Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526
Weergegeven resultaten: 626 t/m 649 van 649
  1. #626
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Ik ga gelijk kijken wie die Marissa is. Wat een uithoudingsvermogen

    Heb bij Prime en Penelope gekeken, maar kan helaas geen paspoorten van haar vinden. Weet iemand hoe oud ze is? En is haar werknaam in Prime ook Marissa?

  2. #627
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    Gisteren @ 18:17
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Ze is 85 jr. Wel genoeg pecunia meenemen aub, en niet zoals het je betaamt een schamele 40p30 neertellen zoals bij sommige toppers in kloeps.
    The world is my oyster, mijn avatar is mijn allerbeste verovering, zij is bijna perfect, legt de lat zeer hoog vandaar de lat relatie.

  3. Onderstaande leden hebben mrourke bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 2 maart 2024)

  4. #628
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrourke Bekijk bericht
    Ze is 85 jr. Wel genoeg pecunia meenemen aub, en niet zoals het je betaamt een schamele 40p30 neertellen zoals bij sommige toppers in kloeps.
    Dan verslaat ze het record van tante Sylvana ofzo in Sharks. En dan 3 uur 69... Knap hoor

    Geen zorgen, heb altijd minstens gele 1 joker kaart mee. Dus kom nooit tekort. En ik betaal de correcte dames altijd wat ze vragen.

  5. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 maart 2024)

  6. #629
    Geregistreerd
    17 oktober 2022
    Last Online
    Vandaag @ 04:04
    Berichten
    119
    Discussies
    1
    Thanks
    425
    Thanked
    268 in 53 posts

    Standaard

    Gestern fand auf jeden Fall keine Party statt. Aber es war auch Samstag, der 2 März 2024.

  7. #630
    Geregistreerd
    17 oktober 2022
    Last Online
    Vandaag @ 04:04
    Berichten
    119
    Discussies
    1
    Thanks
    425
    Thanked
    268 in 53 posts

    Standaard

    Gestern machte ich auf dem Weg nach Velbert, um die Freikarte einzulösen. Hatte vorher angerufen, ob an dem Samstag die Geburtstagsparty stattfinden sollte oder nicht? Zum Glück viel die Party aus und der Club akzeptiert dann auch die Einlösung der Freikarten.

    Gegen 14:30 Uhr eingecheckt und sofort kurz danach auf Emely getroffen und direkt einen Termin für 15:30 Uhr mit ihr ausgemacht. Also sozusagen war der Clubtag jetzt schon gerettet. Essen gab's um die Zeit noch nicht, also erstmal ein paar Gespräche mit bekannten Eisbären geführt und 2-3 Getränke zu mir genommen.

    Dann sah ich Emely auch schon im Clubbereich und ging direkt zu ihr. Haben uns erstmal 5 Minuten unterhalten und sind dann ins Zimmer. Da ich schon vorher wusste, dass Sie noch weitere Folgetermine hat, wurde die 30 minütige Zimmereinheit vollkommen ausgeschöpft. GF6 vom feinsten wie immer mit dem absoluten Superstar des Clubs. Da ich sie auch charakterlich so sehr schätze und ihr Deutsch wirklich so perfekt ist, bin ich jedesmal geflasht, wenn wir uns sehen. Finde es auch bemerkenswert, dass Sie auch weit nach den gemeinsamen Zimmereinheiten ihren Stammkunden absolute Aufmerksamkeit schenkt und immer ein wenig Smalltalk hält.

    Nach dem Zimmer mit Emely ging's erstmal in die Sauna. Gut temperiert und ein schöner Aufgussduft.

    Danach erstmal das Grillbuffet bestehend aus Döner, Chicken Nuggets, Bratwürstchen, Bockwürstchen, Spareribs und verschiedenen Salaten genossen.

    In der Zeit von 15-18 Uhr waren ca. 20 DL vor Ort, danach steigerte sich die Anzahl auf 25-30 DL.

    Optisch sehr ansprechend waren Ex Samya Girl Cameron (hier als Jesssica), Nischa, Eva, Katja, Luana, Marianna und noch 3-4 andere, deren Namen ich leider noch nicht kenne.

    Nach einem weiteren Saunagang spielte ich mit dem Gedanken, ein Wiederholungszimmer mit Jessica anzustreben. Vor ca. 10 Monaten war das Zimmer garnicht mal so schlecht gewesen und optisch gibt's da kaum eine zweite, die ihr dort das Wasser reichen kann. Doch ich entschied mich an diesem Abend gegen ein zweites Zimmer warum auch immer? Vielleicht gehe ich dann beim nächsten Mal wieder mit Jessica.

    Gegen 22:30 Uhr verließ ich dennoch zufrieden den Club.

  8. Onderstaande 8 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 3 maart 2024),Kurt Cobain ( 3 maart 2024),mentholbear ( 3 maart 2024),pret ( 3 maart 2024),schoolmeester ( 3 maart 2024),WANDELAAR5 ( 3 maart 2024),Wentelt Eefje ( 3 maart 2024),wooley ( 8 maart 2024)

  9. #631
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:17
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.243
    Discussies
    66
    Thanks
    1.678
    Thanked
    2.705 in 714 posts

    Standaard

    Ze voelen zeker de concurrentie van diamond.... Lol
    De Riesen-Eisbear...

  10. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 maart 2024),mentholbear ( 9 maart 2024)

  11. #632
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Ze voelen zeker de concurrentie van diamond.... Lol
    Volgens mij is het meer ramadan korting

  12. Onderstaande 5 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 maart 2024),mentholbear ( 9 maart 2024),schoolmeester ( 8 maart 2024),WANDELAAR5 ( 8 maart 2024),Wentelt Eefje ( 8 maart 2024)

  13. #633
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 20:27
    Berichten
    1.167
    Discussies
    84
    Thanks
    789
    Thanked
    1.635 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Volgens mij is het meer ramadan korting
    Dat moet jij dan zeker Pret

  14. #634
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Berichten
    3.065
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.507 in 1.801 posts

    Standaard Acapulco Prime, Nieuwe Prijzen

    Ik las in de verslagen dat het lage aantal klanten en dames nog iets was terug gelopen. Misschien is dat het wel. Hopen de boel weer om te keren met lagere toegangsprijzen. Maar dat gaan we wel zien na de ramadan.

    Bovendien al die mensen die aan ramadam doen gaan daar toch pas laat heen dus die kunnen gewoon blijven gaan. Gezien het vrij vroeg donker wordt.
    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 maart 2024),Wentelt Eefje ( 9 maart 2024)

  16. #635
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:25
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Mittwoch Freikarte eingelöst

    um 19 Uhr angekommen, der Code war nicht auf der Liste, dennoch akzeptiert (der Ausdruck an der Anmeldung war wohl nicht aktuell).
    Ich war zuletzt vor etwa 5 Jahren dort, es wurde viel umgebaut, der Club hat nicht mehr die "Abflughallenshäre", ist jetzt viel besser aufgeteilt.
    Essen sehr gut (Hünerfilets, Fischfilets, sogar Nachtisch, Milchreis mit Zimt), extra voor de Nederlanders: er is Gebak bij de koffie

    Mädels habe ich 20 gezählt, für meinen Geschmack 8 "leckere" dabei.
    Einziger Minuspunkt: Die Männer gehen zum Rauchen auf die Dachterrasse (beheizter Raum), die Mädels scheinen im Erdgeschoss eine Raucherecke zu Haben, so kommt man kaum ins Gespräch, schade, unten ist die Musik zu laut.

    Ein Mädel saß in Handtücher eingewickelt, ihr war wohl kalt. Etwas später ging sie in die Sauna um sich aufzuwärmen (wofür Frau Bolt besonders schwärmt wenn ihr wieder aufgewärmt).
    Als sie zum Sofa zurückging sah ich eine Traumfigur. Also zu ihr gegangen und ich sehe in grüne Augen mit schwarzen Haaren (wie die italienische Schauspielerin Ornella Muti). Wenn ich so einer Frau in die Augen schaue bin ich "verraten und verkauft". Sabrina ist ihr Künstername, seit einer Woche im Club. Sie spricht kein Deutsch und nur sehr wenig Englisch.
    Zimmer klargemacht und ab dafür. Vorab: die Frau hat mich geflashed, daher "technische Daten" ohne Gewähr. Sie ist Rumänin, 20 Jahre alt, etwa 1,60 groß, einige wenige Tattoos, ein Piercing, recht schlank (nicht skinny), natürliche A- Cups. Sie sagt von vornherein: Küssen 30 € extra (ich hatte ja den Eintritt gespart, also zugebucht). Atemberaubende und vollmastförderliche Küsse. Gebläse: ukrainische Referenzklasse und dabei der Blick, herrlich.
    Sabrina benutzte recht viel "Flutsch die Musch", kompensierte das mit Bodenbeckenmuskulatur (in der Doggy machte sie eine Art Spagat damit ich tief einfahren konnte und dabei die "Melkmaschine"), dennoch schaffte sie es die halbe Stunde deutlich zu Verlängern. Finanzieller "Schaden" 130€. Das war es Wert.
    Ich hoffe sie bleibt länger im Prime, allein wegen ihr mach ein erneuter Besuch Sinn.
    Wenn sie bleibt überlasse ich es den "Profis" einen Passport anzulegen.

  17. Onderstaande 7 leden hebben hara1d bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii (14 maart 2024),donkeywonkey (14 maart 2024),Kurt Cobain (14 maart 2024),mentholbear (14 maart 2024),schoolmeester (14 maart 2024),WANDELAAR5 (14 maart 2024),Wentelt Eefje (16 maart 2024)

  18. #636
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:44
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.798
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    376 in 78 posts

    Standaard

    Hamam in Acapulco Prime?? Gusto-hamam-mass??

    Gusto heeft een vraagje. Er wordt zo mooi en aantrekkelijk geschreven over de Hamam massage in Diamond.
    Uit lang vervlogen tijden heeft Gusto enkele keren een heerlijke Hamam massage, zonder ondeugende randactiviteiten wel te verstaan nog in zijn geheugen geprent staan.
    Deze herfst was de Hamam kamer buiten gebruik. Was wel jammer, want het is een hele ruime Hamam tafel van Marmer?? Daar zou de club een hele mooie service kunnen aanbieden.
    Een mooie wellness massage, met een vleugje ondeugende afleidende handelingen van de handjes, nou dat lijkt me wel wat.
    Ben nog niet in Diamond geweest, maar zo een activiteit aanvullend aanbieden zou toch een mooie opsteker kunnen zijn voor menig saunaclub. Vielleicht gerade das was Prime kan gebruiken??


    de Gustohamammass groetjes.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  19. #637
    Geregistreerd
    29 december 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:20
    Berichten
    51
    Discussies
    1
    Thanks
    26
    Thanked
    63 in 15 posts

    Standaard

    Begin maart voor de tweede maal een bezoek gebracht aan dit establishment. Ik had nog een aflopende vrijkaart liggen die nog verzilverd moest worden aangezien deze bijna afliep. Lastig genoeg om een gaatje te vinden in mijn drukke agenda werd het een woensdagochtend/middag. Bij mijn 1e bezoek werd ik door de navigatie door het drukke Essen geleid waardoor ik nu voor de alternatieve aanrijd route ben gegaan via Dusseldorf / Ratingen. Je rijdt dan wat stukjes over N wegen. Ansich is me deze route beter bevallen, zij het niet dat ik voorbij Ratingen weliswaar verrast werd bij een flitskast waar een 30 bord stond; en ja je zit al vrij snel boven de 30 dus ben benieuwd of ik hier nog nieuws van kan verwachten thuis. Afijn, ik besteeg rond 11.15 de klim naar Prime.

    Even de spulletjes pakken, de vrijkaart op de smartphone bij de hand en naar de entree dan maar. De niet aantrekkelijke Theke begroette me en vroeg direct of ik al eens was geweest. Instemmend knikte ik ja en liet de vrijkaart zien op mijn telefoon. De Theke sprong gelijk in de weerstandmodus inclusief chagrijn dat ik de kaart had moeten PRINTEN. Na wat discussie over en weer over deze formaliteit was de uitkomst; betalen of geen toegang. Immers ze moest aan haar meerdere kunnen verantwoorden hoe en waarom ik was binnen gekomen. Ook mijn suggestie om het daar even uit te printen of desnoods even over te schrijven was niet acceptabel. Achja, Duitse pünktlichheid zullen we maar zeggen. Het stond althans duidelijk op de instructies van Willem, waar ik me niet aan had gehouden... foei foei foei.

    Na een valse aanloop met de reis er naartoe (geflitst) en binnen te komen (geweigerd) bedacht ik mijn opties. Betaal ik alsnog de entree fee, ga ik linea recta terug naar NL, naar Duisburg, of waar kun je tegenwoordig nog een printje draaien? Ach... wat zal het, ik ga eens kijken in Velbert bij een supermarkt; helaas geen printer daar. Hmm eens Googlen voor een copyshop. En warempel die was er één te vinden midden in het centrum. Voor 1 euro een printje gedraaid en een 30-45min. later stond ik al grijnzend bij de ingang. De Theke was erg verrast (of geschrokken) me weer te zien. Ze begon direct excuses te maken dat het beleid was blablabla en overhandigde me na bestuderen van mijn print alsnog mijn berenvel.

    Afijn, na de aanloop was ik wel toe aan een bakje koffie en was het inmiddels ook lunchtijd. Ik kwam bij het lunch menu niet verder dan wat witte broodjes en soep. Dat viel een beetje tegen. Dan maar even met een bakje koffie de 'zaal' betreden. Ik spotte 1 tot 3 dames, waarvan twee aan de bar en een ander ergens in een stoel. Vanuit de bar begon een blonde dame direct te lonken en voor ik het wist vloog ze op me af om zich voor te stellen als Gabriela. Vanaf een afstandje zag het er wel appetijtelijk uit. Echter hoe dichter ze bij kwam hoe meer ik mijn beeld bijstelde. Mooi van ver, maar ver van mooi; nee dat buikje, toch wat verouderd koppie en een te actieve pre-sales sloeg ik niet aan. Deze dame vriendelijk bedankt door te benoemen dat ik net binnen was en even de zaak ging verkennen gecombineerd met een sauna bezoek.

    Die verkenning na wat ontspannen dan ook maar in gang getrokken. Vooral even boven kijken of de sauna buiten op temperatuur is en mogelijk ook het zwembad. Helaas het zwembad niet verwarmd en open. Ook niet gek gezien de periode van het jaar en het gering aantal gasten op een doordeweekse dag. De sauna lekker warm! Boven ook de kino even bekeken en de andere ruimtes (via de serre); dit was een grote echoput en ik heb er tijdens mijn bezoek ook geen dame of collega beer meer gezien. Wel jammer, ik vind het altijd een leuke fantasie dat een dame bij me aanschuift bij een bezoekje aan de kino bijvoorbeeld of op z'n minst wat levendigheid door dames die door de tent bewegen.

    Overall is de status van de club wel wat verouderd en mist hier en daar onderhoud. Nergens onhygiënisch hoor, maar een likje verf benodigd of een ingehuurde klusjesman zou hier wel wat weekjes arbeid kwijt kunnen.

    Dan maar even de sauna in om vervolgens de lunch nogmaals te proberen. De lunch was inmiddels aangevuld met wat meer keuze waardoor mijn honger toch werd gestild. Daarnaast zag ik ook een toevoeging van een 3 tal dames. Eén slank jong brunette type werd ik wel warm van. Deze dame toog na de lunch naar de bar om eindeloos te kletsen met het personeel. Naja, wat nu? Na nog een rondje gemaakt te hebben viel me op dat de (thaise) massage dame ook aan het werk was. Gezien de stress en sportieve activiteiten afgelopen weken gekozen om daar dan maar even voor 30min. naar binnen te gaan. Na een uitstekende massage en bespreken van de dagelijkse kommer-en-kwel inclusief de goede herinneringen die ik heb van mijn trip naar Thailand, voldaan afgerond (happy-end niet included, dat staat duidelijk op de deur).

    Tsja, dan moet het hierna toch maar eens gaan gebeuren dacht ik bij mezelf. Helaas was er nog niet veel veranderd op de 'werkvloer' buiten de onaantrekkelijke dames die ik eerder had gespot. De brunette was verdwenen en heb ik ook niet meer teruggezien. Gezien de tijd die ik had (tot maximaal 15.00) heb ik de boel nog even afgekeken via o.a. de binnensauna en de ligbank bij de gokautomaten, interessant werd het qua aanbod helaas niet meer. Uiteindelijk na een laatste kop koffie en een koekje vertrokken. Op de terugweg naar NL speelde het nog even om via Duisburg te gaan echter door gekloot met mijn navi én een file ongeluk is het 'm dat ook niet geworden. De nood was blijkbaar niet hoog genoeg ;-)

    Resume:
    Vergeet niet te printen bij een (vrij)kaart, de toko is wat verouderd, het aanbod op een doordeweekse woensdag niet om naar huis te schrijven. Middelmatige lunch en een prima massage en sauna's. Ik ben er nog niet helemaal uit of dit de ingrediënten zijn voor een hernieuwd bezoek in de toekomst. Voor nu zegt mijn gevoel van niet. Al met al wel een leuk verblijf geweest.

  20. Onderstaande 7 leden hebben Zoenenisgaaf bedankt voor deze bijdrage:

    comcom (31 maart 2024),donkeywonkey ( 1 april 2024),mentholbear (29 maart 2024),Patjax (14 april 2024),Reinstecke Fuchs (30 maart 2024),WANDELAAR5 (29 maart 2024),Wentelt Eefje (30 maart 2024)

  21. #638
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:31
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.158
    Discussies
    233
    Thanks
    21.562
    Thanked
    6.290 in 3.001 posts

    Standaard Op vleesmuisjacbt in Velbert

    Zoenenisgaaf en ik hebben heel even gezamenlijk vertoefd in Acapulco-Prime afgelopen woensdag, want het is volgens mij iets voor twee uur als ik de parkeerplaats boven op de berg opdraai. De ontvangstdame geeft aan dat de uitgeprinte vrijkaart voldoet om de overigens momenteel geringe entree te voldoen. En ook dat ze denkt me te herkennen hoewel lang niet gezien, waar ik haar gelijk in geef. Ik heb zelf een appelgroen ijsberenvel bij me en ook anders gekleurde doch bijpassende Badelatschen en na een korte opfrisbeurt stel ik vast dat er nog weinig mannelijke en nog maar weinig zelfstandig opererende vrouwelijke bezoekers zijn.

    Ik neem een espresso en een paar koekjes er zal zo nieuw middageten aangevoerd worden zegt men me. Ik kijk nog eens even weer in de bar, maar er is niet ineens een spectaculaire aanwas van mannen en/of vrouwen en ga eerst maar even boven roken in de wintertuin. En dan lekker in de buitensauna, die prima op temperatuur is. Afdouchen daar met ijskoud water en lekker naakt roken voor de volgende ronde. Er loopt een Duitser op me af (zie ik niet dat hij Duitser is, maar hoor ik als hij me even later aanspreekt), die aangeeft dat hij een beetje teleurgesteld is door het lage aantal vrouwen en eigenlijk had hij ook meer mede-ijsberen verwacht. Hij komt me bekend voor, maar kan me niet herinneren waarvan.

    En ik duik na aanzuivering van de vochtbalans met een paar postmix-Sprudelwasser in de wintertuin de sauna nog maar eens in. Weer ijskoud afgedoucht fris ik me even later verder op beneden in de kleedkamer en voorzie mezelf van een lekker luchtje. Inmiddels zijn er een paar twee net te ver gegaarde kipvarianten in de bakken beland en perfect gegaarde rijst met daarin fijngesneden groenten en neem ik eerst een paar gepaneerde kipfiletstukjes die wel aardig smaken maar iets sappiger gelaten hadden mogen worden samen met iets van de groenterijst. Dan zet ik me aan de bar (ook daar twee postmixapparaten voor de frisdranken), neem Sprudelwasser en vervolgens wandelt de Duitser binnen en vraagt of hij naast me kan komen zitten.

    We stellen vast dat er een paar vrouwen bij zijn gekomen en dat de aantrekkingskracht van het vrouwenbestand daardoor duidelijk aan kracht heeft gewonnen. En hij merkt op dat hij denkt me te herkennen maar dat dat ook kan komen omdat ik zo op zijn buurman (niet aan de bar, maar bij hem in de straat) lijk. Toch we komen we erachter dat we elkaar ettelijke kilo's (zo niet tientallen kilo's) lichter in een grijs verleden wel eens tegenkwamen in Pauschalclub Münster (Toeval bestaat niet, God dobbelt niet. Uitgerekend nu er weer leven in het draadje van Freudenhaus Münster komt.) en ik weet het ineens weer, het is de "Fussballprofi". Destijds was hij na een veelbelovende periode in de jeugd bij BVB en een poosje in de eerste Mannschaft in Dortmund na blessureleed naar de 2. Liga afgedaald en vervolgens daar een blessure oplopend die zijn voetbalcarrière beëindigde net begonnen aan zijn tweede nu maatschappelijke carrière. We konden het daar tussen het vele nog flatrate kameren door goed met elkaar vinden die paar ontmoetingen. En meer dan 10 later lopen we elkaar dus in Velbert weer tegen het lijf.

    Ondertussen proberen een aantal dames ons te lokken door non-verbale communicatie die gelukkig uit meer dan alleen met vingertjes heen en weer wijzen bestaat of nog erger, wijsvinger in door duim en andere wijsvinger gevormd rondje heen en weer bewegen of sexy bedoeld maar belachelijk makende tongbewegingen langs de lippen. Een aantal is zo slim om een drankje te tappen naast onze zitplaatsen en een gesprekje aan te knopen. We hebben allebei een paar kandidaten en nemen ze door. Mijn wenskandidate voor deze dag Marianna ontbreekt echter op het appèl. Fussballprofi is erg geïnteresseerd in een iets langere blonde dame maar blijft mij vertellen, "Gaat hem niet worden, ze kijkt alleen naar jou, ze wil jou.". Ze staat op mijn lijstje, maar nog niet bovenaan...

    Ik ga weer naar boven en als ik zit te roken komt een Roemeense met van alles veel te veel tegenover me zitten. Een zeer aangename gesprekspartner, maar haar uiterlijk is impotentieverhogend om niet te zeggen zaaddodend voor me. Tactisch maak ik dat duidelijk aan haar en als de iets langere blonde dame zich boven meldt, spreekt zij haar aan (als Isabel) en vertelt haar dat ze denkt dat Isabel wel de kans bij me maakt die ze zelf niet maakt. Fussballprofi wandelt ook de wintertuin binnen en vraagt omdat Isabel dan op mij schoot zit of ik met haar ga want eigenlijk vind hij haar ook wel een zeer aangename kandidate. Inmiddels heb ik echter besloten dat te doen, stel hem teleur - maar hij vindt het logisch omdat ze volgens hem mij beneden al veel interessanter vond dan hem - en maak haar blij, ze mag een sleutel gaan halen.

    Door het akkefietje in Golden Gate wijzer geworden voor de tijd duidelijke afspraken gemaakt. Isabel gaf aan dat tongzoenen inderdaad niet echt in het pakket zit, het pakket dat 50p30 moet gaan kosten, maar uitgebreid kan worden met een intensievere manier van pijpen voor €20. Ze twerkt terwijl ze zich ontkleedt tegen mijn paal aan, danst terwijl ze ons samen ritmisch op het bed laat neerkomen. We babbelen wat, maar dat stelt door haar zeer beperkte Duits en Engels niet echt veel voor en even later begint ze op de €20 extra manier mij oraal te verwennen en dat doet ze heerlijk. Ze geeft aan graag uitgebreid te worden gebeft en ik stel voor om dat niet in 69 te doen, maar via haar hals als we even naast elkaar liggen af te dalen via haar borsten naar haar kutje met de dan al opvallend groter klit. Die zwelt in de komende uren nog een aantal keren op naar een nog opvallender grootte.

    Ik kneed en streel haar borsten en tepels en Isabel geeft zich over en als ik op gegeven ook mijn vingers in haar kutje schuif duurt het niet heel lang voor ze voor de eerste keer klaarkomt. Dat zal zich nog meer dan één keer herhalen, waarvan de laatste keer in 69. Als we op gegeven moment beiden uitgepuft hebben met een sigaretje erbij besluit ze ook bij mij met een inderdaad geslaagde, opwindende striptease de erotische sfeer weer terug te brengen en slaagt daarin gemakkelijk. Ze pijpt heerlijk, diep, maar met afwisseling in techniek en verwend mij echt terug. Mijn tweede orgasme is uiteindelijk wel in 69 en ik ben maar net op tijd om te voorkomen wat zij niet wil, want FT is een no-go voor haar.

    Als mijn playlist halverwege de kamer is afgelopen en haar striptease voorbij is vraagt Isabel of zij een playlist op mag zetten. Nieuwsgierig als ik ben zag ik ja. Ik weet niet of ze dat altijd doet, maar ik kon een glimlach niet onderdrukken. En toch draagt het wel degelijk bij aan het ondanks het niet tongzoenen hoge GFE-karakter van de kamer. Het is namelijk een onvervalste "Knuffelrock"-playlist, met dit nummer als climax...


    We zijn ruim 10 minuten over de anderhalf uur heen als ik leeggespoten ben. En dan stelt Isabel voor een massage te geven om de twee uur vol te maken. Wijzer geworden vraag ik of het tarief dan niet verandert, het blijft hetzelfde. Ik verwacht een beetje ontspannen geaai over mijn rug, maar dat zal me ook wel bevallen. Het is echter anders, Isabel heeft inderdaad een massage-opleiding gevolgd en 20 minuten later heeft ze een eerder in de week opgelopen spierirritatie in mijn rechterbovenbeen volledig weggemasseerd en me ook verder vlot maar goed onder handen genomen. Een geweldige kamer.

    Helaas blijkt dan ondanks mijn duidelijke afspraken een onaangenaam konijn uit de hoge getoverd te gaan worden, volgens haar gaan me de afgelopen 2 uur €300 kosten. Omdat ze zo lang en zo geweldig intensiever gepijpt heeft kost dat €50 in plaats van €20 en de massage kost €50 bovenop de normale kamerduur omdat ze er zo goed in is. Ik lach, vraag of ze denkt dat ik "Henkie Nebun" ben en dat ik er op vertrouw dat ze gewoon met de voor en tijdens de kamer afgesproken tarieven akkoord gaat en dus €220 als eindloon accepteert. Ze mort niet eens, was kennelijk gewoon een poging. Maar wel een Abzocke-poging die het herhalingsgevaar teniet doet. Toevallig zitten Fussballprofi en de dame die ons koppelde beiden boven in de wintertuin als Isabel en ik de kamer af komen, ze appudiseerden tegelijktijdig omdat ze vermoeden dat iets dat 2 uur duurt ook wel erg leuk moet zijn geweest. Op zich hebben ze uiteraard gelijk!

    Ik verlaat het pand uitermate tevreden halverwege de avond, de visuele kwaliteit en het aantal van de lineup is duidelijk nog opgelopen, maar mijn wenskandidate laat zich niet zien vandaag, haar clubvriendin Luana wel. Ik probeer geen kamer meer te maken, maar volledig ontspannen door sauna na de seks en massage naar huis te te gaan rijden. Ik zie Fussballprofi nergens, tot hij ineens ook zijn hoofd om de hoek van de kleedkamer steekt om zich om te gaan kleden, hij keek of ik nog ergens was. Hij had inmiddels zijn eerste sof-kamer volledig weten te compenseren met een fantastische kamer met een jonge slanke brunette (maar niet die die Zoenenisgaaf ontglipte, die hebben wij ook wel aan die hoek van de bar zien zitten kletsen met de barmannen en op haar mobieltje bezig zijn.

    De vrijkaart heeft me wel definitief overtuigd om niet nog eens 14 maanden te wachten voor ik er weer ben, grote dank aan IJBF en de club, want ik heb me uitstekend vermaakt. In de vroege zomer als het warm wordt en het zwembad gebruikt kan worden ga ik zeker weer naar Velbert voor een bezoekje aan Acapulco-Prime.

    PS Tussendoor ook nog het avondeten geprobeerd, pasta met jonge witte kaas (feta-achtig) en die was prima, dat gold ook voor het rund(draadjes)vlees dat supergaar was en geserveerd in een smakelijke tomatenpuree, die ook prima over de pasta kon. Volgens Fussballprofi waren de Salzkartoffeln ook goed weg te krijgen.
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 30 maart 2024 om 09:11
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  22. Onderstaande 14 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 maart 2024),comcom (31 maart 2024),forgetskinnyletsgetfatty (30 maart 2024),Liefje (30 maart 2024),mentholbear (30 maart 2024),mynasch (30 maart 2024),Patjax (31 maart 2024),Pierke69 (13 april 2024),pret (30 maart 2024),Purrfect (30 maart 2024),Reinstecke Fuchs (30 maart 2024),satanic surfer (14 april 2024),Siberische tijger (30 maart 2024),snaal88 (30 maart 2024)

  23. #639
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    13 april 2024 @ 16:11
    Berichten
    124
    Discussies
    2
    Thanks
    2.701
    Thanked
    870 in 80 posts

    Standaard

    Na de afgelopen maanden synoniem aan het weer gekwakkeld te hebben met mijn gezondheid zorgde het lentezonnetje ervoor dat mijn libido weer steeg en ik wel toe was aan het lossen van een kwakje. Via de tombola was mij een kaartje van Acapulco Prime toebedeeld. Voor mij een blinde vlek in het clubgebeuren. Natuurlijk een beetje ingelezen maar uiteindelijk is elke ervaring persoonlijk. De verstrijkingsdatum kwam in zicht, dus de keuze was makkelijk. Met een broek vol goesting, een blik vol goede zin en een brok nieuwsgierigheid naar Velbert getogen. Mijn raspaardje waarmee ik gaarne in volle galop over de Duitse wegen jakker op stal laten staan en gekozen voor mijn alledaagse autootje gezien het heuvelachting gebied en de hier duidelijk beschreven stijle gang naar boven.

    Na de door de ontvangstdame stilzwijgende afhandeling van het vrijkaartje mezelf maar wegwijs gemaakt. In de kleedkamer bleek een Duitser het al voor gezien te houden. Ik vroeg hem of het zo dramatisch was. Leuk dat hij een paging deed om Nederlands te spreken. Hij kwam enkel voor Emily en volgens hem de enige must do in Prime. Ik zeg hem dat ik het moeilijk vind om een mij onbekende dame aan te spreken maar volgens hem bij haar nergens voor nodig. Hij omschrijft haar en de plek waar ze meestal frequenteert als ze in de bar is en mag rustig zijn naam noemen.

    Na mezelf omgekleed te hebben door de doucheruimte moeten lopen waar boven de doorloop een bord hangt met de looproute richting Kontaktbereich/bar. Daar eerst maar een bakkie leut gedronken om daarna een verkenningsronde door de club te maken. De bar heeft een nachtclubachtige uitstraling met een danspodium met danspaal in het midden. Achterin zijn kleine kluisjes voor het opbergen van waardevolle spullen. Het restaurantje is klein en de ruimte tussen de tafels knap bemeten. Er is ook een binnensauna die op de barruimte uitkijkt waardoor het op een aquarium Iijkt. Iets verder op een massageruimte en een hamam die beiden niet in gebruik waren en een trap naar boven alwaar er een overdekte serre met bigscreen is. Daarnaast nog de nodige zitjes buiten, een zwembad en nog een sauna. Binnen zijn er een aantal kamers en de kino.

    Bij terugkomst in de bar zie ik op de door de Duitser eerder besproken plek een dame zitten die aan de beschrijving voldoet van Emily. Mij over mijn schroom heengezet en naar haar toe gelopen. Ik spreek haar aan en nome voor de zekerheid de naam van de Duitser. Ze lacht en is verguld met de lof van en referentie door hem. Het gesprekje dat volgt biedt genoeg aanknopingspunten om de bar te verruilen voor een kamer. Dit besluit geen seconde berouwd en zeer tevreden deze een uurtje later weer verlaten waar mij gedurende de tijd tedere tongzoenen, lekker lang pijpen en gevarieerde geslachtsgemeenschaap ten deel is gevallen.

    Hierna een hapje gaan eten. Het zag eruit alsof het al een tijdje lag en de bevestiging kwam bij het nuttigen hiervan. Enkel de kipreepjes waren goed op temperatuur en het enigste wat echt de moeite waard was. Gezien het mooie weer naar boven getogen om te genieten van het zonnetje met aansluitend een saunarondje. Lekker koud afgespoeld onder de douche. Helaas was het zwembad afgedekt. Een plonsje zou wel lekker zijn geweest. Nog wat buiten gezeten en als ik het idee heb weer volledig opgeladen te zijn naar beneden gelopen.

    In de gang loop ik een bekend gezichtje tegemoet. Vlak voordat corona zijn intrede maakte met haar een zeer goede sessie in Babylon gehad. Ik wordt begroet met een lang niet meer gezien en de gebruikelijke kussen op de wang. Er zijn wel wat jaarringen op het koppie bijgekomen maar nog immer is er die ondeugende blik. We zijn het al snel eens dat er een vervolg moet plaatsvinden. Lorena, zoals Monica's pseudoniem hier is, gaat alvast een sleutel halen terwijl ik snel een plaspitstop maak en mijzelf even voorzie van een lekker luchtje. In de bar staat zij al te wachten met de sleutel. Er volgt een stomende sexstoeipartij van anderhalf uur met deze Geile Sau. Tongzoenen is iets minder enthousiast dan ik mij herinner van destijds maar het stok slobberen is super, de titty fuck heerlijk en klaar gekomen in cowgirl on top. Dit riedeltje passeert twee keer de revue en behoorlijk bezweet verlaten we de kamer.

    Na een verfrissende douche nogmaals een kijkje in de keuken genomen. Het zag er nog hetzelfde uit. Dus besloten om een salade te maken met het groenvoer en de kipreepjes. Hierna met een bakkie leut in de bar op een bank gaan zitten. De dames zijn veruit in de meerderheid. Alle aanwezige beren zouden moeiteloos drie dames tegelijk mee kunnen nemen. Ik ontwaar zowaar een tweede long lost lover aan de bar. Om 100% zeker te zijn ga ik een colaatje tappen en het blijkt inderdaad Eva te zijn uit de andere Acapulco. Net als Lorena een pré corona dame. Met Eva heb ik zowel solo als in trio een goede ervaring mee. Even kort bijgepraat en met elkaar afgesproken dat we zo'n twee uur later ons heuglijk weerzien een erotisch vervolg zullen geven op de kamer zodat kleine Pierlala genoeg hersteltijd heeft. Deze tijd besteed met wat saunarondjes boven.

    Rond het afgesproken tijdstip naar beneden gegaan. Na een paar minuten duikt Eva op en komt naar mij toe. Nog even wat chitchat en we verkassen naar een kamer. Het tongzoenen zorgt ervoor dat Pierlala uit de stand-by modus ontwaakt. Dit blijft natuurlijk niet onopgemerkt door haar en met haar hand zorgt ze ervoor dat hij tot volledige wasdom komt. Haar subtiel staaltje handwork en passioneel pijpen in combi met de warmte op de kamer en de eerdere erotische exploits laten me af zien van het consumeren van coïtus. Vlak voor het verstrijken van het afgesproken uur onttrekt ze mij van het laatste restant opgeslagen mannelijk sap. Na de betaling nemen we afscheid en ga ik mij omkleden.

    Op de terugweg stuurt de navi mij via een andere route. Denk dat ik gezien de gepleegde unholy smeerlapperij niet meer door Heiligenhaus mag rijden.

    Ik wil forum en club bedanken voor het vrijkaartje en de daaruit voortvloeiende geslaagde kennismaking met de club. Natuurlijk maken eten en wellness deel uit van het totaalplaatje maar is uiteindelijk het damesaanbod en hun service alles bepalend. Drie topsessies met drie dames die snappen hoe het sexspelletje gespeeld moet worden zijn voor mij dan ook doorslaggevender dan matig eten of een afgedekt zwembad. Binnenkort maar eens de hellingproef doen met mijn raspaardje.

  24. Onderstaande 16 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (21 april 2024),bram4826 (13 april 2024),comcom (14 april 2024),donkeywonkey (13 april 2024),Firehawk (21 april 2024),Giodude (14 april 2024),mentholbear (14 april 2024),Patjax (14 april 2024),pret (13 april 2024),Reinstecke Fuchs (14 april 2024),satanic surfer (14 april 2024),schoolmeester (13 april 2024),Siberische tijger (13 april 2024),snaal88 (13 april 2024),WANDELAAR5 (14 april 2024),Wentelt Eefje (13 april 2024)

  25. #640
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Berichten
    2.092
    Discussies
    132
    Thanks
    4.083
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens in Prime geweest met dank aan Willem die mij een vk had geschonken. Was met Pipo en een niet schrijver.
    We kwamen rond 18:30 uur aan en parkeerplaats redelijk gevuld. Binnen merkte je er weinig van.
    Nog niet zo heel veel vrouwen, denk een kleine 20, later toch wel opgelopen tot zeker zo'n 25.
    Voordat we de vrouwen eens gingen bekijken eerst gestopt bij het restaurant en daar ons vol geladen. Was gelukkig nog redelijk warm. Kipnuggets, chickenwings, runderlapjes, döner en ander soort kip vlees hadden ze. Was goed te eten.
    Na het eten eens de bar bezocht. Zoals bekend niet de meest gezellige sfeer. Vrouwen zaten allemaal op hun eigen plekje. Werd ook weinig gekamerd en vrouwen hadden niets te doen. Gelukkig voor een aantal werd dat later op de avond wat beter.
    Liep wel wat moois rond maar was moeilijk een keuze maken. Ik kon met voor mij bekende gaan zoals Anice, Anaïs of Eva maar wou eigenlijk iets nieuws proberen. Zag dat die Emily ook lang vrij was maar toch niet helemaal mijn type.
    Waren een paar meiden die zaten de hele tijd bijelkaar en eentje ervan zag ik wel zitten maar om tussen 5 meiden ineens er intussen te gaan zitten zag ik ook niet zitten. Later zat ze heel even alleen en heb ik toegeslagen. Jong Roemeentje, met bruin haar en beugel zag ik pas toen ik met haar ging praten. Volgens mij heette ze Minerve of zoiets. Op zich wel leuk meisje, rustig. Maar na een beetje informeren was tongzoenen en pijpen zoals we het willen allemaal extra. Haar nog gevraagd als ik een uur blijf wat dan. Ze kon er 130 van maken. Haar vriendelijk bedankt en dat ik er over zou nadenken maar dat ging ik niet doen.

    De niet schrijver langs mij zag zijn schatje arriveren en stond op en ging naar haar toe om naar de kamer te gaan. Het meisje voor mij op de bank ineens boos. Ik moest tegen hem zeggen als hij terug kwam dat hij een pussy is. Volgens haar had hij haar een kamer belooft, hij zei later van niet. Maakt voor mij verder niet uit. Kwam dus zo met haar in gesprek, haar naam Cleopatra, volgens mij 1 jaar in Prime. Had er al bij eerdere bezoeken gezien en vond haar zeker lekker. Mooi gebruind lichaam, mooi smooth. Piercings in de tong, tepel en klit die ook allemaal zichtbaar waren. Normaal postuur maar wel met een lekkere volle bolle kont.
    Beetje met haar gepraat en dacht laten we het maar eens proberen zonder te vragen naar haar diensten. Ze ging de sleutel halen en liep langs Eva en die verzekerde mij dat het goed moest komen.
    op de kamer kwam ze al meer los en voelde wel goed. Ze begon mij te zoenen ook op de mond maar helaas tongen zat er niet in. Wat krioelen over mij heen en rustig aan gedaan en daarna ging ze over naar pijpen, deed ze verder ook goed.
    Haar nog een beetje langs mij gelegd en strelen. Eerste kamer met haar dus voorzichtig. Was haar beetje aan het strelen bij haar poesje en binnenkant van de benen en toen zegt ze ben je bang voor mijn poesje? Ze pakte mijn hand en duwde mijn vinger diep naar binnen. Goed nat was ze.
    Verbaasde mij dat ik zoiets wel al gelijk mocht doen.
    Daar werd ze goed geil van en toen moest ik haar neuken. Eerst in missio maar daarna wou ik haar in doggy hebben. Zo gezegd zo gedaan. Heerlijk was het tegen die lekkere gebruinde volle kadetten aan te drillen. Moest ook haar arm acht op de rug houden. Haar uiteindelijk plat op de buik gelegd en zo lekker tegen dat bolle kontje aanstoten. Toen duurde het niet meer lang voordat ik het rubber vol knalde. Even relaxen en wat napraten en heeft de tijd volgemaakt. Als ze deed tongzoen was het helemaal top geweest misschien als ik vaker met haar ga. Denk ook wel dat mocht ik weer eens in Prime komen om op herhaling te gaan.

    Piepo was al een tijd klaar met zijn kamer en de niet schrijver kwam ook na een tijdje en toen maar besloten om ook naar huis te gaan. Was op zich wel weer gezellig en we hebben alle een goede kamer gemaakt. Maar je moet er niet alleen heen te gaan, dan ga je kapot van verveling.

  26. Onderstaande 13 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    comcom (21 april 2024),donkeywonkey (21 april 2024),Haradamannetje (22 april 2024),Kurt Cobain (21 april 2024),Kwakje (22 april 2024),mentholbear (22 april 2024),nick n. (21 april 2024),pret (21 april 2024),Reinstecke Fuchs (22 april 2024),rmjhexe (21 april 2024),schoolmeester (21 april 2024),WANDELAAR5 (21 april 2024),Wentelt Eefje (21 april 2024)

  27. #641
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:19
    Berichten
    327
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    452 in 97 posts

    Standaard

    Met dank aan Willem 2 heb ik een kortingskaar gewonnen voor deze club Babylon.Toch besloten om niet te gaan.Ben wel benieuwd hoe het daar is,maar helaas is het toch nog bijna 2 uur rijden voor mij en moet er dan nog 40 euro bijleggen.Misschien is er iemand die mijn kastje wil ruilen tegen VenusHamminkel met eventuele bij betaling of tegen Accapulco Prime.Deze clubs liggen voor mij een stuk dichterbij.is nog 2maanden geldig

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

  28. #642
    Geregistreerd
    28 april 2018
    Last Online
    Vandaag @ 21:17
    Berichten
    104
    Discussies
    9
    Thanks
    2
    Thanked
    79 in 33 posts

    Standaard

    hoe is het de bezetting op het moment ?

  29. #643
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Momenteel 120 dames.

  30. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (22 april 2024),WANDELAAR5 (22 april 2024)

  31. #644
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 21:17
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.525
    Discussies
    121
    Thanks
    5.929
    Thanked
    5.018 in 2.170 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Momenteel 120 dames.
    Dan heb je mis geteld.....na een dubbele telling mijnerzijds kwam ik op respectabele getal van 121 stuks

  32. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (22 april 2024)

  33. #645
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Die ene was op kamer, toen ik telde.

  34. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 april 2024),JonnyFontane (22 april 2024),WANDELAAR5 (22 april 2024)

  35. #646
    Geregistreerd
    21 april 2024
    Last Online
    Vandaag @ 19:59
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi iedereen,
    Klein vraagje, hoe is deze club verteleken Acapulco Gold in ratingen? hoeveelheid/kwaliteit van de vrouwen? En wat kost het gemiddeld voor 30min?
    Ik ben al een aantal keer bij Acapulco Gold geweest en wil graag eens andere plekken bezoeken voor een vergelijkbare prijs/kwaliteit. tips?
    Bedankt!

  36. #647
    Geregistreerd
    28 april 2018
    Last Online
    Vandaag @ 21:17
    Berichten
    104
    Discussies
    9
    Thanks
    2
    Thanked
    79 in 33 posts

    Standaard

    hahaha 121 lekker bezig mannen

  37. #648
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.854
    Discussies
    93
    Thanks
    14.794
    Thanked
    9.597 in 3.465 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sam1011 Bekijk bericht
    hahaha 121 lekker bezig mannen
    Heel misschien lag het aan je vraag op maandagmiddag? Ik weet het niet hoor… Wat denk je zelf?

  38. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (22 april 2024)

  39. #649
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 20:27
    Berichten
    1.167
    Discussies
    84
    Thanks
    789
    Thanked
    1.635 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasja Bekijk bericht
    Met dank aan Willem 2 heb ik een kortingskaar gewonnen voor deze club Babylon.Toch besloten om niet te gaan.Ben wel benieuwd hoe het daar is,maar helaas is het toch nog bijna 2 uur rijden voor mij en moet er dan nog 40 euro bijleggen.Misschien is er iemand die mijn kastje wil ruilen tegen VenusHamminkel met eventuele bij betaling of tegen Accapulco Prime.Deze clubs liggen voor mij een stuk dichterbij.is nog 2maanden geldig

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    Misschien maak je het Willem ook makkelijker door je 2 inschrijvingen voor de tombola van babylon teniet te doen. Voor jezelf ook beter want dan zal je ook alleen meeloten voor de tombola's van de clubs waar je wel interesse in hebt.
    Laatst gewijzigd door Tjeppah; 22 april 2024 om 19:26

  40. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 april 2024),Haradamannetje (22 april 2024),mentholbear (22 april 2024),Wentelt Eefje (22 april 2024)

 

 
Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.