Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 483
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Pfeil Sky, Wuppertal-Varresbeck , Algemeen

    Op 20-01-06 is er de openingsparty van Atlantica.
    Gelegen in Wuppertal-Varresbeck.
    Deze club licht vlak bij Cocoon

    Entree=
    10-13 €25
    13-20 €35
    20-03 €25


    Aanwezig zijn: Indoor Pool xxxl / Finn.Sauna / Aroma Dampbad / Atrium / Dakligterras/ Masseur / Speelweide ...

    Ze hebben een webside (http://www.fkk-atlantica.info)

    Op zaterdag 21-01-06 ga ik even een kijkje nemen.
    Dan zal ik een uitgebreid verslag maken over deze nieuwe club.
    Laatst gewijzigd door .357 magnum; 8 januari 2006 om 09:06 Reden: typefout

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard ATLANTICA

    Ziet er allemaal mooi uit maar wat de meeste onder ons interesseert, is of er voldoende meiden zijn.....

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koekoek
    Ziet er allemaal mooi uit maar wat de meeste onder ons interesseert, is of er voldoende meiden zijn.....
    Je komt met de bekende vraag.
    Ik zal uitgebreid verslag doen.
    Voor degene die minder gefocus zijn op het aantal dames, ik vertrek op zaterdag richting Wuppertal.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard ATLANTICA

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .357 magnum
    Je komt met de bekende vraag.
    Ik zal uitgebreid verslag doen.
    Voor degene die minder gefocus zijn op het aantal dames, ik vertrek op zaterdag richting Wuppertal.
    Moet je ook begrijpen, de meeste ijsberen gaan nu eenmaal voor de vrouwen en niet voor de accomodatie. Mooie accomodatie is meegenomen maar dan kan je evengoed naar andere plaatsen gaan dan een FKK Club.

  5. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koekoek
    Moet je ook begrijpen, de meeste ijsberen gaan nu eenmaal voor de vrouwen en niet voor de accomodatie. Mooie accomodatie is meegenomen maar dan kan je evengoed naar andere plaatsen gaan dan een FKK Club.

    Voor vele is er maar 1 ding dat teld, Veel dames.
    En naar de rest word niet gekeken.
    maar er zijn meerdere dingen.
    Trouwens ik heb maar1 wijfie nodig.
    En een propvolle tent is ook niet meer leuk.
    Dan geef mij dan maar wat minder dames.

    De groete
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 januari 2006 om 15:07

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Im Rheinforum steht schon ein Bericht von der Eröffnungsfeier gestern, demnach waren vormittags 4 und nachmittags 10 Mädels anwesend! :o Der Club ist eine Filiale vom HeavensGate in Dorsten, das auch nicht gerade durch eine üppige Mädels-Auswahl bekannt ist.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Daumen hoch Een dagje Atlantica

    Don`t be afraid for red
    Hout laat je niet koud.
    Enige woorden over de (mooie) intrieur van FKK- Atlantica

    Zoals vermeld op een ander forum heb ik een bezoekje gebracht aan deze nieuwe club die slechts 2 dagen geopend is.
    Zoals beloofd een uitgebreide recentie over deze club.

    Atlantica is te bereiken via de A 40 Duisburg, A3 Köln, A 46 Wuppertal.
    Op de a 46 neem je afslag 32 Wuppetal-varresbeck.
    Aan het einde van de afrit ga je links af.
    Bij de verkeerslichten ga je weer lings af, om na 200 meter rechts af te gaan.
    Dit is de Duetscher ring.
    Atlantica licht na 200 meter aan de rechter kant.(let goed op het bord met Atlantica er op, )
    Bij het bord ga je recht af het zeer kleine parkeerterrein op.
    Hier is ook de ingang.
    de terugweg is als volgd.
    Vanaf het parkeerterein is het links af.
    Aan het einde van de weg links af.
    bij de stoplichten rechts af.
    Na 100 meter zie je de blauwe snelwegbord met Düsseldorf er op.
    Hier ga je rechts af de A 46 op.
    Je neemd vervolgens A 3 Oberhausen.
    Als laatste de A 40 richting Venlo.

    Atlantica was gemakkelijk te vinden.
    Alleen het parkeerplaatsje was wel erg klein.
    Nadat ik mijn autotje geparkeerd had, belde ik aan.
    ik betaalde € 25 entree.
    Ik kreeg 2 handoeken en sleutel 11.
    De kleerkasten waren lekker groot met veel kleerhangers en haakjes.
    Dus ik kon mijn spullen makkelijk kwijt.
    De douche had geen tijdmechaniek op de kranen.
    Vervolgens ging ik de club verkennen.
    Rode vloerbedekking, veel hout en veel kaarsjes.
    Hier en daar een nep palmboom, die werden verlicht met kerstverlichting.
    Er was een cinema, een sauna, en een stoombad.
    Het zwembad had een afmeting van ongeveer 4 bij 8 meter bij een diepte van 1,3m.
    Normaal zijn zwembaden koud , maar deze was verrasend warm.
    Temperatuur was 35 graden.
    Harde broodjes lagen om gesmeerd te worden.
    En 3 dames stonden klaar voor het nodige vertier.
    Een vierde kwam vrij snel.
    Omstreeks 16.00 uur kwam nog een (zwarte) dame de geledere te versterken.
    2 honden (waarvan 1 nog een puppie was) bood bescherming tegen inbrekers.
    Het interiuer was mooi en rustgevend.
    De vele waxine kaarsjes maakte het tot een mooi geheel.
    Atlantica heefd duidelijk zijn eigen stijl qua interieur.
    Het eten was van goede kwalitijd.
    Zeker het warm eten was prima, een voorbeeld voor vele clubs.
    drank was gratis.
    Ik telde iets van 9 kamers.
    Deze lagen verspreid over de hele club.
    er waren 5 dames aanwezig.
    Een was joice, een mooi uitziende negerin.
    Michelle en vriendin Selina zagen er ook goed uit.
    Deze dames halen zeker het GT of PHG nivo.
    2 dames zouden (hoogwaarschijnlijk)geweigerd worden in PHG of GT.

    Alles bij elkaar opgeteld was het een mooie club.
    En een van de mooiste die ik tot nu toe gezien heb.
    Alleen de cinema steld niets voor.
    In alle clubs zijn het deels gesloten ruimtes, of worden met zijwanden afgeschermd (denk maar aan GT, vanaf het looppad kun je niet in de cinema kijken).
    Maar de cinema in deze club werd niet afgeschremd.
    Het was een grote open cinema.
    Vanaf het looppad kon je alles zien.
    Een beetje terug trekken in de cinema zat er absoluut niet in.


    Plus en minpunten.

    De mooie interieur.
    Een heerlijk verwarmd zwembad van 35 graden.
    Het warme eten (rond 20.00)
    Groote kleerkasten.
    Een grote sauna.
    Een stoombad.

    De cinema moet meer afgeschermd worden.
    De trap van het zwembad is niet prettig om op te staan met je blote voeten.
    Geen brillenbakje om je bril in op te bergen als je de sauna of dampbad in gaat.
    Een gering aantal dames aanwezig.
    Zeer klein parkeerterrein.

    Deze club was een aangename verrasing voor mij.
    Zeker de heerlijk verwarmde zwembad was een schot in de roos.

    Prijs van de dames beginnen bij €25 voor pijpen met en neuken.
    De rest met de dame zelf bespreken.

    Website http://www.fkk-atlantica.info/

    Veel plezier in Atlantica

  8. #8
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    En hoe vaak heb je liggen knallen, want dara lezen we weer niets over..
    Want ik geloof er geen barst van dat jij voor dat warme zwembad en mooie interieur helemaal naar Wuppertal rijdt (en terug)...

  9. #9
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    En hoe vaak heb je liggen knallen1x , want dara lezen we weer niets over..Goed kijken Forza, er is een dread van Michelle Michelle
    Want ik geloof er geen barst van dat jij voor dat warme zwembad en mooie interieur helemaal naar Wuppertal rijdt (en terug)...Jij leest maar half vriendje , ik heb slecht een kennismaking bezoek gebracht aan deze club.Van die mooie inerieur en die warme zwembad wist ik niets af.Maar voor deze jongen zijn er meer dingen belangrijk dan dames alleen.Dus in deze club zullen ze me wel vaker zien.
    Eerst goed lezen, dan een reactie plaatsen.
    Groeten .357 magnum:wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Niet boos worden lieverd....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .357 magnum
    Eerst goed lezen, dan een reactie plaatsen.
    Groeten .357 magnum:wink:
    ....want mijn bericht is immers een dag eerder geschreven (22 jan.) dan jouw recensie over Michelle (23 jan.)......

  11. #11
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    ....want mijn bericht is immers een dag eerder geschreven (22 jan.) dan jouw recensie over Michelle (23 jan.)......
    Klopt.
    Het eerste deel had jij gelijk.

  12. #12
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Beitrag Atlantica

    seltsam dass man über den Club nichts hört. Zu Weihnachten und in der Urlaubszeit sind viele Eisbären familiär oder sonstwie gebunden und in den Clubs ist weniger Betrieb. Die Mädels bekommen dann "die Krise" und wechseln den Club oder machen eine Odysse´durch Europa. Meist trifft man sie dann in einem der anderen bekannten Clubs wieder. Viele "Rückkehrerinnen" berichteten mir auf die Frage wo sie die Zwischenzeit verbracht haben: Ich war im Atlantica! Nun suchte ich nach Atlantika und finde den letzten Bericht vom 26.1.2006 (6 Tage nach dessen Eröffnung), lt. Webseite im Sommer nur 25 Euro Eintritt. Ich glaube ich habe demnächst in Wuppertal zu tun und werde ein paar "ungeklärte Fälle" bearbeiten. Wenn jemand etwas (mehr aktuelles) weiß bitte posten!

  13. #13
    Geregistreerd
    12 augustus 2008
    Last Online
    23 mei 2016 @ 18:42
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Van de week in Atlantica geweest. Viel zwaar tegen. Ik had mij door hun site laten verleiden , maar de mooie foto's geven een totaal verkeerde indruk. De club is veel kleiner dan ik verwacht had. En het is er voor een groot deel een ouwe zooi.
    Weinig voorkomend personeel aan die Theke. Kreeg er twee rafelige handdoekjes. De zaak verkennende bleek dat het zwembad was gesloten wegens verbouwing (hadden ze wel eens op de site mogen vermelden). Heeeeeeeel veeeeeel spiegels waardoor het groter lijkt, maar dat gaat al snel tegen staan.
    Dames ook niet erg inspirerend, verveeld rondhangend en aan een stuk doorrokend. Ben met een Bulgaarse jonge meid naar de kamer geweest, maar zo geil als ze bij het voorspel op de bank leek, was ze op de kamer niet. Meiske leed pijn bij het neuken en daar houdt Appeltje niet van. Appeltje is geen sadist! Ze vermeed alle oogcontact. Dat het haar werk is en dat ze er niet altijd ten volle van kan genieten, snap ik, maar dit was weer het andere uiterste. Na deze ervaring ben ik er maar weggegaan, 70 Euri armer en een illusie rijker.
    Advies, blijf er weg!

  14. #14
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Last Online
    24 januari 2022 @ 18:16
    Berichten
    107
    Discussies
    8
    Thanks
    4
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Atlantica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door appeltje9 Bekijk bericht
    Advies, blijf er weg!
    Hebben alle ijsberen naar Appeltje geluisterd, of zijn er ondertussen al nieuwe ervaringen te melden?

    GZ :p

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee Atlantica := Sky

    Heet nu Sky Sauna Club,

    http://www.sky-saunaclub-wuppertal.de/

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    17 juli 2009
    Last Online
    13 april 2017 @ 09:47
    Berichten
    86
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heeft er iemand al ervaring met deze club sinds deze is veranderd naar sky-saunaclub?

  17. #17
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Yep, me. Ik was daar op Heiligenabend. Eén van de weinigen tenten die toen open was. Club is van binnen een beetje gerestyled sinds de naamswijziging.

    Gemiddelde vrouwen qua optik, met soms een positieve uitschieter, of twee.
    Er zijn doorgaans ca. 8 vrouwen. Clientèlë: vooral veel locale W-mannen.
    Tis een vrij intieme club. Niet slecht, maar ook niet top.
    Altijd op zoek naar honing

  18. #18
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Sky

    Tip:
    Het lijkt me erg nuttig om de topictitel aan te passen van Atlantica naar Sky. Minder geoefende zoekers vinden deze club anders nooit terug, laat staan dat ze er een recensie over gaan schrijven.

    Om negen uur 's avonds kwam ik aan in deze club. Zo laat kwam ik nog nooit aan in een club maar tot 8 uur vanvond zat ik nog in Heavensgate. Zie verslag elders op dit forum.

    Heavensgate had ik groter ingeschat dan de werkelijkheid was. Deze club zag er op de site geen grote club uit. Ik verwachtte dus een klein(ere) club. Het late aankomstuur was dus zo geen probleem. Toch zou ik nog tot kwart voor twee 's nachts in deze club blijven.

    De club is goed bereikbaar met openbaar vervoer en heeft een private parking met voldoende parkeerplaatsen. Ik zag bij het verlaten van de club dat een man veel problemen had om van de parking weg te rijden. Het is dan ook erg aan te raden om achterwaarts de parkingplaats op te rijden als je aankomt en de parking is nog leeg. Toen ik aankwam zag ik maar enkele auto's staan. Zou ik hier de enige beer zijn?

    De ontvangst is zeer vriendelijk en gedienstig. Alles wordt tot in de puntjes uitgelegd. Inclusief de prijzen voor de dames en wat in het standaardprogramma inbegrepen is. Dit hangt ook nog eens in het groot uit. Dezelfde plakaat als die van Heavensgate. Ik begin dus te vermoeden dat het dezelfde eigenaars zijn. Op andere vlakken kon ik absoluut geen vergelijk maken met Heavensgate. Het blijft dus bij een vermoeden en het is per slot van rekening niet het belangrijkste punt.
    Je merkt van bij het binnenkomen (in de kleedruimte) dat de poetsdiensten heel de tijd ijverig bezig zijn.

    Even door de club wandelen.

    Zo goed als alles ligt op het gelijksvloers. Enkel in de tuin is een trap naar boven maar er brandde boven geen verlichting en ik kon ook niets zien van ligzetels of zo (wat je op de site wel ziet). Ook het stoombad bestaat niet meer (of is erg goed verstopt want ik heb het niet gezien). Vermits de site ook niet helemaal up to date is, zou het dus toch wel eens van dezelfde eigenaars kunnen zijn. De danspaal die je terugvindt op de site is ook verleden tijd. In de plaats daarvan staan nu twee staantafeltjes in de bar. In de bar is er airco. Met het weer van gisteren een groot pluspunt. Buiten Mondial en Mainhattan ken ik geen andere clubs met degelijke airco. De inkom is momenteel ook anders. Net als de openinguren. De club kan je betreden voor 13.00 uur à € 25.

    Verder met onze verkenningsronde dan.

    Van aan het onthaal kan je met wat goeie wil al een blik in de bar werpen. De club geeft bij je eerste ronde een indruk een doolhof te zijn van gangen maar dat heb je snel door. Ik zal maar zeggen dat links van het onthaal de omkleedruimte zich bevindt. Daarachter ook de sanitaire ruimtes en douches. Van de doucheruimte kan je meteen de ruime kino binnenstappen. De kino is groot en ruim, gezellig en niet té donker. Ideaal! Als je door de kino loopt kom je op de plek vanwaar je naar buiten kan of naar de HWP met grote rustruimtes. Mooi en praktisch ingericht. Hier kan je ook beroep doen op de masseur. Je kan dus ook naar buiten gaan of naar de kamers van de plek waar we zonet stonden voor we naar de HWP gingen. Het buitengedeelte kan je vergelijken met een binnenplaats. Niet groot maar wel gezellig en voor deze kleinere club meer dan groot genoeg. Er is ook een overdekt deel met sofa's. De sauna staat ook buiten, samen met een koude douche. Vroeger was er een sauna binnen maar die hebben ze nu omgevormd tot een kamer. De kamers zijn vrij eenvoudig maar wel mooi en praktisch.
    Je kan ook van de doucheruimte terug via de kleedkamers lopen en zo naar de bar. Er is geen apart restaurant maar wel een aparte plek waar het eten staat. De bar op zich is mooi maar niet groot. De gehele club oogt modern en mooi. Een beetje het midden tussen meer klassy (de bar) en meer het knusse (de poolruimte).

    Het is duidelijk dat de club zeker niet voor niets open is tot in de vroege uurtjes. Om middernacht was er nog volle toeloop van beren. Toen ik aankwam waren er een tiental beren en meer vrouwen. Omdat er na middernacht niet zo veel vrouwen meer bijkwamen waren er al gauw ongeveer evenveel vrouwen als beren (de beren licht in overgewicht).

    De club biedt haar klanten heel wat voor de maximale inkomprijs van € 35. Voldoende wellness die dik o.k. is. De HWP is lekker warm en broebelt heel lekker. De sauna is afgesteld op ongeveer 85°C. De kino (ik zei het al) is ook erg leuk (hoewel dit eigenlijk niet mijn favoriete plek in een club is). Toch wou ik er mij nestelen.

    Alle niet alcoholische dranken (inclusief fruitsap) zijn in de inkomprijs inbegrepen.

    De sessies zijn een stuk goedkoper dan we gewend zijn. 20' = € 30, 30' = € 40, 60' = € 80. Samen met de goedkope inkomprijs, de wellness die o.k. is en het eten dat ook zeer o.k. is (verschillende fruitsoorten als tussendoortje beschikbaar), is deze club een ideaal initiatief om te bezoeken. Geen low budget indruk!
    Uiteraard mogen we de dames niet vergeten. Zonder hen mag een club zijn wat ze is.... Er waren dames voor ieder wat wils. Tijdens de uren dat ik aanwezig was (van 21.00 uur tot 01.45 uur), waren er een kleine 15 dames aanwezig. Enkele daarvan waren mijn smaak. De andere waren aantrekkelijk maar niet direct mijn smaak. Er liep geen enkele "lelijke"
    * dame rond. Alle nationaliteiten waren vertegenwoordigd: Roemeense (hoe kan het ook anders), Bulgaarse, Poolse, Russische, Dominicaanse, Afrikaanse en allicht ook wel een Duitse.

    De dames mogen hier niet animeren maar zijn spitsvondig genoeg om er lekker op los te animeren (vooral buiten het bargedeelte).

    Bij het binnenkomen van de club heb ik me omgekleed, gedouched en lekkere pizza gegeten, heerlijke verse groentensalade en deegwaren met tomaten, groeten en gegrilde kaas. Ik ben dat buiten gaan opeten omdat het nog heerlijk lekker warm weer was, onder een stralende sterrenhemel.
    Het duurde niet zo lang of drie Bulgaarse en 1 Poolse dame kwamen mij gezelschap houden. Ik had het direct voor Simona maar zou op kamer duiken met Helena.
    Het was meteen een grappige en leuke boel daarbuiten. Hoewel ik het dus meteen enorm voor Simona had, werd het me al snel duidelijk dat Helena meer dan een boontje voor me had. Na het eten kwam ze bij mij staan en fluisterde ze me toe dat ze me heel erg knap vond. Laat ze maar zeggen. Dan het complimentje dat ik zo'n mooie ogen heb. Hoe ze naar me keek, hoe ze deed.... Ik zou als het ware gaan twijfelen dat ze erg goed toneel kan spelen. Ze vroeg uiteindelijk of ze bij mij op de schoot mocht komen kruipen. Op een of andere manier was mijn interesse in Helena wel al wat meer aangewakkerd en nadat ze de ondeugendheid zelve was geworden gedurende een twintigtal minuten op mijn schoot, kon ik mijn geilheid langs geen kanten meer verbergen. Zo belandde ik dus met Helena op kamer.

    Eerst even een beschrijving van Helena:

    haarkleur/-lengte: zwart/lang (loshangend in een punt tot halfweg haar rug)
    ogen: bruin
    lengte: 1,58
    postuur/cupmaat: slank (geen lolita type)/natuurlijke kleine C (iets afhangend)
    nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
    leeftijd: 20 naar eigen zeggen (ik schat ze 23)
    tatoeages/piercings: ja maar...
    service: erg goede pre sales, erg goede after sales (zolang je niet verraad dat een tweede kamergang er dezelfde dag niet inzit), PZC (gewoon goed), NMC (erg goed), droogneuken in al zijn vormen, beffen, niet tongzoenen, niet zoenen, niet vingeren, je mag ze niet kussen op haar lichaam, borsten, speels maar dus zeker geen GFE
    opmerkingen: wie dit formuliertje leest, denkt er vast aan om haar links te laten liggen en zou voor mij zo op het zicht ook als een TMM bestempeld worden.

    De praktijk verliep helemaal anders. Ik ging enorm geil op kamer met haar. De geilheid werd gebroken door het sleutelritueel maar door haar speelse aanpak gedurende het lange droogneuken waarbij ze al snel spontaan helemaal nat werd, werd ik direct weer erg geil. Het pijpen was ook o.k. maar dat heb ik al beter gehad. Het neukgedeelte was weeral helemaal top. Ze neukt lekker mee, werpt haar benen spontaan helemaal naar achter bij het missionarisstandje.... Ik probeerde mij zo lang mogelijk onder controle te houden maar hield het jammer genoeg niet lang genoeg vol (vond ik zelf). Ineens was ik over het moment en zou het orgasme hoedanook komen. Na de sessie hebben we nog heel lang buiten in de tuin samen doorgebracht terwijl ze weer als een echt schatje op mijn schoot zat (te wiebelen).

    Met Simona zou ik niet meer op kamer geraakt zijn. Bezet, HWP en saunarondje, nog wat eten, erg laat geworden, je moet nog wat laten voor een andere keer....

    Simona:

    haarkleur/-lengte: zwart/lang (loshangend)
    ogen: bruin
    lengte: 1,65
    postuur/cupmaat: slank (lolita type)/B
    nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
    leeftijd: 21 naar eigen zeggen (ze ziet er nog jonger uit)
    tatoeages/piercings: ?/?
    service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, PZC, NMC, beffen, GFE (van goede bron)
    opmerkingen: een beetje een verlegen type, ze loopt nog mee met vriendinnen en zal niet zelf alleen op een man afstappen.

    Deze club krijgt zeker nog meermaals het bezoek van mij .




    * over de 30 en volumieus wordt doorgaans als "lelijk" bestempeld onder de clubgangers
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 4 september 2011),Knabbel ( 4 september 2011),Megaboob ( 5 september 2011),Willi69 ( 4 september 2011)

  20. #19
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Ik was er zaterdag.

    Hoorde dat het de laatste dag was.

    Zal wel weer onder een andere naam doorgaan.

    We gaan het zien.

    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  21. #20
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Last Online
    20 maart 2024 @ 09:24
    Locatie
    een goeie 130 km van Hamminkeln
    Berichten
    156
    Discussies
    21
    Thanks
    50
    Thanked
    93 in 35 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bekijk bericht
    Hoorde dat het de laatste dag was.
    Niets over te lezen op de site.. (http://www.skysaunaclub.de/index.htm .. wellicht een 1 aprilgrap geweest?

    anderen wellicht nieuws over deze club?

  22. #21
    Geregistreerd
    26 februari 2010
    Last Online
    30 september 2014 @ 11:48
    Locatie
    DE
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 2 posts

    Standaard

    Der Club hat mit neuem Inhaber neu eröffnet.

    Spezialität: Mädchen sind überwiegend Latianas, keine Mädchen aus Rumänien oder Bulgarien.

    25 Euro Eintritt

    50 Euro für die 1. Nummer
    25 Euro für jede weitere Nummer.

    Extras, wie Klarkommen im Mund, kosten keinen Aufpreis.

    Es gibt auch eine neue Homepage: www.sky-saunaclub.com
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 oktober 2012 om 10:19 Reden: link

  23. Onderstaande 2 leden hebben Legio bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (24 oktober 2012),satanic surfer (24 oktober 2012)

  24. #22
    Geregistreerd
    26 februari 2010
    Last Online
    30 september 2014 @ 11:48
    Locatie
    DE
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 2 posts

    Standaard

    Mir wurde gesagt, ich soll noch ein paar mehr deutsche Worte schreiben, ok.

    Der Club hat vor ca. 1 Woche ohne Werbung im Vorfeld neu eröffnet.
    Daher waren in den ersten Tagen auch fast keine Gäste dort - das hat sich inzwischen aber geändert.

    Der Betreiber hat auch Clubs in Belgien und insbesondere Spanien.
    Aus diesen Clubs kommen auch die Frauen. Überwiegend Latinas, aber auch Spanierinnen oder Philippinen.
    Alle Frauen sprechen spanisch, wenige etwas englisch und nur eine deutsch. Unterhaltung mit ihnen ist daher für manchen von uns schwer.


    Aufgrund der wenigen Gäste in den ersten Tagen waren 6 Frauen im Club, diese Woche sollen aber noch vier Frauen dazu kommen.
    Die aktuelle Besetzung ist im Alter von Mitte / Ende 20 bis Über 40. Die Altersangaben auf der Hompage scheinen sehr "freundlich" zu sein.
    Aber die Fotos auf der HP sind absolut realistisch.
    Liebhaber von "sehr" jungen Frauen sind dort (momentan ?) falsch.
    Je nach Zahl der Gäste sollen bis maximal 20 Frauen in der Zukunft dort sein.
    Ich habe den Betreiber so verstanden, dass er lieber ältere, erfahrene Frauen beschäftigt mit sehr gutem Service als junge, unerfahrene Frauen
    Daher ist das Line-Up hier mit dem des Golden Time oder Acapulco in Bezug auf die Optik (und meist auch Alter) nicht zu vergleichen!


    Das Ambiente des Hauses ist einfach, aber gemütlich. Es ist sehr viel mit Holz gearbeitet worden.
    Die Kammern sind einfach und teilweise sehr klein.
    Im Pornokino ist eine große Spielwiese, auch für Public Action.
    Zur Ausstattung gehört auch eine große Außensauna, ein Whirlpool und ein Dampfbad (derzeit nicht in Betrieb).
    Für den Sommer gibt es auch einen Innenhof und Dachterrasse.
    Die Vorbesitzer haben den Club in einem sehr schlechten Zustand verlassen.
    Im ersten Schritt ist die Technik erneuert worden und kleinere Renovierungen vorgenommen worden.
    Es soll und muss aber noch einiges verbessert und repariert werden aber der Laden ist sauber!

    Zu den übrigen Saunaclubs sind mir zwei wesentliche Unterschiede aufgefallen:

    • Es ist üblich, dass ein Gast bei der Ankunft von einem Mädchen in die Umkleide begleitet wird.
      Gerne ist sie dort auch beim Ausziehen behilflich. Im Anschluss erfolgt eine kurze "französische Begrüßung", ohne eine Buchungsverpflichtung.
      Auch während des Besuches kann es passieren, dass ein Mädchen z.B. an der Bar eine kurze Blaseinlage gibt, ebenfalls ohne Pflicht zur Buchung.
      Das soll nur dem Spaß dienen.
    • Die Bezahlung der Mädchen erfolgt grundsätlich direkt an das Mädchen - vor dem Zimmer.
      Da alle Extras, die die Mädchen anbieten, keinen Aufpreis kosten, ist das kein Problem.


    Die Kosten sind insbesondere für Vielficker attraktiv.
    Der Eintritt beträgt 25 Euro. Ob das ein Eröffnungspreis ist oder der dauerhaft gilt, weiss ich nicht genau.

    Das erste Zimmer kostet 50 Euro, jedes spätere Zimmer 25 Euro.

    Standardservice ist ZK, GVM und Französisch ohne mit Klarkommen (ich finde diese Beschreibung besser als "Aufnahme") im Mund.
    Anblasen und Knutschen vor dem Zimmer ist üblich.
    Also im Grunde der Hof-Standard.

    Auf der Homepage sind die Mädchen mit Setcards.
    Alle dort angebotenen Spielarten (z.B. Anal, oder auch Zungenanal) kosten ebenfalls keinen Aufpreis, wenn von dem Mädchen offeriert.

    Auf den Zimmern sind keine Uhren. Ein Zimmer soll ca. 30 Minuten dauern, das kann aber nach oben oder unten abweichen.

    Getränke sind im Eintrittspreis enthalten (z.B. Cola, Kaffee), es gibt auch Bier. Ob das extra kostet, weiß ich nicht.
    Ebenfalls das Buffet: einfach aber sättigend (z.B. Obst, Kuchen, Brötchen mit Wurst und Käse, Frikadellen, Schnitzel, Salat, Spaghetti Bolognese).

    Mir hat besonders gefallen, dass die Mädchen ständig present sind, um einem Gast auch nach einem Zimmer jeden Wunsch von den Augen abzulesen und auch gerne mal mit einem Strip an der Stange im Aufenthaltsraum Stimmung machen.

    Ich hatte bislang vier Frauen bei zwei Besuchen (Dulce, Adriana, Catalina und Micaela).
    Deren Service fand ich gut bis sehr gut. Ich habe in der Tendenz den Eindruck, dass eher Pornosex als Grilfriendsex auf dem Programm steht.

    Ich denke, dass dieser Club mit der Spezialisierung auf servicestarke Latinas zu moderaten Kosten eine Marktlücke entdeckt hat.
    Ich bin gespannt, wie sich der Club entwickelt und welche weiteren Frauen dort -hoffentlich- in Kürze hinzukommen werden.

    So, genug der deutschen Worte. :wink:

  25. Onderstaande 11 leden hebben Legio bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 oktober 2012),bad pritt (24 oktober 2012),Badslippers (24 oktober 2012),benijsbeer (24 oktober 2012),Big30 (24 oktober 2012),hara1d (24 oktober 2012),Jansen (24 oktober 2012),ke-lao-si (19 november 2012),satanic surfer (24 oktober 2012),Wijze grijze (24 oktober 2012),Willi69 (26 oktober 2012)

  26. #23
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    15 december 2015 @ 09:40
    Locatie
    Düsseldorf
    Berichten
    115
    Discussies
    17
    Thanks
    16
    Thanked
    242 in 71 posts

    Standaard

    .
    Ziemlich euphorisch nach den ersten Berichten viel es mir nicht schwer die Gunst der Stunde zu nutzen und dem Sky einen ersten Besuch abzustatten. Kurz im Routenplaner die Lage gescheckt und direkt mir ziemlich sicher gewesen das ich dort schon mal war.

    Die 16 Kilometer locker ohne Probleme auf der A46 im Nachmittagsverkehr (was nicht die Regel ist) hinter mich gebracht und irgendwann rechts in die Hofeinfahrt gelenkt. Kam mir sofort sehr bekannt vor. Vor allem die apprupt extrem steil ansteigende Auffahrt. Da nimmt man instinktiv etwas mehr Schwung und .... rums bums krach .... schepper. So das wars. Wenn nicht einer der 5 Kühler, mindestens die Stoßstange im Arsch wären dann fresse ich nen Besen.

    Nun gut das blieb mir erspart. Es war zum Glück nur der eh schon provisorisch geflickte Unterbau der Stoßstange und ich verschob die Reparatur auf nach dem Club Besuch.

    Meinen Obolus verrichtet und sofort von Catarina zu den Spinden geführt worden. War jetzt etwas irritiert da sie mir unbedingt beim entkleiden helfen wollte. Sogar der erste Griff in den Schritt folgte als ich mein T-Shirt auszog. Wusste gar nicht wie mir geschah. Jetzt nackig griff sie meine Hand und steckte mir die Zunge in den Mund. Halt halt. Nicht so schnell. Ich band mir das Handtuch um und wurde wieder an die Hand genommen und zur Dusche geschliffen. Irgendwie noch immer nicht richtig mental angekommen nahm sie mir das Handtuch wieder ab und führte den Finger im offenen Mund rein und raus. Das war mal ne Ansage. Haben die Angst das sich die Gäste nicht richtig duschen? Sie blieb sogar die ganze Zeit beim duschen dabei laberte ununterbrochen in Spanisch und grinste mich mit meinem Bademantel in der Hand an. Jetzt benutzte ich extra viel Schaum - demonstrativ unter einen ständigen - hui hui schöner Schwanz. Vor allem schön sauber. Ich trocknete mich ab band mein Handtuch um und Catarina ging in die Knie um den Anschein nach mein Handtuch richtig zu befestigen - aber nein sie klappte es zur Seite und ihr Gesicht verschwand darunter um eine erste Fo Session in Angriff zu nehmen.

    Das wäre jetzt schlecht gewesen wenn sie nicht auch meine erstes Wahl gewesen wäre. Das war jetzt wie ein anblasen in der Freude nur das das noch nicht zu einem Zimmergang zählte. Halt nur eine standesgemäße Begrüßung. Oder? Sie führte mich durch den Club und setzte mich an der Bar ab. Erster Gesamteindruck vom Club - nicht so der Hit. Nun die Begrüßung war der Hammer aber könnte auch schnell von unerfahrenen Besuchern als nötigende Aufforderung angesehen werden jetzt mit ihr auch auf Zimmer gehen zu müssen. Vor allen da jetzt auch keine Anderen infrage kommenden Dl´s aufzufinden waren. Ich saß nur kurz auf der Couch als sie wieder zu mir kam und mich direkt mit weiteren Küssen umgarnte. Ziemlich schnell griff sie auch wieder zum Piß und fragte kurzer Hand nach einem Zimmer. O.k. Die Latte hatte ich ja schon und sonst lag nichts an - was solls. Beim Rundgang vielen mir sofort prompt ein paar bekannte Faces auf. Damit war das FC deutlich in der Überzahl.


    Catalina. (Kolumbien)

    Unterhaltung: Spanisch und Händ & Füße
    Konfektion: 38 mit push-up Arschbacken
    Oberweite: B-Cup

    Zk: unausgewogen, geht kaum auf Vorlieben ein, halt Profi
    Fo: lange anhaltend mit Handeinsatz, mittel tief,
    Lecken: -- da sie sich vorher nicht frisch gemacht hatte
    Gv: jetzt leidenschaftlich, ausgewogen, gut lenkbar, aber nicht mitreißend, und zu kurz angebunden - wollte das ich ihr in den Mund spritze - wohl dem Anschein nach - um das Zimmer schneller zu beenden. Nix da.
    Gf6: nein
    Sounduntermalung: dezent, halbwegs glaubhaft
    Illusion: 50%
    Wh
    : 10%
    Fazit: wat muß - muß, hatte vereinzelt den Eindruck das sie mitgeht und sich etwas fallen lässt – aber wer weiß das schon



    So jetzt erst mal Kollegen begrüßt und mich über Spagetti Bolognese her gemacht. Was durchaus akzeptabel war. Konnte das Gericht noch mit Ketschup aus der Tube verfeinern und mit Jägermeister nach würzen. Eine interessante Kombination muss ich mir für zu Hause merken.
    Die mit Lachs und Zwiebeln belegten Weißbrothappen mundeten auch gut dazu und sogar eine Torte war noch aufgefahren. Diverses Obst und Wurst mit Käse Aufschnitt lockten auch aber ich wollte mir einen zweiten Zimmergang nicht so weit in die Ferne legen und verstrickte mich gekonnt über eine Biker-Zeitschrift in ein Gespräch mit


    Micaela. (Spanien)

    Unterhaltung: Spanisch, Englisch
    Konfektion: 40
    Oberweite: C-Cup (einfallend)

    Zk: jetzt mit Gefühl, lang anhaltend, ausgewogen, passt sich an, aber auch Profi
    Fo: lange anhaltend erst mit dann ohne Handeinsatz, tief bis Dt
    Lecken: no -- da sie sich vorher nicht frisch gemacht hatte
    Gv: sehr Leidenschaftlich, ausgewogen, gut lenkbar, mitreißend übernimmt oft die Führung,
    Za: vom feinsten, wesentlich länger und öfter als die Zk Session
    Gf6: nein, Porno pur
    Sounduntermalung: durchgehend überzeugend, sehr glaubhaft
    Illusion: authentisch,
    Wh
    : 80%
    Fazit: sie hat Feuer im Blut, geht aufs Ganze, strahlt eine unheimliche Wärme aus obwohl es eine reine Porno Nummer war. Eine echte Hardcore-Bikerbraut.



    Auffällig ihr gepierctes Nasenbein und das mit Steinen angebrachte große V zwischen ihren Brüsten. Irgendwie kam das Thema auch auf die Narben auf ihrem Rücken. Die hat sich doch tatsächlich Ösen auf den Rücken stechen lassen um dadurch - sehr modisch - eine Schnur zu ziehen wie bei einem Korsett. Nur ein Gast im Eifer des Gefechts - stell mir da gerade eine Position vor mit den Zügeln in der Hand - ziemlich heftig daran gezogen haben muss. Shit häppens

    Hatte zweimal das gleiche Zimmer mit der defekter Schiebetür gehabt. Defekt bedeutet geht relativ schwer zu und dann nicht mehr auf. Beide Mädels haben dies alleine nicht geschafft.
    Und die 25 Jahre nehme ich ihr nicht ab. Sorry aber dann bin ich 35. Und bei Kf 40 hab ich beide Augen zugedrückt. Aber ich beschwere mich ja nicht. Die Frau ist der Hammer und das mit einem unschlagbaren Preisleistungs- Verhältnis.

    Zwischendurch hatte ich Dulce mal zwischen den Beinen hängen. Aber nicht so mein Fall. Auch Adriana war am Spind nicht abgeneigt. Küsse kamen immer sofort mit Zunge und später, teilweise auch erst nach erster kurzer Fo Einlage die Frage nach einem Zimmer. Eduarda fand ich im optischem Gesamtpaket am geilsten und Micaela strahlte mit ihrem hübscheren Gesicht die beste Aura aus. Lingh lassen wir mal außen vor.

    Der Laden in einen nicht gerade einladenden Zustand. Wo früher zu Zeiten der Zugehörigkeit zum Havens-Gate (Dorsten) das Schwimmbad war ist jetzt ein Deckel drauf in den der noch unansehbare nicht beheizte aber trotzdem beleuchtete und Wasser umwälzende Jacuzzi eingesetzt ist.

    Kein zusätzliches Personal aufgefallen. Es war schwer ein neues großes Handtuch zu bekommen. Auch kein zerfleddertes wie ich schon hatte. Gab nur noch kleine. Im dunkelbraunen vollsynthetischem XXXL Bärenfell bin ich untergegangen. Damit könnte man gut ein Kaputziner Kloster Club betreiben.

    Mitunter auch als Personal würde ich mal die Philippinin einordnen. Zwar ständig oben ohne und permanent Empfang und Theke gemacht. Vermute mal da das erste Zimmer 50 Euro kostet geht die Hälfte in eine gem.Kasse was dann auf alle aufgeteilt wird. Glaube aber das man sie auch buchen könnte.

    Erstbesucher sollten sich im Klaren sein das man versucht einen maroden Club wieder aufzubauen und über defekte Schiebetüren, abfallende Griffe, Bobeneinschläge im Gartenbereich, fehlende Zewa Rollen auf den Zimmern - dafür haben die Mädels dann eine Rolle Klopapier in der Handtasche - und pinkes Licht in der Dusche hinweg zu sehen und immer das sehr gute Preis-Leistungsverhältnis vor Augen haben. Und vor allen der Laden wirkte trotzdem sauber. Keine auffälligen Flecken, gerissene Bezüge, Gestank oder Pilzbefall. Ich würde ihn so in etwa auf Schieferhof Ebene platzieren. Nur größer und günstiger.
    Goede seks is wanneer zelfs de buren na afloop een sigaret roken

  27. Onderstaande 5 leden hebben Heilenhaus bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (25 oktober 2012),ke-lao-si (19 november 2012),satanic surfer (25 oktober 2012),Wijze grijze (26 oktober 2012),Willi69 (26 oktober 2012)

  28. #24
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Na lovende recenties heb ik gisteren deze nieuwe club bezocht.
    Het adres was mij bekend, dus ik kende de weg.


    De foto`s van catalina deden mijn auto naar Wuppertal rijden.
    Sky is een net geopende Latina club.
    Dus geen Roemenen of Bulgaren die de kantjes er van af lopen.
    Echte Latina`s , Spaans vuur die er echt voor gaan.

    Bij binnen komst rond 15.30 werd ik door alle dames gekust en begroet.
    Het verkennen van de club was er toch het een en ander veranderd.
    Het grote zwembad was weg en er was een bubbelbad geplaat.
    In de cinema staan 2 gynostoelen, een 2 persoons bed en een bank.

    Gezien de club net begonnen is was zowel de sauna als het bubbelbad niet in bedrijf.
    maar met zoveel vuur om je heen was dat niet zo`n probleem.
    Ik heb me kostelijk vermaakt met Catalina, die me in de cinema heerlijk pijpte.
    Op de kamer werd het pijpwerk nog sireuzer.
    De sessie monde uit op een GFE.
    Als afsluiter heeft deze stoute jongen haar mooie mondje vol gespoten.

    Mijn tweede kamegang was Eduarda
    Dit vuur was nog heter.

    Dit bezoek was een groot succes, en voor herhaling vatbaar.

    Entree €25
    Eerste meisje €50
    Tweede meisje €25
    FT is standaard

  29. Onderstaande 5 leden hebben .357 magnum bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 oktober 2012),Big30 (27 oktober 2012),satanic surfer (28 oktober 2012),Ties85 (28 oktober 2012),ToonRoo (15 december 2019)

  30. #25
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Sky Saunaclub, Wuppertal

    Sky in Wuppertal heeft al een korte onsuccesvolle periode gekend tot in april dit jaar de deuren dicht gingen. Nu is de club met een andere eigenaar opnieuw open. Met tevens een heel ander concept ivm de bekendere clubs. Even wat administratieve info voor deze racebeer zijn ervaringen van 17-11 neerzet

    1. Adres / Internet / Email
    Naam: Sky Saunaclub
    adres: Deutscher Ring 40
    postcode/plaats 42327 Wuppertal-Varresbeck
    tel vast: 0202-75826033
    tel mobiel: 0151-425199933
    Internet: http://www.sky-saunaclub.com/

    Anfahrt: Vanaf Eindhoven komend heeft TomTom de aanbeveling de A40 te volgen tot Duisburg, dan de A3 naar het zuiden en dan de A46 tot Varresbeck. Zuidelijker gestationeerde beren kunnen via Roermond de A52 volgen tot Neuss, maar daar zijn op de A57 nu zoveel wegwerkzaamheden dat het niet echt aan te raden is.

    2. Parkeren / Ingang
    Deutscher Ring is een klein industriegebied met wat vervelende hoogteverschillen. De oprit is kort en abnormaal steil, een miniatuurversie van Mount Acapulco. Er staat ook een waarschuwing voor lage voertuigen, die gemakkelijk met de voorbumper over de stenen kunnen schrapen

    3. Openingstijden
    Maandag tm donderdag: 12 uur - 01 uur
    Vrijdag: 12 uur - 02 uur
    Zaterdag: 14 uur - 02 uur
    Zondag: 14 uur - 01 uur

    4. Entree
    Bij entree legt Lingh (vrouw van de chef) je even alles uit (ze spreekt Nederlands). Entree kost €25. Net als bij Bernds wordt er ook een dame met je meegestuurd naar je kastje en voor slippers, badjas en handdoek. Er stond op FC dat nieuwelingen een bruine badjas krijgen en terugkerende klanten een witte, maar dat lijkt een broodje-aap verhaal, want deze racebeer kreeg gewoon een wit vel aangereikt.
    Leuke gimmick is dat nieuwe klanten onder de douche al vast een korte blowjob krijgen, als appetizer

    5. Bar/buffet
    Verwacht geen uitgebreide eetruimte. In een hoek staat wel een uitgebreid buffet met brood en beleg links en warm eten rechts. Naast een paar schnitzelkes uit oven vind je er vooral Spaans getint eten (paella etc), en dat is niet van de cateraar maar gewoon zelf gekookt. Smaakte uitstekend. Zitplaatsen zijn er niet in die nis, alleen aan een sta-tafel. Deze racebeer is gewoon aan de bar gaan zitten met zn bord. Drank varieert niet zoveel: Cola, koffie of sprudelwasser. Verder staan er een aantal sofa's rond de dansvloer.

    6. Dames
    Sky pakt het wat kleiner aan en begeeft op een niche-markt, want alle dames die in de club werken zijn van Zuid-Amerikaanse afkomst. Deze racebeer trof 17-11 8 dames aan uit Colombia (4), Cuba (2), Dom. Rep (1) en Brazilië (1). Wie hier Spaans of Portugees beheerst is dus duidelijk in het voordeel. Verwacht echter geen fotomodellen, op een paar uitzonderingen na zijn de meeste dames de dertig al gepasseerd. Echter, wat ze missen in optisch bedrog maken ze met enthousiasme weer goed. Als je eenmaal je keus hebt gemaakt, of de dame jou heeft uitgekozen is het boter bij de vis. Betaling wordt vooraf geregeld, dus je moet wel weten hoelang je wil blijven. Je eerste nummertje kost je €50 per half uur, alles daarna is €25 per half uur. In dat halfuur is het meeste wel inbegrepen, alleen over AV en NS zul je nog extra kosten neer moeten leggen. Er zijn een aantal vrij spartaanse kamertjes, waarvan een zelfs in een verbouwde sauna (er is ook een gewone sauna aanwezig, maar die gaat alleen aan als de klant erom vraagt), plus een sexkino en een paar open bedden.

    7 Tot zover de administratie, nu de afloop

    Want hoe kom ik er nu op om 20 km verder te rijden dan Magnum en zoiets als dit uit te proberen? Ten eerste heb ik een zwak voor dit soort kleine initiatieven, ten tweede blijf ik Nederlander: waarom het drievoudige spenderen als het ook goedkoper kan en ten derde vond deze racebeer de berichtgeving op de Duitse fora nogal opvallend. Soms werd de club, die sinds oktober open is, himmelhoch juichend beschreven, daarna weer zum Tode bedroevend verklaard, soms zelfs door dezelfde schrijvers. Mocht het niks zijn kon ik nog altijd 20 km terugrijden. Lingh zei vriendelijk goedemiddag, legde me het een en ander uit en stuurde vervolgens Dulce op me af: een kleine Colombiaanse Milf die me wel wat aan Angie (Hof) deed denken. Na een korte rondleiding en een douche pakt ze rustig de handdoek af: "Saludo Colombiano" en slokt me tot aan de wortel op Nadat ze een korte fanfare heeft geblazen demonsteert ze ook haar zoencapaciteiten en laat zich even vingeren. Men, als het zo doorgaat kom ik geeneens meer in de bar aan.

    Maar dat valt mee, ik ga even een koffie drinken in de bar, Dulce komt weer naast me zitten en animeert vrolijk verder. Als ik mn koffie uit heb trekt ze me weer in een flinke zoenpartij en stopt mn hand weer tussen haar benen. Ik ben om en besluit met haar de eerste druk eraf te halen. Vooraf betalen en dan de kamer op. Daar blijkt mn gehoopte veronderstelling te kloppen, Dulce zoent nog steeds vol overgave en herhaalt haar fanfare van eerder, alleen gaat ze nu veeeeel langer door. Beffen laat ze enthousiast toe en GV daarna is een leuke mix van rustige momenten en een paar PSE-versnellingen, waarbij ze een paar keer stevig mee begint te knijpen in missio. Uiteindelijk zuigt ze me de eerste lading eruit. Bam!

    De nichtjes Dalton

    Veel pauze krijgt deze racebeer daarna niet. Al bij de douche krijg ik naast een handdoek ook Catalina in mn handen gedrukt, ook Colombiaans, eind twintig, niet zo'n knap gezicht, maar wel een mooi lichaam. Ze geeft meteen een dikke zoen en tikt veelbetekenend op mn lul die alweer langzaam omhoogkruipt. Google translate to the rescue (als je dan geen Spaans kent, leer dan wat bruikbare zinnetjes) en ik kan haar duidelijk maken dat ik even wil gaan eten. De paella smaakte uitstekend met wat zoetzure kip erbij, maar ik pakte niet zo heel veel aangezien ik al vermoedde welke krachttoeren nog wachten. En inderdaad, na meer dan een half uur staat Catalina weer achter me en wat gefrommel en gezoen aan de bar word ik weer meegetroond. Daar waar Dulce nog een paar rustmomenten inbouwde, trekt Catalina de pornoregisters open: zoenen en bloasmeziek zijn allebei nat, diep, lang en heftig terwijl ik haar ook nog zat te vingeren. GV daarna gaat ook in de hoogste versnelling en hoewel ze ook alle steun en kreun-registers erbij open trekt, merk ik op dat zodra ze echt warmloopt ze steeds stiller wordt, tot ze snel hijgend probeert me leeg te knijpen.... ware het niet dat Dulce daar alles al vacuum heeft gekozen. Geen probleem, neuken we gewoon door tot de tijd om is, geen gelummel tijdens een show aub!

    Pfffffffff, en dan vraagt ze op het eind doodleuk of ze haar nichtje even moet halen, omdat die schijnbaar beter pijpt. Ik dring toch maar op een broodnodige pauze aan, want anders dragen ze me straks nog buiten. Dus een klein hapje eten, kijken hoe een Russische gast en Jasmin bijna een bank slopen en even een powernapje. En na veertig minuten kondigt Tacabro naderend onheil aan, want een kleine breedgebouwde meid met een paar Hella-koplampen die de groep B tijd common practice waren komt recht op me af heupwiegen. De vraag welke maat en of ze echt zijn of niet is snel beantwoord, want ze gaat pardoes op mn schoot zitten en duwt me zo haar voorplecht in mn gezicht. "D-cup, silikonen, mooie tepels, hé een piercing tussen die kogels in. 88mm of 105mm explosieve lading" Mn niet verstaanbare geratel laat haar lachen, en uit haar Spaanse antwoord begrijp ik dat dit dus Catalina's nichtje is: Julie, maar Julia of Juliana mag ook (alledrie de namen kwamen in de loop van de avond wel voorbij) Ik schiet even in de lach, want als je de twee nichtjes naast elkaar parkeert krijg je net zo'n verschil als tussen Joe en Averill Dalton, zet Jasmin en Sabrina er dan nog tussen en je hebt de complete verzameling Dalton-sisters bij elkaar

    Ik zit alleen wel met een paar problemen, ten eerste zit er een zeer enthousiaste jongedame op mn schoot die niet weg wil, ten tweede wordt dit verdikkeme waarschijnlijk mn derde nummertje in drie uur. Julie wil iig geen protesten horen, die kust ze vastberaden weg en ze begint zich gedecideerd tegen me aan te rijden. We trekken ons in een nisje achter de sexbios terug en ik word meegezogen in een behoorlijk stormachtige sessie waarin Julie vooral Catalina lijkt te willen overtreffen. Ze zoent en pijpt nog wat dieper, maar ik moet even ingrijpen als ze ook haar tanden dreigt te gebruiken. Waarop ze haar mondje iets verder open doet en nog wat dieper pijpt Neuken is een dilemma, in reverse cowgirl en doggy heb je die prachtige kont voor je, in gewoon cowgirl bim-bam-beieren die borsten voor je neus en zit je de hele tijd aan haar kle... eh, sorry klokkenluiders-verspreking, ik bedoelde tepels te voelen. Het familietrekje duikt ook hier op, luid steunend begin, maar het toneelspel neemt langzaam af en echte geilheid komt meedoen, evenals dat meeknijpen dat Catalina ook goed beheerst. Over het einde is Julie echter heel duidelijk, in haar mond! Dus begint ze weer met een korte maar diepe fanfare die een tweede schot eruit zuigt, geen enkele spermatozoide heeft ooit het daglicht gezien. Bam!

    Even wachten op het dessert

    Bij Agi Theodori, het is nu half negen geweest, drie goede nummers gehad en volgens mij zit ik al aan mn tax. Ik ga een hap eten, drink een kop koffie en ga voor een uurtje in pause-modus. Monica, een wat vollere dame met Dom Rep. wortels die naar eigen zeggen in Curaçao veel NL'se klanten had, probeert me uit die toestand te halen, maar met mn Google-Spaans kan ik haar duidelijk maken dat ik geen zin heb, ze probeert het later nog eens, maar tegen die tijd heeft deze racebeer al een ander doel: Sabrina. Als je haar zo ziet, geloof je weer eens tegen de zoveelste "Spaanse" aan te lopen die in Bukarest, Brasov of Iasí haar wortels heeft. Slank lichaam, heel bleke huid, zwart krullend haar. Dat ze op Gran Canaria heeft gewerkt versterkt dat alleen maar, maar naar eigen zeggen is ze van Cuba afkomstig. Het is wel de enige meid in het huis die voldoende Engels spreekt om mee te praten als je geen Spaans kent. En laat ze dan nu net een klant opgevist hebben die helemaal niet kan praten, maar met gebarentaal alles duidelijk maakte (of ie nou doofstom was of alleen "mute" kon ik niet opmaken)

    Als ze later terugkomen zijn we al bij kwart voor tien, dus ik spreek haar maar gewoon aan als ze ze een biertje haalt. Helaas moest deze racebeer achter aansluiten, want "Silencio" wou nog een keer. Niks mis mee, lees ik nog even door in Duivelspiek (leuke thriller over de uit elkaar vallende politie in Zuid Afrika, waar politiek en wraaknemen belangrijker lijkt dan misdaadbestrijding). Verder dan twee hoofdstukken kom ik niet, want Lingh tikt me op de schouder, Sabrina wacht op me. Blijkbaar was Silencio niet voldoende hersteld, dus heeft ze wel tijd voor me, waar ik helemaal geen bezwaren tegen heb. En zo zijn we aan het eind van deze dag weer full circle, met een rustig begin, twee pornoshows en dan een rustig eind. Hetgeen niet betekent dat Sabrina qua intensiteit voor de rest onderdoet, ze zoent net zo lekker en pijpt ook behoorlijk diep. Geen kreuntoneel bij het neuken dit keer, alleen zacht hijgen en wat hees gefluister wat ik helaas niet versta. Tot ze in doggy plots op mn duim zuigt en beslist in haar anus duwt. "Slowly", maar slowly is dan ook meer dan genoeg om haar inwendige spieren trillend om mn lul en mn duim te laten samentrekken. Niet veel later ga ik ook af. Beng! En verrek wat een timing, geen vijf seconden daarna loopt haar handtas zowat van t bed af omdat de smartphone die erin zit afgaat. Ik bedenk me ook ineens dat we niet vooraf afgerekend hebben, maar da's geen probleem, halfuurtje was oke (eigenlijk een minuut of 40 weer, maar klokkijken is niet zo'n prioriteit hier)

    La proxima Vez

    Die lijkt er zeker te gaan komen. Sky is een klein maar fijn clubje waar ze vooral in de hoofdzaak goede service bieden, het uiterlijk vertoon bomt niet zo. Als je een wellnesstempel wilt, of een grote club met veel keus, kom dan niet. Als je vooral lol wil maken, zowel binnen als buiten de kamers, kom dan gewoon eens langs. Voor mij was de pret afgelopen, dus aankleden sleutel inleveren. De Chef vertelde me nog dat ze in België ook een filiaal openen/gaan openen. In Helchteren als ik het goed begreep. Terug de auto in, classic 21 op en men trok een leuke vergelijking tussen wat ik vind de eigenlijke nummer 1 in de top2000 (Stairway to Heaven van Led Zeppelin) en Lil' black submarines van Black Keys. Een ding hebben ze iig gemeen, een langzaam begin en een rockend einde, dus draai ik ze maar achter elkaar


    "Little black submarines, operator please
    put me back on the line
    Told my girl i'd be back, operator please
    this is wrecking my mind

    Oh, can it be, the voices calling me
    they get lost and out of time
    I should've seen it glow
    but everybody knows
    that a broken heart is blind
    that a broken heart is blind." (BK)

    Oooh...It makes me wonder
    Oooh...And it makes me wonder

    There's a feeling I get when I look to the west
    And my spirit is crying for leaving
    In my thoughts I have seen rings of smoke through the trees
    And the voices of those who stand looking

    Oooh...It makes me wonder
    Oooh...And it makes me wonder

    And it's whispered that soon, if we all called the tune
    Then the piper will lead us to reason
    And a new day will dawn for those who stand long
    And the forest will echo with laughter." (LZ)
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 18 november 2012 om 21:42
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  31. Onderstaande 10 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 november 2012),Big30 (18 november 2012),Costana (19 november 2012),Cuties (22 november 2012),Dalton (20 november 2012),De Shyman (19 november 2012),ke-lao-si (19 november 2012),krukar (20 november 2012),phoenix (18 november 2012),Wijze grijze (18 november 2012)

 

 
Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

  FKK Artemis 468*60