Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 275 van 483
  1. #251
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 19:24
    Berichten
    612
    Discussies
    7
    Thanks
    933
    Thanked
    469 in 222 posts

    Standaard

    Ook dames van 18 tot 25 jaar?

  2. #252
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Er zijn soms uitzonderingen, maar meestal zijn de chicas duidelijk 25+ en 30+
    Wie graag door een ervaren meid wordt behandeld ("afgereden") maakt daar geenszins een probleem van.... Integendeel!
    Bijna alle meiden zijn bijzonder gewillig...

  3. #253
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:44
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.749
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.039 in 1.579 posts

    Standaard

    Sky is zo'n club waarvan vaak gezegd wordt: ja, daar moet ik toch eens een keer naar toe. Meestal blijft het daar bij. Nu kom ik er wel vaker, maar altijd in mijn eentje. Tot clubmaat hasta la pasta op het idee kwam om de agenda's naast elkaar te leggen en een datum te prikken. Dus carpoolden we op een fraaie zondag naar Wuppertal. Hey mi amor, begroette Brenda ons. Het lekkerste wijf van de keet, stond bovenaan de op bucketlist, maar ze had Thekedienst. Hoe los ik dit op? Eerst de avances van de andere dames van ons afgehouden. We voelden de stekende blikken van een viertal op seks beluste Latina's in onze rug prikken. Toen ik haar de balie zag verlaten sloop ik erachteraan en kreeg haar te pakken. Nadat we elkaar ter nadere kennismaking eerst uitgebreid de mond hadden uitgelikt, droeg ze de verantwoordelijkheid voor de ontvangst over aan een van de anderen. En troonde me mee naar een kamer.

    En daar had ik voorlopig de handen vol aan die megatieten en die heerlijke billen. Als Brenda de mond even niet vol zwans had, was ze wel bezig me de tong vacuum te zuigen. Ook terwijl ze onder me lag te steunen werd er gulzig door getongzoend. Ik probeerde het zo lang mogelijk te rekken, maar de geilheid was te snijden en de kwak liet zich niet tegenhouden. Dit was sex zoals het bedoeld is. Geneukt als een beest met een botergeile wulpse Latina. Goede start van de dag.

    Intussen was hasta met de enige blonde weggeweest, Braziliaanse Jessica. Maar hij had er geen klik mee. Wel een mooie meid, met een even wulps figuur als Brenda. Ik had wel zin in haar, maar toch maar op zeker gespeeld. Voor de tweede ronde Angelica gekozen, en dat was een schot in de roos. Enorme tetters, lekkere kont en een eersteklas zoenkanon. Nu de eerste druk eraf was, kwam het de tweede kwak netjes tegen het eind van de kamertijd. Hoewel ze hier niet zo op de klok letten. Je betaalt vooraf, en ze laten je echt niet van de kamer voordat je je leche gedoneerd hebt. Zal wel iets van beroepseer zijn. Ik heb me hoe dan ook heerlijk uitgeleefd op deze Dominicaanse sexbom. Later is hasta er ook nog overheen geweest, een uur lang begreep ik. Kutzwagers waren we toch al verschillende keren, dan kan deze concubine er ook nog wel bij.

    Het was goed toeven op het zonnedek. Daar laten ze je ook wel met rust. Aan de bar wordt er geanimeerd, maar niet op een vervelende manier. Het buffet was als immer, eenvoudig maar voedzaam. En toch wel redelijk wat keus. Sauna alleen op aanvraag, maar bij dertig graden hoeft dat om mij niet.

    Voor het eindtrio had ik wel zin in die Jessica met een andere, maar alles liep door elkaar. Toen Olivia me aan de bar begon te muilen, kwam Brenda in beeld. Juist op het goede moment. Voor twee maal dertig twee van die zoenkanonnen, het is in feite maar een tientje meer dan een solo kamer in de meeste clubs. Dat is de kracht van Sky. Ik liet me op mijn luie rug vallen en zette ze aan het werk. De een tongzoenen, de ander de zwans afzuigen. En om de paar minuten wisselen. De sex hing gewoon in de lucht. Ze klommen er een voor een even op voor een ritje, waarbij ik zowat gesmoord werd door vier van die joekels van tieten die tegelijk in mijn gezicht gedrukt werden. Overdonderd door al het geweld kan ik me niet eens meer herinneren welke van de twee me de ballen leeg gemolken heeft, maar ze kregen het er wel uit.

    Toen we ons opmaakten voor vertrek pruilde Brenda nog dat hasta niet met haar geweest was. Ik had haar wel aanbevolen, maar Angelica had hem nogal gesloopt. Die is dan voor de volgende keer. Zo af en toe een Sky dagje, waar je verzekerd bent van een paar geile nummers, het is altijd een kleurrijke ervaring. Ja, daar moet ik toch eens een keer naar toe!
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  4. Onderstaande 14 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 juli 2019),Dino-007 (26 juli 2019),Flurkman ( 1 augustus 2019),forgetskinnyletsgetfatty (25 juli 2019),goldstar (25 juli 2019),hasta la pasta (26 juli 2019),Lesyeux (25 juli 2019),man (25 juli 2019),Pandabeer82 (25 juli 2019),phoenix (26 juli 2019),rmjhexe (27 juli 2019),Scarpa (23 juni 2022),Sjeufke (26 augustus 2019),Wijze grijze (25 juli 2019)

  5. #254
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Last Online
    14 april 2021 @ 14:23
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    212
    Thanked
    168 in 35 posts

    Standaard

    De club ligt voor mij niet bij de deur ( +/- 250 km )
    Als ik de website bekijk lijkt het mij eerder en kleine club met een beperkt aantal dames
    Kan men er een volledige dag clubben zoals ik meestal doe in SS of BB?
    Graag jullie ervaringen.

  6. #255
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    21 april 2024 @ 16:28
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Het is geen club om de hele dag te vertoeven
    Dan is ss bb of een andere club met zwembad een betere optie

  7. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    man (25 juli 2019),ToonRoo (15 december 2019)

  8. #256
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:44
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.749
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.039 in 1.579 posts

    Standaard

    Klopt, als je alleen bent. Met een maat erbij heb je wat te socializen. Een zwembad is er wel, maar ik heb er nooit iemand in zien gaan. Reken op vijf tot tien dames. Niet altijd de mooisten, op een of twee na. Maar het sterke punt is de service.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  9. Onderstaande 4 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (25 juli 2019),man (25 juli 2019),Scarpa (23 juni 2022),Sjeufke (25 juli 2019)

  10. #257
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    18 april 2024 @ 17:36
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    154
    Discussies
    0
    Thanks
    626
    Thanked
    131 in 60 posts

    Standaard

    Klopt service meer dan goed en geen gezeur tav tijd.
    Wel wat oudere en stevige dames met een mooie donkere kleur, heerlijke GFE ervaringen.
    Gewoon doen en genieten

  11. Onderstaande 5 leden hebben goldstar bedankt voor deze bijdrage:

    Dino-007 ( 2 augustus 2019),Husky (26 juli 2019),man (27 juli 2019),phoenix (26 juli 2019),Scarpa (30 juni 2022)

  12. #258
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    AfeglopEn maanden was ik hier een paar keer, eten telkens goed in orde, zowel in middag als de avond, alles schoon en bijgehouden, mooi binnenterras de rest oude meur maar schoon! Dames?

    Eerste keer in juli :Naomi die me heerlijk knuffelde op de bak, super inzet zowel buiten als op de kamer, tweede ronde was met een nieuwe. 'Milf' Olivia.. voldoende alles derde ze alleen mijn piemel vroeg zich af waar hij nu eindelijk nog een kuitspier kon aantreffen, nee dan liever eind augustus op een vrijdagavond... Jessica dikke tieten milf uit Brazilië, ik kreeg een uitstekende pijpbeurt.. en kon heerlijk vanachteren klaarkomen, de tweede ronde was een trio met goedlachse Betty en Naomi die me helemaal plat knuffelden en kusten zeker Betty alleen wil ik ook nog wel eens proberen.. de derde keer was ik er weer op een vrijdag met vrijkaartje van een ander forum.. .. hier kreeg ik eerst Paola een colbiaanse schone vriendin van Deborah .. beide heerlijk mee geworsteld, Deborah met haar ultiem mooie kontje neukte me de derde ronde klaar, Paola moest je echt opwarmen, maar de topper Karin met mega latinareet en sili'neukte een uur lang intensief met mij met een afsluitende pijpbeurt die me nog lang doet nagenieten, zelfs nu als ik er weer aan denk... club is voor mij naast aca gold, harem bad lippspringe , Penelope en luder lounge )heerlijk en altijd de moeite waard om te bezoeken, is het geen megareet dan wel een latinakontje..

  13. Onderstaande 4 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (26 augustus 2019),forgetskinnyletsgetfatty (26 augustus 2019),schoolmeester (26 augustus 2019),Sjeufke (26 augustus 2019)

  14. #259
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    AfgelopEn maanden was ik hier een paar keer, eten telkens goed in orde, zowel in middag als de avond, alles schoon en bijgehouden, mooi binnenterras de rest oude meuk maar schoon! Dames?

    Eerste keer in juli :Naomi die me heerlijk knuffelde op de bak, super inzet zowel buiten als op de kamer, tweede ronde was met een nieuwe. 'Milf' Olivia.. voldoende alles deed ze met inzet alleen mijn piemel vroeg zich af waar hij nu eindelijk nog een kutspier kon aantreffen, hij zwom weinig gevoel

    nee dan liever eind augustus op een vrijdagavond... Jessica dikke tieten milf uit Brazilië, ik kreeg een uitstekende pijpbeurt.. en kon heerlijk vanachteren klaarkomen, de tweede ronde was een trio met goedlachse Betty en Naomi die me helemaal plat knuffelden en kusten zeker Betty alleen wil ik ook nog wel eens proberen..

    de derde keer was ik er weer op een vrijdag met vrijkaartje van een ander forum.. .. hier kreeg ik eerst Paola een colombiaanse schone vriendin van Deborah .. beide heerlijk mee geworsteld, Deborah met haar ultiem mooie kontje neukte me de derde ronde klaar, Paola moest je echt opwarmen, maar de topper Karin met mega latinareet en sili'neukte een uur lang intensief met mij met een afsluitende pijpbeurt die me nog lang doet nagenieten, zelfs nu als ik er weer aan denk... club is voor mij naast aca gold, harem bad lippspringe , Penelope de luxe en luder lounge )de hoerenkot om me thuis te voelen en altijd de moeite waard om te bezoeken, is het geen megareet dan wel een latinakontje.. of een degelijke pijpbeurt van een Poolse zoals Aga of Bulgaarse Nadine en debora... of Marie roemeense pijpfitster
    Laatst gewijzigd door phoenix; 26 augustus 2019 om 11:49

  15. Onderstaande 7 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (26 augustus 2019),cavediver (26 augustus 2019),GrandCru (26 augustus 2019),Husky (26 augustus 2019),Kwakje (26 augustus 2019),Scarpa (23 juni 2022),Sjeufke (26 augustus 2019)

  16. #260
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Berichten
    2.874
    Discussies
    83
    Thanks
    2.091
    Thanked
    3.190 in 954 posts

    Standaard

    Van het weekend ook weer in Sky beland. Ik heb het idee dat er door de jaren heen wat meer aandacht is ontstaan voor hygiëne. Dames nemen tegenwoordig een schoon laken mee de kamer op en het lijkt erop alsof de kamers ook wat schoner zijn geworden. Los daarvan zou ik nog wel 1,2 of 3 andere aandachtspunten kunnen verzinnen....euhmm....wellicht meer.....maar dat maakt niet uit.

    Het eten is prima te doen en wordt regelmatig ververst. Ik ken voldoende tenten waar dat niet het geval is. De dames zijn, zoals altijd, latina's die al wat kilometers op de teller hebben. Maar dit zijn positieve kilometers. Service is echt top. Het is al vaker geschreven....en natuurlijk zitten de dames daar om brood te verdienen maar als je niet beter zou weten dan zou je denken dat ze zwaar nymfomaan zijn en net na 10 jaar gevangenschap uit de nor komen. Man man man......

    Prijzen zouden bekend zijn maar voor de volledigheid nogmaals....35 entree, 50 eerste 30 minuten en daarna 30 per half uur.

    Helaas, en dat is wel een beetje jammer, heb ik in Sky nooit het gevoel lang te willen blijven. Er is een televisie (meestal voetbal) en dan heb je het wel een beetje gehad met het vertier. Hier is al meer over geschreven en ik denk dat, als je de mogelijkheid hebt, dat je er het beste met een collega heen kunt gaan.

    Daarnaast was ik ook getuige van een zeer actief deurbeleid. Sky is toch al een beetje een 'ons kent ons' tent maar toen de bel ging en er 3 buitenlanders (denk niet dat het Suedlaender waren, gok eerder op Afghanen/Pakistanen) naar binnen wilden, werden die zonder pardon weer op straat gezet. Waarvan akte.........
    Een uurtje is ook maar een uur...

  17. Onderstaande 8 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (26 augustus 2019),Husky (26 augustus 2019),Kwakje (26 augustus 2019),phoenix (27 augustus 2019),schoolmeester (26 augustus 2019),Shakir (26 augustus 2019),Sjeufke (26 augustus 2019),Wijze grijze (30 augustus 2019)

  18. #261
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    nou de club in de Helzoldstraat te Houthalen-Helchteren van dezelfde Duitse baas(idd eeen voetbalfanaat)is zowat het vuilste bordeel dat ik ooit bezocht heb(ook al een tijd geleden)maar heeft veel bezoekrs door hun LowBudget prijzen,50 euro half uur,75 voor uur of trio,en inclusief FT,Rimmen en soms zelfs anaal
    de meiden switchen vaak tussen the Sky en Belgisch limburg,waar er vroeger verschillende aziatische werkten,zijn het nu bijna altijd Latina's

  19. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (30 augustus 2019),Husky (26 augustus 2019),phoenix (27 augustus 2019),Sjeufke (27 augustus 2019)

  20. #262
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag eens op bezoek geweest
    Aankomst 13h30
    5 dames aanwezig
    Eerste kamertje Angela - presales ok - lekkere pijpbeurt.
    Neuken ok. Correcte service
    Tweede kamer : brenda - lekker wijfie - idd zoenkanon.
    Heb haar klaargebeft maar plotseling jon het allemaal niet snel genoeg gaan. Bisar einde alhoewel ik 30 euro bijbetaald heb.
    Laatstz kamer zen uur let Dulce. Kortom topwijf - beffen pijpen neuken heerlijk einde.
    Prima bezoek, voor herhaling vatbaar !

  21. Onderstaande 10 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    Dino-007 (15 september 2019),goldstar (10 september 2019),hasta la pasta (11 september 2019),Husky (10 september 2019),phoenix (11 september 2019),Ruben6969 (11 september 2019),Scarpa (23 juni 2022),schoolmeester (11 september 2019),uurtje (10 september 2019),Wijze grijze (10 september 2019)

  22. #263
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:21
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Enkele weken geleden nog eens naar deze hoerentent geweest.

    De line up was zeer matig.
    Ik zag Naomie, Dulce, Angela en nog 2 andere waarvan ik hun naam niet kende.

    Uiteindelijk met Naomie gekamerd. Man die kan tongkussen ... Net of haar leven er van afhangt ... en wat een tieten ...
    Pijpen deed zo ook heel goed maar op sommige momenten iets te snel en te hard en dat heb ik niet graag.
    Uiteindelijk wel tot een fantastisch orgasme gekomen.

    Mijn bedoeling was om nog eens met Dulce te kameren omdat die ook zo fantastisch pijpt.
    Maar ik had maar weinig tijd en de plicht riep ...

    Toen ik aankwam vroeg een Duitser mij het prijzensysteem. Hem dit uitgelegd.
    Binnen met hem nog even gesproken en hij verbaasde zich hoe "oud" de dames waren.
    Hij was waarschijnlijk gewoon om jonge Roemeense meisjes te neuken. Maar helaas die vind je hier niet ...

  23. Onderstaande 7 leden hebben Ruben6969 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 september 2019),Dino-007 (15 september 2019),Husky (12 september 2019),Patjax (16 september 2019),phoenix (12 september 2019),schoolmeester (15 september 2019),Sjeufke (12 september 2019)

  24. #264
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Zaterdagmiddag, volle parkeerplaats en dan veel mannen, de ongeveer 10 dames waren de hele dag bezig ... Ik had genoeg kansen om iedereen te ontmoeten, en een beetje snel maar cool, Brenda moet me na zoveel jaren weer eens vernasschen. Ze was er goed in, heel goede blasehase en ook de wip was goed, maar er was een gebrek aan iets dat ik miste, de absolute wellust van Karin, helaas heb ik ze deze keer gemist, zelfs na zoveel jaren was er plotseling Dulce die me op de bank kuste tot ik zo geil was dat ze me de kamer in sleepte ... als ik er aan denk ik meteen tegen een harde pik, een milf die je als ene ware stofzuiger te grazen neemt.. ... ze was ook echt nat en was dat intieme deel in de " cono "geen straf. De laatste ronde was vreemd niet met Karin (omdat we er bijna van overtuigd waren om samen de kamer in te gaan, maar daar plots voor mijn neus een man, Karin mee naar de kamer) maar ik wilde de megatieten van Angelica voelen, mijn gott wat voor een passie, inzet, ... zo goed als Karin ... met haar mega-als pompte ze totdat ze niet meer kon ... r het eten en de gegrilde worstjes waren helemaal oke ... en nou, . de volgende keer zal een kwelling zijn voor mij, de Qual der Wahl, als deze er allemaal zijn pff .. Dulce, Karin, Deborah, Angelica, Jessica, Naomi, Brenda alle 5 sterren ...
    Laatst gewijzigd door phoenix; 16 september 2019 om 10:46

  25. Onderstaande 12 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 september 2019),brombeerzuid (16 september 2019),Dino-007 (16 september 2019),hasta la pasta (16 september 2019),Husky (16 september 2019),Kwakje ( 3 oktober 2019),Lesyeux (16 september 2019),Patjax (16 september 2019),schoolmeester (16 september 2019),Sjeufke (16 september 2019),uurtje (16 september 2019),Wijze grijze (16 september 2019)

  26. #265
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Berichten
    2.874
    Discussies
    83
    Thanks
    2.091
    Thanked
    3.190 in 954 posts

    Standaard

    Ik ben de afgelopen tijd hier een paar keer neergestreken. Denk dat er veel verteld is en de meeste recensies zitten ook op 1 lijn. Daarom eventjes in het kort nog wat puntjes..... Volgens mij lopen er ook 1-2-3 jongere dames rond. Waaronder eentje (Deborah?) uit Brazilie. Zeer zachte huid, blond en 2 plakplaatjes. Het is hier echt moeilijk om een buil te vallen. Het service niveau varieert van redelijk goed tot bizar goed. Ik denk dat deze dames een DVP school moeten openen en dat de RUM/BUL dames eerst maar eens wat verplichte cursussen moeten nemen.
    Ik kan verder niet achter de schermen kijken, de eigenaar is altijd echt spraakzaam en zijn vrouw (wel aparte verschijning) is nou ook niet bepaald onaardig. Ik denk dat als er wat meer vertier (anders dan dames) zou zijn, de club nog meer mannen zou trekken. Maar ja, dat vereist een investering en ik weet niet of zich dat rendeert.
    SKY blijft een aanrader voor mannen die gedurende 3-4-5 uurtjes een super leuke en betaalbare tijd willen hebben. Wil je er een hele dag uit en vooral veel hangen.......wellicht dat je dan ergens anders heen moet....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  27. Onderstaande 8 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (16 september 2019),Dino-007 (17 september 2019),goldstar (17 september 2019),GrandCru (17 september 2019),Kwakje ( 3 oktober 2019),phoenix (16 september 2019),schoolmeester (16 september 2019),Sjeufke (16 september 2019)

  28. #266
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Berichten
    241
    Discussies
    1
    Thanks
    74
    Thanked
    359 in 151 posts

    Standaard

    Gisteren voor zaken in Wuppertal geweest, dus gelijk van de mogelijkheid gebruik gemaakt om saunaclub Sky te bezoeken. De oprit is inderdaad steil, dus mensen met een stoere spoiler of een verlaagde vering kunnen beter niet het parkeerterrein oprijden. Dat parkeerterrein is overigens opvallend krap om te keren. Als je binnenkomt moet je €35,= aftikken en bij mij stond er gelijk een dame klaar met badjas om me te begeleiden naar de douche. Wel ontzettend makkelijk als je er voor de eerste keer komt. Het omkleden gebeurt in een ruimte die niet zo ruim is als in de meeste andere saunaclubs, maar het is te doen. Ook zijn de lockers achterhaald met een hangslotje in plaats van het systeem dat bij Golden Time gebruikt wordt. Daar staat dan echter tegenover dat de lockers zeer ruim zijn van de afmetingen die je bij Residenz kunt tegenkomen. Na het douchen voelde ik mij net een monnik door de bruine badjas met capuchon. Dat gevoel verdween al snel doordat de begeleidende dame gelijk begon om haar tong zo ver mogelijk in mijn mond te proppen om te controleren of mijn amandelen al verwijderd waren. Hierna liet ze mij in recordtijd de club zien, zonder dat ik tijd had om alles goed in mij op te nemen. Aan de bar vroeg ze wat ik wil;de drinken, en na mij bediend te hebben voelde ze wat er in mijn badjas aanwezig was, terwijl ze haar borsten ontblootte en mijn hand tussen haar benen stopte om te laten voelen. Dat had ze beter niet kunnen doen, want de tepels kwamen ter hoogte van haar navel en ik had het gevoel dat ik tussen de struiken van de Hoge Veluwe aan het woelen was. Ook was ze op een opdringerige manier aan het voorstellen om een kamer op te zoeken, wat ik vriendelijk maar beleefd afwees, omdat ik eerst verder de club op mijn eigen tempo wilde bekijken.
    Zoals gezegd kom je na de receptie in de kleedruimte en aansluitend bij de douches. Alles niet echt luxueus, maar zeker acceptabel, gezien de toegangsprijs. Doorlopend kom je langs een kamer en iets verderop staat een gyneacologenstoel en een soort van groot televisiescherm, waarop een dikke Duitser voetbal negeerde en zijn telefoon aan het bestuderen was. Mogelijk had hij een pornofilm verwacht, en was dermate teleurgesteld dat hij dat maar op zijn telefoon aan het bekijken was? Iets verderop is een zwembad verborgen in een donkere hoek. Dit wordt kennelijk nooit gebruikt, gezien het feit dat er van alles voor stond en het water koud was.
    Dan door naar het overdekte terras, waar door de liefhebber gerookt mag worden. Hier staan enkele stoelen en tafeltjes. Verder is het waarschijnlijk de opslag van alles wat niet gebruikt wordt, maar waar ze ook geen afstand van kunnen doen. Een paar mega grote luidsprekers die je in een discotheek zou verwachten, een barbecue en veel, heel erg veel kunststof planten. Ook is hier een toegang naar een sauna, maar ik weet niet of deze op temperatuur was. Gezien de gehele staat van het pand betwijfel ik dit, maar een oordeel kan ik hier dus niet over geven. De ontvangstdame die mij mijn badjas en drankje bezorgde leit mij geen moment met rust en bleef maar aandringen op een kamer gang. Ik heb hier gelezen dat ze niet echt de mooiste vrouwen hebben, maar dat deze door hun inzet veel goedmaken. Dat is mogelijk, maar de grootmoeder van Jennifer Lopez is voor mij net iets te veel van het goede.
    Naast het bargedeelte was een inham met het eten. Dit was er in ruime mate aanwezig en voldoende keuze. Misschien heb ik het verkeerde tijdstip gekozen om iets te proeven of het verkeerde gerecht geprobeerd, maar ik nam enkele stukjes Vlaamse friet, welke niet echt warm meer waren. Dan maar terug naar de bar en opnieuw iets te drinken besteld. Ditmaal bij een andere dame. In totaal heb ik 4 vrouwen geteld, welke naar mijn mening al dicht tegen hun pensioengerechtigde leeftijd in Zuid-Amerika aanzaten.
    Mijn conclusie: in verhouding tot andere saunaclubs is de entree van Sky niet duur. Maar de faciliteiten zijn er dan ook naar. Ik heb even getwijfeld of ik mij tot een kamergang zou laten verleiden, maar heb er toch maar van af gezien. Dit is de enige club tot nu toe waar ik geen Roemeense vrouwen ben tegen gekomen. Gelet op het feit in Duitsland alles wordt nagesynchroniseerd en ze dus weinig reden hebben om een buitenlandse taal te spreken, vraag ik mij wel af hoe de meeste Duitse gasten met deze dames communiceren. Zelf spreek ik enkele buitenlandse talen, maar Spaans hoort daar niet bij, dus het ging met een mengelmoes van een beetje Engels en Duits. Mijn gewone kleding weer aangetrokken, de dame van de receptie vriendelijk gegroet en ben maar weer vertrokken, doorgereden naar Hennef om daar eens de club te onderzoeken.

  29. Onderstaande 5 leden hebben Mandrake2 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 3 oktober 2019),Kwakje ( 3 oktober 2019),phoenix ( 2 oktober 2019),Scarpa (23 juni 2022),Sjeufke ( 2 oktober 2019)

  30. #267
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Tjaq mandrake... ze zijn gemiddeld wat ouder... maar er zijn maar weinig dvd's jonger die je echt wat te bieden hebben en ja inderdaad Bernds is dan nog en alternatief ..prijs is toch wat hoger maar inderdaad ook dames die je 'kaput ficken' ik spreek spaans dus ik heb daar geen enkel probleem. Ik was er afgelopen zondag en kon na een hartelijk ontvangst door dulce me in armen sluiten van Angelica,

    Deze latina half spaans half dominicaans met een mooie bos zwarte krullen heeft een echte latina reet, E cup tieten en een mooi gevormd lichaam, al over de dertig zeker maar Angelica zou in andere clubs niet mistaan en de hele avond bezet zijn...Ze geeft alles, , ik gaf haar de eerste 50 euro, kreeg een lange blow job, daarop volgend heb ik menig positie met haar geprobeerd.. tot dat ze me heerlijk heeft klaar gereden,. met twee bungelende tieten in mijn gezicht. Daarna kreeg ik nog en uitgebreide massage en was er geen nekte moment dat er door de dame op de klok werd gekeken, en ik wed zelfs dat het wel meer dan 30 minuten heeft geduurd.

    De tweede ronde twijfelde ik wat tussen jongere anna en 50 plus Dulce, , lang met een duitser gekletst onder genot van een stuk zalm met verse groeten. Daarna heeft de Colombiaanse nilfisk dame Dulce grote cup c , me toch maar heerlijk laten genieten van haar orale kwaliteiten... 30 euri... jongens het is maar wat je wilt, bij bernds heb ik ook met ene veel dikkere portemonnee heerlijk genoten .. al weer te lang geleden... voldaan weg gereden bij sky , de avond er voor was ik in Acapulco gold te vinden en had ik uiteindelijk voor 28,50 een hotelletje in Wuppertal, 1,5 kilometer van sky wuppertal vandaan.
    Laatst gewijzigd door phoenix; 2 oktober 2019 om 18:37

  31. Onderstaande 5 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 3 oktober 2019),Kwakje ( 3 oktober 2019),Ruben6969 ( 3 oktober 2019),Sjeufke ( 2 oktober 2019),Wijze grijze ( 3 oktober 2019)

  32. #268
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    21 april 2024 @ 16:28
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Zo is het maar net Phea.
    Mandrake2 had kunnen weten dat er de wat oudere dames zitten, wil je jonge hennen dan moet je naar SS of zo.
    Goede service , maar geen tent om een hele dag te hangen!!!

  33. Onderstaande 4 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 3 oktober 2019),phoenix ( 2 oktober 2019),Ruben6969 ( 3 oktober 2019),Scarpa (23 juni 2022)

  34. #269
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 12:35
    Berichten
    1.835
    Discussies
    8
    Thanks
    9.027
    Thanked
    10.629 in 1.454 posts

    Standaard

    Ik vind het een heerlijke club voor de afwisseling, en er zijn ook dames eind 20 en midden dertig, prima GFE dames met grote en stevige
    TZ en BJ als de beste, ik spreek Portugees en dat leid vaak tot "diepgaande" gesprekken.
    Spontane dames die al hun energie in de strijd werpen!
    Ga er binnenkort weer heen

  35. Onderstaande 5 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 3 oktober 2019),robglover ( 3 oktober 2019),Ruben6969 ( 3 oktober 2019),Scarpa (23 juni 2022),schoolmeester ( 3 oktober 2019)

  36. #270
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Berichten
    241
    Discussies
    1
    Thanks
    74
    Thanked
    359 in 151 posts

    Standaard

    Als antwoord op de reacties op mijn post: Dat de dames wat ouder zijn is voor mij geen probleem. Ik ben zelf ook niet meer een van de jongsten. En meestal zijn de wat oudere dames ook veel beter dan degenen die net begin 20 zijn. Maar ik ben ook in andere clubs geweest waarin je wat oudere dames kunt tegenkomen die een goede service bieden en er ook nog zeer aantrekkelijk uitzien. Dat brombeer zuid verklaart dat de service goed is wil ik direct van hem aannemen. Als de club zelf iets meer uitstraling had zou ik zeker de pluspunten van 1 of meerdere dames willen meemaken. Maar het geheel dat ik hier aantrof kon mij in elk geval niet bekoren. Voor diegenen die er de tijd van hun leven hebben, kan ik alleen maar blij zijn dat zij het hier naar hun zin hebben. Tenslotte heeft iedereen 1 of meerdere adressen waar hij het goed naar zijn zin heeft, en dat is het meest belangrijke

  37. Onderstaande 6 leden hebben Mandrake2 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 3 oktober 2019),goldstar ( 3 oktober 2019),pret ( 3 oktober 2019),robglover ( 3 oktober 2019),Scarpa (23 juni 2022),Sjeufke ( 3 oktober 2019)

  38. #271
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:21
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Nog eens afgezakt naar Wuppertal...

    Line up : Dulce - Anna - Angela - Brenda - Angelika - en missschien nog 1 of 2 andere.

    Ik had nooit een klik met Anna. Ook die dag ook niet. Maar ik heb zoveel goed van haar gehoord....
    Maar ik wou haar toch eens proberen !
    Terwijl de meeste dames jagen, jaagde Anna niet, net nu het van pas zou komen.

    Uiteindelijk toch beginnen te tongen met haar. Daar ruik je dat ze een rookster is en dat heb ik niet graag.

    Eens op de kamer is ze me al snel beginnen te pijpen.
    Ik wist echt niet waar ik het had. Ik heb al heel veel lekkere pijpsessie gehad in Sky, maar dit was één van de beste ooit !
    Ik was echt onderste boven !

    Daarna nog even een hapje en terug naar huis.

  39. Onderstaande 8 leden hebben Ruben6969 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 3 oktober 2019),Dino-007 ( 4 oktober 2019),Flurkman ( 4 oktober 2019),Husky ( 3 oktober 2019),phoenix (30 oktober 2019),pret ( 4 oktober 2019),Ricardo Banana ( 3 oktober 2019),schoolmeester ( 4 oktober 2019),Sjeufke ( 3 oktober 2019)

  40. #272
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:21
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Nog eens naar het oord van verderf geweest

    De line up was dik in orde ! Naomi - Betty - Anna - Angelica - Dulce - Darling - Brenda - Barbara - Michaela

    De eerste kamergang met Michaela.
    Ik had met haar al eens een goede kamergang een tijd geleden.
    Deze keer me ook lekker laten pijpen al vond ik het de eerste keer beter.
    Het lag waarschijnlijk aan het feit dat ze het iets te hard deed.

    De tweede kamergang was met Anna.
    Die haar pijpkunsten ken ik nog niet lang.
    Maar ze pijpt ongeloofelijk lekker.
    Het enigste nadeel is voor mij dat ze rookt, maar pijpen kan ze als de beste.
    Na Vicky is ze de beste pijpster die ik ooit heb meegemaakt.

    Weer een voortreffelijk bezoek aan Sky !

  41. Onderstaande 6 leden hebben Ruben6969 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (31 oktober 2019),Dino-007 (16 november 2019),goldstar ( 2 november 2019),Husky (31 oktober 2019),phoenix (30 oktober 2019),Sjeufke (30 oktober 2019)

  42. #273
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    dinsdagmiddag , ongeveer 14.30 aankomst, geen stau gehad. Dames: Michaela, Deborah, Anna, Betty, Dulce ,Naomi en nog een dame die volgens mij alleen aan massage doet... Me aan de toog gezet en zowel Naomi, dulce als anna waren in de buurt, de andere lagen te neuken op de kamers...

    heerlijk hoe anna me verleidde, met strelingen, geile praatjes en kusses... op de kamer kreeg ik een geweldig pijpbeurt van Anna en ok met neuken is zij zeer begaan met je, na ene afsluitende pijpbeurt, wat een klasse dame.. nog heerlijk wat geknuffeld en gepraat...

    Tweede ronde: dulce was in de veronderstelling dat ikw el wilde en geilde me op inde mannenruimte... nou ja waar voetbal wordt gekeken...ik was er nog niet aan toe, half uur later kwam Deborah naast me zitten en was de kamer een feit.. echter nog nooit zo snelle kamer gehad in sky!... want de inspectie was er... en Deborah had haar papieren vergeten, dat voltrok zich toen ik al op de kamer was, een megasnelle pijpbeurt die voldeed aan alle eisen van de inspectie en een wip , 10 minuten hebben ze bij de spectie op haar moeten wachten, geen probleem , toch had ik daarna geen trek meer in een derde dame, de inspectie maakte de sfeer kapot dat is duidelijk ... Betty was wat teleurgesteld want ze had er wel op gerekend, volgende keer beter.. eten prima in orde om 16.00.. ik vertrok om 18.30, nog best druk op de weg, maar via de a46 en a57 in een ruk doorgereden naar nederland...
    Laatst gewijzigd door phoenix; 14 november 2019 om 17:25

  43. Onderstaande 7 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 november 2019),Dino-007 (16 november 2019),hasta la pasta (14 november 2019),schoolmeester (14 november 2019),Sjeufke (14 november 2019),uurtje (14 november 2019),Wijze grijze (14 november 2019)

  44. #274
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:21
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Mijn zoveelste bezoek aan Sky.

    Waren aanwezig Deborah, Anna, Dulce, Michaela, Angelica en Naomi.

    Deborah zag er fantastisch uit. Lekker sletterig. Ze heeft me snel kunnen verleiden voor een kamergang. Op de kamer een hoog GFE gahalte.
    Mijn ballen werden ingevreven met een gel om te masseren.
    Dit had ik nog niet veel meegemaakt bij Sky.
    Uiteindelijk il een 69positie terechtgekomen op het bed en daar heeft ze mij lekker gepijpt.

    De tweede ronde was met Dulce.
    Haar pijpen was minder lekker dan anders of ik was wat nerveuzer.
    Het duurde dan ook langer eer ik bij haar klaarkwam. Maar zonder klaarkomen kan je daar de kamer niet verlaten.
    Ze maken er zowaar een erezaak van dat je de kamer niet verlaat eer je gespoten hebt.

    Dulce vertelde me dat ze binnen een week voor een tijdje met vakantie gaat.

    Angelica staat op mijn verlanglijst voor de volgende keer ...

  45. Onderstaande 5 leden hebben Ruben6969 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 november 2019),Dino-007 (27 november 2019),Husky (26 november 2019),phoenix (26 november 2019),Sjeufke (26 november 2019)

  46. #275
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Hoewel maandag geen weekend is, was het in Sky 'vol met' leuke, sexy, hete en ontspannen 'chica's, Angela, Barbara, Betty, Dulce, Jessica, Karin Michaela, .. wauw de nieuwe dame, nieuw voor mij, Barbara ver van mij verwijderd, toen Jessica probeerde mij af te wijzen, geen zin ? geen idee waarom later wist ik het wel. ze wilde ruimte maken voor de nieuwe Barabara, verbaasd ben ik opgestaan ​​omdat ik zo dol was op Jessica, dus ik rende een beetje rond als een verloren ik.. dat eten wat warm was, twee maal vers, twee keer geprobeerd, patat, spaghetti, kipschnitzel met peper, zwarte peper .. die ik nodig heb op dat moment en dan was er natuurlijk de lieve geile Karin, ik kwam haar tegen toen ze zich net weer fris had gemaakt, 5 minuten later had ze haar mond vol , wat kan dei pijpen zeg...... geduldig ze heeft me geblazen en ook met mijn verschillende gummi's hebben we verschillende posities hard en zacht geprobeerd ...

    Deel twee van mijn lust voor een seconde duurde 2 uur, een drankje eten, ouwenelen met Brenda, Betty en natuurlijk Jessica ... ze maakte me gek ... Michaela was plotseling vrij en ik keek naar haar toen ... nou, ze zeggen allemaal lees ik op fora dat ze zo goed is op de kamer, helaas, maar ik wilde een geile kont, een latina kont een echte Sud-Amerikaanse 'Nalga' .. en daar liep me wat lekkers voorbij Barbara ... ja dat bedoel ik Nalga ... en plotseling stond Jessica ernaast, alsof ze het roken, en er was de vraag ... Barbara keek me aan: trio ja waarom niet, twee vrouwen gelukkig en ik was 30 minuten lang intensief aan het seksen, met vrolijke goed geluide dames in de kamer , ik ken een club waar dat toch een stuk minder is geworden

    het beste trio in jaren ... vaak vind ik dat niet leuk, maar in het begin, de twee zogen beiden zacht, hard, goed nat, Barbara is iemand die niet snel stopt..., eerst Jessica kussen voelen, goddelijke lijf heeft deze braziliaanse... mauh maar vooral wat een geil lichaam ze heeft, schakelen Barbara likken en Jessica nat pijpen en zeker met behoorlijk wat zuigervaring.... ... oef ... en daar voelde ik dat gevoel van een nat poesje, Barabara zat met haar kutje bovenop mijn lippen ... Barbara was in voor meer en toen had ik het geluk dat ze met haar bips mijn paal beklom, vol gas 'bovenop "Ook smakelijke zachte meloenen van Barbara in mijn handen en de kussen van Jessica waren zo heet ... niet lang zo intens gekust, geneukt en nat geblazen door met twee vrouwen het bed te delen... de volgende stap was gewoon Barbara van achteren en Jessica daar naast met haar latina Nalga. .. Beiden heb ik uren in de verbeelding genomen, nee, kom hard, heel hard neuken dat ging een tijdje goed en toen het einde....... toen was het Jessica die me een hele lange en hete ' Mamada' gaf en Barbara zweette zonder pauze, paardje rijden tot he er bij neer valt en ja dat zat goed ik spoot het condoom dan ook heerlijk vol... de dames hebben ook oog gehad voor mijn 'huevos' die ze diverse malen heerlijk lang in hun mond namen...l Voor mij is Sky gewoon dat beste wat een man in seks kan krijgen momenteel , zonder chagrijn, lege ogen bedroefde of boze blikken .. stel je voor dat alleen Dulce, Brenda en Betty' in het huis 'ook dan was ik blij naar huis vertrokken, maar maandag 8 december was het een trio waar ik graag weer van zou willen genieten ... Michaela is waarschijnlijk hogere klasse ... in veel ogen, maar voor mij heeft Dulce de blaaservaring die weinigen kennen, Brenda ... una colombiana caliente als ze echt nat is ..., nou Betty is mij nog onbekend, maar heet, wat een "piernas" heeft ze dan y nalga tambien!

    waarschijnlijk eind december, de tweede kerstavonddag, ben ik terug om deze "warme" winkel te vinden
    Laatst gewijzigd door phoenix; 10 december 2019 om 19:43

  47. Onderstaande 12 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (10 december 2019),Dino-007 (14 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (11 december 2019),Husky (13 december 2019),Mistralwind (11 december 2019),Mr Pussy (10 december 2019),Patjax (10 december 2019),Ruben6969 (11 december 2019),Scarpa (23 juni 2022),schoolmeester (14 december 2019),Sjeufke (10 december 2019),Wijze grijze (10 december 2019)

 

 
Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60