Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 173 van 173
  1. #151
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Volle parking aan Rozenhof vorige week
    Binnen echter alleen vrouwen op leeftijd en veel klanten

  2. #152
    Geregistreerd
    13 mei 2008
    Last Online
    3 september 2023 @ 10:12
    Berichten
    32
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    55 in 8 posts

    Standaard

    Toen ik deze dinsdagmiddag in de buurt was, kon ik de Rozenhof opnieuw bezoeken.

    Toen ik om 14.30 uur aankwam, vroeg ik om een bruisend water, 2,50 euro.

    Toen ging ik aan de tafel tegenover de bar en naast de open haard zitten. Het voordeel van deze tafel, net als van de bar aan de straatkant, is dat je kunt zien wie er op en neer komt. Het is vooral belangrijk om te zien wie er naar beneden komt, want het kan je favoriete meisje/vrouw zijn, en dan bij haar te komen voordat iemand anders haar harpoeneert.

    Enkele mooie jonge vrouwen, 20+, kwamen mij hun diensten aanbieden, die ik beleefd afsloeg, omdat ik daar op iemand wachtte. - Ja, als 60-plusser, geef ik de voorkeur aan rijpere vrouwen met ervaring en gematigde tarieven.

    Zoals ze zeggen, "meer Kwaliteit (van service), en voor een goedkopere Prijs..."

    Ik vond een blondje leuk, maar ze ging met een man naar de rookkamer. Zij bleef daar lange tijd, en ging niet met hem mee naar boven. Toen ze terugkwam, ging ze aan het eind van de bar zitten, aan de rechterkant, tussen twee klanten die ze leek te kennen. - Nou, wat maakt het ook uit...

    Toen kwam een mooie en slanke blonde vrouw binnen met een zwart leren jasje, zwarte rok en zwarte kousen, ± 35-40 jaar oud. Staande voor de open haard met uitzicht op de bar, verkende zij het tafereel. Ze draaide haar hoofd naar rechts, naar de tafel waar ik zat, en onze blikken ontmoetten elkaar even.

    Ongelukkig ging zij naar de rechterkant van de bar bij een man van haar kennissenkring en bestelde een thee.

    Toen de tijd verstreek en de man in kwestie geen zin had om met haar naar boven te gaan, keek ze me even aan, en ik glimlachte naar haar, alsof ik wilde zeggen: "Mijn Schoonheid, wanneer je maar wilt, zal ik graag met je mee naar boven gaan.

    Haar kopje thee was leeg, ze kwam tegenover me zitten. Zo kwam ik te weten dat haar naam Chantal was.

    Na een paar minuten het verleidingsspel gespeeld te hebben, tot grote jaloezie van de meer dan 20 meisjes, stonden we op om een kamersleutel te halen (30 euro), en daar waren we, de trap op naar de hemel.

    Bij de ingang van het paradijs bood ze me 100 euro voor een half uur, of 150 euro met een massage van een uur.

    Geen zorgen. Omdat ik de mooie Chantal zo mooi vond, nam ik het uur. En we verkenden de Kama-Sutra.
    Mooie Chantal houdt van seks, "één op één", en nadat we allebei een leuke, sociale tijd hadden gehad, vertelden we elkaar over ons persoonlijke en seksuele leven.

    We verlieten de kamer 1,5 uur na binnenkomst.


    Dus, om haar terug te vinden, vertelde Chantal me dat ze één keer per week naar de Rozenhof komt, om de maandag, dan om de dinsdag.

    Ik kijk ernaar uit om je snel weer te zien, lieve mooie Chantal!

    :-)

  3. Onderstaande 12 leden hebben Jonas009 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 november 2021),bearforoneday (17 november 2021),eikels (19 november 2021),Kwakje (17 november 2021),lustman ( 7 december 2021),Massi (17 november 2021),mentholbear ( 1 december 2021),Patjax (17 november 2021),pret (17 november 2021),Shakir (17 november 2021),sofaking (17 november 2021),Wentelt Eefje (17 november 2021)

  4. #153
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 08:28
    Berichten
    244
    Discussies
    1
    Thanks
    449
    Thanked
    384 in 137 posts

    Standaard

    De eerste maal dat ik schrijf over deze zaak . Ik kom hier regelmatig maar dit eigenlijk enkel om een koffie of een biertje te drinken. Deze zaak is tekort gelegen van bij mij thuis en had dus mij voorgenomen nooit hier op een kamer te gaan. Dat is me steeds gelukt omdat er ook geen type dame rond liep voor mij. Nu moet ik zeggen de laatste weken zie ik hier toch dames die ik vroeger totaal niet gezien heb hier. De oude garde is er nog steeds type huismoeder en de iets oudere dames. Nu zie je ook dames van 20-30 jaar. Van dun tot dikker en donkerder. Nu komt het natuurlijk: woensdag aan de praat geraakt met een bulgaarse dame die goed Nederlands praat, altijd handig. Annie noemt ze ,33 jaar. De meest naturelle dame vind in. Geen opgespoten lippen, borsten enz. Alleen een paar tattoos . Het was zo leuk dat ik donderdag terug ben gegaan en mijn principes opzij heb gezet en een uurtje op de kamer geweest. Dit was goed tot zeer goed. Pijpen wel met condoom. 30€ voor kamer en zij vroeg en ik doe daar niet moeilijk over : 100 voor 30 min en 150 voor 1 uur. Ik weet er zijn dames die daar minder vragen. 1 minpuntje maar dat wordt later wel verholpen, ze zij net voor dat we naar de kamer gingen dat ze stoppeltjes staan had . De reden hiervoor is dat ze bezig is met permanente ontharing en dan mag je niets doen ( scheren, waxen) tijdens die behandelingen en dat duurt wel een tijdje. Vrijdagavond 22.00 tot 24.00 iets gaan drinken en het was er heel druk . Dus zeg nooit nooit

  5. Onderstaande 13 leden hebben Eric vb bedankt voor deze bijdrage:

    eikels (30 november 2021),Herr Fick ( 5 december 2021),hvdk52 (27 november 2021),Jan Verplancke ( 5 december 2021),Jonas009 ( 2 december 2021),Kwakje (27 november 2021),lustman ( 7 december 2021),Massi (27 november 2021),mentholbear ( 1 december 2021),peterp095 (27 november 2021),Shakir (27 november 2021),sofaking (27 november 2021),Wentelt Eefje (28 november 2021)

  6. #154
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 08:28
    Berichten
    244
    Discussies
    1
    Thanks
    449
    Thanked
    384 in 137 posts

    Standaard

    Donderdag dacht ik even op herhaling te gaan bij Annie . Had 2,5 uur een alibi.ik kwam er rond 16.00 aan , gewone drukte maar hoorde van een vriend die er al eerder was dat ze net naar de kamer was . Waarom net zij !!! Dat is balen. Na haar kamer kwam ze direct naar me toe en hebben rustig iets gedronken. Heb ze wel direct verteld dat het voor mij te krap ging worden voor een kamer en dat ze rustig andere gegadigde mocht zoeken en dat werd me zeker in dank afgenomen dat ik ze niet aan het lijntje hield. Jammer maar de timing zat dus slecht die dag. En ik had zelfs nog een heel klein doosje chocolaatjes bij voor haar Sinterklaas om deze rustig bij een koffie te nuttigen. Dus ik terug naar huis. Vrijdag morgen had al mijn taken gedaan en kreeg telefoon van een vriend ( persoon zonder auto ) of ik iets naar grobbendonk kon brengen. Geen seconde getwijfeld en dacht direct een koffie gaan drinken kan altijd en ging rond 14.30 terug thuis zijn . Aangekomen om 12.00 3 heren 0 dames. Ik dacht zal maar vertrekken om 13.00 als het zo blijft . 12.30 4 dames !!! En dan ineens was ze daar net voor 13.00 uur. Samen aan de toog eerst een paar koffies met de chocolaatjes die in de auto waren blijven liggen van de dag ervoor. En dan om 14.00 naar de kamer voor een uurtje. Dit uurtje was nog beter dan de aller eerste keer. Top! Zalig!! Pijpen is wel met condoom. Natuurlijke te laat thuis, maar dat hebben we kunnen goed praten. Het leven kan soms zwaar zijn met al die planningen . Heb haar verteld dat ik binnen twee weken een alibi heb van 16.00 tot 23.00 uur. Ben eens benieuwd welke plannen uit de bus gaan komen. Ze ging eens nadenken. Ben benieuwd!!!

  7. Onderstaande 10 leden hebben Eric vb bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 ( 5 december 2021),Herr Fick ( 5 december 2021),Jan Verplancke ( 5 december 2021),Jonas009 ( 5 december 2021),lustman ( 7 december 2021),Massi ( 5 december 2021),mentholbear ( 5 december 2021),Shakir ( 4 december 2021),sofaking ( 4 december 2021),Wentelt Eefje ( 4 december 2021)

  8. #155
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Volle parking aan Rozenhof vorige week
    Binnen echter alleen vrouwen op leeftijd en veel klanten
    Gelukkig niet veel te lijden onder cojona dus.

  9. #156
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    wel overgekocht door Albanezen
    Die hebben nog een café in Grobbendonk.

  10. #157
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 08:28
    Berichten
    244
    Discussies
    1
    Thanks
    449
    Thanked
    384 in 137 posts

    Standaard

    To love is verkocht aan Albanezen . Volgens mij is de polle nog steeds baas van het rozenhofke . Of heb ik het mis?

  11. #158
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric vb Bekijk bericht
    To love is verkocht aan Albanezen . Volgens mij is de polle nog steeds baas van het rozenhofke . Of heb ik het mis?
    Formeel is de Vincent de baas daar.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Eric vb ( 6 december 2021),Jonas009 ( 6 december 2021)

  13. #159
    Geregistreerd
    13 mei 2008
    Last Online
    3 september 2023 @ 10:12
    Berichten
    32
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    55 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Formeel is de Vincent de baas daar.
    En is Vincent soms achter de bar? Of tussen de klanten?

    Op mijn laatste bezoeken, sinds de zomer 2021, waren er altijd dames achter de bar.

    Vòòr de corona lockdown, was er vaak een Luc.

  14. #160
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas009 Bekijk bericht
    En is Vincent soms achter de bar? Of tussen de klanten?

    Op mijn laatste bezoeken, sinds de zomer 2021, waren er altijd dames achter de bar.

    Vòòr de corona lockdown, was er vaak een Luc.
    Ik heb Vincent daar nooit achter de bar gezien.

  15. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Jonas009 ( 8 december 2021)

  16. #161
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    The 2 Love bleek vroeger een van de beste bordelen,toen het nog North-West heette. Eerst ging de manager, dus niet de eigenaar van Club Dennehof, de zaak beheren,ook een Nederlandse maar nu verkocht aan Kosovaren

  17. #162
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    23 april 2024 @ 12:33
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    2 love is heel even een saunaclub geweest onder de naam LasVegas, verder op de baan op grondgebied Grobbendonk werd ook parenclub Queenies ooit tot saunaclub omgebouwd, deze laatste heeft het een klein jaar volgehouden tot ze bij een inval een vrouwenlijk ontdekten, ingebetoneerd in een leeg olievat. Uitbater bleek ook in drugs te handelen. Ondertussen is het gebouw afgebroken.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  18. Onderstaande 2 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (13 december 2021),sofaking (13 december 2021)

  19. #163
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Dat lijk (een Witrussische ex-dvp) werd gevonden in het huis van de eigenaar (die daar ook voor veroordeeld is), niet in Queenies zelf. Was ingemetseld in een of andere houten kist. Of was er nog een lijk?

    Daarna heeft het nog even Lido geheten. Eigenaren waren Nederlanders, zoals dat er wel meer Nederlanders een zaak hebben/hadden aan die baan.

    2 Love was nadat het 2 love is gaan heten ook wel leuk. Daarna om de een of andere reden erg teruggelopen qua bezoek.

  20. #164
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:21
    Berichten
    41.776
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.519 in 8.557 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Dat lijk (een Witrussische ex-dvp) werd gevonden in het huis van de eigenaar (die daar ook voor veroordeeld is), niet in Queenies zelf. Was ingemetseld in een of andere houten kist. Of was er nog een lijk?
    Er staat mij bij dat er twee doden waren. En die loods was omgebouwd tot een hennepkwekerij. Dus niet zo raar dat ze in Belgie geen zin meer hadden in deze vorm van seksinrichtingen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #165
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Er staat mij bij dat er twee doden waren. En die loods was omgebouwd tot een hennepkwekerij. Dus niet zo raar dat ze in Belgie geen zin meer hadden in deze vorm van seksinrichtingen
    Het lijk van Katrina, de vriendin van Robert-Jan, werd toen in zijn huis gevonden. In Baarle-Nassau/Hertog, de grens liep door dat pand heen. Die zaak heet het "Grenslijk". Andere lijk, weet ik niet.

    Robert-Jan Breukel is in 2015 veroordeeld tot 12 jaar celstraf. Zat toen al even in voorarrest en zou dus alweer vrij kunnen zijn (met een enkelband).

  22. #166
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    23 april 2024 @ 12:33
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Was dat niet de ketel die eerder ok in Mol een SC open hield, dat grot gebouw dat ooit een sport opleidingscentrum of zo was. Moest van naam veranderen omdat die aanvankelijk identiek was aan die van èen of andere keten.....
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  23. #167
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Was dat niet de ketel die eerder ok in Mol een SC open hield, dat grot gebouw dat ooit een sport opleidingscentrum of zo was. Moest van naam veranderen omdat die aanvankelijk identiek was aan die van èen of andere keten.....
    Hij had the Ritz open. The Ritz is toen dichtgegooid en later geveild. Zijn kompanen zijn achter slot en grendel gestoken wegens drugshandel. Michael van Erp en Willem Coremans. Daarna is dat een hotel geworden en een evenementenlocatie.

    Of dat ooit van naam is veranderd omdat het identiek was aan een of andere keten, dat weet ik niet. Weet niet beter dan dat het Ritz heette.

  24. #168
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    23 april 2024 @ 12:33
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    De Ritz is een high society club en een hotelketen de naam werd uiteindelijk Relaxclub. Er zijn zelfs nog foto's van te vinden via Google
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  25. #169
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Dan zal misschien die hotelketen er niet zo blij mee zijn geweest.

  26. #170
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:45
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Dat lijk (een Witrussische ex-dvp) werd gevonden in het huis van de eigenaar (die daar ook voor veroordeeld is), niet in Queenies zelf. Was ingemetseld in een of andere houten kist. Of was er nog een lijk?
    zie onderstaand artikel.
    https://www.gva.be/cnt/aid677780

  27. Onderstaande leden hebben hvdk52 bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (14 december 2021)

  28. #171
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hvdk52 Bekijk bericht
    zie onderstaand artikel.
    https://www.gva.be/cnt/aid677780
    Die dame ja. Gevonden in de woning van de uitbater van Queenies. Precies op de grens, wat nog wel wat bureaucratisch gedoe opleverde. Ondanks een hele goede advocaat, toch veroordeeld.

  29. #172
    Geregistreerd
    13 mei 2008
    Last Online
    3 september 2023 @ 10:12
    Berichten
    32
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    55 in 8 posts

    Standaard

    Herinneringen aan 3 haltes in de Rozenhof: Saskia, Chloé, Sabrina

    Dit najaar 2021 had ik nog drie gelegenheden om bij het ROZENHOF te stoppen. De drie dames, twee Nederlandse en een Vlaamse, met wie ik reed, hadden vroeger een gewoonte bij het RIO, maar door de wegwerkzaamheden is dat op het ogenblik gesloten. Het zal weer opengaan zodra de wegwerkzaamheden klaar zijn, waarschijnlijk begin 2022.

    ---------------------

    SASKIA

    Een late zaterdagmiddag, begin van de avond: de jonge Bulgaarse, Roemeense en Marokkaanse vrouwen zijn er zoals gewoonlijk. Omdat ik 60+ ben, gaat mijn voorkeur uit naar MILF's en rijpe vrouwen.

    Aangezien veel mensen uit de buurt uitgaan en een paar drankjes drinken met vrienden, is het niet altijd gemakkelijk om te weten of sommige van de dames die je aantrekkelijk vindt, alleen zijn gekomen om te kletsen, of om te rijden. Er zijn ook dames die alleen met hun minnaars rijden.

    Een mooie, slanke vrouw met grijsblond, lang haar van ± 50 enters. Ze bestelt een thee en gaat alleen tegen het raam zitten, naast de gokautomaat en de voordeur. Van tijd tot tijd schenkt zij een glimlach aan de een of de ander, maar meer ook niet. Als ze haar thee op heeft, zet ze die op de bar en gaat op de stoel bij de open haard zitten.

    Ik sluit me niet aan bij een groep en blijf alleen, ik nader haar om met haar te praten. Oorspronkelijk afkomstig uit Nederlands Limburg, woont ze nu in Belgisch Limburg. Ik bied haar wat te drinken aan, en al gauw hoor ik dat ze graag met me mee naar boven gaat als ik dat wil. Natuurlijk wil ik dat.

    Saskia vertelt me dat ze vaak in het weekend komt. Een van haar grote klanten doet graag een triootje met haar en de mooie blonde Melissa. Beiden hebben DD borsten, maar Saskia zegt, "mijn tepels zijn kleiner dan die van Melissa". Geen zorgen voor mij, ze is een mooie vrouw.

    We zaten in kamer 5, in de hoek boven de voordeur. Saskia houdt van haar werk, en het bed kraakte veel, zo veel dat ik me afvroeg of we beneden rond de bar te horen waren.

    Na onze vrijpartij, tijdens de sociale tijd, vertelde ze me dat ze echt van BDSM houdt. Dus vertelde ik haar over SexSlavinnen.eu. Ze was geïnteresseerd. Zij vertelde mij ook dat zij op 21-jarige leeftijd haar carrière als escortiste in Antwerpen was begonnen en dat zij veel joodse klanten had die haar in het Crest Hotel zouden ontmoeten.

    Het is duidelijk dat de mooie Saskia van haar werk houdt. Na een uur is er 100 euro gewisseld, en voordat ze weggaat, geeft ze me haar telefoonnummer. Mijn zorg is dat ik weinig gelegenheid heb om een bezoek te plannen. Omdat ik af en toe in de buurt ben, zijn mijn bezoeken dus nogal onaangekondigd. Maar als ik kan plannen, dan... hhhhhmmmmm, Saskia weerzien zal een groot genoegen zijn.

    ------------------

    CHLOE

    Op een donderdag, kwam ik rond 13:00 uur langs. Ik heb mijn kalender nagekeken, het is niet de week dat de mooie blonde Melissa komt. Geen nood, ik ga toch naar binnen en ga in het midden van de bar zitten met uitzicht op de trap naar de kamers en maak een praatje met mijn buren. Nou, ik spreek vloeiend Nederlands, maar niet het Herentals dialect...

    Een mooie rijpe vrouw ± 55 komt naar beneden, licht zilverblond, halflang haar, noch dun, noch dik, en die onmiddellijk mijn aandacht trekt. Ik meen haar te herkennen van een bezoek voor de covid. Ze praat met een paar klanten die aan de bar zitten, en dan gaat ze weg. - Verdorie!

    Dus ik wacht om te zien of er nog een dame naar beneden komt of aankomt.

    En, 10 minuten later, hier komt de zilverblonde dame weer. Ze was naar buiten gegaan om een sigaret te roken. Ze bestelt een water en gaat zitten tegen het raam aan de kant van de trap. Niemand kwam bij haar zitten, dus ik liep naar haar toe, ging aan de andere kant van de tafel zitten, en we begonnen te praten. De schoonheid heeft mooie blauwe ogen. Ik heb zelden zulke mooie gezien. Ze is Vlaams, uit de buurt van Antwerpen, en haar naam is Chloe.

    Een paar minuten later gaan we de trap op. Als ze eerst haar mond spoelt en dan kusjes uitwisselt, heb ik niet het gevoel dat ik een asbak aan het kussen ben. De schoonheid houdt van DFK, en haar kussen zijn even spontaan als hartstochtelijk. Gewoonlijk niet op zoek naar DFK, en de vrouw laten doen wat ze verkiest, hier verraste de mooie Chloe me aangenaam.

    Tijdens onze gezamenlijke douche (het is meer ecologisch...), streelde de mooie Chloé Popaul zoals hij het graag heeft, en zo krachtig dat ik haar moest tegenhouden om niet weer klaar te komen.

    Ik vond het heerlijk om in haar ogen te kijken, zo blauw en zo schitterend, ik deed het zonder 69 en doggy style en drie kwartier genot ging snel voorbij. Wat een genoegen! Ze tolereerde zonder enig probleem, en zonder er iets tegen te zeggen, dat een van mijn vingers haar gaatje verkende, mijn middelvinger helemaal naar binnen. De volgende keer zal ik haar vragen of mijn 21ste vinger het ook mag verkennen.

    Dan nog een douche samen, 100 euro wisselen van hand, en na een laatste hartstochtelijke kus, gaan we terug naar beneden, en ik ga terug op weg met sterren in mijn ogen.

    -----------------------

    SABRINA

    Vorige week maandag, stopte ik bij de Rozenhof om ongeveer 12.30 uur. Er zijn natuurlijk minder mensen dan op vrijdag- of zaterdagavond, maar het is nog steeds behoorlijk vol. Een van de stoelen aan de bar met uitzicht op de trap is vrij, dus ik ga zitten.

    Ongeveer 15 minuten later, komt er een dame naar beneden met haar cliënt. Als ik de bar binnenkom, zijn ze met twee mensen aan het praten en de mooie kijkt me nogal intens aan. Zij is blond met vlammend haar, zeer glimlachend, ± 50, nogal mollig, goed geproportioneerde rondingen, gekleed in zwart leer met decolleté, en echt, echt heet.

    De mooie vrouw en haar klant gaan naar de andere kant van de bar voor een drankje. Terwijl ze wachten, komt de mooie direct naar me toe, glimlachend, met wellustige ogen, en zonder een maat te missen, vraagt ze me om over een paar minuten met haar mee naar boven te gaan, als ze klaar zal zijn met haar drankje met haar klant. Een uitnodiging zoals die van zo'n sexy vrouw, onmogelijk te weigeren. Uit haar accent kan ik opmaken dat ze Nederlands is. Inderdaad, ze komt uit Rotterdam Zuid en ze heet Sabrina.

    Vaak, terwijl we onze drankjes dronken, twee meter van elkaar, wisselden we glimlachen en knipogen uit. De andere vrouwen merkten het, en geen van hen kwam naar me toe om te proberen me op andere gedachten te brengen.

    Twaalf minuten later, als haar klant zijn cola op heeft, vertrekt hij, en zij komt terug naar mij. We vragen om een sleutel, en hier zijn we op de trap. Hhhhmmmm..., de mooie Sabrina heeft een zeer voluptueuze kont. Nog twee minuten geduld, en mijn handen zullen in staat zijn om haar te ontdekken.

    Oh ja, de mooie Sabrina is overal voluptueus en zowel mijn handen als mijn ogen genoten van het verkennen van haar lichaam en haar prachtige rondingen. Na een goede natuurlijke pijpbeurt, tijdens een goede cunni, stopte de schoonheid een van mijn vingers die haar deurtje prikkelden. Toen kleedde ze Popaul aan en spietste zichzelf op hem. En een reeks standpunten volgde. Omdat ik zo langzaam klaarkwam, bood ze aan me af te maken met haar mond en hand, wat ik accepteerde. Terwijl ze bezig was, gleed mijn middelvinger tussen haar billen, en deze keer kon het haar kleine gaatje bezoeken. Toen kwam de climax.

    Een beetje gezelligheid, praten over Kerstmis, over onze kinderen die het met ons komen vieren. Nadat 100 euro was gewisseld, bood ze me haar telefoonnummer aan. Ze vertelde me dat ze twee keer per week naar de Rozenhof komt, op maandag en donderdag.

    Op de weg naar beneden, bleef ik bij haar voor een koffie voor haar en een water voor mij. Ik herkende Chantal die net was aangekomen en bood haar ook thee aan. Toen ik wegging, begroette de dame aan de bar me met "Vrolijk Kersfeest!

    Drie dagen later, op kerstavond, stuurde ik Sabrina een sms met mijn beste wensen. Haar antwoord: "Oh schat, wat lief van je. Tot ziens, schat. Het was een groot genoegen u te ontmoeten. Vrolijk Kerstfeest!"

    --------------

    't Rozenhof, 't is TOF !

  30. Onderstaande 11 leden hebben Jonas009 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (29 december 2021),Jan Verplancke (30 december 2021),jemame (29 december 2021),Massi (29 december 2021),mentholbear (29 december 2021),peterp095 (29 december 2021),Ricardo Banana (29 december 2021),Shakir (29 december 2021),uurtje (29 december 2021),Wentelt Eefje (29 december 2021),Wijze grijze (30 december 2021)

  31. #173
    Geregistreerd
    13 mei 2008
    Last Online
    3 september 2023 @ 10:12
    Berichten
    32
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    55 in 8 posts

    Standaard

    Nationaliteit: Bulgaars
    Gesproken talen : Nederlands, ...
    Haarkleur : Blond
    Haarstijl : halflang en gekruld, flamboyant
    Kleur ogen : Bruin (denk ik)
    Leeftijd : net 40+
    Hoogte : ± 1m65
    Borst : een goede "B" met mooie donkerbruine tepels, en goed opgerichte tepels
    Figuur / Lichaam : tussen normaal en atletisch, met brede heupen, bijna Braziliaanse stijl
    Tatoeages - Piercings : ja, langs haar linkerarm, vlinders op haar bovenarm, en roze op haar onderarm
    Pijpen (bedekt) : ja (bedekt)
    Cunnilingus (ja - nee): ja, met vingeren van haar twee openingen
    Zoenen (ja - nee): ja, teder, maar niet zo diep van mond tot mond
    Hygiëne : perfect
    Tarieven : 120 €/uur
    Andere kenmerken: wil graag behagen



    Op donderdag, rond 12.30 uur, was ik blij dat ik bij 't Rozenhof kon stoppen.

    Op de parkeerplaats, een twintigtal auto's, waaronder een kleine met een blonde vrouw aan het stuur en een man rechts van haar. Ik heb dit blondje gezien, een mooie rijpe vrouw, en ik vroeg mezelf of het mogelijk zou zijn om met haar naar boven te gaan.

    Terwijl ik manoeuvreer om te parkeren zonder in het kanaal te vallen, gaan zij naar het plezierhuis. Even later, als ik het huis binnenkom, zie ik ze naar boven gaan. Blijkbaar zijn ze een onwettig koppel dat gebruik maakt van de faciliteiten om zich te amuseren.

    Verdomme, ik moet er nog een andere kiezen. Geen probleem, er zijn mooie bij.

    Voor dit bezoek ga ik, voor de verandering, vanaf de ingang schuin, aan het andere eind van de bar zitten, gescheiden door een paar stoelen, en een paar mannen van een mooie dame, met, volgens de belichting, zilverkleurig haar.

    Ik heb een bruisend water besteld, ik neem mijn tijd en geniet van het moment. Als ze met haar directe buren praat, wisselen we af en toe een blik, een glimlach. Onze blikken en glimlachen worden steeds intenser, en dan komt het moment van geluk wanneer de mooie haar stoel verlaat en mij van dichterbij komt begroeten.

    Van dichtbij is ze eerder blond dan zilver. Haar naam is Issia, Bulgaarse van origine, al meer dan 10 jaar woonachtig in Rotterdam, een mooie MILF van begin veertig.

    Het klikt tussen ons, en 15 minuten later, 30 Euros voor de kamer, klimmen we naar kamer # 4.

    En na een goede douche, zijn we hier de Kama-Sutra aan het herzien voor een uur dronkenschap. Aangezien wij de muziek en de stemmen van de bar konden horen, en wij niet erg discreet waren, vroeg ik mij af of de klanten van het café ons ook konden horen.

    Na een uur, uitgeput en moe, en met dankbaarheid van mijn kant, wisselde 120 euro van handen.

    We gingen terug naar beneden. Omdat ik dorst heb, blijf ik voor nog een drankje. En na een praatje met enkele klanten en dames van plezier, en een laatste kus, neem ik de weg terug met sterren in mijn ogen.

    Tot ziens, lieve Issia. Het genoegen is aan jou!


  32. Onderstaande 4 leden hebben Jonas009 bedankt voor deze bijdrage:

    eikels (31 januari 2022),mentholbear (21 januari 2022),Wentelt Eefje (22 januari 2022),Wijze grijze (20 januari 2022)

 

 
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.

  FKK Artemis 468*60