Pagina 17 van 26 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 425 van 636
  1. #401
    Geregistreerd
    16 juli 2018
    Last Online
    25 maart 2024 @ 06:57
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    You should call the reception...

  2. #402
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard Prime, Velbert - vrijdag 8 juli 2022

    Prologo

    Ik was ‘s avonds al om 20 uur opgestaan en eerst van 22 tot 10 uur aan het werk geweest. Daarna gedoucht en omgekleed en het eerste stuk reed ik binnendoor op weg naar Velbert, ik wilde immers ook nog een geldautomaat aandoen om cash op zak te hebben.

    Dat gaat dit keer gelukkig wel probleemloos en ik vervolg mijn weg over de A31, na een klein stukje A2 rechtsaf geslagen om via de Bundesstrasse 227 dwars door Essen richting Ruhrallee te rijden. Zelden was het hier zo rustig als rond dit late ochtenduur en ik besluit daarom toch even de toerist uit te hangen en vlak voor het bereiken van dat laatste stukje A44 rechtsaf te slaan om de mooie route langs Villa Hügel en de verkeerde kant van de Baldeneysee door het idyllische Hespertal richting Kupferdreh en Velbert te nemen.

    Iets later dan had gekund, maar na een schitterende rit door een echt Duitse vooroorlogse villawijk en de natuur door een bovenmatige hoeveelheid haarspeldbochten rijd ik de nog tamelijk lege parkeerplaats van Prime op. Gezien de parkeerkwaliteiten van enkele reeds aanwezige gasten is het maar goed dat er nog niet zoveel auto’s staan, wat een grapjurken met elkaar, 6 parkeerplekken breed door 4 auto’s naast elkaar bezet. Erop vertrouwend dat ze wel vlekkelozer kunnen wegrijden parkeer ik mijn auto toch redelijk strak ernaast.

    Primo - In Prime

    Ik meld me aan de balie met het vrijkaartje dat ik bij mijn vorige bezoek aan Prime niet kon inwisselen vanwege de party. Dit keer wordt, na zorgvuldige vergelijking met de codes in de map, de vrijkaart met een glimlach geaccepteerd. En ik krijg de juiste maat badjas en een sleutel voor het te smalle kluisje overhandigd. Wie nog niet geslapen heeft zoals ik, merkt dan wel dat hij snel weer toe is aan een frisse douche en zo douche ik me binnen ruim twee uur voor de tweede keer, terwijl ik nog geen voetstap buiten de kleedkamer gezet heb. Eerst maar eens koffie en mineraalwater.

    En nog eens en nog eens, dan meegenomen naar boven om er een rokertje bij op te steken. Onderwijl valt me wel op dat de binnensauna en het stoombad beide defect zijn. Maar ik prefereer sowieso de buitensauna tenzij het al echt laat op de avond is. Niet dat ik in het donker niet zo’n eind door de daktuin durf te lopen, maar omdat er dan beneden nog wel eens iets interessants te zien is vanuit de vissekom. Nu laat ik me eerst maar eens door een loom gevoel overvallen omdat de rokerswintertuin in het zonnetje ook als ware het een bio-sauna functioneert.

    Secondo - Praatjes vullen geen gaatjes!

    Maar praatjes zijn nog heel even genoeg om me wakker te houden. Toch voel ik dat nog een dubbele espresso, nog een mineraalwater en het blijven kletsen met de verschillende dames me niet blijvend zullen wakker houden als ik de inwendige mens niet even aansterk. Dus ga ik toch maar naar beneden naar het minirestaurantje en smeer me een paar heerlijk smakende broodjes. De broodjes lijken kraakvers en met enerzijds Aufschnit en anderzijds jam met kaas erop vul ik mijn energie aan. Paar glaasjes jus d’orange erbij, weliswaar niet vers, maar Granini mag je me ook rustig serveren.

    En als ik me weer in de banken boven op het dakterras in de rookruimte neervlij voel ik me weer op kracht gekomen. En weer zit daar die dame waarvan ik zeker weet dat ik haar ken. Maar waarvan? Ik kan het niet verzinnen. Moet lang geleden zijn, maar of ik ermee gekamerd heb? Ik zal er zo vast wel achter komen, want ze heeft me duidelijk op het oog.

    Terzo - Prime Time

    En daardoor raken we onvermijdelijk in gesprek, ik beantwoord die blikken iets te nadrukkelijk op gegeven moment. Überhaupt is het zo dat het animeerverbod alleen beneden lijkt te gleden, hier boven zijn alle dames als ze even komen roken of - wanneer Deniz begonnen is - eten duidelijk spraakzamer en vrijpostiger. Het nog wel eens geschilderde “Langeweile der Damen” probleem van de “bankliggers” is hier boven onbestaand.

    Haar guitige blik, überhaupt haar koppie bevalt me wel, ondanks dat de tand des tijds niet onopgemerkt aan haar voorbijgegaan is en na wat inleidende beleefdheden uitgewisseld te hebben schakelt ze ineens over op wat niet anders kan worden genoemd dan vloeiend Nederlands. Ze geeft aan dat voor een wat langere pauze de laatste club waarin ze werkte Lekker Ding is geweest, maar dat haar Nederlands vooral in de privésfeer opgedaan is en dat ze eigenlijk haar vrije tijd ook bij voorkeur net over de grens in Nederland doorbrengt. Of het nu gaat om shoppen of om stappen, ze komt graag en vaak in Nederland.

    Omdat ik me niet kan voorstellen dat ik me haar kan herinneren van een incidenteel bezoek aan Lekker Ding maar eens iets verder geboord in haar verleden en daardoor weet ik even later dat ze ook in Gallardo en tamelijk lang in Villa Marisol heeft gewerkt. Toch denk ik nog steeds dat ik nog nooit met haar gekamerd heb, ik ben nu eenmaal meer van de AA-cupjes dan de E-cup die zij duidelijk zichtbaar heeft en ook kan ik me zeker zover in het verleden niet voorstellen een vrouw met zo’n groot entreebewijs voor de DKC gekamerd te hebben.

    Quarto - Pussy from the Past - Old Time Sinting

    Als ik “ten einde raad” maar besluit over te gaan op de directe methode weet ik onmiddellijk dat ik ooit een bijzonder goede kamer met haar heb gehad toen ze nog slank was en de dokter in het midden van ons land nog niet de kans had gehad er tweeëneenhalve cupmaat bij aan te knutselen en ze eerder tot de GMC+categorie behoorde. Reni, Bulgaarse Reni, waarmee ik me een bijzonder prettige kamer in VM kan herinneren. En dat in combinatie met het echt bijzonder leuke gesprek dat zich inmiddels al over twee rooksessies uitstrekt, maakt dat ik me binnen twee seconden over de uiterlijke veranderingen heen heb gezet.

    Ik geef duidelijk aan dat drie keer scheepsrecht zal zijn. Dat ik weliswaar eerst nog even toe ga geven aan mijn loomheid door in de zon te luieren en daarna wat van de Hänchenbrust die inmiddels bereid wordt te gaan eten, maar als we weer in gesprek raken, zal ik toegeven aan mijn geilheid die inmiddels namelijk ook al (voor Reni duidelijk zicht- en voelbaar) opborrelt.

    En zo gebeurt het ook. Als mijn eten gezakt is zoekt Reni me weer op en begint eerst toch nog maar eens weer ongedwongen te kletsen, om pas na enige tijd te vragen of we een kamer beneden zullen nemen of dat ik bereid ben te wachten op een kamer boven. Er schijnt namelijk redelijk driftig gekamerd te worden. Iets dat mij gezien de lineup niet verbaasd, omdat er laat in de middag al 25 tot 30 dames zijn waarvan ik er 10 zonder enige reserve als stunners durf te beschrijven.

    We wachten dus eventjes, maar mij valt de duur mee, op een kamer boven en vervolgens ontspint zich een lekkere lome langzame vrijpartij. Hoe die knuffelsex in elkaar zit heeft ze kennelijk goed onthouden. Als ik afgezakt ben naar Reni’s frisse en lekkere kutje lijkt het haar bijzonder goed te bevallen. Haar benen gaan steeds wijder en haar knieën trekt ze steeds verder op, zodat ik overal uitgebreid toegang heb. Dat lijkt ook het gewenste effect te hebben, een bijzonder nat (doch niet in de bek gepist gevoel) orgasme overmant haar.

    Op mij heeft het ook een gewenst effect, mijn lul lijkt nog stijver en harder dan toen we begonnen te seksen. En mag zich nu volledig overgeven aan de bijzondere en bijzonder goede pijpkunsten van Reni. Ik geniet met volle teugen en geef aan dat ik op het randje zit en daar graag wil blijven. Dat doet Reni een poosje perfect en dan vraagt ze of ik wil neuken of dat ik voor de alleszins redelijke (bijna ouderwetse) prijs van €30 ook haar volle teugen bezorgen ga. Omdat ze zo enorm lekker pijpt verheug ik me op dat vooruitzicht en weet dat ik niet hoef te waarschuwen als zij zometeen een paar dikke stralen sperma aan me gaat ontfutselen. Ze gaat door tot ook de laatste druppel meegekomen is en ik ben bijzonder in mijn nopjes met deze kamer.

    Het uur is nog niet voorbij en daarom roken we nog even lekker op de kamer een aftersex sigaretje voordat ik haar beneden bij de lockers de welverdiende euro’s overhandig. Uiteraard is met het orgasme ook min of meer alle energie uit mijn lijf weggevloeid en weet ik niet of die nog weer terugkomt voor een tweede ronde. Want eigenlijk wil ik Reni ook nog graag neuken straks.



    Epilogo

    Ondanks een bordje döner en het knappen van een uiltje in de kino daarna weet ik dat ik geen energie meer voor een tweede kamer kan vinden. Ik geniet nog wel van een paar lekkere saunarondjes en dan neem ik tegen twaalven afscheid van Reni en beloof haar bij een volgend bezoek te neuken, ik beloof ook dat dat niet weer 8 jaar zal gaan duren…

    - Een mooie ruime club met een ruime daktuin en dakwintertuin.
    - Een sauna die goed op temperatuur is
    - Vriendelijk ondersteunend personeel
    - Attractieve lineup
    - Prima verzorgd eten

    Daar doen de postmix-frisdrank, ontbreken van een zwembad en bepaald niet ruime kleedkamers en kluisjes niets aan af. Ik ga er daarbij wel van uit dat het buiten gebruik zijn van de binnensauna en het stoombad zeer tijdelijk zullen blijken te zijn. Ik ga komende maanden zeker opnieuw naar Prime in Velbert. Mijn dank gaat nog uit Prime en dit onvolprezen Ijsberenforum voor de vrijkaart. Ik heb er met enorm veel plezier gebruik van mogen maken!
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 10 juli 2022 om 19:02
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  3. Onderstaande 13 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 augustus 2022),bram4826 (10 juli 2022),Firehawk (10 juli 2022),forgetskinnyletsgetfatty (10 juli 2022),Giodude (10 juli 2022),Henry S ( 6 augustus 2022),Jünther (23 juli 2022),mentholbear (10 juli 2022),Patjax (10 juli 2022),Scarpa (12 augustus 2022),Shakir (10 juli 2022),uurtje (10 juli 2022),yylover (16 juli 2022)

  4. #403
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:48
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Soms zit het niet zo mee......

    Management samenvatting; uiteindelijk ben ik niet binnen gekomen en wie wil kan mijn vrijkkaartje hebben.


    De afgelopen tijd 2x eerder geprobeerd naar Prime te gaan. Tot 2x aan toe was er hele dikke ellende op de A3 die zich vertaalde in enorme files/vertraging. Daar hou ik dus niet van en zodoende niet gegaan.
    Vandaag zou dan de dag worden. Er was mooi weer voorspeld (alhoewel de weerdienst langzaam aan ook NPO achtige trekjes begint aan te nemen), er was een F1 race en het leek mee te vallen met de vakantiedrukte op de weg. Voiture uit de garage, een laatste blik op de WDR site voor het verkeer en gas erop. Ergens tussen Emmerich en Rees (de A3) bleef er een regenbui aan mijn auto plakken die mij de rest van de rit ook niet meer zou verlaten. Mooi... lekker buiten zitten en aan het kleurenschema werken was dus geen optie meer. Het beloofde weer zo een dag te gaan worden. Nadat mijn auto tot 3x aan toe getorperdeerd werd en ik ternauwernood een ongeluk kon verkomen ( 3 verschillende tegenstanders) zat de stemming er al goed in. Tja, dat is mogelijk het nadeel van een dure prive auto rijden t.o.v. mensen in een lease auto die er zo te zien geen probleem meer mee hebben om die kar ergens in te jagen.
    Inmiddels kwamen de eerste waaschuwingen op mijn navigatie en jawel hoor, ter hoogte van Wesel inmiddels een ongeluk en 30 minuten ellende. Volgens de navigatie dan, want ik ben er langer mee bezig geweest. Nadat ik wat sightseeing had gedaan en wat wrakken bekeken had ging het vol goede moed (ahhummmm... de lol was er inmiddels wel vanaf omdat ik een voorgevoel had wat er ging komen) verder met de rit.
    Al heel lang was ik niet in Velbert geweest en daar was een reden voor. Ik kon hem eerst niet meer voor de geest halen maar 1x van de autobahn af wist ik het weer; ellenlange binnendoorwegen. De navigatie vond het een goed idee om mij door Essen te sturen en ergens onderweg had iemand waarschijnlijk een transponder in mijn auto verstopt. Na een , statistisch onmogelijk aantal, rode stoplichten eindelijk Essen uit. Helaas weer werk aan de weg. Het moet gezegd worden dat sinds dat ome Adolf het tijdelijke voor het eeuwige heeft verruild, er geen prio meer is voor snelwegen in Duitsland. Hetzelfde geldt trouwens voor mobile communicatie (GSM).
    Bij PRIME aangekomen rustig de berg op. Dat was achteraf geen overbodige luxe omdat iemand met een noodvaart naar beneden kwam en ik betrokkene net kon ontwijken (4e torpedeer actie).

    Maar goed, we waren aangekomen en nu zou het dan gebeuren. Nou ja... ik hoopte erop want ik zag nog wel een beletsel en uiteindelijk is dat het ook geworden. Nadat ik binnen gelaten werd stond er nog iemand voor mij en die was vrgaen aan het stellen. Ik heb er verder niet precies op gelet want mijn telefoon probeerde mij een loer te draaien. Maar de ontvangsts 'dame' had zeker niet het zakje goede zin mee naar werk genomen en haar antwoorden waren, laten we maar zeggen, kort en bondig. En toen was het mijn beurt.... tattaa........Ik weet zelf ook wel dat er op het kaartje staat dat het uitgeprint moet worden. Heb daar echter nog nooit issues mee gehad. Nou was het dan opeens een showstopper. Nee, ik kon er geen foto van maken naar hun mailen. Nee, ze ging er zelf ook geen foto van maken. Printen of niets. Feitelijk had ze natuurlijk wel een punt maar daar was ook alles mee gezegd. Needless to say dat ik me ook niet geroepen voelde om de entre af te tikken. dat was overigens niet eens ter sprake gekomen.

    Inmiddels zat ik op minder dan 1 uur van de start F1 en was thuis geen optie meer. De rit ging derhalve naar AC Gold. Volgens de navigatie 25 minuten, in de praktijk 35 dank zij notoire langzaamrijders, rem fetisjisten en ja... daar is ie weer... rode stoplichten.

    PRIME is voor mij niet weggelegd, wie de kaart wil hebben mag zich melden.
    Laatst gewijzigd door uurtje; 10 juli 2022 om 19:32
    Een uurtje is ook maar een uur...

  5. Onderstaande 12 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 juli 2022),Bluebear ( 5 augustus 2022),Firehawk (10 juli 2022),Giodude (10 juli 2022),Henry S (12 juli 2022),Husky (10 juli 2022),Jünther (23 juli 2022),Meme Moo (10 juli 2022),mentholbear (10 juli 2022),Patjax (10 juli 2022),schoolmeester (10 juli 2022),Wentelt Eefje (10 juli 2022)

  6. #404
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:48
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Kaartje is vergeven
    Een uurtje is ook maar een uur...

  7. #405
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    De navigatie vond het een goed idee om mij door Essen te sturen en ergens onderweg had iemand waarschijnlijk een transponder in mijn auto verstopt.

    Neu, dat is omdat er een stukje autobahn mist (waar de duitsers gewoontegetrouw al jaaaaren mee bezig zijn). D'r ontbreekt een stukje tussen de 3 en de 44, ter hoogte van Dreieck Ratingen-Ost. Daarom stuurt je navigatie je maar over de 40 (die dwars door Essen gaat) en de 227 (die later in de 44 overgaat) . Zie ook https://de.wikipedia.org/wiki/Autoba...z_Ratingen-Ost Opleverdatum is ergens rond 2025-2026. ( https://www.deges.de/projekte/projek...ueckenschluss/ )

  8. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (11 juli 2022)

  9. #406
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:30
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    vrijdag 08 juli

    Eerst gaan shoppen in Aachen, achteraf nog een belegd broodje geten en een cappuccino gedronken.
    20220708_120432.jpg

    Dan verder gereden naar Köln waar ik ook eerst ben gaan winkelen en achteraf een lekkere cappuccino heb gedronken met Bayerischer kaiserschmarrn , lekker lekker lekker.
    Elke keer ik Köln kom moet ik dit geten hebben, nog enkele foto's door ge-appt naar men vrouwtje dan weet ze waar ik uithang.
    IMG-20220708-WA0010.jpg
    IMG-20220708-WA0012.jpg
    IMG-20220708-WA0014.jpg

    Dan tegen 16 uur heb ik Wentelt Eefje nog een berichtje gestuurd op ijsberenforum om te kijken hoe het was in Prime.
    Onderweg in Köln was het lekker druk.
    (Even gekeken in de geschiedenis van Google maps aangekomen in Velbert om 17.30 u)
    De parking voor het gebouw links stond zo goed als vol, ik kon men wagen er nog net tussen krijgen, geen enkele Belg te bespeuren wel 3 Nederlanders.

    Eens ik binnen was direct een cola- Light genomen en gelijk een ronde gemaakt door het gebouw en ook buiten rond gekeken.
    Ik wist al direct mijn eerste keus, terug naar binnen voorbij de toog aan de rechterkant lag een dame met een groen- gele bikini boven op een sofa.
    Ik ben er gaan bij zitten en het klikte direct. Van upsellen was hier geen sprake, kussen deed ze wel maar tong tegen tong zij ze.
    Maar voor we naar de kamer vertrokken vroeg ze nog of haar zuster( die op de andere sofa lag) ook mee mocht gaan. Liever niet antwoorde ik.
    Eens op de kamer was alles inorde pzc was heel goed, kussen tong tegen tong daar heb ik niks van gemerkt want ze kuste zelf vol op de mond ze zat meer met haar tong in mijn mond als iets anders, verschillende strandjes deed ze ook niet moeilijk over. En haar kutje likken was ook geen probleem. Na afloop vertelde ze, had men mond gestonken als een beerput dan had ze niet op de mond gekust.
    Super dame, Greta uit Roemenië krijgt van mij een dikke 10/10. Haar c-cup was nog puur natuur en haar kutje smaakte lekker fris. De prijs voor deze dvp is 50 €.

    Dan buiten wat gaan eten, frietjes met kebab en kip. Aan de tafel voor mij kwamen 2 dvp’s zitten bij enkele gasten. Ik hoorde dat ze Barby of Bambi heette Ik dacht haar te herkennen uit Goldentime maar na een 40 tal minuten heb ik haar niet meer gezien en ben dan ook bij de theke gaan kijken maar daar was ze ook niet want daar had ik van te voren al contact met haar gehad.

    Dan ben ik in de kino gaan zitten en even later kwam er een lieve dame voor bij met een handdoek om gebonden, ze was heel lief en ging gelijk verder. Even later kwam ze terug met een bord eten en zij ik tegen haar dat ik hier in de kino op haar wachte. Ze antwoorde dat ze nog bezet was tot 22 uur.

    Even later heb ik nog enkele rondjes gemaakt langs binnen en buiten en heb ik 21 dames geteld plus wat er op de kamer was weet ik niet.
    Buiten deze 3 vrouwen was er voor mij niks meer bij om sex mee te hebben. Er scheelt altijd wel iets aan.
    Daarna heb ik in het restaurant nog een cappuccino met enkele koekjes er bij gepakt en ben ik om 20u vertrokken.

  10. Onderstaande 12 leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 juli 2022),Firehawk (11 juli 2022),Henry S (12 juli 2022),Jünther (23 juli 2022),mentholbear (11 juli 2022),Patjax (24 juli 2022),Scarpa ( 1 augustus 2022),schoolmeester (11 juli 2022),Shakir (11 juli 2022),uurtje (11 juli 2022),WANDELAAR5 (11 juli 2022),Wentelt Eefje (11 juli 2022)

  11. #407
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Reni , bulgarisch Reni , mit der ich mich an ein besonders angenehmes Zimmer in VM erinnern kann.
    Auch ich kann mich an ein schönes Zimmer mit Reni in VM erinnern, da hatte Sie schöne C-Titten.


    vanKees

  12. #408
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:00
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Gisteren in Prime geweest dankzij kaartje van Uurtje. Kaartje werd goed gecontroleerd maar ik werd wel binnen gelaten.
    Ik ga het kort houden. Het was heel rustig zelfs saai. Helaas geen sfeer.
    Op zich hebben ze wel genoeg meiden en zitten veel lekkere tussen.
    Eerst maar weer met Elly gekamerd, standaard voor mij.
    Wou daarna eens met een andere meid. Eerst voor mij de lekkerste meid aangesproken. Ze heet Greta, even mee gepraat maar kwam niet veel van uit. Deed niet tongzoenen dus de gok maar niet gemaakt. Later ook met een Macedonische gepraat van 24 met een lekker lichaam, naam Mia. Gesprek ging beter maar ze deed ook niet tongzoenen. Gok ook niet gewaagd.
    Uiteindelijk met Eva gekamerd die nu met haar vriendin Rebbeka in Prime is die ik ken van Aca en Penelope. Lekker wijf en was een beetje afgevallen maar de kont bleef stevig, daar hou ik van. Was een goede kamer met haar.
    Gaf 40 euro maar werd niet meer geaccepteerd. Is 50. Iemand had het ook nagevraagd aan de receptie wat de half uur prijs nu is en is 50 per half uur, 40 is schijnbaar voorbij.
    Eten was een beetje matig vandaag. Elke keer als je wat wou eten moest de kok nog gaan bakken en na 2 personen was de friet al weer op. Dat schoot niet echt op.
    Club heeft zeker potentie maar blijft een begrafenis sfeer hangen wat wel jammer is. De kamers die ik heb gemaakt waren goed.

  13. Onderstaande 14 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 augustus 2022),bram4826 (17 juli 2022),forgetskinnyletsgetfatty (17 juli 2022),Henry S (23 juli 2022),Johan35 (29 juli 2022),Jünther (23 juli 2022),Knotsgenot (26 juli 2022),Koos Albertss (17 juli 2022),mentholbear (20 juli 2022),Patjax (24 juli 2022),schoolmeester (17 juli 2022),Shakir (17 juli 2022),uurtje (17 juli 2022),Wentelt Eefje (17 juli 2022)

  14. #409
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Gaf 40 euro maar werd niet meer geaccepteerd. Is 50. Iemand had het ook nagevraagd aan de receptie wat de half uur prijs nu is en is 50 per half uur, 40 is schijnbaar voorbij..
    Zeker post 392 gemist?

  15. #410
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:00
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Lees meestal over jouw posts heen.

  16. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Koos Albertss (17 juli 2022)

  17. #411
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Greta is een oudgediende inmiddels, samen met Anis (Topbody) en Dorina (de Zigeuner-Powerwoman uit Macedonie/Roe). Greta is vrij groot, heeft een strak topfiguur en een heerlijke 30-graden-kont. Jammer inderdaad dat ze niet kust en altijd dezelfde technische elementen opvoert. Maar haar looks maken veel goed.

    Het eten was waarschijnlijk niet alleen 'vandaag' matig, maar is al jaren kut met peren, à mon avis.
    Dat, en het gemis van het binnenzwembad van weleer (je had destijds een perfekt zicht op voorbij paraderende vrouwen, ...takes me back to the 'hoogtij-dagen'), maken, dat ik er niet meer zo vaak kom als vroeger.
    Als ik ga, altijd op krediet van het oude ACA, en dan mijmer ik over de topdagen van 'toen' (soms waren er meer dan 90 vrouwen), en de leuke Stammkreis die ik daar had. Helaas kiezen veel Freier hun eigen pad, worden ziek, of zullen uiteindelijk sterven. Zo is het leven, maar mijmeren over de goede, oude tijd tovert nog soms een glimlach op het gelaat.
    Altijd op zoek naar honing

  18. Onderstaande 10 leden hebben Jünther bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 juli 2022),broodpoot (23 juli 2022),Firehawk (23 juli 2022),Henry S (23 juli 2022),Kwakje (23 juli 2022),mentholbear (24 juli 2022),Patjax (24 juli 2022),schoolmeester (23 juli 2022),uurtje (23 juli 2022),Wentelt Eefje (23 juli 2022)

  19. #412
    Geregistreerd
    21 november 2019
    Last Online
    24 november 2023 @ 09:45
    Berichten
    71
    Discussies
    1
    Thanks
    418
    Thanked
    214 in 44 posts

    Standaard

    Dorina is nog altijd geweldig,inmiddels wel een aantal keren bij de plastisch chirurg geweest.
    Maar een feestje op de kamer.

  20. #413
    Geregistreerd
    1 december 2021
    Last Online
    27 maart 2024 @ 00:04
    Berichten
    170
    Discussies
    10
    Thanks
    1.233
    Thanked
    433 in 101 posts

    Standaard

    Afgelopen week bij deze club geweest. Kwam rond 4 uur aan. Het aankomen rijden is al mooi, de berg op.
    Dank voor de vrijkaart! . Ik moest even uitleggen dat ik winnaar was van Nederlands forum. Toen werd het vergeleken met haar lijst en kreeg ik de badjas.
    Het leek er vrij rustig. Bij het verlaten toch minstens 40 auto's geteld. Ik denk ongeveer 20 dames. De meesten waren best knap. Het is een hele mooie club. Ik vind de tuin mooi. Goede zitbanken. Ook ruimte om lekker te zitten zonder muziek. Goede douches. Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie dame. Kon niet echt een keuze maken omdat er meerdere heel mooi waren. Ik neem eigenlijk altijd een dame die niet aan het prototype prostituee voldoet. Een gewone mooie meid. Zo een die je in het normale leven toch niet kunt krijgen. Op een gegeven moment is het net of je te lang al aan het zoeken bent. Weer een rondje, even langs de andere ingang om een bepaalde dame iets beter te kunnen bekijken. Toen kwam er een hele knappe blonde binnen met bril. (Ik maak nog een paspoortje) Mooi lang haar zeer leuke uitstraling. Ik denk deze dame moet het maar worden. Net toen ik wilde opstaan van de barkruk liep er iemand langs die een rook gebaar maakte. En weg was ze. Paar minuten later was ze terug en stond bij andere dames in de speelautomaten hoek. Dus gelijk naar haar toe. Even een praatje en naar de kamer. Ze had zeer mooie stevige borsten. Maar was wel een echte afwerker. Veel praten en discussiëren. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Toch lekker klaargekomen. Daarna zat de tijd erop zei ze. Geen herhaling met deze dame. Maar wel een enorme knappert! Daarna lekker kipshoarma gehad. Nog even met Carmen gesproken. Ze had een nieuwe tatoeage. Heel groot op haar dunne armen. Ben weleens met haar op de kamer geweest. Wel goede sex gehad. Ik wist de naam niet dus nog maar even gevraagd. Al met al leuke middag gehad bij deze nette club.

  21. Onderstaande 12 leden hebben bram4826 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (31 juli 2022),Bluebear ( 5 augustus 2022),Giodude ( 1 augustus 2022),Henry S ( 6 augustus 2022),Kwakje (31 juli 2022),Meme Moo (31 juli 2022),mentholbear (31 juli 2022),Patjax (31 juli 2022),rmjhexe (31 juli 2022),schoolmeester (31 juli 2022),soul4fun (31 juli 2022),Wentelt Eefje ( 5 augustus 2022)

  22. #414
    Geregistreerd
    14 juli 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 21:00
    Berichten
    156
    Discussies
    1
    Thanks
    70
    Thanked
    159 in 34 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wil01 Bekijk bericht
    Afgelopen week bij deze club geweest. Kwam rond 4 uur aan. Het aankomen rijden is al mooi, de berg op.
    Dank voor de vrijkaart! . Ik moest even uitleggen dat ik winnaar was van Nederlands forum. Toen werd het vergeleken met haar lijst en kreeg ik de badjas.
    Het leek er vrij rustig. Bij het verlaten toch minstens 40 auto's geteld. Ik denk ongeveer 20 dames. De meesten waren best knap. Het is een hele mooie club. Ik vind de tuin mooi. Goede zitbanken. Ook ruimte om lekker te zitten zonder muziek. Goede douches. Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie dame. Kon niet echt een keuze maken omdat er meerdere heel mooi waren. Ik neem eigenlijk altijd een dame die niet aan het prototype prostituee voldoet. Een gewone mooie meid. Zo een die je in het normale leven toch niet kunt krijgen. Op een gegeven moment is het net of je te lang al aan het zoeken bent. Weer een rondje, even langs de andere ingang om een bepaalde dame iets beter te kunnen bekijken. Toen kwam er een hele knappe blonde binnen met bril. (Ik maak nog een paspoortje) Mooi lang haar zeer leuke uitstraling. Ik denk deze dame moet het maar worden. Net toen ik wilde opstaan van de barkruk liep er iemand langs die een rook gebaar maakte. En weg was ze. Paar minuten later was ze terug en stond bij andere dames in de speelautomaten hoek. Dus gelijk naar haar toe. Even een praatje en naar de kamer. Ze had zeer mooie stevige borsten. Maar was wel een echte afwerker. Veel praten en discussiëren. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Toch lekker klaargekomen. Daarna zat de tijd erop zei ze. Geen herhaling met deze dame. Maar wel een enorme knappert! Daarna lekker kipshoarma gehad. Nog even met Carmen gesproken. Ze had een nieuwe tatoeage. Heel groot op haar dunne armen. Ben weleens met haar op de kamer geweest. Wel goede sex gehad. Ik wist de naam niet dus nog maar even gevraagd. Al met al leuke middag gehad bij deze nette club.
    Dank voor je bericht! Ben er al jaren niet meer geweest maar het werd tijd voor mij om het wandelen op de Vulkanstraße in Duisburg in te ruilen voor de sauna clubs. Vroeger waren er +100 meiden in goede tijden, nu blijven er nog maar 20 over lees ik uit je bericht maar als er knappe dames tussen zitten dan kunnen de 20 dames die er rond lopen genoeg zijn.

  23. Onderstaande leden hebben soul4fun bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (31 juli 2022)

  24. #415
    Geregistreerd
    1 december 2021
    Last Online
    27 maart 2024 @ 00:04
    Berichten
    170
    Discussies
    10
    Thanks
    1.233
    Thanked
    433 in 101 posts

    Standaard

    Vergeten te vermelden. Naam was Alexia of Alexa.

  25. Onderstaande leden hebben bram4826 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (31 juli 2022)

  26. #416
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Stella en de fret

    Start
    Afgelopen zaterdag de 30e van de 7e ben ik met mede-ijsbeer Lesyeux naar Velbert gereden.
    Voor hem zijn debuut, ik was er afgelopen December voor het eerst.
    Ik had een vrijkaart van onze Opperijsbeer gekregen, die tot 2 Augustus geldig was. En met twee is altijd gezelliger dan alleen.
    Bij binnenkomst werd mijn vrijkaart na enige bestudering geaccepteerd.

    De lockers zijn mooi en ruim, we konden onze spullen er goed in kwijt.
    Nieuwsgierig begon mijn mede-ijsbeer meteen rond te lopen, ik liet hem de club zien.
    Helaas was de Hamam 'ausser Betrieb'. Maar de massage-dame liep al rond, mijn maat heeft er in de loop van de dag gebruik van gemaakt om zijn lijf los te laten maken.

    De fret
    Er waren nog niet zo veel dames, er hingen er een paar rond, dus we namen de tijd om de club te bekijken. Vast wat eten van de ontbijt lunch-restanten.
    De sauna uitgeprobeerd: was er bij mij afgelopen December niet van gekomen.
    Zijn er eigenlijk meer clubs in NRW waar je als sauna-zitter in je blote tokes zo de grote ruimte in kijkt, waar de dames rondlopen? En jij ook kijkvoer bent?
    Naar boven naar de tuin: omdat er nog schaduw was konden we er lekker een tijd zitten. De wespen hielden zich vooral met de tuiten van de limonade-automaat in de rookruimte serre bezig.
    Op gegeven moment zag Lesyeux een fret die over de rand van de bar van de grilbude liep. Rondsnuffelen of er wat eetbaars te halen viel.
    Direct achter de tuin begint een bosperceel, kwam ie ongetwijfeld vandaan. Een echt wild dier tussen de ijsberen.

    Unicum
    De zon zette zich door, het werd warmer in de tuin. Wij weer naar beneden, de grote ruimte waar 'het te doen is': de reden van onze komst.
    Dat waren er een paar meer geworden. Het werd langzamerhand 'dame'-tijd.
    Rondlopen, kijken, inschatten: 'Die?' Óf misschien die?''Hmm, nou nee.'
    Op een gegeven moment viel mijn oog op een dame die er duidelijk wat ouder uitzag als de meeste dames.
    Dat intrigeerde mij: was het een Milf? Ik ging kennis maken. Ik begon in het Duits, ze hoorde al vrij snel aan mijn accent dat ik Nederlander was, en begon in redelijk vloeiend Nederlands tegen me.
    Het bleek Stella te zijn, als Turkse in haar jeugd in Doetinchem opgegroeid.
    De kennismaking was overtuigend, en ik besloot een half uur met haar te gaan kameren. Ze zorgde er zelfs voor dat we vanwege de warmte een kamer met raam kregen.
    Het werd eigenlijk een van de beste kamers die ik de laatste maanden gemaakt heb.
    Met veel ervaring wist deze naar eigenzeggen 53-jarige Turkse dame mij een wel heel goede kamer te bezorgen:
    ik ben eerst heerlijk in haar billen gedoken. Hmmmmmm.
    Daarna een goede pijpbeurt, en een meer dan prima doggy.
    Het was goed te merken dat ze wist hoe ze een man moest verwennen.
    En voor mij een unicum: de oudste DVP waarmee ik in mijn ijsberenloopbaan ooit op de kamer ben geweest.
    Was het haar ervaring? Hoe het ook zei, de rest van de dag heb ik een zeer tevreden gevoel hier aan overgehouden.
    HHG: als ik haar weer tref: erg groot.

    Verder
    Hierna weer naar boven: de tuin was te warm om nu te zitten. Eigenlijk had ie een zwembad moeten hebben.
    Maar: de grill was aan. De fret in geen velden of wegen meer te bekennen, de grill kok daarentegen döner, frieten en wat andere vleeshapjes aan het braden.
    Getweeën hebben mijn mede-ijsbeer en ik er een tijd gezeten, wat gedronken. Ik vertelde van mijn meer dan prima kamergang.
    Hij ging op zoek naar Stella, ik bezondigde me aan een bord Döner met friet.
    Daarna heb ik er nog een hele tijd gezeten om het vocht na de sauna en kamergang weer aan te vullen, leesboekie erbij.
    De club is binnen echt te donker om meer te doen dan rondlopen en zitten 'op jacht naar .....' Maar ja, daar kom je ook voor.
    Gaandeweg de dag kwamen er duidelijk meer dames binnen, en werd de keus ook groter.

    Slotakkoord
    Stella bleek onvindbaar, maar een andere dame bezorgde mede-ijsbeer een kamergang. Ik genoot nog na van mijn kamergang, en ben niet meer op jacht gegaan.
    Voor ons beiden kwam er bij mijn weten geen tweede ronde, en rond 21.30 u zijn we vertrokken.
    We hadden een hotel, hoefden dus niet het hele eind weer terug.

    Conclusie
    De club is betaalbaar, qua inkom, en de prijzen liggen er wat momenteel volgens mij gangbaar is in NRW.
    Ik vond het een voordeel dat de tuin vanwege het weer goed bruikbaar was, dat maakt de bewegingsruimte meteen een stuk groter.
    Nu is de club niet echt klein, maar met de tuin heb je meer te doen, als je dat wilt.
    De grill is lekker als middag- en avondeten. Niet van top-kwaliteit, maar je kunt boven op het overdekte terras goed toeven
    De drank is simpel, je slurpt op een dag heel wat bruine bekertjes naar binnen. Ook hieraan zie je dat het geen top-club is. Maar daar zijn de prijzen ook naar.
    Ik had geluk met een zeer goede kamer.

    Al met al was het een goede besteding van mijn vrijkaart. En van een warme zomer-zaterdag.
    Willem dank voor de vrijkaart, de club voor het verblijf. En mede-ijsbeer Lesyeux voor het gezelschap.

    Alleen zal ik er niet snel heengaan, daarvoor ligt hij te ver weg.
    Maar als ik kan meerijden met iemand, duik ik er nog wel een keer op.

    Johan
    Laatst gewijzigd door Johan35; 5 augustus 2022 om 20:56

  27. Onderstaande 25 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 augustus 2022),Bluebear ( 5 augustus 2022),bram4826 ( 6 augustus 2022),brombeerzuid ( 5 augustus 2022),broodpoot ( 7 augustus 2022),comcom ( 5 augustus 2022),Eddy_V ( 5 augustus 2022),Firehawk ( 5 augustus 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 augustus 2022),Gerrit_59 ( 8 augustus 2022),Giodude (16 augustus 2022),Henry S ( 6 augustus 2022),JonnyFontane ( 6 augustus 2022),Klatergoud ( 6 augustus 2022),Kwakje ( 6 augustus 2022),Kwant ( 5 augustus 2022),Lesyeux ( 6 augustus 2022),mentholbear ( 6 augustus 2022),Patjax ( 7 augustus 2022),pret ( 5 augustus 2022),schoolmeester ( 5 augustus 2022),Shakir ( 5 augustus 2022),soul4fun ( 6 augustus 2022),Wentelt Eefje ( 6 augustus 2022),yylover ( 6 augustus 2022)

  28. #417
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Wat doe je als je ineens weinig om handen hebt, een entreekaartje op je ligt te wachten, en je trek hebt om met goed weer een eindje te rijden? Idd, dan bezoek je een SC die je nog niet kent. Prime, was aan de beurt. Zowel club als forum, mucho dank voor deze geste.

    Zoals gezegd, Prime (het oude Acapulco) kende ik niet. Geen idee wat me te wachten stond en dat maakt een spontaan bezoek ook wel weer leuk natuurlijk.
    Na binnenkomst werd de kaart vlot geaccepteerd en kon ik me verkleden. Een te kleine badjas. Overkomt mij weer. Na een half uurtje begon dat zo te irriteren dat ik de jas verwisselde voor een handdoek. Was ook een stuk aangenamer gegeven de temperatuur zowel binnen als buiten. Club is moeilijk ingedeeld, net een Valk hotel !!
    De tuin tref je “am Hang” en dus moet je naar boven. Ff de trap vinden, een verlaten kino met volstrekt achterhaalde platte anale fillumpies. Nix an. En geheel uitgestorven daaro. Begrijp niet dat men zich niet meer werk maakt om die etage meer bij het club gebeuren te betrekken. Geen dame daar gezien behalve wat rooksters. Wel heel positief, ze bouwen er een buitenpool, vlak voor de sauna .

    Beneden kom je in een soort “Abflughalle” met een bar en veel donkere zetels. Het geheel is ook wat donker allemaal. Dames zitten en hangen daar wat rond. Natuurlijk ook bij de slotmachines. Eerste indruk van het geheel was niet echt inspirerend. Maar mss dat ik een te sterke voorkeur begin te krijgen voor bepaalde clubs en de aantrekkingskracht van deze nieuwe club over het hoofd zie. Denk nl wel dat ik er nog eens terug ga. Maar dan ……?

    En wat doe je dan zelf? Je hangt ook maar wat rond, bekijkt de LU, snackt wat en neemt een massage. Die werd uitgevoerd door een Thaise dame, Chilie noemde ze zich, en dat was geweldig. Ook leuk wat gekletst met haar en ze is een hele zachtaardige dame, met de nodige kennis en een duidelijk wensen pakketje voor de toekomst. Mooi is dat. Top massage.

    Ow ja, de dames? Tja, daar kwam ik voor. Had al enkele leuke dames gespot. Volledig verschillend maar elk de moeite waard. Een heet Natasja, de ander Emily en een derde kandidaat was Alexia. Dames niet vergelijkbaar, behalve dat ze blond (oid) zijn. Toevallig vandaag! Christina (ex VM etc) liep hier nu ook rond.

    Ook toevallig kwam ik de douche uit en stond Emily op haar loon te wachten. Na een korte intentiewisseling kon ik op Emily wachten bij haar bankje. Daar had ik geen spijt van want deze dame ziet er niet alleen zeer goed uit maar is ook goed in wat zij doet. Ze heeft een leuk, lief koppie, heel fraai slank figuur, kleinere pronte borstjes, en het geheel is super lekker. Allen zo’n knotje in het haar. Wel praktisch voor haar maar vreselijk!!
    Een heerlijk gezicht als ze rustig komt aanwandelen op die stelten. Het kamertje met Emily was super en aansluitend kon ik Emily haar verdiende loon plus tip voldoen. Klasse .

    Na verloop van tijd was ik weer aan wat beweging toe en ging ik in de buurt van Natasja zitten. Toch wel een leuke meid, met een redelijke derriere , alhoewel ik dat doorgaans wat minder belangrijk vind. Vandaag dus niet en hop met Natasja maar eens de klamme lakens opgezocht. Samengevat was dit avontuur met Natasja zeker niet slecht. Een leuke meid die zeer haar best doet.

    En vanwege de lange rit terug besloot ik om het kamp op te heffen, douchen en vertrekken. Het was een leuke tijd in een wat saaie omgeving, maar wel met enkele leuke dames kunnen ‘vergaderen’. Zowel club als forum nogmaals mucho dank voor het vrijkaartje.
    Weer een ervaring rijker.

    Grtz
    K

  29. Onderstaande 25 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 augustus 2022),Bluebear ( 6 augustus 2022),broodpoot ( 7 augustus 2022),comcom ( 7 augustus 2022),Eddy_V ( 6 augustus 2022),Firehawk ( 6 augustus 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 augustus 2022),Giodude (16 augustus 2022),Henry S ( 6 augustus 2022),Herr Fick (16 augustus 2022),Jackless ( 6 augustus 2022),JonnyFontane ( 6 augustus 2022),Kwakje ( 6 augustus 2022),Laatbloeier ( 6 augustus 2022),Meme Moo ( 6 augustus 2022),mentholbear ( 6 augustus 2022),Patjax ( 7 augustus 2022),pret ( 6 augustus 2022),Scarpa (12 augustus 2022),schoolmeester ( 6 augustus 2022),Shakir ( 6 augustus 2022),uurtje ( 6 augustus 2022),WANDELAAR5 (13 augustus 2022),Wentelt Eefje ( 6 augustus 2022),yylover ( 6 augustus 2022)

  30. #418
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:55
    Berichten
    194
    Discussies
    7
    Thanks
    274
    Thanked
    767 in 90 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend op clubbezoek geweest. Gekozen voor Prime, een rustige tuin en geen opdringerige dames. Bij aankomst rond 17.00 uur waren er zo’n 20 tot 25 dames aanwezig. Al bij binnenkomst zag ik dat het goed ging komen. Ontvangst was vriendelijk.
    Na de verkleedpartij gelijk naar de tuin om rustig te gaan genieten. Dat viel tegen. De tuin lag er verlaten bij. Geen kussens in de banken, sauna onbereikbaar en uitgraaf werkzaamheden waren verricht om een zwembadje (?) aan te leggen. Alles lag er verlaten bij. Dan maar naar de grote ruimte. Deze was gekoeld. Zeker geen overbodige luxe met de warmte.
    Ik liet mijn oog vallen op een slanke en mooie dame. Ze was Roemeens en sprak engels, was studente en was 2 weken hier. Afspraken gemaakt. Had alleen een zeer summier basispakket. Prijs was 50€. Akkoord gegaan en toen we opstonden zei ze dat dat tarief voor 20 minuten was. Gelijk haar nog een prettige dag gewenst en ben maar ergens anders gaan zitten.
    Toen viel mijn oog op een bloedmooie meid. Sara was haar naam. Licht bruin getint en halflang git zwart haar. Heel gaaf lichaam zonder versieringen of piercings, Mooie natuurlijke borsten, c cup. Ik schat 22 jaar. Ze gaf voor het standaard tarief iets meer service. Het was in deze club haar eerste dag maar ik merkte dat ze al lang in het vak zat. Pijpen was okay maar neuken was een ramp. Hield steeds het condoom met twee handen vast. Zwakke kamergang en geen herhalingsgevaar ondanks haar op en top mooie lichaam.
    Op het menu stonden koude frieten, lauwe kipvleugeltjes en shoarma met rauwkost. Dat was dus geen feest.
    Tweede kamergang was met een leuke dame waar ik de naam van vergeten ben.
    Na 20.00 uur was het best druk. Dames waren in dezelfde getallen maar beren waren in de meerderheid. Wat me opviel is dat er aanzienlijk veel Zuid-Europese gasten aanwezig zijn.
    Prime is wel mijn favoriete club. De lege tuin, gesloten buitensauna en het creatief omgaan met kamertijden van 20 minuten maken dat ik voorlopig naar andere clubs zal gaan.

  31. Onderstaande 14 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 augustus 2022),bram4826 (16 augustus 2022),Firehawk (16 augustus 2022),Giodude (16 augustus 2022),Herr Fick (16 augustus 2022),Klatergoud (16 augustus 2022),Kwakje (17 augustus 2022),Laatbloeier (17 augustus 2022),mentholbear (16 augustus 2022),Patjax (16 augustus 2022),schoolmeester (16 augustus 2022),Shakir (16 augustus 2022),WANDELAAR5 (16 augustus 2022),Wentelt Eefje (16 augustus 2022)

  32. #419
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard FKK Prime, Algemeen

    Zo net in prime geweest was een bliksem bezoek. We waren mer
    Z’n 4-en en we kwamen om 20.10 rn verlieten de tent weer om 21.20. Ik heb in die tijd maar 12 dames gezien gesproken met een bloedmooi blondje die er 2 weken was maar die vroeg 50 voor pmc, 20 minuten en je mocht maar 2 standjes. Uiteindelijk heeft niemand van ons een kamer gemaakt en zijn we weer vertrokken wegens gebrek aan opties met het plan nog naar aca te gaan maar we waren bang dat het druk was en we daar ook niet aan een kamer toe kwamen dus plan maar laten varen. Wat gegeten bij de mcD in Ratingen want het eten in prime was koud. Daar kwamen we ook de mooiste jonge dame van de dag tegen.


    Het spijt me voor m’n maten die 40 hebben betaald. Ik had iig nog een vrijkaart. Het zal misschien zijn omdat het zomer is maar nog nooit zo weinig vrouwen gezien daar. Momenteel is een bezoek echt niet de moeite waard.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkm

  33. Onderstaande 10 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 augustus 2022),bram4826 (20 augustus 2022),envert (21 augustus 2022),Firehawk (20 augustus 2022),Jackless (20 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022),Patjax (20 augustus 2022),pret (21 augustus 2022),WANDELAAR5 (21 augustus 2022),Wentelt Eefje (25 augustus 2022)

  34. #420
    Geregistreerd
    18 september 2018
    Last Online
    Vandaag @ 09:34
    Berichten
    52
    Discussies
    10
    Thanks
    43
    Thanked
    48 in 17 posts

    Standaard

    Wat een onzin, zielig kulverhaal.
    Zie mijn/onze reactie op ‘jullie’ post op FC.

  35. #421
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harko Bekijk bericht
    Zie mijn/onze reactie op ‘jullie’ post op FC.
    Dan quote je dat en zet je het hier neer, maar op deze wijze gaat dat zo niet.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  36. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022)

  37. #422
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dan quote je dat en zet je het hier neer, maar op deze wijze gaat dat zo niet.
    Gezien zijn post op FC blijkt dat Harko nogal diep in het glaasje kijkt, waardoor zijn post niet serieus dient genomen te worden. Hij zal ook vast vrijkaart(en) gekregen hebben van de club om kritieken van ijsberen recht te breien.

  38. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 augustus 2022),schoolmeester (21 augustus 2022)

  39. #423
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard FKK Prime, Algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harko Bekijk bericht
    Wat een onzin, zielig kulverhaal.
    Zie mijn/onze reactie op ‘jullie’ post op FC.
    Het is spijtig en echt zoals het was. Wil zeker een club die me een vrijkaart heeft gegeven niet afbranden. Ik heb hier in het verleden goede dagen gehad. Ik heb ook niet behoefte aan nog een club minder op het lijstje. De spoeling is al zo dun en er blijven steeds minder clubs die het bezoeken waard zijn over maar de parking was al erg leeg. Denk dat er ongeveer 15 man aanwezig was. Hoop dat het niet in een neerwaardse spiraal terecht komt van er waren zo weinig klanten dus blijven er weinig dames. Dus komen klanten niet terug enz. Hoop dat het gewoon de zomer slump is en het straks weer aantrekt met dames en klanten en weer de moeite is. Maar als het zo blijft krijg je vanzelf dat dames andere clubs zoeken omdat er weinig te verdienen valt, klanten komen en denken dit is een lege club en komen niet meer terug. Dat zou deze club niet verdienen.

    Ze zouden hier wel iets aan kunnen doen door bijvoorbeeld dames in de zomer maanden gratis entree te geven en de entree de hele dag op 30 te houden. Misschien komen gasten dan wel en dames het ook proberen en weten ze in de zomer maanden nog eens nieuwe dames te werven. Ze zijn ook nog bezig met een zwembad in de tuin. Ook het eten kunnen ze beter niet boven klaar maken en beneden in de bakken leggen. Toen je het gewoon boven kon bestellen was het tenminste warm.

    Als het naar de zomer weer niet aantrekt met dames en bezoekers krijg je dat ook vaste dames een andere club gaan zoeken en dan hebben ze een probleem.

    Verder de dame was bijzonder mooi en mooie dames hebben wel eens de neiging meer te vragen voor minder, dit is niet representatief voor de andere dames hier die hier gewoon goede service geven. Dames als Emily en anais zijn dames om hier voor terug te komen maar als dit ook het beeld is na de zomer zie ik zulke dames nog naar andere clubs gaan zoeken dat is zorgelijk en zou jammer zijn.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  40. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 augustus 2022),pret (21 augustus 2022),Wentelt Eefje (25 augustus 2022)

  41. #424
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    eindigt.

  42. #425
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard FKK Prime, Algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    eindigt.
    Heb wat problemen met schrijven van lange verhalen in deze app. Wordt tijdens het schrijven steeds langzamer. Kan dan beter de app sluiten bewerken en verder gaan met het verhaal.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 
Pagina 17 van 26 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Living Room 468*60