Pagina 4 van 26 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 639
  1. #76
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    12 april 2024 @ 12:12
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Ok. Ik offer me wel op en ga as maandagochtend. Ik ben benieuwd hoe mijn eerste bezoek in Aca Velbert op zo'n ongeluklig moment uit gaat pakken.

  2. Onderstaande leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (11 augustus 2019)

  3. #77
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag weer eens naar Acapulco geweest. Redelijk mooie club en dames zien er wel goed uit. Maar er waren zo’n 30 dames en ik denk 70-80 ijsberen. De dames hadden werk genoeg, ik vermoed veel vaste klanten. Dames waren redelijk ongeïnteresseerd, komt denk ik dat ze werk genoeg hadden. Ik heb zitten kijken maar de meeste kamergangen zijn zo’n 10-15 minuten. Eten was er voldoende, niet veel keus maar er werd goed bijgevuld. Alleen waren er toch ook enkele dingen waar ik mij aan stoorde, zo erg dat ik er nooit meer terug ga. Er is helemaal geen enkele sfeer. Die douche bij de ingang is ook belachelijk. Al die moslims staan daar allemaal met hun onderbroek onder de douche. Rokersgedeelte is net een bouwterrein, ziet er niet uit. Wellness is ook zwaar belabberd alleen een sauna, thats it.

  4. Onderstaande 4 leden hebben duif1 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (19 augustus 2019),peterp095 (18 augustus 2019),Piet Plezier (18 augustus 2019),xLicker ( 2 september 2019)

  5. #78
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ik was er gisteren ook Mett Koos alberts, Firehawk, Patjax, Spritzer en nog wat forumleden.
    En inderdaad het was zwaar klote, met 6 van de 7 ongepopt het pand verlaten
    Verslag volgt deze week
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  6. #79
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Euh pp dit aca en niet acag

  7. #80
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    12 april 2024 @ 12:12
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Ik ben afgelopen maandag in deze club geweest. Ik had en een vrijkaart van dit forum en een afspraak gemaakt met Mirella/Eliza. Op maandagochtend is wellicht de goden verzoeken, maar toch...

    Ik was nog nooit eerder in deze club geweest en melde me om half 11 bij de club. Er stond een verdwaalde auto en het oogde rustig. Een bekende theke opende de deur: Yvonne van voorheen Marissol. Ze was heel eerlijk want ze vertelde me dat er nog maar 4 dames waren. Ik vertelde haar te komen voor Mirella en ook nog eens met een vrijkaart (mag ik kon me geen buil vallen), maar Yvonne gaf aan dat vrijkaarten niet meer geaccepteerd werden (nieuw management) en Mirella er niet was en ook niet zou komen. Voor mij een reden om dan maar geen kennismaking te doen in deze club.....

    Terwijl ik naar de auto liep, belde ik naar Acapulco Gold om te vragen of Adina al terug was van vakantie. Dat was zo, maar ze was er nu nog niet en het was zelfs onbekend of ze zou komen. Ik wilde die gok toch wel nemen en startte de auto toen ik een appje van Mirella kreeg "ik ben onderweg, ben er bijna; waar ben jij"?.....

    Dus terug naar Yvonne, de (relatief) lage entree betaald en de club verkend. Alles is hiervoor al geschreven, mijn indruk is dat de benedenverdieping wel aardig voor elkaar is, maar de trap op is het nog niet veel. De kino is koud en ongezellig. Het terras is een zooitje.

    Ontbijt was goed te doen, soep kwam op tijd. Dus prima. Toen Mirella arriveerde even met haar bijgekletst en toen snel naar de kamer. Een superuur met deze tante gehad. Afgetrapt met een investering van mijn kant door haar lang te beffen. Dat kon mevrouw wel waarderen. Op een gegeven moment in 69 (ik op haar) waarbij, als ik even stopte, ze haarzelf begon te bevredigen of mijn hoofd weer tussen haar benen duwde. En dat terwijl mijn ballen in haar mond hingen en ze die lekker likte en afzoog. Dat ging zo een hele tijd door waarna ze heerlijk klaarkwam en ik vlak daarna ook. Alleen maar met een spel van likken, zuigen en tepels bewerken. HEERLIJK.

    Daarna nog wat gegeten. En om half 2 de auto gepakt naar AcaGold.

    Vertrekindruk
    De club zelf lijkt qua ontbijt/eten/drinken /sleutelbeleid etc. op AcaGold. Beneden was het wel voor elkaar. Boven (nog?) niet. Toen ik wegging waren er een 12-tal vrouwen en een stuk of 8 beren. Voor een maandag niet verkeerd. Er was, naast Mirella, ook nog Rena (ofzo) uit Gallardo. En ook een stuk of wat echt mooie vrouwen. Wel opties genoeg voor een kamer. Aangezien ik naar AcaGold wilde ivm Adina ben ik weg gegaan, maar de schoonheid van dames was beter dan in AcaGold. Al was her aantal meiden in AcaGold veel hoger afgelopen maandag.

    Sfeer was niet hoog in Aca. Was beter in AcaGold. Maar ja..... het was ook maandag.

    That's all......

  8. Onderstaande leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 augustus 2019)

  9. #81
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Als het goed is worden de issues met de kaarten binnenkort (nu al?) opgelost. Ik werd gisteren in eerste instantie ook niet toegelaten... maar na een paar extra checks toch wel (mogelijk omdat ik een comleet printje in kleur had van de IM van Willem; of dat het wel heel toevallig was dat er twee gasten met hetzelfde verhaal komen). Lijkt een communicatie issue binnen the Aca/Salome organisatie te zijn. Yvonne en de kerel die ging bellen bleven uitermate vriendelijk gedurende alles.

    Wat uitgebreider verslag volgt de komende dagen (al zal dat geen hozana verhaal zijn).

  10. #82
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 16:13
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.243
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duif1 Bekijk bericht
    Al die moslims staan daar allemaal met hun onderbroek onder de douche.
    Als je naakte mannen wil zien kun je beter naar een homo sauna gaan.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  11. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    pret (19 augustus 2019)

  12. #83
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.741
    Thanked
    11.733 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Euh pp dit aca en niet acag
    Hij kan niet eens een Roemeense onderscheiden van een Poolse laat staan dat hij weet in welke club hij zit.

  13. #84
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.741
    Thanked
    11.733 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duif1 Bekijk bericht
    Al die moslims staan daar allemaal met hun onderbroek onder de douche.
    Hoe weet je dat het moelims zijn? Stond het soms geschreven op hun voorhoofd of onderbroek?

  14. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (20 augustus 2019)

  15. #85
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Euh pp dit aca en niet acag
    ik had die laatste niet meer moete nemen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  16. #86
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Hij kan niet eens een Roemeense onderscheiden van een Poolse laat staan dat hij weet in welke club hij zit.
    zolang ik de onderbroeken brigade maar kan scheide van de gewone beren vind ik het goed
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  17. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    duif1 (19 augustus 2019),JonnyFontane (19 augustus 2019)

  18. #87
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Wiederbesuch=letzter Besuch (vorerst)

    -Außenbereich nahezu komplett abgesperrt, Obergeschoss nahezu nicht renoviert. Treppe nach oben weiterhin abenteuerlich.
    -Toiletten sehen aus wie Scheiße (ekelhaft)
    -Wer genau hinguckt, sieht überall noch Schimmel und kaputte Ecken, die von den neuen Möbeln kaum verdeckt werden
    -relativ unfreundliches bzw. gelangweiltes Personal
    -viel viel viel zu dunkel. Man kann die Frauen echt nur erkennen, wenn man sich danebensetzt.
    -Keinerlei Atmosphäre. Die Frauen sitzen meist gelangweilt herum. Keine flirtet, lächeln ist offenbar Aufpreispflichtig
    Ihre Zimmer dauern selten länger als 15 Minuten.
    -Selbst an der Bar setzen sich die Frauen bevorzugt mit dem Rücken zu den Männern. Unterhaltungen finden praktisch nicht statt. Nach wenigen Minuten/Sekunden wollen alle entweder den Schlüssel holen oder die Konversation beenden (wenn eine Konversation überhaupt beginnt)
    -Musik ist zu laut und ständig auf Nachtclub-Niveau
    -Softgetränke nur in Platikbechern
    -Der Kaffee schmeckt leider auch nicht
    -Das Essen sah schon nicht gut aus, probiert hab ich es daher nicht
    -Anzahl der Frauen war übersichtlich (ca. 10 bis 15)

    Auf der positiven Seite:
    +einige Frauen sahen ganz gut aus, da aber keine ernsthaft Interesse an einer guten Nummer hatte, hab ich trotzdem nix gemacht.


    Fazit: Wenn einige der hübschen Frauen mal woanders hinwechseln und ihre Einstellung zu Männern ändern, werde ich mit Freude Sex mit Ihnen haben. Aber nicht in Velbert. Durch den dunklen Disco-Raum ist es auch nicht mehr gemütlich.

    Besuch war übrigens am Sonntag, nach 18 Uhr.

  19. Onderstaande 11 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 augustus 2019),duif1 ( 8 september 2019),Giodude (20 augustus 2019),Kwakje (20 augustus 2019),mechelen (20 augustus 2019),Partycrasher (20 augustus 2019),pau (21 augustus 2019),pret (20 augustus 2019),satanic surfer (20 augustus 2019),Sjeufke (21 augustus 2019),Wijze grijze (24 augustus 2019)

  20. #88
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I paid a visit to Velbert last week with my free entrance from the tombola. My previous visit was one month ago and I was worried about the 15 minutes room tendency getting stronger.
    No more swimming pool, some couches and the massage area replaced it. The infamous stairway of death has been changed and now you can go upstairs without risking your life. The veranda is still "under construction" but the garden is available. Downstairs, there are now dark sofas, a stage on the left of the main room with other sofas and a rather big pole dance stage. The breakfast is still more or less the same, but with fruit juice and real Nutella. A little less tables in the dining area If i remember good. The tattoed hungarian woman who used to work as a WG before is now a barmaid. Mina and Michaela deserted the place and went to Ratingen (Mina was still in Velbert last month). Using his phone is now forbidden. I saw a couple in july, with the woman taking a WG to the room.
    Betty (my usual girl since a few months) was not there so I carefully checked the duration of the rooms of the other girls. Lots of 15 minutes rooms but some girls like the bleached blonde with the hot body and an angular face did full 30 minutes room. The hot friend of Betty, Bella, even did a full 60 minutes room.
    So I tried my luck with her, she's sweet and honest, rather good service (not so much kissing) and I had a good 1 h room with her.
    I waited some more and found Maya that I met 1 month ago. Very good looking, smart and funny, not a time cheater, good service, again a 1 h room.
    So I was a litlle afraid of the situation after the management change but even 2 months after it's still possible to find good girls in Velbert for the normal price and without extras. I noticed that the old regular gents from before were slowly coming back. Last time, most of the attendance had a middle eastern look.

    I forgot : the food is still a little ... special. They served something looking like monkey testicles. But the pastas, rice and meat balls were ok. No more cake or yoghurt bowl.

  21. Onderstaande 9 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 augustus 2019),brombeerzuid (29 augustus 2019),ButtinSky (28 augustus 2019),delaplace1 (29 augustus 2019),Husky (27 augustus 2019),Kwakje (27 augustus 2019),Meme Moo (27 augustus 2019),Sjeufke (27 augustus 2019),Wijze grijze ( 2 september 2019),xLicker ( 2 september 2019)

  22. #89
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard

    Aan de recente berichten, kan ik opmaken dat zelfs na verbouwing, de club niet vooruit is gegaan. Vele recente, schrijven ook 10-15min....dus....een afwerkfabriek....jammer.

    Binnenkort ga ik er naar toe...bedankt alvast Willem

  23. #90
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Ik ben er verleden week geweest en ben wel positief, beneden is het meubilair vervangen en het zwembad weg, en de dames zijn voor het merendeel zeer appetijtelijk. Eten was prima, helaas is het boven is het nog een chaos maar daar wordt aan gewerkt, dit wordt helaas niet in de prijs verwerkt wat men eigenlijk wel moet doen. Als de verbouwing klaar is blijft dit echter een topclub.

  24. #91
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freek12000 Bekijk bericht
    Ik ben er verleden week geweest en ben wel positief, beneden is het meubilair vervangen en het zwembad weg, en de dames zijn voor het merendeel zeer appetijtelijk. Eten was prima, helaas is het boven is het nog een chaos maar daar wordt aan gewerkt, dit wordt helaas niet in de prijs verwerkt wat men eigenlijk wel moet doen. Als de verbouwing klaar is blijft dit echter een topclub.
    En de service dan? Ook positief?

  25. #92
    Geregistreerd
    20 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 09:14
    Berichten
    45
    Discussies
    1
    Thanks
    15
    Thanked
    104 in 16 posts

    Standaard

    Ben van plan om deze week eens naar Velbert te gaan. Is iemand bekend met dames die AV aanbieden. En zo ja wat kost die pret.

  26. #93
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:15
    Berichten
    195
    Discussies
    7
    Thanks
    289
    Thanked
    781 in 91 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag nog eens een bezoek gebracht aan deze club. Kwam rond 1800 uur aan. Was helemaal niet druk op de parking. Plaats zat. Werd vriendelijk ontvangen. Binnen was het wel druk, veel dames en ook veel beren. Wat me gelijk opviel was de optische schoonheid van de dames. Dat is iets wat nog niet veranderd is in deze club. Even een rondgang gemaakt. De tuin staat in de planning voor de renovatie voor volgend jaar zomer, dat geld ook voor het bovenste zitgedeelte waar vroeger het zomerrestaurant was. Beneden zat de grote zaal behoorlijk vol. De sfeer was prima. Bleven vroeger de dames strak zitten, nu was er veel meer communicatie tussen gasten en dames. Moet wel zeggen dat er niet gejaagd werd. De muziek is er aangepast (Balkan muziek) en het volume is de hoogte in gegaan. Er was een dj aanwezig en die vond het nodig op het volume nog wat harder te zetten. Etten en drinken was vanouds, alhoewel er nu ook bier te krijgen was. Geen duf tapbier maar kwaliteitsbier in flesjes. Hier werd gretig gebruik van gemaakt. Ook het publiek was anders dan vroeger: meer beren die van Balkanmuziek houden. Ze zijn gezellig in de omgang.
    De line up was prima. Weet niet hoeveel dames er waren schat een 40-50 tal. Er werd veel gebruik gemaakt van de kamers…Zelf 2x gekamerd: eenmaal met Dia, Ro 21 jaar, superslank, aangenaam contact, zou nog maar 3 dagen in het vak zitten (heb mijn twijfels) en over een week stoppen en een andere job doen. Zeer goede service. Daarna een kamertje met Emily. Werkt er al enkele jaren. Zeer goede service, uitstekend, laat niets aan de fantasie over… Nadeel is dat je binnen 15 minuten weer in de disco zal bent… Zekergeen spijt van!!!
    Al bij al geslaagd bezoek. Herhalingsgevaar: 120%.

  27. Onderstaande 11 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (25 september 2019),Freddy_K (25 september 2019),Husky (26 september 2019),Kwakje (26 september 2019),Musicus ( 1 oktober 2019),pret (25 september 2019),rmjhexe (25 september 2019),satanic surfer (25 september 2019),schoolmeester (25 september 2019),Shakir (25 september 2019),Sjeufke (25 september 2019)

  28. #94
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door comcom Bekijk bericht
    Etten en drinken was vanouds, alhoewel er nu ook bier te krijgen was. Geen duf tapbier maar kwaliteitsbier in flesjes. Hier werd gretig gebruik van gemaakt.
    vroeger was er ook bier. Of bedoel je dat het bier tegenwoordig bij de prijs in zit? Of moet je nog bonnetjes kopen? Ik zie geen veranderingen op hun pagina http://www.fkk-acapulco.de/service.htm

  29. Onderstaande leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (26 september 2019)

  30. #95
    Geregistreerd
    18 september 2015
    Last Online
    19 december 2023 @ 14:19
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Begin juli was is daar. Wat me tegenviel was dat het Kino niet operationeel was.
    Heeft iemand enig idee wanneer dat ze daar weer films draaien?

  31. #96
    Geregistreerd
    16 februari 2018
    Last Online
    19 februari 2024 @ 16:28
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Afgelopen vrijdag een bezoek gebracht aan Verbert! Dit was de eerste keer na de verbouwing en ik vind het een mooie club geworden. Men is nog bezig met het verder upgraden (tuin en bovenverdieping), maar de rest is al beter. Het is in de club ruimte een stuk donkerder en het lijkt ook kleiner. Ik was er om 11.00 en er waren al 10 dames. Naarmate de tijd kwamen er steeds meer vrouwen bij. De dames zijn nog steeds qua uiterlijk erg lekker en qua service ligt het eraan wie je treft. Eerste sessie was met een Bulgaarse die goed Nederlands spreekt en dat viel tegen. Tweede sessie met Anais, een mooie blonde met lekker lichaam en strakke billen. Zij werkte hiervoor ook al in Velbert. Ze pijpt lekker, blijft je geil aankijken. Daarna eerst zij bovenop en daarna omgedraaid waarbij ze lekker en been in de lucht houdt zodat je diep kan stoten. Heerlijk gekomen. Derde sessie was met Raisa een Roemeense die jet 2 weken in de club werkt. Vooral erg lang met lange benen. Ook hier een goede sessie gehad. Kortom denk ik dat het langzaam weer terug gaat naar de oude tijden in ieder geval qua dames!

  32. Onderstaande 3 leden hebben KishanD bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 3 oktober 2019),Musicus ( 4 oktober 2019),Sjeufke ( 2 oktober 2019)

  33. #97
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Jenny ex Gallardo werkt nu in AG Velbert,zal cath.leen wel op prijs stellen

  34. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (11 oktober 2019)

  35. #98
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Ja, hoe gaat het nu met Acapulco, vroeg ik me twee dagen geleden af.
    Binnengesprongen om 11u30, zeven dames, twaalf beren.
    Sfeer was saai, beren waren nog niet zo wakker, sommigen onder hen ook niet vriendelijk.
    Per 20 minuten kwam er een dvp bij.
    Enkele dvp’s aangesproken maar tongzoenen was uitgesloten voor hen.
    Het kwam allemaal nogal traag op gang.
    Omdat ik geen uren wou zitten wachten heb ik twee andere clubs bezocht om de helft van mijn zaad eerst deftig kwijt te kunnen.
    Na Luder Lounge en vooral de drie kamers in Villa Verena was ik terug hier rond 21u.
    OK, geen 70 maar wel ongeveer de helft van dat aantal vrouwen.
    Enkele zijn optisch niet lelijk, maar mooi? Nu ook niet super...
    2 dvp’s van de Dominicaanse, 1 zwartje, 5 lopen er topless en dan is er gewoon de rest.
    Qua maten, looks en gewichten nogal divers.
    Tongzoenen staat bijna nergens in hun woordenboek.
    Zo zei bijvoorbeeld Lia eerst wel ja, daarna een beetje en in de kamer bleef er enkel nog een halve seconde tong per zoen over.
    Nat pijpen is daarentegen algemeen ingeburgerd: oef!
    De kwaliteit en het niveau van enkele jaren terug is dus nog niet voor direct, maar de prijzen zijn wel hetzelfde gebleven.

    Line-up: 7,5/10
    Service: 5,5/10
    Prijzen: laag

  36. Onderstaande 3 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 oktober 2019),Freddy_K ( 8 oktober 2019),Sjeufke ( 7 oktober 2019)

  37. #99
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    15 april 2024 @ 09:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Mijn bezoek op donderdag 26-09-19 (eerste keer sinds de grand opening op 28-16-19)
    Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, wat is deze tent enorm verbeterd! M'n complimenten!
    Dit was voor de verbouwing, met naar pis stinkende toiletten en schimmel aan de muur toch al een van mn favoriete clubs vanwege de gunstige prijs kwaliteit verhouding. De prijs is niet omhoog gegaan maar de club is enorm verbeterd.
    Ik hou van binnenkomst om een lekker kopje koffie bij het ontbijt, waarbij ik het voorheen met een lauwe bak moest doen. Sinds het laatste bezoek staat er een nieuw apparaat waar een heerlijke hete koffie uit komt. Het ontbijt is karig maar voldoende voor een budget club.
    Ik hou er van om op mijn horloge de tijd van een kamergang bij te houden, dit om misverstanden te voorkomen. Toen de Poolse Lara (ex yinyang) echter de piepjes van het horloge hoorde werkte dit als een rode lap en een stier. Ze was bezig het bed op te maken maar kapte dit direct af. Begon me uit te lachten en vroeg of ik gek geworden was. Al hoonlachend stampvoette ze weg uit de kamer. Iets zegt me dat ik hier aan een potje kamer tijd oplichterij ben ontsnapt
    Dit is echter een uitzondering, de juiste dames leveren hier een prima service.
    Ik zou zeggen tegen Acapulco, ga zo door. De club gaat de goede kant op.

  38. Onderstaande 6 leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (14 oktober 2019),Husky (11 oktober 2019),Kwakje (29 oktober 2019),mentholbear ( 5 november 2019),Sjeufke (11 oktober 2019),Wijze grijze (12 oktober 2019)

  39. #100
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:03
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard FKK Acapulco, Algemeen

    Ruim 10 jaar was ik niet bij Aca Velbert geweest, maar de recente verbouwing triggerde mijn nieuwsgierigheid, en dus schreef ik me in voor de tombola.

    Tot mijn verrassing ontving ik een vrijkaartje en was het zoeken naar een geschikte datum om Aca te broeken.

    Afgelopen weekend, na een bezoek aan Finca Erotica Dierdorf (en een overnachting in Dierdorf) leek de zondag op de terugweg een geschikt moment, temeer omdat reisgenoot en partner in crime Basti77 ook een vrijkaart had gewonnen.

    kort voor 10:30 draaiden we de steile helling naar de parkeerplaats op en gingen zonder verwachtingen naar binnen.
    Zonder verwachtingen, aangezien ik weinig verwachtte qua lineup en sfeer.

    Helaas bleek “weinig” verwachting nog veel te hoog ingeschat, aangezien er werkelijk waar maar 1-2 interessante meiden waren van de 15-20 aanwezige meiden, en bij die 1-2 droop de arrogantie er werkelijk vanaf.

    De sfeer was ook ver te zoeken doordat de meiden ongeïnteresseerd op de banken hingen/zaten en hun best deden oogcontact te vermijden.
    WAT EEN VERSCHIL MET FINCA EEN DAG EERDER !!!

    Ik dacht nog dat het aan mij lag, maar ook Basti77 had dezelfde ervaring.

    Tegen 14:45 dan ook besloten om te verkassen en het volgende vrijkaartje van Diamond Moers kapot te slaan.

    Bij het uitchecken de verwachtte dooddoener “Es ist sonntag” te horen gekregen, maar daar had ik geen boodschap aan, aangezien dit geen reden is voor het gebrek aan sfeer en de houding van de aanwezige meiden.

    Financieel deed het gelukkig geen pijn ivm de vrijkaart, maar als ik entree had betaald had ik me echt genaaid gevoeld.

    Ik deel de mening van Fijnschieter dat lichte animatie van de meiden dringend gewenst is, want met de huidige werkwijze is er geen flikker aan en de sfeer zoals op een begrafenis.

    Voor mij voorlopig dan ook geen Aca Velbert meer, er zijn betere manieren om geld en tijd te verkloten

  40. Onderstaande 3 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (29 oktober 2019),mentholbear ( 5 november 2019),Wijze grijze (15 oktober 2019)

 

 
Pagina 4 van 26 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Diamond 468*60   Babylon 468*60