Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 37 van 37

Discussie: Brustem

  1. #26
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik ben er maar 1 keer in mijn leven binnengeweest en herinner me een prachtige ervaring. Zijn de tijden dan zo veranderd? Jammer. Het was een plaatje van een Nederlandse .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (12 juli 2015)

  3. #27
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Dat gebeurt wel vaker daar. Behalve veel concurrentie tussen de bareigenaren, hebben ze ook veel conflicten. De prijs/kwaliteit verhouding is er overigens sterk verbeterd ten opzichte van vroeger.

  4. #28
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Prijs/kwaliteit verhouding verbeterd tov vroeger. Dan mag je mij de adresjes waar dat het geval is, toch eens doorsturen. Mijn laatste ervaring op de Luikersteenweg, enkele weken terug: 80€ voor 20 minuten, geen zoenen, PMC en gemiddeld neuken. Zo goed vond ik die prijs/kwaliteit verhouding toch niet hoor
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  5. #29
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Dames die Roemeens zijn en nog niet al te oud is grote kans op waar voor je geld. Het oudere spul is afzetterij en matige service. Wat goed is, vaak ook snel weer weg om de een of andere reden...

  6. #30
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Da's nog 'ns een meevaller dat het "jonge spul" goed! is .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #31
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Da's nog 'ns een meevaller dat het "jonge spul" goed! is .
    Let in de bars wel op voor "te jong spul".

  8. #32
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Baruitbater krijgt 4 jaar cel voor schietpartij op Chaussee d'Amour :


    http://www.hbvl.be/cnt/dmf20151016_0...aussee-d-amour

  9. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (30 december 2015)

  10. #33
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Ik moet mijn mening toch een beetje herzien over Brustem. Een aantal maanden geleden ging ik bij een zwaarlijvige dame binnen van Franse afkomst die je zelden ziet in Brustem. Toch een stukje boven de 100 kg schat ik en was een lieve, vriendelijke dame en zeer correct.

    Vandaag ben ik terug naar daar gegaan, de Barnaam ken ik niet meer, maar het was als je van Sint-Truiden richting Luik rijdt, vlakbij het tankstation aan de rechterkant. Dame was me al langer opgevallen, 's morgens vaak al dansend voor haar raam. In ieder geval heeft zij veel energie en ziet er ook nog eens prachtig uit. Spreekt wel enkel Spaans en komt uit de Dominicaanse Republiek en is 25 jaar. Bij binnenkomst pakte die al meteen naar mijn lul en toen we al aangekleed waren kuste ze nog met haar dikke lippen, net geen tong.

    Beide ervaringen beleefde ik voor € 50 en zeker wat die laatste betreft waren mijn 10 minuten vertier toch meer dan overschreden denk ik. Je moet daar geluk in hebben en hopelijk niet het dode vogeltje treffen, wat daar mijn eerste ervaring was. Daarom was ik er jaren niet meer geweest. Ik passeer eigenlijk namelijk iedere dag op deze Steenweg.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 februari 2017),Wentelt Eefje ( 5 augustus 2016)

  12. #34
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Ik kan deze definitie van geluk niet helemaal onderschrijven... De 10 minuten zonder TZ overschreden voor iets meer dan €50...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  13. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 februari 2017),mechelen ( 5 augustus 2016),Nacho ( 8 augustus 2016)

  14. #35
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Vanavond ff in Brustem rondgereden. Zoals verwacht was het er armoei troef. Ik heb slechts 7 verschillende dames gezien: 5 negerinnen, 1 latina en 1 Oost-Europese meid. Die laatste heb ik echter slechts 1 keer in een flits gezien, dus die viel al snel af. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Ivoriaanse Mira, de mooiste der aanwezige zwarte parels. Het was een meevaller. Voor meer details: zie haar topic! Ondanks de magere bezettingsgraad reden er btw wel veel wagens rond op de Luikersteenweg. Ik denk dat veel mannen ongepopt terug huiswaarts gekeerd zijn.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 februari 2017),mechelen (25 december 2016)

  16. #36
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Zaterdagavond. Geen kids thuis. Lief werken. Grote lust. Geen tijd en zin om ver te rijden. Wat doe je dan als Zuid-Limburger? Yup: je stapt in je stalen ros en rijdt (tegen beter weten in?) nog eens naar de Luikersteenweg.

    Zo ik dus gisteren ook. Ik dacht bij mezelf: de kans is klein dat ik aan neuken toe kom, maar kijken kost niks he. En... you never know.

    Ik ben 2 keer helemaal van in Brustem tot Crisnée en terug gereden en zag eigenlijk weinig naar mijn smaak. Veel ramen waren, naar goede gewoonte, ook leeg. Ik had me er eigenlijk zelfs al bij neergelegd dat ik van een kale reis ging thuiskomen, maar...

    Maar... eigenlijk heb je maar 1 interessante dame nodig, en laat ik die dame plots toch gezien hebben in Le Paradou zeker.

    Tina. Slovaakse. Onderdeurtje van zo'n meter 50. Heel leuk kopje met lang blond, krullend haar. Guitige uitstraling en een schitterende lach. Ik zag haar, en ik was onmiddellijk verkocht. Haar lekkere, gespierde kont en mooie A-cup met pronte tepels (die ik uiteraard pas later op kamer zou ontdekken), nam ik er met alle plezier bij. Tina heeft een tramp stamp. Piercings kan ik me niet herinneren.

    Ik parkeerde me links vooraan Le Paradou, op de kleine parking, afgeschermd van het zicht vanop de weg, door middel van enkele platen en begaf me snel naar binnen. Daar koos ik uit de uitgebreide menukaart voor een maaltijd aan 100€ voor 20 minuten, waarop ik al snel begeleid werd naar een kamer achteraan.

    Onze kamer was een mooie, ruime kamer met een grote jacuzzi, maar om die te mogen gebruiken, moest ik ofwel bijbetalen, ofwel minimum een uur op kamer blijven. Daar heb ik toch maar vriendelijk voor bedankt.

    Ik kleedde me uit en Tina friste zich ondertussen op, waardoor ik alle tijd had om haar kleine, maar heel leuke lichaampje te bewonderen.

    Eens opgefrist, installeerde Tina zich naast me op bed. Ze gaf me leuke zoentjes op mijn borstkas en kreeg zo al onmiddellijk wat leven in kleine Piet. Ik genoot.

    Plots positioneerde ze zich op me en begon ze met haar poes over mijn kleine vriend te schuren. Dat had ik nog niet vaak meegemaakt op de Chaussee d'Amour. Piet stond nu al snel op volledige oorlogssterkte, waarop Tina het pussysliden voor bekeken hield, kleine KP van een condoom voorzag en hem lekker begon te pijpen.

    Ik voelde dat Tina me klaar zou kunnen pijpen, en dat wou ik niet, dus ik vroeg haar te neuken.

    Ze kroop terug op me, en stopte mijn genotsknots in haar kleine, nauwe poesje. Ze bereed me lekker wild en ik voelde dat ik dit niet lang zou kunnen volhouden. Ik heb daarom maar snel het commando overgenomen en heb nog een tijdje lekker kunnen doorneuken in missio en hondjes. Uiteindelijk ben ik knallend klaargekomen tijdens missio (jaja, je hoort het goed: niet in hondjes) en ben ik tevreden neergezegen op bed.

    We hebben ons vervolgens allebei opgefrist, waarna Tina nog even wou na knuffelen en napraten op bed. Ze heeft nog enkele leuke weetjes verteld over haar thuisland en over de P6 in Limburg en daarna was het tijd om Le Paradou te verlaten. Ik heb nog een dikke knuffel en een zoen gekregen, en ben tevreden terug mijn auto ingestapt.

    Herhalingsgevaar: voor het uiterlijk en de service direct. Voor de prijs: het was op die straat goed voor nog eens een keer, maar overall is 100€ voor 20 minuten (al ben ik weliswaar eerder tegen de 30 minuten binnen geweest) simpelweg veel te duur.


    Ik had zin om nog wat te voyeuren, dus ik ben na mijn neukbeurt de ramen in Brustem nog een paar keer op- en afgereden, en ik kon niet anders dan vaststellen dat de line-up zwak was en bleef. Ik heb slechts 2 dames gezien die ik fysiek zelfs maar zou overwegen.

    En zo werd het tijd om weer naar huis te karren, een leuke ervaring met een mooie Slovaakse, een nationaliteit die ik nog niet vaak geneukt had, rijker, maar iets te veel centjes armer.

    Chaussee d'Amour: ongetwijfeld eens tot later, al zal dat waarschijnlijk toch veel later zijn!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  17. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (26 februari 2017),fg22 (26 februari 2017),Massi (25 april 2017),sofaking (26 februari 2017)

  18. #37
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Prostituees op Chaussée d'Amour werken voor amper 25 euro
    http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-25-euro.dhtml

  19. Onderstaande leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

    Massi ( 3 juni 2017)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.