Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Lächeln Schippersstraat 24/1, Any

    Naam : Any
    Leeftijd : 22
    Uiterlijk : zeer goed
    Vriendelijkheid : uitstekend
    Hygiëne : goed
    Diensten : zeer goed
    Haarkleur : blond
    Kleur ogen : bruin
    Lengte dame : 1m60
    Postuur : slank
    Cupmaat : A (echt)
    Nationaliteit : Albanese
    Taal : Engels
    Gemiddelde prijs : 50 euro
    Service: zeer goed
    Tijdsduur : ca 20 min.
    Prijs : 50 euro
    Afspraak nagekomen : ja
    Werkt gedurende de dag vanaf ca. 10 uur.

    Vriendelijke dame; heb haar nog niet bezocht, doch heb de indruk dat dit kortelings wel gaat gebeuren. Zij lijkt mij wel jaloers, aangezien zij al enkele malen gezien heeft dat ik mijn favoriete dame Antoinette, die schuins over haar zit, bezocht heeft en dit haar niet bevalt. :o

    wico

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Any nu op Schippersstraat 23/5 !

    En onze mooie bevallige Any zit nu in de nieuwe panden op Schippersstraat 23/5.
    Zij blijft echter nog steeds BOOS op mij omdat zij mij steeds ziet binnengaan bij mijn vlam Antoinette langs de overzijde van de straat.
    Maar ik dacht dat onze vriend Sub onlangs bij haar geweest is, dus misschien toch een recensie over haar te verwachten?

    wico

  3. #3
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    En onze mooie bevallige Any zit nu in de nieuwe panden op Schippersstraat 23/5.
    Zij blijft echter nog steeds BOOS op mij omdat zij mij steeds ziet binnengaan bij mijn vlam Antoinette langs de overzijde van de straat.
    Maar ik dacht dat onze vriend Sub onlangs bij haar geweest is, dus misschien toch een recensie over haar te verwachten?

    wico
    Eerst mijn achterstand met recensie's schrijven wegwerken he. En in chronologische volgorde. Zij is dus als laatste aan de beurt, maar hij komt er echt aan, die recensie.

    Uiteraard komen er alleen recensie's van bezoeken waar wat over te melden valt, en geen 50 berichten over mijn fantastische bezoeken bij Beyoncé of 20 van geweldige ervaringen met Mirela.

    Grz Sub

  4. #4
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Vorige week nog eens een "nieuwe" Dame van mijn To-Do-list bezocht, en dus inmiddels van het lijstje af kunnen strepen, al zal ze me nog wel eens af en toe op bezoek krijgen.

    Any werkte toen aan de overkant op #24, maar omdat ze inmiddels naar het gerenoveerde pand verhuisd is, de recensie maar meteen op haar nieuwe adres gezet.

    Any was al langere tijd bezig met gekkigheid en kusjes e.d. om me binnen te lokken. Na al diverse keren op het laatste moment toch weer uitgesteld te hebben en telkens bij bekenden binnen gegaan te zijn, uiteindelijk toch binnen gegaan, en ik moet zeggen, ik heb er geen seconde spijt van gehad. Ik denk nog steeds met plezier terug aan het bezoek.

    Meteen toen ik naar de deur ging zwaaide deze helemaal open, en ontving ze mij met open armen en kreten als, eindelijk, en ik ben zo blij dat je eindelijk komt (in het engels). We weten allemaal wel wat de waarde van dergelijke opmerkingen is bij de meesten. Blijft echter wel een feit dat ze erg vrolijk was, en zich er niet "met een jantje van leiden" vanaf gemaakt heeft.

    Toen ik binnen was en me begon uit te kleden, stak ze meteen een helpende hand toe, en knoopte mijn overhemd los en trok dit uit, en mijn T-shirt ging direkt omhoog en begon ze op mijn tepels te zuigen, terwijl ze op haar knieen op bed zat en ik er naast stond om me verder uit te kleden. Toen ik naakt was, eerst even een beetje opfrissen voordat ik plaats nam op bed. Daar liggende kwam ze op haar knieen naast me zitten en begon ze vol overgave te pijpen. Dit deed ze redelijk gevarieerd, en met tijden ook diep, zover ze hem kon hebben, zover dat het soms tegen het kokhalzen aan zat. Ondertussen kon en mocht ik met haar kleine borstjes en haar poesje spelen, echter toen ik met een vinger naar binnen wilde, werd ik teruggefloten. Daarna is Any op mij gaan zitten, en stevig beginnen rijden, even later ben ik naast bed gaan staan, en heb haar met haar billen op de rand gelegd, en heb haar zo gepenetreerd, daarna draaide ze zich om en zat ze op haar knieen, en zijn we zo nog even verder gegaan. Toen beiden terug op bed gekropen, heeft ze het zaakje even met de hand op oorlogssterkte gehouden. Daarna nam ze in een variant van de reverse cowgirl weer plaats op kleine Sub, hierbij lagen haar onderbenen onder mijn bovenbenen, en leunde ze voorover, en is ze zo nog even doorgegaan, terwijl ik haar mooie kontje kon bewonderen en vastpakken. Hierna met haar handjes aflaten maken. Na afloop beiden even opgefrist, voordat ik me aankleedde en voldaan deze schat verlaten heb.

    Het herhalingsgevaar is behoorlijk groot.

    Grz Sub

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Any nu op SS 15/1 !

    Deze schoonheid staat al een tijdje op SS 15/1, dus nu best verplaatsen. :p


    wico

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Any nu op Schippersstraat 15/3 !

    Mooie Any staat sinds haar terugkeer uit verlof de laatste tijd op Schippersstraat 15/3 !


    wico

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Deze Any zit tegenwoordig op Schippersstraat 23/2 !
    Anvers

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil

    Mag terug naar het archief !
    Anvers

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Any nu op Schippersstraat 23/5 !

    Nog een schoonheid die al geruime tijd terug werkt, dus uit het archief naar haar adres Schippersstraat 23/5 !:wink:

    Begrijp eigenlijk niet goed waarom ik dit niet vroeger opgemerkt heb.

    @sub, je mag dit ook wel eens in het oog houden hé maat.
    Anvers

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Mooie Any is er nog steeds, dus wordt tijd dat iemand haar eens bezoekt en er een recensie over schrijft !
    Anvers

  11. #11
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    736
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    594 in 263 posts

    Standaard

    Correctie aan het paspaoortje: Any is Bulgaarse en geen Albanese. Any spreekt een aardig mondje Nederlands. Service is uitstekend. Pijp- en neukwerk zijn van een hoog niveau. En vooral, Any is een meisje met een missie. Voor jouw 50 euro wil zij je een leuke tijd geven: Any gaat op zoek naar jouw G-spot, zoekt wat de klant leuk vindt. Kijkt helemaal niet op de klok. Niet verwonderlijk dat ze vaak bezet is.

  12. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    dé connaisseur (11 juni 2012)

  13. #12
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    736
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    594 in 263 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens van de uitstekende service van Any kunnen genieten. In tegnstelling tot vele andere meiden sta je bij Any niet na 10 minuten weer buiten. Meisje dat je voor je 50 euro echt lekker wil verwennen. Technisch beheerst ze het vak perfect, maar daarnaast is Any een meisje dat luistert naar de wensen van de klant. En ze herinnert wat je leuk vindt. Tijdens de daguren één van de absolute toppers in het SKW. Vaak bezet, niet verwonderlijk. Bij aanwezigheid hangt er een naamposter uit.

  14. #13
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Any

    Woensdag 23/01/13 in de namiddag de Bulgaarse Any ook eens een bezoek gebracht. Je kan haar werkplek makkelijk terug vinden door het naambordje op het raam. Naast haar staan optic zware concurrenten , maar zelden aan het werk. Dit zegt genoeg over de ondermaatse service , wat typisch is voor de buurt. Any daar en tegen is constant bezet !

    Werd vriendelijk ontvangen. Ze stelde me ook de vraag hoe ik bij haar terechtgekomen was ? Even uitgelegd dat ik zonet een tip gekregen had van een SKW expert. ( de Sub )

    Een soort halve body tot body moest doorgaan als het voorspel. Plots ging ze over in 69 en ik beffen die kale poes.

    Eens op temperatuur het neuken begonnen in missionaris en klaargekomen in de doggy-style.

    Naar SKW-normen mag ze bij de betere geplaatst worden. Deze dame is vriendelijk , verzorgd , geen tijdsdruk en neemt zelf voldoende initiatief tot actie. De 50€ zeker waard.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  15. #14
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    736
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    594 in 263 posts

    Standaard

    Any lijkt een eindpunt aan haar carrière te hebben gezet. Hopelijk krijgt ze een mooi nieuw leven.

  16. #15
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    736
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    594 in 263 posts

    Standaard

    Any is terug opgedoken. Nog geen vaste kamer. Staat meestal aan de panden Schippersstraat 21 of 23. Als er een vaste kamer is meld ik dat.

  17. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (20 maart 2014)

  18. #16
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    736
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    594 in 263 posts

    Standaard

    Any mag terug een actieve status krijgen. In de nabije toekomst kamer in Schippersstraat 21/3

  19. #17
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    4 mei 2024 @ 18:04
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Any vandaag gezien op Schipperstraat 24/1.

  20. Onderstaande leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 3 juni 2014)

  21. #18
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    736
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    594 in 263 posts

    Standaard

    Schippersstraat 24/1 is de nieuwe kamer van Any. Moderator mag aanpassen - ze gaat hier definitief blijven.
    Was weer een goddelijke pijpbeurt...

  22. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (14 juni 2014)

  23. #19
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    736
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    594 in 263 posts

    Standaard

    Any even naar boven hengelen. We vallen in herhaling en voegen weinig toe: maar werkelijk één van de topmeiden tijdens de dag in SKW.
    Eerst een drankje, dan me lekker lang opwarmen, zalige pijpbeurt met prostaatmassage en heftig neuken. Nadien een lange nabespreking... van de vakantie. Helemaal geen haastwerk. Was meer dan een half uur binnen, voor de standaardprijs van 50 euro. Nee, qua dienstverlening steekt Any er flink boven uit.

  24. Onderstaande 2 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (22 augustus 2014),Oudebelg (21 augustus 2014)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60