Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Liegen tegen vrouwen is goed

    Omstreden onderzoek: liegen tegen vrouwen is goed!

    Een onlangs gepubliceerd, en nu al omstreden, onderzoek wijst uit dat er niets op tegen is om tegen vrouw of vriendin te liegen. Sterker nog; het is zelfs beter omdat gebleken is dat vrouwen de waarheid vaak niet aankunnen!

    Was het tot nu toe algemeen geaccepteerd of zelfs wenselijk gedrag om als man tegen vrouw of vriendin de waarheid te vertellen - de resultaten van een intensieve studie naar menselijke interacties wijzen uit dat dit een compleet achterhaald, en zelfs ongezond idee is. Althans, zo beweert Dr. Arthur Forest, hoofd van het Institute of Human Studies in Albuquerque, New Mexico, USA.

    Volgens Dr. Forest was de aanleiding van het onderzoek de hypothese dat veel mannen vaak tegen beter weten in de waarheid vertellen en/of er vervolgens spijt van krijgen. "Hierbij had ik ook een persoonlijke insteek. Na zes op de klippen gelopen huwelijken ging ik mij afvragen of mijn eerlijke karakter hier een rol in gespeeld kon hebben. Nu weet ik dat ik mezelf een berg alimentatie had kunnen besparen door niet altijd zo eerlijk te zijn. Liegen loont."

    "Als je je vrouw of vriendin gezond wilt houden, lieg dan regelmatig tegen haar."

    Dr. Forest en zijn onderzoeksteam hebben in zes maanden ruim 1000 vrouwen ondervraagd. Daarnaast zijn er nog diverse andere experimenten uitgevoerd. Dr. Forest: "De hoofdconclusie is dat vrouwen de waarheid meestal niet aankunnen. Het blijkt dat wanneer een vrouw haar man of vriend een directe vraag stelt en vervolgens de harde waarheid krijgt te horen, de vrouw hier in veel gevallen emotionele schade van ondervind. Vrouwen met een zeer eerlijke man of vriend zijn vaak psychisch labiel, tot het depressieve af. Maar naast emotionele schade treedt fysieke schade ook met regelmaat op. Zo blijkt bij vrouwen in zulke relaties het imuniteitssysteem aangetast te worden waardoor de vrouw blootgesteld wordt aan allerlei rondzwevende bacterien en virussen. Mijn eindconclusie is dan ook: als je je vrouw of vriendin gezond wilt houden, lieg dan regelmatig tegen haar."

    Wortelkanaalbehandeling

    Het meest illustrerende voorbeeld van Dr. Forest's conclusie was een experiment dat in het kader van het onderzoek werd gehouden. In dit experiment raakte een vrouw in coma nadat haar man haar in alle eerlijkheid vertelde dat hij liever een wortelkanaalbehandeling kreeg van een blinde tandarts, dan een zondag door te brengen met haar en haar moeder.

    Op de vraag of hetzelfde onderzoek onder mannen soortgelijke conclusies op zou leveren heeft Dr. Forest geen antwoord. "Het is op zich wel een interessant gegeven natuurlijk, maar probeer het maar eens gefinancieerd te krijgen. Zo'n onderzoek kost veel geld. Voor mijn onderzoek had ik geen moeite om geldschieters te vinden. U moet weten dat de mensen die hier aan de touwtjes trekken vrijwel uitsluitend mannen zijn. Ze stonden bijna te dringen op de stoep toen ik mijn onderzoeksplannen onthulde. Maar ik betwijfel zeer of een onderzoek naar mannen ook op zulke enthousiaste reacties zal kunnen rekenen.

    Top 5

    Dr. Forest heeft een Top 5 samengesteld van leugens die mannen tegen hun vrouw en/of vriendin vertellen:

    1. Je bent de mooiste vrouw die ik ken.
    2. We moeten meer praten met elkaar.
    3. Je bent helemaal niet dik.
    4. Ik vind je moeder een hele bijzondere vrouw.
    5. Ik kom direct uit mijn werk naar huis, schat.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Complimentje is beter dan liegen....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Omstreden onderzoek: liegen tegen vrouwen is goed!

    "Als je je vrouw of vriendin gezond wilt houden, lieg dan regelmatig tegen haar."

    Ik heb andere dingen gehoord... je moet een vrouw juist complimentjes geven..

    Dus als ze zegt: "Ik ben te dik", "Ik krijg cellulitus", "Mijn borsten gaan hangen" etc. Geef dan maar een complimentje..
    en dan niet zoiets als: "Er mankeert niets aan je ogen." :D :D :D

    Groeten, Horny_one :wink: :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Ik heb andere dingen gehoord... je moet een vrouw juist complimentjes geven..

    Dus als ze zegt: "Ik ben te dik", "Ik krijg cellulitus", "Mijn borsten gaan hangen" etc. Geef dan maar een complimentje..
    en dan niet zoiets als: "Er mankeert niets aan je ogen." :D :D :D

    Groeten, Horny_one :wink: :wink:

    Verder is het zo dat als je vrouw vraagt of ze de witte of de blauwe galajurk moet aantrekken, je nooooooit een keuze moet maken. Zeg maar dat ze beeldschoon is, welke jurk ze ook aantrekt.

    Waarom: als je kiest dan ga je voor de bijl.
    man: "Trek wit aan schat"
    vrouw: "Wat?!? Vind je die blauwe niet mooi dan???????"

  4. #4
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Nu begrijp ik eindelijk waarom ik al 2 keer gescheiden ben .... domme toch !

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    raar genoeg heeft een vrouw al eens tegen me gezegt dat ze de waarheid niet wil horen. /me snapte er natuurlijk niets van.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    "Liegen" ligt NIET in mijn aard; ik zal dit dan ook NOOIT doen t.o.v. wie dan ook;

    I'am sorry ik ben misschien een beetje abnormaal in deze zin!

    Anvers :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    "Liegen" ligt NIET in mijn aard; ik zal dit dan ook NOOIT doen t.o.v. wie dan ook;

    I'am sorry ik ben misschien een beetje abnormaal in deze zin!

    Anvers :wink:
    gokje ; singel??

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard re: vertrouwen

    anvers,

    Heb je ook gelezen waarom je tegen een vrouw moet liegen?
    Ik ben het wel deels eens met het artikel. Als je tegen een vrouw zegt van sjees wat heeft de kapper je nu aangedaan, dat kapsel lijkt nergens op. Dan rent ze meteen een maand met complexen rond. Liegen tegen vrouwen is het beestje leren begrijpen.

    Sterker nog als je ooit buiten de club in het wild een dame tegenkomt die je niet kent maar die wel dit werk doet, die zal jou dat in geen geval vertellen (is mijn ervaring tenminste).

    Eerlijkheid is goed , zolang het zijn doel dient!! Je bent zelf goed in staat in te schatten wat goed en wat kwaad is. en een leugen voor eigen of een anders bestwil mag zolang het niets groots is.

    maar dat zijn my 2 cents.

  9. #9
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Nee, dat heeft niets met een gokje te maken, wees maar eerlijk tegen jezelf hij is gewoon slimmer, en het voordeel van singel zijn is ....HIJ HOEFT NIET TE LIEGEN!!!!! :thefinger

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door margabel
    gokje ; singel??
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.

  FKK Artemis 468*60