Gisteren 27-12 weer eens richting Heavensgate afgereist. Veel meiden en zeker de moeite waard. Ik hoopte op Melissa en zo waar.... wie zag ik daar lopen?

Melissa is een blonde, lange, slanke Poolse dame van 27 met een heel goed figuur. Lekkere kont en mooie borsten.Oh yeah, deze dame zou het worden . Melissa ging op de bank zitten en dan moet je toeslaan, want als je treuzelt ben je te laat en is Melissa alweer vertrokken. Ik dus een praatje met haar gemaakt en toen naar de kamer.

Frans Total deed ze normaal wel, maar vanwege een wondje in haar mond nu even niet. Helaas, want ik had graag mijn zaad-tsunami in haar mondje gespoten. Volgende keer maar dan... Het pijpen was wellicht om dezelfde reden minder als normaal. Eigenlijk slecht en het handje kwam er veelvuldig aan te pas en op den duur zat ze gewoon voor me om me af te trekken. Wel geil, maar daar kom ik niet voor natuurlijk! Daarom maar het rubber erom en zij op mij. Redelijke cowgirl, kun je mooi haar borsten zien en betasten (erg mooie borsten heeft ze!). Daarna nog even flink van achter genomen en tot slot in de missionaris het karwei geklaard.

Al met al met een goed gevoel de kamer verlaten; het pijpen was niet noemenswaardig (ik ben een groot liefhebber van een goede pijpbeurt ), maar met het neuken heeft deze schoonheid veel goedgemaakt. Ik zie haar in de toekomst zeker weer, al was het alleen al om mijn Frans Total-droom eens te realiseren bij deze schoonheid.