Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 26

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard Monique (Duitse, blond) (GT,LR, VV ontvangstdame)

    Voordat www,ijsberenforum.nl in de lucht ging was Monique al werkzaam in GT. In februari 2005 heeft ze afscheid van het vak genomen en in principe een tijdje alleen Thekewerk gedaan, maar sinds gisteren (13 januari 2006) is ze weer met volle energie aan 'onze' kant van de bar gestart.

    Haarkleur/-lengte : Blond, ruim schouderlang
    Lengte dame : ca 1.65
    Postuur/Cupmaat : normaal, C
    Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : Geen
    Service: Full zoals Kussen, beffen, pzc, nmc, ft; volgens mij geen av
    Voordelen: Spontaan, vrolijk
    Nadelen:
    Tijdsduur : 35
    Prijs : 50 EURO

    Monique, ik hen blij je weer te zien en heb genoten van jouw hervonden spontaniteit en blijheid!

    Caligula

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Gemengde gevoelens

    Toch is het altijd weer jammer dat een meisje van achter de theke weer voor de theke gaat werken. Ik denk er ook zo over met Monique. Ben al in 2004 een keer met haar geweest en gemerkt dat er toen wel verschil was op de kamer en in de barruimte.

    Ik hoop dat het een vrije keuze is geweest deze overgang weer.. niet door dwang of druk.

    In dat geval wens ik haar geluk met haar keuze.

    Groeten, H_1 :wink: :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Ik hoop dat het een vrije keuze is geweest deze overgang weer.. niet door dwang of druk.

    In dat geval wens ik haar geluk met haar keuze.

    Groeten, H_1 :wink: :wink:
    Ik heb hierover met haar gesproken en ze heeft mij ervan overtuigd dat het haar eigen keuze is en ze nu zelf bepaalt wat ze doet! Mede daarom heeft ze haar spontaniteit en blijheid weer als vanouds terug.

    Het is niet allemaal kommer en kwel in de schimmige wereld van de sauna en fkk clubs in Duitsland. Ik ontken niet dat er misstanden zijn, maar inmiddels ken ik verschillende (ook jonge) meisjes die dit werk vrijwillig en met overgave doen.

    Caligula

  4. #4
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
    .

    inmiddels ken ik verschillende (ook jonge) meisjes die dit werk vrijwillig en met overgave doen.

    Caligula
    Maar zelfs dan is er toch nog vaak een pooier bij betrokken.

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    30 april 2023 @ 00:36
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door margabel
    Maar zelfs dan is er toch nog vaak een pooier bij betrokken.

    En laten dat nu velen nu net allemaal niet willen weten )

  6. #6
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door margabel
    Maar zelfs dan is er toch nog vaak een pooier bij betrokken.
    Deels heb je gelijk omdat ze de pooier (nog) vriend noemen. Deels zijn ze echt vrij...!

    Dit wordt echt off topic en ik denk persoonlijk dat de poetsjuffrouw haar werk hier maar eens moet komen doen....... :thefinger

    Caligula

    ps.: voor Pelpinda 1 x het woord Theke in het citaat en 6 x in de rest van het bericht maakt totaal 7 keer. Maar dat had je natuurlijk ook zelf kunnen uittellen

  7. #7
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard Monique

    GT, donderdag 2 maart,

    Aankomst 17:00 uur en het was bijzonder rustig met ijsberen. Daarintegen waren er zeer veel dames. Niet zo veel bekende ijsberen gezien, echter dat gaf me alle tijd om eens met wat dames bij te praten. Ik had m'n oog al op diverse lekkertjes laten vallen, totdat Monique me te pakken kreeg. "Ik ben onlangs jarig geweest en jij bent vandaag mijn cadeautje". Op dit moment wist ik, dat ik geen andere keuzes zou kunnen uit proberen dan Monique. Sommigen weten wel waarom.

    Even dacht ik...."Shit, ik wel ook nog wel wat anders uitproberen vandaag. Gezien het aantal kilometers en de weersomstandigheden onderweg, heb ik recht op minstens 3 verschillende vrouwen". Toen Monique eenmaal met we bezig was, was ik laatstgenoemde gedachten gauw vergeten en idd heb ik niet verder kunnen "shoppen"dan Monique. Ik zal maar snel weer terug moeten gaan!

    Iedereen een groet van Shadow!

  8. #8
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
    Voordat www,ijsberenforum.nl in de lucht ging was Monique al werkzaam in GT. In februari 2005 heeft ze afscheid van het vak genomen en in principe een tijdje alleen Thekewerk gedaan, maar sinds gisteren (13 januari 2006) is ze weer met volle energie aan 'onze' kant van de bar gestart.
    13 januari was niet helemaal haar eerste dag weer terug voor de theke. Ik ben haar vorig jaar ook al tegen gekomen voor de theke.

  9. #9
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Women Lover
    13 januari was niet helemaal haar eerste dag weer terug voor de theke. Ik ben haar vorig jaar ook al tegen gekomen voor de theke.
    Om precies te zijn heeft Monique tot medio februari 2005 voor de Theke gewerkt. Daarna heeft ze een enkele weken achter de Theke gewerkt. Vervolgens is ze voor de meesten uit het zicht geraakt om ergens in de tweede helft van 2005 weer achter de Theke te verschijnen. In die periode heeft ze na haar Thekedienst incidenteel voor de Theke gewerkt, echter hoofdzakelijk volgens afspraak. Na weer een kleine onderbreking in december is ze nu dus terug en blijft ze - volgens eigen zeggen - voor de Theke werken.

    Caligula

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    30 april 2023 @ 00:36
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Tel het aantal keren het woord theke in het vorige bericht?

  11. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT, 6 april

    Last but certainly not least! Ik was erg blij haar weer eens te zien, toen ze achter de Theke stond hadden we al veel lol, elkaar verbaal te lijf gaan, en nu ze weer voor de Theke werkt, was mijn keuze duidelijk. Een afspraak gemaakt voor 7u, waar we ons geen van beiden aan hielden, maar we kwamen elkaar rond 10u weer tegen. Ik greep haar vast en zei dat ik haar niet meer liet gaan. Eigenlijk had ze al een afspraak met iemand anders, maar die wilde grootmoedig nog wel even wachten. Dus hop een sleutel gevraagd, maar alles was bezet. Geen nood, eerst even opwarmen in de kino, en vervolgens naar een bungalow. Met Monique is het goed vertoeven op de kamer, ze weet precies wat een man wil (in ieder geval bij mij ). ik was wel moe, dus een volgende keer ga ik met haar toch wel eerder naar de kamer. Absoluut prima met Monique!

  12. #12
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    En hier dan mijn eerste bericht, een bericht over Monique dat ik eerder probeerde te plaatsen bij een ander forum. Met name één moderator meent haar goed genoeg te kennen om zijn censuur over haar "begeleider" te rechtvaardigen.

    Hier nogmaals het bericht:

    Wisselende reacties moet ik zeggen.

    Gisteren viel Monique mij al vrij snel op, een ijverig bijtje dat na elke klant metten weer gezelschap aan de bar zoekt en dat gezelschap met haar zaad vragende oogjes ook meestal meteen weer mee krijgt.

    Dus dacht Bart, moet ik ook eens meemaken. Tegen het einde van de avond Monique maar eens benaderd voordat ze weer een ander opzocht. De introductie was veelbelovend, ze ging meteen De Cock opgeilen omdat ze wel een triootje wilde, dat wil zeggen dubbel vangen.

    Ze vond het halen van een sleutel waarschijnlijk te lang duren want zij dirigeerde mij ongevraagd naar de bioscoop. Op zich heb ik er niet zo'n bezwaar tegen, ook wel geil, en aan het einde van de avond kan je al het geile gebruiken voor die laatste druppels levenssap.

    De kennismaking was vrij kort, zoenen was net zo intens als het zoenen van je moeder (niet dus). Ook kort was het pijpen. Na een minuut of 5-10 begon ze al over neuken (pijpen overigens wel erg goed). Vijf minuten later liet ik me toch door haar inspireren, zij bovenop. Helaas niet na een tube glijmiddel te hebben leeggemaakt over mijn erectie. De standaard standjes afgemaakt, het was allemaal wel lekker maar de overdosis aan glijmiddel belette mij om te komen. Uiteindelijk trekkend afgemaakt waarbij zij ongeveer aan de andere kant van het bed ging zitten.

    Ik had een grote fout gemaakt. In de haast om met haar te gaan had ik niet opgemerkt met wie ze was en naar wie ze onderweg was: een sportschoolganger met buitenlandse ethniciteit, verkleurd door zonnebank en tatoo.

    In de bar en later in de kleedkamer negeerde ze mij dan ook totaal, blij dat ze was dat ze haar geld weer veilig kon wegbergen bij haar vriendje.

    Monique, heeft een aardig kopje op een onderlichaam dat toch wel enkele jaren verraad (dikker derrière).

    In ieder geval is dit voor mij een te mijnden meid.

    Bart

    Ik zou aan deze oorspronkelijke post nog willen toevoegen dat ik haar de vorige dag in de badruimte bezig zag met een viertal ijsberen. De één werd gepijpt terwijl de ander foto's maakte. Er werd niet afgerekend en geen aanstalte gemaakt om naar een kamer te gaan, alleen maar gefleurd. (Ik werd gemasseerd, vandaar dat ik het een half uur lang kon gadeslaan).

    Ik vind het prima (maar wel stom) als een meid met dit soort "vrienden" omgaat. Maar ik denk dat de bedoeling van een forum is om iedereen te informeren, en niet om selectieve reclame te maken.

    Bart




    PS Heb de tekst wat aangepast. Bart je krijgt mail

    Willem2
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 april 2006 om 11:35

  13. #13
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart
    In ieder geval is dit voor mij een te mijnden meid.

    Bart
    Tsja, en zo heeft ieder zijn eigen ervaring met Monique. Ik ben blij dat niet iedereen met haar wil, blijft er genoeg van haar tijd en aandacht voor haar fans over.

  14. #14
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik heb me goed vermaakt met Monique. Wat een lekker ding zeg. Heerlijke kont mmmmmmm een zeer lekker ding.

  15. #15
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:44
    Berichten
    104
    Discussies
    5
    Thanks
    6
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K
    ik heb me goed vermaakt met Monique. Wat een lekker ding zeg. Heerlijke kont mmmmmmm een zeer lekker ding.

    Wel in Living Room.
    Zeg maar gerust kont. Maar je kan er ook een gesprek mee hebben. Ik had wel een goede tijd met haar.

    Het Rode Mannetje

  16. #16
    Geregistreerd
    11 januari 2006
    Last Online
    22 augustus 2008 @ 09:34
    Berichten
    23
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ja , Monique's kont mag er wezen , ik kwam 'er al tegen op toilet toen ze naakt n buiten kwam. He Monique ! Later op de avond hebben we onze eerdere kennismakingen wat verder uitgediept, een en ander eindigde in een formidabele blowjob, een van de pijlers waar Monique's reputatie op steunt !
    Later op de avond klom ze uit puur baldadigheid op de bar om de sfeer er een beetje in te brengen - helemaal Monique zoals wij haar kennen ..... !

  17. #17
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    1 februari 2024 @ 12:45
    Locatie
    Wallonie
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    5
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Gemischte Gefühle im Living Room

    ........
    Dann kam Monique, eine andere deutsche Blondine, die natürlich Deutsch aber auch Französisch spricht (toll, das ist meine Muttersprache). Ich habe sie gegen 17 Uhr angesprochen. Nach den gebräuchlichen Vorstellungen hat sie mich gefragt, ob ich die Sitzung im Jacuzzi anfangen wollte. Ich bin im Allgemeinen wenig durch das Wasserherumtollen angezogen. Außerdem hatte ich es ein bisschen eilig, denn ich musste nicht zu spät zu Hause sein. Liebenswürdig antwortete ich also (auf französisch): „Nein danke, ich mag das Wasser nicht“. Ungeschickte Antwort: davon folgerte sie, daß ich nicht mochte, mich zu waschen. „Dann musst du dich duschen“, sagte sie mir höflich. Soeben hatte ich es schon gemacht, aber, um keinen Zwischenfall zu verursachen, fügte ich mich. Sie erwartete mich im Zimmer, wo sie erzählte mir, ein wenig verlegen, daß einige Gäste sich nicht wuschen, weder indem sie im Club ankamen noch zwischen den Sitzungen, und daß sie befürchtete, daß ich zu jenen gehörte. Nein, Fräulein, das Wasser amüsiert mich nicht, aber ich bin trotzdem sehr nett. Einer schließt den anderen nicht aus.
    Sie fragte mich dann sehr liebenswürdig, was mir Spaß machen würde. Diese Art von Fragen ärgert mich immer ein wenig, denn er schließt jede Spontaneität aus und verwandelt die Sitzung in ein vorprogrammiertes Menü. Ich antwortete ihm trotzdem, daß ich besonders das Lecken schätzte, und ein wenig überrascht legte sie sich auf dem Bett. Das auch war nicht sehr spontan gemacht… Ich wollte sie zuerst küssen, aber sie war damit wenig begeistert, so, dass ich mich auf seinen schönen Körper konzentrierte und anfing, ihr sorgfältig zu lecken. Im Allgemeinen anerkennen die Mädchen, daß diese Übung mir gelingt und verlangen sie oft nach mehr.
    Im Zimmer war es schwül, was mich gewöhnlich schwitzen lässt, besonders, wenn ich mich errege (wie glaubt es ?) und noch mehr, wenn ich soeben mich geduscht habe. Normalerweise wird das Mädel dadurch nicht gestört, denn abgesehen davon, daß ich mich die Mühe macht, mich regelmäßig mit einem Tuch abzutrocknen (welches ich immer an Handreichweite habe), sind sie (so würde ich sagen) mit ihren Gedanken in diesem Augenblick ganz woanders.
    Monique nicht. Nach zwei oder drei Minuten, bat sie mich, immer noch sehr höflich, meine Arbeit aufzuhören, denn die Feuchtigkeit des Schwitzens belästigte sie. Das hat mir selbstverständlich „die Beine gebrochen“, so daß ich bis zum Ende nur beschäftigt gewesen bin, nicht zuviel zu bewegen oder mich zu erregen, um nicht mehr zu schwitzen… Ich lasse sie erraten, welchen Spaß es mir beschaffen hat.
    Unsere Begegnung, mit einem Mißverständnis begonnen, ist im Unverständnis fortgesetzt geworden, um mit Pleite zu enden. Meine verlorenen Begabungen habe ich nie wirklich wieder gefunden.
    Beschluss: Monique ist sehr nett, sehr schön, sehr höflich, aufmerksam, lächelnd und sie spricht anständig Französisch.
    Aber der Funke ist selten zwischen ein Mädchen und ich so schlecht übergesprungen, und nächstes Mal werde ich eine hässliche Lettin, die nur Russisch und Kurländisch spricht, auswählen; also werde ich vielleicht zwar nicht gerade die Mißgeschicke (die man nie in unser Hobby ausschließen kann), aber dennoch die Affronts vermeiden.

    Ich werde im Living Room wieder fahren, denn der Klub ist eine zweite Chance wert. _ Aber, wenn die Mädchen den heutigen ähnlich sind, sehen sie mich dort nicht mehr.

    Protea
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 juli 2007 om 13:14 Reden: geheel staat in algemene gedeelte

  18. #18
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Cool Slechte dag of inderdaad slechte chemie....

    Protea,

    Je (re)connais tes sentiments. Soit Monique est une Deesse (pour un bon majorite des clients) soit elle manque bien de faire la chimique. J'ai fait quelques essais - en Golden Time et en Living Room - mais toujours le resultat etait moins que parfait. Elle est une fille belle et bien intelligent (trop, peut-etre ?), mais ca marche pas pour moi (et pour plusieurs clients en effet).

    Sorry 'ollanders:
    Ik herken me in Protea's beschrijving. Ik vindt Monique een van de mooiste dames in Kaarst (en eerder in Brueggen), en ik heb het meerdere malen met haar geprobeerd, maar echt klikken doet het niet tussen ons. Jammer.


    Generalement, 'Living Room' n'est pas si mauvais (quel endroit est parfait, donc ?).
    Maar: met 'Living Room' in het algemeen is weinig mis - althans, welke club is nou perfect ?


    W-L

  19. #19
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    1 februari 2024 @ 12:45
    Locatie
    Wallonie
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    5
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits Bekijk bericht
    Protea,

    Je (re)connais tes sentiments. Soit Monique est une Deesse (pour un bon majorite des clients) soit elle manque bien de faire la chimique. J'ai fait quelques essais - en Golden Time et en Living Room - mais toujours le resultat etait moins que parfait. Elle est une fille belle et bien intelligent (trop, peut-etre ?), mais ca marche pas pour moi (et pour plusieurs clients en effet).

    W-L
    Merci, Wagons-Lits, pour ton petit mot en français.

    Monique is dus waarschijnlijk een grillige en weinig betrouwbare Dame. Nu ben ik (en bent jullie) gewaarschuwd.

    Protea

  20. #20
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Cool grillig ? mogelijk - onbetrouwbaar ? dat toch niet !

    Protea,

    Sta me - en nog in het nederlands ook - een kleine verfijning toe:
    Monique wordt door de meerderheid der clientele zeer positief beoordeeld. Ik heb weinig reden aan haar populariteit te twijfelen. Ik heb ook geen reden haar onbetrouwbaar te vinden; nog nooit heb ik gehoord dat ze haar woord niet hield, en eigenlijk denk ik dat ze goed van woord is. En haar door Bart (hierboven) gesignaleerde geflirt met 'foute' heren vol tattoo's heb ik zelf ook gezien. ik vind het niet slim, maar ze moet het zelf weten.

    Haar standaard-service (inclusief wirlpool, wat menige vrouw niet doet) is van hoog niveau. Ik heb het zelf mogen meemaken. Maar het is inderdaad - en zeker als het niet klikt - angstwekkend standaard.
    Daar zit mogelijk een probleem. Je had het er zelf al over: een dame die vraagt wat je lekker vindt kan daarna of je lekker verwennen of op de automatische piloot haar programma afdraaien. En daar heb ik bij bij Monique inderdaad persoonlijk wat moeite mee: ze lijkt alles best te vinden. Ik heb zelf ook liever een vrouw die zegt: ''Ga maar lekker liggen, ik zorg wel voor je". Dan weet je dat het ook een beetje spontaan van haar komt.

    Okee: grillig is ze wel een beetje - maar is dat niet wat ons telkens weer aantrekt in vrouwen ?


    W-L

  21. #21
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.848
    Discussies
    3167
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Monique is niet mijn type, laat ik dat voorop stellen. Echter na een ietwat tegenvallende sessie met Laura zat ik buiten wat te relaxen toen Monique een praatje met me aanknoopte. Binnen 10 minuten wist ze van een nee een ja te maken. Knap hoor want ik ben wat gewend. Ze stelde voor eerst de whirlpool te inspecteren om vervolgens de kamer op te gaan. In de whirlpool ging de beer los; na wat prietpraatje lekker zoenen en toen de kamer op. Daar haar even gemasseerd met de nivea die er stond en toen door haar verwend. Ik kan niet anders concluderen dan dat ze prima service levert. Ze was lief en zorgzaam en we hebben ons goed vermaakt.
    Ow behave!

  22. #22
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    21 oktober 2022 @ 03:17
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    How many times have you been waiting for your “date” to return with a key when you spot a better looking option sitting at the bar? Too late to back out with Kim but luckily for me Monica was still there when I got back from the third floor. I was proud of my deduction skills by correctly guessing she was German. Tall and blond and curvy, she looked like she was having fun at the bar interacting with customers and other girls. We went back to the same room on the third floor, only this time selecting the other bed for this event. She is quite friendly and open and offers superb service. She only works Tuesday/Thursday so I did not have an opportunity to see her again on this trip.

  23. #23
    Geregistreerd
    16 oktober 2008
    Last Online
    21 juni 2009 @ 11:58
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Stimmt es das Monique nur noch am Empfang arbeitet? Das wäre aber schade

  24. #24
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sammyschutzen Bekijk bericht
    Stimmt es das Monique nur noch am Empfang arbeitet? Das wäre aber schade
    Nein, sie wird auch wieder vor der Theke arbeiten. Hat sie mir heute noch versichert. :D Aber im Moment macht sie Empfang

  25. #25
    Geregistreerd
    16 oktober 2008
    Last Online
    21 juni 2009 @ 11:58
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Danke Manni, daß hört sich gut an

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

  Diamond 468*60