Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Spanje. Catalunya. Fonolleres. Club.

    Deze kleine club is gelegen aan de A2 van Barcelona naar Lleida, afslag 515. Ook bevinden zich een hotel een restaurant en een tankstation in de directe omgeving.
    Bij binnenkomst dient entree ter waarde van je eerste consumptie te worden afgerekend. Er wordt gevraagd wat je wilt drinken en je krijgt de kassabon mee die dient als consumptiebon. Een biertje of frisdrank 7 eur.
    Verwacht van het aanbod van dames niet al teveel, dan kan het ook niet tegenvallen . Echter ook slechter gezien. Normaalgesproken zo'n 15 stuks aanwezig. Wat Zuid-Amerikaans, een enkele donkere dame en Roemeense.
    Zoals ik al aan heb gegeven is het aanbod niet sensationeel, maar er zitten er altijd wel minimaal 2 of 3 bij die de moeite waard zijn.
    Prijs: 45 eur./30 min. Lekker voor even tussendoor i.p.v. een Kit-Kat.......

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Lisa, Roemeense lang blond haar. 1.70 m, 25 jaar.

    Mezelf gisteren weer opgeofferd met het in kaart brengen van de betaalsex in Spanje. Na binnenkomst aan de bar rustig een colaatje gedronken en terwijl ik daar stond kwamen de dames één voor één de mogelijke prooi inspecteren. Na een keer of zeven dezelfde vragen te hebben gehad en met de gedachte om maar weer te vertrekken, kwamen er 2 blondines binnen die wél in mijn smaakpatroon pasten. Met één van hen, Lisa, een gesprekje en dat bleek wel te klikken. Even nagevraagd en besproken ovet het hoe en wat en het wel en niet. PZC, NMC, ANAAL mits niet te groot geschapen, zoenen, beffen, géén FT.
    Prima half uurtje gehad met deze simpathieke roemeense. Ik vond wel dat ze een beetje hard pijpte. Ik kan het nog voelen. Maar ja, ze had een weekje pauze gehouden en had er blijkbaar weer zin in. Na wat oraal heen en weer en reversed cowgirl, waarbij ik een prachtig uitzicht had op haar geschoren grotje, het in "4 patas" afgemaakt. Herhaling niet uitgesloten.
    Het ziet er naar uit dat ik heel Spanje in mijn ééntje in kaart moet brengen. Is overigens niet veel mis mee, maar kom dan niet meer toe aan Duitsland en daar liggen de vrijkaartjes voor het oprapen!!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.

  Freude 468*60