Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 111 van 111
  1. #101
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:14
    Berichten
    615
    Discussies
    7
    Thanks
    939
    Thanked
    469 in 222 posts

    Standaard

    bedankt, weet jij de prijzen van de dames?

  2. #102
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    In Stuttgart kan men am besten überhaupt niet clubben gaan, dat lijkt me dé gouden raad ditbetreffende! Paradise is standaard redelijk eenvoudig: presales van 0 tot 15 seconden bij alles dat er redelijk mooi tot mooi uitziet. Het gros van de bezoekers zijn toeristen mét nul Ahnung, extragezeur waar men over struikelt als men niet oppast...Sakura is wegens minder bezoekers én minder Asiaten/Italianen/Amerikanen/Fransen als volgt: redelijke presales die kunnen duren voorals bij degenen die er minder mooi uitzien, veel debutantes die geen Ahnung hebben qua service (of uit de ramenscene komen) met tengevolge redelijk matige service...Uiteraard kan er een sporadische witte merel zitten doch alla, maak in any club 10 kamers met 18-jarige snollen en met wat geluk scoor je 2 op 10 qua succesquote..Paradise is een toko met ietje ouwere dames (veel van de DVP-nomaden die niet uitblinken qua service en dus nergens stammkunden opbouwen belanden er sowieso en melken de geldverspillende sporadische of éénmalige bezoekers uit en zocken hun ab waar ze bij staan...Oase is daarbij vergeleken nog relatief ok...Daar gaat onder de 100E quasi niks meer, simpel. Dat geldt voor Paradise makkelijk zat ook, en maak daar waarschijnlijk maar 150E van...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  3. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 oktober 2019)

  4. #103
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:40
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.044 in 1.581 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    bedankt, weet jij de prijzen van de dames?
    De laatste keer is al een paar jaar geleden, maar toen was het € 50,- per half uur. Zal nu nog wel zo zijn.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  5. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 oktober 2019)

  6. #104
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:14
    Berichten
    615
    Discussies
    7
    Thanks
    939
    Thanked
    469 in 222 posts

    Standaard

    Ken jij in Frankfurt ook zo'n plek? Oase vond ik niks door de punten die je opnoemde.

  7. Onderstaande leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 oktober 2019)

  8. #105
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 20:09
    Berichten
    3.066
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.507 in 1.801 posts

    Standaard FKK Paradise, Stuttgart Leinfelden-Echterdingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Ken jij in Frankfurt ook zo'n plek? Oase vond ik niks door de punten die je opnoemde.
    Probeer sharks eens.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #106
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:40
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.044 in 1.581 posts

    Standaard

    Ook in Sharks en de andere grote Frankfurtse clubs wordt behoorlijk geanimeerd en extra gevraagd voor standaard zaken door de vrouwen. Misschien in Oase het meest, geen idee. Ik ging de laatste tijd naar Bahama in Maintal. Klein clubje, qua luxe faciliteiten minder, maar de dames gedragen zich een stuk relaxter. Geldt ook voor bijvoorbeeld Atlanta in Hanau. Alleen zijn dit geen clubs naar mijn mening waar je speciaal vanuit de Benelux een dagje heen en weer doet. Daarvoor zijn ze te klein. Ik ben voor mijn werk vaak in die regio, vandaar.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  10. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 oktober 2019)

  11. #107
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:47
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    47
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard Paradise , Leinfelden-Echterdingen

    Mijn bezoek aan Paradise vrijdag 25-10-19.
    Hier met een medeijsbeer. En zoals ik graag doe, hier lekker op tijd naar binnen en genieten van een ontbijtje. Als ik positief was over de keuken van voorgaande club... deze is zo mogelijk nog beter. My my my, de keuze is reuze en alles goed op smaak. Voor sommige is er het gezonde omelet met bacon en wat groente ontbijt en een yoghurt met fruit, voor andere is er zelfs keuze uit zelf gemaakte hamburgers, spareribs en brownies. En ja, ik heb het nog steeds over het ontbijt. En toen, wat een verademing na twee dagen clubs met van 's ochtends tot 's avonds luide muziek, hier niet. Heerlijk rustig wakker worden, geen gejengel en een perfect ontbijt, had ik echt even nodig.
    Deze club is groot, heel groot en mooi ruim opgezet. We hebben gebruik gemaakt van de zeer fijne wellness (er is een jacuzzi, hamam, stoombad en sauna), wat kunnen ontspannen met een goed gesprek waarbij zo nu en dan een paar dames ons met hun aanwezigheid kwamen vermaken. Helaas voor hen is mijn libido in de ochtend nog niet zo hoog en heb ik ze weg moeten sturen. Deze club heeft geen zwembad en het dakterras lag er verslonst bij. Je kunt hier parkeren op eigen terrein. De douches zitten werkelijk overal in het gebouw, zodat je niet perse tussen de swansen hoeft te gaan staan douchen. Helaas blijven de douches maar kort aan. De dames hier zijn hondsbrutaal en vragen nog net niet direct om je geld en komen ongegeneerd op je af om van een afstandje te vragen of je misschien seks wilt. Getver, hou ik helemaal niet van. Gelukkig zat ik hier niet met een volle plofzak. In de avond heb ik toch een schatje aangetroffen die, geloof het of niet, echt een uur gezellig met me heeft zitten babbelen in de kino voor we voor 50,- per 30 minuten alles er op en er aan naar de kamer gingen. Let wel op hier, zondag en maandag totaal uitgestorven. Ook het avondeten behoort tot de top van de clubs. De super vriendelijke kok zorgt dat alles wordt aangevuld en opgeruimd. Er is wederom voor ieder wat wils en in overvloed. Dit restaurant is echt een aanrader voor hen die van lekker eten in de club houden. Het roken is gelukkig beperkt tot alleen het bar gedeelte, hier staat de muziek ook luider dan elders in het gebouw. Nu is het op tijd gaan slapen om de volgende dag naar Acapulco Velbert te gaan. Ja totaal iets anders maar was mooi op de terugweg richting huis mijn vast FKK maatje is daar dan ook.

  12. Onderstaande 5 leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 oktober 2019),Healthylover (28 oktober 2019),hotrod68 (28 oktober 2019),schoolmeester (30 oktober 2019),Wijze grijze (28 oktober 2019)

  13. #108
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 13:48
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Paradise gaat binnenkort terug open als "The Luxor"
    https://www.the-luxor.de/

    Luxor.jpg

    Heden ten dage trekken dit soort monsterclubs mij totaal niet meer.
    Hoe dan ook, leuk om te zien dat het saunaclub-landschap zich stillaan terug normaliseert.

  14. Onderstaande 5 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 september 2022),freek12000 (27 september 2022),mentholbear (26 september 2022),pret (26 september 2022),WANDELAAR5 (26 september 2022)

  15. #109
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:29
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.856
    Discussies
    93
    Thanks
    14.813
    Thanked
    9.604 in 3.467 posts

    Standaard

    Met happy hour ticket van €55 tot 14 uur. Keurig! Hoe ze voor dat geld zo’n grote club warm kunnen stoken in deze tijd? Maar prima om op dit niveau de loop erin te krijgen!

  16. #110
    Geregistreerd
    27 augustus 2019
    Last Online
    18 april 2024 @ 04:21
    Berichten
    28
    Discussies
    2
    Thanks
    6
    Thanked
    127 in 15 posts

    Standaard

    Intussen lijkt die Luxor al een tijdje open, iemand daar al geweest? Moet de naam van deze "thread" dan niet aangepast worden of bestaat er al een aparte voor deze club? Ben wel benieuwd naar hoe dit nu is, er is natuurlijk veel veranderd de afgelopen tijd.

  17. #111
    Geregistreerd
    27 augustus 2019
    Last Online
    18 april 2024 @ 04:21
    Berichten
    28
    Discussies
    2
    Thanks
    6
    Thanked
    127 in 15 posts

    Standaard

    Ben er zelf dan maar een kijkje gaan nemen niet zo lang geleden. Tja, wat zal ik zeggen. Het is best ruim van opzet, zoals je op de site ziet beetje een oude midden-oosten sfeer, 1001 nacht, dat idee. Het ziet er allemaal wel leuk uit maar het oogt ook wat oud en versleten. Als er nou heel veel heel mooie dames zouden rondlopen dan zou het wel leuk zijn. Maar de dames die er zijn, daar ga je nou niet voor omrijden. Sommigen lopen fkk style helemaal naakt, anderen gekleed in wat lingerie, maar echt heel mooi was er geen 1. Gros van de dames hangt aan de bar in een kleiner deel van het pand, waar gerookt mag worden. Het grotere rookvrije deel is grotendeels leeg en er gebeurt ook niet zoveel. Prijzen van de dames liggen erg hoog, 200 euro per uur en inderdaad is de presales van korte duur, geen animatie gezien ook.
    Voedsel is ook niet veel soeps, althans niet terwijl ik er was, een paar broodjes kaas en wat ondefinieerbaar spul in een warmhoudbak.
    Er is ook een bovenverdieping waar wat kamers zijn en een soort ballustrade vanwaar je naar beneden kunt kijken, maar aangezien het daar helemaal leeg is valt er weinig te kijken.
    Een kino is er ook met een dvd-tje erin op een groot scherm, maar die dvd stond stil in het menu, geen afstandsbediening, en niemand in de buurt.
    De wellness is ook zeer minimaal, een heel klein bubbelbadje en een saunatje in een hoekje, waarin het amper warmer was dan in de rest van het pand.

    Al met al: herhalingsgevaar zeer minimaal.

  18. Onderstaande 13 leden hebben veuxpastedire bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 mei 2023),comcom (16 mei 2023),forgetskinnyletsgetfatty (16 mei 2023),mentholbear (18 mei 2023),noglangnietuitgewandeld (16 mei 2023),Picasso 1 (16 mei 2023),Pierke69 ( 8 september 2023),pret (16 mei 2023),schoolmeester (16 mei 2023),SexDiem (18 mei 2023),Shakir (16 mei 2023),WANDELAAR5 (16 mei 2023),Wentelt Eefje (16 mei 2023)

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

  Diamond 468*60