Kijk, dat is nog eens goed begin van de meteorologische lente. Thanks voor de prijs en medewinnaar SFL ook proficiat. Cup maten, het blijft altijd lastig schatten. Maar dat ik nog eens zou verdienen aan de fraai gewelfde boezem van Justina had ik nooit kunnen bevroeden, naja dolletjes. Gaf een enigermate licht pimperig gevoel in de vroege ochtend. Jammer dat Freude niet meedoet met de vrijkaarten, anders was de keuze snel gemaakt. Anyway, bij een volgend bezoekje mag Justina me nogmaals van de eerste druk afhelpen, dat heeft ze bij deze wel verdiend, de schat.
Ik krijg weer een drukke maand zie ik. Welnu, het telraam gaat overboord, aantallen zijn niet doorslaggevend. Wat meespeelt zijn tips over dames die een excellent goede service bieden, evenals, soms even belangrijk, tips over te mijden prutsdozen. Alsmede verhalen die zich afspelen in de wat meer onderbelichte clubs. Waarbij het gewaardeerd zal worden een geil, desnoods ranzig verhaal te produceren met vermijding van een uitgebreid assortiment aan schuttingwoorden. Een verhaal mag gerust lang zijn, mits goed onderverdeeld in alinea's en het dermate boeiend is dat de lezer niet de neiging krijgt om maar een stukje door te scrollen. Prettig leesbaar dus. De jury nomineert zelf niet. De trekking als te doen gebruikelijk op de 10e, de 20e en de laatste op 1 april, geen grap. Laat maar komen, die nominaties.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.