Pagina 4 van 20 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 483
  1. #76
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Citaat van hun site geplukt: "Unsere Ladies sind keine Püppchen, haben aber umso mehr Spaß am Seks.".

    En dan denk je al snel, zal wel zijn. Het blijkt hier inderdaad zo te zijn .
    You better believe it
    " A dirty mind is a joy forever"

  2. #77
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Thanx voor de berichten, ben er onlangs ook weer eens geweest (voor de 3e keer, laatste keer was al een tijd geleden). Latinas zijn mijn absolute favorieten, omdat de service bijna altijd heel goed is. In SKY zijn de dames veelal ietsje ouder en steviger als ik eigenlijk het liefste heb, maar de sfeer en de service maken veel goed. Monica uit Peru was ongelooflijk (is alweer weg), maar Anna en haar zusje zijn van de huidige groep ook heel goed. Jammer dat Wuppertal zo'n end weg is ....

  3. Onderstaande 2 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (11 december 2014),Mistralwind (12 oktober 2014)

  4. #78
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Ben toch wel nieuwsgierig naar deze club geraakt,zeker als ik de service graad zo lees,moet hier toch maar eens een keer een dagje voor uittrekken.

  5. #79
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Vandaag een dagje er voor uit getrokken om o.a. Sky eens te bezoeken.
    Kwam er rond 12.30 u aan,en na afgerekend te hebben,werd ik gekoppeld aan Daniella een leuke niet al te oude meid.Na even gedouched te hebben,heb ik een koffie gedronken en begon het geknuffel en getreel met Daniella al aan de bar( doucheactie heb ik niet meegemaakt vandaag)Dan maar naar de kamer,goede sessie,lekker pijpen,beffen,vingeren,zoenen,en uiteindelijk heerlijk ouderwets horizontaal in haar klaar gekomen.Geen slechte sessie,maar ook niet buitengewoon.
    Daarna maar even wezen roken buiten,sauna,wat eten,roken etc.
    Na even wat drinken genomen te hebben aan de bar,kwam Sarah naast me zitten,die pas gelden nog in Nederland bij familie was,en even vanuit de Belgische club over gekomen was.Met haar ook een aardige sessie gehad,maar bij fte liet ze de helft ernaast spritzen,wat wel weer jammer was.
    Ik had het nu wel bekeken hier en maakte me op voor de reis naar de volgende club van vandaag (planet eden)
    Conclusie,kleine club,inderdaad wel wat dames op leeftijd gezien,gevorderde milf zullen we maar zeggen,en je moet de echt leuke er wel tussen uit weten te pikken,ook al,kan en wat oudere dvp met goede inzet ook een aardig potje breken bij mij,maar dat heb ik vandaag niet meegemaakt.Voor de rest is de prijs van 30€ ook wel aantrekkelijk,om wat meer uit te proberen.
    Kom ik hier nog eens terug,waarschijnlijk niet omdat het toch geen overweldigende indruk bij mij heeft achter gelaten,maar om never say never again,zei Bond ooit,dus wie weet..

  6. Onderstaande leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 1 januari 2015)

  7. #80
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edoh Bekijk bericht
    Ben toch wel nieuwsgierig naar deze club geraakt,zeker als ik de service graad zo lees,moet hier toch maar eens een keer een dagje voor uittrekken.
    Ben er ook twee keer geweest, de service is inderdaad heel goed. De dames zijn ook zonder uitzondering bijzonder vriendelijk. De eerste keer werd ik ongevraagd gepijpt, dat is het welkomstritueel in SKY, dat kost verder niets en je hoeft ook niet met de betreffende dame te kameren.

    Nadeel vind ik dat de dames over het algemeen iets ouder en vaak ook iets steviger zijn ....Maar als je geluk hebt tref je een jonge slanke latina, op dit moment is dat bijvoorbeeld de Argentijnse Sonja.

    Veel pelzier !

  8. Onderstaande 3 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Mistralwind (13 november 2014),Mr Pussy ( 1 januari 2015),seksenfun ( 9 november 2014)

  9. #81
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    Ben er ook twee keer geweest, de service is inderdaad heel goed. De dames zijn ook zonder uitzondering bijzonder vriendelijk. De eerste keer werd ik ongevraagd gepijpt, dat is het welkomstritueel in SKY, dat kost verder niets en je hoeft ook niet met de betreffende dame te kameren.

    Nadeel vind ik dat de dames over het algemeen iets ouder en vaak ook iets steviger zijn ....Maar als je geluk hebt tref je een jonge slanke latina, op dit moment is dat bijvoorbeeld de Argentijnse Sonja.


    Veel pelzier !
    Zoals je in mijn verslag leest,was mijn ervaring wat minder,maar misschien waren mijn verwachtingen ook te hoog gespannen..
    Wellicht probeer ik deze club tzt nog wel eens uit,om het een tweede kans te geven

  10. #82
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Een aparte saunaclub.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    Ben er ook twee keer geweest, de service is inderdaad heel goed. De dames zijn ook zonder uitzondering bijzonder vriendelijk. De eerste keer werd ik ongevraagd gepijpt, dat is het welkomstritueel in SKY, dat kost verder niets en je hoeft ook niet met de betreffende dame te kameren.
    Dit leest mooi en wie wil er nu bij het binnenkomen niet eerst even gratis gepijpt worden? Een mooie en originele entree. Misschien was het wel daarvoor dat ik daar nog eens langsging? Ja, toch wel maar ook vooral omdat ik vaak grappige, leuke en spannende recensies lees in deze rubriek. Kleine mini-evenementen die zich spontaan ontpoppen buiten en binnen de kamers van deze club. Vol verwachtingen en toch een beetje ongelovig ook, ging ik er naar toe.

    De site is ook vernieuwd. Men spreekt van:
    - Ganztägiges Buffet.
    - Softdrinks , Bier.
    - Die Nutzung unserer Sauna und Damfbad.

    - Kino, Sky Fussball Übertragungen.
    - Nutzung unseres XXL-Whirlpools.
    - Nutzung unseres Innen-Schwimmbads.

    Men vertelt ook heel eerlijk: "Unsere Ladies sind keine Püppchen, haber umso mehr Spass am Seks". Geile seks, daar gaat het uiteindelijk toch om, niet? En niet mooi, wat is niet mooi? Moet ik absoluut een "poppeke" hebben? Bovendien las ik op dit forum: "Maar als je geluk hebt tref je een jonge slanke latina, op dit moment is dat bijvoorbeeld de Argentijnse Sonja". Het was dus eigenlijk hét moment om nog eens af te zakken naar Sky.

    De ontvangst. Vriendelijk door een dame van de club. Niet door het management (man en vrouw, vriendin...), die anders wel zeer opvallend aanwezig waren. Mevrouw bijna de gehele dag in badjas op het grote bed aan de douches. Verder was het ontvangstritueel niet zoals hier gezegd werd. Geen blow job dus als verwelkoming. Het ontvangstritueel was in die zin wel bijzonder dat een dame met me mee ging tot aan de lockers, mij hielp en me doorverwees, sito presto, naar de douche. Terwijl ik me douchte, bleef de dame naar me kijken. Inspectie? Familiaal gedrag? Stoorde me niet maar is wel heel apart natuurlijk. Na de douche liepen we omarmd door de club en wees ze me wat er zoal te beleven viel. We zouden kussen. Daarna wou ze precies meteen op kamer gaan maar ik wou meteen gaan eten.
    Zo komen we bij het restaurantgedeelte. Een restaurant heeft deze club echter niet. Eten doe je aan de kleine toog van de kleine bar van de kleine bar/loungeruimte. De club is niet zo groot maar ook niet echt klein. Het eten was heel de dag hetzelfde buffet, dat wel tijdig aangevuld werd en hoewel het er zeer eenvoudig uitzag, smaakte het erg lekker.

    De wellness dan. Er is op de site sprake van van alles en nog wat maar in de praktijk schiet daar maar weinig van over. Een hele dag in deze club rondhangen wordt dan ook erg moeilijk. Tenzij je iets bijzonders beleeft natuurlijk. Zoals velen schrijven en zoals ik ook mocht meemaken. Er is inderdaad een binnenzwembad maar dat is koud. Er zijn inderdaad twee HWP's. Een buiten en een binnen. De HWP binnen was maar half gevuld, koud en zeer vuil. De HWP buiten was ijskoud. Het dampbad stond niet aan. De sauna (buiten) stond ook niet aan. Die werd wel aangezet na aanvraag en bleef de rest van de dag/avond aan en haalde na een paar uur toch een kleine 80° C. Ik genoot dus van een saunabeurt en daarna even zwemmen in het koude zwembad.
    Op de site staat dat bier in de inkomprijs is inbegrepen maar dat is maar gedeeltelijk waar. Je hebt maar recht op 3 biertjes. Wil je er meer dan moet je ze bijbetalen.
    Ze hebben een ruime kino maar je raadt het al. Het scherm was zwart. Later op de dag keek (enkel) de baas daar voetbal.
    Het management is vriendelijk (hoewel mijnheer af en toe nogal cru kan overkomen). Mevrouw spreekt ook gewoon Nederlands. Dat deze eigenaars ook de Limburgse privé ontvangst Mabuhay runnen, wisten jullie al wel zeker?
    De club zelf zag er voor de rest niet zo netjes uit. Ik kon het niet beter vergelijken dan met een klosjaarswoning, alhoewel die niet zo'n ruime woonst heeft. Beetje verouderd, rommelig maar best gezelligheid uitstralend. Het storendste vond ik de vieze matrassen waar enkel een handdoek wordt overgelegd als je op kamer gaat met een dame.
    Ik heb drie sessies achter de rug. Een struisere met heel mooie uitstraling en twee slank(ere) met mooie vrouwelijke vormen. Vooral Balentina sprong er voor mij uit. Vooral haar wou ik absoluut beter leren kennen. De geleverde services waren telkens bovengemiddeld erg goed. Dit belet echter niet dat de insteek vooral gericht is op snel-snel. Vaak blijf je helemaal geen halfuur op kamer. Het betaalsysteem werkt dit allicht in de hand. Je betaalt normaal gezien vooraf! Enkele dames doen dat niet maar hebben daarbij de les van de baas meegekregen dat als de mannen dan achteraf niet betalen, niemand tussenkomt en de diensten gratis geleverd zijn. Anderzijds, wat voor mannen komen daar? Wie haalt het nu nog maar in zijn hoofd om achteraf niet te betalen?? Bijkomend nadeel van dit systeem is dat als je een uur op kamer blijft, omdat het zo leuk is, de sessie onderbroken wordt om weer geld te gaan halen. Je kan natuurlijk ook ineens een uur boeken maar wat dan als het niet zo'n beleving is op kamer?
    De prijzen dan. Je betaalt slechts € 35 inkom. De eerste kamersessie kost € 50 en alle volgende maar € 30. Ook al zijn de volgende sessies niet met de dame waarmee je eerst op kamer ging. Welke dame dus ook, vanaf sessie twee maar € 30 per halfuur. Als je alles in overweging neemt, ligt de prijs dus in de grootteorde van ACA, dat op 15' van Sky ligt.
    De muziek staat als achtergrond en is Latina-muziek. De dames steken soms gewoon zelf een CD in.
    De dames zijn vriendelijk en amusant en makkelijk te benaderen. De ene jaagt niet, de andere wel. Eigenlijk enkel Latina's. Je hoort daar dus heel de dag Spaans spreken.

    Ik wil wat dieper ingaan op Balentina.

    Balentina is slank, heeft halflang tot lang zwart haar, loshangend en vanachter opzij korter geknipt, bruine ogen, lekkere kont, natuurlijk B-cup en naar eigen zeggen 25 jaar, hoewel ik ze 28 gaf en ongeveer 1,65.
    Zoals ik al schreef, zij sprak mij enorm aan. Zij kan mij vanop afstand al opwinden. Zonder dat ze het zelf besefte. Ze daagde me niet eens uit. Hoe ze zich voortbewoog.... Plots komt ze in de vooravond naast me zitten. Ik had al twee sessies achter de rug. Ik was weer opgeladen. Het kon dus eigenlijk niet gepaster. Al snel begint Balentina ondeugend te doen en meer. Beetje flirten, zoenen, tongzoenen... niet pijpen maar wel met de hand tussen de badjas (overigens niemand gezien in handdoek, ook ik in costuum). Ze maakte me nu pas echt geil. We stonden op en liepen naar de kamer. Eerst geld halen en betalen dus. De sessie zou (weliswaar op een juist moment) onderbroken worden om geld te gaan halen om een halfuur te verlengen. Balentina is niet enkel geil buiten de kamer maar ook op kamer. Ze is enthousiast, een springend veld, wild maar kan ook heel lief zijn, je kan er heel close mee zijn, heerlijk knuffelen en strelen en er wordt best wat zot gedaan en wat gelachen op kamer, welteverstaan (gelukkig) in die mate dat het perfect is. Geen gegiechel of te veel gelach of zo waardoor het een negatieve inslag zou hebben op het sessiegedeelte. Het maakte de sessie enkel completer. Verder op puur seksgebied had ik ook totaal niet te klagen. Zoenen en tongzoenen à volonté en van uitstekende kwaliteit. Pijpen heel erg goed en gevarieerd. Neuken ook geweldig goed. Rodeorit autoreverse, lepeltje-lepeltje, hondjes, missio, rodeo-normaal en klaargekomen. Beffen, 69, DT, vingeren.... geen taboes. Neuken met condoom. Tijdens het beffen werd het kutsap een klein beetje aangelengd met bier. Beetje bier morste ze enkele keren met opzet op haar venusheuvel. Merkwaardig: niet volledig kaal geschoren. De poes zelf wel. Ook werd er al kussend bier aan mekaar overgedragen. Het hoeft niet altijd hetzelfde te zijn en hiermee wil ik ondermeer aanduiden dat initiatief nemen en origineel zijn hand in hand gaan bij Balentina.

    Einde sessie maar nog lang niet einde leute.

    Na het avondeten komt Balentina terug bij mij zitten aan de bar. Ze daagt me weer uit en maakt (probeert en lukt) me weer geil. Nog eens gaan kameren? Nee, liever geen twee keer met dezelfde op één dag en de andere dames waren voor mij te oud of/en te gezet. Ik vertel haar van zowat moment 1 dat ik niet meer zal gaan kameren. Nu waren er niet veel mannen maar toch. Wat volgt? Balentina vraagt of ze van mij champagne krijgt. Dat vraagt ze dan aan de verkeerde man. Ik trakteer zelden drank aan dames. Als ik dat al doe is dat aan een dame die ik al langer ken, waar ik al meermaals mee op kamer was en waarmee het geweldig goed klikt. Het gevaar bestaat immers steeds dat een dame een drankje aanneemt (misschien minder met champagne maar met andere betalende -alcoholische- drankjes wel eens) en dan weer wegloopt. Dat dat geen manieren zijn? Daar ben je op dat ogenblik dan vet mee, met die gedachte. Niet voor het geld. Zeker niet in Sky want daar kost een fles goede champagne (allicht dan niet uit de Champagne-streek) slechts € 60. Ook nu week ze nog geen millimeter van me, die Balentina. We blijven onnozel en leuk doen. We blijven flirten. Kusjes geven, tongzoenen, beffen, pijpen, ik-bloot-met-haar-aan-de-stang (ze ontdeed me speels van mijn badjas), dansen.... Uren aan een stuk amuseerden we ons te pletter. Pikant detail is wel dat een andere Belg wel champagne trakteerde aan zijn vaste dame en dat Balentina rijkelijk mee mocht drinken. Normaal gezien zou je dan verwachten dat Balentina bij mijnheer met de champagne zou kruipen en hem onnozel en geil maken maar dat gebeurde dus niet. De man zat er precies helemaal niet mee. Gelukkig maar, dat er geen spel werd gemaakt. Mijn avond was weer eens helemaal top zo! Misschien was het grote spektakelmoment van de avond wel het moment dat een andere dame het allemaal best geil vond en naar ons toestapte. Spontaan begonnen we met drie te tongzoenen.
    Ik had nog steeds mijn wisselgeld (€ 20) op zak, in mijn badjas, van de kamerverlenging en vond het wel het minste om dat aan haar te geven.
    Is het een ritueel van Sky of was het gewoon Balentina die het zo wou? In elk geval ging ze mee naar de lockers, hielp ze me aankleden (niet dat ik dat zelf niet meer kan) (kledij aangeven...) en liet ze me mee buiten met nog dikke kussen en wat getongzoen.

    Allicht door toeval een knallende Sky-dag gehad. Waauuuwww !!!




    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. Onderstaande 15 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 november 2014),Bluebear (14 november 2014),boo (14 november 2014),Flurkman ( 1 december 2014),hasta la pasta (15 november 2014),LittleJoe (15 november 2014),Mistralwind (15 november 2014),Mr Pussy ( 1 januari 2015),noglangnietuitgewandeld (14 november 2014),Oudebelg (14 november 2014),rmjhexe (15 november 2014),savesexer (15 november 2014),Scarpa ( 8 augustus 2022),Wijze grijze (14 november 2014),Willi69 (15 november 2014)

  12. #83
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Wat een mooi verhaal Fun, goed dat je er heen bent geweest toch ?

  13. #84
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Seksenfun,

    Zoals je weet van mijn recensies ben ik er ondertussen al wel een aantal keer geweest en mee naar de kleedkamer bij het verlaten van de club heb ik nog nooit meegemaakt noch gezien. Ik vrees dus dat cupido in het spel is

    Let op: de dames in Sky verkassen met de regelmaat van de klok. Ik heb nooit begrepen hoe dit precies werkt want hij heeft slechts één andere club in Helchteren en er zijn steeds weer andere dames in Sky. Ik kan niet geloven dat Mabuhay zoveel dames huist. Dus er is een erg groot verloop van dames. Zou je nog eens graag gaan spelen met je 'liefje', dan zou ik maar voortmaken.
    " A dirty mind is a joy forever"

  14. Onderstaande leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (18 november 2014)

  15. #85
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard Verkenningsbezoek Sky 31-12-2014

    Op oudjaarsdag heb ik met een vriend een verkenningsrondje bij Sky gemaakt nadat ik ontdekte dat deze club als Latina bolwerk te boek staat. Rond 16:00 aangekomen en enthousiast door twee Latinas ontvangen die vervolgens als twee-componentenlijm aan ons vastgeplakt zaten. Dat schijnt daar ritueel te zijn en als het rustig is, word je na het douchen even gratis ter verwelkoming "aangeblazen". Vrolijk babbelend werd gewacht tot we klaar waren met douchen en omkleden om ons vervolgens door de club rond te leiden. Sexroom here, here more sexroom, here other sexroom, toilet, sexroom, shower, my favourite sexroom, smoking area, two sexrooms, bar, sexroom... Ergo: qua aantallen kamers kan Oceans hier nog een puntje aan zuigen. Mijn introductiedame kon trouwens ook aan andere zaken zeer goed een puntje zuigen en kon niet wachten tot ik mijn sigaret had opgerookt en begon alvast met wat fysiek voorwerk. Kamergang was zoals ik het van mijn Zuid-Amerikaanse avonturen ken: to-the-point en alles heftig, diep en passioneel. Voor de perverse beren onder ons: een beperkt (!) aantal dames schuwt ook het ruigere werk niet, gelieve zelf even de website te inspecteren. De foto's doen de dames geen eer aan, de aanwezige dames vond ik merendeels een stuk aantrekkelijker real life dan op de website. Er schijnt vorige week iemand langs te zijn geweest die wél weet hoe een Nikon werkt, dus mogelijk worden de foto's binnenkort vervangen door representatievere versies.

    Even wat algemene indrukken: naar Sky hoef je niet te gaan als je wellness-man bent. Sauna staat buiten in het terrasdeel en werkt tussen 12:00 en 20:00, daarnaast een dompelbad. Binnen is een zwembad dat niet verwarmd is, dus in de wintermaanden onbruikbaar. Jacuzzi is half leeg en functioneert niet. Stoombad functioneert niet. Binnensauna is omgebouwd tot wipkamer en bestaat dus niet meer. De opzet van de club is, hoewel qua grootte een beetje vergelijkbaar met Living Room, net zo kruip-door-sluip-door als Magnum en het duurt even voor je je zonder TomTom door de club kunt bewegen. Het hele dag door is een buffet beschikbaar, er staat een fruitmand voor wat gezonde snacks en er staan zoetigheden voor de suikerbekjes onder ons. Ik weet niet hoe vaak en wanneer het buffet wordt bij- of aangevuld, daarvoor was mijn bezoek te kort. Wel stond er opeens een pan met paella, die trouwens bijzonder goed smaakte. Ook werd opeens halverwege het bezoek een grote rauwe ham neergezet, waar keurige plakjes van werden gesneden als borrel- of tussendoor hapje. Ik heb het wel slechter gezien in saunaclubland! Het pand zelf is niet als FKK- of saunaclub neergezet maar heeft waarschijnlijk ooit als bedrijfspand het licht gezien, vandaar ook de wat onlogische indeling. Het pand zelf heeft hier en daar wat achterstallig onderhoud en doet soms wat houtje-touwtje aan. De één kan het negatief zien, ikzelf vind het wel wat hebben en past wel in de Zuid-Amerikaanse binnenhuisarchitectuur. Mijn reisgezel zei: je hebt in ieder geval het gevoel dat je niet in Europa bent. En dat kan iedereen op zijn eigen manier vertalen... De sfeer is op-en-top latina, hier geen steriel geroezemoes, maar luid roepende latinas die lachen en flirten. Waarom zou je naar een andere ruimte lopen om antwoord te geven als je het ook met verhoogd stemvolume af kunt? Muziek in de bar is uiteraard salsa, merengue en bachata en komt uit een bovenmaatse stereoset zoals je die ook wel in de kofferbakken van autos in Zuid-Amerika tegenkomt. Geluidsvolume is wel Europees, dus je kunt gewoon een gesprek voeren zonder je stembanden te forceren. Hygiëne is ok, maar verwacht geen leger aan handdoekenboys zoals bijvoorbeeld in Marisol of Magnum. Er is één dame die de was doet en schoonmaakt en soms pakken de meiden zelf even en mop om bijvoorbeeld even de doucheruimte aan te harken. Niet van dat benauwde, de dames laten ook buiten de kamers hun handjes wapperen. Ook achter de bar bijvoorbeeld, waar geen vaste bardame is, maar waar de honeurs worden waargenomen door een dame die bijvoorbeeld net even van een kamergang terugkomt. Voor hen is de bar ook weer vaak het beginpunt van een volgende kamergang, dus combineren ze het nuttige met het aangename. De eigenaar is een figuur apart, hangt vaak in de tv-ruimte, maar ik heb hem er niet op kunnen betrappen iets toe te voegen aan het runnen van de zaak. Dat doen de dames zelf. Verder hing er nog wel de hele tijd een oudere dame met een luchtig huispak en een decolete tot op haar navel gedrapeerd over een bed bestemd voor publieke actie. Geen idee wat haar rol was en of ze nu de madam van de club was, de echtgenote van de eigenaar of wellicht toch een DVP beschikbaar voor wie op seniorensex valt. Het damesaanbod was uiteraard op deze oudjaarsdag beperkt, maar persoonlijk zou ik met 5 van de 8 dames probleemloos tot een kamergang kunnen komen. De dames zijn veelal typische Midden-Amerikaanse latinas, lees: klein, iets gedrongen qua lichaamsbouw, een paar stevige poten en een ronde kont waar je je biertje op kunt parkeren. Daarnaast waren er ook wat rankere types met meer de bouw van dames uit Argentinië en het zuidelijk deel van Brazilie. Leeftijd tussen 25-35, het zijn dus allemaal vrouwen die het klappen van de sexzweep kennen en geen Roemeense schoolmeisjes die onwetend uit de bus van Boekarest komen rollen. Mannen moeten daar ook gewoon man zijn, dus geen slap gedoe met GFE en een uur lang babbelend willen pre-salen. Zelf spreek ik nog wel een mondje PortuSpaans, dus is er nog wel wat ruimte voor een babbeltje, maar de meeste Deutsche leute die er gisteren waren, spreken niente nada naks qua Spaans, dus verloopt de kennismaking als volgt: Zij: Ola guapo! Hij: Gutentag! Om vervolgens over te gaan tot wederzijdse inspectie van de amandelen en navel (waar beiden vaak een tiental centimeters te laag zaten...). Bij wederzijds akkoord wordt vervolgens een sleutel gehaald en worden de inspecties in privésfeer voortgezet. Wat ik daarmee bedoel is: Sky is niet iets voor zachte eitjes, Sky is waar de mannen van de jongens worden gescheiden. Prijzen: entree 35 euro, eerste kamergang van de dag (30 min) kost 50 euro, alle kamergangen daarna 30 euro (60 per uur). Betalen is hier vooraf, dus mocht je van de categorie langere sessies zijn, neem dan 30 euro extra mee in je zak of (zoals ik zelf doe) tussen cellofaan en karton van je pakje sigaretten, dan hoef je de kamergang niet af te breken om geld uit je kluisje te halen.

    Samengevat:

    Positief:
    - sfeer (ontspannen, chaotisch, couleur locale, gastvrij)
    - sex (de dames lusten er, zoals Latinas betaamt, pap van en tongzoenen kun je niet eens om vragen, want die lap hangt vaak al ter kennismaking in je bakkes)
    - prijzen (35 entree, 50 eerste kamergang (30 min), daarna 30 euro per kamergang (30 min), verlengen tot uur is gewoon dubbele kamerprijs
    - voor sommigen: doordat de wellness wegvalt, gaat het hier om, seks, seks en seks.

    Negatief:
    - wellness (eerder gezegd het grotendeels ontbreken ervan)
    - niet voor eitjes (toch een beetje macho-cultuur en de dames reageren eerder op assertieve bezoekers dan op afwachters die in een hoekje in een bank gaan zitten)
    - niet super-strak georganiseerd zoals andere clubs, soms in meerdere opzichten wat rommelig, dus je moet door dingen heen kunnen kijken
    - voor anderen: doordat de wellness wegvalt, gaat het hier om, seks, seks en seks.

  16. Onderstaande 17 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 januari 2015),biged ( 1 januari 2015),boo ( 2 januari 2015),Bubbelbader ( 8 januari 2015),Flurkman ( 6 januari 2015),foefel ( 1 januari 2015),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 januari 2015),hasta la pasta ( 1 januari 2015),MiniME ( 1 januari 2015),Mistralwind ( 1 januari 2015),Mr Pussy ( 1 januari 2015),noglangnietuitgewandeld ( 1 januari 2015),rmjhexe ( 1 januari 2015),savesexer ( 7 januari 2015),seksenfun ( 4 januari 2015),Sphinx ( 1 januari 2015),Wijze grijze ( 1 januari 2015)

  17. #86
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Vandaag was ik voor het eerst bij Sky in Wuppertal op bezoek. Ik ben namelijk altijd wel een fan van de warmbloedige latina's, dus deze club heeft alleen al daarom mij interesse. Ik ben het eens met de bovenstaande samenvatting van de gang van zaken bij Sky (en van de sfeer) door Hemaworst. Ik had een fijn uurtje op de kamer (een soort voormalige saunaruimte, waarin het veel te warm was) met Brenda (ik schat haar rond de 35 jaar, vrij knap, krullend haar, volslank met grote borsten). Wat kan die vrouw tongzoenen, zeg. Tijdens dit uurtje ging het er heet aan toe, het is een zeer ervaren dame die er wel pap van lust.
    Wel moet ik zeggen dat ik er maar weinig echt knappe dames heb gezien. Een flink aantal dames waren ook wat ouder (40+).

  18. Onderstaande 6 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (30 maart 2015),hasta la pasta (19 maart 2015),Mistralwind (19 maart 2015),Mr Pussy (14 april 2015),phoenix (18 maart 2015),Scarpa ( 8 augustus 2022)

  19. #87
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Als absolute latina-liefhebber ben ik natuurlijk ook een paar keer in SKY geweest. Inderdaad veelal wat oudere en stevigere dames, de setvice is echter altijd OK. je moet een beetje mazzel hebben, af en toe zit er ook een wat jongere en slankere bij (ik had bijvoorbeeld het geluk Sonja uit Argentinië te treffen).

    Brenda is inderdaad een porno-monster, ik heb met haar op een snikhete zomerdag een half uur boven op het balkon gespeeld. Ziet er nog picobello uit voor haar leeftijd.

  20. Onderstaande 3 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (30 maart 2015),frits10 (19 maart 2015),Hemaworst (12 mei 2015)

  21. #88
    Geregistreerd
    6 april 2015
    Last Online
    15 oktober 2016 @ 09:47
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    48
    Thanked
    90 in 18 posts

    Standaard Froop im SKY-SAUNACLUB PART I

    Hola amigos,

    nun ist es soweit, meine ersten Eindrücke in deutscher Sprache über diesen einzigartigen Club zu übermitteln...

    Hier nun ein Vorgeschmack was Man(N) im Sky in Wuppertal erwarten kann...
    Die Anreise über die A46 gestaltet sich ziemlich einfach...bereits bei der Ankunft wird klar, in welche Richtung es geht...Aufwärts...

    Die Parkmöglichkeiten sind selbst am WE ziemlich gut...Die Begrüßung ist sehr nett...Der Eintritt in Höhe von 35€ ist für das was folgt, mehr als in Ordnung...Denn bereits jetzt geht es los...der Begriff Einsamkeit scheint nicht zu existieren, denn es vergeht keine Minute und eine wunderschöne señorita taucht aus dem Nichts auf...Nichts Besonderes scheint der Eine oder Andere zu sagen...aber wer darf bereits beim Umziehen/Duschen von Fellatio der señorita träumen?!?!? und das nur als Art Dankeschön, dass du die Location besuchst...

    Jörg (Chef) versteht es wirklich den Kunden vom ersten Moment an Positiv zu überraschen...Eine herzliches Ambiente...Eine Location,in der sich nicht nur Karibikliebhaber wohl fühlen...hier entspannt sogar der Chef selbst bei eine Rückenmassage...Über die señoritas ist einfach nicht viel zu sagen...Man(n) muss sie erleben Sie personifizieren genau das, wovon Man(N) träumt... ich kann nur bestätigen...es wird nicht übertrieben.

    Es gibt keine Ausreißer im Sky...weder "Das ist die Beste" noch "Nein die geht garnicht"--der Service und die Performance sind bei allen Mädels immer "RE-FUCK" würdig--eine dieser Damen hervorzuheben wäre den Anderen gegenüber nicht fair.

    Worauf sollte Man(N) achten, wenn Man(N) diese Location aufsuchen möchte?

    18-25 Jährige DL hier Fehlanzeige!!!
    BlümchenSEX hier wenig erwünscht!!!
    Stundenlanger Aufenthalt ohne Zimmergang - Keine Chance!!!


    Die Chicas wissen sehr wohl Ihre Reize und Ihre Fähigkeiten einzusetzen.
    Sicherlich bringen die Mädels so Einiges an Erfahrung mit und lesen jeden sexuellen Wunsch von den Lippen ab

    Fazit : Viel Karibik bzw. Latein-Amerika Flair

    Euer Froop

  22. Onderstaande 5 leden hebben froop bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (12 april 2015),Megaboob (12 april 2015),Mr Pussy (14 april 2015),Wentelt Eefje (12 april 2015),Willi69 (12 april 2015)

  23. #89
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Vandaag nogmaals een uurtje gekamerd met Brenda! Wat is dat toch een topmeid, het lijkt wel of de seks met haar iedere keer beter wordt, indien dat nog mogelijk is. Wat een prachtige vrouw, supersexy. Helaas gaat ze morgen voor een tijdje terug naar Spanje, ze komt pas weer in de loop van juni terug in Sky.

  24. Onderstaande leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (14 april 2015)

  25. #90
    Geregistreerd
    6 april 2015
    Last Online
    15 oktober 2016 @ 09:47
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    48
    Thanked
    90 in 18 posts

    Standaard Froop im SKY-SAUNACLUB PART II

    Hola amigos,

    nun war es auch am Samstag erneut soweit einen Club zu frequentieren...

    Denn was macht Man(N), wenn das WE perfekt sein soll...Richtig: ab in den Club...nur dieses Mal fiel die Wahl etwas schwieriger,da man(N) einerseits neue Kollegen aus dem Ijsberenforum, in dem Fall „Willi69“ persönlich kennenlernen möchte, dieser hielt sich jedoch woanders auf...andererseits ist das Sky immer eine TOP Adresse, um einen dieser perfekten Tage zu erleben...Aber liebe Kollegen aufgeschoben, ist ja nicht aufgehoben...hoffe, dass die Wege sich bald kreuzen…

    Nun aber der Bericht Part II über das SKY

    Gleich zu Beginn eine super herzliche Begrüßung durch Jessica, die Jörg und Lingh gestern wohl vertrat, da Chef und Cheffin den wohlverdienten freien Samstag genossen.

    Einen Hacken gibt es da schon, denn die super süße Jessi war gestern bedauerlicherweise demnach nicht in "Action"

    Nun gut es ja genug "chicas" vor Ort, die den Tag unvergesslich machen sollten.

    Also rein in den Club...die Mädels freuten sich über meine Ankunft so sehr, dass ich die etwas weitere Anfahrt direkt vergaß...und als ich dann plötzlich auch Freunde traf, wusste ich: das wird ein klasse Tag…

    Zunächst einmal "Small-Talk" mit neuen Gästen angesagt ...durchaus sympatische Typen, die allesamt das Sky positiv bewerteten...und dann war ja unser Rookie oder "unser Nesthäckchen"-wie die Mädels Ihn nannten...Mensch was hatte der, als Rookie, plötzlich für ein Szenario...4 Hot-Latinas gleichzeitig mit Cunnilingus Performance:
    Also wenn das mal kein Wiederholungsbesuch im Sky wert ist, dann verstehe ich die Welt nicht mehr …ein wenig Neid kam da schon auf… nur Spaß amigo...es sei Dir gegönnt

    Ich habe es ja auch nicht so schlecht erwischt...meine erste Performance mit

    Gabriella ein Kracher...wer diese Schönheit aus Ecuador kennt, weiß wovon ich rede...

    Optik: Lange, schwarze und lockige Haare...ein wohlgeformter Body mit Mega Popo und tollen Boops(kein Silikon)...Ihre Haut...schoko-braun...echt sexy…

    Performance: Zugenküsse sind sehr leidenschaftlich...Ihre Zunge kommt beim Cunnilingus echt zum Einsatz...Gabriella stellt sich beim immer auf die Situation ein...damit es für die Männer kein kurzes Intermezzo wird...diese Lady spürt ganz genau wie lange es noch geht und passt sich dementsprechend an...und wie man(N) in Ihr gemolken wird, ist Extraklasse. :wink:

    Tipp: Nicht ganz rasiert...aber dennoch wohlgeformt...Mensch was steht diese Schönheit auf Fellatio…

    Performance II - Sarah...besser bekannt als Miss Marakkesh

    Optik:Schulterlanges, glattes Haar...Body Top mit Klasse (silikon)-Boops...eine wirklich attraktive orientalische Frau…

    Performance:
    Extraklasse Blow-Job mit Überraschungen, die Seinesgleichen suchen...Will nicht zuviel verraten...sich selber ein Bild machen, ist immer besser...Zum braucht man(N) echt nicht viel zu sagen...einfach HOT!!!

    Tipp/Info: komplett rasiert...unbedingt Sarah machen lassen...und wenn du das überstehst :D dann DOGGY...Was für ein Anblick Jungs...

    Fazit : Ein weiteres Mal "a perfect day"...und welche Worte würden den Wiederholungsfaktor wiederspiegeln: da zitiere ich doch glatt Gabriella direkt nach der ersten Fellatio-Einlage..."ich will direkt noch einmal kommen"

    Euer Froop

  26. Onderstaande 7 leden hebben froop bedankt voor deze bijdrage:

    biged (13 april 2015),hasta la pasta (23 april 2015),Mohican19 (13 april 2015),Mr Pussy (14 april 2015),phoenix (13 april 2015),Wentelt Eefje (13 april 2015),Willi69 (13 april 2015)

  27. #91
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:45
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Ich habe irgendwie das Gefühl, als ob du Cunnilingus und Fellatio verwechselst

    Gruß
    aquarius

  28. #92
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    26 april 2024 @ 17:54
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.048
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    25-5-2015: Latina club Sky in Wuppertal.

    Het leuke van de hobby is dat er afwisseling zat te vinden is in de clubs in Duitsland. Ik had me al veel te lang voorgenomen om af te reizen naar Wuppertal om het Latina nest Sky eens met een bezoek te vereren.

    De reis verliep zeer voorspoedig totdat ome TomTom aangaf dat er nog drie kilometer te gaan waren. Door een weg onderbreking heb ik over dit laatste stuk uiteindelijk nog een uur gedaan. Misschien was dat maar goed ook, want toen ik auto op de parking zette was deze nog akelig leeg.

    Na het aanbellen werd ik verwelkomd door een schaars geklede dame (of het nou de theke was weet ik niet zeker) waar ik op zeker geen kamer mee zou willen maken. Ik neem het wat betreft leeftijd zeker niet nauw, maar dit kon echt niet. Na het overhandigen van het entreegeld werd er keihard naar een “chocalat” of iets dergelijks geroepen. Er kwam een gezellige lachebek aangelopen die me naar de kleedkamer leidde. Ik had het genoegen met Joanna, een Dominicaanse 30-er. Ze bleef maar staan toen ik me aan het uitkleden was. Ik dacht bij mezelf dat dit hier de gewoonte wel zou zijn. Om het ijs te breken en even te checken wat voor vlees ik de kuip had, hield ik een striptease voor haar. Het gelach moet door het hele pand te horen zijn geweest.

    Na de douche, ook hier werd visueel geinspecteerd, deed ik de badjas aan en sloeg mijn armen om haar heen. Ik werd begroet met een paar lekkere tropische zwoele lippen, direct gevolgd door een kletsnatte tongzoen. Juist ja, dit is de binnenkomer waar je hoopt. We liepen met zijn tweeën naar de bar waar ik een kopje koffie bestelde. Ik werd voorgesteld om met zijn tweeën op een bankje te zitten en voor ik het wist werd de handdoek aan de kant geschoven en werd mijn apparaat vakkundig aan een nieuwe mondelinge poetsbeurt onderworpen.

    Op de kamer merkte ik dat zo geil was als boter, ook mijn tijdelijke wederhelft had dit in de gaten, en maar lachen dat ze deed. Na het nodige zoen werk, een orale beurt en vervolgens een pijpbeurt, laat ik er condoompje om doen om na wat korte en heftige standjes knoerthard af te gaan. Zie zo, dat lucht op. Na nog wat knuffelen en praten met handen en voeten zijn we binnen het half uur van de kamer af. Tijd om eens rustig rond te kijken.

    Er is voldoende geschreven over het interieur en de sfeer in de club. Ik heb me ogen uitgekeken, je ziet hier geen strak betegelde douches en fraai gedecoreerde wanden. Nee, hier heb ik op een kamer gelegen die in het geheel voorzien was van schrootjes, helemaal prachtig dit.

    Na de eerste kamer gang heb ik nog een tijdje met een Engels sprekende Spaans/Marokkaanse dame doorgebracht. Later hoorde ik van een stammie dat ze hier als “Miss Marakkesh” te boek staat. Jammer genoeg heb ik haar niet meer te pakken kunnen krijgen. Ik vond het erg rustig wat betreft de aanwezige dames. Meer dan 10 heb ik er niet gezien volgens mij.

    De tweede kamer was met Valentina, wederom een Dominicaanse voorzien van wat kleine tattoos. Toen ik koffie wat te drinken kwam ze naast me zitten en werden haar lekkere tieten in mijn gezicht gedrukt. Na wat lekker zoenen aan de bar, verdween ze opeens naar beneden om me zonder enige gene te voorzien van een pijpbeurt. Een vrij jonge gast die bij me in de beurt zat wist niet waar-ie moest kijken. Ik zag er de humor wel van in. De kamer gang vond ik gemiddeld, het zoenen bestond bijna niet meer. Ik ben er maar eens goed voor gaan liggen en heb me heerlijk laten pijpen.

    Of het eten nou typisch Spaans was? In ieder geval smaakte de rijst met gestoofd vlees erg lekker. Ik was toe aan wat rust en heb me buiten op een bankje genesteld met de krant. Ook nog een sauna gepakt, die overigens net warm genoeg was. Na zo’n anderhalf uur vrijwel niks doen, ben ik nog maar eens een rondje gaan doen om te kijken of er een derde kamer in zat. Ik vond van niet, dus om een uur of half vijf ben ik vertrokken en heb ik onderweg nog een pits stop in Ratingen gemaakt in een voor mij bekend bordeel en heb hier nog twee super kamer gangen gemaakt.

    Zo af en toe is het best leuk om er alleen uit te trekken om een nieuw bordeel te bezoeken. Over twee weken doe ik het weer, maar dan geen Latina’s en een shabby interieur. Dit maal wordt het Sharks in Darmstadt met op de tweede dag wederom een bezoekje aan Ratingen.
    Pluk de dag of een bloemetje

  29. Onderstaande 7 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    biged (27 april 2015),Eddy_V (26 april 2015),hazard26 (26 april 2015),Mr Pussy (27 april 2015),noglangnietuitgewandeld (26 april 2015),Wijze grijze (26 april 2015),Willi69 (26 april 2015)

  30. #93
    Geregistreerd
    6 april 2015
    Last Online
    15 oktober 2016 @ 09:47
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    48
    Thanked
    90 in 18 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aquarius Bekijk bericht
    Ich habe irgendwie das Gefühl, als ob du Cunnilingus und Fellatio verwechselst

    Gruß
    aquarius

  31. #94
    Geregistreerd
    6 april 2015
    Last Online
    15 oktober 2016 @ 09:47
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    48
    Thanked
    90 in 18 posts

    Standaard A MAN`S DREAM

    Hola amigos,

    nach einer sonnenreichen Woche kommt, wie erwartet, ein verregneter Samstag…also was tun? Wo geht für mich dennoch die Sonne auf…na klar: hinter den sieben Wuppertal-Bergen, bei den sieben Latina Zwerginnen

    …es mag sein, dass der Eine oder Andere nun erneut denkt diese Location sei in die Jahre gekommen und dass das Line-Up begrenzt ist, aber man(N) liebt halt die Gewohnheit…

    Damit wir uns klar verstehen, ich liebe Locations wie das GT, in denen du Dich wie im Trance befindest…und möchtest einfach nicht aufwachen…wo du auch hinschaust: ein Optikkracher...mir fehlt jedoch das Persönliche oder sogar, auchwenn der Begriff etwas inadäquat klingt, das Familiäre…vielleicht müsste ich einfach öfter diese Location aufsuchen,um dieses bessere Wohlgefühl zu spüren:wink:

    Das PHG ist ebenfalls eine klasse Location, die Man(N) aufsuchen sollte, wenn man(N) einen großen Wert auf tolles Essen bis in die späten Abendstunden und ebenfalls hübschen DL legt…hier gibt sich der Chef extrem viel Mühe, auch zu bestimmten Uhrzeiten zu vergünstigten Konditionen hereinspazieren zu dürfen… Das ist keine Selbstverständlichkeit…das sollte man(N) wirklich zu schätzen wissen!!!

    Das LR überzeugt ebenfalls mit einem tollen Line-Up…ich persönlich finde die untere Ebene mit der Wellness-Oase echt gelungen…hier kann man(N) sich eine Auszeit von animierenden DL nehmen …einfach im Whirpool oder in der Sauna chillen, denn wir brauchen ja mal ne Auszeit zwischendurch

    Ausführlichere Berichte über vorgenannte und weitere Locations werden demnächst folgen, versprochen!!!

    Nun aber Back zu den Latina-Zwerginnen aus dem Sky in Wuppertal:

    Was für mich das Wichtigste ist, wenn ich eine Location aufsuche ist es, das gute Gefühl zu haben, dass ich auch alleine dort hinfahre kann ohne dort, aufgrund der hohen Anzahl an DL und Eisbären, unterzugehen…klingt etwas seltsam, aber aus meiner Sicht gibt es nichts Schlimmeres als sich in einer Location unter vielen Menschen aufzuhalten und sich trotzdem einsam zu fühlen…Viele Männer suchen ja auch, was man(N) im realen Leben oft nicht bekommt…und dabei meine ich nicht nur SEX!!!

    Oft ist es der Fall, dasss Man(N) eine Location mit einem Freund aufsucht, um sich auch sicherer zu fühlen…nach dem Motto: „Hey hier ist ein bekannte Person…hier fühle ich mich sicher"

    Wenn eine Location es schafft Dir dieses Gefühl zu geben, auch wenn du alleine dort bist, dann hat diese alles richtig gemacht…dann kann man(N) auch gerne auf andere Sachen verzichten!!!

    Das Sky ist halt auch eine dieser Orte wo man(N) sich aufgehoben fühlt…danke dafür

    So auch gestern Abend…unverhofft kommt oft, sage ich nur…Männer was soll ich sagen…ich habe mir gestern den Traum vieler Männer erfüllt…einen DREIER mit 2 Hot-Latinas ...aber behalten wir die Chronologie bei…

    Nach einem ekelhaften Stau auf der A46 …endlich im Sky angekommen ...eine herzliche Begrüßung und ab in die Umkleide…um etwas lockerer zu werden, erst einmal eine Cerveza an der Theke…und plötzlich WER IST DAS DENN???

    SAMANTHA 27 aus der DOM/REP
    wieder im Sky…also ich kannte diese Granate noch nicht…lange schwarze Haare…Boops Körbchengröße D…richtig was dran an dieser Latina…Small-Talk…und los ging es…da hat man(N) keine Chance zu widerstehen…das ist die Weihnachten…du willst das Geschenk schnell auspacken

    Toller Service…Mega Blow-Job…ZK schreien immer nach mehr…und Ihre Pussy…Jam Jam...Für Freunde, die gerne mal einen sehr weiblichen Körper suchen : ein –MUSS- alles ist bei Ihr am richtigen Fleck

    Danach erst einmal schön Bundesliga mit den durchaus sympatischen Kollegen gucken.Dies wurde aber natürlich immer wieder durch Stripeinlagen von Miss Marakesh Sarah versüßt…so habe ich Fußball auch noch nie geguckt

    Round Two…ein Klassiker Gabriella…über diese Frau brauche ich wirklich nicht mehr viel zu schreiben…einfach HOT…eine sichere Bank diese Schönheit…so müssen sich also Kühe fühlen,wenn man gemolken wird…echt krass wie man(N) in Ihr so den vorest letzten Tropfen rausgeholt bekommt…Geile Sache

    Nach dieser Runde folgte eine ausgiebige Pause, die auch, für das was folgte, bitter nötig war!!!

    Round III

    Da liegt man(N) auf der Couch zu später Stunde und genießt die Cerveza…da kommt Miss Marakesh Sarah in Ihrer bezaubernden Art vorbei…erst einmal kuscheln angesagt …einfach süss…aber dann…ja dann…und dann kam Samantha noch dazu…Krass, dachte ich mir…links und rechts zwei Bombas…Scheisse wie soll ich das blos überleben…dann ging es los…PUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHH...Leute ich sage Euch ein Bild für die Götter

    So kam wie es kommen musste…heute erfüllst du Dir den Traum…loooos Chicas hier die Kohle und VAMOS

    Im Zimmer ging das Spektakel weiter…Leute kennt Ihr das Gefühl…Scheisse ich brauche ein fotographisches Gedächtnis…ich muss diese Bilder irgendwie im Kopf behalten…Selbst jetzt beim Schreiben fällt es mir schwer nicht wieder die Sachen zu packen und wieder dorthin zu fahren…aber NEIN…Disziplin muss man(N) haben…außerdem soll dieser Bericht ja fertig werden

    Die Zwei kamen im Zimmer mal so richtig in Fahrt…die küssten sich vor mir sowas von anregend…und Sarah zeigte mir, während Sie Samantha´s Zunge im Mund hatte, den Finger…nach dem Motto : Komm her und mach mit...was ich dann gezwungenermaßen auch tat HEFTIG

    Danach ging die Lesbo-Show weiter…die 2 küssten sich gegenseitig die Nippel warm…und ich liege da und schaue mir das ganze genüsslich an

    Dann…ohne Scheiss…dann legten beide bei mir los als gäbe es kein Morgen…schön abwechselnd und gleichzeitig…(Eine mit Blow-Job und die Andere mit Eier und andere Körperöffnungen lecken)

    ich dachte mir nur…Gott sei Dank bin ich vor dieser Aktion 2 Mal schon zum Schuss heute gekommen, denn sonst wäre es das Sudden-Death für mich nach 5 Minuten…dann war erst einmal Pussy Lecken im Doppelpack angesagt…das ist also der berühmte Double-Cheeseburger

    Zum Sex brauche ich Euch nicht viel zu sagen…es gab keinen!!! was soll ich Euch anlügen

    Dieser Double Blow-Job war so endlos geil, dass die „leche“ so rausgeschossen kam und beide Ladies sich auch noch darum gestritten haben

    Sarah und Samantha-was für ein Duo…Pornofaktor sehr hoch und definitiv eine Wiederholung sehr bald möglich - einfach ohne Worte…Gracias Chicas

    Nach diesem Erlebnis war ich, im Gegensatz zum gestrigen Klitschko Gegner, KO

    Wichtige Info: Vicky aus Paraguay und Vanessa diese Woche im Sky wieder am Start

    So Leute ich hoffe Ihr findet diesen Bericht nicht allzu lang…vielmehr hoffe ich, dass Ich Euch nicht gelangweilt habe…Ich wünsche einen guten Start in die 4-Tage Woche.

    Euer Froop

  32. Onderstaande 9 leden hebben froop bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (26 april 2015),hazard26 (26 april 2015),Kwakje (27 april 2015),Megaboob (26 april 2015),Mr Pussy (27 april 2015),rmjhexe (26 april 2015),Wentelt Eefje (27 april 2015),Wijze grijze (26 april 2015),Willi69 (26 april 2015)

  33. #95
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard Miss Marrakesh

    Dan ga je dus op een zaterdagmiddag naar een Latina-club om vervolgens in bed te belanden met een Marokkaanse... Tsja...

    Het moest er maar eens van komen: een vervolg op het verkenningsbezoekje tijdens de Oud & Nieuw festiviteiten. Eenmaal aan de hoek van de bar beland met een dubbele espresso, zo sterk dat je lepel er rechtop in bleef staan, met mijn reisgezel aan de andere kant van de bar, zag ik haar de ruimte binnendwarrelen: Sarah, a.k.a. Miss Marrakesh en niet te verwarren met de Sarah die op de website geportretteerd staat. Da's nl. een andere Sarah.

    Miss Marrakesh, wulpse MILF met rondingen waar rondingen behoren te zitten, stralende lach, aantrekkelijk uiterlijk. En geil. Als boter. Roomboter! Met hoofdletter R. Kwam gezellig naast me staan terwijl ik mijn conversatie onverstoorbaar continueerde. Ook toen ze op subtiele wijze al die overheerlijke rondingen ongegeneerd tegen me aan begon te duwen. Toen ze niet de gewenste respons kreeg, vond Miss Marrakesh het blijkbaar tijd voor het grove geschut. Met een glimlach zakte ze door de knietjes en verdween ze onder de bar om meteen vol in te zetten op een stevig blaasconcert. Met mijn reisgezel gebeurde hetzelfde maar dan met een andere dame. De teerling was geworpen en het spel begonnen: wie kon het langste onverstoorbaar doorpraten tijdens een blowjob van de buitencategorie? Ik verloor glansrijk en kansloos, Miss Marrakesh to blame... Sleutel graag! Eenmaal op de kamer gingen de remmen los en ging Miss Marrakesh te keer als een taboeloos konijn in het voorjaar. Niks poetsdoekjes, eikelpijpen of een beschaamd likje over je ballen, maar een frontale Nilfisk-aanval op Hemaworst (zonder vetvrij papiertje erom) waarbij ze voor het gemak maar de hele regio meeneemt in een niks-niet-kinderachtige lik- en rimsessie. Dus heren beren, als je dan toch je ballen netjes scheert, neem dan dus ook even je aarsregio mee. Wel zo fris en wordt door de dame(s) gewaardeerd. Vervolgens rubbertje erom en me in no-time in reversed cowboy met uitzicht op een fantastische reet klaar laten rijden.

    Terwijl ik later in de patio even van een blauwe kameel genoot, zag ik Miss Marrakesh met een Latina-vriendinnetje een ijsbeer vakkundig om haar vinger winden. Bij een korte intro-duo-blowjob zag ik zijn weerstand al richting nulpunt zakken, maar toen ze pal voor zijn gezicht begonnen te tongzoenen was hij reddeloos verloren. Ik gaf hem maximaal 15 minuten met deze twee slopertjes, mijn reisgezel achtte hem wat weerbarstiger en zette in op 30 minuten max. Dit maal won ik het spel en zag ik de man na 15 minuten al weer totaal gesloopt terug van zijn kamergang komen, de dames liepen er triomfantelijk glimlachend achteraan. De dames staan voor de eerstvolgende keer op mijn To Do-lijst. Als ik me dan toch eens aan een trio waag, dan ook maar meteen het neusje van de zalm. Kan ik daarna met een gerust hart alle RoemBul-trio-voorstellen met een glimlach naast me neer leggen.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  34. Onderstaande 8 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 mei 2015),foefel (12 mei 2015),hasta la pasta (12 mei 2015),Mistralwind (12 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (12 mei 2015),phoenix (12 mei 2015),Wentelt Eefje (12 mei 2015),Wijze grijze (12 mei 2015)

  35. #96
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Sky Saunaclub is een club die zich in de Jupiler League van dit forum bevindt en ik was erg benieuwd hoe een aantal illustere forumleden (ze behoeven geen verdere introductie) deze club zouden beoordelen. Ik ben gisteren dan ook met een virtueel schizofreen gevulde bus naar Wuppertal afgereisd, van één forumlid ontving ik bij voorbaat een afmelding: Wuppertal is kein Monchengladbach... Dass kann nie eine gute Sache sein, ich bleibe zu hause maar van de anderen noteerde ik op de terugweg de volgende uitspraken en reisverslagen:

    zo de bus was goed geregeld hemaworst zij al ik neem een luxe voor jou ik dach zal wel waar weze
    zo maar ja hoor was prima geregeld door hemaworst
    zo koffie aan boord en krentebolle ook nog met roombotor, dat was wel erg luxe
    zo aangekomen in Wuppertal, maar ik mocht de clup niet in vanwege een bij voorbaat gegeven huisverbod door Sky-eigenaar
    zo mijn roem was dus vooruitgesnelt
    zo dus de hele dag in de bus gewacht, was niet zo heel erg want het was een luxe bus
    en er waren genoeg krentebolle
    zo wel jaamer, maar ik ga nog wel terug wanneer ik wel binnen mag
    .

    Na het betreden van de bus eerst maar eens mijn krantje gelezen en genoten van een werkelijk goed kopje koffie. Ondertussen kennis gemaakt met mijn reisgenoten voor de dag. Het was een gemêleerd en uitbundig gezelschap, dat ik graag beoordeel met een Reize Grijze-approval™ van 8,0/10. Bij binnenkomst hoefde ik maar 35 euro at te rekenen, een verrassing aangezien ik normaliter 149,99 euro afreken bij binnenkomst. Ik beoordeel dit dan ook graag met een Prijze Grijze-approval™ van 10,0/10,0! Later bleek dat dit geen All You Can Eat-gelegenheid is, maar een A La Carte-huis waar voor iedere kamergang apart afgerekend dient te worden. Daarom een Scheisse Grijze-disapproval™ van -4,0/10. Het bubbelbad was helaas leeg en buiten gebruik. Ook de sauna was niet in bedrijf. Daarom voor het wellness-deel in Sky een Wellness Wijze-approval™ van 1,0/10. De dame die mij begeleidde was een Chocomaus met een cacaogehalte van 90% en voorzien van Fair Trade keurmerk. Een donkere gazelle, hoog op de benen en voorzien van een setje mokkabonen in formaat D, model licht getuned. Ze was pas een week onderdeel van het personeelsbestand en dus nog wat
    onwennig qua dienstverlening. Het was geen Tailor-niveau zoals ik dat in Bochum gewend ben, maar als exotisch tussendoortje wil ik deze kamergang toch beoordelen met een Stijve Wijze-approval™ van 7,1673674/10,0.

    de sfeer zat er goed in, alleen nooit zo goed als in mijn favoriete clupje Van Goch
    de dames liepen schuddend met hun billen door de patio, maar zo'n gekkenhuis als de Goch-dames er van maken werd het niet.
    was écht gezelig in Sky, alleen nooit zo gezellig als in de gezelligste club van NRW
    eten was goed, echt lekker! bijna net zo lekker als wat je bij Van Goch krijgt.
    gekamerd met Vicky (Biki), mooi blond, teer meisje, bijna net zo mooi en blond als ze in Van Goch hebben.
    was wel heel lief, goed zoenen, daarna nog even een massage van haar gekregen die me deed denken aan van Goch
    vanavond toch nog maar even naar Van Goch denk ik, je weet wel: de gezelligste club van NRW.


    Die Worstenbull dreigde me per email met een impeachment-procedure in de Bull-clan als ik vandaag niet met hem mee zou gaan om een armada aan latina-mokkels uit wonen. Afgezien van die mongool die de hele rit krentenbollen zat te stouwen kon ik kon me in alle rust voorbereiden op een dagje zuid-amerikaanse vleeskeuring. De Worstenbull vroeg nog of ik mijn reet had geschoren omdat die Latina-wijven net zo makkelijk even je hol uit baggeren als ze toch je zak liggen af te lebberen. Ik zeg sodemieter op met je Gilette-reclame, als die mokkels mijn walmende aars met huid en haar willen opvreten, dan is het inderdaad met huid en haar en niet alleen met huid. Na binnenkomst me aan de bar gezet waar die lapzwans van een Bdachimmels uiteraard ontbrak. Daar heeft hij dezer dagen een patent op, zo schijnt. Geen roodharige duivelin in Sky, wel een geil cafe-con-lecce latina-mokkel met een mooi 50% cacao-gehalte, want veel donkerder lust ik ze niet. Terwijl ze een fraaie espresso voor me neerzet, brabbelt ze allerlei spanjolito-woorden tegen me: amor, chupa mi culo, maar van dat culo begreep ik geen reet. Met espresso en bluswatertje maar even richting patio gelopen en me in een lounge fauteuil geplaatst om alles even rustig in mij op te nemen. Veel tijd daarvoor kreeg ik niet, want er liep een ander Latina-wijf de patio binnen, wat meer lecce en minder koffie dan dat bar-mokkel, poten als dukdalven en een reet waar je wandelschoenen voor moet aantrekken om er omheen te kunnen lopen. Toen ze naast me ging zitten en een sigaret op stak sloeg mijn steigerende lul welhaast mijn espresso uit mijn handen. Bij de aanblik van mijn kwijlende lul die verbaasd zijn kop vanuit mijn badjas opstak, besloot dat Latina-teefje het nuttige met het aangename te combineren en begon afwisselend aan mijn lul en haar sigaret te lurken. Hoewel er links en rechts van mij nog twee andere beren werden gelimlollied, gaf ik de voorkeur aan iets meer privacy. Op het boventerras had ik wat afsluitbare partytenten gezien en zo'n mokkel uitwonen met een zoel briesje door mijn reet leek me een strakker plan dan hier en plein public afgekloven te worden. Naar boven dus! De rits van de tent was nog niet dicht of dat wijf begon me vol op mijn bek te muilen. Als ze een wattenstaafje met jodium aan haar liklap had gebonden had ze mijn maagzweer zowaar even kunnen aanstippen! Omdat het voorvocht zowat uit mijn ogen liep, maar even een changer-de-decor gedaan en dat neukmonster in befpositie gedrapeerd. Dat was een back to the seventies! Niks geen kale kipfilets bij dit mokkel, maar een fraai toefje kuthaar waar een blauwe koffieboon parmantig uit stak en waarop de dauwdruppels reeds wachtten om opgelikt te worden. Ondertussen lag dat kreng op mijn verzoek driftig aan een Cubaanse sigaar te zuigen, waardoor mijn knoert meldde dat het tijd was om de behangers-lijmpot bij te vullen. Ik zeg "chupa todo, amor", waarna ze afwisselend aan mijn Belgische Schimmelpenninck en haar Cubaanse Cohiba begon te lurken. Lang kon ik dat niet volhouden, dus in no-time blafte ik haar pijpmuiltje vol, waarna die slettebak haar bek opendoet om te laten zien dat er niets meer in zit en ze alles braaf doorgeslikt had. Kosten: 30 euro voor een halfuur, toegestane extras zijn in Sky namelijk altijd gratis, zo begreep ik van de Worstenbull. Vriend Badschimmels, je hebt weer eens een leuk avontuur gemist!

    Wellicht ten overvloede: elke overeenkomst met bestaande personen, gebeurtenissen of entiteiten berust op louter toeval. Alle personages, gebeurtenissen en entiteiten zijn fictief en verhouden zich op geen enkele manier tot een werkelijkheid van bestaande personen, gebeurtenissen of entiteiten.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  36. Onderstaande 6 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    froop (16 mei 2015),Hcw (16 mei 2015),rmjhexe (16 mei 2015),Teiresas (18 mei 2015),Wijze grijze (16 mei 2015),Willi69 (25 mei 2015)

  37. #97
    Geregistreerd
    6 april 2015
    Last Online
    15 oktober 2016 @ 09:47
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    48
    Thanked
    90 in 18 posts

    Standaard ...UND DANN KAM VICKY

    Hola amigos,

    Ein weiteres Mal im SKY da der Service der Hot-Latinas einfach einzigartig bleibt…hier machst du Dir wenig Sorgen was Extras im Zimmer kosten…hier ist Vieles Inclusive.

    Also ab ins Auto und 60 km Autofahrt…Ein Fucked-Off gibt es nicht, da die Chicas dafür sorgen, die lange Anreise zu vergessen.

    Also Ankunft gegen 14:00…Parkplatz „save“-und es öffneten sich die Sky-Tore.

    Das Wetter einfach traumhaft also war es Zeit für eine Einweihung der Terasse…also schnell duschen, die Chicas begrüßen…eine Cerveza in die Hand und ab nach oben auf die Terasse…was soll ich sagen:

    Die Zelte für gewisse Minuten sind recht gemütlich…diese werden für die Audienzen unter freiem Himmel genutzt…selbstverständlich werden diese mit Gardinen abgedeckt, sodass keiner deine eigene Performance sehen kann…aber dafür gut hören.

    Liegemöglichkeiten gibt es ebenfalls…einfach erotisierend oben zu liegen und das Gestöhne der sexy Latinas zu hören…da geht der Propeller direkt an.

    Nach einem Sonnenbad und geilem Bums-Sound erst mal runter und sich eine Chica holen, denn ich bin ja nicht nur zum Hören hier… also da jede Latina-Wahl eine Gute Wahl ist…direkt die erste nehmen, die mir über den Weg läuft…so nach dem Motto:

    „Du Frau-mitkommen-jetzt“

    Es war Vanessa …diese chica wurde von mir bereits in jüngster Vergangenheit gebucht und es sollte auch dieses Mal schön werden…FO ist bei Ihr Mega, weil Sie einfach ein süsses Gesicht hat und das macht an.

    Ihre Performance ist im Gegensatz zu Gabriella oder gar Brenda nicht so Pornomässig, aber trotzdem buchbar…bei Ihr ist man(N) gut aufgehoben, wenn es etwas chilliger sein soll. So kam wie es kommen musste. Die Terasse wurde von mir zwar nicht mit Sekt eingeweiht, aber dafür mit anderen spritzigen Flüssigkeiten.

    Kurz danach runter-duschen-small talk mit Chef Jörg…Stärkung und erneut nach oben…was für ein Szenario…diese Terasse nenne ich nur noch…VIAGRA.

    Nach einer guten halben Stunde spielte ich wirklich mit den Gedanken nach Hause zu fahren, da die lange Rückfahrt anstand…also runter in Richtung Dusche…und was geschah dann…

    …und dann kam VICKY…eine Beschreibung dieser wundervollen Frau ist, glaube ich, nicht notwendig…diese Frau muss man(N) erleben…einfach traumhaft…sie gibt Dir wirklich das Gefühl, dass du der Einzige in Ihrem Leben bist…zumindest für 30 Minuten.

    Nach der Performance fühlst du Dich wirklich wie der Winner-Song des European Song Contest: Hero of the World …gracias mi amor

    Ihr denkt ich übertreibe…dann überzeugt Euch selbst…aber bedenkt, dass Vicky sich bald wieder im wohlverdienten Urlaub befindet…Sie ist Anfang Juli wieder im Sky.

    Euer Froop

  38. Onderstaande 5 leden hebben froop bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman ( 3 juni 2015),Hemaworst (25 mei 2015),Wentelt Eefje (26 mei 2015),Wijze grijze (25 mei 2015),Willi69 (25 mei 2015)

  39. #98
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:58
    Berichten
    2.876
    Discussies
    83
    Thanks
    2.093
    Thanked
    3.192 in 955 posts

    Standaard

    Voor alles is een eerste keer. Zo was het vrijdag voor mij de eerste keer dat ik in Sky belandde.... Er is al veel geschreven over deze tent, maar bij deze mijn subjectief verhaal. Uiteraard realiseer ik mij dat het allemaal een momentopname is, ik kan (nog?) niet vergelijken....

    De heenreis verliep buitengewoon catastrofaal. Zoals links en rechts (ook op andere, Duitse, fora) al vermeld staat is er nogal wat werk in uitvoering op de wegen rondom Sky. De laatste 7km hebben mij 45 minuten gekost. Het tijdstip (vrijdag namiddag) zal niet in mijn voordeel gewerkt hebben maar al met al moet je met behoorlijke vertraging rekening houden als je die kant op rijdt.

    Het parkeren begint voor sommigen onder ons waarschijnlijk met een kleine hobbel. De oprit is behoorlijk steil. Mocht je auto dus op een sportonderstel staan.....goed opletten!!

    Eenmaal binnen gekomen viel me meteen op dat het design redelijk authentiek was. Authentiek aan vervlogen tijden en waarschijnlijk ook aan een gevlogen poetsvrouw... De financiele afhandeling ging vlot en op mijn aangeven (eerste keer!) toonde men mij de toilet, de douche en de kleedcabine. Hoe zat dat ook alweer met dat 'anblasen'???? Niet vandaag hoor. Maakt niet uit.....

    Een snelle gang door de club leerde mij dat er 7-10 beren waren en wat minder dames. De dames zouden het de rest van de avond zeer druk hebben. Kamer op, kamer af, kamer op etc. Ze lieten er ook bepaald geen gras over groeien. Assertieve dames aldaar.. Net zoals Bernds en enkele RTC's is er 'public action' in de vorm van een goed voorspel op de bank. TZ en PZC maken deel uit van de 'pre sales'. Niet verkeerd...op die manier kan je ook ff zien wat voor een vlees je in de kuip zou kunnen hebben...

    De dames......tja....het zijn allemaal Latina's. En die spreken allemaal........Spaans.... En mensen die Spaans spreken (man....het lijken wel Fransen) spreken als regel geen andere taal. IK kwam gelukkig een dame tegen die wat Frans sprak en er as ook nog iemand die een handvol Engels sprak. Daarnaast kun je de dames niet vergelijken met de poppetjes van GT, VV of PHG. Maar goed, dat vermeld dat homepage ook al. En dat vergelijken snijdt aan 2 kanten....... In eerste instantie de looks........maar in tweede instantie de service. TZ, PZC, EL, FT, ZA zijn zo ongeveer standaard. Dat is de minimale service die de dames bieden. Moet je eens bij GT aankomen.... Het 'preis - leistungsverhaeltnis' is dus behoorlijk goed.

    De kamers zouden niet alleen een upgrade maar ook een goede schoonmaakbeurt mogen verdienen. Het eten staat behoorlijk lang in de openbare ruimte (wel handig, dan kun je de rijst ook met mes en vork beitelen.....ik bedoel eten) en zou eerder vervangen moeten worden.

    Waarschijnlijk heb ik vandaag de hoofdattractie gemist....de baas zelf. Maakt niet uit, kom ik wel overheen....

    Tja....wat zal ik samenvattend zeggen? Iedere tent heeft zijn voor en nadelen. Dat geldt voor Sky zeer zeker. Maar als je hoofdzakelijk voor goede service naar een club gaat, dan moet je hier een keer geweest zijn....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  40. Onderstaande 17 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (30 mei 2015),boo (30 mei 2015),Bubbelbader ( 4 juni 2015),Flurkman ( 3 juni 2015),foefel (31 mei 2015),forgetskinnyletsgetfatty (31 mei 2015),froop (30 mei 2015),Hemaworst (30 mei 2015),MiniME (31 mei 2015),Mistralwind (30 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (30 mei 2015),rmjhexe (30 mei 2015),satanic surfer (30 mei 2015),Sjeufke (30 mei 2015),Wentelt Eefje (30 mei 2015),Wijze grijze (30 mei 2015),Willi69 (30 mei 2015)

  41. #99
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Goede samenvatting Uurtje, ik ben er maar een paar keer geweest dus ik kan mezelf geen kenner van deze tent noemen. De inrichting is inderdaad gedateerd, alsof je in een Duitse pornofilm uit de jaren tachtig bent beland. Zelf spreek ik redelijk Portugees dus ik red me wel met de taal, dat scheelt.

    Je moet een beetje mazzel hebben met de vrouwen die er zijn, soms zit er een wat jongere en slanke dame tussen. Maar de service is hoe dan ook altijd super !

  42. Onderstaande leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (31 mei 2015)

  43. #100
    Geregistreerd
    26 april 2015
    Last Online
    10 april 2024 @ 10:50
    Berichten
    30
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    15 in 4 posts

    Standaard

    Ik ben de laatste wekelen 2 keer bij Sky in Wuppertal geweest.

    Voor de beren die van Latino’s houden is dit een paradijs !

    Een korte samenvatting van mijn eerste keer :

    Aangekomen ter plaatste (opgepast voor de zeer stijle berg ...).
    Aan de inkomstbalie € 35 betaald en er werd een dame voor mij geroepen.
    Ze begeleidde me naar de lockers. Daar kon ik alles opbergen en kreeg ik sliffers.
    Dan naar de douches. Alles in orde. Het rare is dat ze naast jou blijft staan als je doucht.
    Dan de badjas aan en legde ze me de club een beetje uit.
    Toegekomen aan de bar, vroeg ze me wat ik dronk. Ze schonk met een cola in.
    Toen de cola was uitgeschonken was (in een te klein glas) kwam ze bij mij staan aan de bar.
    Ze vroeg mijn naam, ik de hare en onmiddellijk stak ze haar tong al in mijn mond.
    Als je van tongzoenen spreekt, dit was echt tongzoenen ... ;-)
    En even later zat ze met mijn lul in haar mond, gewoon aan de bar. Ook haar bh ging uit aan de bar.
    Nadien vroeg ze me om naar de kamer te gaan. Eerst afrekenen (€ 50 voor de eerste keer), de volgende wippen zijn € 30. We gingen naar de ex-sauna dat omgebouwd was tot kamer.
    Het was een en al GFE ... masseren, zuigen, likken, pijpen (zc) ... dan condoom op en ik mocht haar neuken in welke positie dan ook. Niets was te veel ..

    Uiteindelijk condoom afgedaan en is ze me opnieuw beginnen te pijpen. Niet veel later schoot ik alles in haar mond !

    Nadien is nog een beetje bij mij komen liggen en hebben we nog wat geknuffeld ...

    Nadien aan de bar gaan zitten en het duurt geen 5 minuten eer de volgende dame zicht komt aanmelden.
    Je kan die natuurlijk afwijzen, maar na 5 min zit de volgende aan je zijde.

    Top keet !

  44. Onderstaande leden hebben Rikkie6969 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (10 augustus 2015)

 

 
Pagina 4 van 20 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.