Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37

Discussie: Brustem

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Idee Brustem

    Luikersteenweg in Brustem.

    Komend uit de richting Tienen, rechterzijde
    Cats
    Pin-Up Girls
    Bristol
    Motel
    Coconuts
    Notte Rosa
    Memphis
    Sfinx
    Paradiso
    Tropical
    The Witch
    Lovebar
    Velo Nemo
    Le Papillon

    Komend uit de richting Tienen, linkerzijde

    Jetset
    Blue Lagoon
    Club de Paris
    Amber
    Angels
    Odysse
    Crazy Love
    Kenzo
    Tabora
    Azur (voorheen Corvette)
    Adler
    Cupido
    Old Bridge
    Climax

    (Met dank aan bonkie5be)

  2. #2
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard brustem

    Azur staat te koop, de eigenaar "Mark" zou naar het schijnt in "den bak" zitten, mensen die hem kennen weten wel waarom en de meeste meisjes zullen daar niet rouwig om zijn...

  3. #3
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Davina - Bar Cupido
    Maya - Bar La Cage
    Klaudia - Bar Old Bridge
    3 serieuze toppertjes daar

  4. #4
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Hoe liggen de prijzen eigenlijk in Brustem?

  5. #5
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Het is lang geleden dat 099 nog in Brustem is geweest (toen bestond er nog geen EUR, maar betaalde je met BEF). Toen was het reeds prijzig (ik geloof dat ik toen iets van een 9000 BEF voor een uur heb betaald). Ik denk niet dat het nu goedkoper gaat zijn.
    De prijzen in Brustem zullen wel wat gelijk liggen met de prijzen in bars elders.

    Salon = pijpbeurt 75 à 100 euro
    15 min = 75 euro
    30 min = 100 - 125 - 150 euro
    60 min = 200 - 250 - 300 euro

    Dus de prijzen zijn niet van de poes !

  6. #6
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Dan is het in Antwerpen toch een heel stuk goedkoper.
    Ik ben er pas geweest en je betaalt er 50 € voor eventueel pijpen en neuken.
    Ik heb toen wel ietsje meer betaald, zo'n 60 €, maar de standaardprijs is 50 € en dat kan tussen de 15 en de 30 minuten zijn dat je verwend wordt, hangt van de dame in kwestie af naar het schijnt.

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Einde van Caussée d'Amour?

    Einde van Caussée d'Amour?

    Ik geloof er niks van! :o

    Alles schijnt terug te draaien op het feit dat op de Chaussée d'Amour slechts 44 bars toegelaten zijn, en dat één van de uitbaters een nieuw pand aangekocht heeft en haar handelsfonds naar dat pand wil overbrengen.

    De eigenaar van het vroegere pand wil zijn gebouw eveneens als bar behouden, waardoor er 45 bars zouden zijn, hetgeen ontoelaatbaar zou zijn. :teuflisch

    Anvers :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vanavond nog eens met een kameraad naar de Luikersteenweg gereden in Brustem, dat was inmiddels al weer een paar maanden geleden en ik moet wel zeggen dat er wel paar mooie meiden aanwezig waren, zoals Maya in La Cage en Davina in de Cupido die ik nog ken uit mijn "Brustemperiode" van een paar jaar terug
    Maar die prijzen zijn daar toch lichtjes over the edge : 100 euro voor 20 min en 150 euro voor een halfuur , vroeger kon je nog wel eens voor 50 euro je laten pijpen en neuken, nu is dat naar het schijnt ook pas vanaf 75 euro...
    Ik heb ook die Odyssee gezien waarover zoveel te doen is, mooi gebouw maar dat lijkt me gewoon een voortzetting te zijn van de vroegere Odyssee die daarnaast gevestigd was...
    Voor de rest blijft de look van bar New York wel leuk met die kopie van het Vrijheidsbeeld op het dak

  9. #9
    Geregistreerd
    9 maart 2006
    Last Online
    20 oktober 2023 @ 23:18
    Berichten
    18
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weet iemand of er nog meer zulke straten in Belgie zijn???

    Brustem is me altijd goed bevallen!

  10. #10
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door running man Bekijk bericht
    Weet iemand of er nog meer zulke straten in Belgie zijn???

    Brustem is me altijd goed bevallen!
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1051
    Antwerpen

    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1930
    Antwerpen

    In OVL heb je de Kortrijksesteenweg

  11. #11
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Einde van Caussée d'Amour?

    Ik geloof er niks van! :o

    :
    Ben je nog steeds deze mening toegedaan?

    Ik ben van mening dat het einde van de Chaussee toch echt in zicht is. Het aftakelingsproces is in gang gezet en dat was het in 2007 eigenlijk ook al.

    In de buurt wordt de ene na de andere bar geopend, Duitsland is om de hoek en aan de Chaussee blijven ze maar 125 euro vragen voor 'n kwartiertje P + N, terwijl de ene na de andere bar daar te koop wordt gezet en men deze niet aan de straatstenen kwijtraakt.

  12. #12
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Daarnet voor het eerst sinds lang nog eens half uurtje rondgereden op de Chaussée d'Amour (+-20u15-20u45). Telkens gereden van aan het ronde punt met het rode vliegtuig tem de militaire basis en terug.

    Het is en blijft daar een trieste bedoening, ook op een zaterdagavond. Zeker 60% van de ramen was leeg.

    Wat de aanwezige vrouwen betreft: ik heb er hoop en al 5 gezien die mij interesseerden. Van die 5 waren er 2 voortdurend met hun gsm bezig en keek er eentje me enorm ongeïnteresseerd aan, toen ik voor haar raam vertraagde

    Enfin, uiteindelijk, ben ik, omdat de goesting reusachtig groot was, toch bij 1 van de 2 overblijvende meiden binnen geweest (zie haar topic: Elena, Love Story). Goede ervaring (rekening houdend met de locatie waar ik mij bevond), maar het zal waarschijnlijk toch weer minimum 2 jaar duren, eer ik me op de Luikersteenweg nog eens laat verleiden om ergens binnen te gaan!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  13. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (26 april 2014)

  14. #13
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Afgelopen nacht, rond 2u, ben ik weer richting CHaussée d'Amour getrokken. Wat een trieste bedoening was me dat. 75% van de ramen waren leeg. Tussen de aanwezige meiden zaten er hoop en al 2 à 3 neukbare.

    Gelukkig stond Helena (die ik gisteren geneukt heb) haar oudere zus: Jessica, te blinken in de Love Story. Daar dus binnen gegaan en mijn kwak toch kwijt geraakt (zie Jessica haar topic). Het heel dus wel absoluut geen 2 jaar geduurd eer ik nog eens ergens ben binnen geweest op de CDA

    De straat kent qua bezetting duidelijk (al langere tijd) een dieptepunt. 1 of 2 aanwezige mooie vrouwen kunnen uiteraard volstaan om je keus te maken, maar persoonlijk verkies ik toch een iets uitgebreidere menukaart.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again (28 april 2014)

  16. #14
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Ja natuurlijk gaan er daar bijna geen dames meer in de nacht werken met die prijzen komen er al bijna geen klanten meer en de meeste rijkere klanten die dit soort bedragen voor effe vlug willen spenderen, moeten in de nacht braaf thuis naast hun vrouw liggen

  17. #15
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren opnieuw heen en weer Samya gereden en daarvoor de Chaussee d'Amour 2 keer gepasseerd, 1 keer om 10u30 's morgens, 1 keer om 2u30 's nachts:

    -'s morgens was het weer armoe troef: 12 vrouwen geteld, waarvan zeker 5 veertig plus waren en het meerendel nogal wat kilootjes teveel meesleurde. Slecht 2 vrouwen waren visueel enigszins de moeite.
    -'s nachts waren er over de ganse lengte van de straat een dertigtal vrouwen aanwezig en daar zaten echt wel pareltjes tussen. Ik ben zelfs een paar keer voor een raam gestopt om de aanwezige meid even te bewonderen. Er waren rond 2u30 btw verrassend veel klanten op zoek naar een meid. Zo zie je maar dat de straat op sommige momenten toch nog redelijk te doen heeft!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  18. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe ( 8 november 2014)

  19. #16
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Daarnet ben ik de CDA een paar keer op- en afgereden vanaf de rotonde met het rode vliegtuig tem het militair domein van Brustem. Wat een armoede...

    Ik heb 7 verschillende vrouwen geteld, waarvan enkel een langbenige blondine in de Cupido (nr 370) me enigszins kon bekoren. In de Crazy Love stond een oudere blondine waarmee ik enkele jaren geleden een paar keer gekamerd heb, maar een nieuwe herhaling hoeft niet meer... . De Tropical, de Witch, de Love Story, de Bristol, de New Cabaret... allemaal leeg. Hier en daar stond er toch een verdwaalde meid, in de Pin Up Girls stonden er zelfs 2 , maar niks de moeite: te dik, te alledaages, te ongeïnteresseerd...

    Enfin. Ik denk niet dat ik nog hoef te vermelden dat ik ongepopt terug huiswaarts gereden ben. Centjes dus gespaard voor mijn bezoek aan Babylon van komende zaterdag .
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  20. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (28 januari 2015)

  21. #17
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Op weg naar FKK Babylon daarnet de ganse weg van Brustem tem Crisney afgereden. Het is uiteraard maar een momentopname, maar toch: ik heb 13 verschillende vrouwen geteld. Geen Afrikaanse of Aziatische vrouwen. Het merendeel van de vrouwen was me te oud of te dik. Slechts 2 vrouwen vond ik de moeite. Ben ik even blij dat ik onderweg ben naar een Duitse saunaclub.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  22. #18
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:11
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    232
    Discussies
    8
    Thanks
    262
    Thanked
    317 in 98 posts

    Standaard

    Maargoed dat je bent doorgereden naar Duitsland met benzine en al ben je ook nog beterkoop af !!!!!

  23. #19
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jemame Bekijk bericht
    Maargoed dat je bent doorgereden naar Duitsland met benzine en al ben je ook nog beterkoop af !!!!!
    Klopt. Hoewel... Dat dagje Babylon + Sixsens heeft me uiteindelijk 290€ gekost. Goedkoop was het dus ook niet. Maar bon: ik heb wel weer genoten
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  24. #20
    Geregistreerd
    26 april 2011
    Last Online
    14 februari 2022 @ 01:21
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    26
    Thanked
    14 in 6 posts

    Standaard

    Maar voor dat ene dagje Babylon/Sixsens krijg je voor zo'n prijs veel meer tijd en plezier in de plaats dan voor dezelfde prijs Brustem
    Je hebt zeker de juiste keuze gemaakt...Brustem is gewoon veel te duur..ls je een maal Duitsland hebt ontdekt ga je volgens mij niet langs zo een straat ...tenzij het is om even de ogen de kost te geven

  25. #21
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Klopt volkomen: eens je Duitsland hebt leren kennen, kan je nog maar weinig plezier halen uit (Belgische) raamprostitutie. En toch ben ik verleden jaar nog eens 2 keer ergens binnengestapt in het Brustemse. Mijn vergelijk na 1 van de bezoekjes:

    Nog even ter vergelijking hoe schandalig duur het in Brustem toch wel is:

    -In HP heb ik gisteren 120€ betaald voor anderhalf uur kameren in een kamer met Jacuzzi, met tongzoenen, PZC, massage... Ik heb daarenboven nog een half uur pre-sales en 3 kwartier aftersales buiten de kamer gekregen
    -In de Love Story heb ik 100€ betaald voor een kamergang van max 30 minuten, geen zoenen en PMC. Uiteraard geen pre- of aftersales.

    En toch... was mijn smile in beide gevallen dat ik gisteren de kamer verliet, even groot!
    Maw: mij zal je om de 2 weken (of vaker) ergens in een Duitse saunaclub kunnen terugvinden, wat niet betekent dat ik, als de lust echt te groot is (en ik waarschijnlijk een paar pintjes gedronken heb), toch niet nog eens ergens op de CDA of in de Aardchotstraat zal binnenstappen. Zolang ik die kwak maar kan smijten.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  26. #22
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Daarnet op weg naar Parksauna Residenz (Lohmar) de ganse weg tussen Brustem en Crisney nog eens afgereden.

    12 vrouwen geteld. 2 Afrikaanse meiden en 1 Latina. De overige meiden waren van Europese oorsprong.

    Er zat niet veel speciaals tussen. Enkel in de bar naast de Tropical zat een werkelijk bloedmooie meid. Het is dat het zo duur is in Brustem, of ik zou ze zelf eens durven uitproberen, zo mooi was ze.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  27. #23
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik rond 1u 's nachts nog eens op de Luikersteenweg beland. Ik heb ongeveer een half uurtje rondgereden in Brustem.

    60 à 70% van de ramen waren gevuld met vrouwen en daar stonden een paar hele mooie exemplaren tussen. Wat me opviel, was dat het merendeel van de meiden er echter heel ongeïnteresseerd bij stond. Enkel indien ik ostentatief voor een raam bleef stilstaan, kon er eventueel een fake lachje vanaf. Als die meiden denken dat dat de manier is om klanten binnen te lokken…

    Enfin, ik was gefrustreerd en had wat slecht nieuws weg te neuken, dus ik ben, puur om mijn kwak kwijt te raken, binnen geweest in bar ‘The Witch’ en heb daar geneukt met Adela. Bloedmooie meid, maar haar service viel, zoals ik had verwacht, stevig tegen. Voor meer info: zie haar topic.

    Na mijn kwak gesmeten te hebben, heb ik nog even rondgereden in de straat, maar de meiden stonden er nog steeds even apatisch bij als voor mijn kamertje.

    Mijn ijzeren ros dus maar naar huis gestuurd, weer een tegenvallende ervaring op de Luikersteenweg rijker. Waarschijnlijk zal het dit jaar bij deze 1 ervaring blijven. Meer hoeft echt niet.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  28. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 juni 2015)

  29. #24
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    In mijn 'vorig leven' toen ik nog nooit van saunaclubs had gehoord was Brustem (de gehele weg tussen Sint Truiden en Luik zo'n beetje) een locatie die ik wel eens bezocht. Nimmer was de prijs/kwaliteit verhouding ok denk ik nu achteraf. Echt veel te duur en te weinig service. Ik begrijp niet waarom die straat nog bestaat. Ik wist toen niet beter en zo zullen er nog velen zijn.

  30. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Op de zogenaamde Chaussée d' Amour in Brustem (Sint-Truiden) is een ruzie tussen twee baruitbaters geëscaleerd tot een schietpartij. Na een handgemeen, ontstaan na een ruzie over het inpikken van elkaars diensters, trok één van beiden een wapen, waarmee hij in de lucht schoot. Dat voorval herhaalde zich nadien met dezelfde betrokkenen aan een andere bar.

    De politie van Sint-Truiden werd vrijdag in de vooravond opgeroepen voor een schietpartij aan een bar in deelgemeente Gelinden. Tegenover de apotheek waren twee baruitbaters, beiden van Servische origine, slaags geraakt met elkaar. Aanvankelijk werden er klappen uitgedeeld, waarna één van beiden een wapen trok en in de lucht schoot om zijn belager te verjagen.
    http://m.hln.be/hln/m/nl/957/Binnenl...gationItemId=1
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.

Babylon 468*60   Living Room 468*60