Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Annie / Any (thaise)

    Naam : Any /Annie

    Nationaliteit / taal : thaise / engels /duits

    Leeftijd :25

    Haarkleur / lengte : lang zwart

    Lengte :175

    Tatoeage /Piercing : grote taatoo op haar armen .

    Postuur / Cupmaat :slank met een flinke cup c

    Service : Goed pijpen

    Extra : enorme geile verschijning


    Extra : Vul de ontbrekende gegevens maar in

    (Dat heeft LD gedaan!)
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 oktober 2007 om 11:01
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Saluti L Diabo

    Note Big30;
    Thxs LD voor het invullen van het paspoort!
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  3. #3
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    .......Ondertussen had ik bij de ingang al een nieuwe blonde dame zien binnenkomen. Maar toen ik goed keek bleek het een Thaise dame te zijn. Ze zag er erg goed uit. Ik besloot dat ik GT pas weer zou verlaten als ik met haar kennis zou hebben gemaakt. En zo geschiedde. Tijdens een van mijn rondjes liep ik haar tegen haar lijfje. Ik vroeg haar: “Sind die blonde haren, deine eigene echtes haren?” Verbaast stamelde ze wat van ja en nein. Toen moest ze lachen en liep door. Ze liep naar de kleedkamer waar ze zich weer ging verkleden. Schijnbaar was haar oorlogstenue niet goed genoeg. Ik had haar ook nog niet met klanten gezien. Ze trok een zwart stak kort leren jurkje aan, waarin haar grote borsten uitpuilden. Ik kon mijn ogen niet van haar af houden. “Gefahlt es dir?” vroeg ze lachend. Nu was het mijn beurt om te stamelen. Ik weet niet precies meer wat ik zei, maar vijf minuten later stond Any met een sleutel voor mij. Ik geloof dat wij naar een kamer moesten.

    Die kamer bevond zich in een van de tuinhuisjes buiten. Op weg naar dat huisje kwamen wij Traveller met Summer tegen, die net klaar waren. Later zou Traveller Summer omschrijven als standaard, maar een goede standaard. Summer keek mij aan en zei: “Du?, du mit eine andere frau?, wass machst du hier?” Ik legde haar uit dat ik op zoek naar haar was en dat Any had aangeboden mij te helpen met zoeken en dat ik nu erg verbaast was haar aan te treffen met een andere man. Any keek het hele schouwspel een beetje verbaast aan, maar ze kon er de humor wel van inzien. Het was echter te fris om al te veel humor buiten te hebben, waardoor ieder zijns weegs ging. Mijn weeg kwam uit in kamer 19, waar Any zich ontdeed van haar strakke jurkje. Ze is niet echt slank, maar ze heeft wel een super geil lichaam. Een mooi gebruind lichaam met een mooi achterwerk en schitterend mooie grote borsten (met dank aan de dokter). Voor mij is ze knap, alleen moet ze niet lachen. Haar gebit is minder fraai (zei het verwende ijsbeertje die zou mogen hopen dat het enige dat op hem aan te merken zou zijn, zijn gebit zou zijn).

    Op bed wilde ik haar zoenen, maar daar leek ze niet zoveel trek in te hebben. Dat is ook iets waar Thaise vrouwen toch minder van houden. Voor hen is het echter jammer dat ik er wel van hou. Ze ontweek mijn pogingen tot zoenen en probeerde zo snel mogelijk over te gaan tot pijpen. Een beetje bang werd ik dat dit wel eens een tegenvallende sessie kon worden. Pijpen deed ze echter goed. Na een paar minuten besloot ik mij van mijn beste kant te laten zien en voelen. Ik legde haar op haar rug en met mijn tong ging ik likkend naar haar poesje. Een mooi schoon geschoren poesje trof ik aan, dat ik voorzichtig begon te beffen. Dat had het gewenste effect. Haar poesje werd langzaam maar zeker nat en bewoog op het ritme van mijn tong. Ineens trok Any mij bovenop haar en gaf mij een natte tongzoen. “Ich habe lust zu ficken.” fluisterde ze in mijn oren. Ik gaf haar nog niet echt haar zin en legde haar op haar zij, zodat zij mij kon pijpen en ik haar kon beffen. Dat beviel mij goed en haar ogenschijnlijk ook.
    Daarna werd een condoom om mijn penis gedaan, waarna wij diverse standjes doornamen. Het zoenen ging nu vol overgave. Toch had ik niet de indruk dat Any de sex geweldig vond. Ik stopte met neuken en zei: “ess gefahlt dir nicht?” Echt een reactie kwam er niet. Het leek erop dat ze niet wilde liegen, maar mijn opmerking ook niet wilde bevestigen. Ik legde haar op haar rug en begon haar nogmaals te beffen. Nu werd ze al snel kletsnat. Regelmatig trok ze mij ineens van haar weg om mij op een vette natte tongzoen te trakteren. Op een gegeven moment liet ik mij niet meer wegtrekken en ging ik door met beffen. Na een paar minuten volgde een orgasme. Was het gespeeld? Was het echt? Ze deed het goed, maar als ik eerlijk moet zijn had ik toch de indruk dat het (goed) toneelspel was. Ze bleef even liggen en ik genoot ervan om naar dat schitterende geile lichaam te kijken. Ze rolde naar mij toe en begon mij voorzichtig te pijpen. Zoals al eerder gezegd deed ze dat goed. Ik voelde dat ik ging klaarkomen en spoot mijn zaad in haar mond. Ze schrok en slaakte een klein kreetje, waarna mijn penis uit haar mond floepte.

    Any maakte aanstalten om te vertrekken, maar ik bleef nog even liggen. Er volgde een standaard gesprekje. In eerste instantie praatte ze de tijd een beetje vol, maar net toen ik overwoog om het gesprek maar te beeindigen kwam het onderwerp op (haar) vriendinnen en andere Thaise meisjes in Duitsland. En toen bleek ik ineens het bed te delen met een bekende van een “bekende”. Ik weet niet of dit nu zo’n prettige wending van het gesprek was. Any vond echter van wel, want nu had ik alle aandacht. Ooit zei een ijsbeer tegen mij dat ik toch vooral op zoek was naar aandacht en applaus, maar nu ik het kreeg was het weer niet goed.
    Daarna volgde een prettig en een goed gesprek, waarbij het leuk was allerlei zaken met elkaar te delen. Het wereld blijkt andermaal weer klein te zijn.

    Any zou ik die avond nog meerdere malen treffen. Ze kwam vaak langs om een zoentje en een streeltje te geven. Ook Bettina en Lin knipoogde en zoende met mij wat af. Ik voelde mij gewild en mijn ego werd gestreeld. Een ijsberenhand is snel gevuld........

  4. #4
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Vorige week vrijdag had ik mij zinnen een beetje op de Chinese Lin gezet maar die krijg je maar zeer moeilijk te pakken.
    Thai time dan maar dacht ik, ik moet mijn naam toch ook eer aandoen. Ik ging op zoek naar de Thaise Annie en na een tiental minuutjes had ik haar eindelijk te pakken. Zeer mooie meid, zeer mooi figuur. Ik vind wel dat de enorme tatoos het plaatje een beetje verstoren. Na een kort verkennend gesprekje liet ik haar maar meteen een sleutel halen. Hutje nummer 20 zei ze me, maar toen ik de deur opentrok bleek dit voorbehouden aan een ander schouwspel. Oei het was nummer 22 dat we moesten hebben...
    Op de kamer toegekomen heb ik mij dadelijk kenbaar gemaakt: i love thaigirls !
    Om een of andere reden klikt het bijna altijd met Thaise dames.
    Met deze parel kon het onmogelijk mislopen dacht ik. Toen ze bij het omkleden haar mond spoelde met een soort mondwater liet dit al het beste verhopen.
    Ik moest natuurlijk direct weten hoe dit smaakte en bij een eerste innige tongzoen was het ijs meteen gebroken. Vele van haar Thaise zusters kunnen je echt doen braden voor ze aan de hoofdschotel beginnen maar deze vat meteen de stier bij de horens. Ze wisselde een beeje af: pijpen, je lichaam wat bewerken, tongzoenen, terug pijpen.... Terwijl mocht ik ook zonder problemen overal aanzitten. Ficken, Ficken , vroeg ze me, maar ik liet haar eerst nog maar wat door pijpen, heerlijk kan ze dit. Nadien is ze dan op mij gekomen en ben ik heerlijk klaargekomen. Voor een eerste kennismaking kon dit echt niet beter ! Enige minpuntje was dat ze het condoom 2x nogal onhandig aanbracht, maar ja nobody 's perfect.
    Bij de afrekening vroeg ze slechts 50 euro, ook al waren we bijna een uur weggeweest. Ik heb haar dan maar de fooi gegeven die ze zeker verdiende, wat resulteerde in een laatste dikke zoen.

  5. #5
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch annie is top

    Bedankt voor jullie recencie,s de vorige keer twijfelde ik nog maar Annie Super ervaring lekker kussen en bij het pijpen moet je gewoon effe geduld hebben maar dan komt alles weer goed
    ook haar verwend waarvan ze goed kan genieten en de fibiratie vanzelf los komt:D Kort om top dame met herhalings gevaar. Trio met nadine lijkt me de volgende optie

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  6. #6
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Last Online
    3 januari 2023 @ 10:15
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    23 in 5 posts

    Standaard

    Dit wordt dus mijn eerste recensie maar deze wou ik echt wel even delen.
    Gisteren (zaterdag) naar Golden Time gereden voor de eerste keer in zo'n FKK.

    Daar toegekomen rond kwart voor zes en natuurlijk heel druk want om zes uur serveren ze het warme eten.

    Eerst rustig een wandelingetje gedaan en eens rondgekeken hoe het opgebouwd is en daarna rustig iets gaan eten.
    Tijdens het wandelen al een paar keer aangeklampt door een schoonheid maar toch afgewimpeld door te zeggen, eerst wat rondkijken, iets drinken en tot rust komen.

    Bij het rondwandelen in de tuin zag ik echter al Annie met haar vriendin zitten in de tuin en had ik haar al in de gaten. In het begin van de avond droeg ze een zwart kleedje, later op de avond schakelde ze over op een roos lingeriesetje.

    Denk dat ik haar uiteindelijk een stuk of zeven keer voorbij gewandeld ben en her en der al eens geinformeerd had of iemand al ervaring mee had. Weinig info gekregen en uiteindelijk zat ze op een gegeven ogenblik alleen en ben ik er bij gaan zitten. Gevraagd of ze iets te drinken wou en uiteindelijk een leuke babbel begonnen. Mijn duits is niet schitterend maar ik kan je garanderen dat het na een paar minuten zonder probleem goed ging.

    Uiteindelijk in de bar terecht gekomen en gaan zitten in het salon met een drankje. Daar echt toch wel bijna een uur zitten babbelen en het werd hoe langer hoe intiemer. Deze dame nam echt wel haar tijd en door haar met respect te behandelen was het echt wel een GFE aan het worden.

    Toen de nood echter te hoog werd naar een kamer getrokken. Ze had intussen al lang haar bh uit, dus ik wist al lang hoe ze er uit zag.
    Ze had bijgewerkte borsten maar die werkelijk heel lekker aanvoelden, niet graatmager maar gewoon goed, een prachtig kontje en slanke benen. Enig minpuntje zijn inderdaad haar tanden als ze lacht maar met haar persoonlijkheid heeft me dat echt geen minuut gestoord. Nam echter niet weg dat de vrijpartij heerlijk was. Lekker veel plagen en daarna echt wel lekkere seks.

    Het is echter hetgeen dat hierna volgde dat de avond, de week en het jaar volledig heeft goedgemaakt...

    Na het douchen sprak ze af om nog iets samen te drinken in de bar en dat deden we dan ook. Toen ze op weg was naar mij werd ze al aangeklampt door iemand anders maar die wimpelde ze af.
    Ze kwam bij mij zitten en we begonnen weer te kletsen, iets drinken en gewoon gezellig.
    Ze bleef echter de ganse avond bij mij zitten en toen de muziek goed was heeft ze staan dansen en lachen. Denk dat er op den duur vier man zat te kijken aan de bar naar de show die ze opvoerde en die gewoon super erotisch was. Tijdens dat ze bij mij stond hebben er zeker twee of drie ijsberen komen vragen of ze geen zin had om naar een kamer te trekken, maar die wimpelde ze gewoon af. Ze amuseerde zich gewoon te goed en voelde zich opperbest in mijn gezelschap.
    Ze vroeg op een gegeven ogenblik wel of ik haar voor de avond wilde betalen en daar had ik uiteraard geen enkel probleem mee.
    Kortom het was gewoon de meest erotische avond die ik in mijn leven heb meegemaakt. Afgesproken om volgende week nog eens langs te gaan

    Ik denk wel dat het allemaal wat afhangt van of het klikt of niet voor haar. En in ons geval was het gewoon perfect. Heeft ze ook meerdere keren gezegd dat ze vond dat het tussen ons echt wel klikte. Ga binnenkort naar Thailand op vakantie en ik hoop enkel dat ik er zo eentje tegenkom want dit was werkelijk een buitengewone ervaring

  7. #7
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Last Online
    3 januari 2023 @ 10:15
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    23 in 5 posts

    Standaard

    En dan nu het vervolg van het verhaal.
    Gisteren terug GT opgezocht. Toegekomen rond 17u15 en een parkeerplekje vinden was weer supermoeilijk.
    Mensen blijven plakken voor het avondeten om 18u en daarna wordt het wat rustiger.
    Deze zaterdag heel veel beren aanwezig (ik gok op een gegeven ogenblik op minsten twee keer zoveel beren als vrouwen).

    Annie in het begin niet te bekennen. Haar thaise vriendin Nadine was er wel al vanaf 17u.
    Na wat wachten en iets gegeten te hebben kwam ze toch binnen. Ze kwam meteen naar me toe maar was wel een pak koeler dan verleden week.
    Toch een leuke babbel gedaan gedurende een uurtje en daarna een kamer opgezocht.
    Was heel leuk maar toch niet zo intiem als verleden week.

    Na de sessie nog iets gedronken in de bar en ze vroeg of ik haar voor de avond wilde sponseren. Uiteindelijk wat over de prijs onderhandeld maar ik had geen zin om een ganse avond te betalen. Uiteindelijk afgesproken om rond 12u terug samen te komen en dan het laatste uurtje van de avond samen door te brengen.

    Daarna uitgebreid van de faciliteiten gebruik gemaakt. Beetje gaan zonnen, saunabezoek, goeie douche en uitgebreide jacuzzi sessie.

    Ondertussen was Annie druk aan het werk want ik zag haar weinig. Waren tevens voldoende andere mooie vrouwen om naar te kijken.

    Zo rond half twaalf zag ik haar terug verschijnen in de bar samen met een kerel met wie ze op de bank ging zitten. Daar was ze duidelijk aan het relaxen.
    Tijd een beetje in de gaten gehouden en rond twaalf uur kwam er niet veel beweging in. Dan maar eens rustig gaan vragen of ze bezet was voor de rest van de avond en dat bleek dus het geval te zijn. Afspraken gelden dus blijkbaar niet erg. Ze zegde nog een excuus dat ze het jammer vond maar dat ze toch niet helemaal in haar doen was vanavond. Ze vroeg nog wanneer ik terug kwam maar heb gewoon gezegd dat ik dat nog niet wist.

    Ondertussen had ik wel iets anders lekkers nog zien rondlopen. Echt een spetter van een vrouw. Liep wel met haar neus hoog in de lucht maar zag er supperlekker uit.
    Toen ik aan de bar zat en ik zag dat ze richting kino ging toch maar even gevolgd. Daar aangekomen haar onderschept en mee in de kino genomen voor een korte sessie.
    Ze heette Sheila en was inderdaad een echt optic fick. Prachtig om naar te kijken maar niet kussen, niet te veel aan de borsten komen (want ze waren nog nieuw) en af en toe keek ze ook nog eens op haar horloge. Schitterende ervaring dus. Maar niet van wakker gelegen en haar het werk laten doen. Heeft niet te lang geduurd want zoals ik al zegde zag ze er echt wel fantastisch uit. Maar herhalingsgevaar in ieder geval zero. Tot hiertoe nog een dagje GT.

  8. #8
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Gisteren was Annie ook weer te bewonderen, tjonge wat geile verschijning:D Topless liep ze constant te pronken. Eind van de avond pas kans gezien om met haar naar de kamer te gaan. Druk bezet was ze constant. Wederom een geile ervaring met deze thaise


    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  9. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    +++++++++++Wat er ook van is, de chirurg die haar onder handen heeft genomen (voor wat dan ook) heeft ook alweer prachtwerk geleverd.
    En dat mag ook gezegd worden van de kunstenaar die haar arm heeft versierd, wow+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++

    Na, war wohl auch alles mehr als teuer genug. Da kann man wohl Qualität erwarten

    Kannst ja mal aus Spaß fragen, was sie denn für alles bezahlt hat, da wird Dir die Kinnlade runterklappen

    Viele Grüße
    Sunny

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    De chirurg heeft ook een kleurpot gevonden en haar haar is nu donker/zwart.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #11
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Daumen hoch GT 9/1

    Ik had haar al een tijdje niet meer gezien in GT, maar gisteren zag ze er weer erg lekker uit. Na het eten heb ik haar maar meteen een sleutel laten halen.
    Bij Annie kan alles, mag alles.... Haar codewoord is ficken, ficken en nog meer ficken....
    Eerst hebben we elkaar lichaam wat verkend. Dan vroeg ze me na een vrij korte maar heerlijke pijpbeurt: ficken ? Nog niet Annie, ik geniet van je pijpkunst doe nog maar wat verder.....
    Het was erg warm in de kamer en na een mooi cowritje vroeg een fel bezwete Annie om te wisselen. Mijn beurt dan om in het zweet uit te barsten en na een denderende neuksessie kwam ik heerlijk klaar. Nog nagenietend vielen we in elkaars armen gevolgd door een lekkere TZ.
    Annie het was weerom schitterend en je stond meer dan terecht in mijn top 5 van 2007 !
    Nog even wat info: binnen 14 dagen vertrekt Annie op verlof voor 2 maanden.
    Laatst gewijzigd door ilovethaigirls; 10 januari 2008 om 10:12 Reden: bijkomende info

  12. #12
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Bij Annie kan alles, mag alles....
    Helaas. Bij Annie mag niet alles.
    Zoals Ace2 ook al aangaf houdt Anny niet van TZ en daar ben ik nu juist dol op.
    Tegenwoordig vraag ik ook altijd heel expliciet of langdurig TZ wel de bedoeling is. Dat is nl. wèl mijn bedoeling. Als de dame dan bedenkelijk begint te kijken weet ik genoeg en gaat het feest niet door.
    Zo ging het dus ook gisteren met Anny en mij.
    Ondanks haar geweldig mooie figuurtje (Wat een kontje) heb ik toch maar van haar afgezien.

  13. #13
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder Bekijk bericht
    Helaas. Bij Annie mag niet alles.
    Zoals Ace2 ook al aangaf houdt Anny niet van TZ en daar ben ik nu juist dol op.
    Gisteren heb ik super sessie van 2 uur met Anny gehad (later volgt meer). Mijn beste ervaring sinds maanden. TZ was geen enkel probleem en ze kende nagenoeg geen enkele remming.
    Toch blijf ik er bij dat dit een zeer zakelijke dame is. Ook dat werd gisteren bevestigd. Zoals zoveel Thaise dames houdt Anny volgens mij niet van TZ. Ik denk dat ik wel een beetje ervaring op het gebied van Thaise dames heb, dus ik zou het kunnen weten.

  14. #14
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    ...................Ik kwam weer in de barruimte aan en zag Thaise Anny ook binnen komen. Ik wilde op haar aflopen toen een ijsbeer op haar af kwam en haar joviaal omhelste. “Shit” dacht ik “Weer te laat.” De ijsbeer omhelsde haar en gaf haar een zoen. “Dat wil ik ook” dacht ik. “Ik wil ook omhelzen, ik wil ook zoenen. Ik wil ook joviaal doen met Anny.” Net toen ik mij teleurgesteld wilde omdraaien zag ik dat Anny zich ontworstelde aan haar joviale ijsbeer en hem wegduwde. Alsof ze mijn gedachten kon lezen. De ijsbeer bleef echter volhouden, net als Anny. Uiteindelijk leek de ijsbeer af te druipen, of liever gezegd hij liep naar de dame die naast Anny zat. Ik stond bij de bar wat drinken te bestellen en dacht dat ik nu in het gat moest springen, oftewel een in een gat springende ijsbeer. Anny gaf mij een zoen. Het was even aftasten. Het was al weer een half jaar geleden dat ik met Anny naar de kamer was geweest. Wist ze dat nog? Een paar maanden geleden had ze nog naar mij gezwaaid, maar toen werd ik nog bezet door mijn GT-vriendinnetje. Al snel bleek dat Anny mij nog kende. Misschien wist ze meer dan me lief was. Ik wilde dat wel eens toetsen op de kamer. Een op de kamer toetsende ijsbeer. Anny had echter geen zin om naar de kamer te gaan. Dat heb ik weer. Nu ben ik moeders mooiste niet, maar om te worden afgewezen in GT is toch wel een afgang. Anny was moe. Ze had veel gewerkt en de dag hiervoor was ze aan de lopende band aan de slag geweest. Om 00.30u. was ze in de kino gegaan om te rusten en toen een man naar haar kwam en haar aanraakte kon ze niet meer. Even geen mannen aan haar lijf. Ze was deze woensdag wel laat in de middag begonnen, maar dat bleek geen goed idee te zijn geweest. Ze kon echter niet naar huis. De huisregel is immers dat dames die laat komen niet voor sluitingstijd weg mogen. Je ziet dat wel vaker. Sommige dames gaan aan de lopende band door en de reuk van geld doet hen doorgaan. Maar vroeg of laat moeten ze dan toch de tol betalen. “Bitte, ich bin mude. Ich will pause. Ist dass OK?” Ik vond niet dat ik hier de verwende ijsbeer moest uithangen en haar te wijzen op haar erotische verplichtingen (als die er al zijn) als ze in de barruimte zat. Ze vertelde dat de net afgewezen ijsbeer haar niet correct behandelde, alsof ze op afroep maar de geile stoeipoes moest spelen. “Ich bin keine hunde” Daar zat wel wat in vond ik. “Aber ich soll deine hund sein, woef, woef, woef.” zei ik. De desbetreffende ijsbeer bleef ondertussen wel lonken en zwaaien.
    Ze vertelde mij dat er weer nieuwe Thaise meisjes in GT waren gekomen, maar dat wist ik al. “Schade fur dich” zei ik, “Vorhehr warst du mit Summer die einstigste Thailanderin und die manner kamen nach dich. Dass enstigste wass du machen soll wass sitzen und die manner kommen nach dich.” Zo was het natuurlijk wel een beetje. Maar ik geloof niet dat Anny echt met de nieuwe concurrentie in haar maag zat.
    Ze kletsten wat af en dolden wat met elkaar. We hadden elkaar zeker wat te vertellen over oude bekenden en mijn gangen in GT. “Ich habe gesehen dass du offt und lange mit deine freundin auf zimmer gewesen nist. Dass ist sehr nett. Deine freundin war auch meine freundin.” Ik wist niet of ik dat wel wilde horen. “Sie arbeited nicht mehr hier” Dat wist ik al. Ook mijn verleden met Thaise dames werd nog eens rustig doorgenomen, waarbij Anny erg graag wilde weten hoe een ijsbeer (al zal ze dat woord niet gebruiken) dacht en deed. Nu lijkt het net alsof Anny en ik hele goede maatjes zijn, maar het ligt allemaal wat genuanceerder. Door met mij te blijven praten, bleven andere jagende ijsberen uit haar buurt. Het trukje van een vermoeide dame die niet wilde werken.
    Maar ons geluk duurde niet lang. Anny moest even weg en ik ging een rondje lopen. Bij de kino trof ik wederom de dame die mij een uur geleden daar nog had vast gegrepen. “jetz soll ich dir ficken” zei ze en haar handen stak ze al uit. Ik rende weg en riep nog: “Ich habe angst fur dich” Eenmaal terug in de barruimte zag ik Anny weer staan, maar ik moest vaststellen dat een andere ijsbeer mijn plaats al had ingenomen. Enige teleurstelling maakte zich meester van mij. Ik dronk wat en zag Anny met de ijsbeer de bar verlaten. “waarom wordt hij niet afgewezen?” dacht ik nog. Van een stoere ijsbeer was nog maar weinig over. Grappig was dat ik eigenlijk niet zo zeer de behoefte had om met Anny een wilde vrijpartij te laten plaatsvinden op de kamer, maar dat ik het gesprek met haar zo leuk vond. Het viel mij trouwens op dat zij erg goed duits sprak.

    Mijn teleurstelling was echter iets te voorbarig. Enige minuten later trof ik haar weer bij de kino waar ze op het trapje zat met een ander meisje. Van een andere ijsbeer was geen spoor te bekennen. “Suchst du mir? » vroeg ze. Was dat niet altijd mijn openingszin ? Ik stond tegenover de 2 dames en begon wederom wat te kletsen. Al snel ging de andere dame weg. “Hast deine freundin angst fur mich?” vroeg ik. “Warum?” vroeg Anny. “Alle frauen laufen immer weg fur mich” vertelde ik eerlijk. De lachende Anny klopte met haar hand op het kussentje naast haar als teken dat ik naast haar moest gaan zitten. Dat deed ik gedwee. Woef, woef, woef. Tijdens het gesprek werd Anny iets handtastelijker. Ik werd dan ook uitgenodigd voor een kamerbezoek. De geur van geld had de vermoeidheid weer verdreven. Ik wilde wel heel graag, maar vroeg mij af of dat nu zo verstandig was. Ik kon mij niet voorstellen dat zij nu lekker in haar velletje zou steken. Toch kon ik de verleiding niet weerstaan.

    Op de kamer vond niet het standaard ritueel plaats. Wij lagen naast elkaar en praatten door over allerlei zaken. Op de tijd lette ik niet (Anny waarschijnlijk wel). We kroelden wat, we praatten wat, we wreven wat, tot de eerste zoen na een half uur werd gegeven. Die zoen werd langzaam gevolgd door een zachte, natte heeeeeeeerlijke tedere tongzoen. Onze handen betasten elkaars lichaam en bij het voelen aan haar schaamlipjes trof ik een kletsnat poesje aan. Een voorspel werd overgeslagen en het condoom ging er gelijk omheen. Anny ging op mij zitten en begon mij langzaam te berijden. Langzaam steeds sneller en sneller. Ze zuchtte en steunde, terwijl wij elkaar wild zoenden en lieve woordjes in elkaars oren fluisterden. Een orgasme kon niet uitblijven. Ineens lag ze op mijn borst uit te hijgen.
    Ik was echter nog niet klaar gekomen. We probeerden nog wat standjes uit, maar haar passie was nu wel weg. Na een paar minuten vroeg ik: “Du willst dass ich komme?” Ze keek mij glimlachend aan en zei: “Ich will dass du spass hast.” Dat had ik zeker, maar het werd tijd om een orgasme te krijgen en dat kreeg ik ook toen ik haar van achteren nam met het uitzicht op haar schitterende billen, terwijl ik in de spiegel haar grote borsten heen en weer zag gaan.
    Mijn orgasme was niet het einde van de sessie. Wij kletsten nog wat door. Uiteindelijk keek ik eens op mij horloge en zag dat ik ondertussen al 2 uur op de kamer met haar zat. Dat mocht van mij nog best eens 2 uur duren, maar ik moest ook naar huis. Het was al weer heel lang geleden dat ik de kamer moest verlaten, terwijl ik eigenlijk wel langer had willen blijven liggen.

    In de kleedkamer nog snel afscheid van Anny genomen (terwijl IloveThaiGirls ons gade sloeg, Maar dat wist ik toen nog niet, zoals ik wel meer dingen niet weet). Het afscheid zou voor lang zijn. Want zoals al door diverse ijsberen. op dit forum geschreven, gaat Anny voor 2 maanden naar Thailand. Dat is misschien maar beter ook..................

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Last Online
    25 maart 2016 @ 13:04
    Berichten
    33
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    Afgelopen week ook een goede sessie met Annie gehad.
    echter Zatrerdag was ze druk bezig , ik vermoed dat een ijsbeer d'r voor de hele avond geboekt had.
    Ze wist me ook te vertellen dat ze deze week pas op Zaterdag weer zou komen omdat ze last heeft van "Blut" .

    Annie pijpt goed alleen een beetje kort, je moet haar aansporen nog wat verder te gaan.
    Zoenen doet ze fantastisch. Ook geniet ze ervan als je haar poesje verwent.
    Neuken doet Annie prima als je haar hard neemt begint ze harder to kreunen and terkt ze haar benen op en begint erin te knijpen. Volgens mij is dat geen gefake maar komt ze echt klaar.
    Ik denk ook dat Annie over een "drempel" heen moet om dit werk te doen. Ze drinkt redelijk veel Sekt.

    Goede ervaring en zal haar zeker nog eens voor een sessie meenemen als de gelegenheid er komt.

    Wat me wel aan Annie opvalt is dat ze het liefst met een man is, dus als je met haar bent geweest wil ze later nog eens , iemand anders hier ervaring mee?

  16. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Last Online
    25 maart 2016 @ 13:04
    Berichten
    33
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    de sessies met Annie zijn altijd goed.
    ook nu weer.
    lekker zoenen waarna ze afdaalt en mijn staaf verwent daarna neuken in verschillende posities. En tot slot afgemaakt in doggy-style.

    ze heeft een prachtig lijfje en dan met name haar kontje mag er zijn!

  17. #17
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Gisteren vroeg ik aan Summer hoe het met Any ging, ze antwoordde me: "Sie ging zurück nach Thailand,.....für immer." Nou dat is wel drastisch. Toch had ik het gevoel dat ik Summer niet echt geloof.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  18. #18
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Gisteren vroeg ik aan Summer hoe het met Any ging, ze antwoordde me: "Sie ging zurück nach Thailand,.....für immer." Nou dat is wel drastisch. Toch had ik het gevoel dat ik Summer niet echt geloof.
    Ik zou niet weten waar Anny is, maar vorige week sprak ik een GT-vriendinnetje van Anny, die haar recentelijk (tussen 2 a 4 weken terug) nog in GT had gezien en gesproken.
    Laatst gewijzigd door Ace2; 13 juli 2008 om 19:02

  19. #19
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Ja, würde mich auch mal interessieren, wo sie abgeblieben ist? Man hört und liest nix mehr von ihr?

    Viele Grüße
    Sunny (immer gerne mit Any unterwegs gewesen )

  20. #20
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Gisteren vroeg ik aan Summer hoe het met Any ging, ze antwoordde me: "Sie ging zurück nach Thailand,.....für immer." Nou dat is wel drastisch. Toch had ik het gevoel dat ik Summer niet echt geloof.
    Ik heb gisteren en vandaag in GT wat navraag gedaan over Anny. In de meeste gevallen waren de meesten, van wat ooit haar GT-vriendinnetjes waren, niet op de hoogte waar Anny uithing. Maar enkelen die Anny al veel langer kennen (en daarmee bedoel ik niet Summer) vertelden (Jack42 is getuige) dat ze inderdaad terug is naar Thailand om nooit meer terug te keren. Misschien moeten we dat "nooit meer terug keren" niet al te letterlijk nemen en duikt ze in de toekomst weer op. Ook dat werd gesuggereerd.

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Last Online
    25 maart 2016 @ 13:04
    Berichten
    33
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    Ik heb eens eind vorig jaar een gesprek met Anny zelf gehad.
    Ze zei al dat ze van de zomer (2008) weer terug naar Thailand ging.
    Ze wilde een tijde werken om geld te verdienen om een huis te kopen/bouwen voor haar moeder en kleine zusje. en dat ze dacht ronch juni/juli 2008 wel genoeg bij elkaar te hebben om haar plannen te realizeren.
    Ook vertelde ze dat als het een mal gereed was, het huis, ze niet meer wilde werken.

    Of ze ook werkelijk niet terug komt en voor altijd in Thailand blijft, weet ik niet, maar lijkt me haar kennende niet.
    Zoals jullie weten, een eigen huis is nooit af, je blijft bezig.
    Hopelijk geldt dat ook in haar geval.

    groeten ,
    Raoul

  22. #22
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raoul Bekijk bericht
    Zoals jullie weten, een eigen huis is nooit af, je blijft bezig.
    Hopelijk geldt dat ook in haar geval.
    Waarom? Nee hoor hoop dat t haar goed gaat en het ook niet meer nodig heeft om te werken.

  23. #23
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Last Online
    25 maart 2016 @ 13:04
    Berichten
    33
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    waarom, nou dan kunnen we nog van haar service blijven genieten.

    dat betekent niet dat ik het haar niet gun, integendeel.

  24. #24
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Scheint meiner Info nach tatsächlich nach Thailand zurückgegangen zu sein. Schade auch.........................

    Viele Grüße
    Sunny (der ihr aber viel Glück in Thailand wünscht)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60