Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    2 juli 2010 @ 21:08
    Locatie
    De hoofdstad van Nederland
    Berichten
    20
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Amsterdam, Wallen, Sint Annendwarsstraat 7-1, Betty

    Betty Boop........................................dat is haar bijnaam voor vrienden en klanten....heeeel toepasselijk...........(maar ga zelf kijken en zie wat ik bedoel)....

    Een van de heerlijkste vrouwtjes op de Wallen. Uitvindster van het GEIL kijken. Een mega DVP-uitstraling en uiterlijk: tattoo's, piercings, haar met zorg gekozen werkkleding maar vooral die oogopslag.....

    Dit kleine dametje verleent haar diensten in één van de kleinste kamertjes op de Wallen. Ze heeft het er druk mee. Vaak een gesloten gordijn. Let dan op het Betty Boop plaatje op het raam, dat haar aanwezigheid verraad. Ze werkt overdag.

    Bij Betty heb ik mijn wandeljaar afgesloten. Druk, druk druk op de Wallen. Wachten in de kou derhalve, maar ja.

    Eenmaal binnen moest ik ff op temperatuur komen van Betty, normaliter is pikmans al stijf bij het aanzien van haar, maar nu....Ach, ze moest zelf ook nog even bijkomen dus hebben we maar een sigaretje gerookt en wat bijgepraat.

    De bedscene: op haar hurken tussen mijn benen zittend kreeg ik een ouderwetse deep-throat. Deze werd vervolgd nadat ze zich vloeiend in de 69 positie had gemanouvreerd. Betty heeft een kutje dat zich opend onder invloed van de orale verwenning. Een werkelijk heerlijke aanblik, zo'n zich openende oester :p :p . Wederom zeer vloeiend ging de 69 over in de omgekeerde rodeo in hurkzit, gevolgd door de face to face cowgirl in hurkzit. Tja, Betty is een rollerskater dus die beenspieren zijn wel ontwikkeld. Maat is echter een slow-comer dus.......hebben we de afspraak dat zij aangeeft als ze aan de uitputting ten onder dreigt te gaan .

    De missie werd volbracht zoals het een missionaris betaamd. Dat geeft ook het meeste visuele genot. Het HP werd vergezeld door oerkreten. Daarna verbleef maatje (die maar niet wilde slinken ) nog een tijdje vastzitten in Betty's leifdesgrot. Zo had ik nog wel uren willen blijven liggen, maar ja

    Betty is een vakvrouw pur sang. Alle aspecten van het ambacht beheerst ze ten volle. Nog belangrijker....haar beroepsethos. Ze is er oprecht trots op als ze mannen zo geil kan krijgen.

    Een van de zeldzame parels in het Wallengebied. Een "must go". Een waardige afsluiting van mijn wandeljaar.

    Haarkleur/-lengte : blond/kort (stekeltjes)
    Lengte dame : 160 cm
    Postuur/Cupmaat : Normaal/D
    Nationaliteit/Taal : NL
    Leeftijd : 34
    Tatoeages/Piercings : heel mooi
    Service: PMC/NMC/Zoenen/Beffen
    Voordelen: vakvrouwschap, techniek, uitstraling, heeel leuke vrouw, superfiguur
    Nadelen:klein kamertje
    Tijdsduur : 35 min.
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek: snoep naar keuze, sigaretten en m'n onderkoelde spijkerbroek en handschoenen werden met zorg op de verwarmingsradiator gelegd. Wat een schatje ben je toch Betty :o :o :o
    Maatje past in elk gaatje :D :D

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  3. #3
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Last Online
    8 mei 2023 @ 08:16
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Betty werkt in Utrecht (laatst wat ik zag was 108-3

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.

Living Room 468*60