Pagina 14 van 20 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 326 t/m 350 van 483
  1. #326
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    275 in 55 posts

    Standaard

    Gisteravond maar mijn stoute schoentjes aangehouden en bij Sky binnen gestapt. Geen registratie momentje gehad.
    Aftikken en richting douche. Onder de douche stond een Duitser met een heerlijke latina en die zei, hier voel haar heerlijke borsten. Zij had er geen probleem mee dat ik ze even met zeep insmeerde....Heerlijke binnenkomer!

    Eenmaal binnen ging gelijk Venezolaanse Barbara naast me zitten. Met nog een bakkie koffie in de hand, warmde ze mij gelijk op.
    Eventjes gezeten en toen naar de kamer voor een heerlijke 30 minuten hete sex. Na deze beurt, in de huiskamer gezeten met een biertje. Er waren in totaal 4 latina's in het pand.
    De eigenaar en zijn vrouw en ik denk dat ik in totaal 5 beren heb gezien. Het scheen zaterdag wel erg druk te zijn geweest, zei Barbara. En...ik hoorde dat er vandaag weer wat versterking kwam (Jennifer en nog eentje) en volgende week wederom.

    Daarna zat ik rustig met een biertje onderuit te wachten op die Latina van de douche. Later kwam ze en heb met haar ook een goed half uurtje beleefd, de Dominicaanse Luna.
    Al met al prima avondje gehad en Sky ziet me snel weer.

  2. Onderstaande 15 leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juli 2021),Ascari (26 juli 2021),brombeerzuid (26 juli 2021),CVARIA (28 juli 2021),Dennis46 (26 juli 2021),goldstar (26 juli 2021),hasta la pasta (26 juli 2021),Johan35 (27 juli 2021),Kwakje (26 juli 2021),Massi (26 juli 2021),mentholbear (28 juli 2021),Mistralwind ( 2 augustus 2021),noglangnietuitgewandeld (26 juli 2021),Ruben6969 (27 juli 2021),schoolmeester (26 juli 2021)

  3. #327
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    13 mei 2024 @ 22:26
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Onlangs nog eens naar Sky geweest.

    Aan de inkom laten zien dat je gevaccineerd bent en dat kan je gewoon zonder mondmasker binnen.

    Line up : Anna - Julie - Naomie - Kiara

    Als je weet dat Anna zich bezig hield met de inkom en het financiële dan waren de 3 andere meisjes eigenlijk te weinig voor het aantal beren.
    Er moest soms gewacht worden ...

    Eerste sessie met Julie ... ze wordt ook wel een Fickzwerg genoemd door haar kleine gestalte.
    Prima sessie prachtig lichaam, heel heel speeksel, heel heel tittifucking en een blowjob die goed was.

    Tweede sessie met Kiara.
    Heel veel tongen, maar net iets te veel trekwerk. Maar ook prima.

    Ik hoop dat het aantal meisjes de volgende weken vergroot, maar weer een leuke sessie in Sky !

  4. Onderstaande leden hebben Ruben6969 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 augustus 2021)

  5. #328
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:37
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.924
    Discussies
    109
    Thanks
    1.351
    Thanked
    8.723 in 2.642 posts

    Standaard Ace of Spades?

    If you like to gamble, I tell you I'm your man
    You win some, lose some, all the same to me
    The pleasure is to play, makes no difference what you say
    I don't share your greed, the only card I need is the Ace of Spades
    The Ace of Spades

    Playing for the high one, dancing with the devil
    Going with the flow, it's all a game to me
    Seven or eleven, snake eyes watching you
    Double up or quit, double stake or split, the Ace of Spades
    The Ace of Spades


    Tsja, dan heb je vakantie voor drie weken, en dan ga je je nog zorgen maken of je überhaupt nog een club inkomt. Het viel vrijdag vorige week nog wel mee, dus voor we voor dichte deuren dreigen te staan nog even naar Sky gereden. Motörhead stond op de radio, een band die ik nog eens op Bospop heb meegemaakt in 96 meen ik. Onlangs had Weert nog iets leuks, in het Torenfestival werd een cover van Ace of Spades door Frank Steijns en Jitse Zonneveld gespeeld. Steijns moest gewoon zijn vuisten gebruiken om op tijd de snelle noten te halen haha



    In Wuppertal aangekomen was er in vergelijking met Rubens verhaal maar één dame extra bijgekomen. Naomi, Julie, Kiara en Anna waren aangevuld met Ashley, een Colombiaanse die aardig veel wegheeft van Chayna uit Babylon. Ze verstaat ook Engels en Frans, da's wel handig. Julie was uitermate populair, zodanig zelfs dat ik haar na 20u in de peiling kreeg (ze werd steeds door iemand afgevangen). Voor Ashley hoefde ik die moeite niet te doen, ze kwam achter mij aan Tijdje met haar gepraat (werkte nog maar één dag in Sky en was nu al zeker dat ze zaterdag weer terug naar Houthalen kon door alle inzidenz-verhalen), maar daarna een kamer opgezocht. En dat werd een heel prettig uur met haar, zoent lekker, pijpt goed en diep. In doggy kwam ze helemaal los en kneep er zonder moeite de eerste motorplof uit. BENG

    Tweede ronde duurde even, want behalve Anna was eigenlijk iedereen in bedrijf. Er waren ongeveer 10 man maximaal, meesten vertrokken ook weer na één of twee keer. Een aantal heren werd ook geweigerd omdat ze of geen test of geen impfung hadden, dus daar letten ze sterk op. Uiteindelijk bleef ik aan Naomi plakken, a whole lotta Rosie om het beleefd te houden. Maar ook een heel lekkere kusser en een enthousiaste dame op de kamer zo bleek. Da's altijd beter dan een trompoppie (prachtig Afrikaans woord) dat maar een beetje ligt mooi te wezen en zich afvraagt wanneer je klaar bent zodat die 50 euri eraan komt Ook Naomi had na een uurtje geen enkele moeite om turbo2 te laten ploffen, Beng!

    Deze racebeer had als ik meer tijd had gehad nog op Julie kunnen wachten, maar die zou een uur wegblijven en ik moest de volgende dag vroeg uit de veren richting Oberhausen om vervoer te regelen voor de komende drie weken (iets met vier ringen, een open dak en voorsprong door techniek, dan weten petrolheads wel voldoende). Na de luide metal van vanmiddag had Classic 21 nu een tears for fears avond. Na hun synth-periode en twee albums met popdeuntjes en zware teksten vonden ze dankzij een samenwerking met Oleta Adams weer inspiratie, waaruit ook Advice for the young at heart voortkwam.

    Advice for the young at heart. Soon we will be older
    When we gonna make it work? Too many people living in a secret world
    While they play mothers and fathers. We play little boys and girls
    When we gonna make it work?

    I could be happy, I could be quite naive
    It's only me and my shadows. Happy in our make believe
    Soon, and with the hounds at bay. I'll call your bluff
    'Cause it would be okay to walk on tiptoes everyday
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  6. Onderstaande 14 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 augustus 2021),Agronymus1 (17 augustus 2021),Ascari (19 augustus 2021),brombeerzuid (17 augustus 2021),hasta la pasta (17 augustus 2021),Kurt Cobain (19 augustus 2021),Kwakje ( 4 september 2021),Massi (12 september 2021),mentholbear (18 augustus 2021),mynasch (18 augustus 2021),pret (17 augustus 2021),Ricardo Banana (17 augustus 2021),uurtje (17 augustus 2021),Wijze grijze (17 augustus 2021)

  7. #329
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Dinsdag op bezoek in sky.
    Boring in acapulco dus maar naar sky dan
    Aangekomen om 14h20
    Shock … wel 7 auto’s op de parking. Heb er zelden meer dan 3 gezien.
    Binnen dan maar… bel kappot dus kloppen maar
    Dulce aan de kassa… goodness wat is ze oud geworden. Heeft me in het verleden verschillende keren volledig leeggezogen maar nu opteer ik toch voor wat meer looks. Maar ze blijft vriendelijk.
    2 kamers gemaakt. Eerste met jessie voor een half uurtje 50’euro (eerste kamer)
    2de kamer met naomie voor een uur (2x30)
    Beide kamers goed tot zeer goed
    Er liepen nog 3 andere dames rond waarvan ik de naam niet kan. Een jonger wijfie klein van gestalte lekkere ronde billen trok mn aandacht op het einde maar moest alweer weg vanwege het vercallen van mn alibie
    Zal voor binnen 2 weken zijn

  8. Onderstaande 9 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 5 september 2021),Dennis46 ( 4 september 2021),goldstar ( 5 september 2021),Kwakje ( 4 september 2021),Massi (12 september 2021),Megaboob ( 3 september 2021),mentholbear ( 4 september 2021),pcenter ( 3 september 2021),pret ( 4 september 2021)

  9. #330
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:34
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.763
    Discussies
    168
    Thanks
    2.732
    Thanked
    8.065 in 1.589 posts

    Standaard

    Clubs waar je service technisch met de vrouwen niet stuk kunt zijn zeldzaam, maar ze bestaan. De enige mij bekende bevindt zich in Wuppertal. Voor het eerst sinds de lockdown weer eens naar de Latina hemel getogen. De Fawlty Towers toestanden zijn wel minder geworden, ergens vind ik dat wel jammer, want ik amuseerde me altijd kostelijk met de zotte situaties waar ik telkens in belandde. Een gast die op de bank voorgepijpt werd en de boel niet meer binnen kon houden, waarop de hele hoerenkeet in een breuk lag van het lachen. Behalve die meid die de kwak in haar luchtpijp kreeg. Vanuit het niets ineens een tong van een lekkere meid in mijn waffel krijgen. Terwijl ik met haar aan elkaar geplakt stond, opzij geschoven worden door de chef omdat we in de weg stonden. Na het orale voorspel op de bank door een meid aan mijn erectie de hele club door gesleept worden naar de kamer, die bezet bleek door een meid met een mega reet die van achteren gepakt werd. Oh perdón. Cumswappen waarbij de halve kwak in het kussen liep, dat ze doodleuk liet liggen voor de volgende gast. Een draak van een wijf waar ik net aan kon ontglippen door achter haar rug de andere route te nemen. En die even later met de handen in de zij stond toe te kijken hoe ik al met een veel lekkerder ding stond te tongen. Het was de goede oude tijd toen alles nog kon. Tegenwoordig is het wat georganiseerder. Alleen de bel deed het niet, een briefje aan de deur dat je moet kloppen. Kan ook, voordat er stroom was ging het altijd zo. De lockdown schijnt gebruikt te zijn om het interieur wat op te knappen. De kino is nu afgeschot en veranderd in een kamer met een matras op de vloer, hoe bedenk je het. En wat nieuw meubilair, maar verder dezelfde ouderwetse Duitse Puff.

    De vaccin check werd vlot gedaan. Slechts vijf dames aanwezig, waarvan twee doe-able. De andere drie, Anna, Naomi en naam effe kwijt, had ik in het verleden meermaals aan de zwans gehad, maar het is nu eenmaal zo dat mensen ouder worden en daarbij soms ook wat dikker. Dat geldt voor iedereen, ook voor ons, maar de betalende partij is de bepalende partij. Voor dunne jonge stopnaalden moet je hier niet zijn, daar heb ik geen moeite mee, maar het heeft wel een bovengrens. De eerste mij onbekende had een knap gezicht, mooie borsten met keiharde tepels, heerlijk om aan te zuigen, en een lekkere mollige Latina kont. Amper waren de namen uitgewisseld, Barbara uit Venezolaanse Republiek en Nlnu uit het Koninkrijk der Nederlanden, of de tongen fladderden al om elkaar heen. Snel naar de kamer voor een half uur onvervalste Latina seks, dat eindigde met een mondelinge overhoring. Die Maduro is wel totaal door de pot gerukt om zulke lekkere geile wijven het land uit te jagen.

    Het was mooi warm weer, dus na even wat van het buffet genomen te hebben, mezelf uitgestrekt in de zon, terwijl mijn kloten druk aan het werk waren om de volgende kwak samen te stellen. De kranten die ik had meegenomen kwamen goed van pas, want er was in de barruimte niks te beleven. De levendige sfeer van vroeger was er even niet. Maar ik ga primair naar een club voor de seks, en het kwam helemaal goed toen ik Braziliaanse Jessica tegen het lijf liep. Vorig jaar een keer mee geweest in Mabuhay, toen de Duitse regering dacht dat je van neuken corona kreeg en de Belgische regering meende dat het geen kwaad kon. Als nuchtere Hollander kun je dan alle kanten op. Maar de beurt met Jessica was er een van de buitencategorie geweest, en alleen daarom zou je een uur omrijden. Ze vond het leuk dat ik het nog wist. Op de gang al uitgebreid elkaar de mond staan uitlikken, dat mag dan nog wel, en op de kamer bleek dat ze hier het begrip anaconda ook al kennen. Meende altijd dat het iets Roemeens was. Na de zuigbeurt klom ze er snel op. Als er zo’n naturelle dubbel d voor je neus op en neer deint is het lastig om de boel binnen te houden kan ik u melden. Ze kwam eerder klaar dan ik en moest vanwege post orgastische overgevoeligheid de klus oraal afmaken. Kon niet zeggen dat ik het erg vond.

    Meestal deed ik hier nog wel een trio tot besluit, maar bij gebrek aan neukbare dames liet ik het maar bij deze twee beurten. Hopelijk komt er binnenkort wat versterking. Dat is wel het probleem waar veel clubs mee te kampen hebben. En het 2G systeem maakt het er niet makkelijker op. Maar het was goed om een keer gewoon de mooiste meisjes van de klas te kunnen kiezen, zonder te hoeven twijfelen of ze zich er makkelijk vanaf willen maken omdat ze de mooiste menen te zijn. Dat is in veel clubs wel anders.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  10. Onderstaande 34 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 september 2021),Agronymus1 (15 september 2021),Bluebear ( 3 juli 2022),brombeerzuid (15 september 2021),Bubbelbader (16 september 2021),cavediver (15 september 2021),Dalton (18 september 2021),Dennis46 (15 september 2021),forgetskinnyletsgetfatty (15 september 2021),frankie10 (21 september 2021),freek12000 (15 september 2021),Giodude (15 september 2021),goldstar (19 september 2021),GrandCru (15 september 2021),hasta la pasta (15 september 2021),jemame (15 september 2021),Kurt Cobain (15 september 2021),Kwakje (15 september 2021),Laatbloeier (16 september 2021),Massi (15 september 2021),Megaboob (19 november 2021),mentholbear (15 september 2021),Mistralwind (28 september 2021),mynasch (15 september 2021),pcenter (15 september 2021),pret (15 september 2021),Ricardo Banana (16 september 2021),Scarpa (23 juni 2022),Scrotum (15 september 2021),Shakir (15 september 2021),swazontneuf (15 september 2021),WANDELAAR5 (15 september 2021),waterrat ( 5 november 2021),Wijze grijze (15 september 2021)

  11. #331
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Last Online
    12 mei 2024 @ 07:02
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Ik ben van plan om binnen kort de club te bezoeken omdat ik latina's erg aantrekkelijk vind alleen is het wel mijn eerst keer in de club dus zou graag een update van iemand krijgen wat de entree na carona is? Is er nog happy hour? En wat zijn de tarieven van de dames? Of staan die niet vast? Ga graag een goed beslagen ter ijs �� alvast bedankt voor de moeite

  12. #332
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:34
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.763
    Discussies
    168
    Thanks
    2.732
    Thanked
    8.065 in 1.589 posts

    Standaard

    De entree is € 35. Geen HH. De eerste kamer is € 50 en alle overige kamers zijn € 30. Het vaccinatie stempel in het gele boekje wordt gecheckt en er wordt in je paspoort gekeken of de naam dezelfde is.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  13. #333
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Last Online
    12 mei 2024 @ 07:02
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    �� en hoe zit het qua eten, heb je er bijvoorbeeld ook ontbijt?

  14. #334
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:34
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.763
    Discussies
    168
    Thanks
    2.732
    Thanked
    8.065 in 1.589 posts

    Standaard

    Er staat een eenvoudig buffet. Broodjes, rijst, groenten, een paar soorten vlees.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  15. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 september 2021)

  16. #335
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Last Online
    12 mei 2024 @ 07:02
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Weet iemand hoe het met de welness aldaar zit? want zoals ik het begrijp is alles stuk behalve het zwembad en die is koud

  17. #336
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Voor wellness moet je daar niet zijn mate.
    Dit is niet het normale concept van een saunaclub
    Hou je van latina’s en wat meer vlees… wil je een topservice…. En ben je een beetje assertief
    Zonder meer een leuke tijd
    Hier ga je naartoe om te neuken… de rest is allemaal van geen tel.
    Find out en laat ons weten hoe het geweest is en hoe je het ervaren hebt

  18. Onderstaande 3 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (20 november 2021),hasta la pasta (20 november 2021),Husky (20 november 2021)

  19. #337
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    13 mei 2024 @ 14:48
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    84
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Donderdag 18-11 jl. een Erstbesuch aan deze club gebracht en het viel me niet tegen. Bij binnenkomst werden mijn coronagegevens gecontroleerd, en terwijl dat gebeurde liep er binnen een hondje luid te keffen. De iets oudere dame die mijn gegevens checkte was bezig, wat snel gebeurd was, toen ik een rondleiding kreeg van Gina uit de Dominicaanse republiek, een erg lekker gekleurd meisje die ook bijzonder aardig was en van lachen houdt. De club op zich is niets bijzonders, maar komt door de ietwat rommelige sfeer ietwat chaotisch over wat het gelijk weer erg gezellig maakt. Ik heb geen eten gehad maar wel een biertje genomen, wat je in een fles krijg, prima voor mij. Gina ging na de rondleiding naast me zitten op de bank en deed erg haar best om me te vermaken. Ik zag 2 andere vrouwen die veel voller waren dan Gina, niet echt mijn ding. Na een beetje voorspel op de bank ging ik met Gina naar de kamer, en dat was werkelijk prima, zelden zo'n inzet meegemaakt . Club krijgt een ruime voldoende, 7-8+ en ik kom hier zeker terug. Enigste nadeel is de afstand, Wuppertal is toch een flink eind rijden. Andere nadeel zijn die 'K'-Baustellen in Dld, maar ja, daar heeft elke ijsbeer mee te maken (vraag me inmiddels werkelijk af hoe dat land kan functioneren met al die Baustellen)

  20. Onderstaande 8 leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 november 2021),CVARIA (21 november 2021),Getrouwd (21 november 2021),mentholbear (21 november 2021),Nacho (21 december 2021),noglangnietuitgewandeld (21 november 2021),Scarpa (23 juni 2022),Wentelt Eefje (21 november 2021)

  21. #338
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    8 mei 2024 @ 22:15
    Berichten
    6.932
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

  22. #339
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:41
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.268
    Discussies
    40
    Thanks
    3.540
    Thanked
    3.142 in 670 posts

    Standaard

    Voor hen die het interesseert.
    Sky houd winterslaap van 19 december tot 3 januari.

    Bron: Jorg zelf
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  23. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 december 2021)

  24. #340
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    2.882
    Discussies
    83
    Thanks
    2.113
    Thanked
    3.211 in 959 posts

    Standaard

    Nieuw prijsmodel in deze club......50-30-50-30 enz. Top bezetting met latina's die strak in het vel zitten en deels wat oudere garde. Voor de rest alles bij het oude gebleven.....service puur sang...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  25. Onderstaande 9 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 februari 2022),Massi (12 februari 2022),mentholbear (12 februari 2022),pret (12 februari 2022),Scarpa (23 juni 2022),schoolmeester (12 februari 2022),WANDELAAR5 (12 februari 2022),Wentelt Eefje (12 februari 2022),Wijze grijze (11 februari 2022)

  26. #341
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:02
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.382
    Thanked
    15.991 in 6.510 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Top bezetting met latina's die strak in het vel zitten en deels wat oudere garde.
    Bedoel je dat er nu ook slanke latina's in deze club werken?
    De garde die ik in 2017 trof, vond ik nogal aan de volle kant.

    Nog altijd beter dan de club die ik erna bezocht... ddww

  27. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 februari 2022),Scarpa (23 juni 2022)

  28. #342
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    2.882
    Discussies
    83
    Thanks
    2.113
    Thanked
    3.211 in 959 posts

    Standaard

    Ja dat bedoel ik.. er waren deze week 3 dames die niet vol waren. Wellicht vergeleken met de maatje 32/34 roemeentjes wel, maar vergelijkend met een normaal straatbeeld zagen ze er gewoon goed iut vond ik.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  29. Onderstaande 4 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 februari 2022),Husky (12 februari 2022),mentholbear (13 februari 2022),Scarpa (23 juni 2022)

  30. #343
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Ah goed voor de info uurtje, wat us de inkom? Nog 35?
    En dan voor een half uur 50 en tweede half uur 30 of 59 voor de eerste en 39. Oor de tweede?
    Ingewikkelde boekhouding zo ��

  31. #344
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Scusie voor de typos guys… heb er nogal een zootje van gemaakt hierboven ��
    Maar jullie begrijpen t wel wss . Tx

  32. Onderstaande leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    papi (23 maart 2022)

  33. #345
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    2.882
    Discussies
    83
    Thanks
    2.113
    Thanked
    3.211 in 959 posts

    Standaard

    Entree idd nog 35....inbegrepen de supe koffie, het buffet en de keukenprinses draait ook verzoeknummers.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  34. Onderstaande 3 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 februari 2022),Husky (12 februari 2022),mentholbear (13 februari 2022)

  35. #346
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:02
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.382
    Thanked
    15.991 in 6.510 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Ja dat bedoel ik.. er waren deze week 3 dames die niet vol waren. Wellicht vergeleken met de maatje 32/34 roemeentjes wel, maar vergelijkend met een normaal straatbeeld zagen ze er gewoon goed iut vond ik.
    Ah, bedankt voor de opheldering. Ik vergelijk idd nogal wat met die slanke roemeentjes, aangezien ik val op dergelijk slank.

    Bij de paspoortjes moet ik ook altijd even schakelen tussen wat ik normaal zou noemen, anderen als slank zouden beschrijven

  36. #347
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:05
    Berichten
    41.917
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.724 in 8.657 posts

    Standaard

    Vrouwen die aanwezig waren ; Juli, Angelica, Angela, Naomi, Luna, Sofia en Natascha. Maandag zou Sandra weer komen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  37. #348
    Geregistreerd
    17 december 2021
    Last Online
    4 juni 2022 @ 05:30
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heeft iemand anal ervaring met deze latinas

  38. #349
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:37
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.924
    Discussies
    109
    Thanks
    1.351
    Thanked
    8.723 in 2.642 posts

    Standaard

    "Hot wind, moving fast across the desert
    We feel that our time has arrived
    The world spins, while we put his dream together
    A tower of stone to take him straight to the sky
    Oh, I see his face

    Where is your star? Is it far, is it far, is it far?
    When do we leave? Hey, I believe, I believe
    In the heat and the rain, with whips and chains
    Just to see him fly. Too many died
    We build a tower of stone wWith our flesh and bone
    To see him fly. But we don't know why
    Ooh, now where do we go."


    Vorige week toen zoiets als zonneschijn nog maar een vaag idee was, is deze racebeer nog eens in Sky langs geweest. Onderweg begon ik me zo te ergeren aan de autotune muziek op de radio dat ik hem maar op Schwarzwaldradio zette, een station dat ik in mn vakantie vorig jaar heb ontdekt en dat vooral seventies en eighties muziek programmeert. Het grappige is dat het zonder enig filter alle kanten op gaat, dus Gilbert O'Sullivan wordt soms opgevolgd door disco eendagsvlieg Monotones of rockgroep Rainbow waarin o.a. Ritchie Blackmore, Ronnie James Dio en later ook Roger Glover zaten.

    In Wuppertal aangekomen bleek de bel het weer te doen, dus even Jessica goedendag zeggen, entree betaald en omkleden. Behalve Jessica waren ook Sandra, Alíx (die x spreek je uit als een s), Naomi, Natasha paraat. Paola werd ook genoemd maar die heb ik niet gezien. Ik twijfelde even of ik achter Jessica aan zou gaan, maar als je twijfelt ben je te laat zo blijkt, een andere beer was sneller. Ik liet me dus zonder al te veel tegenstand door Alíx inpakken. Leuke dame die goed kust en er vroeg op de dag veel zin in leek te hebben. Deze racebeer koos voor een uurtje waarvan ongeveer driekwart aan neuken op is gegaan, de rest was na de motorplof een korte massage die mn nek erg prettig leek te vinden.

    minipaspoortje
    Alíx, DomRep, boven de 30
    Stevig postuur, D-Cup (bewerkt), licht getint, lange lichtbruine krulharen
    €80 voor een uur
    Conclusie: goed voor een rustig begin van de dag

    Na de opening een uur pauze en wat voetbal gevolgd, voor me bijna een dejavu met Jessica gebeurde, ze leek er met een klant vandoor te gaan net toen ik haar aan wilde spreken. Maar deze racebeer had een beetje geluk, ik ging niet op Naomi's aanbod in die even kwam animeren en 10 minuten later komt Jessica naast me zitten, de beer waar van ik dacht dat die met haar weg was zat achter Naomi aan. Prima toch, iedereen tevreden! Jessica kende ik nog van een Mabuhay bezoekje, we zaten even wat te praten (makkelijk dat ze engels verstaat) en al gauw werd dat uitgebreid zoenen. Ook nu voor een uur gekozen dat de eerste helft rustig en relaxt verliep. Eervolle vermelding voor haar pijpkwaliteiten die bijzonder goed te noemen zijn. In doggy begon ze (bewust) stevig mee te knijpen en met dat uitzicht op haar kont was het al vlug bekeken. Beng. Ook nu een schoudermassage in begrepen.

    minipaspoortje
    Jessica, Brazilië, boven de 30
    Normaal postuur (afgeslankt dixit haar zelf), C-Cup (bewerkt), lange roodbruin geverfde haren
    €80 voor een uur
    Conclusie: nominatie voor de Bregovich Award (beste blasehase) is op zijn plaats. Uitstekend!

    Weer een uur pauze en even een hapje gegeten. Haute cuisine moet je natuurlijk niet verwachten maar eigenlijk is het altijd goed eetbaar (al mis ik de lasagne een beetje die een van de vorige dames vroeger maakte, maar die heeft helaas haar recept mee naar Worms genomen drie jaar terug (werkte nog een tijdje in Feigenblatt meen ik). Terwijl Union Berlin bezig was Hertha BSC een zware kater te bezorgen kwam een nieuwsgierige Sandra eens kijken of er nog iets te halen viel. Daar waar de twee vorige dames nog vrij rustig acteerden ging Sandra er veel steviger tegenaan. Ik voelde haar in cowgirl al stevig meeknijpen en naarmate ze in missio opgewondener raakte begon ze een trucje van Shakira. Ontspanning en benen uit elkaar en je voelde haar letterlijk opengaan, ingespannen en benen bij elkaar achterover en ze probeert alles om eindschot drie er al uit te halen. Precies daarom had ik haar dus als laatste gekozen om er ook echt een uur van te maken. We gingen een beetje over tijd vanwege de laatste massage maar er was op dat moment niet veel meer loos, eigenlijk iedereen was op dat moment op kamer.

    minipaspoortje
    Sandra, DomRep, 30
    Slank postuur, B/C-Cup (bewerkt), geblondeerd haar (opgestoken)
    €80 voor een uur
    Conclusie: Geen fitness abbonement meer nodig als je vaker Sandra meeneemt. Evenveels caloriën verbruikt als 10 minuten rennen

    Na die afsluiter was ik moe en hongerig dus nog eens opgeschept, wat beleefdheden met Jessica en Sandra uitwisseld (ze spreekt ook een beetje Frans zo blijkt) en met twee heren gesproken die naar eigen zeggen stamgast in LR waren vroeger en zich nu zo hadden verveeld in Penelope dat ze eens hier kwamen kijken. De service van Sandra, Alix en Natasha vonden ze prima, aan de rest moesten ze een beetje wennen. Tijdens ons gesprek maakten ze elkaar voortdurend verbaal vriendelijk het leven zuur, als waren ze journalisten Bodo Hauser en Ulrich Kienzle uit het programma Frontal die eigenlijk in de jaren 90 al deden wat al die Amerikaanse late night shows en Arjen Lubach nu doen, maar dan met minder budget dus geen studiopubliek oid. Alíx vond al dat geklets maar niks probeerde ons allen nog een keer voor een kamer te interesseren, maar daar paste ik voor. Deze racebeer ging zich omkleden, kuste nog even Jessica goedenavond en ging ervan tussen. Het korte gitaarriffje dat Frontal als intro gebruikte zocht ik op mn usb stick op, komt uit een stuk van Mike Batt dat Ride to Agadir werd genoemd. Nergens echt een hit geweest, maar blijkbaar was de commandant van een Zuid Afrikaanse legereenheid er zo'n fan van dat het bij de begrafenis van ieder lid uit zijn bataljon werd gedraaid.

    Laatst gewijzigd door Sphinx; 18 april 2022 om 18:27
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  39. Onderstaande 12 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 april 2022),Dennis46 (19 april 2022),forgetskinnyletsgetfatty (18 april 2022),mynasch (18 april 2022),noglangnietuitgewandeld (18 april 2022),Patjax (18 april 2022),satanic surfer (18 april 2022),Scarpa (23 juni 2022),Shakir ( 3 mei 2022),uurtje (18 april 2022),Wentelt Eefje (19 april 2022),Wijze grijze (18 april 2022)

  40. #350
    Geregistreerd
    28 maart 2014
    Last Online
    6 mei 2024 @ 15:31
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    166
    Thanked
    108 in 29 posts

    Standaard

    Er zijn maar weinig verhalen over deze club. Is er nog iemand ge afgelopen tijd geweest?
    Wil hier eigenlijk ook eens een keertje gaan kijken in de toekomst, maar als er zo weinig ver wordt geschreven........

 

 
Pagina 14 van 20 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60