• Planet Happy Garden 920*110
  •  
  • Prime 920*110
  •  
  • Harem 920*110
  •  
  • Salome 920*110
  •  
  • Samya 920*110
  •  
  • Golden Gate 920*110
  •  
  • Saunaclub Le Grand 920*110
  •  
  •  

• Golden Gate, 10.12. Christmas Party

This article was originally published in forum thread: Golden Gate, 10.12. Christmas Party gestart door Admin View original post
    Comments 2 Comments
    1. le_belge's schermafbeelding
      le_belge -
      De baas van Golden Gate had tegen mij gezegd dat PARTY'S in deze club altijd op maandag zouden plaatsvinden, "net zo als vroeger bij Golden Time". Ik ben zo'n gast die in het weekend geen alibi kan verzinnen.
    1. Willem2's schermafbeelding
      Willem2 -
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door le_belge Bekijk bericht
      De baas van Golden Gate had tegen mij gezegd dat PARTY'S in deze club altijd op maandag zouden plaatsvinden, "net zo als vroeger bij Golden Time". Ik ben zo'n gast die in het weekend geen alibi kan verzinnen.
      Eerst zou er misschien een feest zijn op de 5de-6de december, Sinterklaas. Uiteindelijk is dit er dan uitgekomen. En de reden is waarschijnlijk het aantal dames dat aanwezig is op de maandagen en dinsdagen. Dat is denk ik nog niet voldoende om de aanloop van ijsberen te verwerken
  • Recent Forum Posts

snaal88

Golden Gate, Algemeen

Ik was er gisteren zaterdag 3-12 ook. Ik ga altijd vroeg en was er klokslag 11 uur. Op de weg er naar toe werd ik al ingehaald door een Belg die ook regelmatig

snaal88 Vandaag, 09:08 Ga naar laatste bericht
    mynasch

Deseo (Dominicaanse)

vrijdag 2 december gezien!

mynasch Vandaag, 07:58 Ga naar laatste bericht
    schoolmeester

Vluchtelingen

Deket, ik ben in Nederland nog geen snackbar/friteur tegengekomen, waar je patat/friet uit de muur kunt halen.
    Dom gelul in de ruimte dus.

schoolmeester Vandaag, 06:56 Ga naar laatste bericht
    Giodude

Babylon, Algemeen

Jammer dat je de namen van de dames in kwestie niet noemt. Forum is er voor vermaak maar zeker ook ter lering. Een waarschuwing voor sjoemelende dames

Giodude Vandaag, 03:55 Ga naar laatste bericht
    DubbelD

Babylon, Algemeen

Kortingskaartje van dit forum helaas moeten laten verlopen wegens fysieke malheur afgelopen zomer. Maar het heeft me toch aangezet om Babylon eens te

DubbelD Vandaag, 02:48 Ga naar laatste bericht
  • Chattende ijsberen...

Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Babylon 468*60