Goede Voornemens :
Ieder jaar hetzelfde...........
Vertel ze maar aan ons en wij trachten jou daaraan te houden![]()
Willem2 :wink:
Goede Voornemens :
Ieder jaar hetzelfde...........
Vertel ze maar aan ons en wij trachten jou daaraan te houden![]()
Willem2 :wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
HM neemt zich voor om 'n gezondere bezoekfrequentie aan te houden. Enkele ijsberen die het goed menen met HM, mogen ook in 2006 weer proberen om 'm op het rechte pad te houden :D.Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
Founding Member
ja ook bonkie heeft goede voornemens minder bonken
met de vrouwen van plezier ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????:thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger :thefinger
Ga je op je rug liggen dan :thefingerOorspronkelijk geplaatst door bonkie.6
![]()
W2
Ook ik heb voornemens voor 2006
Ik probeer met minder verschillende vrouwen mee te gaan (dus minder vreemd maar wel net zoveel:D )
alleen gezondheid............![]()
![]()
groetjes n. :wink:
Laatst gewijzigd door neukie; 3 januari 2006 om 13:21
Één van mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar is dat ik niet meer (teveel) met dezelfde vrouw ga, maar dat ik juist (meer) met verschillende vrouwen ga.
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
En lukken de voornemens een beetje in het prille jaar 2006 ?
![]()
Tja, na één week is dit nog wat vroeg om na te gaan of de goede voornemens lukken voor dit jaar.Oorspronkelijk geplaatst door Zero
![]()
Mijn voornemens voor dit jaar zijn : voortgaanop dezelfde weg als het voorbije jaar :
dames bezoeken, en verslag uitbrengen en info doorgeven aan medeleden.
Welke dames en hoeveel : dit is moeilijk bij voorbaat te zeggen en we zullen wel zien HOE dit evolueert!
Anvers :wink:
Ik heb geen goede voornemens dit jaar, want ik weet uit ervaring, dat er toch niets van terecht komt.
Beter rijk geleefd, dan rijk gestorven
Of het gaat lukken weet ik niet, maar mijn goede voornemens zijn in ieder geval om mijn blik enigziens te verruimen:teuflisch , of tewel niet alleen naar GT, maar of dit gaat lukken??????????![]()
![]()
![]()
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
De overredingskracht van genoemde ijsberen heeft effect; HM begint aan 'n broodnodige wandelpauzeOorspronkelijk geplaatst door hollandmale
. Voorlopig volgt-ie het ijsberengebeuren vanop afstand :wink:.
Founding Member
Ondanks het vele schrijfwerk van HM is er nog genoeg te beschrijven voor hem om hem thuis te houdenOorspronkelijk geplaatst door hollandmale
![]()
![]()
W2:wink:
IK geloof het niet. Ik ken doch mijn cher ami HM. Ik moet dat zien, en eerder geloof ik dat niet.
Eens kijken hoe geil je naar 2 weken "zonder" bent......
Success.........![]()
![]()
n.:wink: