Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21

Discussie: Kenia

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard Kenia

    Ik ben vorig jaar in Nairobi, Kenia, in de "New Florida Club" geweest. Niet met de gedachte om betaalde sex te hebben, maar gewoon om even een dansje te wagen. Een nachtclub in Kenia bleek echter geen disco te zijn Tussen de 100 en 150 prachtige, donkere, slanke vrouwen waren daar aanwezig in miniscule jurkjes en naar schatting 10 keniaanse mannen. Mannen hadden het dan ook zwaar te verduren: de handen van de dames gleden in het voorbijgaan naar allerhande ongeoorloofde plaatsen:p
    Een wip kostte 15 euro ofzo, maar goed, ik ging daar naartoe om te dansen (en ik dacht zijdelings ook nog Afrika = aids) :D en sex betekent dat je de straat op moet gaan met je liefje .... niet echt aan te raden in Nairobi en ik had geen idee hoe het hotel zou reageren op onverwacht bezoek:smile:, maar goed zoals gezegd ... dansen daar kwam ik voor en de dansvloer die was vol!
    Het waren overigens niet alleen maar hoertjes, 50% was op zoek naar een welgestelde vent en daarmee een betere toekomst.
    Deze club heet bij de plaatselijke bevolking "Madhouse", mij is wel duidelijk waarom: ik word er af en toe 's-nachts nog wakker van :D
    Ben je toevallig in Nairobi: dit mag je niet missen! Kenia op zijn best!
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  2. Onderstaande 2 leden hebben Mauriceyep bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 augustus 2018),lustman (25 december 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Is het daar wel veilig dan met al dat verkiezings geweld?

  4. #3
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Last Online
    28 oktober 2011 @ 11:38
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    ben momenteel in Nairobi en het het gevoel dat het hier veiliger is dan in een europese hoofdstad. Vrouwen zat en ze zijn zo goed als allemaal 'available' . Ik had enkele dates afgesproken via een datingsite en dan heb je zowel een goeie gids als wat vertier. Ze zijn hier helemaal niet bezitterig en willen je zonder probleem delen met een van hun "sisters". Echt leuk land, Kenia, aan te bevelen.

  5. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guidog Bekijk bericht
    ben momenteel in Nairobi en het het gevoel dat het hier veiliger is dan in een europese hoofdstad. Vrouwen zat en ze zijn zo goed als allemaal 'available' . Ik had enkele dates afgesproken via een datingsite en dan heb je zowel een goeie gids als wat vertier. Ze zijn hier helemaal niet bezitterig en willen je zonder probleem delen met een van hun "sisters". Echt leuk land, Kenia, aan te bevelen.
    Nairobi is absoluut niet veilig, daar staat het ook algemeen om bekend Hartje centrum is geen probleem, zeker overdag niet, maar kom niet daarbuiten!
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  6. Onderstaande leden hebben Mauriceyep bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 augustus 2018)

  7. #5
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guidog Bekijk bericht
    ben momenteel in Nairobi en het het gevoel dat het hier veiliger is dan in een europese hoofdstad. Vrouwen zat en ze zijn zo goed als allemaal 'available' . Ik had enkele dates afgesproken via een datingsite en dan heb je zowel een goeie gids als wat vertier. Ze zijn hier helemaal niet bezitterig en willen je zonder probleem delen met een van hun "sisters". Echt leuk land, Kenia, aan te bevelen.
    Ben net zelf terug uit Nariobi, maar ik ben het niet eens met je dat het veiliger is dan een europese hoofdstad... Inderdaad, gedurende de dag is het centrum wel goed te doen, maar 's avonds of buiten de normale paden kun je je als buitenlander beter niet begeven... Of je moet natuurlijk zeer veel van avontuur houden....:D
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  8. Onderstaande leden hebben Azrael bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 augustus 2018)

  9. #6
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Last Online
    28 oktober 2011 @ 11:38
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ben het eigenlijk wel met je eens. In het donker niet in je eentje buiten komen. En zeker niet met iets van waarde op zak. Maar zolang je je daaraan houdt is er niks aan de hand. Ik zorg dat ik na valavond nooit alleen ben en door de dag ben ik enkele keren in de grootste slum van afrika geweest, de kibera slum in nairobi met meer dan 1miljoen bewoners ook zowat de smerigste die ik gezien heb. Voelde me niet echt veilig maar dankzij de 2 potige kerels die mijn vrienden waren kon ik er vrolijk rondwandelen.
    Nog een paar tips ivm dames : hou alles zelf onder controle, ga nooit met iemand mee die je niet goed kent, regel zelf een taxi en ga naar je eigen hotel en check de dame in. Dan ben je gerust.
    Hotels even buiten het stadscentrum zijn goedkoper, die in de stad zijn echt te duur.

  10. Onderstaande leden hebben guidog bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 augustus 2018)

  11. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Cool Vis voor sex

    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  12. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Interessant. Zouden buitenlanders (bv Nederlanders) ook makkelijk aan sex kunnen komen daar in Kenia? Mogelijk kun je ons je ervaringen delen?!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  13. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zouden buitenlanders (bv Nederlanders) ook makkelijk aan sex kunnen komen daar in Kenia?
    Dat lijkt me onwaarschijnlijk, wat moeten die donkere vrouwen nou met ons ..... wij hebben immers geen vis in de aanbieding !
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  14. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Dat lijkt me onwaarschijnlijk, wat moeten die donkere vrouwen nou met ons ..... wij hebben immers geen vis in de aanbieding !
    Geen vis, maar mogelijk andere dingen die hen aantrekt? Vertel!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  15. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Paul Rosenmoller gaat dit volgende week haarfijn voor ons uitzoeken,
    TV Ned 2 - 9 mei 2010, 20.15 uur:

    http://www.ikonrtv.nl/uitzendingDyn....ntEntityId=615
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  16. #12
    Geregistreerd
    16 juni 2011
    Last Online
    16 juni 2011 @ 13:51
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben in 2010 2 maal in kenia geweest en wel in mombassa.Wandelen gaat echt niet zodra het donker word of je moet levensmoe zijn.Heb zelf een aantal jaren gevaren dus toch wel op verschillende duistere plaatsen geweest,echt niet bang maar doe dit niet in kenia.Maar is ook niet nodig,overal aanbiedingen zelfs door animatie personeel,waar ik dan ook gebruik van heb gemaakt.Verder zgn discotheken,overweldigend het aanbod,alle leeftijden en altijd een hottelletje in de buurt.

  17. #13
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:40
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.589
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Iemand hier nog recent in Kenia geweest en met name in Nairobi of Mombasa ( Bamburi ) of de zuidelijke stranden bij Diani beach.
    Die mij een update kan geven over de huidige situatie met de dames van plezier?
    I just don't give a fuck

  18. #14
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 20:37
    Berichten
    419
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    153 in 115 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Iemand hier nog recent in Kenia geweest en met name in Nairobi of Mombasa ( Bamburi ) of de zuidelijke stranden bij Diani beach.
    Die mij een update kan geven over de huidige situatie met de dames van plezier?
    Ik ben regelmatig in Kenia,maar dan in andere delen van Kenia.
    In Nairobi is er zeker veel plezier te vinden,vraag gewoon aan een taxichauffeur waar je moet zijn en ze brengen je zeker.Ik geef je wel het advies om geen straat prostituee mee te nemen.Als je een dame zoekt ga dan naar een leuke club(restaurant en disco)en je zult zeker contact hebben met leuke dames. Ze zijn er allemaal op uit om een blanke man te scoren.

  19. Onderstaande 2 leden hebben vrouwenzot bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 augustus 2018),Ties85 (22 oktober 2018)

  20. #15
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:40
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.589
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Afgelopen maand voor het eerst in Kenia geweest, Mombasa Bamburi beach om precies te zijn, het was een last minute keuze ik heb mijn reis Taiwan/Filipijnen af moeten zeggen vanwege het corona gedoe.
    Het werd allemaal te moeilijk dus last minute een reis met Tui naar Kenia dat stond sowieso nog eens op de planning, Kenia is niet een 2e Pattaya natuurlijk en gelukkig ging ik niet enkel voor de sex.
    Maar er is zeker voldoende mogelijk goedkoop is het niet, mijn hotel ( Severin sea lodge ) staat vrouwelijk bezoek toe maar wel voor bijna 60 euro per dag joiner fee, een basic appartement in de buurt huren is goedkoper.
    Op het strand zijn er heel veel dames die een massage aanbieden ( met happy end ) vraagprijs bijna 30 euro, die massages worden gegeven in hutjes in steegjes achter het strand die niet voor iedereen een aanrader zijn, zelf ook geen gebruik van gemaakt.

    Makkelijker is het om b.v. Tinder te gebruiken binnen een dag meer als 100 likes dat overkomt je in Nederland niet zo snel, maar tuurlijk is niet al die aandacht bij alle dames gratis
    Ook zaten er in het hotel vaker Keniaanse dames met een gewone baan maar die een blank hapje ook wel zien zitten maar ook hier zijn de dames natuurlijk uiteindelijk op een relatie of cadea's, eten etc. uit.
    Al met mogelijkheden zijn er zeker maar als je van lekker goedkoop houd gewoon lekker naar Duitsland gaan, wil je mooie hotels, stranden en eventueel een geweldige safari en sex als bijzaak zeker gaan.
    I just don't give a fuck

  21. Onderstaande 9 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (11 maart 2020),ButtinSky (29 maart 2020),Husky (17 maart 2020),jansenroy ( 8 maart 2020),lustman (25 december 2020),noglangnietuitgewandeld ( 8 maart 2020),schoolmeester ( 8 maart 2020),waterrat (10 maart 2020),Wentelt Eefje ( 9 maart 2020)

  22. #16
    Geregistreerd
    27 januari 2020
    Last Online
    7 november 2020 @ 14:44
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Inderdaad, tinder werkt daar bijzonder goed om discreet af te spreken met een dame.
    Ik was in Mombassa voor werk eind januari.
    Via Tinder vooraf goede afspraken gemaakt (is wel nodig met die mooie donkere dames).
    Ik heb een mooi jonge dame van 23 jaar voor 3 dagen gehad. Ik had afgesproken om 150€ per dag en heb haar uiteindelijk 600 gegeven voor de volle 3 dagen en nachten.
    Ik weet wel niet of dit veel is....

  23. Onderstaande 2 leden hebben roubaix bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (16 maart 2020),Wentelt Eefje (16 maart 2020)

  24. #17
    Geregistreerd
    27 januari 2020
    Last Online
    7 november 2020 @ 14:44
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Nog dit : dame heet Naomi, 1M80 groot, slank, eerder kleine borstjes maar dat stoort me niet en ik had de indruk dat ze van alles genoot.
    Indien een van jullie geïnteresseerd is kan ik jou wel in contact brengen met haar !

  25. Onderstaande leden hebben roubaix bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 maart 2020)

  26. #18
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:40
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.589
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roubaix Bekijk bericht
    Ik had afgesproken om 150€ per dag en heb haar uiteindelijk 600 gegeven voor de volle 3 dagen en nachten.
    Ik weet wel niet of dit veel is....
    Ja dat is idd. aan de zeer royale kant de dame in kwestie moet een enorme stunner zijn geweest, maar zal zelfs dan nog ongelofelijk blij met je zijn geweest.
    Dit is voor veel Kenianen bijna 3x een maandsalaris, er zijn mensen daar die van ongeveer 5 euro per dag moeten zien te overleven FYI.
    I just don't give a fuck

  27. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  28. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (29 maart 2020)

  29. #20
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    interessante wessite,heb gekeken voor Sibiu(reomenie) prijzen lijken me wat gedateerd,maar voor bv drank en eten kloppen ze bijna op hooguit een halve euro na,hangt uiteraard af van hoe ze berkenen vanuit de LEU

  30. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (30 maart 2020)

  31. #21
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.130
    Discussies
    232
    Thanks
    21.428
    Thanked
    6.256 in 2.983 posts

    Standaard

    Levensonderhoud klopt inderdaad, is ook voor festivalartiesten de buyout daar op gebaseerd, €20 pppd
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

Living Room 468*60