PDA

Volledige versie bekijken : Spanje. Costa del Sol. Club OASIS, bij Estepona.



Carpe Momentum
14 februari 2008, 09:35
Speciaal uitgezonden door de leiding van dit forum om het gebeuren in Spanje verder in kaart te brengen reisde Carpe speciaal af naar het zuiden des lands.

Oasis is een vrij nieuwe club ( hooguit 2 a 3 jaar oud), gelegen aan de N-340 als je van Marbella naar Estepona rijdt. De parkeerruimte buiten is door beplanting goed afgeschermd van de snelweg.
Ziet er allemaal redelijk netjes uit. Binnen een grote ovale bar en daaromheen tegen de wanden wat hoge tafeltjes met barkrukken. Verder in een kleine ruimte, half afgescheiden van het hoofdgedeelte bevind zich een kleinere bar met wat sofa's.
De consumpties zijn vrij prijzig: 12 eur per drankje. Geen entree. Qua dames een goede selectie, voor elk wat wils. Zuid-Amerikaans (voor namelijk Braziliaans gespot), Roemeens en en enkele gekleurde dame. De muziek vond ik nogal al luid, daarom vrij snel in gezelschap een kamer opgezocht ;).
Prijs: 80 eur/30 min. Kamers zijn redelijk netjes, groot in aantal en hebben allemaal een eigen badkamer.

thesickboy
14 februari 2008, 10:03
Ijsberenforum zendt zijn zonen uit...:freu::freu::freu:

:wink:
TSB

Carpe Momentum
14 februari 2008, 15:31
Afgelopen zondagavond een bezoekje gebracht aan Oasis. Na het binnentreden wat aan de bar besteld en na een tijdje kennisgemaakt met een spontane braziliaanse. 23 jaar jong, zwarte haren, heerlijke borsten en een lekker figuur. Ze was heel gastvrij en nodigde me uit op haar kamer. Ik vond 80 eur voor een half uurtje vrij stevig zei ik. Ze kon daar niets aan veranderen omdat dit bij de receptie beneden afgrekend moet worden. Maar we zouden gewoon wat langer op de kamer blijven.......bijna het uur op een zalige manier volgemaakt. Een echte GFE. Ze wilde me voor de volgende avond ook boeken :D maar ik moest natuurlijk verder met mijn onderzoekstocht. Ik had trouwens bij het bezoek maar afgezien om met een witte badjas en blauwe slippers binnen te stappen.

thesickboy
14 februari 2008, 15:57
....Ik had trouwens bij het bezoek maar afgezien om met een witte badjas en blauwe slippers binnen te stappen.

Nog maar pas in Spanje en nu al je roots verloochenen...:huch::nee::motz:

;):wink:

Carpe Momentum
13 mei 2008, 09:24
Gisteravond laat weer bij Oasis beland. Ik moest en zou namelijk de naam van de dame weten die mij bij mijn vorige bezoek zo gastvriendelijk had behandeld :D.
Ongeveer weer drie maanden geleden. Ze kwam naar me toe aan de bar omdat ze me had herkend. Ze zag er weer overheerlijk uit. Angela! Nu zou ik weer rustig kunnen slapen.
In ons gesprekje vertelde ze dat ze pas 4 dagen weer terug was na ons laatste treffen. Toeval?
We zochten weer de kamer op waar het weer ontzettend heet werd. Een herhaling van de vorige keer, misschien zelfs beter. Gewoon heerlijk.
Ik zal zodra ik weer thuis terug ben een paspoortje van haar aanmaken. De PC in mijn hotel laat het niet toe om mijn favoriete actie (Copy...paste) toe te passen.

:wink:

Carpe Momentum
15 mei 2008, 12:33
Naam : Angela

Nationaliteit/Taal : Braziliaanse/Spaans, Portugees

Leeftijd : 23

Haarkleur/-lengte : zwart lang

Lengte dame : 1.65 m

Postuur/Cupmaat : slank/B-cup

Tatoeages/Piercings :tatouage boven haar linkervoet/tongpiercing

Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN

Voordelen: Heel natuurlijk in de omgang, soms zelfs een beetje verlegen, heel lieve meid

Nadelen: niet kunnen ontdekken

Tijdsduur : 50 min

Prijs : 85 eur.



Ook deze maal ontzettend genoten van het gezelschap van Angela. Gewoon nu al een vriendinnetje, gezellig, natuurlijk en heel lief. Beneden in de bar had ze me nog herkend. Het ijs hoefde niet gebroken te worden, maar toen ik zei dat ik speciaal voor haar terug was gekomen zag ik haar smelten. Even bijgepraat wat er de afgelopen 3 maanden in onze levens de revue gepasseerd had en toen naar haar kamer. We moesten 2 vriendinnen er eerst nog uit jagen, maar dat ging vrij pijnloos.
Het werd weer een heerlijke vrijpartij met Angela. Kortom beiden genoten. Jammer dat ze binnenkort ergens anders gaat werken. Ze wist nog niet waar. Waarschijnlijk denkt ze dat ze Carpe ergens anders niet tegen zal komen :rolleyes::D.