PDA

Volledige versie bekijken : Tip (GT)

Stiffmaster
27 december 2005, 10:40
Naam : Tip

Haarkleur/-lengte : zwart halflang.

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : Slank , a-b-Cupje

Nationaliteit/Taal : Thais, beetje Engels en Duits

Leeftijd : ± 22 jaar

Tatoeages/Piercings : diamantje in neusvleugel

Service :Goed. zoenen, beffen, aftrekken,NMC, PZC, FT.

Bijzonderheden : Mooi en lief meisje, wel snel afgeleid.

Na de Chinese Lin en het eten nog even met deze Thaise jongedame op pad geweest, op advies van enkele andere ijsberen :thefinger .
Was een prettige ervaring met een meisje met uitstraling en ook heel lief, maar ik had het gevoel dat ze op haar tandvlees liep, later bleek dat ze er in enkele dagen toch al veel te verwerken had gehad, ondanks dat alles deed ze haar best, wel vroeg ze of ik er geen vingers in wilde duwen, was een beetje rauw van binnen, hoe zou dat nu komen? Al met al was het toch zeer prettig met een meisje die zowaar mij de prijs liet bepalen !!!:lostit: :lostit: :lostit:

Zero
27 december 2005, 12:54
Tip ? is het niet chop ?

Ace2
27 december 2005, 19:36
Deze dame heet echt Tip. Buiten dat ze inderdaad mooi is, is de service erg goed en uitgebreid. Ik geloof niet dat er veel geweigerd zal worden. Bij haar service hoort ook anaal.

Dit meisje heeft haar opleiding in Pattaya, het Thaise Sodom en Gomora, genoten. Dat zegt wellicht genoeg.
Ze moet echter nog wel wennen. De "relaxte" manier van prostitutie bedrijven uit Thailand (1 a 2 mannen per dag en vaak long time) is nu vervangen door lopende band werk in GT. Geen wonder dat ze af en toe er even door zit. Ze zal nog het nodige moeten leren, maar zoals alle GT-gangers weten, dat zal met Thaise meisjes, leergierig als ze zijn, zeker goed komen.

Maak je echter geen illussies als ze de prijs aan je overlaat. Ze gokt erop dat je toch wel het juiste bedrag geeft en vaak geef je dan uit een soort "goedheid" meer. Ik betrap mij zelf daar toch telkens op. Een kleine afwijking naar beneden wordt nog wel eens geaccepteerd om klantenbinding te krijgen, maar als je ver onder de GT-tarieven gaat zitten zul je toch echt een discussie krijgen. Probeer het maar het, zou ik haast zeggen.
Wees echter wel eerlijk tegen dit meisje: ze kan het geld (zeker de niet zichtbare foois) goed gebruiken en laat je niet verblinden door de omzet die ze genereert.

Een aanwinst voor GT.

TT Man
28 december 2005, 20:43
Tip werkt sinds een paar weken in GT. Ze is een vriendin van Fon (dus ook Thais). Normaal val ik niet zo op Thaise dames (muv Fon) maar haar geile lach trok me over de streep. Tip praat nauwelijks Duits en een klein beetje Engels. De conversatie was dan ook snel over. Maar de taal van geile sex, daar is ze een kei in.
Na langdurig kussen kreeg ik een beste pijpbeurt waarbij ballen en de rest niet werden vergeten. Tip heeft kleine schaamlipjes en een erg kleine clitoris, maar het ziet er wel lekker uit. Jammer dat ze niet helemaal geschoren is. Het stoorde echter ook weer niet. Vingeren tijdens het beffen was geen enkel probleem, noch vaginaal noch anaal. Na een paar standjes neuken heb ik het verder maar laten afmaken met hand en mond. Lekker in haar gezicht geMMT't.
Tip is een lief meisje maar het gebrek aan communicatie was minder. Ze is geen Fon (die staat qua sex toch wel een paar treetjes hoger) maar ze is zeker geen slechte ervaring.

Stiffmaster
8 januari 2006, 16:27
Na met volgens sommige ijsberen mijn meisje bezig te zijn geweest, ook weer even aan Tip liggen sleutelen, gewoon puur voor de geiligheid, even diep laten pijpen en daarna wat standjes gedaan en af laten maken met FT :rubbel: , even een tussendoortje:smile2: :smile2: , wel lekker dit soort tussendoortjes.

boo
17 februari 2006, 16:34
Weet iemand of Tip nog werkzaam is in GT ?

Azrael
17 februari 2006, 22:38
Weet iemand of Tip nog werkzaam is in GT ?

Als ik 't goed begrepen heb is ze er een tijdje tussenuit, maar komt ze binnenkort weer terug. Ik kan het natuurlijk ook helemaal verkeerd hebben begrepen, door alle opwinding aldaar....:teuflisch

Azrael
24 februari 2006, 13:57
Van een medewandelaar (dit lid is zonder mij geweest...:ranting2: ) heb ik begrepen dat Tip weer werkzaam is in GT..

le_belge
24 februari 2006, 15:02
ik lees hier van TIP en daarbij denk ik... aan haar landgenote FON. Weet iemand of FON nog bezig is in GT? Als ja, op welke dagen werkt zij?