Volledige versie bekijken : Nicole, masseuse
Tiga
11 februari 2008, 19:15
Haarkleur/-lengte : donkerblond, lang maar opgestoken
Lengte dame : 175 cm
Postuur/Cupmaat : normaal, sportief / C
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : 41
Tatoeages/Piercings : ?
Service: geeft een heerlijk ontspannende massage rug/schoudermassage maar masseert op wens ook steviger, doet dit nu 10 jaar en met liefde...
Voordelen: hele mooie vrouw
Nadelen: masseert alleen :o
Tijdsduur/prijs :
30 min : 30 euro
60 min : 50 euro
Nicole is er meestal savonds tussen 19 en 01u en masseert ongeveer 1 gast per uur. Ze ziet er jonger uit dan ze is, en is een hele mooie verschijning.
Robin
27 februari 2008, 10:42
Hallo,
da muß ich wohl eine leichte Änderung/Korrektur vermelden: der angegebene Preis muss lauten: EUR 30,00 für 30 Minuten, die Stunde kostet EUR 50,00!
Aber sonst kann ich nur bestätigen: tolle Frau, sehr guter Service!:D Das "Gesamtkonzept" stimmt bei Nicole;)
Bis die Tage,
Gruß Robin
:wink::wink::wink:
Rheinschwimmer
27 februari 2008, 12:46
hallo,
ich will jetzt diese nicole nicht schlecht machen. habe mich auch schon von ihr massieren lassen. man sollte aber nicht vergessen, das kerstin und auch julia einen super service liefern.
schade ist nur, das marco, die rote karte von seiner freundin bekommen. einen so guten masseure wie ihn findet man nur selten in einem club.
etwas vergleichbares wie marco habe ich nur in der freude39 gefunden. der sven dort hat fast die gleichen goldenen hände wie marco.
aber wir gehen doch nicht wegen der massage in den club, oder?? :smile2:
gruß vom
rheinschwimmer
Snoepveter
8 maart 2008, 09:21
Ik ben afgelopen woensdag geweest en me door Nicole onder handen laten nemen. Fantastisch. Ze vroeg of ze ook mijn kont moest masseren. Nou daar heb ik geen spijt van gehad... Ik vertelde haar dat ik speciaal voor de massage van haar terug zou komen...wel een grap maar niet ver bezijden de waarheid!:smile2:
Babbel
30 maart 2008, 17:39
Deze masseuse, Nicole, was er ook. Dat is echt een mooie masseuse. Ik durf echt niet op de massagetafel te gaan liggen want voordat ik erop lig heb ik al een enorm probleem ;). En om dat tijdens de hele massage te hebben lijkt mij ook zo ongemakkelijk :o
Snoepveter
21 mei 2008, 13:38
Afgelopen maandag heb ik me maar weer eens laten masseren! Heerlijk zeg....Daarna kwam ik haar bij de bar tegen en we konden een kwartiertje met elkaar praten. We hadden een soort van wederzijdse klik (met respect hoor, we hebben wat overeenkomsten). Ze heeft een deel van haar massage ervaring opgedaan op Bali, is alleen te boeken in LR en heeft al 10 jaar ervaring in masseren. Ik schrok er wel van toen ze me vertelde dat ze ongeveer even oud is als ik....Ik dacht toch ECHT dat ze een STUK jonger zou zijn. :nee: Zo zie je maar.... Ik vertelde haar dat ik bereid zou zijn naar haar toe te komen, slechts voor de massage. Toen zei ze: wat leuk! en: 'Heute is nicht alle Tage, wir sehen uns wieder, keine Frage...' Nou, dat gaat zeker gebeuren...:wink: