Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    30 juni 2011 @ 18:40
    Berichten
    69
    Discussies
    57
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden Verversrui 13/1, Laetitia

    Haarkleur/-lengte : zwart lang haar
    Lengte dame : vrij groot, ma ze droeg hoge schoenen é
    Postuur/Cupmaat : C
    Nationaliteit/Taal : Frans
    Leeftijd : hmm rond de 25 denk ik
    Tatoeages/Piercings : tis al tijdje geleden é
    Service: pmc en nmc
    Voordelen: tis een babe!
    Nadelen: TE professioneel
    Tijdsduur : 15min
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek:

    Zaterdag was ik dus op wandel in het Schipperskwartier, ik wist al van op voorhand dat ik voor Laetitia ging gaan!
    Nu ja, haar leuke glimlach da hielp nog een beetje, om toch maar naar haar deur te stappen!
    Ik denk eigenlijk dat ze veel mensen een beetje afschrikt, ze lijkt een echte babe, met veel make-up en velen denken misschien dat het daarom wat zal tegenvallen!
    Nu ja, ik trok me daar nie veel van aan, tis een schoon meisje en sjah, waarom niet dus! Levend zou ik er toch wel buitenkomen é
    Afgesproken voor 50euro, ja ik had weer eens niet meer bij
    Pijpen en neuken was mogelijk, sjah we zagen wel wat dat op de kamer ging worden! Veel trapjes op naar boven, ze vond dat al vrij lastig, oei oei, meisje zonder conditie! En ze klaagde ook over tandpijn, tjah, te veel kauwgom gegeten zei ze! Nu ja, das wel goe voor haar babe-gehalte die kauwgom
    Ah trouwens, ik weet niet van welk land ze is, hoe groot ze is, allé ja voor al die gegevens in te vullen ben ik maar nen klungelaar! Ik weet enkel dat ze knap is En ik ben misschien een uitzondering maar ik let vooral op gezichten! Ik hoorde trouwens zeggen da ze Frans zou zijn!

    Nu goed, het echte werk dan! Eerst een beetje pijpwerk, sjah, daar zeg ik altijd weinig over, das nu nie echt mijn ding! Nu ja, ik moet wel zeggen Laetitia is daar wel vrij goed in Details kan ik er nie veel over geven, ik vind da elk meisje wel haar best doet om te pijpen
    Ik maakte eigenlijk vrij snel een einde aan de pijpen, twas wel goed, maar daar kom ik nie voor.
    Dan maar missionarisstandje, ja ze werkte vrij goed mee, zeker geen klagen! Ze vroeg zelf om te veranderen! Misschien was ik wel nie goe bezig :teuflisch
    Dan maar doggy, nu ja, ik vind doggy eigenlijk zelf ook wel handiger...Ook hier was da wel allemaal leuk!
    Maar ik had al een beetje een zware dag gehad en het klaarkomen da duurde wel een beetje! Da vond ze niet zo heel leuk! Laetitia haar slechte eigenschap kwam naar boven...Ze vond het wa te lang duren en wou verderdoen met de hand! Das eigenlijk de eerste keer dat ik da tegenkom, nu ja, dan maar afrukken, zo heb ik da ook es gehad Na tijdje dan toch klaargekomen...
    Het feit dat ik vrij laat was klaargekomen, was wel nie zo heel goe voor de sfeer! Ze zat er wel beetje mee in da ze me wa ontgoochelde, maar jah, dat moest ze doen, want iedereen heeft zn tijd! Duidelijk wel beetje professioneel!

    Nu ja, wat ze doet, doet ze goe! Ze wil alles doen eigenlijk, nu ja zei ze toch...als je maar een beetje bijbetaalde! Dus volgens mij, als het beetje klikt, meisje waar veel mee kan! Maar op alles staat een prijs! Ik vond het nie slecht, we kwamen ook wel overeen, ma het nadeel is da ze ook altijd aan de centjes blijft denken!
    Verder is het wel leuk meisje in de omgang, maar ik denk niet dat ik nog terugga!
    Maar kzou zeggen, voor de mensen die afgeschrikt zijn door haar babe-gehalte, een echte tegenvaller is het zeker niet é!

    JB :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Zeg Johnny is dat die GROTE MOOIE dame die in het MIDDEN van dit pand staat?

    Ik heb de indruk dat zij vooral 's avonds of 's nachts werkt;

    gedurende de dag ( vanaf ca 1 uur 's middags) is dikwijls Linda (met de pukkel) daar, die ook in het raam langs de VT staat.

    Ik weet dat het een beetje verwarrend is, I am sorry.


    Anvers :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    30 juni 2011 @ 18:40
    Berichten
    69
    Discussies
    57
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Anvers, ja het is die grote mooie dame in het midden! Een echte babe! Nu ja, service is nie zo heel goe, maar ik test ze misschien nog wel een 2de keer!

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    Werkt deze schone nog wel in het Skw ?

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Neen, volgens mij niet meer.
    Niet meer gespot op haar normale werkplaats, en er staat een andere Dame achter haar raampje.
    Deze jonge dame misschien naar de oude doos verplaatsen?
    Tenzij ze onverwacht mocht opduiken.... je weet nooit met deze 'kippetjes'.

  6. #6
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    4 oktober 2020 @ 05:39
    Berichten
    14
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame heb ik afgelopen dinsdag gespot in het rechtse raam in Vingerlingstraat 5

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    Ik zaterdagavond (17/6) ook zo rond 23 uur.

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Laetitia terug opgedoken na lange afwezigheid.

    Laetitia is na lange tijd afwezigheid terug opgedoken in SKW.
    Zij zit sinds de vorige week op Schippersstraat 23/3.
    Zij heeft ook haar borsten laten vergroten en beschikt tegenwoordig over een D-cup.

    Anvers :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    6 januari 2009 @ 19:16
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden Oui Madame...

    Heb ík dat weer….

    Gisteren laat in de middag een rondje gemaakt met twee kandidates in gedachten;nr 1 niet aanwezig, nr 2: Laetitia

    Een aantal maanden geleden schreef ik nog dat ik haar zo mollig vond geworden,de laatste tijd echter komt ze steeds meer in vorm,en ze lacht altijd zo uitnodigend ;vandaag wel érg uitbundig,en ik vind haar eigenlijk zó geil,dat ik maar eens een kansje wilde wagen….
    Aan de deur dacht ik voor de vorm te vragen wat ’t kostte,ze vroeg echter gelijk of ik Frans sprak..un ''petit peu'',was mijn antwoord,maar toen begon ze me al in het Engels uit te leggen dat ze binnen een klant had….

    Die klant zou het fijn vinden om te zien hoe zij mij pijpte…….. mmm; ik probeer het adagium hoog te houden:’’Niets is mij vreemd” :wink: en ik ben soms wel in voor “speciallekes’’Zo was ik eens getuige van een vrij hevige S-m –sessie(’t was koud buiten,en ik mocht binnen wachten,alwaar ik een onderdeel werd van het “spel’’ van een kameraad)…(.remember Betty? :wink: )De (verborgen)hollander :D in mij vroeg natuurlijk of ‘’het ook nog wat moest kosten’’;maar nee,’’it was on the house’’’
    Na mij er van verzekerd te hebben dat deze klant verder niets van mij verwachtte(… ) naar binnen gehuppeld,klant zat op het bed ,al onanerend.
    Ik mocht mij plaatsen op een fauteuil vóór het bed,alwaar zij me met een overgave begon te pijpen;amai zeg… Ze kreeg enige instructies van de Franse ‘’regisseur’’ ..zo ontdeed ze zich van haar topje en wreef haar immense(tzullen wel sillís zijn )maar,heerlijke Tetten in m’n gezicht zodat ik er lustig op los lebberde,en hare tepels parmantig overeind gingen staan…
    Deze boef kreeg de smaak te pakken , en liet z’n handen eens op verkenningstocht gaan onder dat leren rokje wat ze aan had….wat echter handig werd afgewimpeld…;zover ging het ‘’all-in’’niet

    Ondertussen in een roes gerakend,had ik totaal geen oog meer voor deze toeschouwer;ik hing wat te krampen onder haar vaardige handen/mond…op een gegeven moment voelde ik ‘’het’’ komen,ik fluisterde samenzweerderig tegen haar’’ik kom,goed?’’Het leek verdorie wel een filmset en ik voelde me ook wel een beetje ‘’h…ig’’,haha
    Zonder te vervuilen of nageslacht voort te brengen,cd gevuld;iedereen blij en tevreden;we zijn er immers om elkaar voor elkaar..etc… en met een ‘’Merci Monsieur’’..et ‘’Madame’’ met een kus en een belofte ,en met een moeilijk te verbergen grijns de straat weer op gegaan,een kwartier later in de supermarkt gloeide m’n lans nóg…..

    Laetitia….kzal eens iets banaals zeggen :ze heeft de’’X-factor’’;ik voelde het al een beetje aan:ze is Geil..en ik ga zéér binnenkort haar overige kwaliteiten eens testen.

    Ciao!:wink:

    Grtz.

    B.

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard ne gratis sexfilm potverdorie...

    ... waarom moet toc altijd die BD die HOERENCHANCE hebben he :teuflisch
    Ne mooie jongen zeker :D
    Goh, BD, zalig he, en 't is eens iets anders dan de standaard fuck and suck, en 't was bovendien op kosten van de slaaf
    Prachtig, mooi, subliem

  11. #11
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    6 januari 2009 @ 19:16
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Déjà vu /Hoerenchance?

    Afgelopen week een rendez-vous in gedachten met Laetitia,als vervolg op het gratis voorproevertje wilde ik wel eens van het complete menu gebruik maken. :wink:
    Maar,… ze was er er wel,maar bezet.Begon er na twintig minuten al genoeg van te krijgen en gaf mezelf nog vijf minuten….toen ik iets aan haar raam zag bewegen.
    Sinds die eerste keer lacht ze niet meer naar me,nee,ze grijnst..:D
    Zo nu ook…door het glas heen zei ze iets tegen me…’’kwam ik binnen’’?;jaaah….en er volgde nog iets dat op ‘’watching’’ leek…en toen ging er een belletje rinkelen..nee toch…
    En jawel,toen ik zelf het gordijn opende…wie zat daar?. ....De ‘’Franse Regisseur’’,met z’n ‘’wapen’’in aanslag…
    Ik wist mezelf snel over de verbazing heen te zetten,en was zo wijs de goede man geen hand te geven
    En daar zat ik weer,broek op m’n enkels ,Laetitia die die dag ongelooflijke plateauzoollaarzen droeg,glimmend zwart,mocht haar knieën op een kussen laten rusten terwijl ze zich over mij heen boog.Ze werd strak geregisseerd door de Fransman;ik verstond er niets van,maar de orders bevielen me wel…eerst een beetje met de hand,terwijl ze me met die zwartopgemaakte ogen liederlijk aankeek;brrr
    Dan echt op z’n Frans,waarbij ik het gevoel en Monsieur het visuele genot genoot.
    Op bevel deed ze haar topje omlaag en mocht ik ,beide handen en mond gebruikend,van al die overdaad genieten;oftewel; ik zat weer met m’n neus tussen die overheerlijke Tetten,terwijl ze me in haar hand had.
    Ze had ook zo’n heerlijk string aan,waarmee ik een beetje kon spelen,en heb haar ook nog eens goed serieus in die heerlijke Kont geknepen.

    Monsieur is een snoeper,en wilde mijn climax goed bekijken,zodat ik op het ‘’moment suprème’’machteloos wat in Laetitia kneep en kermde,terwijl ze m’n lans tegen haar mondje sloeg,haha.
    Ze nam het gevulde rubber zelf af,en ik kreeg een vochtig doekje…
    Met een wederom welgemeend’’Merci’’(wordt het een wekelijkse afspraak? )weer afscheid genomen……………………………………………………………………………:wink:

    Maar het muisje had nog een staartje….ik was die dag echt op pad gegaan om haar eens lekker te pakken,en het was natuurlijk gelopen zoals het was gelopen;verassingen zijn toch altijd het mooist;maar het kriebelde toch nog een beetje…
    De dag erop dus weer present,de deur klikte al open,en met een grijns zei ze:’’Today you pay!’’, haha,me er even van verzekerd dat ze écht alleen was,en ja,toen heb ik even echt van die heerlijke meid genoten zeg...
    Let wel,ze is en blijft een echte ‘’professional’’;werk aan de winkel,hop–hop,rap-rap,maar wat een prachtexemplaar, ''quel femme''!

    Het ‘’nummertje’’was niet memorabel,maar dat lag ook een beetje aan mezelf,een klein concentratieprobleem(er was ook geen toeschouwer ),maar aan het eind kwam alles goed.
    Het roddelcircuit had natuurlijk ook niet stilgezeten,bij binnenkomst had ze me gelijk fijntjes onder de neus gewreven dat ze wel wist dat ik hier schrijf ;dat is het risico dat je als ''virtuele flapuit'' loopt ;maar eerlijkheid, respect en een mild oordeel hebben me nog niet in problemen gebracht…:wink:
    Nog even met haar zitten praten,voor zover dat mogelijk was met haar beperkte Engels,en gvd ik moet die cursus Frans die ik met Kerstmis heb gekregen, toch maar weer eens oppakken….

    Laetitia;Gfe?,nee,wel een prachtmeid,ne toffe Madam en een tijdloos typ,ik zie haar zo voor me in een (zwart-wit)film of foto van het Parijs halverwege vorige eeuw ,op de hoek van één of andere Rue.... .ze ziet me nog wel eens terug…

    Au revoir!

    Grtz.

    B.

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Was enkele dagen geleden op inspectietocht in SKW, en op dat ogenblik wass er eigenlijk weinig te zien. Enkel gevestigde waarden van het vroege uur zoals Monica (SS34/1), Maya (VT 22), Maria (VT 13), Sara (VT 12), Klara ( Verversrui 11/5)), Mercedes (VGL 01/1).

    Toen ik Laetitia op SS 23/3 zag, en zij mij uitdagend aankeek, kreeg ik er zin in.
    En nu mijn "vlam' Antoinette van SS 10/2 toch met verlof is, mag ik toch vreemdgaan, nietwaar? :p

    Had haar trouwens misschien al 100 maal gepasseerd de laatste maanden, doch er was nog nooit de “kick” geweest op om bij haar binnen te gaan, maar het moet EENS de eerste maal zien. Vooral de recensie van Belladonna heeft mij doen besluiten om toch eens mijn kans te wagen bij deze “Parisienne”.

    Het verwonderde haar trouwens dat ik uiteindelijk eens bij haar binnenkwam, en de verwelkoming was dan ook met “enfin, het wordt tijd dat je mij eens komt bezoeken, na al uw wandeltochten van de voorbije maanden,”
    En ik heb het mij werkelijk niet beklaagd! Laetitia weet HOE zij een man moet aanpakken !

    Anvers :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Laetitia nu op Verversrui 11/1.

    Laetitia is verhuisd van Schippersstraat 23/3 naar Verversrui 11/1. :p

    wico

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Laetitia nu op Schippersstraat 23/4.

    Mooie Laetitia is verhuisd naar het nieuwe pand in de Schippersstraat en zit sinds vorige maandag op Schippersstraat 23/4.



    wico

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Lächeln Laetitia !

    En Laetitia ziet er meer en meer verleidelijk uit !

    Was deze middag op stap met 2 nieuwe wandelvrienden en ik denk dat één van hen haar niet kunnen weerstaan heeft; moest vroeger vertrekken; ofwel is hij binnen geweest bij haar, ofwel gaat hij het zeer kortelings beslist doen !


    wico

  16. #16
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Laetitia zit al een tijdje op Verversrui 13/1, meestal in de nachtshift, soms overdag.
    Anvers

  17. #17
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Deze dame is toch al geruime tijd weg. Topic mag naar archief.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.