Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Zwitserland, Zürich, Globe, Samy (Duitse)

    Naam: Samy

    Haarkleur/-lengte : Blond / Lang

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

    Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits

    Leeftijd : 25

    Tatoeages/Piercings : Twee ogen tussen de schouderbladen, Arschgewei en onderbeen / Klitpiercing

    Service: PZC, NMC, Beffen, Zoenen

    Voordelen: Spontaan

    Nadelen:

    Tijdsduur : 30min

    Prijs : 140 Zw. Fr. = ca. 80 euro

    Extra’s bij het bezoek: Vrij lang intro buiten de kamer

    Foto:



    Samy, Globe Zürich, 19 februari 2008

    Dame nummer twee in Globe was deze Duitse Samy. Terwijl ik lekker in een bankje lag te genieten van al dat optick in Globe, kreeg ik oogkontakt met Samy. Ze maakte op afstand duidelijk of ze bij me mocht komen zitten. Aldus geschiedde en we raakte ruimschoots aan de praat. Na zeker 45min met haar gesproken te hebben, wat overigens wederzijds zeer aangenaam was, vertelde ik haar dat ik haar beter wilde leren kennen. Zij ging een sleutel halen en wij e.e.a. verder vervolgd op de kamer.

    Samy verleent uitermate goede service. Na wat inleidend zoenen zakte ze af richting mijn schaamstreek. Mijn jonge heer werd heerlijk onder handen genomen. Ze vroeg of ik haar ook Französisch wilde behagen. Ik leg een kussen onder haar bips en manouvreer me tussen haar mooie gespierde bovenbenen. Ik had wat ärger met haar klitpiercing maar al snel genoot deze blond Duitse. Zowaar kon ik er een orgamse bij haar uit beffen en ze vervolgde met mij weer te pijpen. Ze vroeg netjes of ik klaar was voor verkehr en al snel kon ik al neukend mijn tweede losing van die dag deponeren ik haar warme grotje.

    Samy een mooie verschijning met een natuurlijke uitstraling. Toen ze naar mij toe kwam lopen werd ik al geil van haar mooi gevormde bovenbenen met daartussen een jong ontpopt venus gebeuren. Ze droeg opvallend mooie make-cup. Niet te overdreven, maar net genoeg om naturel te blijven in haar gezicht. Toen ik achter haar aan liep naar de kamer viel me haar tatoe met twee ogen tussen haar schouderbladen op. Het gevoel dat ze naar achteren kon kijken was het resultaat.

    Ik zal haar zeker nog eens uitnodigen wanneer ik haar weer zou treffen.

    Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 23 februari 2008 om 15:43

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.