Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 85

Discussie: Discussie over NZC

  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Discussie over NZC

    Ik moet helaas toch even reageren wand ook in ons clubhuis kan je NZC.
    Er zijn diverse dames in PHG waar je dit mee kan doen.
    En dan zonder extra bij betaling.
    Nou moet ik toegeven dat het wel verlijdelijk is,maar ik doe en durf het niet aan omdat ik het idee heb dat ze het ook met andere doen wat dan ook heel normaal is.
    Ik heb dan ook diverse malen gehoord van een paar stamgasten dat zij het wel doen en het juist ruig vinden.
    Ikzelf doe het niet.
    Lusto.

  2. #2
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Ik moet helaas toch even reageren wand ook in ons clubhuis kan je NZC.
    Er zijn diverse dames in PHG waar je dit mee kan doen.
    En dan zonder extra bij betaling.
    Nou moet ik toegeven dat het wel verlijdelijk is,maar ik doe en durf het niet aan omdat ik het idee heb dat ze het ook met andere doen wat dan ook heel normaal is.
    Ik heb dan ook diverse malen gehoord van een paar stamgasten dat zij het wel doen en het juist ruig vinden.
    Ikzelf doe het niet.
    Lusto.
    Lusto, het is mij ook een aantal malen aangeboden, sterker nog het ging bijna vanzelf, zelfs vorige week nog met een super geile leuke meid,waarvan ik de naam niet zal noemen, maar ik was gelukkig bij de les en heb er toch maar een rooie rubber om heen laten doen................................

    Hoe verleidelijk soms ook en natuurlijk hoe lekker het is, ik begin er niet aan.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard NZC

    Namen zal ik ook niet noemen ,maar het lijkt er op dat ze het steeds meer gaan aanbieden omdat er een paar mannnen zijn die hier voor komen.
    Doordat het aanbod van veel vrouwen in PHG is,en er in de landen waar deze vrouwen vandaan komen ook NZC wordt gedaan komt dit steeds vaker voor.
    Maar ik heb ook bijna deze fout gemaakt en terug getrokken voor een rubbertje.

  4. #4
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Namen zal ik ook niet noemen ,maar het lijkt er op dat ze het steeds meer gaan aanbieden omdat er een paar mannnen zijn die hier voor komen.
    Doordat het aanbod van veel vrouwen in PHG is,en er in de landen waar deze vrouwen vandaan komen ook NZC wordt gedaan komt dit steeds vaker voor.
    Maar ik heb ook bijna deze fout gemaakt en terug getrokken voor een rubbertje.
    Daarom juist is het noodzaak ,in ieder geval voor mij en ik hoop ook voor andere medegenieters, dat je neukt met condoom.

    Helaas zijn er figuren die het zonder doen en ook helaas sommige vrouwen, maar als dit frequent gebeurt is uiteindelijk de kans op een verschrikkelijke ziekte waaronder zelfs aids aanwezig.

    Nu ook gaat helaas weer op..................de goeie zullen ''misschien'' altijd onder de kwaaie lijden....................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    .....omdat er een paar mannnen zijn die hier voor komen....
    Vraag me dan af wat belangrijker is.....die paar mannen die het zgn. ruig vinden of de rest die wel hun verstand gebruiken voor zichzelf en anderen. Mij is het nog niet aangeboden en hoop ook dat het zo blijft, want denk dat ik het gelijk zou melden aan de leiding.
    Ik vind dat NIET kunnen. Ook al weet ik dat het altijd en overal uiteindelijk wel eens gebeurd.
    Laatst gewijzigd door Scoobert; 14 december 2005 om 10:12
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ik weet dat op de ouwe Hookers bij een dame die ik ken ooit eens nzc aangevinkt was door iemand. Dat is de reden dat ik die griet niet eens aankijk.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 januari 2006 om 23:52

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Namen zal ik ook niet noemen ,maar het lijkt er op dat ze het steeds meer gaan aanbieden omdat er een paar mannnen zijn die hier voor komen.
    Beste Lusto en beste Scoobert,

    Het zijn niet alleen een paar mannen of een paar grieten, dat is dat prob .....

    groetjes n.:wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Beste Lusto en beste Scoobert,

    Het zijn niet alleen een paar mannen of een paar grieten, dat is dat prob .....

    groetjes n.:wink:
    Neukie ...mijn reactie was gewoon naar aanleiding van de opmerking 'een paar mannen'...meer figuurlijk dan letterlijk te nemen.
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard nobody is perfect

    Irgend jemand soll mal auf einen Hügel gestiegen sein und gesagt haben:
    "Wer frei ist von Schuld werfe den ersten Stein".
    Mit dem möchte ich mich nicht vergleichen aber dieser Satz passt gut zu meinen Gedanken.

    Ich meine:

    1. Jeder ist für sich verantwortlich
    Wenn ich Sex kaufe, erwerbe ich mir (höchstens) einen Anspruch
    auf eine vage vorformulierte Dienstleistung. Gesund zu bleiben,
    liegt in meiner Verantwortung. Wer glaubt für 50 Euro Sex incl.
    Gesundheits-Vollkasko zu bekommen, erwartet zu viel.

    2. nzc – so what?
    Alles was durch nzc übertragen werden kann,
    kann durch nmc vermieden werden.

    Sind es wirklich gesundheitliche und/oder hygienische Bedenken
    die uns stören?

    Natürlich bedeutet nzc ein höheres Infektionsrisiko.
    Aber "zoenen", "beffen", "pzc", "FT" .... eben auch.
    Jeder sollte selber wissen wo Schluss ist.

    3. nzc ist Privatsache - ob im Club oder bei echtem Sex
    Ich sehe (als Clubgänger) keine moralische Legitimation
    Clubmädels oder Ijsberen einen Vorwurf zu machen wenn sie nzc praktizieren.

    4. Nobody is perfect
    Als Erinnerung an potentielle Steinewerfer. Ich glaube jeder Rotlichtenthusiast
    hat schon einmal oder war kurz davor es "blank" zu tun.

    5. Wer Sex mit wechselnden Partnern hat, gefährdet immer sich und Andere


    Gruß
    bitchhunter

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YesMadam
    Als iemand toch Russische roulette wil spelen, doe het dan zonder dat een ander een risico loopt.
    Met andere woorden: Onbeschermd vrijen met iemand met wisselende sexuele contacten: NOOIT
    @YesMadam: met mijn drie punten zei ik, dat altijd een rest van het risico is. Zonder belang wat je doet.

    groetjes van neukie :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YesMadam
    Met andere woorden: Onbeschermd vrijen met iemand met wisselende sexuele contacten: NOOIT
    En dat geldt voor jongetjes en voor meisjes... Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Niet HM's bedoeling

    De discussie neemt 'n wending die HM zo niet heeft bedoeld. Het is zeker NIET de bedoeling om uit m'n bericht te begrijpen, dat je in Schieferhof je gang kunt gaan omdat de dames daar getest worden. Want dat is natuurlijk totale nonsens en NIET de strekking van m'n bericht. Weliswaar wordt dit door niemand letterlijk zo gezegd, maar HM proeft dit toch tussen de regels door. De kern van m'n bericht is, dat veel clubs meer verantwoordelijkheid moeten nemen voor de gezondheidssituatie binnenshuis. Schieferhof dient ter illustratie van m'n standpunt. Dat iedereen z'n eigen verantwoordelijkheid draagt, heeft HM in z'n bericht uitdrukkelijk vastgesteld.
    Founding Member

  13. #13
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard re :NZC

    Sorry hoor, maar als je als ontwikkelde vent deze dagen het klaarspeelt om zonder condoom te neuken dan hoor je wat mij betreft tot de debielen van deze aarde. Meiden bieden dit aan omdat er klanten (lees debielen) zijn die dit willen!! Dit is wat mij betreft on-acceptabel !! En als ijsbeer moet je dit niet accepteren.

    Dat je je eigen leven niet niets waard vind ok! Maar denk ook aan dat meidje wat daar probeert centjes voor haar leven te verdienen! Doe het voor haar.

    NZC is gewoon NOT DONE! Nzc goed te praten is belachelijk. Vertel eens tegen een meid die dit niet aanbied dat je dit doet, ze gaan nooit meer met je mee dat kan ik je nu al vertellen, en terecht!

    EDIT:

    Ik ken meiden die slaat de angst om het hart als ze van deze praktijken horen. Sterker nog, ook ikzelf vraag me af waar ikzelf mee bezig ben als ik dit hoor. Toch vind ik dat je mensen op hun verantwoordelijkheden aan mag spreken, zeker in dit geval. Het hele concept fkk hangt aan een dunne zijden draad, die hygiene heet. Als er dan mensen zijn die (te) licht omgaan met hun eigen verantwoordelijkheden. Dan vind ik je een morele verplichting hebt aan jezelf en aan anderen om deze mensen op hun gedrag aan te spreken. Ik weet dat ik enorm de moraal ridder uit aan het hangen ben (al een tijdje). Velen vinden dit onzin en zeggen waar maak je je druk om. Maar als ik zoiets zou doen hoop ik dat er een ijsbeer is die tegen me zegt: NKG, jongen wat je nu doet dat kan echt niet!

    Voor jezelf en voor anderen, snoep verstandig! Gebruik je banaan alleen met condoom. want voor je het weet, heeft dat te korte lontje een wondje! Zeker bij neuken in het krappe kontje!
    Laatst gewijzigd door Flipper; 4 januari 2006 om 12:26

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard :) kolder

    Misschien een hint voor de meiden van schieferhof:




  15. #15
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Geen Hof-hetze, svp !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    In alle clubs (dus ook im Hof) zijn de leugens niet ver weg.
    Er hangt 'n bordje bij de receptie van het Hof: "Dieses Haus steht unter medizinische Kontrolle." Dat is in elk geval geen leugen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Vertel eens tegen een meid die dit niet aanbiedt dat je dit doet, ze gaan nooit meer met je mee. Dat kan ik je nu al vertellen, en terecht !
    Dat er meningsverschillen zijn omtrent clubs, dames en service; OK. Dat ijsberen clubs vermijden, ook OK. Dat ijsberen elkaar aanspreken op hun verantwoordelijkheid, ook nog OK, graag zelfs.

    Maar het kan niet zo zijn, dat iedereen die in het Hof komt, verdacht is. En al helemaal niet dat er straks geruchten worden verspreid, over degenen die in het Hof komen. De ervaring leert dat forumdiscussies vaak worden voortgezet in de clubs; dat komt zodoende de dames snel ter ore. Hof-gangers willen namelijk ook nog elders op bezoek kunnen. Dat moet hen niet onmogelijk worden gemaakt door geruchten die mogelijk in andere clubs worden verspreid.

    Verder kan niemand met zekerheid kan zeggen wat zich tussen de muren van andermans kamer afspeelt. Wellicht worden sommige ervaringen enigszins aangedikt; wie zal het zeggen ?! Het is in elk geval geen reden om ijsberen verdacht te maken, bij dames of anderen in 'n club. Wellicht is dit nog niet gebeurd, maar is dit binnenkort wel het geval, als ijsberen bovenstaande niet ter harte nemen.

    Tot slot: het posten van intieme ervaringen staat of valt met de discretie van alle betrokkenen, inclusief de lezers. Dat is de zijden draad waaraan dit forum hangt. Als dat draadje knapt, zal geen ijsbeer nog over z'n ervaringen willen schrijven, anders dan in algemeenheden waar niemand iets aan heeft. Ook dat neme eenieder ruimschoots ter harte.
    Founding Member

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Denk dat er veel ijsberen toch een verkeerd beeld beginnen te krijgen over Schieferhof. Ben er zelf nu 3 keer geweest en nog géén enkele keer heeft een meid aangeboden om het zc te doen (!). Het is de sfeer die er hangt die de Hof zo aantrekkelijk maakt. Is niet te vergelijken met grote clubs zoals PHG,GT,Freude,Samya. Er hangt een meer familiaal sfeertje en op de banken zijn er geen taboes. Hiervan moet je natuurlijk houden - niet dat het gangbang toestanden zijn.
    Ik weet intussen ook dat in GT niet alles volgens de hygienische regels loopt en dat daar soa's zijn opgelopen door ijsberen EN zelfs met meiden waarvan je het niet zou verwachten !
    Hierover kan weer lang over en weer geschreven worden door voor- en tegenstanders, één ding is zeker- dood gaan we allemaal hoe erg het ook moge zijn. De ene zal liever sterven van aids, de andere liever bij een verkeersongeval en de andere weer door een slepende ziekte. Aan jullie de keus. Of zoals net voor Kerstmis in Antwerpen, in een peeskamertje ?
    :angryfire

  17. #17
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag Respectloos

    Ik vind het niet goed te praten, het geeft dus gewoon aan wat gebeurd. En waar water is, daar is ......
    En ja (en nee niet omdat het mijn PHG broer is), ook ik vind het onacceptabel dat mannen die betaalde sex hebben dit zonder condoom doen, of dat nu op vraag van de meid is of op eigen initiatief.
    Het is gewoon een gedrag dat niet kan in mijn ogen ......ik heb het niet alleen over SOA's maar alleen over respect voor jezelf, de meiden en alle anderen ijsberen. En ik snap heel goed dat ik geen wereldverbeteraar ben, maar als mij ter oren komt dat iemand dat doet, dan zal ik niet aarzelen dit te zeggen. De opmerking van HM dat het anderen niet onmogelijk gemaakt moet worden clubs te bezoeken vind ik dan op niks slaan. Als iemand NZC doet (en dat maakt niet uit waar, GT, PHG, Samya of Schieferhof of welke club dan ook) dan MOET hij geweerd worden naar mijn mening :angryfire .
    Ben al vaker aangesproken op mijn uitgesproken mening maar dat neemt niet weg dat ik hem toch zeg....

    By the way, mij is het nog nooit aangeboden en ik moet dr ook niet aan denken dat het gebeurd.
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  18. #18
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    30 april 2023 @ 00:36
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Zelf nog nooit in (betitel het maar even als) het "hof van eden" geweest. Inmiddels wel al vele verhalen middels msn-chats en persoonlijke IM's onder ogen gehad over dit ethablissement, en met name wat daar al niet kan en mogelijk is...... Tjonge wat klonk er een hilariteit uit deze woorden. En dan lees ik ineens 2 onder elkaar staande recensies, waar me deze quotes toch wel erg in het oog spingen:

    "Het is niet enkel "zc" dat Hof aantrekkelijk maakt"; "Er hangt een meer familiaal sfeertje"; " dood gaan we allemaal" "Het is in elk geval geen reden om ijsberen verdacht te maken"

    Is het niet een beetje erg hypocriet om eerst zo hylarisch te doen omtrent de "geboden service" en je dan verschuilen (lees: je kop in het zand steken) als daar de van te voren te bedenken gevolgen uit voort vloeien? Wie zijn .... brandt mag inderdaad op de bekende blaren zitten, en voor de neerlandica onder ons mogen de woordspeling op geheel eigen wijze worden geinterpreteerd. Laten we stoppen met deze vorm van hypocritie.

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard re: Geen Hof-hetze, svp !

    Niemand zegt dat mensen die in de schieferhof komen verdacht gemaakt worden HM. Maar het is inmiddels wat koekoek zegt, een publiekelijk geheim, dat daar meer gebeurd. En dat juist veel beren juist daarvoor naar de hof gaan.

    Voor wat betreft discretie. Het staat op internet iedereen kan het lezen. Ook de dames.

    Je kent me goed genoeg om te weten dat ik mensen hierop aanspreek, maar niet preken wil. Mede daarom wil ik het hier ook bij houden. Besef wel dat je dit in een SOA topic post. Waarom bestaat deze topic? Omdat er beertjes zijn die zo veilig mogelijk proberen te doen, juist omdat ze geen cadeautjes van andere beertjes willen ontvangen, maar er ook geen willen geven.


  20. #20
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Zowel NKG als Scoobert verwoorden het wat mij betreft precies goed. Zelf heb ik een paar keer NZC aangeboden gekregen. De laatste keer een paar maanden terug in GT (meisje in kwestie is inmiddels weg om die reden).

    Iedereen heeft imo de morele plicht om melding te maken van een dame die NZC aanbiedt. Dat kan bij het management of op een forum, maar zo'n praktijk kan wat mij betreft niet door de beugel. Als ik daarmee een etiket 'moraalridder' of 'hypocriet' krijg, soi!

    Mijn plan om het Hofje eens te bezoeken had ik na de 'geruchten' al in de ijskast gezet. Nu een en ander zo openlijk waar blijkt te zijn en er zelfs wandelaars naar toe gaan om het zonder condoom te doen, ga ik definitief niet.

    Iedereen is in beginsel vrij om te gaan en staan waar hij wil en ook om te doen wat hij wil. Maar als je daarmee anderen in gevaar brengt (zowel de dame als je collega's) dan lijkt mij dat de grens te zijn. Dat iedereen zijn of haar verantwoordelijkheid neemt zal wel te veel gevraagd zijn.

  21. #21
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    zelf zou ik NZC in een club niet doen. Ik vind PZC en beffen al onverantwoordelijk genoeg (maar ik doe het wel).

    Ik las laatst een advertentie op kinky.nl van een dame die een NZC gangbang organiseerde. Ze zei in haar advertentie dat ze zelf ter plekke een HIV test af zou nemen. Er zijn dergelijk test kits op de markt voor 21 euro ofzo. Duurt 15 minuten en schijnt net zo betrouwbaar te zijn als een labo test (detecteren anti lichamen). Misschien een idee.

  22. #22
    Gondolas9 Gast

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K
    Er zijn dergelijk test kits op de markt voor 21 euro ofzo. Duurt 15 minuten en schijnt net zo betrouwbaar te zijn als een labo test (detecteren anti lichamen). Misschien een idee.
    Da's dan ongetwijfeld even efficiënt als een door tante Truus met heel veel liefde zelfgebreid condoompje.

  23. #23
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Ik wil hier toch nog wat over kwijt. Ik ben het helemaal eens met de woorden van Scoobert, NKG en TT man.
    Ik vind het behoorlijk verdacht dat ijsberen uit Nederland zolang in de auto gaan zitten voor een bezoek aan Schieferhof. Je hebt tenslotte PHG en GT en nog meer fkk's vlak over de grens. Je gaat niet zo lang in de auto zitten want zo bijzonder mooi en gezellig is het niet in Schieferhof het is gewoon oud en vergaane glorie binnen. Is absoluut geen 75 euro entree waard. Dan kunnen ze wel zeggen dat de dames gecontrolleerd worden door een arts, ook dit zegt mij nog niks. Worden de dames elke keer op HIV getest, lijkt mij erg erg sterk dat dat gebeurd. We hebben steeds dat de meiden gecheckt moeten worden maar ik hoor jullie nooit zeggen dat jullie je ook zelf laat controleren. IJsberen kunnen ook soa's mee de club innemen en de dames een soa geven.

    Het gewoon weg NOT DONE om met dames van plezier zonder condoom intiem tegaan, oftewel neuken zonder condoom is NOT DONE. Hetzelfde geldt ook voor klaarkomen in de mond, ook hier zijn de risico's erg erg erg groot op soa's of erger!!!.

    En ja, er zijn sommige dames in PHG die straks ijsberen gaan weigeren die in Schieferhof zijn geweest. Ook die horen de verhalen over Schieferhof.

    Maar ja, aan deze discussie komt nooit een eind aan, er moet eerst eens de pleuris uitbreken.
    Een ffk bezoek moet geen Russisch roulete gaan worden.
    Dus wees verstandig VRIJ VEILIG, condooms zijn niet voor niets uitgevonden.

    JB
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  24. #24
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    4 oktober 2015 @ 12:31
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In Samya, Cologne, you find several Girls doing "NZC".
    Also a well known NZC-Adress is Planet Happy Garden in Tönisvorst or Freude 39 in Bochum.

    Globetrotter

  25. #25
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard masslos übertrieben

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Globetrotter
    In Samya, Cologne, you find several Girls doing "NZC".
    Also a well known NZC-Adress is Planet Happy Garden in Tönisvorst or Freude 39 in Bochum.

    Globetrotter
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Globetrotter
    In Samya, Cologne, you find several Girls doing "NZC".
    Also a well known NZC-Adress is Planet Happy Garden in Tönisvorst or Freude 39 in Bochum.

    Globetrotter
    Ich glaube Du übertreibst. Sicher wird es möglich sein im PHG und Samya NZC zu bekommen.
    Aber (zumindestens Deutsche) NZC-Junkies sehen dort wenig Chancen.
    Die Freude 39 ist ein sehr spezieller Fall.
    Der Club hat lange mit dem Spruch "Alles geht auch ohne" geworben.

    NZC-Junkies in Deutschland informieren sich im tabulosforum.
    Da werdet ihr kaum etwas über das PHG lesen können.
    Das heisst nicht, dass es im PHG nicht möglich ist.
    Aber das PHG ist sicher keine heisse Adresse für AO-Junkies.

    Gruß
    bitchhunter

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

  Babylon 468*60