Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Alena (Marokaanse) ex-LR

    Naam : Alena

    Nationaliteit /taal : Marokaanse /duits

    Leeftijd : 27-33jaar

    Haarkleur/lengte : Donker zwart lang haar

    Lengte : 1.72m

    Postuur / Cupmaat : wat voller /D-cup

    Tatoeage / Piercing : nee

    Service : PZC, NMC, zoenen, massage

    Extra :
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 juli 2011 om 22:50
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Zal Willem ff uit zij slaapie schudden. Topic is al zo oud. Er loopt al geruime tijd een Alena van Marokaanse/Duits afkomst. voldoet aan profiel (echter geen d maar een b cup, optisch met kleren aan oogt het groter). Zou dat dezelfde zijn? Werkt er al jaren en niemand geneukt?

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Och Bubbelbader dan had ik al vele malen hetzelfde kunnen schrijven, Klasse meid, slimme vrouw,oraal zeer begaafd, niet opdringerig, neemt alle tijd voor je, prima service.
    Zij is mijn vaste keuze in L.R. en dat al sinds meer dan een jaar.
    Kende haar al een langere tijd alleen van zien, tot dat ze tegen me zij, Jetzt kennen wir uns schon zeit lange und wir waren noch nie auf zimmer
    Dat had zij nooit moeten zeggen want nu ben ik eenkennig

  4. #4
    Geregistreerd
    20 augustus 2010
    Last Online
    17 juli 2015 @ 18:00
    Locatie
    belgisch limburg
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Heren , dit is een topper als je wilt genieten op een zachte en tedere manier ,natuurlijk ze heeft niet de looks van het jongere spul maar ze heeft topkwaliteit in huis,kende haar al langer
    en mij laten overhalen door molaar en inderdaad hij heeft overschot van gelijk(kan niet altijd van hem gezegd worden haha) en als jullie houden van oraal jongens alena is top.

  5. Onderstaande leden hebben premolaar bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (30 april 2011)

  6. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag weer dit schatje opgezocht.
    Ik wist “kein andre kommt im frage“
    Mooie deal met haar gemaakt en we bleven de hele middag en gedeelte van de avond samen.
    Waarom ???
    Vergelijk het met het volgende. Ik koop mijn vlees altijd bij de keurslager en nooit in de supermarkt.
    In de supermarkt ziet het er van buiten altijd mooi uit door de kleurstofjes en op de gram afgemeten .Maar als ik het uitpak valt het meestal tegen
    Bij de keurslager vragen ze “mag het een onsje meer zijn “maar krijg wel kwaliteit.
    Zo ook bij Alena, misschien een onsje meer maar super kwaliteit.
    De service die ze geeft kan geen Roemeens tienertje , waarvan er (te)veel rondlopen in L.R aan tippen.
    Alena bist demnächst

  7. Onderstaande leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 4 juli 2011)

  8. #6
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag me weer eens te buiten gegaan aan een trio met 2 volbloed "MILFS". Net van ter voren had ik met collega's Zedd en Elgar de nodige Milf-vrouwtjes de revue laten passeren en ik zag bij Elgar al de kwijl uit zijn bek lopen dus ik moest snel handelen voordat die geilaard zijn slag zou slaan. De Libanese Denise met super D cup en de al net zo stevige Alena van Marokkaanse afkomst en vaak getooid met een kekke secretaressebril zaten gezellig keuvelend op een kruk. Deze twee dames vind je steevast op de eerste 2 krukken links als je binnenkomt en zij zijn immer vriendelijk en in voor wat geklets. Nu was het zo dat kameraad Knabbel mij een poos geleden had gewezen op Denise. "BS dat is een vrouw waar jij het patent op hebt, spek voor je bek en echt iets voor jou".

    In eerste instantie had ik mijn zinnen gezet op Denise maar het was zo gezellig dat ik Alena eenvoudig weg niet kon weigeren. Dus trio. Heren, ik kwam handen te kort om me te vergrijpen aan die mokkels. Ik had het van ter voren afgetimmerd voor een half uur en voor ieder 75 euro met wat additionele supplementen om het zo maar te noemen. Daar gingen ze mee akkoord dus kon ik ongegeneerd mijn leuter in elk gat hangen en er was zoveel vlees in de kuip dat ik niet wist in welke homp ik mijn tanden moest zetten. De sletten hebben mijn lul compleet aan gort gepijpt maar ik ging helemaal naar de kloten toen de stevigste van de twee, Denise vol met haar zeiknatte kut op mijn bek ging zitten voor een potje "facesitting". Het had niet veel gescheeld of ik had de "waterboarding" praktijken aan den lijve ondervonden. O, wat was dat geil twee van die "Naturgeilen" wijven die je leuter pijpen. Ze gingen met hun gezicht naar me toe liggen en kluifden aan mijn lul als was het een "Ein sanftiger Krakauer Wurst". In die positie kon ik hun soppige kutten vingeren. Vervolgens wilden die twee sloeries afwisselend op mijn paal komen zitten om geneukt te worden. Dat vond ik echter teveel van het goede, ik ben immers geen chippendale van 25 jaar. Ik kan je verzekeren, 2 van die vette mokkels in Cowgirl op je pik is conditievretend en dodelijk voor je lul dus ik opteerde voor een gecombineerd neuk- en kusstandje waarbij de ene me bereed en de ander haar tong ter beschikking stelde. Ik wilde ze echter graag in hun zaadvragende muil spuiten omdat we de prijs van ter voren hadden bepaald. Als twee hongerige wolven zaten ze voor me met de tong uit de bek te wachten op mijn saus die opborrelde als een pruttelende vulkaan. Doch daar moest nog wat werk voor worden verzet. En terwijl Alena me naar een hoogtepunt pijpte vergreep ik me aan de loezen van Denise die me onderwijl vol bleef tongzoenen. De explosie was übergeil. Geslaagde sessie met deze twee sympathieke dames die niet de "Looks" hebben van de twintigjarige Roemeentjes doch hun vak in al zijn finesses verstaan en garant stand voor top service. Voor herhaling vatbaar.

  9. Onderstaande 10 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 september 2012),bad pritt (10 september 2012),gignnl ( 9 september 2012),hp001 ( 9 september 2012),molaar ( 9 september 2012),phoenix ( 9 september 2012),rob45 ( 9 september 2012),vrije jongen ( 9 september 2012),Wijze grijze (10 september 2012),Willi69 (24 december 2012)

  10. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Door prettige omstandigheden kan Alena in de oude doos

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.

  Living Room 468*60