staren naar de meisjes, maar die mannen stonden er nu niet! Dus ik vermoed dat de Vogue nie zo goed bezet was! Alhoewel dat daar anders wel de moeite is!

In Bar Séduction aan de overkant zat Baylissa (rechts), daarnaast zat Riem (vroeger in Vogue, nu hier blijkbaar) en links zat een nieuw meiske (zwart haar, mn maat LorenzoVD wist dan te vertellen dat ze Edda heet en frans spreekt)

Glazen Straatje, niet overdekt gedeelte, blijft beetje gelijk, dezelfde negerinnetjes als vroeger, toch 1 nieuwe! Daartussen zit nog altijd Lexia!

In het overdekt gedeelt, hmm, twas duidelijk een tijdje geleden dat ik er was! Vrij veel veranderingen! Nu ja, in nummer 2 nog altijd eerst die blonde (ik denk Sara) met daarnaast die andere blonde! Die dames zitten er al lang! Franstalig maar ik ken die namen nie! In nummer 4, op de plaats van Simonna zit nu een blonde, iets oudere dame! Ik ken ze niet! Een nieuwke vermoed ik! Daarnaast zit Sonia, de blonde dame die eerder aan de overkant al zat!
In nummer 8 (nummer 6 is enkel een deur) zitten Cindy en Lilianne! Cindy zit er al hele tijd, Lilianne zat vroeger ook nog aan de overkant!
In nummer 10 dan, een nieuwe dame, zwartharig, schoon meiske :D , als iemand daar iets over weet, ik zou zeggen, posten maar! In nummer 10a zit nog altijd Amanda!
Nadeel aan deze zijde, ik zie geen Laura, Caroline en Simonna meer! Dit is misschien maar tijdelijk, ik weet het niet!

Aan de oneven kant dan, in nummer 1 eerst die Angelina (ik heb haar naam zelf nie gevraagd, maar aan commentaren op forum te zien is het die wel), daarnaast een iets zwaardere negerin!
In nummer 3 zitten Vicky (vroeger overdag in nummer 9) en Christina (waar 2 forumleden zelfs al over schreven, ik zag die gisteren de eerste keer)!
Nummer 5 is dan weer enkel een deur! In nummer 7, jah, daar ga ik de mist in, ik weet nie meer wat er zat! Ik weet wel dat aan 1 raam gewerkt werd! Dat ander was vermoed ik ook leeg, alhoewel...
In nummer 9 zat dan die brunette die er al een tijdje zit, naam mij nog onbekend! Ik ga ook nie overal namen vragen é!

Dan hebben we nog de Belgradostraat! Nummer 2 zoals altijd Sarah! Nummer 4 de zwartharige dame! Nummer 6 was maar 1 raam bezet door Sofia! In nummer 8 zaten Estelle en Donnatella!
In nummer 22 zat rechtse raam Lydi(a)! Daarnaast zou ik het niet weten, niet echt opgelet! In nummer 24a was van de 3 raampjes maar eentje bezet, namelijk Ellen zat rechtsonder!
Aan de andere kant dan in Bar Topaz zat enkel Elke!
In Bar Médi zat nu de iets oudere Kelly, die dus is verhuist! Sofie zit daar normaal maar het was waarschijnlijk één van haar vrije dagen!
In Bar Eden zat Nathalie, die daar meestal wel zit!
In Bar Amber zat niemand, nochtans anders altijd bezet die bar!

In het 2de stuk belgradostraat zat in nummer 59 op de hoek Lisa, negerinnetje die vroeger in de dag in Vanderdonck zat! Daarnaast in de deur zat ook iemand, maar die was bezet!
In nummer 61 zat een blonde dame, die me bekend voorkwam maar jah, ik ken de naam nie! Die ramen hebben nu trouwens ook een naam gekregen! Bar Osiris staat nu in mooie blauwe letters bovenaam de bar!
In nummer 77, in Bar Oasis zaten zoals gewoonlijk Monique en Claudia!
Aan de overkant zat in nummer 68 die blonde, ik denk da ze Gina noemt! En daarnaast in nummer 70 zat een brunette!

Zo dat was weer een avondje gent! Ik vond vooral het Glazen straatje er beter uitzien dan anders! En Bar Seduction in schepenvijverstraat, daar loop je toch ook beter es langs!

Een volledig overzicht komt er nog wel eens, maar schrijf hier dan ook eerst es wa recensies é!

JB