Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch Schippersstraat 23/5, Tatiana (trans)

    What's in a name? More then I ever could dream of :D:teuflisch

    Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : 1,65m puur geweld :D
    Postuur/Cupmaat : normaal / volle C
    Nationaliteit/Taal : Ecuador /Frans Engels
    Leeftijd : rond de 27
    Tatoeages/Piercings : heb ik geen tijd voor gehad om naar te kijken
    Service: ALL IN / soft SM /PMC (wederzijds) /AMC (wederzijds) / TZ (diep) /Deeptroath (ook wederzijds) / poppers (wederzijds, haha) / boeien en geboeid worden / en nog veel veel meer
    Voordelen: grootste voordeel: dat handvaatje (zuignap)
    Nadelen: voor velen hetzelfde handvaatje
    Tijdsduur : 40 minuutjes
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek: te veel om op te noemen, zalig........ te gek voor woorden.
    Dagshift


    Ik heb al maar besloten haar een paspoortje te geven, zodat ik straks me kan toeleggen op een recensie buiten competitie (niet de recensie, maar zij is voor mij buiten competitie) . En ik die dacht dat ik de hemel had gezien destijds met Gina, deze schat heeft me over en weer gesjokt van de hemel naar de hel. Tot 7 keer toe. Een bijbels getal, of gewoon 'a fallen angel'. Satan weet hier zelfs geen raad mee, die kan hij zelfs niet de baas :D

    Tot straks voor de recensie op zich :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ... ik opeens een wondermooie verschijning zag t(r)ippelen ter hoogte van, jaja, SS23/3. En tot mijn grote verbazing stak ze de sleutel in de deur (tja, anders zou ze niet binnen geraken)....................Wat zich dan heeft afgespeeld, dat lezen jullie uiteraard in haar topic, later vanavond/vannacht.
    Dat was dus wat rplover vorige vrijdagnamiddag 4 januari schreef na zijn bezoek aan Tatjana; na meer dan 2 dagen is hij er nog steeds niet in gelukt deze recensie te schrijven, ondanks zijn belofte.:teuflisch
    Misschien eens een deadline in te stellen : er lopen nog maximum 42 uur, en we gaan er voor !
    rplover weet wel waarover ik het heb.


    wico

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Dat was dus wat rplover vorige vrijdagnamiddag 4 januari schreef na zijn bezoek aan Tatjana; na meer dan 2 dagen is hij er nog steeds niet in gelukt deze recensie te schrijven, ondanks zijn belofte.:teuflisch
    Misschien eens een deadline in te stellen : er lopen nog maximum 42 uur, en we gaan er voor !
    rplover weet wel waarover ik het heb.


    wico
    Ik ben bezig wico, maar intussen ook met dat technich dingetje
    Komt eraan hoor, je gaat straks kunnen lezen :D
    Nog 42 uur, dat wordt dan wel de langste recensie ooit op ijsberen, daag me niet uit he :zauberkis

    :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard a fallen angel....

    ...from Ecuador.

    Ik was zowat klaar voor mijn eerste verkenningstocht van dit jaar, vrijdag op de middag.
    Ik was Wico mislopen om in "'t voes kieke" samen te ontbijten, maar dat nam niet weg dat hij me telefonisch meldde (ik had hem effe gebeld) dat er 'net iets voor jou' in de SS zou zitten.
    Her name: Tatiana
    Her origin: Ecuador
    Her preferences: to please me (and many others )
    En zelfs de sub vind haar verdraaid lekker, en ligt naar haar te lonken, vertelde Wico er nog bij. Je Frans bijschaven, sub, want in 't Frans is 't bij haar nog veel lekkerder :teuflisch

    Nu ben ik niet vies van zo nu en dan eens een Shemale, uiteindelijk zijn de echte shemales vrouwen verpakt in een mannenlichaam (lees: lieve Meiden met net een ietsje meer).
    Zo gezegd, zo gedaan, en tuffen naar het skw, waar ......oops, dat had ik eergisteren al gemeld.
    ....terzake dus maar: Bij Tatiana naar haar raampje gaan kijken, deurtje open, en rplover binnen, deurtje dicht, en gordijntje open, wij naar achteren.
    Laat ik nu toch deze kamer nog heel goed kennen van Melissa, en ja hoor, het volledige arsenaal spelletjes hangt er nog; handboeien aan bed, wat zweepjes en ander lekker speelgoed.
    Kleertjes uit, Tatiana ook, behalve de slip. En daar verschuilt zich een klein handvaatje in. Lekker lekker, precies het formaat dat ze in massagesalons gebruiken voor een zalige prostaatmassage
    Ze had me gezegd, all-in (tout compris, mon amour), er werken dus toch nog Meiden aan zeer democratische prijzen.
    Tout compris, ik zal hier effe opnoemen hoe zij het bekeek: tongzoenen (toi et moi), lekker pijpen (toi et moi), lekker neuken (toi et moi), en wie weet wat ik nog allemaal in petto heb voor je (moi toute seule :D).
    Dat laat rplover zich graag welgevallen.
    Heel rustig kwam ze boven op me zitten, en mijn kleine jongen was voor een keertje wat groter dan die van de Dame (als ik terugdenk aan Gina:teuflisch).
    Heerlijk zicht, ze heeft een zeer vrouwelijk lichaam, lekkere volle C-cup, schitterende oogjes, en prachtig glanzend zwart haar. En alles zat nog steeds verpakt in dat sexy zwarte slipje van haar (mon culote)
    Een engeltje, neen, eerder een bengeltje, en later zou blijken dat ze meer 'the fallen angel' was, satan in hoogsteigen persoon, een lekker duiveltje dus.
    Zij dus bovenop mij, en me lekker tongzoenend, intussen mijn kleine jongen bereidend (of berijdend, zoals je wil) (je te prepare comme moi je veux, relax, sois beau et tais-toi - dan moet je plat als man uiteraard )met haar onderbuik.
    En dat liet ook haar niet onbetuigd, stilaan voelde ik iets harder daar beneden, tijd om eens op verkenningstocht te gaan.
    Echter, zij wou nog niet de controle kwijt, en diende me wat poppers toe, zodat ik wat rustiger en intenser kon genieten van haar verleiding.
    Voor ik er ook maar erg in had, had Mevrouw een condoompie omgedaan en was het pijpen geblazen..... maar dan wel reversed, haha
    Lap, daar had ik nu nog niet op gerekend. met de woorden, je suis ta pute, duwde ze haar kleine handvatje zo diep ze kon, en dat is nu niet echt een probleem bij haar.
    Intussen bleef ze maar met poppers bezig, ook zij wou blijkbaar genieten.
    Dat is het grote voordeel uiteraard als je de eerste klant bent bij een she-devil:teuflisch

    Na verloop van tijd, tongzoenend, poppergeil, met elkaars tepels spelend, werd ze al meer dominant, en dwong me tot een volwaardige soixante-neuf.
    Ik stond zowat op ontploffen, al goed dat zij dat ook zag.
    Na de nodige plichtplegingen (gewoon een kussen onder mijn kont duwen) heeft ze het beste van zichzelf gegeven. Voelde net aan als een Meid met een kleine strap-on, en het werd wat intenser door haar sletterig en duivels taalgebruik. ik was nu opeens haar 'pute', haar persoonlijk bezit en hoertje, en steeds harder duwde ze door. Wat een prostaatmassage, enkel poppers redden me (en haar ook) van een zalig orgasme.
    Pas encore, pute, beval ze me, en dan keerde ze de rollen om. Op de knietjes moest ik haar nemen, zowat vergelijkbaar met het kontje van Eni, alleen wat donkerder. Ze begon ook steeds meer te kreunen, en fake of niet, het was verdraaid lekker

    Zij was mijn hoertje, en ik moest haar maar eens lekker ge- en misbruiken.
    Tja, kan je dat weigeren, een bepaald moment duwde ik zo stevig dat ze plat op de buik ging, en mekaar lekker tongzoenend, betastend, poppers toedienend, heerlijk.

    Tu est fatigué? Klonk het zwoel. Neen vedomd, warom zou ik. Pousse plus fort, als je niet moe bent moet je verdorie harder gaan, waarop ik haar plat op haar rug neerplantte en haar zo veel harder en dieper dan tevoren pakte.
    En ze werd er alleen maar harder en geiler van.
    Toen zag ik daar een nylonkous hangen, heb prompt haar beide handen vastgemaakt aan het bed, en haar zo verder lekker genomen, op en gegeven moment schreeuwde ze, plus fort connard, prends-moi fort, je te dis, je suis ta pute.
    En ze kon geen kant uit, ze lag daar vast met beide handjes aan het bed.
    Was me dat genieten.
    Toen ik besloot even te stoppen, en haar handen losmaakte, nam ze over.
    Enfin, eindelijk dacht ik bij mezelf, en met een heerlijke prostaatmasage, tegelijk mijn twee kleine jongens zwaar aanpakkend en bewerkend, ben ik tot een spetterend hoogtepunt gekomen. Beiden.........
    Zalig, heerlijk, buitenaards. gewoon duivels..............
    Quelle femme, quelle pute, quelle salope, cette diable

    Wordt vervolgd, niet naar alle waarschijnlijkheid, maar voor de volle 100 percent, en dan neem IK wat speeltjes mee

    Kleine toevoeging: vergeten te vermelden: een 50 euro voor een drie kwartier "duivelse pret in bed", waar vind je dat nog?

    :wink:
    Laatst gewijzigd door rplover; 6 januari 2008 om 19:44 Reden: de prijs en de tijd vergeten te vermelden in alle extase van het moment

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage

    En rplover,

    waar blijft die recensie over deze Ecodoriaanse schoonheid van gisteren? Of ben je er nog niet van bekomen?

    wico

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln neen....

    ..totaal onder de indruk

    Komt wel in orde hoor Wico, maar eerst moet ik Paola nog geven wat ze verdient, aangezien anderen het gewoon vertikken te schrijven :D
    Dus eerst nog effe ons Paola, en dan pikt het treintje wel vanzelf aan :teuflisch

    :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Ausrufezeichen

    Dus eerst recensie over Paola en dan over Tatjana, dat belooft !

    wico

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Tatjana naar het archief !

    Tatjana is er al een tijdje niet meer, dus gaan we haar maar best naar het archief verhuizen, dit tot spijt van rplover !


    wico

  9. #9
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Tatjana is terug opgedoken.:D

    Rplover waar wacht je nog op?lostit:

    Grz Sub

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
    Tatjana is terug opgedoken.:D

    Rplover waar wacht je nog op?lostit:

    Grz Sub
    Negens meer ... en waar wacht jij op?

    :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Negens meer ... en waar wacht jij op?

    :wink:
    Hij wacht op het goede adres ( en vaseline )
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Hij wacht op het goede adres ( en vaseline )
    Mag ik U erop wijzen dat je "gerespecteerde" leden van dit forum niet mag bejegenen :D
    Euh, waar staat die pot? :zauberkis

    Ik wacht eigenlijk op morgennamiddag, of beter, de eerste namiddag dat het niet regenen zal, ik bezorg je dan het goede adres wel hoor Willem

    :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Hij wacht op het goede adres ( en vaseline )
    Het juiste adres is Schippersstraat 23/5. Dus eigenlijk het zelfde venster, alleen sinds de renovatie zijn er hier twee vitrine's bijgekomen.

    Grz Sub

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
    Het juiste adres is Schippersstraat 23/5. Dus eigenlijk het zelfde venster, alleen sinds de renovatie zijn er hier twee vitrine's bijgekomen.

    Grz Sub
    Nu nog de vaseline en het feest kan beginnen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage rplover bij Tatjana deze namiddag ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Nu nog de vaseline en het feest kan beginnen
    Denk dat dit feest met rplover heeft "plaats gehad" deze namiddag Willem.

    Had een afspraak met rplover in de loop der namiddag, maar geen rplover te bespeuren.
    Heb achteraf vernomen dat hij een"sessie" gehad heeft met Tatjania, en denk dat dit een beetje uit de hand gelopen is.


    wico

  16. #16
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Denk dat dit feest met rplover heeft "plaats gehad" deze namiddag Willem.

    Had een afspraak met rplover in de loop der namiddag, maar geen rplover te bespeuren.
    Heb achteraf vernomen dat hij een"sessie" gehad heeft met Tatjania, en denk dat dit een beetje uit de hand gelopen is.


    wico
    Een FT'ke misschien? :zauberkis

    :wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage

    rplover,

    Ik heb mijn recensie van Mira gemaakt, waar blijft die van U over Tatjana ?

    wico

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Tatiana naar het archief !

    Tatiana werkt niet meer in SKW en mag derhalve naar het archief, dit tot spijt van rplover waarschijnlijk.


    wico

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Babylon 468*60