Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Hoboken (Voetbalstraat 32) / Anna

    Haarkleur: zwart
    Lengte dame : 1m65
    Postuur: slank
    Cupmaat : B (echt)
    Nationaliteit: Afrikaans
    Leeftijd : ca 25 jaar
    Service: erotische massage, zoenen, pzc, nmc
    Tijdsduur :1 uur
    Prijs :100 Euro

    Anna is een mooie Afrikaanse meid, zij is vriendelijk en spontaan, geeft een heerlijke massage en neemt rustig de tijd. Je kan haar eveneens uitgebreid beffen.
    Pijpen gebeurt intens en nmc in alle mogelijke standjes.
    Het minpunt is wel dat zij soms regelmatig gebeld wordt en dat dit wel storend kan werken wanneer men in volle actie is.

    Anvers :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    http://anna69.girls4u.be/

    Voila de website van deze dame.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 november 2005
    Last Online
    11 november 2023 @ 10:53
    Berichten
    39
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame staat bovenaan de "to do" lijst maar eerst heb ik nu vrijdag een afspraak met krissie in haar mobilhome

  4. #4
    Geregistreerd
    13 november 2005
    Last Online
    11 november 2023 @ 10:53
    Berichten
    39
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben er onlangs eindelijk bij geweest.
    Ze ontvangt ondertussen in Deurne.
    De prijs is samen met de verhuis omhoog gegaan.
    Ze vraagt nu 120€.
    Ervaring was redelijk, ook de massage was goed.
    Ze heeft nog in een thais massagesalon gewerkt vandaar.
    Het is leuk eens een zwart meisje te ontmoeten met een correcte persoonlijkheid.

  5. #5
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard Deurne,priveontvangst, Anna

    Anna, de zwarte parel van Antwerpen, was Sarumans eerste ervaring met een Afrikaanse schone. Ondanks de vele waarschuwingen over Afrikaanse meiden, wilde Saruman, koppig als hij is, zelf ervaren Anna de uitzondering op de regel is.

    Na het lezen van de recensies, en het aanshouwen van het prachtige kontje van Anna op haar website, maakte Saruman een telefonische afspraak, om de volgende dag in Deurne te parkeren.

    Wat volgde was een topdate met een topdame. Anna is een mooie dame, met inderdaad een mooi figuur en een hemels kontje. Ietwat kleine borstjes, maar dat vind Saruman niet zo erg. Anna komt direct kussen en knuffelen en dat warmde Saruman al wat op. Vervolgens een uurtje afgerekend, 125 EUR. .

    Eens neergevleid op het bed, kwam een heel repertoire aan bod, van pzc, 69, cowgirl, reverse cowgirl tot missio. Telkens met de nodige kussen, en de overgang van de ene naar de andere fase verliep automatisch. Anna voelde Saruman dus heel goed aan, zonder woorden.

    Tussendoor kreeg Saruman ook een massage, en ook die was zeer goed. Saruman had 3 dagen na elkaar gesport, en had wat stramme benen, maar die werden door Anna vakkundig en stevig gemasseerd. Echt verkwikkend, en je merkt dat ze dat al vaker heft gedaan. Aan het eind van de massage werden de aanrakingen weer wat lichter en speelser, en zo kon er weer een erotisch hoofdstuk beginnen. Genieten maar.

    Na afloop hebben we nog een leuke babble gehad, enigszins filisofisch zelfs. Deze dame heft ook nog iets te vertellen, en dat vind Saruman altijd fijn. We hadden beiden toch nog even tijd en vandaar dat het praatje wat uitliep, maar geen problem voor lieve Anna.

    Anna heeft ook een vriendin, Naomi, maar die was op dat moment niet aanwezig. De kwaliteit van Anna`s service maakte me wel nieuwsgierig naar Naomi, die misschien wat minder ervaren s, maar met Anna als leermeesteres toch goed geschoold zou moeten zijn. Saruman is dus vast van plan om ook eens met Naomi af te spreken. De volgende weken is Naomi alleen te bezoeken, want Anna ging voor 3 weken naar haar thuisland, en zal pas eind novenber terug op het appel zijn.

    Mijn conclusie bij Anna: een zeer mooie, lieve, eerlijke en correcte Afrikaanse meid. Ze is als Afrikaanse misschien de uitzondering op de regel, maar Saruman heeft echt van Anna genoten, en komt wellicht nog terug naar deze zwarte parel.

  6. #6
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard Naomi, de Ghanese vriendin van Anna

    Naomi, de vriendin va de bekende Anna, die in Deurne prive ontvangt.

    Deze Ghanese schone is iets jonger dan Anna, iets struiser gebouwd, maar beschikt over de nodige uiterlijke troeven om het mannenbloed sneller te laten stromen.

    Als je op hetzelfde adres reeds een ervaring met Anna hebt gehad, ga je automatisch vergelijken. En dan blijkt dat Naomi op de goede weg is, en misschien nog net de ervaring van Anna mist om helemaal top te zijn.

    Begonnen met een massage. Deze was iets zachter dan de sportmassage van Anna. (Maar van Anna heb ik dan ook een supermassage gekregen.) Bij Naomi was alles wat zachter, maar zeer ontspannend te noemen.

    Vervolgens draaide ik me om en begon ze te pzc. Niet veel later schoot ik ook in actie, en gingen we over in 69, eerst ik bovenaan, daarna de rollen omgekeerd. Dat heeft een hele poos geduurd, en enkele keren zat ik bijna aan mijn piek. Om het af te maken toch maar even een CD genomen om te nmc. Gestart in cowgirl, rustig beginnen en steeds meer opschakelen naar een hogere versnelling. Dan nog even doggy voor de finale afwerking. Dat was kort en krachtig. Ze spant nog even haar spieren samen om de laatste druppel eruit te wringen. Nice.......

    Nadien heb iik Naomi nog even verwend, en mocht ik ook nog in de douche, en zo kwam er een einde aan een lekker uurtje (zelfs iets meer dan 1 u.)

    Mijn conclusie: automatisch ga je vergelijken met Anna. Dan zit Anna nog een categorie hoger. Ik heb met Anna ook nog een heel leuk gesprek gevoerd, en ik voelde meer een klik met Anna dan met Naomi. Naomi is mooi, lief , vriendelijk en doet alles wat je wilt. Maar ze komt iets afstandelijker over, en komt sneller to the point. Anna is speelser, verleidelijker, en meer de Artemis-vrouw waarvoor Saruman voor de bijl gaat.

    Maar Naomi is zeker een leuk alternatief, en ondanks de vele negatieve ervaringen van wandelaars met Afrikaanse meisjes, is ook Naomi uitzondering op de regel. Ze is vriendellijk en correct, en komt alle afspraken na. Geen vlugge afwerking, maar de betaalde tijd volledig benutten. Kortom, het proberen waard.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.