Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 173
  1. #76
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard bijna verkracht door 65-jarige

    Vorige week vrijdag had ik met mijn wandelmaat R EEN afspraak in het rozenhof en later zouden we nog eens langs de rio passeren.

    Ik kwam rond 14 uur toe in het rozenhof. Er zaten zo een tiental dames binnen. Een stuk of 6 (Belgisch) waren zeker +45 en dan zaten er nog een drietal Marokkaansen die wat jonger waren, zo rond de 30. Later kwam er dan nog een mooi zwartje binnen. Gewoonlijk zitten er ook een paar Thaisen maar die waren er niet.

    Ik kreeg al dadelijk gezelschap van Gerda (adverteerde vroeger als Gerda, lief verpleegstertje). Die is wel lief en vriendelijk maar geld zou ik er nooit aan uit geven.

    Even later kwam R EEN dan ook toe en hebben we ons beperkt tot het drinken van een paar liter bier. Waar is de tijd dat ik hier de mooiste Braziliaanse neukte die ik ooit heb gezien. En van de mooie Russische of Poolse dames is al evenmin iets te bespeuren.

    Volgens de barman, die ik al jaren ken, zou het later op de avond heel goed zijn, met aanwezigheid van een 25-tal dames. Dit gaan we dan zelf eens uitzoeken een van de komende weken. Ook nog wat gepraat met de dj van 2Love en die zei ons dat er daar ook wel een paar hele mooie Braziliaansen rond lopen. Wordt later deze maand onderzocht......

    Rond 17 uur zijn we dan naar de Rio gereden. Daar waren zo een 8-tal rijpere dames aanwezig. Ik herkende Sandra, Jeanine en Natasha en dan nog een blonde die er altijd zit, denk dat die Greetje heet. Een tiental jaren geleden kon je op dit tijdstip op de koppen lopen en was er geen plaats op de parking. Nu was het er zeer rustig.

    We dronken een glas, we stonden op het punt er nog een te bestellen en toen liep het fout.... Een dame kwam met een leeg bierglas bij ons staan en R EEN was zo gul om er voor haar eentje bij te bestellen. Ze stelde zich voor als Anneke en kwam naast mij zitten. Ze keek me begerig aan en zag in mij een hapklare brok die ze zo mee naar de kamer wou nemen. Maar...... ons Anneke is 65 jaar...... Lief en vriendelijk is ze heel zeker en we geraakten zo met ons drieën in gesprek over "het vak". Ze vertelde ons dat ze er nog steeds erg veel zin in had en dat ze net bij een vorige klant heerlijk was klaargekomen. Toen wou ons Anneke echter meer en begon op mijn benen en door mijn borsthaar te wrijven. Angstvallig beschermde ik met mijn handen andere domeinen waar ze het op gemunt had.

    Ik loog haar voor dat ik gelukkig getrouwd was maar helaas hield ons Anneke daar geen rekening mee. Ze schoof haar stoel tegen de mijne, zodanig dat ze helemaal tussen mijn benen zat. Ze begon nog wat meer aan mij te wriemelen en toen werd het hoog tijd om me los te wringen en even het toilet op te zoeken.

    Nadien nog even gepraat met de Nederlandse Natasha. Deze MILF mag er best wezen en was de enige aanwezige waar ik nog geld zou voor geven.

    Samengevat was het best wel leuk om beide gelegenheden nog eens te bezoeken. Jammer genoeg viel het damesaanbod wat tegen. We hebben ons echter wel vermaakt. Een pintje kost er maar 1.80 euro dus daar moet je het zeker niet voor laten.

    De plannen zijn al gesmeed om binnen een tweetal weken het Rozenhof en 2love eens op een avond te bezoeken. Wordt dus vervolgd.

  2. Onderstaande 2 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 4 juni 2012),dé connaisseur ( 5 juni 2012)

  3. #77
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Last Online
    9 september 2013 @ 22:12
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hallo ik ben nog maar een paar keer in het rozenhof geweest en de laatste 2 keer zat er een lekkere met kang blond haaar en lekkere borsten en slank van ong een jaar of 35 ze rijd met een witte volvo cabrio haar naam ben ik kwijt maar heb wel een paar keer een leuke babbel met haat gehad en kon de 2E keer iets verder gaan maar ook weer niet zo ver
    heb haar de laatste paa keer dan weer niet gezien zou ze ergens anders werken of komt ze er nog en heeft iemand haar naam of meer info over haar en laat ze zich neuken

  4. #78
    Geregistreerd
    9 juli 2009
    Last Online
    31 augustus 2013 @ 13:02
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik weet wie gij bedoelt heb wel eens met haar gesproken maar niet mee gekamerd want ze moest weg.ik weet haar naam niet meer.
    Is zeker al tegen de 50 jaar.valt van dichtbij erg tegen.

  5. #79
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Ben een paar weken geleden op een donderdagavond nog eens naar het rozenhof geweest. Ik kwam er zo toe rond 20.30 uur. Het was er erg gezellig en er waren zeker een paar dames die de moeite waard waren. Een Braziliaanse waar de geilheid zo afdroop, een hele mooie grote zwarte die zich voorstelde als Anita en dan nog een blondje, naar ik hoorde zou ze Oekrains zijn. Vooral die lange zwarte vind ik een topmodel.

    Ik stond op het punt om die uit te nodigen voor een kamergang, kost 30 euro voor de kamer + 100 euro voor de dame. Bij sommigen kan het wellicht ook voor minder. Toen kwam plots de Thaise Toy binnen en die zette zich bij mij. Toi is niet echt meer van de jongste, ik denk zo 40-45 jaar maar ziet er niettemin nog erg goed uit. Ze is zeer klein en slank maar vooral heel erg lief. Die vertoefde zowat 3 uur in mijn gezelschap. Een uurtje presales, dan op de kamer en dan bleef ze nog bij me zitten tot ik naar huis ging. Hier kunnen Minime en Satanic Surfer nog wat van leren want die krijgen meestal niet meer dan 5 minuutjes presales .

    Het was al de vierde of vijfde keer dat ik met Toy een kamer opzocht en moet zeggen dat het telkens meer dan uitstekend was. Als ik nog eens in het rozenhof kom, ga ik zeker terug met haar.

    Ik heb de zaak rond 01.30 uur vrijdagochtend verlaten en toen zat het stampvol en de ambiance (= sfeer voor de Nederlanders) zat er goed in. Heel wat stamgasten uiteraard, die er louter komen om een aantal liter bier te drinken, maar toch ook een 20-tal dames. Toen ik in mijn wagen stapte, zag ik net nog een blonde stoot toekomen.

    Is zeker de moeite om het rozenhof eens te bezoeken. Ik heb wel gezien dat het de avond vele malen beter is dan de namiddag want dan viel er de vorige keren niet zo veel te beleven.

    Nog ter info:
    - de toegang tot het rozenhof is geheel gratis
    - kamer kost 30 euro
    - dames vragen 100 euro maar ik hoor dat sommigen ook voor de helft gaan
    - een biertje kost er niet meer dan in jouw stamcafé
    - overdag 8 à 12 dames aanwezig, de helft 40+
    - avond 20 à 25 dames aanwezig

  6. #80
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Last Online
    9 september 2013 @ 22:12
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik denk niet dat we dezelfde voorhebben die ik bedoel ik echt wel een stoot vind ik ze is denk ik van hasselt ze was er vorige week nog maar heb ze net gemist
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 september 2013 om 23:04

  7. #81
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 09:38
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    10 in 8 posts

    Standaard

    Heel interessante topic. Ik hou wel van zulke etablissementen ;-).

    ik ben wel Goldentime quality gewoon en vraag me af of de vrouwen mooi/jong genoeg zijn voor mijn smaak.
    Ik hou wel van zwartjes en die vind ik eerlijk gezegd in GoldenTime niet echt de moeite.
    Te weinig ebony aanbod ook in Duitsland.

  8. #82
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Last Online
    9 september 2013 @ 22:12
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hallo een vraag voor allen kent er iemand een Gina grote slanke blonde niet vrij knap lang blond haar en grote borsten zou maar het schijnt in de namiddag en de vroege avond tot 11 u in hou Rozenhofke zitten en kan iemand meer
    over haar vertellen thx

  9. #83
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:31
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biker Bekijk bericht
    hallo een vraag voor allen kent er iemand een Gina grote slanke blonde niet vrij knap lang blond haar en grote borsten zou maar het schijnt in de namiddag en de vroege avond tot 11 u in hou Rozenhofke zitten en kan iemand meer
    over haar vertellen thx
    Op een zeer grote uitzondering na...... ga je deze hier niet vinden.
    De gemiddelde ouderdom is naar GT normen oud tot zeer oud tot uitzonderlijk oud.
    En de service vaak zeer laag, dikwijls nog lager dan bij de ramen
    Ik ken in die huizen een paar topwijven, maar als je GT ganger bent, zijn die veel te oud voor u.
    Bij die topwijven is de service wel top.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  10. #84
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:31
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonoke Bekijk bericht
    Heel interessante topic. Ik hou wel van zulke etablissementen ;-).

    ik ben wel Goldentime quality gewoon en vraag me af of de vrouwen mooi/jong genoeg zijn voor mijn smaak.
    Ik hou wel van zwartjes en die vind ik eerlijk gezegd in GoldenTime niet echt de moeite.
    Te weinig ebony aanbod ook in Duitsland.
    Moet natuurlijk hier staan

    Op een zeer grote uitzondering na...... ga je deze hier niet vinden.
    De gemiddelde ouderdom is naar GT normen oud tot zeer oud tot uitzonderlijk oud.
    En de service vaak zeer laag, dikwijls nog lager dan bij de ramen
    Ik ken in die huizen een paar topwijven, maar als je GT ganger bent, zijn die veel te oud voor u.
    Bij die topwijven is de service wel top.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  11. #85
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Aanbod in Duitsland in de saunaclubs is gewoon goed te noemen.
    Maar kies dan wel voor een van de betere saunaclubs waar GT PHG en nog een aantal andere onder behoren.
    Ook Ying Yang in Nederland scoort beter dan de Belgische clubjes.
    Ik ga nog regelmatig kijken maar ga er ook weer on gepopt weer weg ook dat geldt ook voor de bars in Schilde en Beerse.
    SKW is dan ook nog een van de beste plaatsen in deze regio.

  12. #86
    Geregistreerd
    29 september 2011
    Last Online
    1 mei 2023 @ 20:25
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    De laatste bijdrage aan dit draadje is van 27 oktober 2009 en omdat ik van plan ben om tijdens een tripje clubjes te bezoeken als Het Rozenhof, Rio en 2-love ben ik wel benieuwd hoe het met deze zaken gaat. Bestaan ze nog? In Nederland ken ik o.a. de Baron in Heerewaarden en ik wil graag eens ervaren hoe deze clubs zijn.

  13. Onderstaande leden hebben dutchdebby bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 februari 2014)

  14. #87
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:13
    Berichten
    709
    Discussies
    26
    Thanks
    1.262
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Beide zaken bestaan nog. Rozenhofke moet je zijn op donderdag en vrijdag. 2Love is een iets rustigere zaak maar daarom niet slechter, integendeel. In 2Love vind je mooiere vrouwen en doorgaans met een betere service. 2Love is ook niet zo druk bezocht als Rozenhofke zodat je er een beter zicht hebt op de vrouwen.

  15. Onderstaande leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 februari 2014)

  16. #88
    Geregistreerd
    29 september 2011
    Last Online
    1 mei 2023 @ 20:25
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Beide zaken bestaan nog. Rozenhofke moet je zijn op donderdag en vrijdag. 2Love is een iets rustigere zaak maar daarom niet slechter, integendeel. In 2Love vind je mooiere vrouwen en doorgaans met een betere service. 2Love is ook niet zo druk bezocht als Rozenhofke zodat je er een beter zicht hebt op de vrouwen.
    Ik kan nergens de actuele openingstijden vinden van deze zaken; kan je mij daar aan helpen of linkjes geven waar dat te vinden is?
    Toch wel handig als je daar als nederlandse amateur-DVP langs wil gaan
    Thx!

  17. Onderstaande leden hebben dutchdebby bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 februari 2014)

  18. #89
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 21:46
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Ik kwam vroeger wel eens in Bar Rio,en dat was in Grobendonk.
    Dat was op vrijdag en het was er ook druk met mannen en vrouwen.

  19. Onderstaande leden hebben Josef bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 februari 2014)

  20. #90
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    het zijn de normale caféopeninguren,teminste in het Bourgondische vlaanderen,niet betreffende het Calvanistisch Nederland.
    Rio is het hele weekeinde gesloten en idd op vrijdag topdag en dan op maandag weer,
    Rozenhof is ook op zaterdag open,
    doorgaans vrouwen,die je vroeger aan de tippelbuurt bij het Atheneum in Antwerpen kon vinden,en aangevuld met wat meiden die in de films van Eddy Glazenmaekers(lipstik)meespeelden.
    de twee cafées hebben een volks voorkomen en de kamers boven zijn nogal bescheiden.
    voor meer luxe heb je in de straat nog wat overgebleven uitzuipbars(champagne en kamers met meer comfort.
    ook deze straat stond vroeger vol sexclubs nu nog minder dan een kwart(zoals de weg Diest-Leuven)

  21. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 februari 2014)

  22. #91
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    27 april 2024 @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.105 in 2.255 posts

    Standaard

    http://www.gva.be/regio-kempen/heren...t-te-koop.aspx
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gva.be
    't Rozenhofke staat te koop
    Het café met rendezvousmogelijkheid Rozenhof op de Lierseweg zoekt een nieuwe eigenaar. De huidige eigenaar doet het pand van de hand nu de handelshuur met de uitbaters afloopt.
    ..

  23. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 februari 2014)

  24. #92
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:13
    Berichten
    709
    Discussies
    26
    Thanks
    1.262
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Dat is wel een bericht uit GVA van 2009 !!
    Inmiddels is er al enkele jaren een nieuwe eigenaar.

  25. #93
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonoke Bekijk bericht
    Heel interessante topic. Ik hou wel van zulke etablissementen ;-).

    ik ben wel Goldentime quality gewoon en vraag me af of de vrouwen mooi/jong genoeg zijn voor mijn smaak.
    Ik hou wel van zwartjes en die vind ik eerlijk gezegd in GoldenTime niet echt de moeite.
    Te weinig ebony aanbod ook in Duitsland.
    ??
    In heaven7 in Willich zijn er genoeg voorhanden alle keren dat ik er was tenminste.
    Wel even alle topics lezen, want er zijn er met gebruiksaanwijzing, maar daartegenopver
    ook weer sensationele aspecten ...
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  26. #94
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    27 april 2024 @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.105 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Dat is wel een bericht uit GVA van 2009 !!
    Inmiddels is er al enkele jaren een nieuwe eigenaar.
    verrek ja nu je het zegt, alleen zag ik onder de kop van gazet van antwerpen de dag van vandaag staan..

  27. #95
    Geregistreerd
    29 september 2011
    Last Online
    1 mei 2023 @ 20:25
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Het wordt dus hoog tijd om deze zaken te gaan verkennen.

    Vrijdagmiddag 14 maart ga ik eerst maar eens kijken in 't Rozenhofke.
    Hopelijk wordt ik een paar keer uitgenodigd om te kameren zodat ik ook dat deel van deze zaak kan verkennen

    Als het lukt wil ik ook even kijken in de 2-love en Rio zodat ik een goed beeld heb voor een volgend bezoekje maar ik zal deze avond wel afsluiten in de zaak die het laatste dichtgaat.

    Als iemand nog tips heeft voor dit bezoekje: ik hoor ze graag!
    Live to the max....

  28. #96
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Als je de looks van Germanen gewend bent, zou ik me maar voorbereiden op zware PTSS .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchdebby Bekijk bericht
    Het wordt dus hoog tijd om deze zaken te gaan verkennen.

    Vrijdagmiddag 14 maart ga ik eerst maar eens kijken in 't Rozenhofke.
    Hopelijk wordt ik een paar keer uitgenodigd om te kameren zodat ik ook dat deel van deze zaak kan verkennen

    Als het lukt wil ik ook even kijken in de 2-love en Rio zodat ik een goed beeld heb voor een volgend bezoekje maar ik zal deze avond wel afsluiten in de zaak die het laatste dichtgaat.

    Als iemand nog tips heeft voor dit bezoekje: ik hoor ze graag!
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  29. #97
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    27 april 2024 @ 15:44
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Heb net twee en een half uur een bericht in getypt en zegt dat ijbf dat ik me terug moet aanmelden. Met als gevolg alles WEG.heel veel

  30. #98
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Rozenhof Herentals (algemeen)

    Wat nog nooit gebeurd is, kan zomaar ineens plaatsvinden.

    Na vorige vrijdagavond wat vroeger vertrokken te zijn uit Samya vanwege een matige line up en harde Turkse muziek (bijna uitsluitend), kwam zeppos met het idee aandraven om eens langs het Rozenhof te passeren. Voor mij de eerste keer. Waarom ook niet. Het was toch nog maar half een 's nachts. Da's nog vroeg.

    Nog gauw even een tussenstop om te plassen. Dat moest gebeuren bij The Sharon. Ooit ben ik daar nog eens iets gaan drinken. Meer voor de fun. Om eens te kijken hoe het een en ander werkt in zo'n uitzuipbar. Ik weet nog goed dat de barvrouw blij was met "een jonge gast" en dat ik met haar tieten moest spelen. Verder zaten er achter me drie prachtige Portugese dames. Ik wilde gelijk met 2 van de 3 gaan kameren maar met een uurprijs van € 250 heb ik het maar gelaten. Vorige keer brandde er geen verlichting bij aankomst, ook geen verwarming. Alles werd meteen aangeknipt en aangestoken en door middel van blazers was het er direct warm. Nu brandde er volop licht. Nieuwe uitbater of is het tijdperk van de uitzuipbars dan toch nog niet voorbij?

    Naar het Rozenhof dus. Ik stelde mij er niet veel bij voor. Wat ik er telkens over las of over hoorde vertellen, kon mij niet overtuigen om er eens langs te gaan. De dames bepalen daar zelf hun prijs en die is van dame tot dame erg verschillend. De kamer zelf kost € 30. Gemiddeld vragen de dames toch snel € 100 en meer voor een uur. De aanwezige dames zouden voornamelijk "oude lelijke wijven, elders afgeschreven" zijn.

    Bij aankomst. De parking boordevol. Nog net een plekje. Een auto reed weg. Het is er wel oppassen als je het daar niet kent want achter de parking ligt het kanaal en het gaat net achter de parking stijl omlaag, zonder afsluiting. Er al zat aankomen of met veel show de parking oprijden, is dus af te raden. Het is trouwens al gebeurd dat iemand het kanaal daar inreed. Je komt dan in de krant. Zolang je dan niet getrouwd bent of geen vriendin hebt....

    Binnen aangekomen zag ik al meteen dat er veel ambiance was en dat de keet goed vol zat. Je kon gelukkig nog wel bewegen. De DJ draaide er vrolijk op los en draaide afwisselende muziek (voornamelijk lekker dansbare nummertjes en partymuziek). Mixen kan de DJ niet maar dat is daar écht niet van belang. Je bent gefixeerd op allerlei andere dingen. (Ter informatie kost een cola of witbier € 2.) De ingang is gratis. Van buiten lijkt het op een gewoon oud baancafé. Ook vanbinnen blinkt de keet niet. Toch was het er erg gezellig en dat telt!

    Bij momenten leek het gebeuren wel een beetje weg te hebben van een saunaclub. De meeste dames bleven gewoon zitten of staan waar ze zaten of stonden, al dan niet leute makend met een man. Andere dames kwamen actief naar je toe en probeerden je over te halen tot een potje seks (jaagsters met andere woorden). Er was ook een Thaise en een collega van die Thaise had gehoord dat ik daar over bezig was en vroeg me of ze die Thaise voor me moest roepen. Ondanks dat ik tot drie keer toe zei dat ik er zelf wel op zal afstappen als de tijd rijp is, ging ze die Thaise toch voor me halen. Daarmee deed ze die Thaise uiteindelijk geen plezier. De Thaise liep eerder een blauwtje op. De dames die ik sprak, spraken allemaal Antwerps of Nederlands (uit Holland). Sommige ook Oost-Vlaams (die komen wel van heel ver op café). Het is wel een beetje gek als je altijd gaat hoerenlopen in Duitsland dat je nu ineens overal je eigen taal hoort spreken in een hoerenkeet. Nog gekker is natuurlijk het Antwerps uit een mond van een Thaise. Ik moest dus ook goed opletten wat ik allemaal zei, over wie, tegen zeppos. Dat was toch wel even wennen. Je bent zo gewoon dat je kan zeggen wat je wil over de dames, ook als ze vlak naast je staan, ze verstaan het toch niet. Ik heb toch een paar keer "oeps" tegen mezelf moeten zeggen.
    Ambiance was er genoeg. Een dame ging zelfs ineens op een tafeltje staan en begon een striptease te geven. Toevallig net waar ik stond. Natuurlijk kon ik het niet laten om onnozel te doen. Daardoor dacht ze na haar showke dat ik mezelf kwam presenteren om met haar te kunnen gaan seksen. Ze beloofde me nog dat ze erg goed was. Ook hier zitten schijnbaar goede seksters en slechtere. Uit mijn saunaclubcarrière weet ik dat ik erg goed moet oppassen met dames die van zichzelf zeggen dat ze goed zijn. Uiteindelijk danste ze er vrolijk op los met de tieten bloot. Nog later op de avond danste er nog een dame op een tafeltje. Uitdagend maar niet met de tieten bloot. Ik zag ook dat er geregeld al flink werd getongzoend in de bar, dat de pre sales heel erg lang en leuk waren en dat er toch ook wel iets aparts gaande is daar, namelijk mag je gerust naar een dame toestappen die al aan het praten, leuk doen is met een andere man. Als jij laat blijken dat je werkelijk in haar geïnteresseerd bent, zal je ofwel geen reactie krijgen, of zal ze zeggen dat ze bezet is maar de kans bestaat ook gewoon dat ze voor jou kiest omdat die andere man eigenlijk geen enkele aanstalten maakt om naar boven te gaan. Zo bestelde ik op een gegeven moment een pintje en begon een dame gewoon tegen me aan te wrijven, terwijl ze aan het flirten was met een andere man.
    Ruw geschat, schat ik dat er ongeveer 100 mannen aanwezig waren van alle leeftijden en ongeveer 30 vrouwen voor ieders wat wils. Lang niet enkel "oude afgeschreven lelijke" vrouwen. Er liepen een aantal dames rond die makkelijk mee zouden kunnen draaien in een club. Twee dames waren begin de twintig. Zij verdwenen echter op een zeker moment naar een plek in het café waar het frisjes was en waar niemand was, behalve dan twee Turken. De twee dames zaten daar lange tijd gewoon bij die twee Turken, zonder verder nog enige interesse in de mannen te hebben. Ze gingen echter niet naar boven. Dat was een beetje een vreemd zicht, vreemd gedoe. Nu ja.... Er was ook een dame die er met vlag en wimpel bovenuit stak en heel goed mee kon in een saunaclub. Ik zag haar één keer naar boven trekken met een man. Ze was na 30' al terug. Misschien zijn hier ook vaak de mooiste niet de besten? Verder waren er best nog een paar opties voor mij maar het kwam niet tot seksen. Zeppos kon niet té lang meer blijven. Ik had er al 4 dagen clubwandelen opzitten.

    Conclusie: ondanks dat ik niet naar boven ben gegaan, zoals zoveel mannen, heeft de keet toch een erg positieve indruk op me nagelaten. Allicht zal het op een avond in de week (niet vrijdagavond) heel anders zijn daar. Zonder DJ. Zonder veel volk. Wat mannen aan de bar, wat vrouwen aan de bar, veel rustiger. Ook dat heeft zijn voordelen. Je ziet dan nog het bos tussen de bomen .

    https://www.facebook.com/pages/Rozen...738097?fref=ts
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 5 januari 2015 om 13:28
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  31. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman ( 6 januari 2015),Jansen ( 5 januari 2015)

  32. #99
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Momenteel gesloten, zie:

    http://www.gva.be/cnt/dmf20150315_01...-inval-politie
    - Een team van de lokale recherche van de Antwerpse politie viel vrijdagochtend in alle vroegte café Rozenhof binnen. Ze voerden een gerechtelijk onderzoek naar drugs. Na afloop werd het café door de politie verzegeld.
    “Gesloten wegens omstandigheden”, staat er op een haastig geschreven pancarte die aan de ingangsdeur van het populaire café Rozenhof aan de Lierseweg in Herentals is bevestigd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  33. #100
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:31
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    De inval bij café Rozenhof in Herentals kaderde in een grootschalig onderzoek naar een bende die betrokken is in de handel van drugs en verdovende middelen, cannabisplantages, prostitutie en witwaspraktijken. In Merksem werden chemische producten gevonden die vermoedelijk voor een drugslabo gebruikt zouden worden. Dat meldt het Antwerpse parket.

    De Antwerpse politie startte in juni 2014 een grootschalig onderzoek naar een bende die verdacht werd verdovende middelen vanuit het Antwerpse te verhandelen. Dat gebeurde nadat verschillende Waregemse drugdealers van Albanese oorsprong op heterdaad waren betrapt.

    Haven

    Verdere onderzoek bracht aan het licht dat de verdachten ook cocaïne invoerden via de haven van Antwerpen en de luchthaven van Schiphol en dat ze een aantal cannabisplantages hadden opgezet. Voor de plantages werkten ze samen met mensen uit de omgeving van Herentals.

    Het speurwerk leidde op 2 en 4 maart tot een gecoördineerde actie met huiszoekingen op een 16-tal plaatsen. In Herentals vielen de speurders binnen in café Rozenhof. De zaak werd onder meer wegens prostitutie en witwaspraktijken verzegeld.

    In totaal werden dertien personen van Albanese of Belgische origine gearresteerd. Twaalf van hen werden aangehouden door de onderzoeksrechter.

    Merksem

    Er werden drie actieve cannabisplantages ontdekt en de politie legde beslag op 1 kg cocaïne, 2 kg marihuana, 45.000 euro cash geld in baar geld en zes voertuigen. Op één van de onderzochte adressen, een appartement in Merksem, trof de politie chemische producten die vermoedelijk zouden gebruikt worden om cocaïne uit kledij te halen.

    Bron: Nieuwsblad
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

 

 
Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60