Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 205
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Antwerpen,leden onder mekaar 2006

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Tegenwoordig heb je in de Verversrui 11 geloof ik een dame met zeer grote borsten zitten , ze heeft zwart/bruin haar meestal in een paardenstaart, heeft 1 van jullie het reeds gewaagd om bij deze dame binnen te stappen ?
    099
    Heb hogervermelde dame deze namiddag uiteindelijk voor de eerste maal gespot; zij zit inderdaad op Verversrui 11, het meest rechtse raam.
    Alhoewel ik normalewijze een liefhebber van grote borsten ben, lijken mij deze toch een beetje te extreem groot voor mij.
    Heb het derhalve niet gewaagd binnen te gaan, aangezien ik schrik had dat ik zou versmacht worden door deze grote borsten.

    Anvers :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Anvers, waar blijven u epistels van het nieuwe jaar ? Of hebt ge dit jaar het wandelschoeisel nog even aan de haak hagen. Ik denk het niet, daar ik uit goede bron heb vernomen dat gij samen met een van uw spitsbroeders met name Ground_Zero dit jaar al weeste observeren zijt in het kwartier.
    Graag uw wedervaren.


  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero
    Anvers, waar blijven u epistels van het nieuwe jaar ? Of hebt ge dit jaar het wandelschoeisel nog even aan de haak hagen. Ik denk het niet, daar ik uit goede bron heb vernomen dat gij samen met een van uw spitsbroeders met name Ground_Zero dit jaar al weeste observeren zijt in het kwartier.
    Graag uw wedervaren.
    Tja Zero,
    Er waren wat problemen met mijn schoenen, aangezien zij totaal versleten waren;
    waarschijnlijk een beetje te veel gewandeld! :teuflisch
    Afin, de solden zijn enkele dagen geleden begonnen, heb dan maar ineens 2 paar gekocht; kan ik dus weeral lekker veel wandelingen maken.

    Vorige donderdagnamiddag dan tezamen met Ground_Zero wandeltocht in SKW met nieuwe schoenen gemaakt, doch bezetting van de dames was nog zeer pover; heel wat dames waren waarschijnlijk nog met verlof.

    Eén van mijn toppers nl. Daisy was er en dit maakte mijn dag natuurlijk direkt goed!
    Ben dan maar bij haar binnengewipt.

    Anvers :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero
    Anvers, waar blijven u epistels van het nieuwe jaar ?
    En om Zero een plezier te doen, want hij leest toch graag epistels , vandaag maar terug mijn nieuwe schoenen aangetrokken (kwestie van deze wat te "roderen") en wat gaan wandelen in SKW.
    Eerst rustig ontbijt genomen en krant gelezen in mijn stamcafé in de buurt.
    Het was nog vroeg ca. 11 uur, en dan zijn er nog heel wat dames die nog niet aangevangen zijn, doch niettemin reeds tamelijk wat dames aanwezig in de ramen.

    Van de bekende dames o.a. de volgende gespot:

    Schippersstraat:
    Béatrice, immer met de glimlach.
    Tania en Monica, tamelijk vriendelijk, doch steeds enigszins gereserveerd.
    Vingerlingstraat
    Betty en Antoinette "gezusterlijk" naast elkaar: Betty verdiept in haar lectuur en Antoinette met zwoele verleidelijke blik; het is duidelijk dat zij goed uitgerust is tijdens haar verlof en er volop terug tegenaan vliegt.
    Rachelle een beetje verderop had er ook zin in.
    En de blonde Cathy aan de overzijde "en pleine forme".
    De Grieks-Russische Maria in het pand ernaast mij vriendelijk groetend zoals steeds, en dit sinds ik haar een drietal weken geleden geholpen heb met het oppompen van de band van haar auto.
    Verversrui
    Enkele dames aanwezig; Gouden Hoek was nog leeg, maar op Verversrui 20 deed het trio Sandra-Nathalia-Jennifer werkelijk zijn best om aandacht te trekken van de op dat ogenblik nog weinig passerende wandelaars.
    Villa Tinto.
    Dit lag er nog tamelijk verlaten bij rond 11 uur; enkel de minder mooie en wat oudere dames gaven "acte de présence".
    Het merendeel der dames begint echter meestal slechts vanaf 12 uur à 13 uur.

    Dit waren "grosso modo" een beetje de bevindingen van de morgenwandeling van heden in SKW.
    Morgen komen we terug , want we moeten op zoektocht gaan naar enkele nieuwe dames die na sluiting van het Spijkerkwartier in Arnhem, zich zouden verplaatst hebben naar Antwerpen.

    Anvers :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers

    "Alo geilaard, hoe is het met U ?" was mijn verwelkoming.!
    Zo ga ik u in het vervolg ook aanspreken als ik nog eens samen met u frieten kom eten op het falconplein !

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero
    Zo ga ik u in het vervolg ook aanspreken als ik nog eens samen met u frieten kom eten op het falconplein !
    Tja Zero,
    dan zal ik maar best geen frieten meer met U gaan eten op Falconplein :teuflisch ;
    wil nl niet in affronten vallen tegenover andere mensen, ziet U! :p :p

    Anvers:wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Deze middag tijdens mijn wandeling in SKW cameraploeg van VTM tegen het lijf gelopen!
    Dacht eerst al dat zij op zoek waren naar mij , doch gelukkig was dit niet het geval , en waren zij het filmen voor een uitzending van Telefacts ! :D

    Het betreft een uitzending over de prostitutie via internet en de impact hiervan op het SKW in Antwerpen.

    Beelden werden gemaakt van Betty en Natasha, evenals van een aantal lege ramen en ramen waarop affiche "kamer te huur" stond.

    Nu maar afwachten WAT VTM er zal van maken maandagavond?

    De uitzending is TELEFACTS op VTM op maandagavond 16 januari te 22 uur.

    Anvers :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Deze namiddag weer eens in SKW gaan wandelen!

    Vooreerst sprak Paul, de "welbekende gids" en "boodschapper" der dames in SKW, naar aanleiding van ons contact van zaterdagmiddag ll., mij al aan, om te zeggen dat de uitzending van Telefacts op VTM deze avond niet direct over SKW gaat, doch over advertenties der dames op internet, en de eventuele impact ervan op SKW, ondanks het ongenoegen dat ikzelf en hem gaven tgo de cameraploeg van VTM zaterdagnamiddag dat zij enkel lege ramen en affiches "kamer te huur" filmden.

    Zodoende vond hij het niet zo slecht dat de VTM cameraploeg leegstaande panden en affiches “kamer te huur” filmde.

    Heb hem maar gelijk gegeven; moet immers zorgen dat ik goed met hem blijf staan om steeds juiste info te krijgen over dames die ikzelf niet onmiddellijk kan waarnemen;
    zodoende was ik van hem af, en kon ik verder wandelen!
    De bedoeling van de wandeling van deze namiddag was Stella van Vingerlingstraat 10, waarover Henri Chinaski en Elysium tamelijk positieve berichten geschreven hebben, op H o o k e r s, te bezoeken.

    Enkel keren (minstens 5 maal) over en weer gewandeld, doch geen Stella gezien, noch haar buurvrouw Sylvia, die vlg bepaalde info ook de moeite schijnt te zijn.
    Dus weeral hetzelfde als de vorige vrijdag en zaterdag!!!

    Bij het diverse malen heen en weer wandelen, werd ik weeral aangetrokken door "Antoinette"!

    Haar zwoele verleidelijke blik, haar mooie witte laarzen, haar topje "waarin haar borsten goed geaccentueerd zijn" en haar knipoog hebben Uw verslaggever ter plaatse weeral naar binnengelokt.

    Ik kon deze "tijgerin" werkelijk niet weerstaan!, dit zult U mij waarschijnlijk NIET kwalijk nemen!

    Gelukkig was er van haar "gevaarlijke Rotweiler" niets te bespeuren en was Bettie (en bijgevolg ook haar "Labrador") niet aanwezig.

    Recensie volgt nog onder de topic Antoinette.

    Ik wil niemand beïnvloeden, doch voor de wandelaars van het SKW die het interesseert, zou ik toch aanraden deze avond eens naar Telefacts op VTM te kijken om 22 uur.

    Er zouden 2 of 3 dames van SKW zijn die in beeld komen nl. Bettie (van Vingerling 5) en ik dacht ook Natasha van VT 1 en nog een andere dame, doch ik ben niet zeker hoe programmamakers op het laatste ogenblik eventueel wijzigingen zouden brengen in het programma.

    Anvers

  9. #9
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Daumen runter Uitzending telefacts 16/1

    Mij toch maar eens de mooite genomen om naar telefacts te kijken, man man wat een "kwatsch" (op een paar dingen na dan)!

    Heel de uitzending was weer 1 grote reclame voor 2 privédames die wel eens meer een interview weggeven voor de VTM!

    Wat de bewering Betty betreft dat de klanten tegenwoordig een half uur voor 50 euro krijgen, dag Jan! Als dit waar is word ik morgen koning. ( Moet je goed weten, dat toen ze een uitzending hadden over Villa Tinto, het nieuwe mega bordeel in antwerpen ze een klant, Franky aan het woord lieten en deze zegde: "dat de klanten voor 50 euro toch wel 20minuten zouden moeten krijgen, want dat is nu meestal niet het geval."
    Ze spreken zichzelf weer mooi tegen die gasten van de VTM! Belachelijk is het! )

    Wat betreft het internet, sja dit is tegenwoordig bijna een "must" in de wereld van de betaalde sex, vele klanten kijken op het net.

    099

  10. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Tja, dat was te verwachten dus..
    Ik heb niet eens de moeite genomen om te kijken.
    Al meermaals meegemaakt in het verleden dat die reportages alleen maar goed zijn om de kijkcijfers op te krikken en verder alleen maar blabla om de onwetende kijker te imponeren maar niets concreets dat bijdraagt aan het educatieve of informatieve.
    it was not me but my twin brother..

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Crisisberaad SKW met Coco2

    Deze middag om 14 uur dus crisisberaad in een bepaald “establishement” in SKW, tezamen met Coco, over Angélique van VT 8, die werkelijk een "TE MIJDEN MEID" betreft, en waarover ik vandaag nog op dit forum ga posten.

    Aangezien we nog eerst willen afwachten of er andere berichten komen over deze Angelique, werd dit punt verdaagd naar een vergadering met buffet van dinsdag 24 januari e.k.;
    diegenen van de leden van "ijsberen "die willen, en kunnen aanwezig zijn op deze vergadering, zijn welkom en kunnen zich per IM aanmelden bij Anvers of Coco2, ten laatste op maandagavond e.k.

    Tussen 15 uur en 16 uur vandaag werd dan maar een inspectietocht gemaakt in SKW door mezelf en Coco.
    Waarschijnlijk hebben we onze "ijsberen-collega" de Sub daar wel ontmoet, aangezien hij vlg zijn info, daar ook aanwezig was, doch Anvers en Coco2 waren enkel op verkenningstocht, en de Sub, geil als hij is, was waarschijnlijk op zoek om een nummertje te maken met 1 van de aanwezige dames. :p

    Qua werkverdeling voor deze namiddag was het Coco die bepaalde dames ging ondervragen, dit is trouwens toch zijn specialiteit, en ikzelf die als verslaggever optrad.

    Onze Coco kon het natuurlijk weeral niet laten een gezellig “babbeltje” te doen met zijn favorieten, zoals Sofie, Julia, Luna, Duitse Nicole (die vandaag op VT 12 zat), Turkse Magy ( waar hij trouwens probeerde een "triootje" te versieren tussen hem, Magy en mezelf, maar dit kon natuurlijk niet, aangezien we op inspectietocht waren!)

    Ondertussen groette ik MIJN favorietjes die aanwezig waren zoals Béatrice, Daisy, Sandra en andere.

    Onze Jennifer van Verversrui kon het natuurlijk weeral niet laten door uitdagend haar tong uit te steken , hetgeen door collega coco2 beantwoord werd door eveneens zijn tong naar haar uit te steken.

    Nieuwe ontdekkingen van deze namiddag

    - Op Verversrui 11/5, zat Marion, een nieuwe dame die van het Spijkerkwartier in Arnhem kwam, en haar eerste dag in SKW Antwerpen meemaakte; Het is een slanke dame met tamelijk lang blond haar; zij beweert van Oberhausen (Duitsland) te zijn; zij zegt 28 jaar te zijn, maar zowel voor mijzelf als coco schijnt zij wat ouder te zijn.
    - Op Schippersstraat 16/3 zat Alexa,een Hongaarse dame, tamelijk tenger, doch er “goodlookend” uit zag;
    Coco had er al direct zin in, doch kon het niet “waarmaken”, aangezien wij op werkbezoek waren;
    - Caroline, een Luikse dame op VT 9.
    - Asia, een Luikse dame op VT 25. Wat bij deze dame ons opviel was dat zij een goed ”pijpmondje heeft.
    - Op Vingerlingstraat 10, 2de raam, waar normalerwijze de blonde “babe” Stella staat, waar ik al meer dan een week naar op zoek ben, doch die niet meer aanwezig schijnt te zijn, stond ene blonde Jessica, waarschijnlijk een oosteuropese, doch zij vond het niet opportuun ons mede te delen van welk land zij afkomstig is;
    afin is eigenlijk ook niet ZO belangrijk.

    Verder nog speciaal opgemerkt:

    - Natasha op Vingerling 6/2, een knappe “babe” tot en met, doch daar hebben wij als "connaisseurs" precies niet zo veel vertrouwen in.
    - De tamelijk tengere, doch mooie Tania op Vingerling 8/1;
    deze schijnt nu definitief verhuisd te zijn van Verversrui 18 naar Vingerling 8/1.
    Tijdens onze inspectietocht was “Paul” de boodschapper juist bij haar en kuste haar gemoedelijk.


    Algemeenheden.

    - Op het binnenplein in VT wandelde rond 15u30 een gepensioneerd koppel, dat het blijkbaar interessant vond de aanwezige dames GEZAMENLIJK te inspecteren; de onnozelaars hebben zij nu niets anders te doen!
    Waarschijnlijk een “uitvlucht” van het mannelijk gedeelte van het koppel, om achteraf eens alleen te komen wandelen.
    - In de lange gang van VT werden wij bijna OMVER gereden door 2 blauwbloezen per fiets die het waarschijnlijk ook eens interessant vonden “sightseeing” te doen.

    Ik blijf mij trouwens nog altijd de vraag stellen WAT dat kantoortje van de politie in VT eigenlijk betekent;
    ik heb daar nog NOOIT enige beweging gezien.

    Betty hebben we zien wandelen in Vingerlingstraat in jeans, doch zonder haar "Labrador"!

    Mijn "vlam" Antoinette was waarschijnlijk steeds bezet.


    Dit was de verslaggeving van vandaag in SKW van Uw collega/wandelaars van "ijsberen" in SKW, nl. Anvers en Coco2.

    Anvers en Coco2,
    de "inspectors" van SKW Antwerpen

  12. #12
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Vrijdagnacht nog maar eens gaan wandelen in SKW, er waren redelijk wat dames aanwezig en ook het aantal wandelaars was behoorlijk. Uiteindelijk in de Vingerlingstraat aangekomen kon ik het toch weer niet laten om te kijken of Joyce aanwezig was en ja hoor,ze was er en had me dadelijk in de smiezen en wenkte me nu ja,ik er heen dus en moest gelijk binnenkomen.. Ze begroette me hartelijk en dan gelijk naar boven, daar kreeg ik gelijk op mijn donder.. dat ik haar te weinig kwam bezoeken en dat ze me wel gezien had op die morgen 21 december ( ik was toen ontsnapt langs de Verversrui):D Ze trok een boos gezicht omdat ik haar niet was komen opzoeken met Nieuwjaar en ook geen presentje had gekocht voor haar tja, dat krijg je ervan natuurlijk als je uw "girlfriend" verwaarloosd ze trok me gelijk op bed, wat ontaarde in een vriendschappelijke stoeipartij:teuflisch alléz, me dan toch maar weer laten overhalen tot een lekkere neukbeurt en moet zeggen dat ze me zeker weer niet heeft teleurgesteld op dat vlak.:p Ze probeerde me nog te overhalen om te blijven, gezien het gevorderde uur verwachte ze niet veel klanten meer en ze wilde gaan slapen gaf ze aan.. Ben er maar niet op ingegaan
    it was not me but my twin brother..

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Vorige nacht is deze nighthawk nog maar eens op wandel geweest(tss, wanneer slaapt die G_Z dan toch?) Eerst maar wat in AB rondgehangen, er waren wel diverse dames die ik gespot heb ondermeer Looga die ik nog eens aan de tand moet voelen.. ze klampte me wel aan maar ik had met andere dame afgesproken doch zoals later bleek ging dat de mist in om bepaalde redenen mij niet eigen. het was dan ook al een stuk onder de morgen dat ik besloot om naar SKW te gaan en dan daar mijn vertier te zoeken en dan toch op het aanbod van Joyce in te gaan..:teuflisch
    Doch omstreeks 05.00 was in Skw ook niet veel meer te beleven, er waren nog wel wat dames aanwezig maar daar was ik niet voor gekomen. Dus na een paar rondjes gemaakt te hebben begaf ik me naar Vingerlingstraat en zag dat Joyce niet achter haar raam aanwezig was, navraag bij haar buurvrouw maakte me duidelijk dat Joyce al huiswaarts was..
    Dan maar terug richting AB, daar spotte ik al direkt Brenda,Nancy, Anna, Claudia en even later Silvia.. ha, ik zag mijn kans schoon.. Silvia mee naar hotel genomen en daar nog maar eens genoten van haar "service"
    it was not me but my twin brother..

  14. #14
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Dus als ik u goed begrijp Ground_Zero dan waren rond 6 uur smorgens al een dame of 6 op post in de AB ?

    099

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Dus als ik u goed begrijp Ground_Zero dan waren rond 6 uur smorgens al een dame of 6 op post in de AB ?
    099
    Vind ik ook al veel om 6 uur 's morgens, tenzij onze Ground_Zero bepaalde dames DUBBEL gezien heeft! (grapje)

    Anvers :wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Anvers, voor zover ik Ground_Zero ken heb ik die altijd cola weten drinken , maar langs den andere kant kan hij ze dan ook wel dubbel hebben gezien van de koude en de ontbereing van een hele nacht door de AB en het SKW te lopen :rofl2: !

  17. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Dus als ik u goed begrijp Ground_Zero dan waren rond 6 uur smorgens al een dame of 6 op post in de AB ?

    099

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Vind ik ook al veel om 6 uur 's morgens, tenzij onze Ground_Zero bepaalde dames DUBBEL gezien heeft! (grapje)

    Anvers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero
    Anvers, voor zover ik Ground_Zero ken heb ik die altijd cola weten drinken , maar langs den andere kant kan hij ze dan ook wel dubbel hebben gezien van de koude en de ontbereing van een hele nacht door de AB en het SKW te lopen !
    Ja beste collega's,

    De dames waren dus al op post en ik heb ze niet dubbel gezien alléz, ze leken toch niet op elkaar.. anders had ik miss een triootje gehad voor de prijs van 1 :teuflisch en van koude of ontbering zal het ook wel niet geweest zijn.. ben dat gewoon, tenslotte ijsbeer voor iets hé:D
    Feit is dat de dames er altijd wel zijn maar je moet weten waar en wanneer,heb daar geen probleem mee en anders vinden de dames mij wel
    it was not me but my twin brother..

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ground_Zero
    Ja beste collega's,
    geweest zijn.. ben dat gewoon, tenslotte ijsbeer voor iets hé:D
    Feit is dat de dames er altijd wel zijn maar je moet weten waar en wanneer,heb daar geen probleem mee en anders vinden de dames mij wel
    Jaj ja, Ground_Zero,

    maar vlg hetgeen gisteravond in de gemeenteraad in Antwerpen gestemd is, is het nu toch opgepast geblazen in de AB buurt en worden de grote middelen tegen de wandelaars ingezet!

    Dus wordt het ook voor gevaarlijk, nietwaar!

    Anvers

  19. #19
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    ik val niet graag in herhaling, maar... hahaha
    :teuflisch
    Ze proberen maar..
    Het is natuurlijk niet verstandig om er met je auto te komen roncirkelen, dat zeg ik al langer; zet je auto ergens in de buurt en kom te voet rondwandelen, en als je het verstandig aanpakt is er niemand die je iets kan maken.
    Hoe meer wandelaars er komen hoe sneller hun snode plannetje mislukt, ze kunnen niet iedereen kontroleren en zelfs dan wat dan nog? je mag hier wandelen en zelfs met de dames praten dat kan niemand verbieden of beboeten.. maar ja, ze proberen iedereen bang te maken.. wie schrik heeft krijgt er ook
    it was not me but my twin brother..

  20. #20
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    In de late namiddag heden met Coco “quick” verkenningstocht gemaakt in SKW.

    Was zeer koud , verschillende toppertjes zoals Béatrice, Daisy, Monica, Maya, Sandra, Tracy, en Francesca waren niet meer te bespeuren, en waarschijnlijk reeds “verschwunden” , maar wat wil je met het koude weer! :teuflisch
    Wel aanwezig, de ondertussen growing star “kampioene pijpster” Anita, Jennifer van Verversrui 20, Stella van schippersstraat 24 ( zat er m.i. zeer ongeïnteresseerd bij) en ook Jennifer op Schippersstraat 27, (lange tijd geleden trouwens dat ik haar nog gezien had).

    Het was wel duidelijk dat 18 uur een beetje het tijdstip is dat de dames snel iets eten:

    - Laura en Veronica op Schippersstraat 4 waren hun broodje het opeten.
    - Hetzelfde met Annouck op VT 20 of 21; Annouck had haar Gentse stadsgenote Cindy ( VT 34) eventjes op bezoek, en zij waren ook even aan een “lunchpauze” toe. Met Coco eventjes een praatje gemaakt met de dames, en zij beklaagden zich werkelijk dat het zo “kalm” is in het SKW en dat de mannen alles zo goedkoop mogelijk willen.
    - Linda “met de pukkel” op RM naast VT 27 eveneens “etend” in haar raam.

    Marion, de Arnhemse dame die wij enkele dagen geleden gespot hebben op Verversrui 11, was niet te bespeuren, maar misschien was zij wel bezet!

    Gina, de "favoriete dame" van onzen duvel was er weeral niet!
    Onzen Coco eventjes nagevraagd bij turkse buurvrouw Maggy of "Gina" er niet was.?
    Ontkennend antwoord, dus weeral negatief nieuws voor onze vriend Johnny.

    Coco kon het natuurlijk niet laten zijn dame van enkele dagen geleden Laura op Schippersstraat 1 te bezoeken, doch dit gesprek leek van korte duur.

    Coco zag een knappe dame met zwart haar, doch was haar al direct kwijt, aangezien zij bij Antoinette in Vingerling 5 binnentrok.
    Zal wel trachten een goed woordje voor hem te doen bij Antoinette om naam van deze dame door te geven aan hem.

    Stella op Vingerling 10 was weeral niet te bespeuren :o , Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik gezien heb dat er 3 dames een beetje achteraan rechts zaten, heb er niet op gelet, misschien was Stella er wel bij!
    Afin we proberen morgen opnieuw!

    Een nieuwe dame gespot , nl. een zeker Osean, een dame van Mauritius op VT 27, “goodlookend”, maar voor de rest nog niets geweten.

    Morgenmiddag terug wandeltocht, maar dan “solo”, questie van opnieuw onze blonde Brusselse Stella van Vingerling 10 nog eens trachten te zien.

    Anvers :wink:

  21. #21
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Het was gisterennamiddag bar koud toen ik door het SKW wandelde.

    Het was "blondie day" , dat wil zeggen, ik wou kost wat kost een blondje versieren, of mij laten versieren door een blondje. :wink:

    De dag ervoor, toen ik 's morgens met Ground_Zero ons ontbijt nam :essen: in ons stamcafé in de omgeving van SKW, kwamen er 4 jonge dames, waarvan 1 zeer knappe blonde eveneens ontbijten.

    Snugger als ik en onze Ground_Zero waren, hadden wij al direct opgemerkt dat dit dames waren die in SKW werkten.
    Zowel ikzelf, als onze Ground_Zero, hadden ons oog laten vallen op hetzelfde knap blondje.

    Toen wij daarna door de passage van Villa Tinto wandelden, zaten de 4 dames daar (ja natuurlijk in 4 aparte ramen) , doch praktisch naast elkaar , in de omgeving VT 29-VT 33 meen ik. De dames herkenden ons nog van het ontbijt en stonden natuurlijk liefelijk te lonken om ons binnen te krijgen.

    Ik had werkelijk zin in die blonde, maar zij was steeds bezet, was ik er maar de eerste keer binnengegaan, maar tja, onnozelaar zoals ik ben, steeds maar uitstellen, en dan is het te laat.

    Dus, gisteren opnieuw op zoek naar die blonde van ik denk VT 30, doch zij was er niet! :o

    Vermits dat het "blondie day" was, mijn zinnen dan maar gezet op de "superbabe" Stella, die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond.
    Toen ik haar in het raam zag staan, dacht ik : ja het is voor nu ;
    is er daar toch wel ne gast juist voor mij die daar binnenwipt zeker!
    Dus GEEN Stella!

    Moest derhalve absoluut een ander blondje vinden, en toen ik Brenda in VT 42 daar zo verleidelijk zag staan, dacht ik : tja dat is ze;
    afin het is niet de eerste keer, ik ken haar en was vroeger nogal bij haar geweest!

    Het verslag vindt U verder onder topic VT 42 Brenda.

    Anvers :wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1234
    "de buurt terug clean kunnen krijgen."
    Eerlijk gezegd hoop ik het ook gezien de buurt niet veel meer te bieden heeft dan zieke of criminelen..... Opgeruimd staat netjes.
    over "terug clean te krijgen" u schijnt te vergeten dat de tippelprostitutie daar altijd bestaan heeft.. en dat de situatie zoals ze nu is, men (lees stadsbestuur) deze zelf gecreerd heeft en van deze mooie en volkse buurt een "criminele" (sic) buurt gemaakt heeft. En let maar op, het SKW is hetzelfde lot beschoren in de toekomst dat zie ik ook al jaren aankomen..
    Daar durven ze voorlopig (na de drastische inkrimping enige jaren geleden) niet meer aan raken, maar let maar op mijn woorden..
    it was not me but my twin brother..

  23. #23
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Hierbij nog enige info over de verdere evolutie der ramen in SKW die ik vergaard heb voor de wandelaars die het interessseert:

    Schippersstraat 2 : 4 nieuwe ramen; pand is praktisch klaar; de laatste afwerkingen gebeuren; en ik schat dat binnen ca. 2 weken 8 nieuwe dames hun opwachting kunnen maken nl. 4 dames gedurende de “dagshift” en 4 dames tijdens de “nachtshift”.
    Hopelijk zijn er voldoende dames geïnteresseerd.
    Schippersstraat 12: leeg pand,; zal waarschijnlijk nog niet naar ramen omgevormd worden, aangezien het hier “nooduitgang” voor Café d’Anvers betreft.
    Schippersstraat 36: leeg pand; vlg mij voorlopig geen bestemming.
    Schippersstraat 13: leeg pand, nog gedeeltelijk bewoond; vroegere standplaats Metropole Tax. Gebouw momenteel te koop; heb er vorige woensdag mogelijke toekomstige kopers gezien; zal NA verkoop waarschijnlijk ook getransformeerd worden naar vitrines.
    Schippersstraat 15 : Leeg pand, vlg mij wegens diverse problemen.Men is op een gebrekkige manier aangevangen met transformaties; worden binnen een aantal maanden waarschijnlijk ook 3 à 4 vitrines.
    Schippersstraat 21/23: Bestaande ramen; bouwvergunning werd echter toegekend, zowel voor 21 als 23; zullen dus waarschijnlijk binnen de kortst mogelijke tijd wijzigingen gebeuren, met naar m. i. MEERDERE ramen.
    Schippersstraat 39: Pand onlangs verkocht; naar alle waarschijnlijkheid een drietal nieuwe ramen binnen een aantal maanden.
    Verversrui 5 : Pand volop in verbouwing; voor zover ik kunnen vaststellen heb komen er 5 vitrines; oplevering schat ik in in ca. 2 maand.
    Verversrui 13 : volop met verbouwing aangevangen de laatste 2 weken; ik dacht eerst dat dit behoorde tot Café d’Anvers, doch ben meer en meer de mening toegedaan dat het hier wederom ca. 3 nieuwe vitrines gaan zijn.
    Verversrui 17: Rechts naast Villa Tinto. Vlg bekomen gegevens zou deze grond toebehoren aan de eigenaar van Villa Tinto. De kans is zeer groot (aangezien dit binnen de gedoogzone van de stad Antwerpen ligt), dat hier in de toekomst ook ramen komen, doch hierover heb ik momenteel nog geen verdere juiste informatie!
    Vingerling 17: Momenteel zijn de nieuwbouwwerken hier volop aan de gang. Vlg plan komen er 4 vitrines op dit pand.

    Dit is een beetje het laatste nieuws van de wijzigingen der "panden" in SKW.

    Al bij al, is dit een beetje randinformatie, en geen nieuws over de dames in SKW op zichzelf. :p

    Indien geïnteresseerd hierin, gelieve contact te nemen per IM aan ondergetekende Anvers.

    Anvers :wink:

  24. #24
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1234
    Waarom en hoe denk je dat VT er gekomen is ? Wie denk je dat daar voor beloond werd ? Niet voor niets dat "rood" de kleur bij uitstek is in VT !
    Een oude BRT (nu VRT) journalist weet daar zeker meer van.....
    100% akkoord 1234,

    Trouwens bedankt voor Uw positieve bijdrage op dit forum!

    ROOD is de kleur van het stadsbestuur van Antwerpen, en vroeger EVENEENS in de Beheerraad van VRT/BRT.

    Het wordt tijd dat dit eens gaat veranderen ,en dat alles democratisch gaat gebeuren!

    Anvers :wink:

  25. #25
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Ik denk dat er goed nieuws is voor Melissa van Schippersstraat 23/3 : onze kameraad Witchmaster is terug, dus zij kan hem waarschijnlijk opnieuw terug verwachten!

    Tja, ik ben de laatste tijd niet meer 's avonds of 's nachts in SKW geweest, kan natuurlijk ook zijn dat Melissa er wel degelijk niet was, en dat zij nu samen met Witchmaster van Siberië teruggekomen is!

    Anvers :wink:

 

 
Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60