Naam: Tamara

Haarkleur/-lengte : Blond / Lang

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits

Leeftijd : 27

Tatoeages/Piercings : Klein dolfijntje op haar onderug / navelpiercing, schaamhaar geschoren in V

Service: PZC, NMC, Beffen, Zoenen, Kroelen

Voordelen: Spontane uitstraling en ze heeft een opvallend zachte huid en lekkere zachte borsten.

Nadelen:

Tijdsduur : 30min

Prijs : 140 Zw. Fr. = ca. 80 euro

Foto:



Tamara, Globe Zürich, 19 februari 2008

Nadat ik reeds twee sessies had gemaakt twijfelde ik om mijn reis naar het Zuiden te vervolgen of nog even te blijven. Ik ging naar de Hollywood Cinema (zoals de kino daar heet) en trok me even terug in het donker. Het duurde niet lang of Tamara had me ontdekt. Ze kwam direct ongedwongen tegen mij aanliggen en vroeg of ik dat oke vond. Ik liet haar gaan en we raakte aan de praat. Een leuke conversatie volgde en al snel was Tamara me lekker aan het strelen. Ze vroeg of ik verder wilde en ik stemde toe. Haar strelen had me zo geil gemaakt, dat ik in no-time een stijve kreeg. Dit ontging Tamara niet en ze begon deze oraal te strelen.

We vervolgde deze inleidende schermutselingen op de kamer. Ik mocht languit en relax gaan liggen en al staand boven mij gebukt pijpte ze me verder. Tamara wilde ook oraal verwent worden en zo geschiedde. Ze was stevig geil en het duurde niet lang dat ze schokkend mijn hoofd wegduwde gezien aanraking op dat moment was.

Ik weer op mijn rug en weer pijpte ze me in de staande positie. Ze leg de condoom aan en laat zo haar kutje over mijn paal zakken. Gehurkt heeft ze me in korte tijd ontdaan van mijn laatste overgebleven proteinen terwijl ik daarbij genoot van haar heerlijk zachte borsten.

Super sessie met deze Tamara!. Dame weet er iets moois van te maken

Sonny:wink: