Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Chantal (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Lächeln Chantal (Poolse)

    Haarkleur/-lengte : blondachtig/ halflang
    Lengte dame : 1.65
    Postuur/Cupmaat : normaal / C
    Nationaliteit/Taal : Poolse / Duits
    Leeftijd : 22 (schat ik)
    Tatoeages/Piercings : niet gezien
    Service: beperkt tongzoenen, PZC, beffen
    Voordelen: zeer vriendelijk
    Nadelen: belooft buiten de kamer meer dan ze op de kamer waar maakt
    Tijdsduur : ruim half uur
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek: -

    Ik passeerde Chantal aan de bar waar ze op een kruk zat en me 'per ongeluk' met haar voet aanstootte. Wat een truckjes hebben de dames toch om aandacht te trekken. Ik raakte met haar in gesprek en ze bleek van Poolse afkomst. In haar gezicht heeft ze wat weg van haar landgenote Isabel uit PHG. Een uitgesproken gezicht dus. Misschien dezelfde service dacht ik nog. Chantal is niet echt slank maar ook zeker niet te dik.
    Omdat ik net van de kamer kwam zei ik haar dat ik eerst wat rust wilde. Dat was (natuurlijk) ok. Maar na een kleine tien minuten zocht ze me al op. Ok haal die sleutel maar, maar wel tongzoenen want anders gaat het over. Ok was haar antwoord.
    Daar kwam de eerste teleurstelling. Met het puntje van haar tong wat heen en weer flitsen valt bij mij niet onder tongzoenen. Ze had verteld dat ze zich graag laat beffen. Haar kutje is prachtig. Mooi geschoren en kleine schaamlipjes met een heerlijk knopje. Ze kon zich echter niet laten gaan, hoewel ik tot het uiterste ben gegaan. Op een gegeven moment houdt het op he. Pijpen was niet veel bijzonders. Beetje rustig en niet al te diep, terwijl ik dat nu wel nodig had gezien mijn eerdere kamerverrichtingen. Vervolgens beetje cowgirl en doggy maar m'n sjakie had er niet veel zin meer in, hoewel Chantal wel behoorlijk nat was en haar kutje erg strak. Chantal gevraagd het met mond en hand af te maken, maar het was meer hand dan mond. Met name door het uitzicht op haar fraaie borsten (dat dan weer wel) bracht toch nog een ladinkje naar boven. Uiteraard deponeerde ik dat over haar tieten.
    Chantal is vriendelijk en een beetje mysterieus, maar er komt geen tweede keer voor mij. Mijn veronderstelling dat ze een service zoals Isabel zou kunnen leveren was helemaal fout.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 september 2006 om 18:16

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard !

    Chantal, inderdaad zoals de vorige schrijver aangeeft een opvallende verschijning, niet zozeer omdat het een heel mooie vrouw is, maar ze heeft een hele vriendelijke, pure uitstraling en die uitstraling past ook bij haar. ’s-Ochtends heeft MiniMe haar (uiteraard voor mij) uitgetest, waarna ik het ’s-Avonds er maar eens op gewaagd heb. Haar gebit is niet zo mooi, maar haar totale gezicht is bijzonder prettig om naar te kijken. Ze kust uitermate goed en intens en dat is bij mij een grote pre! Pijpen is minder, neuken is ok. Rapportcijfer: 7,5 tot 8. Kortom herhaling is mogelijk op een dag waarop er niet veel toppers aanwezig zijn. Ze zoekt contact, zowel vooraf als na het kamerbezoek.

  3. #3
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Chantal

    Hoe fout kan ik zitten? Geen tweede keer met Chantal voor mij schrijf ik in mijn laatste zinnen van de vorige recensie. Ze was de eerste afgelopen vrijdag en ik heb me prima vermaakt. Ze was een stuk losser dan de eerste keer. Het zal haar vriendelijkheid wel zijn die me verleidde....

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    De blonde Poolse Chantal spreekt je makkelijk aan of heeft wel haar trucjes contact te maken als er 1 maal oogcontact is gemaakt :D .

    Herken het hiervoor geschetste beeld van Chantal wel. Redelijk puur jong meisje, niet super knap maar wel gewoon een mooie jonge meid met alles er op en er aan. Inderdaad een vriendelijk meisje die ook na het kamer bezoek langs komt om wat te kletsen.

    Tz vrij beperkt, maar wel OK, p-werk deed ze wel goed evenals n-werk doggy style. Afmaken ft doet ze niet maar ze gaat wel net zo lang door tot je op zijn Hugo Walkers zegt "komt dat schot!" ! Vraagt na het eerste p-werk zelf om orale stimulatie :p .

    Herhalings gevaar puur een kwestie van de bij een volgend bezoek aanwezige dames (en hoe lang ik maagdelijk binnen ben voordat ze me eventueel aanspreekt!).

    Spreekt redelijk Duits en heeft iets met exclusieve schoenen op hoge hakken.

    Haar vriendinnetje waar ze veel mee optrok leek ook wel zeer OK, stelde zich ook voor en leuk mee gekeuveld, zal ook wel een naam hebben :p, was iets voller, lief gezichtje en zwart/bruin opgestoken haar!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    De blonde
    Haar vriendinnetje waar ze veel mee optrok leek ook wel zeer OK, stelde zich ook voor en leuk mee gekeuveld, zal ook wel een naam hebben :p, was iets voller, lief gezichtje en zwart/bruin opgestoken haar!
    Was het soms Cochia ??
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 september 2006 om 21:51

  6. #6
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Haarkleur Chantal

    Chantal is inderdaad nu blond, dus paspoortje klopt niet meer.

    Note W2 : Is weer aangepast : Chantal is inderdaad nu blond, dus paspoortje klopt nu weer
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 september 2006 om 18:18

  7. #7
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard oude recencie 08-04-06 geplakt

    Ik wist dat ik van dit hertje ook nog een recensie moest hebben effe snel me rolletje plakband weer gepakt.


    Op 8 april jl
    De kamer opgezocht met chantal(poolse) Ik had de voorgaande recencie,s van TT man beter eerst kunnen lezen . Chantal had mij een beetje betoverd, ze heeft hele mooie spannende ogen Die hebben mij uiteindelijk meegelokt naar de kamer. Op de kamer aangekomen hebben we eerst even lekker getongt en dat deed ze wel heel lekker moet ik zeggen. Maar daarna ging alles in een snel treinvaart. Even snel pijpen en daarna ging ze al snel over op de cowgirl positie. Uit eindelijk in tot een hoogte punt gekomen. Nee voor mij geen tweede keer meer Een spannende uitstraling wel vriendelijk maar geen kamer bezoek meer met haar.


    ps; Wel een hele spontane meid,altijd in voor een praatje of geintje


    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  8. #8
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    Zal ik je een paar rolletjes plakband opsturen LD? Dan kun je de berichten misschien een paar daagjes eerder plakken :D .
    tja je hebt nog zo,n site waar ik vroeger ook veel meer schreef. Dus daar komen die wat oudere recencie,s vandaan. Ach ja het roept weer leuke op.

    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  9. #9
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln chantal is weer terug

    Ze is na een maand afwezigheid weer terug in the house Ziet er beter uit en nog even spontaan.

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  10. #10
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Gisteren was ze er weer na lange tijd,ze is minder in the house omdat ze nu afwisseld met een maand Gt en terug naar huis.

    saluti L diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Liep deze Chantal niet rond in een rood verpleegsterspakje ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ja die loopt wel (vaker) rond in een rood verpleegsterspakje.

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Inderdaad is dit de ooit zo leuke, aardige, lieve Chantal. Degene die haar vrijdag in dit rode setje hebben gezien, weten dat dit tijd helaas ver achter ons ligt.

  14. #14
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Inderdaad is dit de ooit zo leuke, aardige, lieve Chantal. Degene die haar vrijdag in dit rode setje hebben gezien, weten dat dit tijd helaas ver achter ons ligt.
    Ik kan het altijd wel goed vinden met haar, terwijl ik haar bij twee achtereenvolgende bezoeken heb afgewezen. Derde keer was uiteraard scheepsrecht :D Ik moet zeggen dat ze behoorlijk haar best deed. Alleen het zoenen dat was wat aan de zuinige kant.

    Maar goed dit is al wel een aantal maanden geleden...

    Ze vertelde me dat ze 26 is, inmiddels miscchien dus al 27.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  15. #15
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    23 september 2008 @ 21:26
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ze is inderdaad 27, heb zelf hele goeie ervaringen met haar en kreeg veel tijd voor 50 euro en er werd veel gezoend. Jammer genoeg is ze 5 maanden terug naar polen maar van mij krijgt ze een dikke 10.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.

Diamond 468*60