Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 173
  1. #51
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    6 september 2017 @ 07:58
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Mooie blonde dame achter toog in Rio Grobbendank

    Vraagje aan medewandelaars.Onlangs in de Rio geweest staat daar een lekker stuk achter de toog. een mooie blonde dame van tegen de 50 jaar (Wanda, Walda) met erg grote borsten.Lekker stuk.Kan je daar ook mee gaan kameren? of blijft het alleen bij kijken.Echt zonde dan.Graag een seintje of een uurtje met haar mogelijk is.
    mvg. brederode

  2. #52
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brederode Bekijk bericht
    Vraagje aan medewandelaars.Onlangs in de Rio geweest staat daar een lekker stuk achter de toog. een mooie blonde dame van tegen de 50 jaar (Wanda, Walda) met erg grote borsten.Lekker stuk.Kan je daar ook mee gaan kameren? of blijft het alleen bij kijken.Echt zonde dan.Graag een seintje of een uurtje met haar mogelijk is.
    mvg. brederode
    Ik heb haar nooit zien kameren en ik kom daar toch vrij regelmatig. Je kunt het natuurlijk gewoon vragen. Durf je het niet direct op de dame af te vragen dan gooi je gewoon een balletje op door te vragen met wie je allemaal kunt kameren en als ze dan zichzelf niet noemt, vraag je glimlachend "met jou niet dan?"...

    Ik vind haar overigens niet echt een lekker stuk. Heeft me toch iets teveel kilometers op de teller. Dat ze daar tot de lekkere stukken behoort zegt wel iets over de bezetting. Die is niet best de laatste tijd.
    PLECAT

  3. #53
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    6 september 2017 @ 07:58
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Blonde dame achter toog Rio

    Beste Alabama,
    Je hebt inderdaad gelijk, het is niet veel soeps de laatste tijd. Maar aan gebrek van beter. ik val nu eenmaal op een slankere vrouw met erg grote borsten, liefst Minimum F+, weet u als ervaren wandelaar zo iets zitten; Laat hier dan een seintje. we zij er toch om elkaar wat te helpen nietwaar? En dan drinken we samen nog wel eens een glaasje in de Rio of Rozenhof.Alvast bedankt voor de informatie.en dan mag er wat kilometers opzitten want ik ben zelf ook al 50+, nogmaals hartelijk dank, mvg brederode

  4. #54
    Geregistreerd
    2 augustus 2008
    Last Online
    6 april 2015 @ 11:21
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik denk niet dat ze zelf kamert, maar het is wel een smoorhete ! En haar vriend is geen simpele, met lang zwart (geverfd) haar en altijd zijn hemd open tot bijna aan zijn navel. Berucht figuur, dus verzint eer ge begint !
    Niet gebeft is maar halve pret !

  5. #55
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    6 september 2017 @ 07:58
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    jabberwalkie,
    Bedankt voor de informatie. Maar ze kamert niet , hoe kan je dan weten dat ze smoorheet is. Ja en dan nog een chaperone in de buurt;dan zal ze niet te wippen zijn, alhoewel ik ze een lekker stuk blijf vinden ondanks de behoorlijke km op haar teller; ze doet me denken aan sex actrice; dee dee Deluxx.Dan zal het bij dromen blijven. of smoorheet is er dantoch iets uitde brand te slepen, trouwens hoe is haar naam? Maar ze lijkt me ook niet echt vriendelijk., maar wel een lekker heet stuk in bed, maar dan zal het bij fantasie en dromen blijven IJSBEERTJE nogmaals bedankt,en ik ken u niet persoonlijk, maar moest ik u daar erkennen slaan wewel een praatje en heffen een consumptie.ciao collega wandelaar ijsbeertje.

  6. #56
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brederode Bekijk bericht
    Beste Alabama,
    Je hebt inderdaad gelijk, het is niet veel soeps de laatste tijd. Maar aan gebrek van beter. ik val nu eenmaal op een slankere vrouw met erg grote borsten, liefst Minimum F+, weet u als ervaren wandelaar zo iets zitten; Laat hier dan een seintje. we zij er toch om elkaar wat te helpen nietwaar? En dan drinken we samen nog wel eens een glaasje in de Rio of Rozenhof.Alvast bedankt voor de informatie.en dan mag er wat kilometers opzitten want ik ben zelf ook al 50+, nogmaals hartelijk dank, mvg brederode
    Dat is een goede vraag. Als de borsten XXXXXL zijn dan is de rest van het lijf dat vaak ook. PHG loopt er (geloof ik) wel eentje rond met grote jetsers (en niet al te dik). Het is niet mijn type, maar als je voor grote prammen gaat kun je er wellicht mee uit de voeten.

    Wellicht dat ik deze vrijdag weer in het smerigste straatje van de Kempen te vinden ben. Binnenwippen bij de Rio, 't Rozenhofke en 2love en dan kijken of er ergens iets rondloopt waarmee ik wil kameren. Grote kans dus dat het SKW wordt, aangezien de Rio weer eens in een dip zit, het einde van 2love nadert en 't Rozenhofke ook erg wisselend is.
    PLECAT

  7. #57
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jabberwalkie Bekijk bericht
    Ik denk niet dat ze zelf kamert, maar het is wel een smoorhete ! En haar vriend is geen simpele, met lang zwart (geverfd) haar en altijd zijn hemd open tot bijna aan zijn navel. Berucht figuur, dus verzint eer ge begint !
    Ik heb haar nog nooit zien kameren. Wil je het echt weten, vraag dan welke dames allemaal kameren. Noemt die andere dame die blonde niet of noemt die blonde zichzelf niet, dan zal ze waarschijnlijk niet kameren.
    PLECAT

  8. #58
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jabberwalkie Bekijk bericht
    Ik denk niet dat ze zelf kamert, maar het is wel een smoorhete ! En haar vriend is geen simpele, met lang zwart (geverfd) haar en altijd zijn hemd open tot bijna aan zijn navel. Berucht figuur, dus verzint eer ge begint !
    Beruchte Belgen zijn er niet die zitten vast en hopelijk Levenslang (Dutroux)

    Maar als een Belg met zijn Blouse tot aan zijn navel openstaat heb je niets te vrezen,dat zijn stoere Belgen en je ziet meteen dat ze geen kogelvrijvest aan hebben.

    Vraag aan die belg of die Blonde slet te neuken valt en hij wordt zo bang dat hij als antwoord geeft ? ik zou het niet weten.

  9. #59
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    6 september 2017 @ 07:58
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste Alabama,
    wat is de afkorting van PHG waar kan ik ze dan vinden, ben niet zo'n ervaren ijsbeertje, maar u lijkt me wel een toffe gast om met te praten;kameraden die elkaar helpen zo dienen echte ijsbeertjes te zijn genieten van het leven. Zo ziet u maar dat wandelaars of ijsbeertjes geen perverten of asocialen zijn. Doch op zoek naar iets dat ze thuis niet vinden. B of Cen D cupjes zijn er genoeg te vinden; Maar ik wil iets extra, Je gaat toch ook naar het zuiden voor mooie stranden en goed weer, want dat is hier in belgie ook niet te vinden de laatste tijd. In de USA vind je wel zulke dames (meestal met siliconen) maar dat is net een brug te ver om naar toe te gaan en ze dan nog te vinden..Bij de duitser van Mabuhay club Kiewit Hasselt, nu in Helchteren geloof ik heb ik MONTANA eens ontmoet een 7 tal jaar geleden dat was een BUSENWUNDER,maar ze is nergens nog te bespeuren, een lief kind nodigde me uit om zelfs een uitstapje (terrasje)te maken met me in Hasselt.
    De Rozenhof is ook niet veel soeps; Steeds heb je er Gerda,doet zich voor als verpleegsterje , haar collega's noemen haar de MATRAS, en ze hangt altijd tot vervelens toe aan uw oren en ik moet haar niet ; wel gezelschap, maar niet kameren , mijn type niet.Ze doet de markt kapot voor haar collega's, want ziet u haar grijze audi TT staan, rijd je al liever door.Alabama ik hoop nog voor een goede hint, waar ik zo'n een USA type vind.zoals vergane gloriën: Candy Samples,Casey James,Topsy curvy, Busty Dusty, teddi Barret,Chelsea Charms, Minka,Maxi mouds, en ga zomaar verder; dat blijkt hier niet te vinden. En toch heb ik mijn jongeheer beloofd er zo ooit eentje te vinden. Dus collega's toffe wandelaars, geef maar een seintje als je een look a like moest weten in de streek tot Breda of Brussel. Verder wens ik u Alabama een prettige toertocht in het wandelstraatje van de Kempen en mooie momenten.
    Jansen ook de groetjes; en u weet Een lekker stuk hier ergens te vinden zoals boven aangehaald laat hier dan een seintje; want ik heb het mijn jonge heer beloofd; Mvg. Brederode

  10. #60
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    6 september 2017 @ 07:58
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Blonde toogdame Rio Grobbendonk,
    Mistery opgelost. Ben terplaatse geweest; De blonde nimf kamert niet.Navraag gedaan bij uitbater.Smalend antwoord, maar die rosse hier achter de toog moogt ge hebben voor 12,5 euro, en die 2,5 euro zal ze er zelf ook nog wel vanaf doen.Spitig voor mij van de rondborstige blonde dame.
    Langsgeweet in Rozenhof, zeer droevig , 2 korpulente negerinnen aanwezig = een Belgische 3 de keus. 2 Love niets te zien was te vroeg. En de Rio een 5 tal dames aanwezig allamaal 3 de keus, heel droevig. Geen investering waard echt droevig de laatste tijd op dat baantje. Hopelijk valt er nog eens een positief seintje hier op de site; van een ijsbeertje, waar ik mijn voorkeur type kan vinden. Ja iets zeldzaam is nu eenmaal moeilijk te vinden.Alvast bedankt aan alle collega ijsbeertjes en ik blijf hopen en duimen dat er vroeg of laat toch iets in de bus valt voor mij; ciao beste vrienden en collega ijsbeertjes; Mvg; brederode

  11. #61
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brederode Bekijk bericht
    Langsgeweet in Rozenhof, zeer droevig , 2 korpulente negerinnen aanwezig = een Belgische 3 de keus. 2 Love niets te zien was te vroeg. En de Rio een 5 tal dames aanwezig allamaal 3 de keus, heel droevig. Geen investering waard echt droevig de laatste tijd op dat baantje. Hopelijk valt er nog eens een positief seintje hier op de site; van een ijsbeertje, waar ik mijn voorkeur type kan vinden.
    Hoi Brederode,

    Je hebt volkomen gelijk,zowel de Rio,het Rozenhofje etc...is op dit moment erg bedroevend.Ik herinner mij nog de tijd meer als 10 jaar geleden dat bijvoorbeeld de Rio echt een toplocatie was.
    Destijds was er een enorme keuze aan dames en ook een prima sfeer in het cafe.
    Ikzelf ben een "Local" en vind het inderdaad daar op het baantje de laatste jaren echt waardeloos.
    Betreft jouw voorkeur voor dames met XXXXXL borsten zou ik eens een bezoekje brengen aan één der Duitste clubs,Alabama heeft al een goede tip gegeven over PHG en ik zou je dan mijn bescheiden tip geven om de Duitse club Golden Time ( zie forum Duitsland hier ) eens te bezoeken en naar Jenny vragen,deze dame heeft enorme Silicone loezen en ziet er geweldig uit.
    Succes!!

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  12. #62
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    ...en naar Jenny vragen,deze dame heeft enorme Silicone loezen en ziet er geweldig uit.
    Succes!!
    ...
    Ik heb gehoord, dat ze zelfs 'puur natuur' zouden zijn. Ik ben niet zo'n meloenenfan, maar als je er liefhebber van bent, lijkt me deze dame echt wel de moeite.

  13. #63
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brederode Bekijk bericht
    Beste Alabama,
    wat is de afkorting van PHG waar kan ik ze dan vinden, ben niet zo'n ervaren ijsbeertje, maar u lijkt me wel een toffe gast om met te praten;kameraden die elkaar helpen zo dienen echte ijsbeertjes te zijn genieten van het leven. Zo ziet u maar dat wandelaars of ijsbeertjes geen perverten of asocialen zijn. Doch op zoek naar iets dat ze thuis niet vinden. B of Cen D cupjes zijn er genoeg te vinden; Maar ik wil iets extra, Je gaat toch ook naar het zuiden voor mooie stranden en goed weer, want dat is hier in belgie ook niet te vinden de laatste tijd. In de USA vind je wel zulke dames (meestal met siliconen) maar dat is net een brug te ver om naar toe te gaan en ze dan nog te vinden..Bij de duitser van Mabuhay club Kiewit Hasselt, nu in Helchteren geloof ik heb ik MONTANA eens ontmoet een 7 tal jaar geleden dat was een BUSENWUNDER,maar ze is nergens nog te bespeuren, een lief kind nodigde me uit om zelfs een uitstapje (terrasje)te maken met me in Hasselt.
    De Rozenhof is ook niet veel soeps; Steeds heb je er Gerda,doet zich voor als verpleegsterje , haar collega's noemen haar de MATRAS, en ze hangt altijd tot vervelens toe aan uw oren en ik moet haar niet ; wel gezelschap, maar niet kameren , mijn type niet.Ze doet de markt kapot voor haar collega's, want ziet u haar grijze audi TT staan, rijd je al liever door.Alabama ik hoop nog voor een goede hint, waar ik zo'n een USA type vind.zoals vergane gloriën: Candy Samples,Casey James,Topsy curvy, Busty Dusty, teddi Barret,Chelsea Charms, Minka,Maxi mouds, en ga zomaar verder; dat blijkt hier niet te vinden. En toch heb ik mijn jongeheer beloofd er zo ooit eentje te vinden. Dus collega's toffe wandelaars, geef maar een seintje als je een look a like moest weten in de streek tot Breda of Brussel. Verder wens ik u Alabama een prettige toertocht in het wandelstraatje van de Kempen en mooie momenten.
    Jansen ook de groetjes; en u weet Een lekker stuk hier ergens te vinden zoals boven aangehaald laat hier dan een seintje; want ik heb het mijn jonge heer beloofd; Mvg. Brederode
    PHG staat voor Planet Happy Garden. Hier op het forum is veel en uitgebreide informatie te vinden over de gang van zaken in PHG en vergelijkbare clubs. Je gaat daar zeker wat vinden wat in de smaak valt. Is ook heel wat netter dan Mahubay en qua prijs volgens mij zelfs goedkoper dan Mahubay.
    PLECAT

  14. #64
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Hoi Brederode,

    Je hebt volkomen gelijk,zowel de Rio,het Rozenhofje etc...is op dit moment erg bedroevend.Ik herinner mij nog de tijd meer als 10 jaar geleden dat bijvoorbeeld de Rio echt een toplocatie was.
    Destijds was er een enorme keuze aan dames en ook een prima sfeer in het cafe.
    Ikzelf ben een "Local" en vind het inderdaad daar op het baantje de laatste jaren echt waardeloos.
    Betreft jouw voorkeur voor dames met XXXXXL borsten zou ik eens een bezoekje brengen aan één der Duitste clubs,Alabama heeft al een goede tip gegeven over PHG en ik zou je dan mijn bescheiden tip geven om de Duitse club Golden Time ( zie forum Duitsland hier ) eens te bezoeken en naar Jenny vragen,deze dame heeft enorme Silicone loezen en ziet er geweldig uit.
    Succes!!

    Grtz,Dolfie
    Denk dat deze café's hun beste tijd wel hebben gehad. Concurrentie van internetadvertenties is ook hevig. In plaats van de hele dag in de Rio te zitten, kunnen vrouwen ook via internet betaalde afspraken regelen.

    Het is/was voor mij ideaal als ik niet genoeg tijd had/heb om uren in Duitsland te hoeven en wel wat meer tijd tot mijn beschikking had/heb om het te houden bij een raambeurt. Ga er tegenwoordig echter vaker met volle zak dan met lege zak naar huis en dan heb ik het niet over mijn portemonnee.

    2love vond ik tot enige tijd terug nog weleens leuke dames, maar dat lijkt nu ook passé te zijn.
    PLECAT

  15. #65
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Nog eens gaan kijken naar Rozenhofke. De eeuwige Nicky (nu ook ACHTER de toog), Anita en Tina waren aanwezig, alsmede de voor miji nieuwe Ghanese Joyce en Suzy (of iets dergelijks). Er waren ook nog enkele tamelijk mooie blondjes aanwezig (rond de 40 schat ik zo). Ondanks dat alles heb ik het "Geschäft ungepoppt verlassen" zoals onze Duitse collega's dat zeggen...
    NB De kamerprijs is 30€. Er is naar het schijnt ook een hotelletje in de buurt, maar dat kost ongeveer 50€...
    NB Op de parking stond een Rolls, model 1960 of zo....

  16. Onderstaande 2 leden hebben Flurkman bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 6 december 2011),kary (27 oktober 2011)

  17. #66
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Last Online
    21 juni 2012 @ 21:57
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Allo Flurkie,gaat het hier om dat slanke Tinake,die er vroeger ook al werkte
    groetje Kary

  18. #67
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Ja, het is die Tina
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 november 2011 om 13:57 Reden: prive info

  19. Onderstaande leden hebben Flurkman bedankt voor deze bijdrage:

    kary (20 november 2011)

  20. #68
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard 21/11

    Na lange tijd ben ik gisteren, samen met mijn eeuwige compaan, nog eens binnengestapt in het Rozenhof. Mijn favo'tje aldaar, een Thais prulleke (hoe kan het anders ;-) ) herkende me meteen en heeft de rest van de avond aan mijn zijde doorgebracht. Het is eens iets anders dan de Duitse clubs, maar daarom zeker niet minder aangenaam. Een kamergang, na vele maanden, was een must en viel me tweehonderd procent mee. Herhalingsgevaar veeeeeel te groot :-D

  21. #69
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard 15/12

    nog eens een pitstopje gemaakt. Eerst aan de Rio gestopt, waar we een Braziliaanse schone, Kristina, opgepikt hebben voor mijn maat. Daarna samen naar 't Rozenhof. Mijn Thais 'Speeltje' wachte al vol ongeduld. Na een leuke avond terug huiswaarts.

  22. #70
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bief2 Bekijk bericht
    nog eens een pitstopje gemaakt. Eerst aan de Rio gestopt, waar we een Braziliaanse schone, Kristina, opgepikt hebben voor mijn maat. Daarna samen naar 't Rozenhof. Mijn Thais 'Speeltje' wachte al vol ongeduld. Na een leuke avond terug huiswaarts.
    Dat Thaise speeltje, heet die toevallig Toy ?
    Ben vorige week overdag nog wat gaan drinken in het Rozenhof. Waren toen een achttal dames aanwezig. Toyke wist me bijna te overhalen om naar boven te gaan maar er stond de dag nadien al een GT bezoek op het programma en heb het maar zo gelaten.
    De barman ken ik goed en die zei me dat de donderdag en vrijdagavonden het best zijn, zo vanaf 20 uur. Hij zei me dat er de avond voordien 28 dames aanwezig geweest waren. Na nieuwjaar zal ik dit wel eens onderzoeken want nu gaan de meeste Oost-Europese dames met verlof.

  23. #71
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Dat Thaise speeltje, heet die toevallig Toy ?
    Tja. What's in a name ;-)

  24. #72
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard 9/3

    Na lange tijd nog eens afgezakt naar het Rozenhof. Mijn speledingetje miste me.... tja, wat doe je dan?
    Samen met mijn eeuwige compaan naar ginder gereden. Bij binnenkomst werd hij onmiddellijk belaagd door een zwarte schone, Becky.
    Ze vroeg me al meteen of ik ook voor chocolade was, maar ik stelde haar teleur door mijn voorkeur voor Thaise kruiden te uiten.
    Na een tiental minuutjes was ze ook daar en ze week niet meer van mijn zijde voor de rest van de avond.
    De kamergang liet niet lang op zich wachten. Eens boven bleek dat ze me wel erg gemist had. Weinig prietpraat, maar meteen terzake.
    Een dik uur en een fantastisch orgasme later voegden we ons terug bij mijn maat en Becky. Veel tijd was er niet meer, nog een drankje, een afscheidskusje en we waren terug weg, richting thuis....

  25. #73
    Geregistreerd
    29 november 2005
    Last Online
    14 mei 2013 @ 21:31
    Locatie
    Grensstreek Belgie/nederland
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Welke 55 plus dames zitten er in Rio en het Rozenhof ???

  26. #74
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Last Online
    21 juni 2012 @ 21:57
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard


  27. #75
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    55 plus? Ga gewoon eens kijken. Een pint kost er ca 2 €
    Eventueel kan je er ook 2 van 30 jaar nemen...

 

 
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Living Room 468*60   Diamond 468*60