Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 639
  1. #51
    Geregistreerd
    1 juli 2017
    Last Online
    29 november 2020 @ 23:39
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    24
    Thanked
    38 in 14 posts

    Standaard

    Het was Natuurlijk te verwachten dat het erg druk zou zijn vanwege de gratis toegang, bovendien is iedereen nieuwsgierig hoe het eruit ziet na de verbouwing.
    Gewoon een paar weken wachten tot de boel stabilisiert, maar zo te zien zijn er geen drastische veranderingen c.q. verbouwing ik denk dat alles afhangt van het aantal en de qualiteit van de dames in de komende tijd

  2. #52
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:39
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard

    Wat viel het toch tegen gisteren zeg!! Ik kwam er rond 11.30u aan. Op dat moment heb ik slechts 4 dames gespot. Er liepen iets van 40-50 ijsberen rond. Er was toen al geen ontbijt meer. Alle bakken waren leeg. De vrouw achter de bar vertelde mij dat wij tot 15u moesten gaan wachten en dat was meteen de 2e tegenvaller. Het zwembad is inderdaad weg en de tuin zag er niet uit. Overal veel rommel, het gras is niet gemaaid, de banken missen nog allemaal kussens etc. Al met al een waardeloze indruk maakte het op mij. Er is ook helemaal niets gedaan aan de smerige toiletten daar. Het toilet bij de hamam was defect/kaput em het toilet in de kleedruimte was ook kapot en er lag overal papier en de wc bril/pot zat vol met remsporen. Het open buffet in het restaurant boven werd wel doorlopend bijgevuld, maar dat gebeurde helaas maar 1 keer per uur. Aangezien de club helemaal vol zat met ijsberen waren de bakken binnen 5 minuten leeg en dan moest je weer een uur gaan wachten voordat de bakken weer gevuld werden. Wat een zooitje was het man. Er waren een hoop mannen die duidelijk naar de club waren gekomen om alleen maar te gaan eten. Die bleven werkelijk de hele dag hangen in de tuin vlakbij het restaurant. Gratis entree trekt blijkbaar ook ander soort publiek aan. Ik kam er ook een hoop bekende ijsberen tegen van Acapulco Gold. Met hen ook een praatje gemaakt en de onafgeronde waardeloze verbouwing van Acapulco besproken. Het enige pluspunt/meerwaarde van de club vergeleken met de oude situatie, zijn alleen de nieuwe banken/inrichting in de lounge ruimte. Eerlijk is eerlijk dat zag er echt heel mooi uit. Het aantal dvp's nam in de loop van de dag wel toe, maar was vooralsnog zeer tegenvallend. Voor 200 ijsberen waren er op een gegeven moment maar rond de 40 dames beschikbaar waarvan minstens 25 optisch gezien niet aan het gevraagde niveau kunnen voldoen. De mooiere dames waren dus ook constant bezet. Je kwam er echt niet tussen. Sommigen gingen ook voor een paar uur de kamer op, dus werd het al helamaal een onmogelijke opgave. Hannah, Emily, Roxana, Alexandra en Linda(NL) waren de bekende gezichten voor mij. Ik heb ook maar in totaal 1 sessie kunnen verwezijnlijken met Hannah. Het was zoals altijd een topsessie. Jammer genoeg keert ze niet meer terug naar Acapulco Gold. Want hier kom ik voorlopig niet meer terug, ik ga liever naar Acapulco Gold. Er waren op een gegeven moment ook helemaal geen schone handdoeken meer. Niet voor eventjes maar voor een langere tijd echt schandalig gewoon! Je moet niet ergens aan gaan beginnen terwijl je er organisatorisch gezien nog niet klaar voor bent. Stel de opening dan maar nog met een paar weken uit en doe het dan daarna gewoon in 1 keer goed zou ik zeggen. Je krijgt namelijk in de meeste gevallen geen herkansing voor de eerste indruk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  3. Onderstaande 10 leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 juni 2019),Haradamannetje (30 juni 2019),Kwant (29 juni 2019),Partycrasher ( 1 juli 2019),pasja ( 3 juli 2019),paul-kuhn (29 juni 2019),phoenix (30 juni 2019),pret (30 juni 2019),rmjhexe (29 juni 2019),stimpy3 (30 juni 2019)

  4. #53
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 18:11
    Berichten
    609
    Discussies
    7
    Thanks
    928
    Thanked
    461 in 220 posts

    Standaard

    Jammer, ik had een flitsende nieuwe tent verwacht met minimaal een fijne jacuzzi. Als ik de verhalen lees zal ik de komende tijd wachten met een bezoek brengen aan deze club.

  5. #54
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    2.039
    Discussies
    53
    Thanks
    3.916
    Thanked
    3.166 in 1.068 posts

    Standaard

    Het verschil tussen de verhalen van pret en poefboy is toch wel behoorlijk.

  6. #55
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Het verschil tussen de verhalen van pret en poefboy is toch wel behoorlijk.
    Ik was er niet de hele dag. Was er tegen middernacht tot 2 uur. Heb enkel de 1e indruk gegeven rekeninghoudend met drukte door gratis entree.

  7. #56
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    3.055
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.418 in 1.791 posts

    Standaard

    Je moet weten dat velbert altijd een avondclub was dus dat toen pret er was 40-45 dames er waren en iemand die vroeg op de dag was er veel minder telde kan wel kloppen. Verder komen hun verslagen over het veranderde in de club toch wel overeen. Weinig positieve veranderingen helaas. Een gemiste kans om van een locatie en pand die prima geschikt zijn voor een club er ook een echte top club van te maken. Helaas is zelfs het eten nog van de zelfde kwaliteit. Hebben ze soms de oude kok weer in dienst genomen.

    Las op een ander forum ongeveer hetzelfde. Daar werd gezegd dat de line-up ook voor een groot deel weer bestond uit dames van voorheen. Ik weet dat mijn favo in iig nog in gold is. Wat mij betreft blijft dat zo want ik vindt het daar veel gezelliger.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje ( 2 juli 2019)

  9. #57
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.108
    Discussies
    112
    Thanks
    14.138
    Thanked
    5.787 in 2.934 posts

    Standaard

    Ik heb vandaag van een dvp gehoord dat er een zwembad in de tuin komt bij ACAPULCO Velbert.
    Zal mooi zijn als het klopt.

    Groet, schoolmeester.

  10. #58
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:41
    Berichten
    1.655
    Discussies
    22
    Thanks
    3.234
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Ik heb vandaag van een dvp gehoord dat er een zwembad in de tuin komt bij ACAPULCO Velbert.
    Dat binnenzwembad was toch maar een raar geval, zo vlak aan de entree. Als je niet uitkeek zou je er zo in lopen. En dan dat bruggetje erover, te gek voor woorden!

  11. #59
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Het binnenzwembad was toch technisch verouderd en zou nooit goedgekeurd worden door het duitse bauamt.
    Begrijp niet dat het niet allang gesloten was. Kijk maar eens hoeveel whirlpools er gesloopt zijn, aangepast of vernieuwd in allerlei clubs.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #60
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    6.132
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Ik heb vandaag van een dvp gehoord dat er een zwembad in de tuin komt bij ACAPULCO Velbert.
    Zal mooi zijn als het klopt.

    Groet, schoolmeester.
    een zwembad in de tuin van aca velbert volgens mijn krijg je binnen dan natte voeten

  13. #61
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik was ooit bij de heropening van Freude 39 aan de Freudenbergstr Bochum samen met Ome Dennis, dat zal inmiddels ook wel 10 jaar terug zijn. Dat was toen ook een ramp. Dat moeten ze zo niet doen, heeft geen zin. Jammer dat er weinig opgeknapt is. Hadden ze wel de WC's schoongemaakt?

  14. #62
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:39
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    ik was ooit bij de heropening van Freude 39 aan de Freudenbergstr Bochum samen met Ome Dennis, dat zal inmiddels ook wel 10 jaar terug zijn. Dat was toen ook een ramp. Dat moeten ze zo niet doen, heeft geen zin. Jammer dat er weinig opgeknapt is. Hadden ze wel de WC's schoongemaakt?
    Nee, 1 bij de hamam was defect toen ik er was en 1 in de kleedruimte was nog altijd super smerig en de doorspoelknop hadden ze helemaal losgehaald.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  15. #63
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    na ja... mein Kurzbesuch im "neuen" Acapulco war entäuschend.
    Frage mich was da so lange gedauert hat zu renovieren?
    Der Pool ist weg und Sofas gewichen und es wurden neue Sofas auch im Hauptraum plaziert...

    Ich finde es sieht fast so aus wie vorher...

    Die Sanitäranlagen wurden anscheinend so belassen...

    mir gefiel es nicht und Mädels waren etwa 25 anwesend. Essen wie immer unterer Durchschnitt

  16. Onderstaande 2 leden hebben paul-kuhn bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (20 juli 2019),stimpy3 (20 juli 2019)

  17. #64
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 13:43
    Berichten
    195
    Discussies
    7
    Thanks
    289
    Thanked
    779 in 91 posts

    Standaard

    Mijn nieuwsgierigheid bracht me vrijdag naar Velbert. Parkeerplaats was redelijk bezet. Hartelijke ontvangst en 40,- afgetikt. Kleedkamers lagen er netjes bij. Douchkoppen bij de ingang waren vervangen en het watervolume was meer dan voldoende. Zwembad was verdwenen, nieuwe vloer was gelegd er waren enkele zithoeken bijgezet. Maakt een wat verloren indruk. De grote zaal was vernieuwd. Verlichting was met paars overheersend, dj-decor in het midden van de achterwand en verhoogde dansplatform in het midden van de zaal met veel zithoeken tegen de wand, deed me denken aan de inrichting van Samya. Ook de muziek was anders dan anders, nogal veel Balkan achtige dancemuziek. Heb het idee dat men met de nieuwe inrichting en stijl richting dance-disco uitgaat. De sauna stond nog steeds op dezelfde plaats, er was meer verlichting en gehele houtwerk was vernieuwd. Het sanitair en de stoomkabine moeten nog gerenoveerd worden. Er waren meer dames aanwezig dan heren. Weinig bekende gezien. Hannah en Chris waren present. Hannah werd continue geboekt, er was geen mogelijkheid om haar als eerste te benaderen, ze werd steeds weggekaapt. Ik had de indruk dat er veel vakantiehulpen aanwezig waren. Niet jong en fruitig maar (tijdelijk) overkomend van de concurrentie. Zal wel te maken hebben met gratis toegang voor de dames. Al bij al toch een 40-tal dames aanwezig. Met de kino en het bovengedeelte dat men als restaurant gebruikt is men nog bezig met de opknapbeurt. Deze zijn nog niet beschikbaar. De tuin is een puinhoop.
    Men is gestart met de renovatie maar ik denk dat men er niet in zal slagen om dit jaar het nog in orde te krijgen.
    Drinken kun je nog steeds nemen in plastic bekers via de limonade taps. Etensgebeuren vindt plaats beneden in het restaurant en wordt aangeboden in de gekende gaarbakken.
    De service van de dames is wel nog top. Een kamer gemaakt met een ex-gt ster, naam ben ik vergeten. Daarna nog met Chris naar de kamer gegaan. Ze is enkele kilootjes aangekomen. Het skinny uiterlijk is volledig weg. De service heeft hier zeker niet onder geleden. Ze is nog veel beter geworden…
    Al bij al: vernieuwing komt uiterst traag op gang. Acapulco is under construction. Heb het idee dat men er meer een dance-feesttent van gaat maken. Line up is niet verkeerd. Ik ga toch nog enkele maanden wachten met een nieuw bezoek. Niet dat het tegenviel maar laat ze eerst maar verder verbouwen.

  18. Onderstaande 6 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (26 juli 2019),Husky (22 juli 2019),phoenix (22 juli 2019),Sjeufke (22 juli 2019),stimpy3 (23 juli 2019),Wijze grijze (22 juli 2019)

  19. #65
    Geregistreerd
    9 maart 2018
    Last Online
    21 maart 2024 @ 16:34
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    85
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    193 in 47 posts

    Standaard

    Zo afgelopen zondag maar eens wezen kijken.
    Voor dat ik mijn verhaal begin ik kom hier al 9 jaar en zeker 3-4 keer per maand.
    Naar alle mooie verhalen en mega tam tam over dat het een mega verbouwing gaat worden en dat eindelijk de club in top staat gaat worden van de toen kraakstand dacht ik ga maar eens langs en dit gaat zeker goed komen.
    Nou aankomen rijden op een zondag met mooi weer en dat betekend altijd rechts parkeren want links is vol nou vergeet het maar 16 autos op de parkeerplaats.
    40 entree betaald en tot mij grote verassing waren de locker nog in oude staat.
    Kleding opgeborgen wou ik de lokker op slot doen viel het slot eruit nou dat is dan weer karma maar goed omgewisseld.
    Oude badjassen oude handdoeken oude badslippers ik dacht maar goed dit is niet belangrijk .
    Naar de showers en hmm hier ook nog alles in oude staat met schimmel op de douchen.
    Eruit en ja de zwembad was weg hier voor terug gekregen een aantal nieuwe banken.
    He een thaise massage dat is goed toe ik haar vroeg naar haar nieuwe werkplek wees ze naar een paar schorten een beetje jammer.
    De bar ziet er wat beter uit de grote ruimte lijkt wat kleiner maar uitgezonderd nieuw meubilair is alles gelijk.
    Eten zelfde tering zooi terwijl ze zoveel tam tam gemaakt hebben over het beste restaurant ooit te maken in een club met alle eten watje maar wilt .
    Nou smerige oude kip met wat smerig rijst gewoon kut zoals vroeger maar goed ben er niet voor het eten.
    Smerige drank uit de post mix nix veranderd.
    Sfeer binnen dood 12 vrouwen die er blijkbaar ook weinig zin in hebben ( voor degene die de club kennen zondag is het daar altijd goed en de sfeer is ook goed en voldoend vrouwen) nou dat was er zeker niet alsof er iemand gestoven was.
    Nou 1 ding was mij zeker toen ze zeiden we gaan verbouwen wist ik zeker dat ze de trap naar boven eens goed gingen aanpakken aangezien deze niet ok.
    En iid nieuw kleurtje maar dezelfde klote smalle trap met 1 richting verkeer.
    Goed boven stonden wat nieuwe banken maar het was zeker niet af bios nog in sloop en alles gelijk en slechter gewoon half af.
    Tuin alles met linten afgedenkt gras stond erg hoog afgetrapte zitjes kut zoals altijd.
    Maar ze waren er wel aan het graven het lijkt op een gracht geen idee wat het gaat worden.
    Nou naar 4 maanden verbouwen hebben ze 1 week werk gehad en de club is er niet beter van geworden maar slechter want vroeger was het kut maar top vrouwen met een top sfeer en deze is niet meer.
    Advies zeker niet heen gaan wellicht dat het over en paar weken anders is.
    Wijze les als een club zegt 4 maanden te sluiten voor een mega verbouwing betekend dit Ik moet verplicht 4 maanden dicht en heb geen geld om te verbouwen.

  20. Onderstaande 3 leden hebben avi bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton ( 8 augustus 2019),Freddy_K ( 7 augustus 2019),vrije jongen ( 6 augustus 2019)

  21. #66
    Geregistreerd
    9 maart 2018
    Last Online
    21 maart 2024 @ 16:34
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    85
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    193 in 47 posts

    Standaard

    ach comcom het waren maar 4 maanden dat ze dicht waren

  22. #67
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.108
    Discussies
    112
    Thanks
    14.138
    Thanked
    5.787 in 2.934 posts

    Standaard

    In de tuin komt een nieuw zwembad.

    Groet, schoolmeester.

  23. #68
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    de tuin is nu al maar een ei-groot .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #69
    Geregistreerd
    9 maart 2018
    Last Online
    21 maart 2024 @ 16:34
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    85
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    193 in 47 posts

    Standaard

    Ohhh een zwembad komt deze als er weer wat geld is of zit hier een levertijd van 4 jaar op of is het prestige een wedstrijd met Magnum kijken wie er het langst over kan doen om een zwembad te plaatsen.

  25. #70
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    als ik de verhalen hier lees dan denk k ik ne dat ik er ga kijken
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  26. #71
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    @ Avi

    Heel herkenbaar wat je schrijft.
    Ben een paar dagen voor de club ging sluiten nog geweest.
    En de sfeer was gewoon erg slecht,dames hadden er geen zin in.
    Ik begrijp niet wat het probleem is met betrekking tot het opknappen van bijv de douches.
    Het herstellen hiervan neemt een week in beslag.
    Daarna nog 2 toiletten erbij en iedereen is tevreden.
    Voor een club waar dagelijks zoveel geld binnen kwam hebben ze er gewoon qua onderhoud met de pet na gegooid.
    Het is slechts een kleine investering om je klanten tevreden te houden.
    De grote ruimte is veel tijd aan gespendeerd maar dat vind ik persoonlijk niet van belang.
    De laatste keer dat ik daar was heeft een dusdanig slechte indruk achter gelaten dat ik er voorlopig niet meer kom.
    Een club die ik voor heen toch regelmatig bezocht en ik graag kwam.

  27. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    avi (14 augustus 2019)

  28. #72
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Zo rond 2014 kwam ik ongeveer wekelijks in dit toen voor mij optische paradijs op aarde.

    Toen relatief veel kans op een slechte sessie als je af en toe kwam en random wat nam... en ook als je vaak kwam had je er soms echt wel een blooper tussen.

    Maar sommige meiden waren zo mooi dat alleen het samenzijn al een genot was. Nu is er helaas zo te lezen weinig meer van over ...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  29. Onderstaande leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 9 augustus 2019)

  30. #73
    Geregistreerd
    30 mei 2010
    Last Online
    20 mei 2022 @ 09:16
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 8 posts

    Standaard

    Acapulco Velbert kan iemand berichten?

  31. #74
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.108
    Discussies
    112
    Thanks
    14.138
    Thanked
    5.787 in 2.934 posts

    Standaard

    Ik zou zeggen: schrijf zelf eens wat, je hebt 8 berichten sinds mei 2010.

    Groet, schoolmeester.

  32. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    avi (14 augustus 2019),hvdk52 (10 augustus 2019),Wijze grijze (10 augustus 2019)

  33. #75
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    kingkurt ik wil wel voor jou daar naar toe gaan en berichten.. kost je 100 euro per bericht...

  34. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (10 augustus 2019)

 

 
Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60