Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 173
  1. #26
    Geregistreerd
    29 mei 2009
    Last Online
    3 januari 2010 @ 17:28
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    't Rozenhofke is sinds gisterenavond terug open. Op de openingsreceptie was alvast veel volk, afwachten wat het in de toekomst zal geven. Ik vind het alvast een leuk cafe voor iets te komen drinken, wat te kletsen en ... (je weet wel).

  2. #27
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Gisteren ging de zaak terug open, en zij die dachten in een volledig heringerichte zaak te belanden moet ik teleurstellen. Het Rozenhof heeft nog steeds de sfeerloze en smaakloze indruk van voor de verbouwingen. Trouwens is er van de verbouwingen op het gelijkvloers niet veel te merken. Alles is als vanouds+. De ouwe toog de antiek uitziende houten balkjes aan het plafond en de dito “zitboxen”. Alles is wel opgefrist (laagje verf) en de bijlokalen zijn wat meer open geworden. Dus eigenlijk is er bijna niets veranderd op het gelijkvloers. De WC heb ik niet bezocht, en naar verluid zouden de kamers wel grondig zijn aangepakt, maar daar was ik even niet.
    Er was een receptie aan de gang, meteen toen ik binnen kwam drukte een ober me een glas witte wijn in de hand, op zich niets verkeerd maar de wijn was warm en van niet al te degelijk kwaliteit. De hapjes die werden aangeboden zagen er overjaars uit, niet dat ze niet vers waren maar ze leken wel met een teletijdmachine ergens in de jaren 70 zijn opgehaald. Er was zowat vanalles eetbaars maar in de 21ste eeuw zijn we andere zaken gewoon. Koude scampi zonder bv dipsausje is niet wat je op een receptie mag verwachten. De obers (ingehuurd?) waren nogal nors en vlogen met hun dienbladen de zaak door, vaak had je niet de kans om een hapje te nemen en de “warme” hapjes waren lauw.
    Kort samengevat, de receptie stelde niet veel voor hoewel 2 bezoekers zich volpropte met alles dat er te krijgen was. Ze hadden hun strategisch opgesteld in het bijzaaltje waar de hapjes werden klaar gemaakt. Ze graaide gewoon alles wat ze eetbaar vonden zo van de schotel nog voor de ober er een rondje mee kon maken. Ik heb een paar woorden voor dit soort mensen, profiteurs en schoeffels.
    Nu ja zo een zaak moet het hebben van de vrouwen zeker, en die waren er ook, vooral diegene die er vroeger ook al waren, en diegene die een tijdje in de 2 Love aan de kost kwamen zijn ook terug naar hun vertrouwde plekje gekomen. Of er iets degelijks tussen zat, wel kort, zeer beperkt.
    Geen enkel jong ding te bespeuren, de jongste schat ik 35 maar de meerderheid was de 40 en zelfs 50 al voorbij. Een 2 tal zag ik wel zitten maar die waren druk in gesprek met andere mannen dus liet het maar voor wat het was.
    Mannen waren er trouwens in overvloed, veel te veel voor het aantal vrouwen trouwens, en dat uur dat ik er was zag ik zeer weinig beweging richting kamer. Nu ja wat wil je met dit aanbod. Veel van die kerels waren enkel uit op hapjes en drank (niet zo erg als die twee in het zaaltje) maar ze graaide toch ook gretig naar alles dat eetbaar was.
    Het is trouwens jammer dat niemand in de bijlokaaltjes ging staan. Het café zelf was zo overvol dat je er praktisch geen adem kon halen, en in de zaaltjes zag je geen kat. Hoewel er alles OK was. Leuke receptietafeltjes met wat knabbels op (chips ed) maar blijkbaar had niemand zin om daar wat te gaan kletsen.
    Dus na een uur de zaak verlaten. De parking stond proppens vol en toen ik wegreed moest ik slalommen tussen de aankomende wagens.
    Besluit. In de café zelf is er weinig veranderd. Zelfde oubollige interieur zelfde vrouwen andere uitbater. Als het echt een succes wil worden zullen ze toch eens wat jonger en spontaner vlees moeten binnen halen. Hopelijk zijn de nieuwe kamers wel een verademing, maar dat zal ik pas kunnen vaststellen als er degelijk vlees in de zaak zit.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  3. #28
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Als er een zaak echt te lijden heeft onder de heropening van het Rozenhof (en het openen van 2 love een tijd geleden) dan zal het de Rio wel zijn. Er was bijna niets te beleven, enkel niet uitziende vrouwen en enkel mannen die duidelijk enkel kwamen om een glas te drinken en een babbeltje te slaan. Ik dronk dus mijn drankje uit en wou langs de achterdeur (via het toilet) de zaak verlaten. Daar kwam net een girl next door type af die me met een zwaar accent aansprak. Ze zag er nog best goed uit, ze stelde zich voor als Olga uit Rusland (heten die meiden daar nu allemaal Olga of wat).
    Daar de zin hoog was, ik nog nooit een slechte ervaring had met een Russin en deze er nog best goed uitzag vroeg ik wat de vroeg. 75€ zei ze voor PZC TZ NMC knuffelen en als het maar geen pijn deed en dat ze niet op de klok keek. Ik waande me even in Duitsland, maar daar was ze ietsje te oud voor, hoewel je dit soort vrouwen ook wel eens kan tegen het lijf lopen in een FKK of saunaclub.
    Vlug de kamer betaald en de deur was nog niet goed dicht of Olga draaide me een tong alsof haar leven ervan afhing. Kortweg zo hebben we het graag. Na het elkaar uitkleden (bijna afrukken van elkaars kledij) en een wasje aan de lavabo rolden we samen op het bed. Ik heb het al meermaals geschreven, volgens mij is er iets in dat Russisch drinkwater, want hoe die Russinnen kunnen pijpen, het is niet normaal.
    Haar doen ophouden want de druk werd wat groot ze greef naar een rubbertje maar daar was ik voorlopig nog niet aan toe. Ik wou dat Russisch poesje proeven, dat had ze duidelijk niet verwacht, ze was blij verrast bleek later, en of het nu fake was of echt dat laat ik in het midden. Eén zaak is zeker ik proefde echte pussy juce en dat was lekker. Ze spon al een krolse kat en leek te genieten van mijn befwerk. Uiteindelijk kreude ze het binnensmonds uit, trok me naar boven en ik kreeg weer zo een fantastische Russische tongzoen.
    Ik moest haar poesje even met rust laten zei ze want ze kon even niets verdragen, dus pijpte ze me weer van deze wereld. Na een tijdje draaide ze haar poesje weer over me, zo kon ik haar ook nog eens laten genieten van mijn tongwerk.
    Uiteindelijk ging het jasje dan toch aan. Ze kroop boven op me, wat later ik op haar, dan in doggy, dan zij weer op me en het rubbertje gevuld toen ik al tongzoenend boven op haar lag. Tjonge dit was me de sessie wel. Wat niet vaak mag, maar bij Olga dus wel kan, is nog even blijven ziten in het poesje na het klaarkomen. Weer TZ we samen alsof ons leven ervan afhing en we bleven nog een tijdje in elkanders armen na genieten. Na een klein uur (zeg maar minstens 50 minuten) voldaan na het wassen onze kleren aan getrokken en met de gedachte deze ziet me nog weer, de zaak verlaten.
    Wat bleek uit te draaien op een flop, werd toch nog een leuke geile dag.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  4. #29
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Last Online
    19 december 2011 @ 17:51
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heb de kamers in het rozenhofke al bezocht en ik moet eerlijk zeggen dat men er wel werk van heeft gemaakt. Op de verdieping van de kamers is op enkele dingen na bijna niets meer zoals het vroeger was. De kamers op zich zijn behoorlijk ingericht en hebben allen een deftige douche en lavabo. Bedden zijn allemaal nieuw etc... Op het gelijkvloers vallen vooral de toiletten op die volledig onder handen zijn genomen, alles nieuw en degelijk. Nu hopen dat er wat lekkere grieten zitten. Kan ik is ff binnenspringen...! Ben er trouwens deze week enkele keren voorbijgereden en de parking was elke keer redelijk goed gevuld.

  5. #30
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Rozenhofke.

    Wat Josef zich afvraagt is of bar Rio in Grobbendonk nog bestaat?
    Ben daar vroeger wel eens meerderen keren geweest.
    Ben daar 1 maal boven op de kamer geweest ! Maar dat vond ik wat sober/ouderwets er uit zien.
    Anderen keren ging ik naar een [club] kamer verhuur,dat was wel lux met zwembad.
    Ook ben ik wel eens een helen avond/nacht met een dame naar parenclub Queens in Grobbendonk of Hoeve Bornedries in Sint Truiden geweest.
    En deze dames pikte ik dan op in bar Rio.

  6. #31
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josef Bekijk bericht
    Wat Josef zich afvraagt is of bar Rio in Grobbendonk nog bestaat?
    Ben daar vroeger wel eens meerderen keren geweest.
    Ben daar 1 maal boven op de kamer geweest ! Maar dat vond ik wat sober/ouderwets er uit zien.
    Anderen keren ging ik naar een [club] kamer verhuur,dat was wel lux met zwembad.
    Ook ben ik wel eens een helen avond/nacht met een dame naar parenclub Queens in Grobbendonk of Hoeve Bornedries in Sint Truiden geweest.
    En deze dames pikte ik dan op in bar Rio.
    De Rio bestaat nog ja. De kamers zijn netjes maar sober dat is waar.
    Je moet wel geluk hebben met de dames, ik ben er vrijdag geweest om Russische Olga te zien, maar die zou pas tegen de avond komen. Verder zat er niets binnen dat me kon bekoren.
    In het Rozenhof was het nog erger. oude zelfs niet opgetutte tantes en een man of 7.
    De toiletten in het Rozenhof zijn nieuw ook de kamers zouden nu 100% Ok zijn allen met douche. 't Is maar van horen zeggen hoor.
    Blijkbaar ga je beter later op de dag.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  7. #32
    Geregistreerd
    16 juli 2007
    Last Online
    16 maart 2011 @ 22:51
    Locatie
    antwerpse
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard rio

    hallo ijsberen.
    ben woensdag 16/12 eens naar de rio geweest .
    was er vrij rustig maar ben er met een dame van in de 40 mee naar boven geweest en moet zeggen was een fantastische vrouw die niet op de tijd keek en er zeer goed van kon genieten ze is meerdere keren klaar gekomen en na de daad hebben we nog heerlijk geknuffeld is zeker voor herhaling vatbaar en ga deze week nog eens langs.
    was een blondje sexy gekleed en een slipje vol goesting

  8. #33
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Last Online
    18 maart 2024 @ 09:53
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heeft er iemand ervaring met de Turkse Maria(23 jaar) in 2love?

  9. #34
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tarzan Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervaring met de Turkse Maria(23 jaar) in 2love?
    vraagt 100/ half uur zegt na 15 minuten dat eerste half uur op is en wil eerst 100 extra voor ze verder wil doen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  10. #35
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Vandaag dus begonnen in de Rio. Vroeg klaar op kantoor, dus had nog wat tijd over voor ik in het SKW moest zijn. Via Herentals de leukste baan van de Kempen opgereden.

    Rozenhof was het aardig druk gezien het aantal auto's op de parking. 2 love stonden een handvol auto's op de parking en dus maar naar de RIo gegaan.

    Het was gezellig druk. Aantal mensen die ik daar vaker heb gezien en wat dames. Ook wat dames die ik nog niet eerder had gezien. Komt omdat ik meestal vroeg op de middag kom. Dan zitten er over het algemeen minder dames heb ik de indruk. Er werd flink gekamerd. Dames die net weer van boven naar beneden gingen, hadden nog geen 30 minuten nodig om weer een nieuw slachtoffer mee naar boven te nemen.

    Een dame met kort blond haar viel me op. Is dit Olga? Ze leek me Russisch te zijn, kleine tatoeage op de achterkant van de schouder en ze was er met 'n vriendin (brunette).

    Zag ook 'n schattig meisje met een mokka-kleurtje zitten. Mollig, maar alles zat op de juiste plaatsen zullen we maar zeggen. Ze lijkt me Braziliaans te zijn. Verder nog een heel mooi, lang en slank Vlaams meisje gezien. Echt een lust voor het oog, maar constant bezet natuurlijk.

    Paar dames probeerden het nog wel, maar ik wilde me nog even sparen voor het SKW. Had wel wat tijd, maar inmiddels niet zoveel tijd meer om uitgebreid te kameren.

    Al met al weer wat gezien waar ik een volgende keer werk van kan maken.

  11. #36
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Nog eentje van begin augustus:

    Gisteren vroeg klaar met werken, dus gelegenheid genoeg om ´s middags nog wat leuks te doen. Amsterdam mijd ik sowieso, dus dat is geen optie. Den Haag en Rotterdam zou een hoop zoeken betekenen en dat doe ik liever ´s avonds achter de PC.
    Zandpad dan maar? Eigenlijk weinig trek in een standaardbezoekje: 50 euro betalen, flink “onderhandelen” over dingen die 9 van de 10 keer niet waar worden gemaakt, een “gesprek” met een dame die amper Engels spreekt, laat staan Nederlands en na 20 minuten weer buiten. Vandaag tijd genoeg en aardig weer, dan is het zonde om je af te laten schepen met 20 minuten.
    Gewoon op een terrasje gaan zitten? Daar dacht mijn navigatiesysteem anders over. De rit naar huis zal via Grobbendonk gaan, klein ommetje maken via de Vlaamse kempen is wel de moeite op ’n redelijke zomermiddag en bij de afslag Herentals-West / Grobbendonk heb je de grootste openlucht speeltuin van de Kempen, de Lierse Steenweg.
    Eerst een ritje gemaakt over de Lierse Steenweg. Eerst langs Chardon, een beruchte bar in het Herentalse. Het was wel open, maar er stond slechts een auto voor de deur. Een fonkelnieuwe, dikke BMW. Waarschijnlijk van de uitbater. Daarna nog wat uitzuipbars, die laat ik altijd links liggen. Vreemde eend in de bijt is 2love. Het lijkt een dure uitzuipbar, maar is vergelijkbaar met ’t Rozenhof en Rio. Bij het Rozenhof de auto gekeerd, parking van het Rozenhof stond al goed vol en dat voor een woensdagmiddag. De hele straat weer terug gereden, opletten voor een flitskast, want hoe leg je zo’n verkeersbon thuis uit en dan naar Rio. Gewillig draait de auto de parking op. De parking stond goed vol. Geen dure auto’s, veel oudere modellen en wat middenklassers. Dat is het leuke van Rio: gezelligheid, plezier op de kamer en wat drinken tegen redelijke prijzen. Een biertje kost 1 euro 70 en als je ’n dame een drankje inviteert dan bestellen ze in het duurste geval een wijntje van een euro of 3. Binnen zat het ook aardig vol. De verhouding man-vrouw was prima en iedereen had het naar zijn zin.
    De mooie Sara was er gelukkig ook. Bij haar aangeschoven en wat gebabbeld over koetjes en kalfjes. Vanaf morgen begint haar vakantie in verband met de Ramadan. Voorlopig de laatste kans om nog eens plezier met haar te maken. Na een uurtje gezellig gebabbeld te hebben, kon ik me niet meer inhouden en zijn we naar boven gegaan. Gelukkig was er nog een kamer vrij. De overige kamers waren allemaal bezet. Dat gebeurt ook niet altijd hier. Eerst even lekker gedouched, daarna heeft ze me heerlijk gepijpt (zonder rubber) en hebben we wat geknuffeld waarbij de Kapitein lekker dicht tegen het piratengrotje aan mocht kruipen. Daarna lekker in de missionaris en doggy style en nog even samen uit liggen puffen. Lekker even douchen en daarna nog even buiten op het terras gezeten. Nog wat gebabbeld, moet het even 4 weken zonder haar kunsten doen. Natuurlijk zullen we elkaar wel spreken, maar sex mag niet tijdens de Ramadan.
    Uiteindelijk voldaan het cafe verlaten, de auto ingestapt en de parking afgereden. In plaats van de snelweg, een binnendoor gegaan richting Herentals. Er stond een behoorlijke file op de E313 en over de Lierse Steenweg rijden is geen straf: beetje kijken waar het druk is, misschien vang je een glimp op van in- en uitgaande dames. Een beetje rondkijken zodat we weten wat we de komende 4 weken kunnen doen als de weg naar huis weer eens via Grobbendonk loopt.
    Onderweg zag ik dat Bar Landjuweel te koop stond. Voor de geinteresseerden: www.debaco.be en dan een huis met rieten kap in Lichtaart/Kasterlee. Prijs is EUR 420.000,00 en uit de foto’s is wel op te maken dat dit geen gewoon huisje is.
    Al met al een mooie middag. 125 euro betaald voor een uur Sara, 35 euro voor de kamer en een euro of 15 voor drankjes. Ze heeft me heerlijk gepijpt, een geweldige GFE, lekkere sex gehad en gezellig gebabbeld. Al met al de 175 euro meer dan waard. In een uitzuipbar kost de sex ongeveer even veel, de drankjes het tienvoudige en geniet je uiteindelijk net wat minder.

  12. #37
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Laat even weten wanneer zei terug is en hoeveel dames waren er ongeveer op die woensdagmiddag ?

    Ik was net even geweest om een pint te pakken op het oude Petrol station in Beerse.
    ga daar maandag avond even terug nu was daar alleen de bardame aanwezig omdat ze pas rond 15.00 opengaan.

  13. #38
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Sara gaf me aan dat ik haar vanaf 15-9 daar weer kan verwachten. Die woensdagmiddag waren er ongeveer 10 dames binnen, waarvan er een stuk of 3 me echt de moeite leken.

    Petrol Station kom ik geregeld voorbij, nooit binnen geweest. Altijd gedacht dat het een uitzuipbar is.... Wat zijn de prijzen in de Petrol?

  14. #39
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Vermoedelijk a.s. vrijdag naar de Rio om te kijken of Sara er weer is.

  15. #40
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Ben er geweest, maar geen Sara te zijn. De parkeerplaats zat ram vol, ook 'n aantal auto's met Nederlandse en Duitse platen.

    Binnen was het ook flink afgeladen. Paar groepen bouwvakkers die na het werk 'n pintje komen drinken, wat mannen alleen die duidelijk niet alleen voor 'n pintje kwamen en 'n aantal dames: de Thaise dame zat weer bij de flipperkast, Olga en haar vriendin hingen weer bij de doorgang naar de WC en aan de toog zaten 'n aantal oudere, Vlaamse dames met gezelschap. Een aantal van hen waren echt al over de 60.

    Er werd weinig gekamerd. Vrijdag is dan ook niet de beste dag om naar de Rio te gaan. Veel pintjesdrinkers en dus relatief weinig dames.

    Nog even bij 't Rozenhofke binnengeweest: dames zijn daar 'n stuk meer op jacht. Een Vlaamse had d'r hand al vrij snel in m'n kruis zitten en vroeg 50 euro voor wat lol boven, Italiaanse Laura deed het voor niet minder dan 100. Van afstand zag ze er lekker uit, van dichtbij leek ze 'n jaar of ouder te zijn dan ik van afstand had ingeschat.

    Verder een triestige sfeer in vergelijking met de Rio. Met mij waren er nog wel wat mensen van de Rio naar 't Rozenhofke gehopt. Volgende keer maar beter 'n keer tussen maandag en donderdag gaan kijken. Als het even meezit, ben ik a.s. dinsdag in de buurt.

  16. #41
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Vandaag terechtgekomen in de Rio. De rit van werk naar huis viel wat tegen, veel meer file dan normaal en heb behoorlijk lang vastgestaan op de ring Rotterdam. Meteen vanuit de file thuis op de bank ploffen trekt me niet, dus toch maar even aangemeerd bij het leukste café van Grobbendonk, de Rio.

    Het was er niet druk. Eigenlijk stukken beter te doen dan vrijdag laat op de middag / vroeg op de avond. Weinig pintjesdrinkers en meer dames dan heren aanwezig. Ik herkende wat dames die er altijd zitten, zag de wat oudere Thaise met haar net iets te korte rokje zitten en trof ook Sara aan.

    Zeppos58 heeft het bij het rechte eind. Weet niet of hij het heeft over dezelfde Sara als deze Sara, maar ze komt niet alleen in de Rio. Sara ziet er goed uit, is aan de Liersesteenweg een van de toppers en dag in, dag uit in de Rio zitten nodigt ook weleens uit tot wat afwisseling. Ze klust af en toe bij in 'n bar in Ninove. Daar zet ze dan even haar principes voorbij en gaat ze aan de champagne. Weinig actie, veel drinken en dus goed verdienen. Beetje op los vast basis. Ze is eigen baas en komt dus her en der. Nu weer voorlopig in de Rio en dat sowieso tot november. Afwachten of dat ook gaat gebeuren. Een paar dagen zonder veel actie en deze dames verkassen, omdat ze elders wel denken die centen te kunnen pakken.

    Had eigenlijk geen tijd voor een sessie, maar ze heeft het toch voor elkaar gekregen. Ze heeft me flink staan opgeilen in het cafe en kon dus weinig anders doen dan toch maar de sleutel te vragen. Naar boven geweest en 'n prima sessie gehad. Op weg naar boven al flink getongzoend. Elkaar eerst even netjes gewassen, lekker zoenpartij, ze heeft me heerlijk gezogen zonder rubbertje, daarna missionaris en het daarna doggy afgemaakt. Prima sessie. Sara vraagt wat meer dan de andere dames in de Rio, maar is ook 'n stuk jonger, meer m'n type en over de prestaties boven op het kamertje valt niets af te dingen.

    A.s. vrijdag ben ik weer in de buurt en als ik dan op safe wil spelen, dan wip ik wel weer even langs.

    Parking van ´t Rozenhofke was aardig gevuld. Dan zou je zeggen dat er toch schoner vlees binnen loopt dan de vorige keer dat ik er was. Neem tenminste aan dat de mensen er niet komen voor de geweldige ambiance en de goede muziek.

  17. #42
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    De baan Herentals Lier ken ik dus, ik kom zomel in Rio, 2-Love als het Rozenhof. En in elk huis heb ik mijn toppertje.
    Zolas ik elders al schreef is dat in de Rio ongetwijfeld de Russische Olga. In 2-Love de ook al Russische Helena met haar vettige lekkere olie massages maar ook in het Rozenhof heb ik al geruime tijd mijn topmeid.
    ZE is er op donder- en vrijdag en als ze je kent geeft ze haar nummer en komt ze op verzoek ook op dins- of woensdag.
    Ze is zo Vlaams als wat, blond, slank en heet Emely , of ze laat zich zo noemen.
    Ben al vaak met haar op kamer geweest en ze is tot nu toe de enige echt goede ervaring in het Rozenhof. Ze is een niet jagende meid. Zit meestal aan de lange zijde van de toog tegenover de haard. En wacht tot iemand haar aanspreekt.
    Na een babbel moet je zelf vragen of ze naar de kamer wil, dat doe en deed ik ook.
    Ik vroeg dan een sleutel kost je 30€ en naar boven dan.
    Meteen op de kamer een dikke knuffel en lekkere TZ.
    Na het betalen van de 75€ die ze vroeg uit de kleren gesprongen. Ze waste me vakkundig met zo een busje van uit de apotheek. Speciale “zeep” voor de intieme zone van een vrouw. Eigenlijk goed, want dit product is geen zeep, het droogt niet uit dus veel minder kans op irritatie en alle nadelige gevolgen van dien. Eigenlijk zouden meer DVP’s dit moeten gebruiken, en wij mannen ook. Teveel zeep is echt niet goed voor de gevoelige delen.
    Nu ja al TZ op het bed terecht gekomen en meteen een zeer goede pijpbeurt gekregen. Emely van je echt naar een andere wereld pijpen. Ik denk dat indien je ze laat verder doen het toppunt vrij snel zou kunnen bereikt worden. Ze pijpt namelijk zonder, en daar krijg je een heel ander gevoel bij van bij pijpen met condoom.
    Ik wou haar poesje proeven en daar had ze geen bezwaar tegen. Lekker proper ding dat snel echt vrouwelijk gaat smaken. Ik dacht eerst dat ze echt aan het faken was maar na een tijdje dacht ik dat ze er wel echt van genoot. Ik ging verder en verder en verder en hoe langer ik haar likte hoe beter ze reageerde.
    Je kan echt lang doorgaan met likken, ze kijkt toch niet op de klok als ze het echt prettig vindt. Tijdens het likken ook vingertje in het natte gleufje gestoken en daarna twee en drie, maar op gevinger reageerde ze niet echt goed. Ook niet slecht hoor, maar er zijn vrouwen die hiervan echt kunnen genieten, er zijn er anderen, zoals Emely, die het niets doet.
    Waar ik wel prijs had was bij het spelen met haar tepels, kaar klitje likken en terwijl met haat “tjoepen” spelen zoals ze haar tepels zelf noemt, geeft haar wel een goed gevoel en help bij het klaarkomen.
    Nu heb ik steeds zeer lang aan haar klitje liggen likken, en op één keer na kwam ze na een lange tijd klaar. Ik denk dat het echt was, dit keer wel, omdat ze echt overgevoelig was nadien en ook omdat ze tijdens één van onze vrijpartijen zei. “Stop maar, het gaat toch niet lukken vandaag, ik ben te gespannen”
    Na het klaarlikken terug een geweldige pijpbeurt mogen ervaren en toen ging er vakkundig, zonder ik het echt voelde, een rubbertje over.
    Nadien dat sappige poesje binnen gedrongen en een paar keer van standje veranderd. De ene keer gekomen in missionaris, de andere keer in doggy of girl on top of lepeltje …… enz.
    Gewoon een zalige meid waar je lekker lang mee kan seksen voor 75€.
    Tijden op kamer met haar variëren van 45min tot zelfs eens 1u30. Ik vond dat ze dan wel een extraatje verdiende.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  18. #43
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Gisteren weer even uitgeweken naar de baan van verderf tussen Lier en Herentals. Het was een uur of 12 toen ik weer terug was vanuit Grefrath en dus nog tijd genoeg om hier een kijkje te nemen.

    Rozenhof en 2love hadden een volle parking, maar ik begon met de Rio. Parking stond vol, maar binnen was er weinig te zien. 2 mannen en 2 vrouwen binnen. Die hadden elkaar al gevonden en die vrouwen waren niet echt mijn smaak, dus pintje leeggedronken en naar de volgende halte gegaan.

    Het valt me op dat Privilege niet open was. Dat valt me de laatste tijd vaker op. Wellicht kunnen we hier binnenkort iets nieuwsverwachten? 't Hazenpad was wel weer open.

    De volgende halte was 2 love. Parking opgedraaid en die stond aardig vol. Binnen was het ook volle bak. Luide muziek, aan de bar was het vol, er werd gedanst en de banken zaten ook vol. Ik waande me even in de Pussycat van Balthazar Boma. De meeste dames hadden hun "slachtoffer" al gevonden. Heb weinig beweging richting de kamers gezien overigens.

    Wel voldoende dames die een voldoende scoren. De mooiere dames zijn mooier dan de dames in de Rio en de ondergrens ligt hier ook een stuk hoger. Wat Oosteuropees ogende dames, wat Latina's, wat Vlaamse dames. Kortom: vanalles wat.

    Wat gedronken en weggegaan. Buiten op de parkeerplaats werd ik aangesproken door een wat oudere Colombiaanse (jaar of 35). Ze had mooie borsten (met hulp van de dokter) en 'n lekkere kont, dus vooruit met de geit. Ze heeft me daarna heerlijk gezogen in de auto in 'n zijstraatje een stuk voorbij 't Rozenhof. Ze werkt in het weekend wel vaker in 2love en zou uit Gent komen.
    PLECAT

  19. #44
    Geregistreerd
    24 maart 2011
    Last Online
    7 juni 2012 @ 17:28
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik heb er wel eens een oudere (+- 45) latino ontmoet met halflang zwart haar,ze spreekt engels en gebroken nederlands. ik geloof dat ze half braziliaans is (niet echt donker, eerder mokka), een beetje bitchy maar wel sympathiek. Ik dacht dat ze Claudia noemde,maar weet t niet zeker...iemand enig idee waar ze nu uithangt ? en heeft een van jullie er ervaring mee? zou haar graag nog eens willen ontmoeten, en meer..

  20. #45
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lexul Bekijk bericht
    ik heb er wel eens een oudere (+- 45) latino ontmoet met halflang zwart haar,ze spreekt engels en gebroken nederlands. ik geloof dat ze half braziliaans is (niet echt donker, eerder mokka), een beetje bitchy maar wel sympathiek. Ik dacht dat ze Claudia noemde,maar weet t niet zeker...iemand enig idee waar ze nu uithangt ? en heeft een van jullie er ervaring mee? zou haar graag nog eens willen ontmoeten, en meer..
    Ik hoop voor jou dat je een 'latinA' bedoelde ;-)

  21. #46
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Last Online
    21 juni 2012 @ 21:57
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik ben op zoek naar een tina zat die er vandaag ook ,of is die ook verdwenen met de noorderzon.

  22. #47
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Neen die van de Noorderzon heten Peggy, Femke, Simone en Julia:wink:
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  23. #48
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kary Bekijk bericht
    ik ben op zoek naar een tina zat die er vandaag ook ,of is die ook verdwenen met de noorderzon.
    Heb je wat meer details? Dit is zoeken naar een speld in een hooiberg.

    Die Roemeense die ik de laatste keer pakte heb ik er ook niet meer aangetroffen. Da's een beetje het vervelende van "de weg tussen Herentals en Lier". Veel dames op doorreis. Leuke is wel dat er altijd wat nieuws zit en het is altijd weer de vraag of er uberhaupt iets do-able tussen zit.
    PLECAT

  24. #49
    Geregistreerd
    25 oktober 2010
    Last Online
    7 mei 2015 @ 13:40
    Locatie
    Schipperskwartier, Antwerpen
    Berichten
    111
    Discussies
    22
    Thanks
    43
    Thanked
    40 in 27 posts

    Standaard

    Inderdaad Alabama veel dames op doorreis, maar zelden zit er een dame naar mijn smaak tussen...
    In Café 2 love, is er soms op vrijdagavond wel wat te beleven. Wel op passen voor die marcel want die geeft niet altijd correct weer.
    Vroeger liepen daar twee Marokkaanse hertjes rond. Van 1 van de 2 was de service zeer goed te noemen.
    Deze zijn helaas ook al lang vertrokken.

    Roberto
    Robert aka "The Crazy One"

  25. #50
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roberto1989 Bekijk bericht
    Inderdaad Alabama veel dames op doorreis, maar zelden zit er een dame naar mijn smaak tussen...
    In Café 2 love, is er soms op vrijdagavond wel wat te beleven. Wel op passen voor die marcel want die geeft niet altijd correct weer.
    Vroeger liepen daar twee Marokkaanse hertjes rond. Van 1 van de 2 was de service zeer goed te noemen.
    Deze zijn helaas ook al lang vertrokken.

    Roberto

    Het beste kun je afrekenen bij Henk. Dat is een correcte vent. Je moet er mazzel hebben. Soms weet je niet wie te kiezen, soms niet hoe snel weer weg te zijn. Laatste keren dat ik er was liepen er wat Roemeense dames rond en die zagen er prima uit.

    Even vaak pech gehad. Met name in de Rio is het huilen met de pet op de laatste tijd.
    PLECAT

 

 
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.

Babylon 468*60