Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    4 mei 2011 @ 18:17
    Berichten
    5
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Schiphol, Van der Valk, Samanta (Zuzana.tv)

    Graag wil mijn ervaringen met deze leuke dame met jullie delen.

    Ik ben al meerdere malen bij deze schoonheid uit Letland geweest en dit iedere keer met grotere tevredenheid.

    Haar uiterlijk is naar mijn smaak werkelijk oogverblindend ook haar figuur is superstrak. Eén minpuntje voor grote borsten liefhebbers: ze heeft borsten met een cupje B, wat voor mij geen probleem is overigens.

    De eerste keer dat ik binnenkwam wilde het gesprek niet vlotten en ben ik maar snel tot actie overgegaan. Omdat ze pas 19 is kun je wel merken dat ze nog weinig ervaring heeft ook neemt ze weinig initiatief. Maar als je haar voorzichtig en met respect behandelt komt ze langzaam los en kun je heerlijke sex met haar hebben. Zoenen doet ze voorzichtig maar lekker. Pijpen is ZC maar is zo nog niet erg bedreven in maar als je wat aanwijzingen geeft is er toch wel het nodige plezier aan te beleven. Beffen en vingeren laat ze gewillig toe en aan het vocht dat ze hierbij produceert te zien geniet ze er ook nog van. Vooral mijn laatste bezoek was erg leuk als ze weer komt zal ik haar zeker bezoeken.

  2. #2
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    4 mei 2011 @ 18:17
    Berichten
    5
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben reeds meerdere malen bij haar geweest en het was iedere keer fantastisch. Elk bezoek kwam ze meer los en werd de sex steeds beter. Helaas is het al een tijdje geleden dat ze geweest is en ik ben bang dat ze misschien niet meer komt. Weet iemand of ze misschien ergens anders werkt?

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Op de site zie ik toch duidelijk dat ze in Letland verblijft. Maar ik denk dat ze met het WK wel in één van de speelsteden aan te treffen is :D Berlijn, Frankfurt, Keulen........

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    4 mei 2011 @ 18:17
    Berichten
    5
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heeft er iemand deze geweldige jonge vrouw nog ergens gezien of weet waar ze zich bevindt ???????????????

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Babylon 468*60