Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Lächeln Rotterdam, Kinky.nl, Joy/Emy (Thaise)

    Naam: Joy / Emy

    Nationaliteit/taal: Thais en engels

    Leeftijd: 25 (volgens eigen zeggen)

    Haarkleur: zwart

    lengtë: circa 1.60m. (niet nagemeten)

    Postuur/cupmaat: ietswat gezet/A-cup

    Service: goed; TZ, pzc (+ € 20;=)

    Prijs: € 50;= per half uur


    Deze middag weer eens naar Sa gebeld. Wederom kreeg ik een vriendelijk heerschap aan de lijn die mij echter moest teleurstellen. Sa kon wegens omstandigheden deze week niet werken. Maar hij had goed nieuws. Gisteren was er een nieuw jong meisje aangekomen. Ik zou de eerste klant zijn. Ik ging er niet van uit dat zij nog maagd zou zijn of geen ervaring in het vak zou hebben, maar het sprak mij wel aan.

    Zo stond ik daar weer, daar in Rotterdam. Ik belde aan. Eerst bij de verkeerde deur. Het heerschap dat open deed kon niet echt de lusten bij mij opwekken. Hij begreep echter, waarschijnlijk door mijn verbaasde gezicht, dat ik verkeerd was. Hij verwees mij door naar de goede deur. Die was al open en toen ik binnen stapte liep ik tegen Sa aan Ja, dat wordt nog eens wat. Ze lachte tegen mij en zei dat ze mij miste, maar helaas niet kon werken. Volgende week begon ze weer. Ik moest niet te lang wachten. Wees daar maar niet bang voor.

    Op de kamer aangekomen, stond er inderdaad een jong thais meisje. Ietswat gezet, met kleine borstjes. Ze begon te lachen toen ik binnenkwam. "You are big" zei ze. En ik had mijn kleren nog wel aan. "I am so small, all thai girls are small".

    Ze vertelde verder dat ze gisteren was aangekomen en dat het koud in Nederland was. Waar hebben wij dat eerder gehoord.

    Voor de zekerheid even de prijsafspraken nog doorgenomen en ik begon mij uit te kleden. Eerst zelf douchen, waarna zij gekleed met een handdoek ook ging douchen.

    Ik lag al op bed toen Joy bij mij kwam liggen. Ze kroop tegen mij aan en begon voorzichtig te zoenen. Dat deed ze heel goed, meer dan goed. Langzaam maar zeker begon ik haar lichaam te verkennen en kwam na wat omzwervingen uit bij haar poesje. Helaas niet geschoren. Ik begon haar voorzichtig te likken, waarop zij goed reageerde. Pijpen deed ze eerst niet tot ik het haar vroeg. Dat was goed, maar iets te hard. Ze werd echter natter en natter en een wilde vrijpartij begon. Even dacht ik dat ze wel eens klaar kon komen, maar na een half uur gaf ze aan dat dat niet ging lukken.

    Ze kreeg dus geen hoogtepunt en ik besloot maar voor mijn eigen hoogtepunt te gaan, niet beseffende dat het hoogtepunt van ons samenzijn al voorbij was.

    Het neuken was redelijk. Joy had al een tijdtje geen sex gehad en niet gewerkt en was daarom nogal nauw. Ik merkte dat ze het niet al te prettig vond. Ze deed wel goed haar best, maar toen ik merkte dat het echt pijn deed, stopte ik. Ik keek naar haar poesje en zag dat ze inderdaad pijn had gehad. Dat was niet echt lustbevorderend. Ze stelde mij gerust dat er niets aan de hand was. Gewoon de eerste keer weer wennen.

    Wij besloten het af te ronden met een pijpsessie. Pijpen is niet de beste kwaliteit van Joy en de lol was er voor mij een beetje af. Uiteraard nog wel klaar gekomen.

    In eerste instantie zal Joy de komende 3 maanden in Nederland werken. Daarna ziet ze wel weer. Voor liefhebbers van thaise meisjes zou ik zeggen, dat ze snel eens moeten gaan kijken. Nu kan het nog.
    Joy is een leuk meisje, die echt wel weet waar ze mee bezig is en veel mannen zal plezieren. Helaas net niet het type voor mij. Dat ligt echter aan mij en zeker niet aan haar. Ik weet zeker dat nog veel positieve recensies over haar zullen verschijnen. Alleen niet meer van mij.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 september 2006 om 12:01

  2. #2
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Joy is Emy of Emy is Joy

    Ik heb gemerkt dat Joy zich op Kinky.nl zich kenbaar maakt als Emy.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

FKK Artemis 468*60