Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 111
  1. #76
    Geregistreerd
    14 oktober 2009
    Last Online
    18 oktober 2015 @ 21:34
    Berichten
    67
    Discussies
    2
    Thanks
    30
    Thanked
    14 in 7 posts

    Standaard

    Ook ik heb bij mijn bezoek met Laura een kanergang gehad: begon inderdaad ook met direct tongzoenen deed ze niet en het hele extra programma incl. verlengen. Uiteindelijk voor 175 een heel uur met echt tongzoenen, aarslikken en vinger in de kont. supergeil want ze is echt niet kinderachtig....

  2. #77
    Geregistreerd
    7 september 2013
    Last Online
    17 oktober 2016 @ 14:33
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Afgelopen donderdag ( 05-09 ) deze club bezocht rond een uur of 23:45.
    Een grote club met op de boven verdieping de kamers, heel luxe allemaal.
    Mooie vrouwen.. Wauw, ik begon met een jonge Roemeense van rond de 20, heerlijk,
    Anderhalf uur mee vermaakt, de keuken ging net dicht dus ik kon nog wat te eten vinden
    Niet wauw maar honger maakt rauwe bonen zoet zeggen ze.
    Was mijn eerste keer in deze club en moet zeggen dat het mij heel goed bevallen is, en aan te bevelen, is alleen voor mij een eind uit de buurt.
    Ik heb op de valreep nog van een Duitse topper kunnen genieten, Heerlijk gewoon
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 september 2013 om 15:06 Reden: Spelfout

  3. Onderstaande 3 leden hebben sleepboot bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 7 september 2013),MiniME ( 7 september 2013),seksenfun (11 september 2013)

  4. #78
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleepboot Bekijk bericht
    Afgelopen donderdag ( 05-09 ) deze club bezocht rond een uur of 23:45.
    Een grote club met op de boven verdieping de kamers, heel luxe allemaal.
    Mooie vrouwen.. Wauw, ik begon met een jonge Roemeense van rond de 20, heerlijk,
    Anderhalf uur mee vermaakt, de keuken ging net dicht dus ik kon nog wat te eten vinden
    Niet wauw maar honger maakt rauwe bonen zoet zeggen ze.
    Was mijn eerste keer in deze club en moet zeggen dat het mij heel goed bevallen is, en aan te bevelen, is alleen voor mij een eind uit de buurt.
    Ik heb op de valreep nog van een Duitse topper kunnen genieten, Heerlijk gewoon
    Welkom op het forum en dank voor je 1e recensie.

    Benieuwd of de twee dames met wie je op de kamer was ook goede service gaven, ofwel TZ (DFK), PZC, etc.

    Enjoy!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. #79
    Geregistreerd
    7 september 2013
    Last Online
    17 oktober 2016 @ 14:33
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Welkom op het forum en dank voor je 1e recensie.

    Benieuwd of de twee dames met wie je op de kamer was ook goede service gaven, ofwel TZ (DFK), PZC, etc.

    Enjoy!
    Ja ja, TZ en PZC , GFE en PSE exp. bij beide dames, de eerste had lang blond haar en heette volgens mij Sherry en de tweede had zwart haar rond de 26 jaar met een killer body!! echt niet normaal die body, naam weet ik niet meer.
    Balen dat ik die maar een half uurtje kon verwennen vanwege sluitingstijd..

  6. #80
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleepboot Bekijk bericht
    Ja ja, TZ en PZC , GFE en PSE exp. bij beide dames, de eerste had lang blond haar en heette volgens mij Sherry en de tweede had zwart haar rond de 26 jaar met een killer body!! echt niet normaal die body, naam weet ik niet meer.
    Balen dat ik die maar een half uurtje kon verwennen vanwege sluitingstijd..
    Sherry (19) is inderdaad een schatje, ik was een paar weken geleden met haar op haar tweede dag in Paradise... leuk dat ze het hier wat langer uithoudt, ondanks haar nog matige Duits (geen probleem voor mij, maar kennelijk wel de leiding). Al zou ik het ook niet erg vinden als ze wat noordelijker ging werken .

  7. #81
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik denk dat er hier een paar (MM, Pic, ik noem geen namen) er weinig van geloven maar dat moeten ze zelf dan maar weten .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #82
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Salome

    haarkleur/-lengte: zwart/lang (beetje naar binnen gebrushed)
    ogen: bruin
    lengte dame: 1,58
    postuur/cupmaat: slank (geen lolita)/natuurlijke flinke C
    nationaliteit/taal: Dominicaanse/Duits
    leeftijd: 20
    tatoeages/piercings: onder andere onderrug/?
    voordelen: leuk in de omgang, gaat ver in verleidingspogingen
    opmerkingen: platte buik, exotische kont

    foto's op de site (zoekfunctie)

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #83
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Kaily

    haarkleur/-lengte: donkerbruin/zeer lang (tot onderrug), gekruld
    ogen: bruin
    lengte dame: 1,64
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke flinke B
    nationaliteit/taal: Italiaanse/Duits, beetje Frans
    leeftijd: 21
    tatoeages/piercings: ?/?
    voordelen: uiterst mooi, toegankelijk, lief, vriendelijk

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #84
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Tatjana

    haarkleur/-lengte: blond/halflang
    lengte dame: 1,65
    postuur/cupmaat: slank tot slank-normaal/natuurlijke B - C
    nationaliteit/taal: Spaanse/Engels
    leeftijd: 22
    tatoeages/piercings: tribal, mensenvoetafdrukken linkerborst/?
    opmerkingen: gaat wel erg ver in - vrijblijvende - pre sales (lees: pijpen)

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #85
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Paola

    haarkleur/-lengte: zwart met rood/lang (in dot op het hoofd - rode dot -)
    ogen: bruin
    lengte dame: 1,54
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
    nationaliteit/taal: wou ze niet zeggen/Engels
    leeftijd: 26
    tatoeages/piercings: nee/nee
    service: knuffelen, strelen, massage (actief, passief), zoenen, tongzoenen, beffen, vingeren, PZC (wat is het superlatief voor uitmuntend?), NMC
    opmerkingen: doet graag lange sessies en werkt daar ook naar (assertief zijn)





    Pijpwonder!

    Zoveel mooi jonge slanke vrouwen met minimaal een natuurlijke B (lijkt wel uitgeselecteerd)in Paradise en ik ga uitgerekend op kamer met een dame die je overal bij de vleet vindt: slank, midden twintig met natuurlijke A-cup.

    Ik had Paola van de gehele dag nog niet gezien. Ineens botsten we als het ware tegen mekaar aan. Zij komt van de kino (een jagertje) en ik kom de trapjes af van het wat hoger gelegen wellnessgedeelte. Ze spreekt me aan en begint me wat te verleiden. Ze kijkt erg verleidelijk, ze doet erg verleidelijk, ze wrijft en kronkelt tegen me aan. Ze voelt allicht aan dat het voor mij voorlopig nog maar bij een vluchtige ontmoeting bleef. Ze stelde voor om op een bankje te gaan zitten. Zo'n laag bankje. Het leek wel een kabouterbank. Ik ben niet zo groot, zij was nog een stuk kleiner. Het kon dus wel. Op de zetel legt ze vrijwel onmiddellijk haar benen op mijn schoot. Al gauw ontstond er een goede klik. We strelen mekaar wat, teasen mekaar wat, kussen en tongzoenen. Ik geef me over. Wil het toch wel lukken dat Nicole (ex-vriendinnetje, de enige aanwezig vandaag) me net ziet vertrekken naar kamer met Paola (gelijke types).

    Op kamer een beetje een vreemd begin. Alles op haar dode gemak. Ondertussen stelt ze een (voor haar retorische) vraag: je blijft toch tot tien uur, gezellig? Het was nu halfzes. Dat denkt ze dan maar. Niet dat ik nooit langer dan dertig minuten blijf maar het moet dan wel de moeite zijn en dat moest ik nog even afwachten.

    We beginnen met wat strelen, kussen en tongzoenen. Daarna begint ze de blow job. Persoonlijk vond ik dat snel maar ik wachtte het resultaat af. Ik verstoor zelden de dames in hun bezigheden. Ik ga er van uit dat ze het het leukst vinden zoals ze het zelf doen. Ik onderbreek maar abrupt als het op niets trekt. Bijsturen doe ik door de band in de loop van het spel pas als ik er een wending wil aangeven, voorzichtig, ondoorzichtig.

    Er is echter niets om bij te sturen. De blow job doet ze eersteklas, uitmuntend, fantastisch.... Met zoveel gevoel, intimiteit, sensualiteit, variatie en intensiteit. Ongelooflijk! In geen mum van tijd stond mijn lul keistijf. Laat ze dus maar rustig verder werken. Ze is goed bezig!
    Ondertussen speel ik met haar borsten. Ze neemt absoluut geen houdingen aan zodat je nergens aankan. Integendeel. Ik streel en krab haar lichtjes overal. Ik kus haar ook overal waar ik aankan op haar prachtige lijf. Ik kus natuurlijk ook bij momenten haar poepwangen en poes. Ik streel er ook met mijn vingers plagend langsheen. Terwijl zij haar mond gebruikt heeft ze natuurlijk haar handen nog vrij om lang binnen van mijn billen te strelen. Ik doe dat bij haar dan ook maar. Ik lik haar aars. Zij blijft rustig doorgaan met de blow job. Ze likt tussendoor ook mijn ballen en krabt met haar nagels over mijn ballen. Het had al raar moeten lopen opdat er geen standje 69 zou van komen. Pas echt nat werd ze toen ik tijdens dit standje haar tezamen vingerde en befte.
    Ze bleef mij maar teasen en teasen maar op een bepaald moment voelde ik dat ze toch een bepaalde grens had overschreden. Ik wou haar tegenhouden in haar gulzigheid en gretigheid maar... ze plakte. Ik kreeg de zuiger toch van het ding maar ik voelde het... het was ondertussen te laat. Snel plop ik de zuigmond weer op het ding. Ze gaat door maar... ineens kwam ik klaar. Een beetje in haar mond maar de rest op mijn buik. Ze lust blijkbaar geen spermapap.

    Het was dus geen FT. Het was iets tussen FT en geen FT. Altijd gevaarlijk zo'n voorvalletje. Nu ja, wat heet gevaarlijk. Het kan je wat geld kosten en in Paradise is dat € 50 extra.

    Tongzoenen of zoenen wou ze nu niet meteen doen, echt niet. Ze wou eerst de druppel sperma uit haar mond spuwen. Het absoluut nu willen zoenen, tongzoenen was een beetje listig van mij. Als ze dat zou doen zou ze nadien het wat moeilijker hebben om nog extra te cashen voor een FT. Ik wees er haar ook heel duidelijk op dat de meerderheid van de sperma gewoon op mijn buik lag. Op dit moment waren er ongeveer dertig minuten verstreken. Ik wou nog niet stoppen. Hier zou nog een aangenaam vervolg komen. Dat dacht ik toch.
    Ze pauzeerde eigenlijk zo goed als niet en ging gewoon verder. Ze begon weer met mijn lul te spelen maar dit keer was het spelen meer handwerk dan wat anders. Wat een contrast! Wat krijgen we nu? Wat wil ze nu toch?? Beetje agressie uitwerken voor de drup sperma? Abrupt afbreken doe ik dus niet gauw maar nu deed ik het wel. Er werd nog wat getongzoend maar ook dat was maar een flauw afkooksel van wat ik al had gekregen van haar. Nog wat knuffelen en strelen en na 45 minuten vroeg ik om een einde te breien aan de sessie. De zin om langer te blijven was me ontgaan. Bewust rondde ik op 45' af. OP deze manier zag ik het nut niet in van nog 15' te blijven met dan nog het risico dat ze aan de lockers toch nog over een FT zou beginnen discussiëren en het me € 150 zou kosten. Nu gaf ik haar € 100 voor 45'. Het halfuur was duidelijk overschreden maar het uur ook niet volgemaakt. Ik hoopte op deze manier om een discussie te kunnen omzeilen. Ze nam het geld gewoon aan. Achteraf bekeken durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat ze nooit gedacht had om wat extra te vragen voor een FT. Ik schat ze erg correct in. Misschien voelde ze door haar ervaring ook aan dat ik moeilijk zou gaan doen over die extra € 50 (hoewel ze maar weinig van die rare kwibussen als ik zal tegenkomen, dus... ervaring?) Ik kan je verzekeren dat een dame die louter wil cashen zich daar niets van aantrekt en gegarandeerd zou zijn begonnen over die extra € 50 nog.

    Jammer dat de sessie zo raar moest eindigen. Net voor haar getrek aan mijn penis had ik nog zoiets van dat het hier nog wel even zou gaan duren. Binnen een week eens vragen wat er toen mis zat bij haar, als ze het zich nog herinnert of wil herinneren. Daarbij dan nog even laten verstaan dat ik bij lange sessies (dat hoort ze graag, zeker weten) graag ook intens en veel tongzoen, dat het samen met haar pijpkunsten de rode draad mag vormen tijdens de sessie .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (24 november 2013)

  13. #86
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het begon al goed. Meteen was ik slaaf van dienst. Ik was nog maar amper binnen. Ik pers wat appelsienen met de grote sapcentrifuge en een dame vraagt aan mij of ik dat voor haar ook wil doen want ze had daar vorige keer haar nagels mee vernield. Wie stopt er nu zijn nagels tussen die machine? Het glas is vol, ze neemt het weg en vraagt tegelijk of dat voor haar is. Tja.... Ik krijg een dikke kus op mijn mond. Mijn morgengloren bij Paradise kon slechter beginnen.

    Met de verse vitamientjes passeer ik een groepje dames in de bar. Ik negeer hen half. Ik ga op een bank zitten, vlak in het zicht van de dames, vlakbij de bar in de lounge. Dat is natuurlijk totaal de verkeerde manier om vogelverschrikker te spelen. Dat bedacht ik pas als ik neerzat. Zeker nu er nog maar weinig mannen aanwezig zijn. De vrouwen hebben de gehele nacht geen seks gehad en lopen dus zeer bronstig rond.
    De eerste komt op mij af. De directe aanpak. Hallo, zin om te neuken? Veel meer hield het niet in. Jullie kennen mij al een beetje. Ik ga direct met haar mee naar kamer. Ze loopt weg en zegt tegen een Italiaanse lange grote slanke ietwat oudere dame dat ik met haar naar kamer wil. Die Italiaanse dame komt naast me zitten. Ze was even pusherig dus moest ik ook haar op haar sekshonger laten.
    Dan komt Nicole naar mij. Zij was de enige van mijn vriendinnetjes die aanwezig was in Paradise vandaag. Ze zal wel het hare gedacht hebben van al die dames. Zij kent mij wel al een beetje. Ze verspeelt dan ook niet veel tijd aan mij maar heeft wel de beleefdheid om goedendag te komen zeggen, te vragen hoe het met me gaat, mij twee mondkusjes te geven en om me te zeggen dat als ik zin in haar heb, ik haar wel zal vinden. Die weet dat ze om 11 uur 's morgens mij niet moet proberen te overtuigen. Toch tof dat ze zo langs blijven komen, ondanks dat ik bij mijn laatste vijf bezoekjes haar steeds links liet liggen. Ze is een apart geval overigens want ze kreeg altijd voor mekaar wat anderen niet voor mekaar kregen. Ze is dan ook bijzonder talentvol en knap. Wie in het kort mijn sessies met haar nog even wil nalezen kan dat. Ik heb ze geformatteerd en samengevat. https://www.ijsberenforum.com/forum/...301#post284301

    Ik heb ondertussen een douche genomen en de Italiaanse staat ineens weer bij mij. Ze wil me afdrogen. Ze doet dat zachtjes, sensueel en uitdagend. Niet dat ik helemaal droog was maar mijn stijve bedwingen moest ik wel. Ik heb haar toch maar verteld dat ik klaar was om in de sauna te gaan. Ze is mijn type niet. Ze probeerde (niet afgeven hoor) nog even met te zeggen dat zij mij even erg kan opwarmen als de sauna.

    Na de sauna lig ik wat te rusten in een van de drie lederen comfortabele ligsofa's en een Russische dame komt op mij af. Nu even niet. De Italiaanse komt ook nog eens. Ze komt bij me zitten, dicht tegen mij. Ze wil wat kussen, met mijn lul spelen, ik moet haar tieten wat verwennen en ze wil me tongzoenen, pijpen zelfs. Ik zei dat het nu wel welletjes was.
    Ik denk niet dat ik haar nog ga zien vandaag want ze werd nerveus van mij.

    Dat er weinig mannen waren zal ik geweten hebben. Ineens stapt weer een dame op me af. Ze ziet er goed uit. Het is een Dominicaanse. Ze heet Salome. Ze heeft een platte buik, een weelderige mooie haarbos en door god is ze geschapen met een natuurlijke flinke C-cup. Ik lig op mijn rug en zij komt gewoon mee rusten, ook op haar rug op mij. Dat voelt natuurlijk wel lekker aan. Als ze dan nog uitdagend begint heen en weer te bewegen over mijn lul begint er ook leven in mijn penis te komen. Ze verandert van positie en komt autoreverse op me wippen, haar kont goed in het zicht van mijn ogen. Een knappe dame maar ik val niet zo op dames met forse borsten. Ik stel me de vraag of dit scenario ook op kamer zou kunnen voortgespeeld worden. Ik zet haar toch nog even op het bankje.

    Na veel gewellness en veel vluchtige contacten met vele dames was het al tijd geworden om te gaan eten. Intussen waren de vrouwen al met veel meer. De eerste uren ongeveer 35 voor ongeveer evenveel mannen. Nu al ongeveer 55 voor iets meer mannen. Het aantal mannen zou nog een beetje stijgen. Het aantal dames bleef steken op een stuk of 55. Het viel me weer op hoeveel mooie vrouwen er rondliepen. Ik doel dan vooral op de vele jonge slanke dames voorzien van een mooie natuurlijke B-cup. Is er iets mooier dan lolita's met een flinke B-cup naturel? Het viel me speciaal op. Slanke en lolita-typetjes genoeg in andere clubs maar dan vaak maar door moeder natuur bedeeld met een A-cup.

    Kaily kwam eten en ging in eerste instantie over me zitten aan de volgende tafel maar nadat ik haar smakelijk eten had gewenst, vroeg ze of ze er bij mocht komen zitten. We hadden leuke small talk. Ze verdween eerder dan ik omdat ik meer eet dan zij. Ze fluisterde in mijn oor dat ze op mij zou wachten maar toen ik gedaan had met eten zag ik ze net vetrekken met een andere man. Jammer want ze was bloedje mooi.

    Ik stap uit het restaurant en wandel voorbij een van de twee grote schommelbedden waar Salome ook lag, samen met haar vriendin met nog dikkere tieten. Salome wenkt me. Ik wil naast haar gaan liggen maar ze staat er op dat ik tussen hen beide in ga liggen. Ik word wat verwend door beide dames. Salome vraagt of ik geen zin heb in een trio. Ik antwoordde negatief en liet haar weten dat ik graag met haar alleen zou willen gaan. Ze had me intussen weeral behoorlijk geil gekregen en bleef daar nog even mee doorgaan. We zijn weg.

    Ik zit maar weer eens op m'n luie gat. Tatjana komt naar mij en gaat op mijn schoot zitten. Ze begint me te verleiden en prijst zichzelf aan als de beste. Ik begin een beetje in mezelf te lachen en ze voegt meteen de daad bij het woord. Ze duikt met haar hoofd naar beneden. Ik zeg haar dat ik net van kamer kom. Toch geeft ze me een voorproefje van haar kunnen. Het moet gezegd. Ze kan er wat van. Een gratis pijpbeurt dus. Ik ben toch niet in een autogarage. Een proefritje. Ik denk altijd dat ik alles al heb meegemaakt maar je ziet dat je dat nooit mag zeggen/denken. Ze loopt weg en zegt nog gauw dat ik nu weet dat ze de beste is. Rare vrouw.

    Daar heb je die vrouw waarvoor ik vanmorgen appelsiensap moest persen. Ze vraagt of ze me van dienst kan zijn met een wederdienst. Ik heb haar gezegd dat mijn extra portie mosselen even moesten verteren. Ze kwam met het vaak gehoorde liedje af dat ik op kamer helemaal niets hoef te doen. Enkel op mijn rug liggen. Zij zou alle arbeid verrichten. Je moest ze raar zien kijken toen ik dat afblokte (en direct doorliep) met te zeggen dat het niet dat is wat ik wens op kamer. Dat ik daar niet van hou.

    Er hangt in het wellnessgedeelte nu een plakaatje dat er tussen 14 uur en 18 uur alle hele uren aufguss wordt verzorgd in de sauna maar ik heb geen aufguss geweten. De sneeuwgrot was ook weer eens defect. Dat gebeurt wel meer. Die machine zal het lastig hebben daar zeker. Die warmte daar en dan nog eens al die hete vrouwen (en mannen) erbij.

    Mijn extra portie mosselen laten zakken in de HWP leek mijn geen slecht idee. Kaily kwam weer tot bij mij. Dit keer samen met een vriendin. Als je nu dacht dat ze mee in de HWP zou komen, heb je het mooi verkeerd. Zoals in de meeste saunaclubs, gebeurt dat hier ook niet al te veel. Voorheen wel een lange tijd een dame met een man daarin bezig gezien. Kaily kwam vragen of ik geen trio wou doen met haar vriendin. Nee dus. Laat me nog maar wat zitten hier in de HWP. Ze vroeg nog waarom niet. Inderdaad haar vriendin was ook knap maar ik zei het hen dan maar zoals het is dat een trio meestal niet loont voor wat het extra kost.

    Later op de avond zou ik nog een dame natspetten met water uit het koudedompelbad. Ik kende de dame niet dus nam een enorm risico. Nu ja, risico? Ik trek me dat allemaal niet aan. Ze kon er gewoon mee lachen. Tof hè! En ik kan je garanderen dat het koude water uit dat bad ook écht koud is want dat heeft niet de omgevingstemperatuur maar wordt gekoeld.

    Een Paola (maar niet de Paola die ik nog wat later zou leren kennen) komt naar mij en verneemt al snel van mij dat ik Belg ben en polste meteen of ik geen Belgische pralines bijhad. Ja, zo ver is dat bekend. Die lekkere Belgische pralines. Paola is van Oostenrijk. Ze vertelde me nog dat ze afgevallen was. Waarom zegt ze dat tegen mij? Moest ik ze dan al van vroeger kennen of was ze er zelf zo fier over? Ze was in elk geval mooi slank nu. Ik kon het niet laten om het risico te nemen om een klap in mijn gezicht te krijgen maar de duivel in mij had geen zin om haar te antwoorden wat ze zo graag zou gehoord hebben. Namelijk dat ze er nu erg goed uitziet met wat kilo's minder. Ik zei haar dat ik dan volgende keer zeker Belgische pralines moet meenemen zodat ze terug kan winnen wat ze verloren had. Ook zij kon er mee lachen. Jij plaaggeest, zei ze. Wat is dat daar toch? Ze hebben een machtige sm-kamer in Paradise maar ze zijn allemaal zo lief.

    Ik noemde al wat op maar het avondeten was weer erg lekker. Ik som zomaar wat op. Mosselen, enorm veel verschillende soorten vruchten en woudvruchtentaart. Er was ook lever voor de liefhebbers. Laat op de avond kreeg ik trouwens ineens zin in een koffie. Ik koos voor een dubbele espresso. Die is in Paradise erg lekker maar ook erg sterk. Als je er zo twee na mekaar drinkt, denk ik dat je maag gaat reclameren en voor vele mensen ongeschikt om een paar uur voor het slapengaan te drinken.

    Boven is het meestal erg rustig en een oase van plaats. Ik loop daar wat rond omdat de kamer waar ik daarnet gesekst had voor mij veel te warm was. Ik voel in zowat elke vrije kamer en kom tot de constatatie dat er behoorlijk wat verschil in temperatuur is in al die kamers. Ik begon de friste kamernummers in mijn hoofd te prenten maar dan zag ik dat dat verloren moeite was. Gelukkig maar want ik had dat nooit onthouden. Blijkbaar hebben alle kamers persoonlijke airco. Je stelt dus zelf de temperatuur in tussen 16° C en 30° C.
    Boven zie ik in het voorbijwandelen een dame achter de pc zitten. Zeker niet mis. Ik zeg gewoon hallo, doorbreek de stilte maar laat haar verder maar doen. Ze zal niet gestoord willen worden. Ik wandel dus door terwijl zij ook hallo zegt. Ze vraagt me nog wat toen ik al uit haar zicht was. Ik hou me even stil en blijf stilstaan. Ik zie haar nog door een spiegel die achter haar hangt. Ik laat na even weten met hard geroep dat ik er nog ben. Ik zag ze verschietend van haar stoeltje springen en ze kijkt ook naar mij door de spiegel toen ik liet weten dat ik haar nog wel zag maar zij mij niet meer. Ze vroeg of ik wat mee op de pc kwam spelen. Ze had er immers al geld ingestoken. Ik zei dat ik haar subiet wel weer zal passeren. Als er iets is wat ik niet graag doe is het als een onnozele volgen hoe ze spelletjes aan het spelen zijn, die dames, op machines.

    Ik zou haar niet meer treffen want ik trof die andere Paola, waarmee op kamer zou gaan. Dat verhaal kan je hier lezen. https://www.ijsberenforum.com/forum/...567#post343567 We stonden voor de muur met sleutels en ze vroeg of ik een bepaalde voorkeur had voor een kamer. Zo goed ken ik Paradise nu ook weer niet. Er zijn wel kamers die net dat ietsje meer hebben. Of beter gezegd zijn er inderdaad enkele kamers die net dat ietsje meer niet hebben. Veel maakt het echter niet uit want alle kamers zijn veel mooier dan de meeste kamers in andere clubs. Ik koos lukraak voor sleutel 30. Alsof ik haar gedachten kon lezen, was dat haar lievelingskamer. Inderdaad, een zeer mooie en zeer grote hoekkamer. Het eerste wat ze deed was de airco hoger zitten. De verwarming dus op. Ik vond het net zalig op die kamer maar kon verstaan dat zij het wat frisjes vond. Ze liep nog even weg voor een plasje en ik profiteerde ervan om achter haar rug dat ding weer een stuk lager te zetten. Ze had hem op 30° C ingesteld. Nadien zij ze dat ze het graag lekker warm heeft. O.k., maar 30° C?? Toen ze terugkwam was het eerste wat ze opmerkte dat de airco geen gezoem meer maakte. Ze wees naar mij en zette hem terug wat hoger. Gelukkig niet meer op 30° C. Ze moesten dat blokkeren. Wat kost dat niet aan de club?
    Na het kameren kwam ze in de loop van de late avond nog twee keer bij mij after salen. Bewust me sensitief verleiden. Gezellig op schoot komen zitten, naast me komen liggen en haar handjes verleidelijk dicht bij de erogene zones laten verdwijnen. Het zal voor volgende keer zijn.

    Zo op een zondag was het verder overal redelijk rustig met de ambiance in Paradise. Enkel in de bar zelf was er muziek maar meer op het volume zoals dat in een normaal café staat. Bijgevolg hoorde je de muziek niet in de lounge. Vergelijk het met de muziekvrije atmosfeer die er hangt in het wellnessgedeelte van PSR. Geen muziek in de lounge is wel erg rustig. Op vrijdagavonden en zaterdagavonden heb je dat niet omdat de muziek dan veel harder staat. Wie rust niet kan verdragen zal dit als een nadeel ervaren. Dat is heel anders in de club niet ver van Paradise namelijk Sakura. Nog opmerkelijke verschillen vandaag met Sakura gisteren zijn dat er in Paradise minder lolita's rondliepen dan in Sakura. Er liepen dan weer wel meer slanke vrouwen rond in Paradise. In Sakura zijn het bijna uitsluitend Roemeense en Bulgaarse dames. In Paradise komen ze meer uit heel de wereld.
    Zowel in Sakura (zeker!) als in Paradise zijn de dames door de band toegankelijker, vriendelijker en beter opgevoed dan vele van die zigeunertypetjes in vele andere clubs. De service lijkt me nog steeds doorsnee genomen een pak hoger te liggen dan in de meeste andere clubs die ons bekend zijn. Vooral het tongzoenen (een min of meer deal breaker voor mij) wordt véél meer gedaan in deze beide clubs dan in de NRW-clubs .

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (24 november 2013),Megaboob (24 november 2013),Teiresas (24 november 2013),Wijze grijze (24 november 2013)

  15. #87
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De eerste bekende die ik vandaag tegenkwam was Marcelini. Met haar toch al een paar keer een kamertje gedeeld. Ik had haar al lang niet meer gezien, zij had mij ook al lang niet meer gezien. Een innige omhelzing, lieve kusjes op de mond en een kort praatje was het gevolg. Blijkbaar moet ze er vorige keren toch geweest zijn maar ik zag ze nooit als ik niet bezet was. Zo zie je maar dat je de beste dames niet vaak in de bar ziet. Wat later zouden we mekaar nog kusjes geven door de tralies aan de sauna. Na mijn saunabeurt kreeg ik nog een gezichtsmassage van haar terwijl ik aan het uitrusten was in een comfortabele lederen fauteuil. Helemaal op het einde van de dag kreeg ik nog een quatro-voorstel. Marcelini en twee vriendinnen van haar. Eigenlijk was ik al kapot, gelukkig waren de twee vriendinnen elk wel om een reden niet 100 % mijn type. Anders had het wel gekund dat ik het eens gedaan had.

    Die Italiaanse was er ook weer. Ik heb haar eens duidelijk gezegd dat ze mijn type niet is want die blijft maar komen. Nu laat ze me gerust. Het blijft nu bij een goedendag.

    In de HWP zag ik aan de bar een zeer mooie dame zitten. Ik keek verschillende keren lang naar haar. Ik kon niet zo goed zien in de bar omdat het daar nogal donker was en wist dus eigenlijk niet goed of ze nu zag dat ik van tijd tot tijd zo naar haar aan het gapen was. Misschien wel want niet veel later komt ze voorbij de HWP gewandeld. Ze kijkt lang in mijn ogen maar loopt stilletjes door. Nadien, waar ze ook heenliep tijdens haar ronde, bleef ze telkens naar mij kijken. Dat had ik gezien.
    Nog steeds genietend van de HWP van Paradise komt er een blonde knappe dame in mijn buurt. Ze doet een teken. Een teken waarvan ik goed genoeg wist dat ze bedoelde of ze naar me toe moest komen (om daarna met haar naar kamer te gaan, liefst natuurlijk). Ik antwoordde door teken te doen of ze niet naar mij wou komen maar dan mee in de HWP. Daarop deed ze teken van nee en maakte ze mij, wederom met tekens, duidelijk dat ze met mij naar boven wou. Tussen haar en mij bleef het vandaag bij wat tekens.

    Eens te meer loop ik bijna tegen een knappe dame. Lang zwart haar, had ze. Mooie bruine kijkers. Ze roept hallo maar ik had even geen zin in seks en liep snel door vooraleer ik het klassieke vervolg zou moeten horen: " Wie geht es", al dan niet met chatzi aangevuld. Later zou ze me toch nog fascineren met haar ietwat sexy apart kleedje waarbij een borst verhuld was en de andere niet. Nog later zou ze tegen het raam van de sauna gaan staan met weer een ander tenuetje aan. Een rood kleedje waar haar tepels doorprijkten.

    Op deze zondag schatte ik het vrouwenaantal op een 40-tal, voor wat meer mannen, zeker 's avonds. Telkens zijn er ook nieuwe dames. Da's altijd leuk.

    Paola komt voor me staan terwijl ik op een schommelbed lig. Ineens vraagt ze of ik haar niet meer herken, een beetje teleurgesteld. Mijn enthousiasme was niet zo groot omdat ik haar eerst inderdaad niet herkend had. Van zwart-rood haar in een dot ineens naar donkerblond. Mijn gezichtskennis is al zo klein. Ze nestelt zich bij me neer nadat ik gezegd had dat ik haar natuurlijk herkende (nog voor het zover was). Ze begint me wat te teasen. Ik denk dat ze op dat moment vrij zeker was dat ik ook meteen met haar naar kamer zou vertrekken. Misschien dacht ze wel dat ze met een verliefde heer te doen had? Ik ben dat niet (maar speel dat wel eens). Ik pak haar ook vast maar hou het dus bedeesd omdat ik niet van plan was om met haar naar kamer te vertrekken. Ze voelt dat aan en laat ook blijken dat ze precies aanvoelt als dat ik niet met haar op kamer zou gaan. Ik draai wat rond de pot als ze een reden vraagt. Toch begint ze me te kussen en staat ze op tongzoenen. Ze legt haar hand tussen mijn billen, legt haar benen over mij. Nu krijg ik het als gezonde man natuurlijk wel erg moeilijk. Ze geeft me kusjes in mijn nek. Het klinkt zo natuurlijk allemaal fenomenaal maar in werkelijkheid was alles ruim binnen "de perken". Als er al één negatief ding is dat ik van haar onthouden heb, is het wel dat ik het tongzoenen niet zo best vond tijdens onze eerste sessie. Voorts was de sessie geweldig maar als het tongzoenen niet helemaal is wat ik er van verlang, wordt een tweede sessie heel erg moeilijk, om die te versieren met mij. Alsof ze dat ook aanvoelde, wist want ze beloofde mij dat we deze keer veel zouden tongzoenen ook op kamer. Waarom zou ze liegen maar ik koos ervoor om me sterk te houden en om haar maar even links te laten liggen. Zo leren ze het snelst, heb ik al ondervonden. Ze bleef nog lang bij mij proberen maar dus tevergeefs. Ze was toen ze wegging niet zo goed gezind meer. Zeg maar dat ze wat boos was. Ze liet me weten dat ik zoals alle andere mannen ben en steeds wil afwisselen. Tja, wat voor een ding is Paradise nu ook weeral. Als ik haar nog wou, zou ik maar moeten afkomen. Ze gaf ook nog wat algemene opmerkingen over "de mannen". Geen simpele als je het mij vraagt om mee samen te leven maar dat moet ik gelukkig niet met haar. Ze zou later toch weer naar mij toekomen en ze was weer poeslief en kon weer lachen. Toen ze vertrok, ging ze meteen bij een andere man zitten. Ik wilde eigenlijk weggaan maar bleef nog even schommelen om te zien hoe het zou aflopen. Het kon niet slechter voor haar want die man wees haar af. Onder mijn ziend oog moest ze het dus afdruipen. Ook dat nog.
    Tijdens een rondje lopen boenk ik weer tegen haar aan (bijna). Ze wrijft wat tegen me aan, terug op het bankje waar we mekaar de eerste keer leerden kennen, ze rijdt op mij, wat flirten, wat geile woordspelingen.... Ik zeg haar dat ik haar niet meer aanraak want dat er anders weer problemen gaan komen (dat ze weer boos gaat worden). Ze kon er mee lachen. Ze doet nog wat voort met de lapdance. Ze moest eens weten dat ik al voorvocht had. Uiteindelijk zeg ik dat ik er maar eens van door ga. Ik loop naar boven, via een omweg en tref haar boven weer. Dat moet ze gezien hebben. Paola laat een prooi niet snel gaan, da's wel duidelijk. Ze heeft echter met een sterke tegenstander te doen, deze keer. We flirtten wat, weeral aan die balustrades maar ik laat het deze keer niet lang duren en bemerkt dat het halfzeven is en kon dus zeggen dat mijn maag om eten brulde.

    Wat er zoals op het menu stond? Kaastaart, verse fruitsla, zelfgemaakte cannelloni met spinazie, lekkere biefstuk, vismousse en citroenmousse.

    Sinds kort wordt aufguss gegeven in de sauna door een saunameester met steeds verschillende geuren.

    Paradise is een zeer mooie club, de kerstversiering is ook zeer mooi gedaan en ook weer zeer machtig en groots gearrangeerd.

    Omdat de espresso's zo lekker zijn in Paradise, stond ik op een gegeven moment weer aan de bar om een dubbele espresso te bestellen. Er was even niemand om me te bedienen. Een charmante mooie dame uit Hongarije vroeg wat ik wou drinken. Ik moest nog wat wachten want ze wist niet hoe ze de machine moest bedienen. Ik had ondertussen een aangenaam gesprek met haar. Zo is ook het wachten wat aangenamer. Het is een mooie dame maar veel te groot voor mij. Voor mij kwam ze ook ondanks alles heel professioneel over. Toch wou ze zoenen en mij aanraken. Ik raakte haar ook aan. Ze wil tongzoenen. Wat is dat hier toch altijd met dat willen tongzoenen? Ik maak haar nog even heel duidelijk dat ik 9/10 niet van plan was om met haar te gaan kameren. Tongzoenen wou ze. Allé, vooruit dan maar hè. Toen ik mijn espresso gekregen had wilde ze via mijn tong van mijn espresso genieten. Eind al goed.

    Op het moment dat ik mijn afsluitdrankje aan het drinken was, komt nog een zeer wulpse dame achter de sofa staan waar ik inzit. Ze daagt me wat uit en geeft haar handje. Ineens trek ik ze op mijn schoot. We voosden nog wat maar voor seks zal ze nog moeten wachten tot een volgend bezoekje van me aan Paradise.

    Bij het naar buitengaan zag ik nog vier mannen en vier vrouwen in de grote ligpoef kriskras door mekaar liggen. Die hadden nog wel wat leuks gepland, weet ik zeker .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (26 december 2013),Wijze grijze (26 december 2013)

  17. #88
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik stond op een gegeven moment de boel onder wat te bekijken van aan de balustrade op de bovenverdieping. Kwestie van eens een andere inkijk te hebben. Ineens heb ik blijvend oogcontact met een uiterst knap blondje (van ver). Ze waait eens naar mij. Wat doe je dan? Ze "roept" of ze naar boven mag komen. Waarom niet? Ook van dichtbij bleef het een uiterst knap blondje.

    Ik had met haar direct een erg goede klik. We zoenden mekaar al snel en veel terwijl we (gevaarlijk) aan de balustrade nog stonden. Even later gingen we zitten op de bank die achter ons stond. De klik werd hoe langer hoe beter. De ondeugende dingen stapelden zich op. We hadden al lekker getongzoend. Ze vroeg nog steeds niet om een kamer te betrekken. Ze wou me eerst een voorproefje geven van haar pijpkunsten op het bankje. Ik (grapte) vroeg haar nog wat er zou gebeuren als ik zou vinden dat haar pijpkunsten maar povertjes zouden zijn? Ze bekeek me eens erg bedenkelijk en startte. Pfoeh,....

    We liepen naar een kamer. Ik was helemaal overtuigd. De klik was er, ze zoent lief, tongzoent geweldig, veel en graag en de blow job, wat nog maar een voorproefjes was, voldeed al dik. Gecombineerd met haar prachtige figuur, mooie ogen en natuurlijke mooie flinke B-cup. Wat wil je als man nog meer?

    Op kamer werd alles rustig opgebouwd maar met gedrevenheid en passie van beide zijden. Lekker strelen, knuffelen, zoenen, flink afwisselend tongzoenen, pijpen. Het pijpen begon op de traditionele manier. Ik lig, zij pijpt maar ik voelde dat ze meer wou. Ik kom recht en duw haar op haar rug op het bed. Ik ga ter hoogte van haar hoofd zitten zodat ze lekker kon sabbelen, zuigen en spelen met mijn lul. Tussendoor ook wat zoenen, tongzoenen, strelen maar telkens na enkele seconden ging ze verder met de blow job. Het werd me te veel dus trok ik haar mond van mijn lul. We begonnen weer flink te tongzoenen. Daarna pijpte ze me weer, ze teasde me ook, dat vind ik altijd leuk. Altijd stoppen of minderen op het moment dat je bijna gaat komen. Ze voelde dat goed aan. Om compleet te zijn volgde natuurlijk ook nog een neukbeurt. We begonnen met een rodeorit. Lekker makkelijk voor mij maar omdat ze daar maar matig haar best bij deed, rolden we in missio. Schijnbaar doet ze dit standje veel liever want nu neukte ze mee zoals ik het nog maar zelden meemaakte. Fantastisch! Fijn dat op haar initiatief gezoend en getongzoend werd tijdens het neuken. We neukten lekker lang. Op een moment begon ze gewoon te praten tijdens het neuken. Over koetjes en kalfjes. (Bijvoorbeeld of ik sport doe.) Die dingen doe je normaal tijdens de pre sales, niet? Ondertussen neukten we lekker gezapig voort. Hoe raar het voor mezelf ook overkwam, stimuleerde het praten mijn libido. Misschien omdat het de eerste keer is dat me dit overkwam? Misschien leunt zulke GFE bijzonder nauw aan aan real GF? Natuurlijk dien je sowieso een vrouw soms haar mond te snoeren en dat lukte perfect met heerlijke langdurige mondzoentjes. Uiteindelijk, hoe kan het ook anders, heerlijk klaargekomen, een lang orgasme.

    Na het orgasme maakten we de tijd nog op een plezante manier vol met veel knuffelen, strelen, zoenen en tongzoenen.

    Later op de avond probeerde Mileen mij te verleiden tot een tweede sessie maar daar ben ik niet op ingegaan. Je zou wel gek zijn om twee keer met dezelfde dame op stap te gaan als er nog 79 anderen rondlopen.

    Ik geef niet snel punten en nog minder snel een uitstekend maar zij verdient écht een 9/10. Ik moet er maar wat aan wennen aan die hoge scores in Stuttgart
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  18. Onderstaande 6 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 december 2013),dbd67 (26 december 2013),KanariePiet (27 december 2013),mdbg (27 december 2013),Megaboob (26 december 2013),Wijze grijze (26 december 2013)

  19. #89
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Clara

    haarkleur/-lengte: zwart/lang (loshangend)
    ogen: erg mooi, donkerbruin
    lengte dame: 1,70
    postuur/cupmaat: slank (prachtig lijntje)/fake C (wel zacht)
    nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
    leeftijd: 23
    tatoeages/piercings: ? (dacht het zeker wel)/?
    service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen (heel erg goed), PZC (heel erg goed), NMC (erg goed), anaal, FT, lesbi show, spuiten op lichaam, beffen, vingeren, 69
    voordelen: "BOM van een wijf"
    nadelen: valse borsten
    opmerkingen: heel erg professioneel (in goede zin - techniek - en slechte zin - "foortrucs" -), weet dat ze een BABE is (zegt het ook zelf), mooie kont



    Wat moet ik met valse tetten?

    Een "BOM van een wijf"!!

    Ze komt op me af. Ik lag in het grote schommelbed. Er zijn op dit vroege uur op deze maandag nog zo goed als geen mannen en meer vrouwen dan mannen. Ze vraagt of ik zin heb of dat ik misschien liever gewoon alleen blijf liggen. Ik laat haar zonder (veel) woorden blijken dat het zo snel bij mij niet zal pakken. Niet dat ze dan uitgebreid ging pre salen met mij. Ze kwam op mij gekropen, gaf me een kus op mijn borstkas en verdween. Ze zei wel dat ze zou terugkomen. Poging 1 dus.
    Mijn gedacht over haar momenteel. Veel te snel. Ik zag haar trouwens al eens vertrekken met een man en ze was na hooguit vijftien minuten al terug helemaal klaar in de bar voor een volgende klant. Nog mijn gedacht. Héél professioneel (negatief bedoeld). Ze jaagt, ook niet positief. Tegelijk denk ik. Wat is ze razend knap.

    Snel is ze wel. Ongeveer 15' later komt ze al terug naar mij. Ze kruipt nu meteen bij me. Ik lag nog steeds lui in het schommelbed. Ze voelt, na kort wat tegen me aangekropen te zijn, eens aan mijn lul onder mijn handdoek. Mijn lul was een beetje gegroeid. Haar schoonheid was daar schuld aan. Ze is ook lief. Ze komt wat boven me hangen en neemt wulpse en verleidelijke houdingen aan. Ze kijkt geil en heel diep in mijn ogen. Ze vraagt of ik nog altijd niet aan het bezwijken ben voor zo'n knappe griet (zegt ze van zichzelf). Ik laat ze toch weer gaan. Ze laat me weten dat ze een derde keer zou terugkomen. Dat mag ze altijd natuurlijk. Ik heb graag dat ze heel nabij mij is.
    Mijn gedacht over haar nu. Jaagt, is snel, werkt af, maakt geen vijf minuten tijd op kalme momenten, valse tieten, ik schat ze o zo professioneel in. Ze is wel lief, heel erg knap, ze verleidt je als de beste, ze is zeer attractief. Waarom zou ik met haar gaan? Om onverklaarbare reden had ze me deze tweede keer toch bijna mee. Ik kon me nog net sterk houden. Ik geraak helemaal over de (normaal gezien) no go van me. Haar valse borsten. Ik geraak helemaal gefascineerd door haar. Poging twee dus.

    Ik lig weer languit en lui op een ligbed, noem het sofa met veel goede wil. Ze loopt voorbij en kijkt naar mij en... ik knik voorzichtig van nee. Ze loopt dus gewoon verder. Ik wou eigenlijk gewoon achter haar aan hollen maar dacht te veel en dacht dat ik me dan wel heel erg belachelijk zou maken en deed het dus niet. Ze loopt verder door en staat recht naast het schommelbed waar ik daarnet nog inlag. Ze praat welgeteld een halve minuut met de man in het schommelbed en de man vertrekt met haar naar kamer. Op tien minuten was ze weer beneden.
    Mijn gedacht op dit eigenste moment. Ik wil haar!!

    Weer lig ik op dat schommelbed. Wat heb ik daar toch mee? Het verplicht te dames in zekere mate om een beetje losjes te doen als ze naar je toekomen. Je hebt ook een prachtig uitzicht op wat zich afspeelt in de club. Ik probeer altijd strategisch welgekozen plekjes te bemachtigen. Ze komt weer naar mij. De derde keer. Ze vraagt hoe de zaken er nu voorstaan. Tja, het zal nu of nooit worden maar dat hoef ik haar niet te verduidelijken natuurlijk. Ik zorg dat ze weer bij me moet komen liggen. Mij krijg je niet op kamer door vanop afstand wat vraagjes te stellen. Hallo! Komaan hè. Clara komt tegen me aan liggen, legt haar benen over mijn benen. Ze zal goed genoeg gevoeld hebben dat ze mij niet op afstandsbediening kan bevelen. Wat gaan we nu krijgen? Gaat ze tijd voor me maken? Gaat ze verrassend positief uit de hoek komen? O nee, daar dacht ik niet aan, aan dat laatste. Ik verwachtte dat helemaal niet van haar. Ze is razend knap. Het is heerlijk als ze zo close naast je ligt. Ze is lief, ze doet lief. Even aan haar tieten voelen. Ze voelen mals aan voor betontieten. Wat een meevaller nog. Ineens sprong ik bijna een gat in het plafond (ware het niet dat die tientallen meters hoog is). Ze zoent me, heel spontaan, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is voor haar in de bar/lounge. Ik verschiet nu nog harder. Ze tongzoent me. Gewoon of het is de normaalste zaak van de wereld voor haar. Ze tongzoent me heel passioneel, liefdevol, innig, aangenaam. Enfin, tongzoenen waar een échte GFE-lover alleen maar kan van dromen. Dromen werden werkelijkheid. Ik droomde niet! Het had eventueel gekund. Weet ze nu (professioneel als ze wel is) dat ze dit moet doen om de garantie te krijgen dat ik met haar zal vertrekken? Ze neemt de tijd voor mij. We flirten nog wat. Héérlijk! Zo zie je maar weer . Het is altijd ook een beetje een kwestie van weten wat je wil en als het moet afdwingen wat je wenst. Derde keer, goede keer. We zijn weg, naar boven.

    O wee als het tongzoenen op kamer ineens niet meer kan of op niets trekt. De deur direct toe en madam kan niet langs start meteen naar de gevangenis. Hopelijk heeft ze een vrijkaartje dan.

    Of ze nu telkens eerst bij haar vriendin zat als ze naar mij toe gekomen was, weet ik niet maar de laatste keer was het in elk geval zo. Terwijl we de trappen oplopen, kan ze het niet laten om te lachen naar haar vriendin. Valt dat een beetje tegen dat ik dat toch weer net zag. Had ze erom gewed dat ze me toch mee zou krijgen? Meer nog? Had ze erom gewed dat ze me effe snel ging afwerken? Dat ze dat laatste dan maar al snel uit haar hoofd zet want mijn voornaamste bedoeling is om de volle dertig minuten te genieten van haar en met haar. We lopen in het begin een beetje als een verliefd stelletje de trappen op. Dat gaat me normaal goed af maar nu vond ik het ergens niet zo kunnen. Het moest een beetje arroganter. Dat gebeurde dan ook. Ik gedroeg me als een haantje de voorste. Lekker stoer. Boven gekomen, lopen we naar een kamer. Ze klets op mijn poep. We kussen nog even. Pas op!!! subiet is het weer van dat verliefd gedoe. Subiet zijde écht verliefd. Tja... waar is mijn stoerheid ineens gebleven. Zo snel weg. We omarmen mekaar ook nog. Jezus toch! Al bij al verbaasde ze me hoe langer hoe meer.

    Op kamer laat ik haar alles zelf doen. Bed opmaken, je kent dat wel. Anders zou ik al snel een handje helpen. Da's makkelijker voor de dame. Een dame met zo'n Ego, awel doe het maar alleen. Verdient zo één wel. Zal wel weer nen kronkel van mij zijn zeker.
    We kruipen op het bed. Al zittend flirten we wat. Kussen mekaar en we beginnen ook te tongzoenen. Ze heeft zeer zwoele zachte aangename natte lippen. Het is een zaligheid van jewelste om te tongzoenen met haar. Ze tongzoent zeer afwisselend. Altijd vol passie, intiem, diep, zacht, warm, lang,... Fijn, fijn, fijn!!! We friemelen wat en ze belandt in mijn schoot, met haar rug naar mij. Een ideaal moment om met haar borsten te spelen. Ze draait haar hoofd naar mij en we zijn mekaar weeral erotisch aan het tongzoenen. Ik laat haar op bed vallen. Ze ligt op mij. Wat moeten we nu zo? Ik rol haar van me af en kruip op haar. Droogneuken is precies niet haar ding want ze neemt sterk initiatief om weer recht te komen en op mij te gaan liggen (half). Ze kust mijn borstkas en zakt stilletjes aan af naar beneden. Op weg naar mijn spelelement. De blow job begint. Ook dat gebeurt heel erg goed en erg gevarieerd. Spijtig genoeg niet DT. De ballen worden niet gerust gelaten tijdens het pijpen. Ze zet haar zo dat je overal aankan. 69, beffen, vingeren. Ik kon me dus lekker uitleven. Af en toe gewoon naar haar kijken terwijl ze bezig is, was ook erg opwindend. Even haar wulpse sexy houdingen aanschouwen. De moeite, zeer zeker. Een heerlijke blow job, heerlijk figuur, zeer knappe dame, geil. Wat wil je als man nog meer. Zelden zeg ik tegen een dame hoe knap ik ze vind. Ik zei het haar. Ze bedankte me. Moet dat nu echt?
    We zijn toegekomen aan het condoomgefoefel gedeelte. We beginnen te neuken. In missio. Ook dit gaat heel erg lekker. Passioneel, met veel liefde en ze neukt goed mee. Ze geniet van de snelle pompbewegingen en de langzame in- en uitbewegingen. Ze windt me op door haar kleine geluidjes. Het leek héél echt. Het leek! Plots veranderde dit. Ik zie aan haar manier van doen en aan haar gezichtsuitdrukking dat ze eigenlijk begint te denken dat ik niet na tien keer pompen klaarkom. Het moment om van standje te wisselen. Ik vroeg om op zijn hondjes te neuken. Ze wou nog eens de bevestiging. Het is niet mijn favo-standje, verre van maar deze keer wou ik absoluut doggy. Vraag me niet waarom. Ik kan het niet zeggen. Haar lekkere kont misschien? Misschien mijn onderbewustzijn dat me gesignaleerd had dat het zo voor mij makkelijker zou zijn om de zaak te rekken? Zelden heb ik zo genoten van doggy. Ik kan me nog maar twee sessies zo direct voor de geest halen waar het nog net een tikkeltje beter was. Ja, Oase maar ook Mainhattan. Het ging zo lekker dat ik weer wat rust nodig had.
    Ik zette haar dan maar weer achter de stofzuiger. De stofzuiger bleek nu echter het probleem van een volle zak te hebben. Het pijpen was nog maar een fractie van wat het daarnet was. Wat nu, dacht ik? Ineens wist ik het. Ze is heel erg professioneel. Ja, dat wel, toch wel. Niet dat ik het zo direct gemerkt had tot nu toe maar je voelt het als het ware in de lucht hangen. Het is altijd aanwezig. Het kan zo op je neervallen. Dat gebeurde dan ook. Ze vroeg of ik zin had in een FT. Ha zo. Ik zal je eens flink zitten hebben afwerksterke, professioneeltje. Ik zei haar dat ze dat gerust mag proberen, om het zover te krijgen. Overtuigd van haar slaagkansen, begon ze nu nog beter (het kan altijd beter dus) te pijpen dan zo-even. Waaauuuwwww!!!!! Ik wist dat natuurlijk op voorhand. Ik wist direct hoe de vork in de steel zat toen ze eerst niet goed meer pijpte en dan de FT-vraag stelde. Een paar keer kon ik me controleren. Zalig, zalig!!! Op een moment voelde ik dat ik het niet meer zou kunnen bedwingen en zou gaan spuiten. Dat mocht niet gebeuren. Op tijd deed ik haar stoppen. Ik gaf haar de opdracht om nu op mij te komen zitten. Nu was het haar beurt om tijdens het neuken te werken. Zoals het hoort, werd een tweede condoom genomen. We kussen en tongzoenen tussendoor nog wat. Ze reed me redelijk goed af. Het deed goed maar hierbij liet ze zich zeker niet gaan. Ze had duidelijk schrik dat ze te veel gevoel ze krijgen. Een beetje op het topje en zo, je kent dat wel. Het deed er niet meer zo heel erg veel toe want we naderden zowat de dertig minuten. Ik liet me na even dan ook gewoon helemaal gaan. Daar was ook niet zo heel veel meer voor nodig gezien ze me al helemaal dol had doen draaien. Tijdens de blow job deed ze wel haar haar samen. Meestal vraag ik om dat niet te doen maar deze keer wou ik er niets van zeggen.

    Ik ga er van uit dat, zeker zo'n professionele geroutineerde dame als Clara, niet werkelijk geniet van het samenzijn met haar klant en alles kan blokkeren. Ik denk dat ze eerder zal gedacht hebben dat ze zich een beetje vergist had in deze "makkelijke prooi". Ik spreek dan nog niet over hoe ze dit zal moeten uitleggen aan haar vriendin, die bijna zeker zal vragen wat haar mankeerde om zo lang weg te blijven.

    Nadat ik was klaargekomen, dat merkte ze goed hoewel ik dat (altijd overigens) probeer te verbergen, sprong ze direct van me af. Typisch voor professionele dames. No nonsens. We verdwenen niet gelijk van kamer. Ze sprong niet direct terug in haar niemendalletje. Ik verschoot dus weer even. Heel spontaan rondden we af met knuffelen, strelen, zoenen en tongzoenen. Het tongzoenen na de sessie, daar wil ik dit nog over kwijt. Wou ze het liever niet meer doen? Waarom zou ze nog? Ze moest me niet meer geil krijgen. Was het toeval? Sprak ze de waarheid? In elk geval probeerde ze het zoenen en tongzoenen eerst af te wimpelen. Dan zou ze terug lippenstift moeten aandoen en daar had ze geen zin in. Ik ken daar maar één woord voor: kwats. Ik vol op de mond kussen en dan tongzoenen. Ze was niet koppig. Ze kwam ook nog languit in mijn schoot liggen.

    Een afwerksterke bij uitstek, geklist en 30' aan het werk gezet! Ik heb enkel puur genoten met haar. Opdracht volbracht, met veel plezier.

    Met wat show liep ik door de lounge met haar naar de lockers. Ik wou het zo en het werd alleen maar leuker als je van andere dames hun gezicht kon aflezen dat ze zich vragen stelden. Ze begrepen niet zo direct waar ik het in mijn hoofd haalde om uitgerekend met Clara te gaan kameren. De dames kennen mij daar als een GFE-beertje op zoek naar alles wat Clara niet heeft. (Natuurlijke borsten, niet super professioneel....)
    Aan de lockers haar € 50 overhandigd. Haar ingesteldheid is vooral zakelijk. Ik zag niet zo direct een reden om haar wat drinkgeld te geven. Daar vroeg ze wel achter. Dan krijg je het al zeker niet. Ik zei haar dat niemand van mij van bij de eerste sessie al drinkgeld krijgt. Da's niet waar maar dat weet zij niet en overigens moet ze een leugentje zeker kunnen aanvaarden als Roemeense. Bovendien, goed overwogen, deed ze eigenlijk toch maar gewoon wat ze moet doen. Dertig minuten fun en seks leveren.

    Later zou ik met een man een gesprek hebben over Clara. Hij had me met haar zien gaan en hij was er die dag ook mee geweest. Hij vroeg of ik ooit nog eens met haar zou gaan. Hij niet omdat hij ze slecht vond. Afwerken, pijpen, neuken, weg. Tja. Ik heb het kort gehouden met die man en rond de pot gezeverd. Of ik nog met haar zal gaan is een andere kwestie. Ik vertrouw haar eigenlijk voor geen haar. Ik denk dat het risico groter is dat ze 1 - 1 zal willen scoren dan dat de tweede sessie beter zal zijn.

    Toen ik in haar buurt zat, ze zit bijna altijd op de sofa die grenst aan de balustrade ter hoogte van het wellnessgedeelte ter hoogte van de HWP, vroeg ze me of ik nog zin had in een tweede ronde. Niet gedaan dus. Haar vriendin zat weer naast haar. Ik vroeg haar of ze mijn naam nog wist. Zeker als ik was dat ze die niet meer zou weten. Ze wist hem ook niet meer. Pech, antwoordde ik nog. Ze lachte eens. Typisch ook weer voor afwerksterkes. We speelden nog wel wat kat en muis .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (21 januari 2014),Megaboob (17 januari 2014)

  21. #90
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Om alvast naar te verlangen.









    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #91
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Sinterklaasparty

    Men beloofde surprises. En of we voor een grote verrassing geplaatst werden.

    Vooreerst even aanstippen dat het verblijf afgelopen zaterdag in Paradise super was. De alom gekende kwaliteit was weer voor handen. Vele vrouwen, mooie vrouwen, vrouwen die vaak de betere service geven. Ook vandaag weer geen dame kunnen treffen die niet wou tongzoenen. Verder is er het altijd lekkere uitgebreide eten en de uitstekende wellnessmogelijkheden (sneeuwgrot, ijskoud gekoeld koudwaterbad).

    Het was echter een sinterklaasfeest. Niet dat ik nog in die heilige man geloof, ik kwam dus eigenlijk meer voor de geile dames. Toch verwacht je wel iets bijzonders als ze met veel poeha een party met verrassingen aankondigen. Dat was verre van het geval. Behalve dat bijna alle dames in een mooi sexy kerstpakje staken, viel er niet veel anders te bemerken dat op een andere dag. (En wie steekt met Sinterklaas de dames nu al in kersttenue?) De muziek stond 's avonds wat luider en deze keer ook in de lounge. Ook het eten was 's avonds wat specialer (ganzenbout, rundsgebraad, boontjes met spek er rond). Daar bleef het dan ook bij. Geen optredens van porno actrices, zelfs geen dansje aan de stang van de DVP's. Geen verrassingen. Dus geen zak van zwarte piet met cadeautjes, lekkers.... Het enige kleinood dat we kregen was een figuurtje van sinterklaas in een zilverpapier (lengte 7 cm ongeveer). Toen ik aan de theke bij het onthaal ging vragen welke verrassingen ze in petto hadden, antwoordde ze me dat ze het zelf niet weet. Ik antwoordde daar dan weer op dat als ze het zou verklappen het geen verrassing meer zou zijn. Ze vond dat zo'n goed (en vooral reddend) antwoord, dat ze het nog eens herhaalde.

    Kortom: ga er nooit speciaal heen voor een party. Ga er op een gewone dag heen omdat je jezelf eens wil verwennen.

    Druk was het wel met ongeveer 75 dames en ongeveer 125 mannen. Gelukkig was de inkomprijs niet verhoogd .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  23. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 ( 9 december 2014)

  24. #92
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:04
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Gisteren hier geweest omdat ik toch in de buurt was. Hoeft geen lang verhaal te worden.

    Wellness: Sneeuwgrot niet in werking. Sauna okay.

    Eten: Uitstekend. De kok schept op, daarnaast een saladedebar en een fruitbuffet.

    Line up: Mooi, zeer zeker.

    Kamers: Drie, die alle drie tegenvielen.

    Animatie: Ronduit afschuwelijk. Zelfs als je met drie man op de rustbanken in de wellness de krant inkijkt, komt het ene na het andere wijf langs om te zeiken hoe het met je gaat. Eentje was zelfs beledigd dat ze door ons alledrie weggewuifd werd. Een minuut later staat de volgende weer bij je. Flikker toch op.

    Volgende keer in Stuttgart: Maar weer eens in Sakura gaan kijken denk ik.

    Kan het niet mooier maken dan het is.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  25. Onderstaande 2 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 1 oktober 2015),satanic surfer ( 1 oktober 2015)

  26. #93
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:21
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    982
    Thanked
    322 in 95 posts

    Standaard

    Op 4/3 langsgeweest in dit lolita-paradijs. Was een vrijdagavond zonder voetbal op groot scherm. Kopersmarkt : veel te veel dames voor te weinig heren. Zeker aan het begin van de avond rond 19Hr. Mooie line-up, 2kamers standaard service (in vergelijking met good old GT en de positieve verrassing Sunshine een paar dagen later). Ijsgrot in werking en saunameester aanwezig, lekker eten. Mooie dansacts rond 23Hr waarna we de keet verlieten. Goed als afwisseling, een paar toppertjes aanwezig, echte Messe-club en later op de avond patsers in groep die alles in het groot bestellen om naar de VIP te vertrekken. Het is ze gegund, die onderbroeken-jaccuzi-hangers... Valt wel op dat een vaste groep minder service-gerichte meiden het daar al jaren volhouden. De sfeer onderling zal goed zijn waarschijnlijk. We keren nog wel eens terug, al zal het niet voor de verse vleeswaren zijn. Mijn ervaringen met Sakura en Safari zijn gelijkaardig. Dus kies ik voor het gemak en kwantiteit.

  27. Onderstaande 4 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (11 maart 2016),Nedlovefkk (11 maart 2016),Sjeufke (12 maart 2016),Wentelt Eefje (11 maart 2016)

  28. #94
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het moet ongeveer twee jaar geleden zijn dat ik deze club nog eens bezocht. Als ik geen volledig weekend ga, ga ik tegenwoordig naar Sakura. Op alle gebied nog net dat beetje meer TOP.

    Deze keer was ik twee dagen in Stuttgart dus nog maar eens naar The Paradise.

    Eigenlijk is alles nog gebleven zoals het was. Perfecte wellness met ijsgrotten, ijskoude waterput, heerlijk dampbad en zeer aangename sauna + een lekkere maar eerder kleine HWP voor zo'n grote club. Aansluitend aan de perfecte wellness kan je er ook nog steeds zeer culinair genieten. Het eten is er zelfs nog op vooruit gegaan. Zeer lekker, uitgebreid en helemaal niet vet.

    Ook de dames zijn nog steeds niet veranderd. Ze laten je bij momenten geen vijf minuten alleen zitten. Ze komen zich voorstellen. Je kan het ook jagen noemen. Het gebeurt wel plechtig en niet opdringerig of ambetant. Sommige niet te na gelaten natuurlijk. Renata komt in de schommelstoel gezellig keuvelen met mij en tracht me te verleiden maar dat lukt niet. Zij is niet mijn type. Als ze na lang blijven hangen tegen mijn lichaam merkt dat het inderdaad echt niets bijbrengt, vraagt ze me om op te staan en ergens anders te gaan liggen, hangen, zitten. Ik dacht eerst dat het een grapje was. Ook nog toen ze zei dat ik op haar vaste plaats zat. Pas wanneer ze niet meer kon lachen en het herhaaldelijk bleef herhalen, begreep ik dat ze het meende. Ik verliet haar plaats dan maar en zei haar dat ik haar hiermee allicht een groot plezier deed. Liever dat dan voor zoiets woorden te hebben. Da's me geen discussie waard. Of het goed opgevoed gedrag is van haar, is weer wat anders.

    Een blij weerzien was het ook weer met Nicole. De dame die mij bijna altijd in de kino dropte en om een of andere reden mocht zij wat meer dan een ander. Deze keer uitdrukkelijk een kamer gevraagd. Op kamer ontplooit ze zich dat de betere GFE-dame en is ze rustiger en niet zo gejaagd door de tijd. Wat een verschil. Nog een verschil is dat Nicole geen tijd in pre and after sales meer wil steken. After sales deed ze eigenlijk nooit. Pre sales kreeg ik nog, omdat ik het was, zei ze.

    Ook met Salomé een kamertje gemaakt. Geil, geen GFE ondanks goed zoenen en tongzoenen.

    Is er wat veranderd ook? Ja. Er zijn nergens anders meer handdoeken te verkrijgen dan aan de inkomhal. De handdoeken liggen dus niet meer voor het grijpen. Er hangen nu plakkaten dat ze dat doen om de aardbol te sparen. Ik denk eerder dat ze geld willen besparen en vind dat nogal onbegrijpelijk voor een club die € 79 inkom vraagt. Het is trouwens erg vervelend in zo'n grote club als je nergens anders meer handdoeken kan verkrijgen dan aan de inkomhal. Ik wou nog even boven (waar alle kamers zich bevinden) douchen voor het kameren met Salomé maar kwam dan dus tot de vaststelling dat er boven ook nergens geen handdoeken meer lagen. Ik was niet vuil, eigenlijk, en bleef dan maar enkele minuutjes ronddraaien daar en kwam dan op kamer gestapt bij Salomé die er zelfs niet aan dacht om te vragen waarmee ik me afgedroogd had. Ik was eerlijk gezegd te lui om weer helemaal naar beneden te lopen, naar voor te lopen en weer terug voor één handdoek.

    De club is dus eigenlijk nog altijd wat ze geweest was en als je overweg kan met gejaag, is er geen reden om deze club voor het eerst eens niet te bezoeken. Ben je er maar 1 dag, beveel ik je toch Sakura aan en laat Safari maar links liggen.

    De line up was nog mooier dan dat die altijd al geweest was maar zoiets is altijd een momentopname .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  29. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (10 mei 2016)

  30. #95
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard FKK Paradise, Stuttgart Leinfelden-Echterdingen

    Website: http://www.the-paradise.de

    Bijlage 26960




    Alles weitere sucht selbst auf der Webseite, die sehr aktuell ist.

    vanKees

  31. #96
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard FKK paradise, Stuttgart Leinfelden-Echterdingen, Wasn-Fete 21.09.20117

    Wer nach der Wasn in Stuttgart noch Entspannung sucht!
    (Und nicht nur auf der Wasn-Party am 21.09.2017)

    Bijlage 26964

    vanKees

  32. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Burman ( 3 september 2017)

  33. #97
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Vandaag @ 08:04
    Berichten
    609
    Discussies
    7
    Thanks
    928
    Thanked
    461 in 220 posts

    Standaard

    Iemand hier ooit geweest? Ervaringen?

  34. #98
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:04
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Ja, mooie club, goede wellness, goed restaurant. Mooie dames, maar irritant opdringerig. Geen minuut rust zonder: Hallo, wie geht's? Daarbij nonstop upsellerig. Als je in Stuttgart bent, dan is FKK Sakura een betere keus. Qua faciliteiten niet minder, maar meer fatsoen onder de dames.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  35. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje ( 3 juni 2018)

  36. #99
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Vandaag @ 08:04
    Berichten
    609
    Discussies
    7
    Thanks
    928
    Thanked
    461 in 220 posts

    Standaard

    Dank, dit is dus vergelijkbaar met fkk oase taferelen? ik ben daar eens geweest en was niet te spreken over deze gedragingen onder de dames. Dus als je in Stuttgart bent raad je aan om eerder naar Sakura te gaan?

  37. #100
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:04
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Wel vergelijkbaar met Oase ja. In Sakura heb ik het gedrag van de dames nooit als vervelend ervaren.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Babylon 468*60